-
Ο χρήστης deadp έγραψε:
Μέχρι να διαβάσω τι γράφεις μετά την τελευταία φωτογραφία... μου έπεσαν τα μαλλιά!
Νόμιζα ότι είχες παραγγείλει τα Quartz κι αυτά που έβλεπα ήταν μαύρα.
Μαύρα με τίποτε δεν ταιριάζουν σε μένα...
Τέλος πάντων, περιμένω κι εγώ τα δικά μου, μακάρι να μην αργήσουν αν κι ακόμη δεν τα έχει στείλει...Και μπράβο, το αμάξι (αν δεν έβλεπα τα φθαρμένα πεντάλ) θα έλεγα ότι είναι της κούτας!
Α, και καλωσήρθες Γιώργο...
Γεια σου 'deadp'. Αναφορικά με τα πατάκια, οι φωτογρφίες που είδα μου άρεσαν. 'Δένουν' με το υπόλοιπο εσωτερικό το οποίο παρουσιάζει διχρωμία. Τα quartz τα είχα αγοράσει και μετά από κάποιο διάστημα κιτρίνησαν έντονα, χωρίς να επανέλθουν ποτέ στο αρχικό τους χρώμα, το οποίο ήταν ίδιο με την μοκέτα του αυτοκινήτου (γκρι). Τα είχα παρει από την Autopoint, αν θυμάμαι καλά περίπου 70Ε. Αυτό όμως που δεν μου άρεσε καθόλου, και το θεωρώ ότι δεν ταιριάζει σε μια εταιρία σαν τη Volvo, η οποία έχει εστιάσει πολύ την προσπάθειά της στην ΑΣΦΑΛΕΙΑ που παρέχουν τα οχήματά της, είναι ότι τα συγκεκριμένα πατάκια που είχα τοποθετήσει, σκλυρυναν πάρα πολύ και το πόδι γλυστρούσε ανελέητα πάνω του. Κυριολεκτικά πατιναζ!! Δεν θέλω βέβαια να μαι απόλυτος, διότι αυτό μπορεί να είναι αποτέλεσμα και της φροντίδας, αλλά κανείς δεν μου είπε ότι χρειάζονται κάποια ιδιέτερη φροντίδα κατά το καθάρισμα, π.χ ειδικά απορυπαντικα και συναφή.
-
@dgrgtc του πανε πολυ τα μαυρα τελικα. Θελω κι εγω να παρω τα λαστιχενια και θα πηγαινα για τα γκρι...τωρα που βλεπω το δικο σου το ξανασκεφτομαι Οσο για τα πενταλ, αλλαζουν πολυ ευκολα και σχετικα ανεξοδα (ουτε 10 λεπτα δεν θα σου παρει) με αυτα
gdoudou με τον αριθμο πλαισιου σε μια αντιπροσωπεια θα ζητησεις αναβαθμιση της αναρτησης σε dynamic chassis. Αυτοι θα σου πουν ακριβως τι πρεπει να αλλαξει. Συνηθως ειναι μονο ελατηρια, αντιστρεπτικες και μπαρα θολων. Πες τους να σου γραψουν κωδικους ανταλλακτικων...Αρχες του μηνα θα ειμαι βορεια...αν θες κανονιζουμε να δεις ποσο αλλαζει και απο αποψη ανεσης το αυτοκινητο.
grgio1 καλωσηρθες στην αυξανομενη παρεα
-
-
Γεια σου VolvoZeus! Το θεμα με την ανάρτηση θα με ενδιέφερε και εμένα. Γνωρίζεις περίπου το κόστος; Αν θυμάμαι καλά από την αντιπροσωπεία μου είχαν πει ότι το σπορ σασί μπορείς να το επιλέξεις κατά την παραγγελία του αυτοκινήτου και ότι δεν μπορείς να τοποθετήσεις μετέπειτα τα εξαρτήματα. Βέβαια κόστιζε και 450Ε, οπότε το προσπέρασα. Μπορώ να τα βάλω τώρα, ή να στραφώ μόνο προς την τοποθέτηση ελλατηρίων μόνο;
-
gdoudou με τον αριθμο πλαισιου σε μια αντιπροσωπεια θα ζητησεις αναβαθμιση της αναρτησης σε dynamic chassis. Αυτοι θα σου πουν ακριβως τι πρεπει να αλλαξει. Συνηθως ειναι μονο ελατηρια, αντιστρεπτικες και μπαρα θολων. Πες τους να σου γραψουν κωδικους ανταλλακτικων...Αρχες του μηνα θα ειμαι βορεια...αν θες κανονιζουμε να δεις ποσο αλλαζει και απο αποψη ανεσης το αυτοκινητο.
grgio1 καλωσηρθες στην αυξανομενη παρεα [/quote]
Σε υπέρ ευχαριστώ για την βοήθεια. Αν όντως σε φέρει ο δρόμος βόρεια, θα χαρώ να τα πούμε, καθώς βλέπω ότι έχεις απίστευτα πολλές γνώσεις.
grgio1 καλώς ήρθες και από μένα...
-
Άντε, για να οργανώσουμε κι εμείς 'οι από πάνω' μια συνάντηση!
-
Ο χρήστης grgio1 έγραψε:
Γεια σου VolvoZeus! Το θεμα με την ανάρτηση θα με ενδιέφερε και εμένα. Γνωρίζεις περίπου το κόστος; Αν θυμάμαι καλά από την αντιπροσωπεία μου είχαν πει ότι το σπορ σασί μπορείς να το επιλέξεις κατά την παραγγελία του αυτοκινήτου και ότι δεν μπορείς να τοποθετήσεις μετέπειτα τα εξαρτήματα. Βέβαια κόστιζε και 450Ε, οπότε το προσπέρασα. Μπορώ να τα βάλω τώρα, ή να στραφώ μόνο προς την τοποθέτηση ελλατηρίων μόνο;Καλα ποσες μαλακιες ακομα θα ακουσουμε απο τους πωλητες? Φυσικα και μπορεις να την βαλεις και μετα την αναρτηση. Το απαγορευτικο ειναι μονο το κοστος το οποιο επειδη σε ολες τις περιπτωσεις πλην των Τ5 αλλαζουν και τα αμορτισερ ανεβαινει αρκετα ειδικα σε σχεση με τα 450 ευρω που ζητουσαν ως αναβαθμιση! Το ακριβες κοστος για το καθε αυτοκινητο παντως μπορεις να το μαθεις μονο στην αντιπροσωπεια με τον αριθμο πλαισιου σου.
-
Καλησπέρα,
Παρακολουθώ με προσοχή τον διάλογο και ομολογώ ότι μένω έκπληκτος από τις ειδικές γνώσεις σου VolvoZeus!
Προσωπικά θα ήθελα να σας μεταφέρω έναν προβληματισμό μου. Όταν παρέλαβα το αυτοκίνητο από την αντιπροσωπεία στη Θεσσαλονίκη, πέρασα και μια βόλτα από το ...συνεργείο, έτσι για να δω το ..κλίμα. Να αναφέρω ότι είμαι μηχανικός, άσχετα όμως με αυτοκίνητα. Από τη βόλτα μου προβληματίστηκα πολύ.
Ο χώρος, ο εξοπλισμός και ο κόσμος, μου φάνηκε πολύ .. φτωχός ρε παιδιά! Ίσως θα μπορούσαν να καλύψουν τις 'παλιές καλές εποχές' που τα volvο ήταν μετρημένα, αλλά σήμερα που κυριολεκτικά γέμισε ο τόπος τι γίνεται? Έχοντας δει αντίστοιχα συνεργεία άλλων αντιπροσωπειών, τα οποία ήταν τουλάχιστον δεκαπλάσια σε μέγεθος και εξοπλισμό και όπου ένας συνήθως υπεύθυνος ήξερε πέντε πράγματα και μετά ...το χάος... (αλλάζω λάδια, φίλτρο,τακάκια κλπ) και όπου έπρεπε καμιά βδομάδα πριν να κλείσεις ραντεβού για τα ...συνηθισμένα, πρέπει να σας πω ότι ... ανησύχησα αρκετά. Και διαβάζοντας όλα αυτά τα ενδιαφέροντα για διαγνωστικά, ρυθμίσεις, VIDA κλπ άρχισα να σκέφτομαι μήπως θα πρέπει να ΄πεταγόμαστε' Στοκχόλμη μεριά για service?
Τονίζω βέβαια ότι ακόμη δεν έχω πάει ούτε για τον έλεγχο των 10000 km, αλλά θα ενδιαφερόμουν να ακούσω τις εμπειρίες σας. Εγώ είμαι Θεσσαλονίκη, αλλά φαντάζομαι ότι το 'κλίμα' είναι μάλλον θέμα αντιπροσωπείας, πάρα τη γνωστή επαρχιακή υποβάθμιση.
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Γεια σου VolvoZeus! Το θεμα με την ανάρτηση θα με ενδιέφερε και εμένα. Γνωρίζεις περίπου το κόστος; Αν θυμάμαι καλά από την αντιπροσωπεία μου είχαν πει ότι το σπορ σασί μπορείς να το επιλέξεις κατά την παραγγελία του αυτοκινήτου και ότι δεν μπορείς να τοποθετήσεις μετέπειτα τα εξαρτήματα. Βέβαια κόστιζε και 450Ε, οπότε το προσπέρασα. Μπορώ να τα βάλω τώρα, ή να στραφώ μόνο προς την τοποθέτηση ελλατηρίων μόνο;
Καλα ποσες μαλακιες ακομα θα ακουσουμε απο τους πωλητες? Φυσικα και μπορεις να την βαλεις και μετα την αναρτηση. Το απαγορευτικο ειναι μονο το κοστος το οποιο επειδη σε ολες τις περιπτωσεις πλην των Τ5 αλλαζουν και τα αμορτισερ ανεβαινει αρκετα ειδικα σε σχεση με τα 450 ευρω που ζητουσαν ως αναβαθμιση! Το ακριβες κοστος για το καθε αυτοκινητο παντως μπορεις να το μαθεις μονο στην αντιπροσωπεια με τον αριθμο πλαισιου σου.
Αυτό είναι ευχάριστο μεν ότι γίνετε, λίγο βαρύ δε για την τσέπη!! VolvoZeus εσύ το φοράς; Αξίζει τα χρήματά του; Η να καταφύγω σε μία Aftermarket λύση του εμπορίου για χαμήλωμα, που πιθανότατα θα είναι και φθηνότερη; Αν έχει κανείς να προτείνει καμιά σελίδα που να αφορά Aftermarket λύση του εμπορίου για χαμήλωμα σε Volvo S40, ευπρόσδεκτη, διότι δεν κατέχω καλά το άθλημα να αναζητώ στο διαδύκτιο
-
gpap μην νομιζεις οτι οι αλλοι ειναι καλυτεροι! Τα απλα και ειδικα για περπατημενα μοντελα (1.6, 1.8 ) τα κανουν χωρις προβληματα. Το προβλημα παρουσιαζεται επειδη ο κοσμος ανακυκλωνετε (ακομα και οι τεχνικοι διευθυντες) και ετσι η οποια εκπαιδευση παει περιπατο. Το VADIS βεβαια παρεχει step by step οδηγιες για τα παντα οποτε θεωρητικα θα επρεπε να μην παρουσιαζετε προβλημα. Ελα ομως που στα εξουσιοδοτημενα ουτε καν το τυπικο check που προβλεπεται σε καθε σερβις μεσω VADIS δεν κανουν σιγα μην κατσουν να διαβασουν τις οδηγιες! Το θεμα λοιπον ειναι ποσο σοβαρος ειναι ο καθε μηχανικος.
grgio1 Εγω εχω το dynamic chassis αλλα σε Τ5 awd...μιλαμε για αλλο αυτοκινητο (με την αναρτηση εννοω)! Η αφτερμαρκετ λυση ειναι σιγουρα πιο οικονομικη ομως το ολο ψαξιμο για το σωστο συνδυασμο ελατηριων/αμορτισερ πεφτει σε σενα. Η λυση της Volvo ειναι μελετημενη για το αυτοκινητο...τα τοποθετεις και τελος. Επισης λαμβανοντας υποψην οτι η μονη ρυθμισιμη παραμετρος της αναρτησης ειναι η συγκλιση καταλαβαινεις οτι το να ειναι σωστο το υψος που θα κατσει το αυτοκινητο ειναι πολυ σημαντικο.
YΓ: Οταν μιλαμε για dynamic chassis μιλαμε παντα και για 17' ή 18' ζαντες.
-
Είναι όντως άλλο αυτοκίνητο από όποια πλευρά και να το δει κανείς!! Μακάρι να χα του νου και τη γνώση αρχίτερα!!Γιατί αν είχα τα λεφτά θα το καμάρωνα!! Άσχετα βάβαια αν τώρα πληρώνα περισσότερα για 2 αυτοκίνητα...
-
Και κάτι που ξέχασα να αναφέρω.. 17άρες spartacus φοράω (επειδή είναι προυπόθεση για την τοποθέτηση τυ σπορ σασι!!)
-
Ο χρήστης grgio1 έγραψε:
Και κάτι που ξέχασα να αναφέρω.. 17άρες spartacus φοράω (επειδή είναι προυπόθεση για την τοποθέτηση τυ σπορ σασι!!)Δεν ειναι προυποθεση. Απλα το πλαισιο δουλευει καλυτερα απ οτι με 16αρες
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Και κάτι που ξέχασα να αναφέρω.. 17άρες spartacus φοράω (επειδή είναι προυπόθεση για την τοποθέτηση τυ σπορ σασι!!)
Δεν ειναι προυποθεση. Απλα το πλαισιο δουλευει καλυτερα απ οτι με 16αρες
Σίγουρα, για αυτό προσφέρετε ως προεραιτικό, από το Kinetic 1.6 (που αν δεν κάνω λάθος το δίνουν με 15άρες μαμά), ως και την κορυφή (βλέπε δικό σου)!! Απλά όπως το είπες αναφορικά για την μελέτη ως και την τελευταία λεπτομέρεια, είναι φυσικό για να πατήσει καλύτερα¨'απαιτεί' τουάχιστον 17άρες!!
-
Καλισπερα πεδια.10 μερεσ ακομα κε ερχετε το δικομου Volvo v50 summum 1.8 τα τρελατο!!
-
Ακόμα ένας φίλος στην παρέα μας ,
Καλωσόρισες emi
-
Ο χρήστης emi έγραψε:
Καλισπερα πεδια.10 μερεσ ακομα κε ερχετε το δικομου Volvo v50 summum 1.8 τα τρελατο!!χρώμα ? δέρματα ? ζάντες ? τιμή ? ...... όλο ερωτήσεις είμαι
-
Volvo DRIVe
Νέα εποχή για την Volvo με τους κινητήρες Diesel DRIVe. Στην προσπάθεια της Volvo για καθαρότερο περιβάλλον και εξοικονόμηση ενέργειας η Volvo εξέλιξε τους ήδη υπάρχοντες της πετρελαιοκινητήρες.
Με τους κινητήρες DRIVe θα εξοπλίζονται σχεδόν όλα τα μοντέλα της.
C30, S40, V50: 1.6D DRIVe , 3.9L/100Km και 104g CO2/Km
V70, S80 : 1.6D DRIVe, 4.9L/100Km και 129g CO2/Km
XC 60, XC 70 : 2.4D DRIVe, 6.0L/100Km και 159g CO2/KmΌπως καταλαβαίνετε η Volvo ανέβασε τον πήχη ψηλά...
Ήδη άρχισε να διαφημίζεται σε εφημερίδες το S40 1.6D DRIVe.
Και το κορυφαίο μόλις είδα σε περιοδικό αυτοκινήτου τις τιμές (περίπου 2500-3000 ακριβότερα από τα αντίστοιχα 1.6 βενζίνης)C30 1.6D DRIVe 22500
S40 1.6D DRIVe 25500
V50 1.6D DRIVe 27000και κρατική επιχορήγηση για χαμηλές εκπομπές ρύπων
Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι η τιμή για το S80
S80 1.6D DRIVe 27500 λες να είναι τυπογραφικό λάθος...
27500 για αυτοκίνητο λιμουζίνα!!!!Κρίμα που δεν έβγαιναν οι κινητήρες DRIVe όταν παραγγείλαμε πριν 8 μήνες το S40 1.6 . Δεν πειράζει στο επόμενο!!!!
Σημείωση: Οι τιμές που αναφέρονται είναι για την αγορά της Κύπρου
-
φιλε mar23
μεχρι να διαβασω ολη σου τη δημοσιευση μου ηρθε κολπος! Που ακουστηκε S80 με λιγοτερο απο 30000...;; Ευτυχως που εγραψες οτι οι τιμες αυτες αναφερονται στην Κυπρο γιατι αλλιως θα ετρεχα στην πλησιεστερη αντιπροσωπεια της volvo! Στο ελληνικο site δεν αναφερει κατι παντως! Οι τιμες των υπολοιπων S80 στη κυπρο κυμαινονται στα ιδια επιπεδα με την ελλαδα; -
Ο χρήστης T5 lover έγραψε:
φιλε mar23
μεχρι να διαβασω ολη σου τη δημοσιευση μου ηρθε κολπος! Που ακουστηκε S80 με λιγοτερο απο 30000...;; Ευτυχως που εγραψες οτι οι τιμες αυτες αναφερονται στην Κυπρο γιατι αλλιως θα ετρεχα στην πλησιεστερη αντιπροσωπεια της volvo! Στο ελληνικο site δεν αναφερει κατι παντως! Οι τιμες των υπολοιπων S80 στη κυπρο κυμαινονται στα ιδια επιπεδα με την ελλαδα;Φίλε Τ5 lover,
Και εμένα μου έκανε εντύπωση, για αυτό θα πρέπει να το επιβεβαιώσω με ένα τηλεφωνηματάκι.
Οι τιμές στην Κύπρο διαμορφώνονται σε μεγάλο βαθμό από τα κυβικά.
Παραδείγματα:-
0-1650 cc, 0.51 ευρώ το cc. Έτσι το 1.6D DRIVe με κινητήρα 1560cc , 1560*0.51=796E. Από τα 796 θα
αφαιρεθεί ένα ποσοστό λόγω ρύπων. -
1651-2250cc, 3.42 ευρώ το cc. πχ 2000cc, 2000*3.42=6840 E, μόνο ο φόρος. Δες την διαφορά με ένα
1600cc για παράδειγμα -
2251-3000cc, 5.98ευρώ το cc. πχ 2500cc, 2500*5.98=14950 Ε, μόνο ο φόρος
-
3000cc, 7.69 ευρώ το cc. πχ 3000cc, 3000*7.69=23070E, μόνο ο φόρος
Τις τιμές τις βρήκα από μηνιαίο περιοδικό, Topgear έκδοση Κύπρου, και όχι από site.
Οι τιμές που δίνει είναι
-
1.6D DRIVe 27500, 1560cc, άρα ο φόρος (ο οποίος περιλαμβάνεται στην τελική τιμή) 1560*0.51=796Ε
-
2.5Τ 59500E, 2521cc, άρα ο φόρος 2521*5.98=15076Ε (καλά διάβασες)
3 D5 57500E, 2400cc, άρα ο φόρος 2400*5.98=14352Ε
Δηλαδή για το 1.6 πληρώνεις περίπου 14000Ε λιγότερο φόρος σχετικά με τα άλλα δύο.
Δεν δίνει τιμές για άλλους κινητήρες. Μιλάμε για πλούσιες εκδόσεις, αφού λόγω μεγέθους αγοράς μόνο μια έκδοση φέρνουν.Όπως καταλαβαίνεις πάνω από 1650cc σε σκίζουν.... Μένει να επιβεβαιώσω τιμή για 1.6D DRIVe
-
VOLVO FORUM