-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
εχει απλα αντικαταστασης, green, yellow, red νομιζω και bluestuff. Τα green τα δινει ως entry για κατι καλυτερο και για αμαξια ως 200 ιππους υποτιθεται. Α, και η λιγοτερη πουδρα ειναι γεγονος
Τι σημαινει οταν η ζαντα μαυριζει πανευκολα απο τα φρενα? Σε μερικα φρενα δεν υπαρχει σχεδον καθολου μαυριλα ενω σε αλλα εχει πολυ πουδρα! Ποιοτητα τακακιου?
πάει ανάλογα με το τακάκι. δεν σημαίνει κάτι...
Επίσης παίζει και ο τύπος της βαφής της ζάντας. Σε κάποιες η σκόνη των φρένων κολλάει και δέν φεύγει με τίποτα, σε άλλες φεύγει απλά ξεπλένοντας με νερό.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
εχει απλα αντικαταστασης, green, yellow, red νομιζω και bluestuff. Τα green τα δινει ως entry για κατι καλυτερο και για αμαξια ως 200 ιππους υποτιθεται. Α, και η λιγοτερη πουδρα ειναι γεγονος
Τι σημαινει οταν η ζαντα μαυριζει πανευκολα απο τα φρενα? Σε μερικα φρενα δεν υπαρχει σχεδον καθολου μαυριλα ενω σε αλλα εχει πολυ πουδρα! Ποιοτητα τακακιου?
πάει ανάλογα με το τακάκι. δεν σημαίνει κάτι...
Επίσης παίζει και ο τύπος της βαφής της ζάντας. Σε κάποιες η σκόνη των φρένων κολλάει και δέν φεύγει με τίποτα, σε άλλες φεύγει απλά ξεπλένοντας με νερό.
Ρωταω γιατι με τα μαμα τακακια εβγαζε πολυ μαυριλα! Οταν ηρθε η ωρα τους τα αλλαξα με γνησια και δεν βγαζει σχεδον τιποτα απο μαυριλα!
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Σήμερα για πρώτη είδα το μαλακότερο πεντάλ φρένου από ποτέ!!! Η διαδρομή του πεντάλ είναι ίδια με πριν το ρεγουλάρισμα αλλά το πεντάλ είναι πολύ μαλακό μέχρι να τερματίσει!
Το πετάλι κανονικά πρέπει να έχει πολύ μικρή διαδρομή και να είναι σχετικά σκληρό. Η διαδρομή και η σκληρότητα παίζει απο αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο, αλλά σε καμία περίπτωση δέν πρέπει να είναι μαλακό και να φτάνει μέχρι το πάτωμα όπως το περιγράφεις.
Ή δέν έγινε σωστά η εξαέρωση ή τα έπαιξε η τρόμπα.
Όχι, όχι! Δε φτάνει στο πάτωμα. Όταν λέω τερματίζει στο σημείο που τερμάτιζε, εννοώ ότι έχει το ίδιο βάθος με πριν. Όχι ότι πιάνει πάτωμα! Φρένα έχει το αυτοκίνητο...
Απλά το φρένο σε όλη τη διαδρομή του είναι πολύ μαλακό! Πιο μαλακό κι απ' όταν έχουν ξερεγουλαριστεί τα τάμπουρα αν και τώρα μόλις τα ρεγούλαρε.
Μια προβληματική τρόμπα τι συμπτώματα έχει; Αλλάζει η συμπεριφορά των φρένων ή αίσθηση του πεντάλ ή χάνονται τα φρένα μια κι έξω;
-
Ο χρήστης papadodi έγραψε:
εχει απλα αντικαταστασης, green, yellow, red νομιζω και bluestuff. Τα green τα δινει ως entry για κατι καλυτερο και για αμαξια ως 200 ιππους υποτιθεται. Α, και η λιγοτερη πουδρα ειναι γεγονοςΈχει 3 ειδών δίσκους, απλούς, με χαρακιές μόνο (για πιο αθόρυβο) που είναι μαύροι και μόνο στην επιφάνεια που πιάνουν τα τακάκια θα αποκαλυφθεί το μέταλλο και με χαρακιές και βαθουλώματα. (οι 2οι και 3οι έχουν την ίδια τιμή, είναι απλά θέμα επιλογής σχετικής ησυχίας έναντι μέγιστης αγριότητας!) Εγώ μη ξέροντας για τί είδους και πόση φασαρία μιλάμε προτίμησα να πάρω τους ήσυχους.
Από τακάκια με σειρά ικανότητας/αντοχής έχει τα απλά, τα πράσινα, τα κόκκινα (ίσως κεραμικά και με νέα βελτιωμένη σύνθεση για πολύ λίγη σκόνη) και τα κίτρινα που πάνε και πίστα. Τα μπλε είναι για αγωνιστική χρήση οπότε και δεν με ενδιαφέρει. Τα πράσινα έχουν τον υψηλότερο συντελεστή τριβής (και για αυτό τα επέλεξα, άλλωστε για το δικό μου ή τα απλά ή τα πράσινα έχει, τα κόκκινα κίτρινα δεν βγαίνουν), τα άλλα υποθέτω θα πλεονεκτούν σε αντοχή σε ζόρικες καταστάσεις. Υποτίθεται ότι δεν χρειάζονται ζέσταμα...
Αν όλα πάνε καλά θα τα βάλω τη Δευτέρα. Μου είπαν ότι κάποιοι με τα EBC έχουν παραπονεθεί για τρέμουλο... θέλω να ελπίζω ότι είναι θέμα καλού στρωσίματος κάτι που θα προσέξω.
Αν και διαβάζοντας τις οδηγίες είδα ότι παίζει και θέμα τοποθέτησης, καλή καθαριότητα της πλήμνης και αν δεν είναι τελείως ίσιος ο δίσκος (στο μισό δέκατο του χιλιοστού, 0,05mm) προτείνει να το ξανατοποθετήσεις περιστρέφοντάς το κατά μία τρύπα. -
Για τα κίτρινα έχω διαβασει καλά σχόλια και για καθημερινή χρήση.
-
Καλησπέρα σε όλους
Σήμερα πήγα το corsaki να δουν τα φρένα του γιατί έτρεμε όταν φρέναρα και τελικά είχε στραβώσει η μπροστά αριστερά δισκόπλακα.
Μου έβαλαν λοιπόν τους δίσκους στον τόρνο και άλλαξα και τακάκια.
Έβαλα κάποια τακάκια της ΑΤΕ...Είναι καλή εταιρεία τι ξέρετε;
Και επίσης μου είπαν ότι έχουν κάποιο όριο οι δισκόπλακες που αν φαγωθούν πέρα απο αυτό μετά θα πρέπει να αλλαχθούν...Πόσα χιλιοστά είναι το ελάχιστο ξέρετε;
thanks!!!
-
Τα ATE ήταν τα εργοστασιακά στο Citroen και ίσως τα καλύτερα τακάκια που έιχα στο αυτοκίνητο (μετά έβαλα Ferodo και Textar). Αθόρυβο προοδευτικό και δυνατό φρενάρισμα. Μόνο μειονέκτημα οτι φαγώθηκαν σχετικά γρήγορα.
-
Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:
Όχι, όχι! Δε φτάνει στο πάτωμα. Όταν λέω τερματίζει στο σημείο που τερμάτιζε, εννοώ ότι έχει το ίδιο βάθος με πριν. Όχι ότι πιάνει πάτωμα! Φρένα έχει το αυτοκίνητο...
Απλά το φρένο σε όλη τη διαδρομή του είναι πολύ μαλακό! Πιο μαλακό κι απ' όταν έχουν ξερεγουλαριστεί τα τάμπουρα αν και τώρα μόλις τα ρεγούλαρε.
Μια προβληματική τρόμπα τι συμπτώματα έχει; Αλλάζει η συμπεριφορά των φρένων ή αίσθηση του πεντάλ ή χάνονται τα φρένα μια κι έξω;
Εξαέρωση θες το πιθανότερο. Μια προβληματική τρόμπα οδηγεί σηνύθως στο διπλοφρενάρισμα, δηλαδή πατάς το πεντάλ την 1η φορά και δεν γίνεται σχεδόν τίποτα, οπότε το ξαναπατάς 2η φορά και αρχίζουν να πιάνουν τα φρένα. Όποτε πατάς φρένο θα ακούς και ένα 'κλαπ-κλαπ'.
Αντίθετα ο αέρας στα φρένα τα κάνει πιο μαλακά, αλλά σε καμία περίπτωση μη αποτελεσματικά, απλά η αίσθηση είναι χάλια.
-
Ο χρήστης stefanostam έγραψε:
Έβαλα κάποια τακάκια της ΑΤΕ...Είναι καλή εταιρεία τι ξέρετε;
Και επίσης μου είπαν ότι έχουν κάποιο όριο οι δισκόπλακες που αν φαγωθούν πέρα απο αυτό μετά θα πρέπει να αλλαχθούν...Πόσα χιλιοστά είναι το ελάχιστο ξέρετε;H ATE σαν μάρκα είναι από τις μεγάλες του χώρου περισσότερο γνωστή για τις εργοστασιακές εφαρμογές και όχι σαν aftermarket.
Τακάκια όλοι βγάζουν και απλά και πιο καλά. Έχει καμιά φορά σημασία και το μοντέλο και όχι μόνο η μάρκα. Επίσης έχει σημασία και το ταίριασμα με τον δίσκο.
Γενικά ανάλογα και με το δίσκο και ο κάθε κατασκευαστής το λέει, το όριο συνήθως είναι 0,8-1 χιλιοστό ανά επιφάνεια (2 επιφάνειες). Πχ για έναν δίσκο που καινούργιος ήταν 22mm αν έχεις φτάσει κάτω από τα 20,4mm πρέπει να τον αλλάξεις. Το μετράς με το παχύμετρο αλλά και με το χέρι πιάνοντας την πατούρα που δημιουργείται στην άκρη μπορείς να καταλάβεις αν έχει έρθει η ώρα του. -
Συνηθως ο δισκος γραφει επανω ποσο ειναι το ελαχιστο παχος του.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Έβαλα κάποια τακάκια της ΑΤΕ...Είναι καλή εταιρεία τι ξέρετε;
Και επίσης μου είπαν ότι έχουν κάποιο όριο οι δισκόπλακες που αν φαγωθούν πέρα απο αυτό μετά θα πρέπει να αλλαχθούν...Πόσα χιλιοστά είναι το ελάχιστο ξέρετε;H ATE σαν μάρκα είναι από τις μεγάλες του χώρου περισσότερο γνωστή για τις εργοστασιακές εφαρμογές και όχι σαν aftermarket.
Τακάκια όλοι βγάζουν και απλά και πιο καλά. Έχει καμιά φορά σημασία και το μοντέλο και όχι μόνο η μάρκα. Επίσης έχει σημασία και το ταίριασμα με τον δίσκο.
Γενικά ανάλογα και με το δίσκο και ο κάθε κατασκευαστής το λέει, το όριο συνήθως είναι 0,8-1 χιλιοστό ανά επιφάνεια (2 επιφάνειες). Πχ για έναν δίσκο που καινούργιος ήταν 22mm αν έχεις φτάσει κάτω από τα 20,4mm πρέπει να τον αλλάξεις. Το μετράς με το παχύμετρο αλλά και με το χέρι πιάνοντας την πατούρα που δημιουργείται στην άκρη μπορείς να καταλάβεις αν έχει έρθει η ώρα του.Με τον τόρνο μου είπαν ότι θα φαγωθούν περίπου 2χιλιοστά.Φαντάζομαι ότι εάν απο 22mm που θεωρητικά είναι καινούριος πηγαινε στα 20 δηλαδή κάτω απο το ελάχιστο τότε δεν θα μου έλεγε να τους βάλει στον τορνο αλλά ότι αξίζει να βάλω αμέσως καινούριους.
Συνηθως ο δισκος γραφει επανω ποσο ειναι το ελαχιστο παχος του.
Με τη ρόδα επάνω δεν φαίνεται θα πρέπει να βγάλω ρόδες κλπ για να το δω...
-
Ναι πρεπει να βγει η ροδα για να δεις τι γραφει.
-
Για τα καινούρια τακάκια και τους δίσκους που μετά τον τόρνο θα μπορούσε να πει κανείς ότι ειναι σαν καινούριοι πόσα χιλιόμετρα πρέπει να κάνω για 'στρώσιμο' τους μέχρι να καθήσουν καλα;
-
Ο χρήστης PiCo έγραψε:
Όχι, όχι! Δε φτάνει στο πάτωμα. Όταν λέω τερματίζει στο σημείο που τερμάτιζε, εννοώ ότι έχει το ίδιο βάθος με πριν. Όχι ότι πιάνει πάτωμα! Φρένα έχει το αυτοκίνητο...
Απλά το φρένο σε όλη τη διαδρομή του είναι πολύ μαλακό! Πιο μαλακό κι απ' όταν έχουν ξερεγουλαριστεί τα τάμπουρα αν και τώρα μόλις τα ρεγούλαρε.
Μια προβληματική τρόμπα τι συμπτώματα έχει; Αλλάζει η συμπεριφορά των φρένων ή αίσθηση του πεντάλ ή χάνονται τα φρένα μια κι έξω;
Εξαέρωση θες το πιθανότερο. Μια προβληματική τρόμπα οδηγεί σηνύθως στο διπλοφρενάρισμα, δηλαδή πατάς το πεντάλ την 1η φορά και δεν γίνεται σχεδόν τίποτα, οπότε το ξαναπατάς 2η φορά και αρχίζουν να πιάνουν τα φρένα. Όποτε πατάς φρένο θα ακούς και ένα 'κλαπ-κλαπ'.
Αντίθετα ο αέρας στα φρένα τα κάνει πιο μαλακά, αλλά σε καμία περίπτωση μη αποτελεσματικά, απλά η αίσθηση είναι χάλια.
Πάντως όσο να 'χει έχει στρώσει χωρίς να κάνω τίποτα. Μαλακό φρένο έχει όπως πάντα λόγω των ταμπουρόφρενων, αλλά καμία σχέση με τη μέρα της αλλαγής των υγρών!
-
μήπως ξέρει κανείς τι είναι η 'παντόφλα' των φρένων? σε μερσεντές ούνιμογκ φορτηγό που βρίσκεται αυτή η παντόφλα?
-
μηπως λες το κλαπετο
-
Καλός μου φίλος με Audi A3 (8P1) του 2006 θέλει να αλλάξει τακάκια. Έχετε κάτι να προτείνετε;
-
Άλλαξα δίσκους-τακάκια μπροστά και τακάκια πίσω και έβαλα σωληνάκια υψηλής πίεσης. Τα σωληνάκια είναι αυτοσχέδια, δηλαδή πήρε ο μάστορας τα παλιά μαρκούτσια, κράτησε τα άκρα τους και τα πρέσαρε στο σωληνάκι υψηλής. Θα βγάλω και φωτό συντομά.
Μου είπε 2000 χιλιόμετρα χαλαρό στρώσιμο τα φρένα και μετά να του το ξαναπάω για έλεγχο. Όπως μου είπε ο μάστορας, οσο πιό χαλαρά και για πιό μεγάλο διάστημα στρωθούν τόσο πιό μεγάλη αντοχή θα έχουν μετά στην κακομεταχείριση. Αλλιώς ανάβουν και οι δίσκοι και τα τακάκια επιφανειακά και μετά δέν φρενάρει καλά.
-
επειδή μάστορας είναι της κατσίκας ο κώλος δεν θα ηταν καλύτερα να βάλεις goodridge η κάποια άλλη δοκιμασμένη μάρκα
-
Πόσο θα λέγατε ότι πρέπει να περιμένω να μου ζητήσουν για αλλαγή 4 δίσκων και των ανάλογων τακακιών και των σιαγόνων του χειροφρένου. Όσα αναφέρω τα έχω ήδη αγοράσει, για τα εργατικά αναρωτιέμαι. Προσθέστε και αλλαγή του υγρού των φρένων (δικό τους) σε όλο το κύκλωμα.
Σε συνεργείο ειδικευμένο ή σε επίσημο εξουσιοδοτημένο της BMW.
Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις