-
Το σίγουρα σημαίνει ότι η BMW USA θέλει οπωσδήποτε ένα 125 γιατί αλλιώς δεν θα πάει το αυτοκίνητο στις ΗΠΑ. Επίσης δεν θα πάει το 5θυρο, αλλά θα περιμένει τις σεντάν και κουπέ εκδόσεις του.
-
Και η Mercedes θα μεινει αμετοχη? κατι δεν πρεπει να παρουσιασει?
Εχει κανεις καμια ιδεα?
(παντως εφαγε τα μουτρα της μια φορα με το Α-Class) -
Ο χρήστης Tsakinnen έγραψε:
Και η Mercedes θα μεινει αμετοχη? κατι δεν πρεπει να παρουσιασει?
Εχει κανεις καμια ιδεα?
(παντως εφαγε τα μουτρα της μια φορα με το Α-Class)Bγάζει καινούριο Α class
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Και η Mercedes θα μεινει αμετοχη? κατι δεν πρεπει να παρουσιασει?
Εχει κανεις καμια ιδεα?
(παντως εφαγε τα μουτρα της μια φορα με το Α-Class)Bγάζει καινούριο Α class
Και αυτο ειναι καλο δλδ?
Δεν προτρεχω αλλα ποσο ξερει η Mercedes και η BMW καλυτερα την μικρομεσαια κατηγορια απο fiat opel vw peugeot κ.α. για να χτυπησει κορυφη με την 1η??? Ελπιζω να μην βρει και η 1 κανα ταρανδο στο δρομο... -
Μέσα: Πολύ όμορφο! Μια κούκλα.
Έξω: Μία πατάτα! ΚΙΑ 'look'. Μια απογοήτευση...
Όλες μας οι ελπίδες για έναν αντίπαλο της προκοπής στο Α3 στρέφονται πλέον στην Mercedes.... -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Αυτο διαβασα επισης ειναι οτι υπαρχει μεγαλη αποσταση απο το ψυγειο μεχρι την μηχανη που σημαινει οτι σιγουρα θα μπει 6κυλινδρος!
Το σημαίνει....σίγουρα το αποφάσισες εσύ, ο δημοσιογράφος ή η BMW? Μόνο στην τελευταία περίπτωση το δέχομαι!
Η απόσταση μπορεί να χρειάζεται προκειμένου να μπει ο κινητήρας πίσω από τον εμπρός άξονα για καλύτερη κατανομή βάρους.
Υποτίθεται ότι ακόμα και η γρήγορη έκδοση δε θα είναι 6κύλινδρη αλλά turbo!
Βέβαια ακόμα και αν ισχύουν αυτά που λέω και δεν χωράει κάποιος από τους υπάρχοντες 6κύλινδρους.... υπάρχουν και οι κινητήρες σε V με μειωμένο μήκος.... (μπαααα......)Ο δημοσιογραφος το υπεθεσε. Θα συμφωνησω και με την αποψη του TGD για μια εκδοση 125 στην USA, γιατι αλλιως με 1600 & 2000 κυβικα δεν προκειτε να πουλησει εκει.
Καποιος εγραψε οτι η BMW δεν ξερει απο την μεσαια κατηγορια οπως peugeot, fiat. Δε νομιζω η 1 να θελει να χτυπησει αυτες τις εταιρειας αλλα audi, merc & vw. -
Ο χρήστης Tsakinnen έγραψε:
Και η Mercedes θα μεινει αμετοχη? κατι δεν πρεπει να παρουσιασει?
Εχει κανεις καμια ιδεα?
(παντως εφαγε τα μουτρα της μια φορα με το Α-Class)Bγάζει καινούριο Α class
Και αυτο ειναι καλο δλδ?
Δεν προτρεχω αλλα ποσο ξερει η Mercedes και η BMW καλυτερα την μικρομεσαια κατηγορια απο fiat opel vw peugeot κ.α. για να χτυπησει κορυφη με την 1η??? Ελπιζω να μην βρει και η 1 κανα ταρανδο στο δρομο...Καλό είναι λόγω ανταγωνισμού. Σαφώς και οι υπόλοιπες εταιρείες έχουν μεγαλύτερη πείρα, χωρίς αυτό όμως να προιδεάζει το αποτέλεσμα.
Ελπίζω η νέα Α class να είναι πιο συγκροτημένο μοντέλο από το παλιό. Θα δούμε... -
Ο χρήστης sado έγραψε:
Μέσα: Πολύ όμορφο! Μια κούκλα.Έξω: Μία πατάτα! ΚΙΑ 'look'. Μια απογοήτευση...
Όλες μας οι ελπίδες για έναν αντίπαλο της προκοπής στο Α3 στρέφονται πλέον στην Mercedes....Σε ομορφια μονο.. Στα υπολοιπα μαλλον θα εχουμε μια πολυ καλη 'κοντρα'!!
-
Ο χρήστης frogy έγραψε:
Καποιος εγραψε οτι η BMW δεν ξερει απο την μεσαια κατηγορια οπως peugeot, fiat. Δε νομιζω η 1 να θελει να χτυπησει αυτες τις εταιρειας αλλα audi, merc & vw.Ακριβώς. Άμεσος ανταγωνιστής της σειράς 1 (λόγω κόστους, πρεστίζ, κατηγορία αυτοκινήτων κύρους κτλ), θα είναι μοντέλα των εταιρειών που ανέφερες, (ίσως με διόρθωση στην VW)
-
Ο χρήστης frogy έγραψε:
Μέσα: Πολύ όμορφο! Μια κούκλα.
Έξω: Μία πατάτα! ΚΙΑ 'look'. Μια απογοήτευση...
Όλες μας οι ελπίδες για έναν αντίπαλο της προκοπής στο Α3 στρέφονται πλέον στην Mercedes....Σε ομορφια μονο.. Στα υπολοιπα μαλλον θα εχουμε μια πολυ καλη 'κοντρα'!!
Για τα υπόλοιπα συμφωνώ απόλυτα, αλλά εσύ ξέρεις κάποιον που δεν τον ενδιαφέρει η εμφάνιση του αυτοκινήτου του;;
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Μέσα: Πολύ όμορφο! Μια κούκλα.
Έξω: Μία πατάτα! ΚΙΑ 'look'. Μια απογοήτευση...
Όλες μας οι ελπίδες για έναν αντίπαλο της προκοπής στο Α3 στρέφονται πλέον στην Mercedes....Σε ομορφια μονο.. Στα υπολοιπα μαλλον θα εχουμε μια πολυ καλη 'κοντρα'!!
Για τα υπόλοιπα συμφωνώ απόλυτα, αλλά εσύ ξέρεις κάποιον που δεν τον ενδιαφέρει η εμφάνιση του αυτοκινήτου του;;
Αν εχει το καταλληλο σηματακι..... εμενα μου αρεσει! Κοιτα οταν σου αρεσει πολυ μια μαρκα την βλεπεις τις πιο πολλες φορες ομορφη. Το καταλαβαινω οτι δεν ειναι ομορφο αυτοκινητο αλλα το ολο πακετο και η 'συμπαθεια' μου στην BMW με κανουν να την αποδεχομαι τουλαχιστον
-
Λιγο απο σειρα 2:
-
Αν και περιεργος ο προφυλακτηρας αυτος,δεινει στην 1 μια πιο δυναμικη παρουσια.
*Εχεις δικιο οτι δεν ανοιγε για αυτο παραθετω τη φωτογραφια για λιγες μερες (μιας και ειναι μεγαλη) και την σβηνω αργοτερα.
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Αν και περιεργος ο προφυλακτηρας αυτος,δεινει στην 1 μια πιο δυναμικη παρουσια.http://www.startdomein.com/cgi-bin/display.cgi?file=bmw_m1-1.jpg
Παύλο έχω την εντύπωση πως το link σου δεν δουλεύει...
-
Κι αλλη μια photo(shop) απο Μ2:
-
Πολύ, πολύ καλή...
Αυτές οι νέες BMW έχουν έναν ιδιαίτερα έντονο δυναμισμό στις γραμμές του αμαξώματος.
Δείχνει σαν ένα πολύ συμπαγές σύνολο
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Πολύ, πολύ καλή...Αυτές οι νέες BMW έχουν έναν ιδιαίτερα έντονο δυναμισμό στις γραμμές του αμαξώματος.
Δείχνει σαν ένα πολύ συμπαγές σύνολο
Αφού αυτή αρέσει ακόμα και σε μένα που δεν τις πάω μία (σχεδιαστικά πάντα). Με το καλό να το δούμε και από κοντά
-
Ποτε 8α αρχισει να πωλειται η σειρα 1?
Ηδη εχω πετυχει διαφημισεις της σε περιοδικα κ διαδικτυο.. -
Ετοιμαστείτε για μεγάλη εκδήλωση test drive τον Σεπτέμβριο. Μεγαλύτερη από αυτή που έγινε για το Ζ4 στα Μέγαρα.
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Ετοιμαστείτε για μεγάλη εκδήλωση test drive τον Σεπτέμβριο. Μεγαλύτερη από αυτή που έγινε για το Ζ4 στα Μέγαρα.κρατηστε μου μια θεσουλα
Θεμη, θα βαλω βυσμα την ειρηνη να μου κρατησουν την πιο δυνατη την 120i...Αντρεας
BMW σειρά 1