Άδικο έχει;;;
Αφενός το Μονακό είναι η πλέον ακατάλληλη πίστα (ο Θεός να την κάνει) της Φόρμουλα 1. Αμμοπαγίδες ούτε για να παίξει 3χρονο παιδί με κουβαδάκια, ούτε χώρος να αποφύγεις ΤΙΠΟΤΑ, προσπεράσεις ΜΗΔΕΝ, ακόμα και αν οδηγείς ΜακΛάρεν (όχι σημερινών προδιαγραφών) και κυνηγάς κάποιον Μπερνόλντι, οι κριτές να ΣΠΡΩΧΝΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ το αμάξι να φτάσει στον γερανό να το σηκώσει, αυτοκίνητο ασφαλείας που τους μισούς γύρους της χρονιάς τους κάνει εκεί, κλπ κλπ...
Πάρτε και την Αυστραλία που γίνεται σε δρόμους και θα δειτε πως έπρεπε να καταργηθεί. Αλλά Φόρμουλα 1 χωρίς Μονακό δεν γίνεται. Καλά τα λέει!!!
Από την άλλη η Φεράρι. Είχα την μεγάλη τύχη να βρεθώ στο Μονακό το ΣΚ που μας πέρασε, έστω και χωρίς εισιτήρια. Τελικά όλο και κάτι κατάφερα να δω, από παρακείμενα σκαλάκια, σκαρφαλωμένος στα συρματοπλέγματα που οριοθετούσαν την πίστα κλπ. Υπήρχε ένας χώρος για 'όρθιους', με φτηνό εισιτήριο και ελάχιστη θέα. Ήταν ΤΙΓΚΑ. Και ξέρετε τι χρώματα ξεχώριζαν; Το κόκκινο και αρκετά λιγότερο το λευκό. Μετά τον χρόνο του Σουμάχερ η μισή πόλη χοροπήδαγε, μετά τους άλλους που τον πέρασαν, εκτός τους κινητήρες δεν ακούστηκε τίποτα... Άσε που όλοι οι πάγκοι είχαν κατά 90% κασκόλ, μπλουζάκια κλπ σουβενίρ της Φεράρι και κατά 10% όλων των άλλων μαζί, συμπεριλαμβανομένων και των σουβενίρ του Μονακό...
Άσε που ως τώρα Φόρμουλα 1 χωρίς Φεράρι ΔΕΝ ΕΧΕΙ υπάρξει... Χωρίς τους άλλους έχει. Οπότε πάλι δίκιο έχει.
Και φυσικά μην τρέχουμε παραπέρα... Άλλο να πείς πως δεν γίνεται Φ1 χωρίς Φεράρι και Μονακό, και άλλο πως δεν τρέχει τίποτα και να φύγει η ΜακΛάρεν... Ακόμα και η Μινάρντι είναι απαραίτητη, και ας είναι η μοναδική που τερμάτισε χωρίς βαθμούς στο Μονακό, ενώ την 2η την πέρασε το αυτοκίνητο ασφαλείας στην 1η στροφή...