-
Να ειστε καλα παιδες. Με κατατοπισατε πολυ καλα. Αν το αποφασισω , σιγουρα πρεπει να δωσω ενα απο τα αυτοκινητα που εχουμε, θα δω το 1600αρι στα σιγουρα. Με μετρημενο 0-100 γυρω στο 9.3 και τελικη γυρω στα 196-197 ειναι μια χαρα σβελτο... Γιατι; Γιατι ηταν ΕΛΑΦΡΥ!!!
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Να ειστε καλα παιδες. Με κατατοπισατε πολυ καλα. Αν το αποφασισω , σιγουρα πρεπει να δωσω ενα απο τα αυτοκινητα που εχουμε, θα δω το 1600αρι στα σιγουρα. Με μετρημενο 0-100 γυρω στο 9.3 και τελικη γυρω στα 196-197 ειναι μια χαρα σβελτο... Γιατι; Γιατι ηταν ΕΛΑΦΡΥ!!!Δε θα έλεγα ότι ήταν και τόσο ελαφρύ για το μέγεθός του.
1135 κιλά δίνει το 1600 η εταιρεία και 1120 το 1400. -
ο δισκος ειναι μετρημενος εξω 270.ψαξτο λιγο καλυτερα.το 1.4 ζυγιζει 1060.ειχα ψαξει τα παντα για το συγκεκριμενο αυτ.πριν το παρω.
-
Ο χρήστης klf έγραψε:
ο δισκος ειναι μετρημενος εξω 270.ψαξτο λιγο καλυτερα.το 1.4 ζυγιζει 1060.ειχα ψαξει τα παντα για το συγκεκριμενο αυτ.πριν το παρω.Και εγώ το 1,4 για 1060 κιλά το είχα και 15 κιλά βαρύτερο το 1,6.
ΥΓ. Στο προσπέκτους πάντως γράφει για βάρος 'εν κινήσει' 1045 το 1,4 και 1060 το 1,6.
-
Στο διαδικτυο βρηκα το 1.4 γυρω στα 1040 και το 1.6 γυρω στα 1060 γι'αυτο και το θεωρω ελαφρυ. Δεν ξερω αν αυτα που βρηκα ειναι ακριβη αλλα λογικα αν δηλωνε 1135 θα ηταν μαζι με οδηγο.
-
Τελικά μάλλον εχει λαθος βαρος το carfolio.
Στους 4τροχούς το δίλιτρο το έχουν 1095 κιλά.
Μια χαρά βάρος. -
Πρόσφατα αγόρασα μεταχειρισμένο Renault Twingo μοντέλο 2002.
Το αυτοκίνητο είναι πραγματικά πολύ καλό, όμως χρειάζεται τακτικό service στα 60.000 χμ.
Έχω ακούσει φρικιαστικά σχόλια για το service Renault στα Ιωάννινα, και πραγματικά φοβάμαι να πάω εκεί για αλλαγή ιμάντας χρονισμού.Εάν κάποιος ξέρει καλό service Renault στα Ιωάννινα η Πρέβεζα, θα είμαι ευγνώμον πραγματικά.
Ευχαριστώ.
-
Στα Ιωάννινα υπάρχουν δυο επισκευαστές, Ο Κ.Κώστας και ο Ντόβας - Γκαραλός, κάνε μια ερώτηση και στους δυο
-
Ο χρήστης klf έγραψε:
ο δισκος ειναι μετρημενος εξω 270.ψαξτο λιγο καλυτερα...Μεγαλωμενος μεσα σε συνεργειο Renault,με δυο Clio,ενα 19αρι και αλλα 4-5 Megane φιλων,ε,λες να μην το εχω ψαξει;
Τα 259mm ειναι αεριζομενα τα οποια προερχονται απο τα 19/Clio 16v με F7P(1800 16v).
Απο τοτε,μπαινουν σε παααρα πολλα μοντελα με ιδιο ακριβως σχεδιο σε τακακι/δαγκανα.Αν θυμαμαι καλα το μοναδικο σετ που εμπαινε σε 14αρες με μεγαλυτερη δαγκανα απο αυτην των 259mm,ειναι ενα συνολο που προερχονταν απο Laguna MK1 και ειχε σαφως μεγαλυτερο τακακι.
Για να μπει βεβαια,ηθελε τα ακραξονια των 2λιτρων μοντελων μιας και οι βιδες που τις στηριζαν ειχαν αποσταση ιδια με αυτη των 280mm.
Ακομα ομως και να μην ηταν ετσι,τοτε η επιβεβαιωση ερχεται απο το γεγονος οτι σχεδον στα 3 απο τα προαναφερομενα Clio/Megane της παρεας ειχαμε αλλαξει δισκους/τακακια με performance και σε ολα μπηκαν απο Clio/19 1800 16v.Εκεινα φορανε 259 Χ 20mm.
Σχετικα με το βαρος,καπου εχουν κανει λαθος,σε καμια περιπτωση δεν ξεπερναει τα 1100 κιλα.Νομιζω 1080 ή 1090 εδινε το manual της Renault.
Ηταν παρα πολυ κοντα σε Clio II 1600 16v. -
Ο χρήστης soundworks57 έγραψε:
Στα Ιωάννινα υπάρχουν δυο επισκευαστές, Ο Κ.Κώστας και ο Ντόβας - Γκαραλός, κάνε μια ερώτηση και στους δυοΗ ποιότητα και των δυο είναι απελπιστική.
Η επίσημη αντιπροσωπεία έφυγε από των έναν μετά από χρόνια παράπονα και κραυγές δυσαρεστημένων.
Ο καινούργιος για να βάλει ένα απλό εσωτερικό καθρέφτη έβαλε τόσο γράσο, που έσταζε μέσα μέρες.
Εαν έναν καθρέφτη δεν ξέρουν να βάζουν, τι μένει για τα άλλα?Ψάχνω αξιόπιστο και σοβαρό επαγγελματία.
-
λοιπον...καταρχην η ζαντα ειναι 15αρα απο την μανα του κ ο δισκος επιμενω 270.απορρησαν κ εκει που τους αλλαξαν.τους μετρησαν 10 φορες.εχω κ το προσπεκτους του αυτ.ειχαν βγει καποιες εκδοσεις προς το τελος του 2001 ποιο πλουσια εξοπλισμενες.στο καρφολιο τον εχουν 280!!!
-
Ο χρήστης Panzerino έγραψε:
Στα Ιωάννινα υπάρχουν δυο επισκευαστές, Ο Κ.Κώστας και ο Ντόβας - Γκαραλός, κάνε μια ερώτηση και στους δυο
Η ποιότητα και των δυο είναι απελπιστική.
Η επίσημη αντιπροσωπεία έφυγε από των έναν μετά από χρόνια παράπονα και κραυγές δυσαρεστημένων.
Ο καινούργιος για να βάλει ένα απλό εσωτερικό καθρέφτη έβαλε τόσο γράσο, που έσταζε μέσα μέρες.
Εαν έναν καθρέφτη δεν ξέρουν να βάζουν, τι μένει για τα άλλα?Ψάχνω αξιόπιστο και σοβαρό επαγγελματία.
Μήπως υπερβάλεις λιγάκι??????
-
Ο χρήστης klf έγραψε:
λοιπον...καταρχην η ζαντα ειναι 15αρα απο την μανα του κ ο δισκος επιμενω 270.απορρησαν κ εκει που τους αλλαξαν.τους μετρησαν 10 φορες.εχω κ το προσπεκτους του αυτ.ειχαν βγει καποιες εκδοσεις προς το τελος του 2001 ποιο πλουσια εξοπλισμενες.στο καρφολιο τον εχουν 280!!!Ρε μαστορα,λες η Renault να εβγαλε αποκλειστικα διασταση για τα τελευταια Megane ενω ηδη ηξεραν οτι σε λιγο καιρο θα βγει ο αντικαταστατης του;
Και ακομα και ετσι να ειναι,γιατι τα Megane II φορανε 280mm και δεν αφησαν τα 270 που λες οτι εβγαλαν;
Ποτε δεν υπηρξε δισκος 270mm για τον απλο λογο οτι σε 14αρες δεν χωραει!!!
Με την δικη σου λογικη,ολα τα 5θυρα 1400αρια που πουληθηκαν απο τοτε,θα επρεπε να φορανε 270mm.
Ε,αμα μετρησεις την εσωτερικη αποσταση μιας 14αρας ζαντας,θα δεις οτι δεν χωραει με τιποτα δισκος 270mm(μαζι με την δαγκανα εννοειται) μιας και 35cm ειναι η εξωτερικη διαμετρος της ζαντας.Ακομα και να βγηκαν πιο καλα εξοπλισμενες εκδοσεις οπως λες(Fidji,κλπ),θα εβαζαν τα φρενα του 1600 που ειναι 280mm μιας και αναφερομαστε παντα σε 15αρες.
Οσο για το carfolio,αστο,παραπληροφορηση σαν το wikipedia ειναι...
Δες στο παρακατω link και επελεξε Renault...
Αμα βρεις δισκο 270mm,πες.
http://www.sandtler.de/katalogangebote/ ... _index.htmΑμα δεν σε καλυπτει σαν μεταπωλητης,βρες οποιον θες εσυ που να λεει οτι υπαρχει δισκος 270mm και εγω παω πασο...
-
τοτε ειναι 280.αυτο ειπα αρχικα κ γω,αλλα ειπα μηπως δεν θυμομουν καλα.
-
Αναφορά για την Laguna III GT berline: Mετά από 6 μήνες και 10.000 km δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα (ούτε ο παραμικρός τριγμός στο εσωτερικό). Δεύτερη αλλαγή λαδιών στα (περίπου) 10.000km (η πρώτη ήταν προληπτική στα περίπου 2000km, αλλαγή κάθε 10.000 km ή κάθε χρόνο προτείνει ο κατασκευαστής, κινητήρας turbo), ο κινητήρας δεν έκαψε σταγόνα από λάδι. Χρησιμοποιήθηκε λάδι Elf Evolution SXR 5W40 (μετά από σχετικό email σε τεχνικό τμήμα Renault Γαλλίας και PGA).
Tα μόνα μειονεκτήματα που έχω να παρατηρήσω είναι κάπως μειωμένη ορατότητα στο 'τεταρτημόριο' 6-9 o'clock (πίσω από τον αριστερό μου ώμο) και λίγο τραχειά κύλιση σε δρόμους με κακής ποιότητας άσφαλτο (πχ Ιτέα-Γαλαξίδι-Ναύπακτος). Τα λάστιχα Bridgestone Potenza είναι εξαιρετικά σε στεγνό (αλλά και σε βρεγμένο). Ο κινητήρας είναι ίσως λίγο ράθυμος κάτω από τις 2000 σαλ (αλλά από 2000-5000 σαλ μεταμορφώνεται!) και το τιμόνι λιγάκι ελαφρύ σε αίσθηση (ειδικά αν στρίβεις επιταχυνόμενος). Κιβώτιο πολύ καλό με κουμπώματα χωρίς ασάφειες. Αλλά οι στροφές είναι εμπειρία και απόλαυση! Τώρα που συνήθισα την ενεργή τετραδιεύθυνση, σχεδόν αρνούμαι να οδηγήσω ο,τιδήποτε άλλο. ΙΠΖ
-
Νεα αντιπροσωπεία Renault Σφακιανάκης Κηφισού 154 στο Περιστέρι και συνεργείο στου Ρέντη Κηφισού 174
και στη Θεσσαλονίκη Renault Κατάκης 14ο χλμ Θεσσαλονίκης-Περαίας (Κόμβος Hyatt). -
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
... και στη Θεσσαλονίκη Renault Κατάκης 14ο χλμ Θεσσαλονίκης-Περαίας (Κόμβος Hyatt).Έχοντας εμπειρία απο Ρομπόπουλο και Ρεναλ ... τι γνωρίζουμε για αυτόν?
-
Απο αυτα που ξερω απο την αντιπροσωπεια Seat που εχει εδω και απο αυτα που ακουω απο την αντιπροσωπεια Renault στην Κοζανη που πηρε απο τον Διαφα,μαλλον αστο καλυτερα...
Οχι οτι οι αλλοι δυο ειναι καλυτεροι,απλα και αυτος δεν ξεφευγει απο την κατηγορια των απαραδεκτων απλα ισως ειναι ενα κλικ καλυτερος απο το μαυρο χαλι των αλλων... -
Kαλημέρα σας, σύντομα θα ψάξω για μεταχειρισμένο και το clio ii fl 1.4 3d φαίνεται καλή περίπτωση για
το budget μου (μέχρι 4000). Είδα όμως οτι και το megane i fl 3d (coupe) παίζει στα ίδια χρήματα και
μάλιστα σε 1.6 με πολύ καλές επιδόσεις όπως αναφέρθηκε και σε προηγούμενες σελίδες. Επειδή με
ενδιαφέρει κυρίως η κίνηση σε αυτοκινητόδρομο και σκοπεύω να κυκλοφορώ λίγο μέσα στην πόλη
(επαρχία) φαντάζομαι οτι αξίζει να ανέβω κατηγορία. Εσείς τι λέτε? Αν υπάρχουν και άλλοι κάτοχοι
του μοντέλου ας ρίξουν κανένα σχόλιο περί κατανάλωσης, αξιοπιστίας κλπ -
Ο χρήστης sthom έγραψε:
Απο αυτα που ξερω απο την αντιπροσωπεια Seat που εχει εδω και απο αυτα που ακουω απο την αντιπροσωπεια Renault στην Κοζανη που πηρε απο τον Διαφα,μαλλον αστο καλυτερα...
Οχι οτι οι αλλοι δυο ειναι καλυτεροι,απλα και αυτος δεν ξεφευγει απο την κατηγορια των απαραδεκτων απλα ισως ειναι ενα κλικ καλυτερος απο το μαυρο χαλι των αλλων...Διαφημίζει πάντως μείον 50% στο σέρβις...
RENAULT FORUM