-
Αφού είναι πανέμορφη! Δεν μπορώ να αντισταθώ! Πλίτς!
-
o σχεδιασμος στο νεο ταμπλο-τιμονι ειναι καπως.... δεν τον λες ωραιο δεν τον λες και ασχημο...
-
Εγω παλι πιστευω οτι απο μεσα ειναι ακομη πιο ομορφη απ οτι εξωτερικα. Ειδικα το τιμονι-πινακας οργανων ειναι αλλου...
(το μονο που μ αρεσει περισσοτερο ειναι του FT86... )
-
κατάφερε να με κανει να την ερωτευτω...
μονο που την ειδα σε βιντεο hd να βρηχατε ...να στριβει και να παιρναει αρχοντικα μπροστα απο την καμερα.....με κατεκτησε...και η τσιρίδα της ψηλα ηταν ολα τα λεφτα
Ατιμοι ιταλοι ξέρετε τι κάνετέ ....Ατιμοι -
Ο χρήστης Thodwris έγραψε:
o σχεδιασμος στο νεο ταμπλο-τιμονι ειναι καπως.... δεν τον λες ωραιοΤον λες πανεμορφο
-
...ειμαι ο Γρηγορης και μολις 'τελειωσα'...
-
Λέτε μέσα στα σχέδια που έκλεβε η McLaren απο την ferrari να ήταν και τα σχέδια της 458?
Σαν ίδια να μου φαίνονται οι πίνακες οργάνων με το στροφόμετρο στην μέση και τις TFT αριστερά και δεξιά...λίγο το σχήμα άλλαξε η Mc(COPY)Laren. -
εσωτερικά εχουν γινει σουπα οι στρογγυλοι αεραγωγοι και πιστευω ηταν αναγκαιο ενα νεο ακρως επιθετικό/πολεμικό σχημα
εξωτερικά...ενταξει δεν ειναι και από τις ομορφες Φερραρι(αληθεια, ομως, ποσες ασχημες Φερραρι υπαρχουν?ελαχιστες ) αλλά ενας καλος φωτογραφος την κανει ομορφη... -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
Ατιμοι ιταλοι ξέρετε τι κάνετέ ....Ατιμοι
H τελειότητα δεν πωλείται στο supermarket.Και τελειότητα στην διαμόρφωση,εξέλιξη και εκτέλεση ενός αυτοκινητιστικού project...ΣΗΜΕΡΑ μπορεί να βρει κανείς μόνο στην Ιαπωνία και στο Maranello.
-
το μονο μείον του αυτοκινητου είναι η πανασχημοτητα του
οι επιδόσεις όπως έχω ξαναπεί είναι βγαλμένες από τον κόσμο των superbikes (το ξαναγράφω γιατί βαριέμαι την διαμάχη με τους k@λoμενους )
alba τι εννοείς όταν λες εκτέλεση αυτοκινηστικού project???
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
H τελειότητα δεν πωλείται στο supermarket.Και τελειότητα στην διαμόρφωση,εξέλιξη και εκτέλεση ενός αυτοκινητιστικού project...ΣΗΜΕΡΑ μπορεί να βρει κανείς μόνο στην Ιαπωνία και στο Maranello. -
Εκεινο που με 'χαλαει' ειναι το κενο που υπαρχει διπλα στα μπροστα φωτα.
-
εμένα με χαλάει οτι δεν έχω τα χρήματα να την πάρω
-
Ο χρήστης cosco έγραψε:
εμένα με χαλάει οτι δεν έχω τα χρήματα να την πάρωαυτο το εχω ξεπερασει
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Ατιμοι ιταλοι ξέρετε τι κάνετέ ....Ατιμοι
H τελειότητα δεν πωλείται στο supermarket.Και τελειότητα στην διαμόρφωση,εξέλιξη και εκτέλεση ενός αυτοκινητιστικού project...ΣΗΜΕΡΑ μπορεί να βρει κανείς μόνο στην Ιαπωνία και στο Maranello.
σωστα αλλα μην ξεχναμε κ καποιους αλλους
http://www.youtube.com/watch?v=aBOi0iFJVKw&feature=related
1000 hp without esp
Youtube Video -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
Ατιμοι ιταλοι ξέρετε τι κάνετέ ....Ατιμοι
H τελειότητα δεν πωλείται στο supermarket.Και τελειότητα στην διαμόρφωση,εξέλιξη και εκτέλεση ενός αυτοκινητιστικού project...ΣΗΜΕΡΑ μπορεί να βρει κανείς μόνο στην Ιαπωνία και στο Maranello.
σωστα αλλα μην ξεχναμε κ καποιους αλλους
http://www.youtube.com/watch?v=aBOi0iFJVKw&feature=related
1000 hp without esp
Youtube VideoΌχι.Και εξηγούμαι:
Τελειότητα δεν σημαίνει αποκλειστικά και μόνο τη δημιουργία ενός αυτοκινήτου έξω από τις νόρμες,υποκείμενο σε όσο το δυνατόν λιγότερο ή και καθόλου οικονομίες κλίμακος,συνεργειές,συνεργασίες και επιταγές του marketing.Σημαίνει πρωτίστως σχεδιαστική και κατασκευαστική νοοτροπία διεπόμενη από μια σειρά σταθερών αξιών,που έχουν ως αποτέλεσμα να αντανακλάται στο προϊόν η φιλοσοφία του κατασκευαστή,μετατρέποντάς το κάθε μοντέλο που παράγει σε άμεσα αναγνωρίσιμο κρίκο της αλυσίδας της κατασκευαστικής του ταυτότητας.
Υπό την έννοια αυτή η Veyron,όσο και αν αποτελεί μια καλοεκτελεσμένη τεχνολογική άσκηση υψηλής ακριβείας,ούτε ενταγμένη μέσα στη γενικότερη κατασκευαστική νοοτροπία και φιλοσοφία της Bugatti είναι (με την Gallibier βρίσκονται σε σωστό δρόμο).....ούτε είναι κάτι που δεν θα μπορούσε να προέρχεται από οποιονδήποτε άλλον κατασκευαστή,ακόμα και αν αυτός δεν έχει σχέση με το automotive (βλέπε Lockheed).Tελειότητα υπό την παραπάνω έννοια,αυτή τη στιγμή διακρίνω στη Honda,στη Subaru,στη Lexus και στη Ferrari.
Aς πάρουμε για παράδειγμα η μικρή εταιρεία των πλειάδων.Πέρα από τη μανιώδη φροντίδα της στη διαδικασία της συναρμολόγησης,την οποία δεν συναντάς σε κανέναν άλλο κατασκευαστή, ο σχεδιασμός των προϊόντων της ξεκινά πάντα από τους μηχανικούς.....για να καταλήξει σε αυτούς,με το design απλώς να πρέπει να ταιριάξει στα μηχανικά μέρη.Στη Subaru το project και η κατασκευή των αυτοκινήτων ξεκινούν πάντα από τις ακόλουθες αρχές:α)χαμηλό κέντρο βάρουςβ)κατανομή των βαρών γ)ασφάλεια.
Η εμπειρία της θητείας Ζαπατίνα τους ήταν πολύ χρήσιμη, καθώς επιβεβαίωσε τον πραγματισμό τους,ενισχύοντας την πεποίθησή τους ότι ο υποψήφιος αγοραστής που ενδιαφέρεται για ραφιναρισμένο design,δεν περνάει καν έξω από τις εκθέσεις τους.Ο σχεδιασμός τους πρέπει να παραμείνει επίπεδος,understatement και ανώνυμος...γιατί αυτό είναι εγεγραμμένο στο DNA του brand,αποτελώντας άμεσα αναγνωρίσιμο χαρακτηριστικό του,το οποίο επιζητούν οι πελάτες.
Όλα αυτά έχουν ως συνέπεια η Subaru να καταγράφει μεταξύ των καταναλωτών τα μεγαλύτερα ποσοστά brand loyalty από οποιαδήποτε άλλη μάρκα,να έχει συνολικά την ασφαλέστερη γκάμα προϊόντος στην αμερικανική αγορά,σύμφωνα με την IIHS.....και να πρωτοστατεί την τελευταία 15ετία στην διεύρυνση των κατηγοριών της αγοράς,αφού η πιο ολοκληρωμένη έκφραση της υποκατηγορίας crossover,δεν είναι άλλη από τα Forester και Outback (με το τελευταίο να έχει περισσότερες εκτός δρόμου δυνατότητες από το 99% των SUV της αγοράς).Και όλα αυτά ενώ η εταιρεία σε επίπεδο design θεωρείται έτη φωτός πίσω από τον ανταγωνισμό. -
η Αγγλια πως και δεν μπήκε στη λίστα με τις χώρες (βλ. Mclaren, Morgan, Bristol κ.α.)
έχουν κουσούρια βέβαια αλλα τις προδιαγραφές σου τις πληρούν νομίζω
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
Ατιμοι ιταλοι ξέρετε τι κάνετέ ....Ατιμοι
H τελειότητα δεν πωλείται στο supermarket.Και τελειότητα στην διαμόρφωση,εξέλιξη και εκτέλεση ενός αυτοκινητιστικού project...ΣΗΜΕΡΑ μπορεί να βρει κανείς μόνο στην Ιαπωνία και στο Maranello.
σωστα αλλα μην ξεχναμε κ καποιους αλλους
http://www.youtube.com/watch?v=aBOi0iFJVKw&feature=related
1000 hp without esp
Youtube VideoΘα τα σπασει τα χερια του ο tiff απο το σταυρωμα
-
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Θα τα σπασει τα χερια του ο tiff απο το σταυρωμα
οσο οδηγαρα και να ησουν θα το παρατραβαγες με τοσο ακριβο αυτοκινητο που δεν ειναι καν δικο σου?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Θα τα σπασει τα χερια του ο tiff απο το σταυρωμα
οσο οδηγαρα και να ησουν θα το παρατραβαγες με τοσο ακριβο αυτοκινητο που δεν ειναι καν δικο σου?
Δν υπαρχει λογος να τα σταυρωνει ομως...ειναι και λαθος και δν το περιμενα απο αυτον
Δν κατακρινω αλλα ηταν με esp οn σε μια αλανα 70000000τμ που να στουκαρει δλδ?
Ferrari F458 Italia