-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Κικιζα για το Q2 θα σε στεναχωρησω αλλα ελεγες πως οριζει το ποσο γκαζι θα πατας, ειτε το πατας τερμα ειτε μισο. Εχω τα ποστ αλλα βαριεμαι να τα κανω παραθεση. Σου εξηγησα τοτε (μιλουσα παντα για αυτοκινητα που εχουν ηλεκτρομπλοκε) οτι ισα ισα δεν σου κοβει τη δυναμη, αλλα εκμεταλευεται αριστα το γκαζι που εσυ δινεις. Οταν φτασεις στο σημειο ακομα και ο φορτισμενος εξωτερικος (του οποιου μεσω Q2 εχουμε εκμεταλευτει την προσφυση) να σπιναρει τοτε σε μερικα αυτοκινητα θα επεμβει το traction control και σε αλλα οχι. Οταν εκανα αυτη τη διατυπωση διαπιστωσες οτι αυτο που θα κοψει την παροχη καυσιμου στη MiTo για να ελεξγει το σπιναρισμα θα ειναι ΜΟΝΟ το ASR και αρχισες να μιλας για το ASR. Ε και σου ειπα οτι κατα τη γνωμη μου δεν ειναι εντονα παρεμβατικο και επεμβαινει διακριτικα μονο οταν σπασεις την ηδη αυξημενη προσφυση και των δυο τροχων... ΜΗΝ ΜΟΥ ΛΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ ΤΟ Q2 με το ASR. Αυτα απο μενα.
Έτσι ακριβώς είναι. Και επειδή δεν κάθισα να διαβάσω τις προηγούμενες σελίδες γιατί είναι όλες σεντονάτες,
απλά να αναφέρω ότι το Electronic Q2 δεν επεμβαίνει στο κινητηρα, όπως κάνει το ASR, αλλά μόνο στα φρένα....Eιπα για τα ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ της Mito, οχι συγκεκριμενα για το eq2, δεν στεναχωριεμαι καθολου, αυτο ακριβως ειπωθηκε απο τον Yugo 'δεν ειναι δυνατον στη MiTo να επηρεαζει θετικα την ασφαλεια κατα της ταχυτητας. και ειπα εγω 'Γιατι δεν ειναι δυνατον? Αφου ειτε δωσεις μισο γκαζι στη στροφη ειτε στο 'πατωμα' το ιδιο και το αυτο ειναι. Η μονη διαφορα εχει να κανει με το συμμετοχικο πισω μερος, αναλογα με το ποσο πολυ και ποσο αποτομα στριψεις το τιμονι σου'...
Δεν ειπα κατι για ηλεκτρομπλοκε συγκεκριμενα, μην μπερδευεσαι Yugo.
Οπως επισης ειπα και αυτα αλλα οχι και παλι για το ηλεκτρομπλοκε ΜΟΝΟ
'Αυτο προσπαθω να σου εξηγησω, δεν εχει νοημα το οτι κανεις 'καθαρο περασμα' με την Mito, την στιγμη που σε κοβει τοσο και με εξυπνο τροπο βεβαια, που να καταλαβαινεις
δυσκολα μεν, αλλα οτι στην ουσια σε καθυστερει αρκετα.
Με το GPA κανεις οτι θελεις. Μπορεις εφοσον το τοποθετησεις με γραμμες να γλυστρισει
ελαφρια αλλα θα βγει πιο γρηγορα απο την στροφη αν μπεις με σωστη δοση γκαζιου, στην Mito, oσο γκαζι και να δωσεις θα ρυθμισει ακριβως θα σε βγαλει στην τροχια που επελεξες,
σιγουρα με την απολυτη ασφαλεια αλλα τουλαχιστον μισο με ενα κλικ πιο κατω απο το GPA.'Ποιος μπερδευτηκε για ASR/ΕSP και eq2? Oχι εγω παντως...
-
Γιατί με τη Mito δεν μπορείς να γλιστρήσεις?
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
ε τοτε ποιο ειναι το προβλημα τοσο καιρο λοιπον με την μιτο? δεν μπορω να καταλαβω..οτι δεν σε αφηνει να εισαι αρτσουμπαλος-ατσαλος κ αποτομος? λογικο κ αναμενομενο..πιο καθημερινο αυτοκινητο,νεας σχεδιασης στο επιτρεπει αυτο?ολα σιγα σιγα ετσι θα γινουν κ ετσι πρεπει,οσοι την εχουν δει βατανεν,ας πανε σε πιστες κ με αγωνιστικα η με λιγοτερο καθημερινα αυτοκινητα,που ειναι σχεδιασμενα για αυτο το σκοπο..
Αυτό να το ρωτήσεις σε άλλους....Παλαιότερα είχα πει ' Εδώ δεν έχουν πρόβλημα οι ίδιοι οι κάτοχοι των Mito, και έχετε εχείς που δεν έχετε Mito? '
Ναι γιατι δεν σημαινει οτι ΟΛΟΙ απο αυτους που εχουν Mito, εχουν δοκιμασει υπο πιεση
..**Πολύ θα ήθελα να μάθω πως και το ξέρεις και αυτό
Διάδοχος του Uri? **Μην απομονωνεις αυτα που εγραψα...
Αυτο ειπα:
'Ναι γιατι δεν σημαινει οτι ΟΛΟΙ απο αυτους που εχουν Mito, εχουν δοκιμασει υπο πιεση
και αλλα αυτοκινητα, συγχρονα και πολυ καλοστημενα οπως το GP Abarth, για να δουν αυτη την (σημαντικη) λεπτομερεια στην διαφορα καλυτερου στησιματος/λιγοτερο παρεμβατικων ηλεκτρονικων που εχει σημασια ομως στην αισθηση και στο τελικο αποτελεσμα'...Δεν ειπα ΞΕΡΩ ΣΙΓΟΥΡΑ, ειπα οτι δεν σημαινει οτι εχουν δοκιμασει ΟΛΟΙ.
Εσυ πιστευες οτι εχουν δοκιμασει ΟΛΟΙ?
Πως το ξερεις? (Uri?) -
απο ποτε το γλυστρημα ειναι ταχυτερο απο τις γραμμες(ειδικα με εμπροσθοκινητο)??? πολυ drift king keiichi tsuchiya παρακολουθουν μερικοι..γιατι μονο σε τετοιο επιπεδο μπορει να κανει διαφορα(κ αν..μιας κ ο ιδιος ο drift king δεν ηταν ο ταχυτερος,ηταν ομως ο θεαματικοτερος,γιαυτο εγινε αλλωστε κ γνωστος..)
κ ξαναρωταω,ειχες χρονομετρο οταν εκανες αυτες τις δοκιμες για να γνωριζεις οτι σε καθυστερει(αρα ξοδευεις περισσοτερο χρονο) με τα ηλεκτρονικα?
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Κικιζα για το Q2 θα σε στεναχωρησω αλλα ελεγες πως οριζει το ποσο γκαζι θα πατας, ειτε το πατας τερμα ειτε μισο. Εχω τα ποστ αλλα βαριεμαι να τα κανω παραθεση. Σου εξηγησα τοτε (μιλουσα παντα για αυτοκινητα που εχουν ηλεκτρομπλοκε) οτι ισα ισα δεν σου κοβει τη δυναμη, αλλα εκμεταλευεται αριστα το γκαζι που εσυ δινεις. Οταν φτασεις στο σημειο ακομα και ο φορτισμενος εξωτερικος (του οποιου μεσω Q2 εχουμε εκμεταλευτει την προσφυση) να σπιναρει τοτε σε μερικα αυτοκινητα θα επεμβει το traction control και σε αλλα οχι. Οταν εκανα αυτη τη διατυπωση διαπιστωσες οτι αυτο που θα κοψει την παροχη καυσιμου στη MiTo για να ελεξγει το σπιναρισμα θα ειναι ΜΟΝΟ το ASR και αρχισες να μιλας για το ASR. Ε και σου ειπα οτι κατα τη γνωμη μου δεν ειναι εντονα παρεμβατικο και επεμβαινει διακριτικα μονο οταν σπασεις την ηδη αυξημενη προσφυση και των δυο τροχων... ΜΗΝ ΜΟΥ ΛΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ ΤΟ Q2 με το ASR. Αυτα απο μενα.
Έτσι ακριβώς είναι. Και επειδή δεν κάθισα να διαβάσω τις προηγούμενες σελίδες γιατί είναι όλες σεντονάτες,
απλά να αναφέρω ότι το Electronic Q2 δεν επεμβαίνει στο κινητηρα, όπως κάνει το ASR, αλλά μόνο στα φρένα....Πηγαινε στο θεμα του Abarth να δεις, εκει εγινε το χαμος, οχι σε αυτο!!!
Τα είδα και βγήκα αμέσως....
Ωστόσο εσύ διάβασε καλύτερα τι εννοώ και πως το εννοώ....
Έχει περάσει στο υποσυνείδητο ότι η Mito είναι άστητη και το GPA απόλυτα στημένα. Ενώ ούτε η Mito είναι άστητη ούτε και το GPA σούπερ ντούπερ στημένο....Είναι εξίσου καλά αλλά την διαφορά, πραγματική διαφορά την έχουν τα SS....ειδικά λόγω των πίσω σκληρότερων ελατηρίων που δεν ψαρεύει ο κώλος τους....Αυτό εννοούσα με την έννοια 'παπάρια'
ΟΚ?Συμφωνω απολυτα. Ειπα και εγω οτι η διαφορα στο στησιμο των δυο αυτοκινητων ειναι μικρη με το Abarth να ειναι λιγο πιο συμμετοχικο και λιγο πιο σφτιχτο. Επισης ειπα οτι η MiTo λογω Q2 ειναι πιο αποτελεσματικη σε κλειστες γλιστερες στροφες οταν πατας το γκαζι. Ε απο εκει ξεκινησε και το ολο θεμα με το ηλεκτρομπλοκε. Οποτε συμφωνουμε απολυτα αλλα νομιζω οτι το εθεσες λιγο υπερβολικα με το 'παπαρια' γι'αυτο μπερδευτηκα.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Κικιζα για το Q2 θα σε στεναχωρησω αλλα ελεγες πως οριζει το ποσο γκαζι θα πατας, ειτε το πατας τερμα ειτε μισο. Εχω τα ποστ αλλα βαριεμαι να τα κανω παραθεση. Σου εξηγησα τοτε (μιλουσα παντα για αυτοκινητα που εχουν ηλεκτρομπλοκε) οτι ισα ισα δεν σου κοβει τη δυναμη, αλλα εκμεταλευεται αριστα το γκαζι που εσυ δινεις. Οταν φτασεις στο σημειο ακομα και ο φορτισμενος εξωτερικος (του οποιου μεσω Q2 εχουμε εκμεταλευτει την προσφυση) να σπιναρει τοτε σε μερικα αυτοκινητα θα επεμβει το traction control και σε αλλα οχι. Οταν εκανα αυτη τη διατυπωση διαπιστωσες οτι αυτο που θα κοψει την παροχη καυσιμου στη MiTo για να ελεξγει το σπιναρισμα θα ειναι ΜΟΝΟ το ASR και αρχισες να μιλας για το ASR. Ε και σου ειπα οτι κατα τη γνωμη μου δεν ειναι εντονα παρεμβατικο και επεμβαινει διακριτικα μονο οταν σπασεις την ηδη αυξημενη προσφυση και των δυο τροχων... ΜΗΝ ΜΟΥ ΛΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ ΤΟ Q2 με το ASR. Αυτα απο μενα.
Έτσι ακριβώς είναι. Και επειδή δεν κάθισα να διαβάσω τις προηγούμενες σελίδες γιατί είναι όλες σεντονάτες,
απλά να αναφέρω ότι το Electronic Q2 δεν επεμβαίνει στο κινητηρα, όπως κάνει το ASR, αλλά μόνο στα φρένα....Eιπα για τα ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ της Mito, οχι συγκεκριμενα για το eq2, δεν στεναχωριεμαι καθολου, αυτο ακριβως ειπωθηκε απο τον Yugo 'δεν ειναι δυνατον στη MiTo να επηρεαζει θετικα την ασφαλεια κατα της ταχυτητας. και ειπα εγω 'Γιατι δεν ειναι δυνατον? Αφου ειτε δωσεις μισο γκαζι στη στροφη ειτε στο 'πατωμα' το ιδιο και το αυτο ειναι. Η μονη διαφορα εχει να κανει με το συμμετοχικο πισω μερος, αναλογα με το ποσο πολυ και ποσο αποτομα στριψεις το τιμονι σου'...
Δεν ειπα κατι για ηλεκτρομπλοκε συγκεκριμενα, μην μπερδευεσαι Yugo.
Οπως επισης ειπα και αυτα αλλα οχι και παλι για το ηλεκτρομπλοκε ΜΟΝΟ
'Αυτο προσπαθω να σου εξηγησω, δεν εχει νοημα το οτι κανεις 'καθαρο περασμα' με την Mito, την στιγμη που σε κοβει τοσο και με εξυπνο τροπο βεβαια, που να καταλαβαινεις
δυσκολα μεν, αλλα οτι στην ουσια σε καθυστερει αρκετα.
Με το GPA κανεις οτι θελεις. Μπορεις εφοσον το τοποθετησεις με γραμμες να γλυστρισει
ελαφρια αλλα θα βγει πιο γρηγορα απο την στροφη αν μπεις με σωστη δοση γκαζιου, στην Mito, oσο γκαζι και να δωσεις θα ρυθμισει ακριβως θα σε βγαλει στην τροχια που επελεξες,
σιγουρα με την απολυτη ασφαλεια αλλα τουλαχιστον μισο με ενα κλικ πιο κατω απο το GPA.'Ποιος μπερδευτηκε για ASR/ΕSP και eq2? Oχι εγω παντως...
Εγω μιλουσα αποκλειστικα για το Q2 οταν εγραψα αυτο που εβαλες στο ποστ σου. Εσυ απαντησες αυτα που εχω κανει bold και ΜΙΛΟΥΣΕΣ για το Q2, αλλωστε εκει διαφωνουσαμε αρχικα, οχι για το αν σε κοβουν τα ηλεκτρονικα της MiTo, πραγμα που συζητησαμε αργοτερα. Μην με αναγκασεις να κανω παραθεση τα ποστ στα οποια γραφεις πανω κατω οτι 'ναι ετσι λειτουργει το Q2, αλλα δεν παυει να σε κοβει'. Μετα μολις εγραψα οτι αν σε κοψει κατι, αυτο θα ειναι ΜΟΝΟ το ASR, τοτε εστιασες αποκλειστικα σε αυτο. ΠΡΙΝ ΝΟΜΙΖΕΣ ΟΤΙ ΣΕ ΚΟΒΕΙ ΚΑΙ ΤΟ Q2 ΚΟΒΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΤΟΥ ΓΚΑΖΙΟΥ. ΤΕΛΟΣ.
Για δες τι καταλαβε απο τα τοτε γραφομενα σου και αλλο μελος του forum.
Υugo σωστότατος σε όλα.
Και σωστός και υπομονετικός...αφού εξηγεί ξανά και ξανά την λειτουργία του μπλοκέ (ηλεκτρονικού) και οι απαντήσεις δίνονται για το esp...
Αλλά πολύ υπομονετικός!!!!! -
Μικρέ θεούλη Yugo!
Χαρά στην υπομονή σου και στην ψυχραιμία σου! -
Εν το μεταξυ δες τι μεγαλωσες και εκανες bold απο το κειμενο μου για να καταλαβεις ποσο ομορφα τα παρουσιαζεις...
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
**Πρωτον **φτανεις σε επιπεδα αρρωστιας!!!Δευτερον απαντησα οτι στριβοντας σε γλιστερες στροφες (επειδη εστριβα λογικα θα ειχα στριμμενους τους τροχους οποτε δεν καταλαβαινω που δεν απανταω) πατησα εντονα το γκαζι. Απ' οτι φανταζεσαι δεν το πατησα μονο μια φορα και σε μια στροφη, **το πατησα πολλες φορες σε πολλες στροφες ακομα και ON - OFF (δεν χρειαζεται νομιζω να σου γραψω ακριβως αυτο για να καταλαβεις, μιας που αυτες ειναι οι default ενεργειες για να ελεγξεις τη συμπεριφορα ενος αυτοκινητου στο γκαζι μεσα στη στροφη) και σου εξηγησα οτι το ASR εκανε επεμβαση κοβοντας την παροχη καυσιμου **αλλα κατα τη γνωμη πολυ ομαλα και ΜΟΝΟ οταν επρεπε, εφοσον σπιναραν και οι δυο τροχοι. Αυτο για μενα δεν θεωρειται 'κοψιμο' του αυτοκινητου, γιατι απλα μπηκε στην υστατη ωρα.
Τριτον εσυ γιατι δεν απαντησες, λεγοντας πως εκανες λαθος, σε ολες τις ανακριβειες που ειχες πει για το ηλεκτρονικο Q2 και τη λειτουργια του, για την διαφορα στην τιμη μεταξυ σωστα εξοπλισμενης MiTo και Abarth (που την εβγαζες 1200 αντι για 2500); Την επομενη στιγμη απαιτεις να σου απαντησω σε κατι που εχω χιλιοαπαντησει (δεν εννοω τη λειτουργια, αλλα την αισθηση που μου αφησε το Q2 και το ASR) και το οποιο δεν ειναι κατι που εγω η εσυ ειμαστε σωστοι η λαθος γιατι το πως ελαβε ο καθενας τα ερεθισματα ειναι κατι υποκειμενικο.Υποκειμενικη γνωμη ηταν και το γεγονος οτι εσυ θεωρεις τα χειριστηρια της MiTo (συμπλεκτη, φρενο, γκαζι, τιμονι) πιο μαλακα απο του σκληρου Abarth πραγμα που σε κανει να πιστευεις οτι η MiTo ειναι πιο χρηστικη. Διαφωνω και σε αυτο αλλα δεν σε αναγκασα να μου πεις με ποσα πραπανω Newton πατουσες το πενταλ του Abarth σε σχεση με τη MiTo, γιατι απλα ετσι το ειδες . Το πως ομως δουλευει τεχνικα το ηλεκτρονικο Q2 και η διαφαρα τιμης ειναι πραγματα που σηκωνουν σωστο η λαθος γιατι δεν ειναι υποκειμενικες γνωμες πανω σε ερεθισματα, εκει λοιπον το μοκο πηγε συννεφο. Τελος γιατι δεν απαντας σε καποιο απο τα παρακατω ποστ των αλλων μελων; Ολοι μας ειμαστε ανιδεοι, ολοι μας δεν εχουμε δει κατι, ολοι ειμαστε εναντιον του θεου Κικιζα;
Εγω θα προτιμουσα να εστιαζες και σε αυτα που εχω τονισει με κοκκινο. Γιατι αποφευγεις να το κανεις;
**Πρωτον **φτανεις σε επιπεδα αρρωστιας!!!
Δευτερον απαντησα οτι στριβοντας σε γλιστερες στροφες (επειδη εστριβα λογικα θα ειχα στριμμενους τους τροχους οποτε δεν καταλαβαινω που δεν απανταω) πατησα εντονα το γκαζι. Απ' οτι φανταζεσαι δεν το πατησα μονο μια φορα και σε μια στροφη, το πατησα πολλες φορες σε πολλες στροφες ακομα και ON - OFF (δεν χρειαζεται νομιζω να σου γραψω ακριβως αυτο για να καταλαβεις, μιας που αυτες ειναι οι default ενεργειες για να ελεγξεις τη συμπεριφορα ενος αυτοκινητου στο γκαζι μεσα στη στροφη) και σου εξηγησα οτι το ASR εκανε επεμβαση κοβοντας την παροχη καυσιμου αλλα κατα τη γνωμη πολυ ομαλα και ΜΟΝΟ οταν επρεπε, εφοσον σπιναραν και οι δυο τροχοι. Αυτο για μενα δεν θεωρειται 'κοψιμο' του αυτοκινητου, γιατι απλα μπηκε στην υστατη ωρα.
Τριτον εσυ γιατι δεν απαντησες, λεγοντας πως εκανες λαθος, σε ολες τις ανακριβειες που ειχες πει για το ηλεκτρονικο Q2 και τη λειτουργια του, για την διαφορα στην τιμη μεταξυ σωστα εξοπλισμενης MiTo και Abarth (που την εβγαζες 1200 αντι για 2500); Την επομενη στιγμη απαιτεις να σου απαντησω σε κατι που εχω χιλιοαπαντησει (δεν εννοω τη λειτουργια, αλλα την αισθηση που μου αφησε το Q2 και το ASR) και το οποιο δεν ειναι κατι που εγω η εσυ ειμαστε σωστοι η λαθος γιατι το πως ελαβε ο καθενας τα ερεθισματα ειναι κατι υποκειμενικο.Υποκειμενικη γνωμη ηταν και το γεγονος οτι εσυ θεωρεις τα χειριστηρια της MiTo (συμπλεκτη, φρενο, γκαζι, τιμονι) πιο μαλακα απο του σκληρου Abarth πραγμα που σε κανει να πιστευεις οτι η MiTo ειναι πιο χρηστικη. Διαφωνω και σε αυτο αλλα δεν σε αναγκασα να μου πεις με ποσα πραπανω Newton πατουσες το πενταλ του Abarth σε σχεση με τη MiTo, γιατι απλα ετσι το ειδες . Το πως ομως δουλευει τεχνικα το ηλεκτρονικο Q2 και η διαφαρα τιμης ειναι πραγματα που σηκωνουν σωστο η λαθος γιατι δεν ειναι υποκειμενικες γνωμες πανω σε ερεθισματα, εκει λοιπον το μοκο πηγε συννεφο. Τελος γιατι δεν απαντας σε καποιο απο τα παρακατω ποστ των αλλων μελων; Ολοι μας ειμαστε ανιδεοι, ολοι μας δεν εχουμε δει κατι, ολοι ειμαστε εναντιον του θεου Κικιζα;
-
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Youtube Video -
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Κικιζα για το Q2 θα σε στεναχωρησω αλλα ελεγες πως οριζει το ποσο γκαζι θα πατας, ειτε το πατας τερμα ειτε μισο. Εχω τα ποστ αλλα βαριεμαι να τα κανω παραθεση. Σου εξηγησα τοτε (μιλουσα παντα για αυτοκινητα που εχουν ηλεκτρομπλοκε) οτι ισα ισα δεν σου κοβει τη δυναμη, αλλα εκμεταλευεται αριστα το γκαζι που εσυ δινεις. Οταν φτασεις στο σημειο ακομα και ο φορτισμενος εξωτερικος (του οποιου μεσω Q2 εχουμε εκμεταλευτει την προσφυση) να σπιναρει τοτε σε μερικα αυτοκινητα θα επεμβει το traction control και σε αλλα οχι. Οταν εκανα αυτη τη διατυπωση διαπιστωσες οτι αυτο που θα κοψει την παροχη καυσιμου στη MiTo για να ελεξγει το σπιναρισμα θα ειναι ΜΟΝΟ το ASR και αρχισες να μιλας για το ASR. Ε και σου ειπα οτι κατα τη γνωμη μου δεν ειναι εντονα παρεμβατικο και επεμβαινει διακριτικα μονο οταν σπασεις την ηδη αυξημενη προσφυση και των δυο τροχων... ΜΗΝ ΜΟΥ ΛΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ ΤΟ Q2 με το ASR. Αυτα απο μενα.
Έτσι ακριβώς είναι. Και επειδή δεν κάθισα να διαβάσω τις προηγούμενες σελίδες γιατί είναι όλες σεντονάτες,
απλά να αναφέρω ότι το Electronic Q2 δεν επεμβαίνει στο κινητηρα, όπως κάνει το ASR, αλλά μόνο στα φρένα....Eιπα για τα ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ της Mito, οχι συγκεκριμενα για το eq2, δεν στεναχωριεμαι καθολου, αυτο ακριβως ειπωθηκε απο τον Yugo 'δεν ειναι δυνατον στη MiTo να επηρεαζει θετικα την ασφαλεια κατα της ταχυτητας. και ειπα εγω 'Γιατι δεν ειναι δυνατον? Αφου ειτε δωσεις μισο γκαζι στη στροφη ειτε στο 'πατωμα' το ιδιο και το αυτο ειναι. Η μονη διαφορα εχει να κανει με το συμμετοχικο πισω μερος, αναλογα με το ποσο πολυ και ποσο αποτομα στριψεις το τιμονι σου'...
Δεν ειπα κατι για ηλεκτρομπλοκε συγκεκριμενα, μην μπερδευεσαι Yugo.
Οπως επισης ειπα και αυτα αλλα οχι και παλι για το ηλεκτρομπλοκε ΜΟΝΟ
'Αυτο προσπαθω να σου εξηγησω, δεν εχει νοημα το οτι κανεις 'καθαρο περασμα' με την Mito, την στιγμη που σε κοβει τοσο και με εξυπνο τροπο βεβαια, που να καταλαβαινεις
δυσκολα μεν, αλλα οτι στην ουσια σε καθυστερει αρκετα.
Με το GPA κανεις οτι θελεις. Μπορεις εφοσον το τοποθετησεις με γραμμες να γλυστρισει
ελαφρια αλλα θα βγει πιο γρηγορα απο την στροφη αν μπεις με σωστη δοση γκαζιου, στην Mito, oσο γκαζι και να δωσεις θα ρυθμισει ακριβως θα σε βγαλει στην τροχια που επελεξες,
σιγουρα με την απολυτη ασφαλεια αλλα τουλαχιστον μισο με ενα κλικ πιο κατω απο το GPA.'Ποιος μπερδευτηκε για ASR/ΕSP και eq2? Oχι εγω παντως...
Εγω μιλουσα αποκλειστικα για το Q2 οταν εγραψα αυτο που εβαλες στο ποστ σου.
Eγω ομως οχι...
Εσυ απαντησες αυτα που εχω κανει bold και ΜΙΛΟΥΣΕΣ για το Q2, αλλωστε εκει
διαφωνουσαμε αρχικα, οχι για το αν σε κοβουν τα ηλεκτρονικα της MiTo, πραγμα που συζητησαμε αργοτερα. Μην με αναγκασεις να κανω παραθεση τα ποστ στα οποια γραφεις πανω κατω οτι 'ναι ετσι λειτουργει το Q2, αλλα δεν παυει να σε κοβει'. Μετα μολις εγραψα οτι αν σε κοψει κατι, αυτο θα ειναι ΜΟΝΟ το ASR, τοτε εστιασες αποκλειστικα σε αυτο. ΠΡΙΝ ΝΟΜΙΖΕΣ ΟΤΙ ΣΕ ΚΟΒΕΙ ΚΑΙ ΤΟ Q2 ΚΟΒΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΤΟΥ ΓΚΑΖΙΟΥ. ΤΕΛΟΣ.Οχι, και να το γιατι, τι ειπα δηλαδη σε αλλο χρηστη, και απο που ξεκινησε η αντιπαραθεση μας:
'Τα bold τα ειδες? Τι γραφω εγω, τι γραφεις εσυ?
ΟΔΗΓΙΚΑ ειπα, το μπλοκε ειναι μια εξτρα ασφαλεια και βοηθεια για τον μεσο οδηγο,
αλλα για αυτον που το κατεχει λιγο παραπανω το αθλημα, το ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΣΤΗΣΙΜΟ που εχει το GP Abarth ειναι προτιμοτερο απο τα ηλεκτρονικα, στον ελεγχο στις στροφες.'
Δεν ειπα 'το ηλεκτρομπλοκε' ή 'το eq2'. Ειπα τα ηλεκτρονικα! Τα ηλεκτρονικα στην
Mito ειναι το ASR, ESP, EQ2, με τα δυο τελευταια να μεταβαλλουν την παρεμβατικοτητα τους στα τρια προγραμματα του D.N.A.Για δες τι καταλαβε απο τα τοτε γραφομενα σου και αλλο μελος του forum.
Υugo σωστότατος σε όλα.
Και σωστός και υπομονετικός...αφού εξηγεί ξανά και ξανά την λειτουργία του μπλοκέ (ηλεκτρονικού) και οι απαντήσεις δίνονται για το esp...
Αλλά πολύ υπομονετικός!!!!!Δεν με ενδιαφερει τι καταλαβε αλλο μελος, σε εκεινη την χρονικη στιγμη. Εγω μαζι σου μιλουσα για το συγκεκριμενο θεμα...
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Μικρέ θεούλη Yugo!
Χαρά στην υπομονή σου και στην ψυχραιμία σου!+oo ομως..
Μετα τις ομηρικες συζητησεις μου με τον κικιζα νομιζα οτι ειχα τιτανοτεραστια υπομονη αλλα απ ο,τι φαινεται υπαρχει και καλυτερος..
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Το ηλεκτρομπλοκε φρεναρει τον εσωτερικο τροχο που σπιναρει πιο ευκολα επειδη πεφτει περισσοτερο ποσοστο του βαρους στο εξωτερικο... Μολις το διαγνωσουν αυτο οι αισθητηρες του ESP δινουν εντολη ωστε να φρεναρει τοσο ο εσωτερικος ωστε το απλο διαφορικο του αυτονικητου να δωσει την δυναμη που χρειαζεται στον εξωτερικο που εχει την προσφυση. Αυτο ειναι κατι που βοηθα καθε αυτοκινητο να περναει τη δυναμη του κατω πιο ευκολα. Οσο περισσοτερα αλογα εχει τοσα περισσοτερο του χρησιμευει αλλα σε καθε περιπτωση χρησιμευει και στο Cooper S και στη MiTo. Μιλαμε για διαφορα 29 ιππων, 144 τροχο το Abarth και 173 το S, οποτε στο S ομολογουμενως ειναι πιο εμφανης η βοηθεια αλλα **δεν ειναι δυνατον στη MiTo να επηρεαζει θετικα την ασφαλεια κατα της ταχυτητας. **
Γιατι δεν ειναι δυνατον? Αφου ειτε δωσεις μισο γκαζι στη στροφη ειτε στο 'πατωμα'
το ιδιο και το αυτο ειναι. Η μονη διαφορα εχει να κανει με το συμμετοχικο πισω μερος,
αναλογα με το ποσο πολυ και ποσο αποτομα στριψεις το τιμονι σου...Ειπαμε για την ασφαλεια υπαρχει το ESP, ενω το ηλεκτρομπλοκε σιγουρα μας δινει μεγαλυτερα περιθωρια ελκτικης προσφυσης σε σχεση με ενα απλο μηχανικο διαφορικο πολυ απλα γιατι δεν αναλωνει τη δυναμη σε χαζοσπιναρισμα του εσωτερικου τροχου, αλλα σε εκμεταλευση της προσφυσης του εξωτερικου. Καποια στιγμη (πιο μετα απο οτι με απλο διαφορικο) θα στερευσουν και τα περιθωρια προσφυσης και του εξωτερικου τροχου οποτε εκει θα εχουμε σπιναρισμα και των δυο...
Με ρωτας γιατι ενω σου εσω εξηγησει λεπτομερως. Ευχαριστως να στο ξαναγραψω. Το ηλεκτρομπλοκε ΔΕΝ ΣΕ ΚΟΒΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΣΤΡΟΦΗ γιατι πολυ απλα δεν κοβει την παροχη του καυσιμου οπως ενα traction control. Δηλαδη δεν ρυθμιζει το ποσο γκαζι θα δωσει απο μονο του, οσο γκαζι πατας τοσο γκαζι δινει μονο που επειδη φρεναρει τον εσωτερικο τροχο το απλο διαφορικο αναγκαζεται να δωσει ισχυ στον εξωτερικο που οντας πειρισσοτερο φορτισμενος εχει καλυτερη προσφυση. Κανοντας αυτο το πραγμα εκμεταλευεται αριστα την ισχυ που εμεις ως οδηγοι αποφασιζουμε μεσω του πενταλ του γκαζιου να δωσουμε...ΚΟΙΝΩΣ ΜΟΙΡΑΖΕΙ ΤΗΝ ΙΣΧΥ ΜΕ ΤΟ ΒΕΛΤΙΣΤΟ ΤΡΟΠΟ, ΔΕΝ ΚΟΒΕΙ ΤΗΝ ΙΣΧΥ ΕΠΕΜΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΓΚΑΖΙ!!! Το τελευταιο το κανει το traction control. Δινοντας λοιπον δυναμη στον εξωτερικο τροχο το οριο την ελκτικης προσφυσης αυξανεται γιατι πολυ απλα ο τελευταιος οντας πιο φορτισμενος εχει τη δυνατοτητα να εκμεταλευτει περισσοτερη απο τη δυναμη που θα εκμεταλευοταν ο εσωτερικος μιας που ο τελευταιος σπιναρει... Καποια στιγμη αν το παρακανουμε θα στερευσουν τα περιθωρια προσφυσης και του εξωτερικου οποτε θα σπιναρουν και οι δυο, μονο που αυτο θα γινει αργοτερα απ' οτι αν ειχαμε απλο διαφορικο... Τοτε, στην περιπτωση που σπιναρουν και οι δυο, αναλογα με το αυτοκινητο ισως να μπει το traction control και να ρυθμισει απο μονο του τη δοσολογια του γκαζιου ή απλα μπορει να συνεχισουν και οι δυο τροχοι να σπιναρουν χωρις την επεμβαση του traction control. Δεν μπορω να στο εξηγησω καλυτερα οτι το ηλεκτρομπλοκε δεν σε κοβει στην επιταχυνση πανω στη στροφη αλλα ισα ισα σε βοηθα να επιταχυνεις βελτιστα.
Αν θελει να πει τη γνωμη του και καποιος αλλος πολυ θα το ηθελα.
@Yugo
Ολα αυτα στην θεωρια και μεχρι ενα βαθμο, καλα τα λες, το οτι δεν κοβει παροχη καυσιμου,
δεν σημαινει ομως οτι δεν κοβει γενικως...
Αν το καταλαβες ή οχι στην οδηγηση του, αυτο ειναι αλλο θεμα, γιατι στην ουσια
αυτο που εγραψα, ισχυει περι γκαζιου στην στροφη, γιατι το δοκιμασα.P.S Τωρα το ειδα, οτι το γραφεις και μονος σου...
Το traction control (ΑSR) επεμβαινει στο κοψιμο, οπως σωστα ειπες, το οποιο ομως -και δυστυχως-
ΔΕΝ ΣΒΗΝΕΙ σε καμμια περιπτωση, για αυτο και δεν μπορεις να κανεις εκκινηση
με σπιναρισμα σε τετοιο βαθμο ωστε να φυγεις οσο γρηγορα επιτρεπει ο κινητηρας
και το πλαισιο (παντα στην θεση D)...Διαβασε τα παραπανω ποστ και δες οτι σου γραφω σαφως (κοκκινα γραμματα) για το ηλεκτρομπλοκε και εσυ απαντας οτι ρυθμιζει το γκαζι... Μετα αφου στο ΞΑΝΑΕΞΗΓΩ παραδεχεσαι οτι τα λεω καλα ως ενα βαθμο για το ηλεκτρομπλοκε και οτι δεν κοβει το γκαζι αλλα οτι σε κοβει γενικως , πολυ απλα γιατι επρεπε να επιμενεις σε αυτο πουα αρχικα εγραψες, δηλαδη οτι το ηλεκτρομπλοκε κοβει το γκαζι...Μιας που ψιλοκαταλαβες οτι δεν σου κοβει το γκαζι επρεπε να ξαναστηριξεις την αποψη σου χωρις επιχειρημα, γραφοντας οτι σε ΚΟΒΕΙ ΓΕΝΙΚΩΣ. Αμεσως μετα λες οτι το γραφω μονος μου, ενω μιλαω πλεον για το ASR... Τοση ωρα σου μιλουσα σαφως για το μπλοκε και διαφωνουσες για το μπλοκε, δεν εγραψες απο μονο σου αυτη τη διακριση μεταξυ ηλεκτρομπλοκε και ASR γιατι δεν την ηξερες. Απλα δεν το παραδεχεσαι!!!
Τελος εμενα με ενδιαφερει τι καταλαβε και αλλο μελος του forum γιατι πολυ απλα δειχνει ως ενα βαθμο πως γινονταν αντιληπτα τα γραφομενα σου...
ΥΓ: Σε αυτο το σημειο επιμενω οτι εχω δικιο γιατι ειναι ΤΕΧΝΙΚΟ. Δεν επεμενα οτι εχω πληρη γνωση στη οδικη συμπεριφορα γιατι ειναι κατι υποκειμενικο... Εκει δεν μπορεις ουτε εγω, ουτε εσυ να εχουμε ΠΛΗΡΗ γνωμη, πραγμα που προσπαθησες να με πεισεις οτι εχεις...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ναι γιατι δεν σημαινει οτι ΟΛΟΙ απο αυτους που εχουν Mito, εχουν δοκιμασει υπο πιεση
και αλλα αυτοκινητα, συγχρονα και πολυ καλοστημενα οπως το GP Abarth...OΛΟΙ οι οδηγοί φερράρι έχουν δοκιμάσει υπο πίεση όλα τα ανταγωνιστικά μοντέλα??
Πρίν πάρει κανείς το type r πρέπει να δοκιμάσει(ΥΠΟ ΠΙΕΣΗ) OΛΑ τα άλλα gti???
Και στο κάτω κάτω πως μπορείς εσύ να διαχωρίσεις του οδηγούς μίτο ( ποζεράδες) από τους οδηγούς σιρόκο , γκολφ gti (εραστές της ανόθευτης οδήγησης)
Δεν νοείται να αγοράσει κάποιος καλοστημένο αυτοκίνητο αν δεν είναι καλύτερο από ολόκληρο τον ανταγωνισμό?? Αγαπητέ Γρηγόρη ,κάπου το έχεις χάσει ...Το σπορ αυτοκίνητο το αγοράζουμε για τον εαυτο μας ,όχι για να την λέμε στις παρέες και στα φόρα...
Αν αρέσει σε εσένα , αν σου βγάζει γούστα, καλός , όλα τα άλλα είναι για να γεμίζουμε σελίδες σελίδων
Έχεις μια άποψη, νομίζω είναι σεβαστή από όλους μας ...
Αν μπαίνοντας σε κάθε αυτοκίνητο για 1 ώρα μπορείς να βγάλεις τόσα συμπεράσματα , οκ ,χαραμίζεσαι στην ελλάδα , δοκιμαστής μεγάλης αυτοβιομηχανιάς το λιγότερο... -
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Διαβασε τα παραπανω ποστ και δες οτι σου γραφω σαφως (κοκκινα γραμματα) για το ηλεκτρομπλοκε και εσυ απαντας οτι ρυθμιζει το γκαζι... Μετα αφου στο ΞΑΝΑΕΞΗΓΩ παραδεχεσαι οτι τα λεω καλα ως ενα βαθμο για το ηλεκτρομπλοκε και οτι **δεν κοβει το γκαζι αλλα οτι σε κοβει γενικως ** , πολυ απλα γιατι επρεπε να επιμενεις σε αυτο πουα αρχικα εγραψες, δηλαδη οτι το ηλεκτρομπλοκε κοβει το γκαζι...Μιας που ψιλοκαταλαβες οτι δεν σου κοβει το γκαζι επρεπε να ξαναστηριξεις την αποψη σου χωρις επιχειρημα, γραφοντας οτι σε ΚΟΒΕΙ ΓΕΝΙΚΩΣ. Αμεσως μετα λες οτι το γραφω μονος μου, ενω μιλαω πλεον για το ASR... Τοση ωρα σου μιλουσα σαφως για το μπλοκε και διαφωνουσες για το μπλοκε, δεν εγραψες απο μονο σου αυτη τη διακριση μεταξυ ηλεκτρομπλοκε και ASR γιατι δεν την ηξερες. Απλα δεν το παραδεχεσαι!!!
Τα διαβασα ολα...
Εγω αναφερομουν ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ στα ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ της Mito, γνωριζω πολυ καλα, τι επεμβαινει και ΠΟΤΕ, επισης παντα ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ κατι οταν ειναι σωστο οπως και το εγραψα αλλωστε, ομως δεν σου ειπα ΕΓΩ οτι το ΗΛΕΚΤΡΟΜΠΛΟΚΕ κοβει το γκαζι, αν αυτο '*Ολα αυτα στην θεωρια και μεχρι ενα βαθμο, καλα τα λες, το οτι δεν κοβει παροχη καυσιμου, δεν σημαινει ομως οτι δεν κοβει γενικως *' δεν το διατυπωσα σωστα, και αν στην απαντηση μου νομιζες -ή εδωσα εγω την εντυπωση- οτι σου απαντω ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ και μονο ως προς το eq2), σου ζητω συγνωμη, αλλα εννουσα και παντα εννοω, οτι ΠΑΡ' ΟΛΑ ΑΥΤΑ το αποτελεσμα των ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ειναι να ΚΟΒΕΙ γενικως ο ρυθμος...Τελος εμενα με ενδιαφερει τι καταλαβε και αλλο μελος του forum γιατι πολυ απλα δειχνει ως ενα βαθμο πως γινονταν αντιληπτα τα γραφομενα σου...
ΥΓ: Σε αυτο το σημειο επιμενω οτι εχω δικιο γιατι ειναι ΤΕΧΝΙΚΟ. Δεν επεμενα οτι εχω πληρη γνωση στη οδικη συμπεριφορα γιατι ειναι κατι υποκειμενικο... Εκει δεν μπορεις ουτε εγω, ουτε εσυ να εχουμε ΠΛΗΡΗ γνωμη, πραγμα που προσπαθησες να με πεισεις οτι εχεις...
Η αναφορα μου, ενσταση μου ειχε και εχει να κανει με το μη απενεργοποιουμενο ΑSR, αυτο που ευθυνεται ΚΑΙ για την αποτροπη σπιναρισματος σε εκκινηση αλλα και για την παρεμβαση
του μαζι με το ηλεκτρομπλοκε οταν ακομα και μετα απο την παρεμβαση ρυθμιση του τελευταιου -ωστε να φρεναριστει ελαφρως το σπιναρισμα εσωτερικου τροχου-, ΚΟΒΕΙ την παροχη γκαζιου οταν διαπιστωσει σπιναρισμα.
Σε αυτο το σημειο και λογω ΚΑΛΥΤΕΡΟΥ στησιματος (γεωμετρια αναρτησης, αισθηση στιβαροτητας, αποσβεση και λειτουργια αναρτησης γενικοτερα) το GP Abarth χρησιμοποιωντας ΜΟΝΟ ενα οχι ιδιαιτερα παρεμβατικο ESP σου επιτρεπει να εχεις
καλυτερο ελεγχο γκαζιου μεσα σε στροφη, και πιο ανοθευτη αισθηση γενικοτερα.
Ολα αυτα με οδηγησαν στο συμπερασμα να πω οτι το Abarth ειναι ΣΑΦΩΣ καλυτερο σε
οδικη συμπεριφορα-ευχαριστηση σε αυτον που γνωριζει και του αρεσει να κινειται ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ γρηγορα αλλα και με ασφαλεια...
Τελος εγω δεν εννοησα οτι εχω ΠΛΗΡΗ επιγνωση σε ολες τις συνθηκες και περιπτωσεις
για την οδικη συμπεριφορα MIto γενικοτερα, αλλα συγκεκριμενα για την λειτουργια των ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΤΗΣ... -
σαπουνοπερα εχετε γινει
-
Τι ωραία που τα λέει....
Κοντεύω να τον πιστέψω -
ΟΚ καλως, τα αναλυσαμε καταλαβαμε και οι δυο οτι επρεπε, καταλαβαν και οσοι αντεξαν να διαβασουν. Εγω σου ευχομαι οταν βρεις τα φραγκα να παρεις το Scirocco, αλλα μιας που σε βλεπω να εστιαζεις στη σπορ αισθηση παρε το Clio RS να εισαι αρχοντας.
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
ΟΚ καλως, τα αναλυσαμε καταλαβαμε και οι δυο οτι επρεπε, καταλαβαν και οσοι αντεξαν να διαβασουν. Εγω σου ευχομαι οταν βρεις τα φραγκα να παρεις το Scirocco, αλλα μιας που σε βλεπω να εστιαζεις στη σπορ αισθηση παρε το Clio RS να εισαι αρχοντας.Οκ, thanks , το Clio ειναι καταπληκτικο, μαλλον το καλυτερο σε αυτο τον τομεα αλλα δυστυχως δεν δυναμαι να φτασω σε 2λιτρο αφενως, και αφετερου ψηνομαι πολυ για 'σαλιγκαρο' στο μοτερ οποιου αυτοκινητου τελικα αξιωθω καποια στιγμη...
Alfa Romeo Mi.Τo 2008