-
Μου ήρθε σήμερα το ασφαλιστήριο από την anytime-Interamerican
Λέει:
Καθαρά Ασφάλιστρα 391,35
Δικ. Συμβ 89,98
**Φ.Α. 47,51
**Φ.Α. πυρός 1,21
Χαρτόσημο 0 (μηδέν)
**ΤΕΟ 3,19
**Επικ. Κεφ. 3,15
Μικτά 536,39Μου εξηγεί κάποιος τί είναι τα bold και πληρώνω 540 ευρώ αντί για 400 το χρόνο?
Μεικτή ασφάλεια για την ιστορία με τις ίδιες ζημιές να τιμολογούνται στα 69,71 ευρώ με απαλλαγή 1000 ευρώ και ασφαλιζόμενο κεφάλαιο 5.800 -
ΠΑιδια να ρωτησω κατι..Το saxo vts ειναι ειδικη κατηγορια σα το 106 rally-gti??
Ευχαριστω.. -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Μου ήρθε σήμερα το ασφαλιστήριο από την anytime-InteramericanΛέει:
Καθαρά Ασφάλιστρα 391,35
Δικ. Συμβ 89,98
**Φ.Α. 47,51
**Φ.Α. πυρός 1,21
Χαρτόσημο 0 (μηδέν)
**ΤΕΟ 3,19
**Επικ. Κεφ. 3,15
Μικτά 536,39Μου εξηγεί κάποιος τί είναι τα bold και πληρώνω 540 ευρώ αντί για 400 το χρόνο?
Μεικτή ασφάλεια για την ιστορία με τις ίδιες ζημιές να τιμολογούνται στα 69,71 ευρώ με απαλλαγή 1000 ευρώ και ασφαλιζόμενο κεφάλαιο 5.800Το δικαιωμα συμβολαιου ειναι εσοδο της ασφαλιστικης. Για τον ασφαλισμενο πρακτικα μπορει να θεωρηθει σαν ασφαλιστρο, εχει ομως αλλη λογιστικη αντιμετωπιση (σε φορους-αντασφαλεια-αποθεματα) και δεν δινει προμηθεια στο διαμεσολαβητη.
Τα Φ.Α. σημαινουν Φορος Ασφαλιστρων, που διαφοροποιειται κατα κλαδο. Οι ασφαλιστικες δεν ανηκουν στο κυκλωμα του ΦΠΑ, τον οποιον υποκαθιστα ο Φ.Α. Αποδιδεται απο τις εταιριες στο κρατος.
Το ΤΕΟ ειναι το Ταμειο Εθνικης Οδοποιιας. Το εσοδο αυτο αποδιδεται απο τις εταιριες για τη βελτιωση του εθνικου οδικου δικτυου...
Το Επικουρικο Κεφαλαιο ειναι το γνωστο ιδρυμα που καλυπτει τις ζημιες που προκαλουν ανασφαλιστα οχηματα, καλυπτει τις ανακλησεις αδειων εταιριων κλπ.Ολα (εκτος απο το δικαιωμα) τα παραπανω (μεχρι περυσι ειχαμε και το χαρτοσημο) ειναι κρατησεις υπερ τριτων, για τις οποιες οι ασφαλιστικες λειτουργουν σαν ενδιαμεσος (=εισπρακτορας).
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Επειδή και εμένα είναι δουλειά μου μπορείς σε παρακαλώ να μου εξηγήσεις πώς γίνεται να ασφαλίσεις αυτοκίνητο και μετά να πάρεις πίσω ΟΛΑ τα λεφτά που έδωσες ;;;;Yπάρχει ασφαλιστική που χαρίζει τα ασφάλιστρα ακόμα και αν είναι για λίγες ώρες ;;;
Αν ο ασφαλιστης θελει να σε εξυπηρετησει, γινεται: Σου δινει το ασφαλιστηριο και μετα το παιρνει πισω και το παει στην εταιρια για ακυρωση λογω 'μη αποδοχης'.
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Επειδή και εμένα είναι δουλειά μου μπορείς σε παρακαλώ να μου εξηγήσεις πώς γίνεται να ασφαλίσεις αυτοκίνητο και μετά να πάρεις πίσω ΟΛΑ τα λεφτά που έδωσες ;;;;
Yπάρχει ασφαλιστική που χαρίζει τα ασφάλιστρα ακόμα και αν είναι για λίγες ώρες ;;;
Αν ο ασφαλιστης θελει να σε εξυπηρετησει, γινεται: Σου δινει το ασφαλιστηριο και μετα το παιρνει πισω και το παει στην εταιρια για ακυρωση λογω 'μη αποδοχης'.
Κατανοητό, ευχαριστώ...
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Επειδή και εμένα είναι δουλειά μου μπορείς σε παρακαλώ να μου εξηγήσεις πώς γίνεται να ασφαλίσεις αυτοκίνητο και μετά να πάρεις πίσω ΟΛΑ τα λεφτά που έδωσες ;;;;Yπάρχει ασφαλιστική που χαρίζει τα ασφάλιστρα ακόμα και αν είναι για λίγες ώρες ;;;
Επιβεβαιώνω ό,τι έγραψε ο SV2 (πρώην συνάδερφος).
-
Καλημερα!
Ειμαι νεο μελος αν και σας διαβαζω καιρο... Ο λογος που γραφω τωρα ειναι τι αλλο οι ασφαλειες των αυτοκινητων... Ημασταν οικογενειακως (βασικα 2 οικογενειες=6 αυτοκινητα) αρχικα στην εγνατια... αφου την 'κλαψαμε' την εγνατια η ασφαλιστρια μας μας πηγε στην ασπις προνοια! (τρομερη εμπνευση εκ του αποτελεσματος!) τελικα αφου ανανεωσαμε τα 6μηνα συμβολαια (ητοι για 2 αμαξια 500+ ευρω και αναλογικα και για τα υπολοιπα 4) στα τελη αυγουστου και αρχες-> μεσα σεπτεμβρη στην ασπιδα κλεινει και αυτη! (αν και της λεγαμε οτι διαβαζαμε τις φημες περι κλεισιματος.. αυτη ομως ηταν υπερ του δεοντος καθησυχαστικη! οποτε μας επεισε... ) αφου κλαψαμε και την ασπιδα μας λεει να μην ανησυχουμε οτι θα μας πηγαινε δωρεαν για 6 μηνες (αφου ειχαμε πληρωσει μολις τα νεα συμβολαια) η στην εθνικη ασφαλιστικη η στην international life... της ειπαμε οτι σαφως προτιμουμε την εθνικη... τελικα αυτη μας παει στην international life και μας δινει ενα προσωρινο χαρτι για ενα μηνα και μας λεει οτι θα μας δωσει εντος των επομενων ημερων το κανονικο για 6 μηνες.. τελικα χθες μας ανακοινωνει οτι τη 'γελασε' η international life και της εδωσε τα συμβολαια για ενα μηνα μονο!!!! και τωρα θελει αλλα 500+ ευρω (για τα 2 αυτοκινητα) και οσα παλι αντιστοιχουν και στα υπολοιπα 4 του πατερα μου..
σαφως και αποφασισαμε να φυγουμε απο τη συγκεκριμενη ασφαλιστρια γιατι θεωρουμε οτι μας κοροιδευει! το θεμα ειναι οτι πηγαμε σε 3 αλλα γραφεια κοντινα και μας προτεινουν τις ακολουθες εταιριες... ατλαντις (με ενα ιδιαιτερα καλο πακετο ~οικογενειακο το ονομαζει~) **aig **(που καποτε νομιζω οτι ειχα διαβασει οτι κατι τρεχει και με αυτην~αλλα ισως και να κανω λαθος!) , **μινεττα **(ακομα δε μας εχει βγαλει ομως προσφορα) και allianz (βασικα εκει εχουμε και ασφαλεια ζωης)
περα απο την προφανη ερωτηση αν γνωριζετε αν ακουγεται κατι 'επικινδυνο' για καμια απο αυτες... η αλλη ερωτηση ειναι.. σκεφτομαστε να κανουμε ενα πολυ απλο πακετο (χωρις οδικη βοηθεια και χωρις τρομοκρατικη ενργεια η θραυση κρυσταλλων και κατι αλλα που δεν τα θυμαμαι που ειχαμε στην ασπις προνοια) για 6 μηνες (γιατι ειδικα στην ατλαντιδα βγαινει πολυ χαμηλο πακετο) για να 'ερθουμε' στα ισα μας οικονομικα καθως ομολογω οτι δεν τα υπολογιζαμε αυτα τα εξοδα (με οποιο ρισκο ελλοχευει αυτη η αποφαση) και μετα να κανουμε τα κανονικα μας πακετα.. αυτο αξιζει?σας ευχαριστω εκ των προτερων και για το χρονο σας και για τις απαντησεις σας!
μια ταλαιπωρημενη οδηγος! -
Το ότι ήσουν μεταξύ Εθνικής και International, σημαίνει ότι ο ασφαλιστής σου μετά το κλείσιμο της Ασπις έκανε διαπραγματεύσεις για το που θα πάει το χαρτοφυλάκιο του, του είχαν τάξει δωρεάν μεταφορά το χαρτοφυλάκίου και μετά κάπου χάλασε η συμφωνία.
Η πρακτική της δωρεάν μεταφοράς την έκαναν παλιά για να οπάρουν την πελατεία που έμενε ξεκρέμαστη. αυτό πλέον δεν συμφέρει τις ασφαλιστικές γιατί τα χαρτοφυλάκια είναι χαμηλής ποιότητας.Επειδή δεν ήταν τυχαίο ότι αυτές οι εταιρείες είχαν τόσο χαμηλά ασφάλιστρα (είναι ένας λόγος που έκλεισαν) πλέον οι ασφαλισμένοι τους θα ανακαλύψουν με τον άσχημο τρόπο ότι η αγορά (πιο ασφαλείς εταιρείες) ήταν στο +50% σε τιμές.
Τώρα θα τα πληρώσουν ή θα μειώσουν καλύψεις.
Οι εταιρεέις που αναφέρεις προς το παρών είναι ΟΚ σύμφωνα με την Επιτροπή Εποπτείας -
ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις...
μονο που **η μια εταιρια ειναι ατλαντικη ενωση και οχι (μαλλον) ατλαντις **(δεν ξερω αν ειναι το ιδιο πραγμα ομως...) ειναι οκ (για την ωρα παντα) και αυτη?τι τραβαμε και μεις οι ασφαλισμενοι! τελικα ειναι να μην εμπιστευεσαι φιλο και γνωστο σε τετοια θεματα!
-
σόρρυ που θα το αναφέρω για πολλοστή φορά, αλλά μπορεί κάποιος να μου προτείνει ασφαλιστή που να συνεργάζεται με αρκετές εταιρίες Νότια ή κέντρο?
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
σόρρυ που θα το αναφέρω για πολλοστή φορά, αλλά μπορεί κάποιος να μου προτείνει ασφαλιστή που να συνεργάζεται με αρκετές εταιρίες Νότια ή κέντρο?το καλύτερο είναι απευθείας μόνος σου στην εταιρεία χωρλις μεσάζοντες
-
Ο χρήστης chasir έγραψε:
μας προτεινουν τις ακολουθες εταιριες... ατλαντις (με ενα ιδιαιτερα καλο πακετο ~οικογενειακο το ονομαζει~) **aig **(που καποτε νομιζω οτι ειχα διαβασει οτι κατι τρεχει και με αυτην~αλλα ισως και να κανω λαθος!) , **μινεττα **(ακομα δε μας εχει βγαλει ομως προσφορα) και allianz (βασικα εκει εχουμε και ασφαλεια ζωης)allianz (κορυφαια σε αποθεματοποιηση-αξιοπιστια)
-
Στην εποχή της κρίσης που ζούμε οι εταιρείες με μεγάλη κεφαλαιακή βάση είναι μονόδρομος και αυτές είναι λίγες και οι περισσότερες πολυεθνικές, αν εξαιρέσεις ΕΘΝΙΚΗ & ΑΓΡΟΤΙΚΗ (που είναι δημόσιες), INTERAMERICAN, AXA, GROUPAMA, ERGO, ALLIANZ και κάποιες λίγες ακόμη είναι ουσιαστικά μονόδρομος για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Τα υπόλοιπα είναι ρώσικη ρουλέτα.
-
Γνωρίζει κάποιος τι χρειάζεται για να αλλάξω τη δ/νση μόνιμης κατοικίας στο αυτοκίνητο?
Πρέπει να κάνω φορολογική δήλωση εκτός Αθήνας? -
Ο χρήστης ΙΩΣΗΦ έγραψε:
Στην εποχή της κρίσης που ζούμε οι εταιρείες με μεγάλη κεφαλαιακή βάση είναι μονόδρομος και αυτές είναι λίγες και οι περισσότερες πολυεθνικές, αν εξαιρέσεις ΕΘΝΙΚΗ & ΑΓΡΟΤΙΚΗ (που είναι δημόσιες), INTERAMERICAN, AXA, GROUPAMA, ERGO, ALLIANZ και κάποιες λίγες ακόμη είναι ουσιαστικά μονόδρομος για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Τα υπόλοιπα είναι ρώσικη ρουλέτα.Τα πάντα στην Εθνική τα έχω (ασφάλεια αυτοκινήτουεδώ και κάποιους μήνες και ασφάλεια ζωής εδώ και... μία μέρα), έχω ακούσει πάντως από πολλές πηγές ότι πήγαινε για πώληση πριν την κρίση. Έχει πολύ μεγάλο ενεργητικό (~2,5 δις €), τα ιδία της κεφάλαια όμως μόλις που φτάνουν τα 65 εκ €, έχοντας υποπολλαπλασιαστεί τα τελευταία χρόνια. 'Δυστυχώς' δηλαδή η σιγουριά που προσφέρει πηγάζει περισσότερο από το όνομά της και λιγότερο γιατί η ίδια σας εταιρία πάει ιδιαίτερα καλά. Στα συν της φυσικά ότι πληρώνει πολύ γρήγορα και ότι θα βρεθούν σχετικά εύκολα υποψήφιοι γαμπροί εφόσον αναζητηθούν.
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Στην εποχή της κρίσης που ζούμε οι εταιρείες με μεγάλη κεφαλαιακή βάση είναι μονόδρομος και αυτές είναι λίγες και οι περισσότερες πολυεθνικές, αν εξαιρέσεις ΕΘΝΙΚΗ & ΑΓΡΟΤΙΚΗ (που είναι δημόσιες), INTERAMERICAN, AXA, GROUPAMA, ERGO, ALLIANZ και κάποιες λίγες ακόμη είναι ουσιαστικά μονόδρομος για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Τα υπόλοιπα είναι ρώσικη ρουλέτα.
Τα πάντα στην Εθνική τα έχω (ασφάλεια αυτοκινήτουεδώ και κάποιους μήνες και ασφάλεια ζωής εδώ και... μία μέρα), έχω ακούσει πάντως από πολλές πηγές ότι πήγαινε για πώληση πριν την κρίση. Έχει πολύ μεγάλο ενεργητικό (~2,5 δις €), τα ιδία της κεφάλαια όμως μόλις που φτάνουν τα 65 εκ €, έχοντας υποπολλαπλασιαστεί τα τελευταία χρόνια. 'Δυστυχώς' δηλαδή η σιγουριά που προσφέρει πηγάζει περισσότερο από το όνομά της και λιγότερο γιατί η ίδια σας εταιρία πάει ιδιαίτερα καλά. Στα συν της φυσικά ότι πληρώνει πολύ γρήγορα και ότι θα βρεθούν σχετικά εύκολα υποψήφιοι γαμπροί εφόσον αναζητηθούν.
Όπως το γράφεις. Η ευρωστία της μαμάς εταιρείας δίνει τις ελπίδες, αλλιώς και αυτή είχε θέμα.
-
Αυξήσεις-«φωτιά» στα ασφάλιστρα των ΙΧ αυτοκινήτων το 2010
*Με νέα αύξηση των ασφαλίστρων των αυτοκινήτων στις αρχές του 2010, η οποία θα ξεπερνά το 10% και ίσως πλησιάσει το 20% περίπου, οι ασφαλιστικές εταιρείες θα προσπαθήσουν να αντιμετωπίσουν την έλλειψη κεφαλαίων και το υψηλότερο κόστος αντασφάλισης.Παράλληλα, όπως επισημαίνεται σε δημοσίευμα της εφημερίδας Το Βήμα, η αλλαγή στη νομοθεσία της οδικής βοήθειας αναμένεται να επιβαρύνει ακόμη περισσότερο τα ασφαλιστικά συμβόλαια.
Το 2010 θα είναι η δεύτερη χρονιά υψηλών ασφαλίστρων. Η φετινή αύξηση, που ξεπέρασε το 15%, αποδόθηκε στην εφαρμογή της κοινοτικής οδηγίας με την οποία αυξήθηκαν από τον περασμένο Ιούνιο τα κατώτατα όρια των αποζημιώσεων για σωματικές βλάβες και υλικές ζημιές σε 500.000 και σε 100.000 ευρώ αντίστοιχα.
Κύκλοι της αγοράς εκτιμούν ότι οι μεγάλες αυξήσεις θα συνεχιστούν και τα επόμενα χρόνια, ώστε να προσεγγισθεί ο μέσος ευρωπαϊκός όρος.*
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=244 -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
http://taxalia.blogspot.com/2009/11/blog-post_8933.htmlΟ ανεπαρκής άσχετος αντι να κοιτάξει να κάνει σωστά την δουλειά του, βγήκε και είπε:
'Οι μικρές εταιρεείες ακολουθούν αυτοκτονικές πρακτικές και οι μεγάλες τρώνε από την καμπούρα τους'
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Αυξήσεις-«φωτιά» στα ασφάλιστρα των ΙΧ αυτοκινήτων το 2010
*Με νέα αύξηση των ασφαλίστρων των αυτοκινήτων στις αρχές του 2010, η οποία θα ξεπερνά το 10% και ίσως πλησιάσει το 20% περίπου, οι ασφαλιστικές εταιρείες θα προσπαθήσουν να αντιμετωπίσουν την έλλειψη κεφαλαίων και το υψηλότερο κόστος αντασφάλισης.Παράλληλα, όπως επισημαίνεται σε δημοσίευμα της εφημερίδας Το Βήμα, η αλλαγή στη νομοθεσία της οδικής βοήθειας αναμένεται να επιβαρύνει ακόμη περισσότερο τα ασφαλιστικά συμβόλαια.
Το 2010 θα είναι η δεύτερη χρονιά υψηλών ασφαλίστρων. Η φετινή αύξηση, που ξεπέρασε το 15%, αποδόθηκε στην εφαρμογή της κοινοτικής οδηγίας με την οποία αυξήθηκαν από τον περασμένο Ιούνιο τα κατώτατα όρια των αποζημιώσεων για σωματικές βλάβες και υλικές ζημιές σε 500.000 και σε 100.000 ευρώ αντίστοιχα.
Κύκλοι της αγοράς εκτιμούν ότι οι μεγάλες αυξήσεις θα συνεχιστούν και τα επόμενα χρόνια, ώστε να προσεγγισθεί ο μέσος ευρωπαϊκός όρος.*
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=244Αυτούς τους καταραμένους μισθούς πότε θα τους προσεγγίσουμε και αυτούς;;;;;;;;;;;;
Αλλά φυσικά.......Στην Ελλάδα έχουμε επίδομα αλληλεγγύησης για να σωθεί ο κοσμάκης. -
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Στην εποχή της κρίσης που ζούμε οι εταιρείες με μεγάλη κεφαλαιακή βάση είναι μονόδρομος και αυτές είναι λίγες και οι περισσότερες πολυεθνικές, αν εξαιρέσεις ΕΘΝΙΚΗ & ΑΓΡΟΤΙΚΗ (που είναι δημόσιες), INTERAMERICAN, AXA, GROUPAMA, ERGO, ALLIANZ και κάποιες λίγες ακόμη είναι ουσιαστικά μονόδρομος για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Τα υπόλοιπα είναι ρώσικη ρουλέτα.
Τα πάντα στην Εθνική τα έχω (ασφάλεια αυτοκινήτουεδώ και κάποιους μήνες και ασφάλεια ζωής εδώ και... μία μέρα), έχω ακούσει πάντως από πολλές πηγές ότι πήγαινε για πώληση πριν την κρίση. Έχει πολύ μεγάλο ενεργητικό (~2,5 δις €), τα ιδία της κεφάλαια όμως μόλις που φτάνουν τα 65 εκ €, έχοντας υποπολλαπλασιαστεί τα τελευταία χρόνια. 'Δυστυχώς' δηλαδή η σιγουριά που προσφέρει πηγάζει περισσότερο από το όνομά της και λιγότερο γιατί η ίδια σας εταιρία πάει ιδιαίτερα καλά. Στα συν της φυσικά ότι πληρώνει πολύ γρήγορα και ότι θα βρεθούν σχετικά εύκολα υποψήφιοι γαμπροί εφόσον αναζητηθούν.
Δεν πήγαινε για πώληση, αναρτήθηκε κανονικά το πωλητήριο στην πόρτα και ο λόγος ο οποίος δεν πουληθηκε τελικά είναι επειδή δεν την ήθελε κανένας υποψήφιος γαμπρός...
Επειδή δεν αγοράζεις το όνομα και την φήμη μόνο, αλλά τα κεφάλαια, τους πελάτες και το κυριότερο τις μελλοντικές υποχρεώσεις που έχει αναλάβει να καλύψει.
ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ