Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo Mi.Τo 2008
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo Mi.Τo 2008
    • 1
    • 2
    • 296
    • 297
    • 298
    • 299
    • 300
    • 463
    • 464
    • 298 / 464
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    10
    9266
    14981
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      red_monster last edited by

      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

      Η μίτο φοράει μεγαλύτερη τουρμπίνα ,είναι ελαφρύτερη και έχει καλύτερο αεροδυναμικο συντελεστή...

      σε σχεση με τι?

      σε σχέση με το gpa...

      α μπραβο! γιατι αυτα συγκριναμε μεχρι τωρα , σωστος

      το ροκκο απλα μπηκε στη μεση για να γινει πανικος?

      To ροκκο στα ιταλικά θέματα είναι όπως η μιτο στα γερμανικά , μπαίνει όταν χαλαρώνουν τα πράγματα για να ξαναανάψουν τα αίματα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        c-l-a-b last edited by

        τελικα τα αλφαδια γουσταρουν να συγκρινουν την μιτο με κατι ακριβοτερο κ μεγαλυτερης κατηγοριας η οι βαγκεληδες το ροκο με κατι μικροτερης κατηγοριας κ φθηνοτερο?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          italakias last edited by

          τελικα εχω βαρεθει να διαβαζω τα ιδια και τα ιδια.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pasxos last edited by

            Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
            το ροκο αν κ περιμενα να το εχεις βαλει στην συζητηση εσυ η ο γρηγορης,τελικα το εβαλε ο πασχος.. (εκτος κ αν κανω λαθος..)
            υ.γ.
            τελικα δεν μου ειπες,τι κανεις το βραδυ?

            Αφου παιζει να μας κανει πλακα ο κ.κικιζας. παιζει να εχει αγορασει το ψοροκο ηδη και να μας 'δουλευει' και καλα με ερωτησεις για την QV... Μερικοι φτανουν μεχρι εκει που ξερουν γι αυτο ΨΟΡΟΚΟ κι αγιος ο θεος..

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pasxos last edited by

              Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
              Στο προκειμενο τωρα , GB, Αlba, και γενικοτερα οι Alfisti, ξερετε τιποτε νεοτερο για την QV, στο Alfisti δεν 'προχωραει' καθολου το θεμα, ενας χρηστης μονο ειπε οτι εχει παραγγειλει μια λευκη με μαυρη οροφη (nero top) στα 21.5κ βασικη τιμη και αυτο ειναι ολο...
              Αυτος φαινεται να μιλαει σοβαρα, εχει βρει καμμια ακρη αραγε ή κοροιδευει τον κοσμο?

              ο Γρηγορης , δεν διαβαζει αλφιστι..

              Υeah Right....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                c-l-a-b last edited by

                Ο χρήστης pasxos έγραψε:

                Στο προκειμενο τωρα , GB, Αlba, και γενικοτερα οι Alfisti, ξερετε τιποτε νεοτερο για την QV, στο Alfisti δεν 'προχωραει' καθολου το θεμα, ενας χρηστης μονο ειπε οτι εχει παραγγειλει μια λευκη με μαυρη οροφη (nero top) στα 21.5κ βασικη τιμη και αυτο ειναι ολο...
                Αυτος φαινεται να μιλαει σοβαρα, εχει βρει καμμια ακρη αραγε ή κοροιδευει τον κοσμο?

                ο Γρηγορης , δεν διαβαζει αλφιστι..

                Υeah Right....

                 εγραψες!!!
                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  christobale last edited by

                  Ο χρήστης vartan έγραψε:
                  Πάντως τα 19100 για τα 135 άλογα του καινούργιου multiair τα θεωρώ υψηλή τιμή για την κατά τα άλλα πολύ καλή Mito.Προτιμώ τα 155 που έχουν και 19800.Και δεν είναι και τόσο πίσω δα σε τεχνολογία ο κινητήρας!

                  Βασικά νομίζω έχεις άδικο, η νέα MITO (135) έχει start&stop, αρκετά χαμηλότερη κατανάλωση και μεγαλύτερο εύρος λειτουργίας (καλύτερη κατανομή ροπής σε όλο το φάσμα στροφών), τα οποία είναι πλεονεκτήματα που πρέπει να ζυγίσει ο καθένας ανάλογα τις ανάγκες του. Για κάποιον που δεν τον ενδιαφέρει η οικονομία και απλά θέλει τις απόλυτες επιδόσεις παίρνει την 155άρα, αλλά δεν έχουν και τρελές διαφορές είναι ένα κλικ πιο γρήγορη έχοντας τα μειονεκτήματα που ανέφερα παραπάνω σε σχέση με την 135άρα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    evgenios last edited by

                    Καλα ρε παιδια με το start stop system δεν θα μαμιεται η τουρμπινα?
                    Λογικα πρεπει να εχει καποια εξτρα αντλια λαδιου που οταν σταματαει ο κινητηρας αυτη συνεχιζει να δουλευει.Καποιος που να ξερει κατι περι αυτου?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • 1
                      106_4_ever last edited by

                      Ο χρήστης Christobale έγραψε:

                      Πάντως τα 19100 για τα 135 άλογα του καινούργιου multiair τα θεωρώ υψηλή τιμή για την κατά τα άλλα πολύ καλή Mito.Προτιμώ τα 155 που έχουν και 19800.Και δεν είναι και τόσο πίσω δα σε τεχνολογία ο κινητήρας!

                      Βασικά νομίζω έχεις άδικο, η νέα MITO (135) έχει start&stop, αρκετά χαμηλότερη κατανάλωση και μεγαλύτερο εύρος λειτουργίας (καλύτερη κατανομή ροπής σε όλο το φάσμα στροφών), τα οποία είναι πλεονεκτήματα που πρέπει να ζυγίσει ο καθένας ανάλογα τις ανάγκες του. Για κάποιον που δεν τον ενδιαφέρει η οικονομία και απλά θέλει τις απόλυτες επιδόσεις παίρνει την 155άρα, αλλά δεν έχουν και τρελές διαφορές είναι ένα κλικ πιο γρήγορη έχοντας τα μειονεκτήματα που ανέφερα παραπάνω σε σχέση με την 135άρα.

                      στην νεα τιμη ειναι αντιμέτωπη με το scirocco κατι που οπως ΟΛΟΙ μας καταλαβαινουμε ειναι ο χειροτερος εφιαλτης για την Mito!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        italakias last edited by

                        νομιζω το τσιροκο ειναι σε μεγαλυτερη κατηγορια.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • 1
                          106_4_ever last edited by

                          Ο χρήστης italakias έγραψε:
                          νομιζω το τσιροκο ειναι σε μεγαλυτερη κατηγορια.

                          ναι αλλα η τιμη ειναι διπλα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            johncharles last edited by

                            Ε, πάρε το σιρόκο τότε.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • 1
                              106_4_ever last edited by

                              δεν λεω το τι θα παρω ...απλα σχολιαζω την τιμη της!
                              η mito ειναι ενα πολυ καλο gp και το scirocco ενα πολυ καλο golf !!!
                              και η τιμες ειναι κοντα αρα λογικα θα υπαρχουν διαφορες σκεψεις....
                              δηλ το scirocco θα ανταγωνιζοταν αν θελαμε να το θεσουμε σε επιπεδο alfa vs vw ,μια milano και οχι μια mito!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                evgenios last edited by

                                Καλα το Scirocco 122 δεν ξεκιναει απο 22000?
                                Ειναι κοντα οι τιμες τους?Αν βαλεις και το επιτοκιο της Fiat που ειναι 4.5 και της VW που ειναι 8.6 , η διαφορα εκτοξευεται , αν παρεις με δοσεις.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  johncharles last edited by

                                  Ο χρήστης Christobale έγραψε:
                                  Βασικά νομίζω έχεις άδικο, η νέα MITO (135) έχει start&stop, αρκετά χαμηλότερη κατανάλωση και μεγαλύτερο εύρος λειτουργίας (καλύτερη κατανομή ροπής σε όλο το φάσμα στροφών), τα οποία είναι πλεονεκτήματα που πρέπει να ζυγίσει ο καθένας ανάλογα τις ανάγκες του. Για κάποιον που δεν τον ενδιαφέρει η οικονομία και απλά θέλει τις απόλυτες επιδόσεις παίρνει την 155άρα, αλλά δεν έχουν και τρελές διαφορές είναι ένα κλικ πιο γρήγορη έχοντας τα μειονεκτήματα που ανέφερα παραπάνω σε σχέση με την 135άρα.

                                  Εσύ έχεις άδικο που νομίζεις ότι δεν έχουν τρελές διαφορές.
                                  Η Μίτο Multiair έχει 135 αλόγα, 21 κιλά ροπής και 5τάχυτο κιβώτιο (από Πούντο).
                                  Η Μίτο TB έχει 155 άλογα, 23 κιλά ροπής, 6τάχυτο κιβώτιο (από 159) το οποίο σε βοηθά στο να πετύχεις καλύτερη κατανάλωση στις υψηλές ταχύτητες και 4πίστονα φρένα brembo.

                                  Δεν είναι αντικαταστάτης της 155άρας η 135άρα. Απλά λανσάρει ένα «μεγαλύτερο»(QV) και ένα «μικρότερο» (135ma) μοντέλο. Το «μικρότερο» θα πάρει επάνω του τον κύριο όγκο των πωλήσεων και θα προσελκύσει όσους είχαν ενδοιασμούς, είτε οικονομικούς είτε πρακτικούς (κατανάλωση)

                                  Τέλος το έχω ξαναπεί, και θα το ξαναπώ: Όποιος δεν είναι ψυχωτικός με την κατανάλωση είναι η καλύτερη εποχή (και ίσως και λίγο πιο μετά όταν έρθει η QV) για να πετύχει ένα καλό deal για την 155άρα.

                                  Για όποιον θέλει να αγοράσει περισσότερο «αμάξι» και όχι start-stop και χαμηλές καταναλώσεις.
                                  Για αυτά υπάρχουν και τα Νταϊχάτσου...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • 1
                                    106_4_ever last edited by

                                    Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
                                    Καλα το Scirocco 122 δεν ξεκιναει απο 22000?
                                    Ειναι κοντα οι τιμες τους?Αν βαλεις και το επιτοκιο της Fiat που ειναι 4.5 και της VW που ειναι 8.6 , η διαφορα εκτοξευεται , αν παρεις με δοσεις.

                                    ναι 21,800 δηλ μια διαφορα των 1700€ δηλ που αν πας να βαλεις κατι παραπανω στην Mito αγγιζει πολυ την βασικη του vw !!
                                    ναι ειναι η διαφορα καπως μετρια αλλα δεν μιλαμε για ιδιας κατηγοριας αυτοκινητα...δηλ με 1700 η και λιγοτερα € αναλογα tiw εκδοσεις και συμφωνιες με αντιπροσωπειες....(δηλ μπορει μια αντιπροσωπια της alfa να παιρνει το αυτοκινητο σου ως μεταχειρισμενο φθηνοτερα απο μια αλλη της vw )
                                    παιρνεις ενα καλυτερο αυτοκινητο ...
                                    βεβαια ολα αυτα υποθετικα αλλα ειναι δειγμα της καπως τσιμπημενης τιμης της alfa!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • giuseppe-busso
                                      giuseppe-busso last edited by

                                      Ο χρήστης JohnCharles έγραψε:
                                      Η Μίτο Multiair έχει 135 αλόγα, 21 κιλά ροπής και 5τάχυτο κιβώτιο (από Πούντο).
                                      ...

                                      Προσωρινά συγκρατείται εκεί η ροπή λόγω περιορισμού του κιβωτίου C510 που έχει όριο τα 206Nm.
                                      Με το C635 θα ανέλθει στα φυσιολογικό για 1.4MA επίπεδα που είναι στα 230Nm

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        evgenios last edited by

                                        19100 δεν εχει η Mito 135?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • 1
                                          106_4_ever last edited by

                                          Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
                                          19100 δεν εχει η Mito 135?

                                          ναι σωστα....την μπερδεψα με την παλαια 155 που ειναι στα 20,000€!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            johncharles last edited by

                                            Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
                                            δεν λεω το τι θα παρω ...απλα σχολιαζω την τιμη της!
                                            η mito ειναι ενα πολυ καλο gp και το scirocco ενα πολυ καλο golf !!!
                                            και η τιμες ειναι κοντα αρα λογικα θα υπαρχουν διαφορες σκεψεις....
                                            δηλ το scirocco θα ανταγωνιζοταν αν θελαμε να το θεσουμε σε επιπεδο alfa vs vw ,μια milano και οχι μια mito!

                                            Η Μιλάνο που κολάει; Είναι 5πορτη!

                                            Όπως το είπες, «αν θέλαμε», γιατί δεν υπάρχει καμία λογική Άλφα vs ΦΒ...
                                            Έτυχε να έχουν 2 μοντέλα με κοινή τιμή. Δεν είναι ανταγωνιστές στην αγορά αυτοκινήτου.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 296
                                            • 297
                                            • 298
                                            • 299
                                            • 300
                                            • 463
                                            • 464
                                            • 298 / 464
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr