-
Ο χρήστης georgosk έγραψε:
Ασφάλεια, ποιότητα και οδική συμπεριφορά το S40 είναι καλύτερο.
Σε κάθε περίπτωση καλό είναι να είμαστε εντός θέματος.Όχι δεν είναι και φυσικά και δεν είμαστε εκτός θέματος.
-
νομίζω ότι καινούριο octavia 1.8TSi είναι ΑΡΚΕΤΑ πιο ακριβό από όλα τα μτχ του thread
-
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις.
Η τιμή μετά από παζάρια και δεν έχω πρόβλημα να την πω, είναι γύρω στις 13.000 και τα χιλιόμετρα σχεδόν τα ίδια 60.000 (αυτό βέβαια σηκώνει κουβέντα μιας και δεν είναι αξιόπιστο κριτήριο). Ο εξοπλισμός είναι σχεδόν ο ίδιος. Η χρήση είναι για οικογενειακό και για αρκετά ταξίδια.
Θεωρώ οτι σε αυτή την τιμή δεν παίρνεις αξιοπρεπές καινούργιο με βάση το δικό μου γούστο. Για να πω την αλήθεια πριν τα νεα μέτρα και το ενδεχόμενο ακόμα πιο σκληρών για τα παλαιά δίλιτρα στο μέλλων, ήμουν μεταξύ volvo s60-saab 9-3 2t (2003-2004). Αφού κατέβηκα κυβικά λοιπόν στην λίστα μπήκε και το Αudi λόγω επιδόσεων που δεν έχουν τα άλλα 2 1800αρια.
Από τα μέχρι τώρα από όλες τις απαντήσεις και διορθώστε με αν κανω λάθος :
Audi- πολύ καλύτερες επιδόσεις, χώροι, 2 μοντέλα πίσω, προβλήματα συντήρησης turbo?
saab- ποιότητα κατασκεύης, χώροι, ασφάλεια, το πιο αργό με βάση τα συγκριτικά
volvo-σχεδόν το παρών μοντέλο (facelift 2007), ασφάλεια, πιο νέα τεχνολογία, άλλη κατηγορία σε χώρους -
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
Θα σου πρότεινα να βάλεις στην εξίσωση και μεταχειρισμένο S60.Είναι καλύτερο σε όλα εκτός από τους χώρους αφού είναι σχεδόν ίδιο με το S40.
... Επιπλέον η octavia είναι καλύτερο αυτοκίνητο ακόμα και από τα saab/volvo αφού κανένα δεν μπορεί να την ξεπεράσει σε κάποιο τομέα. ..
Υπερβάλλεις σε όλα
νομίζω ότι καινούριο octavia 1.8TSi είναι ΑΡΚΕΤΑ πιο ακριβό από όλα τα μτχ του thread
θα συμφωνύσω και εγώ ... Γιαυτό ζήτησα απο τον φίλο που άνοιξε το Thread να μας πει το σημαντικότερο συντελεστή της εξίσωσης ... **ΤΗΝ ΤΙΜΗ !!! **
( ΟΚ ΜΕ ΠΡΟΛΑΒΕΣ )
θέλει σκέψη.... επίσης καλό θα ήταν να μας πεί ο φίλος , και την χρήση , ταξίδια , επιβάτες , αποσκευές .... κπλ.
Για απάντησε και σε αυτό. -
S60, και πλήρωσε κάτι παραπάνω σε τέλη...
Καμιά σχέση με s40 -
Είναι μεγάλη η διαφορά για τα δικά μου δεδομένα
2lt 2001-2004 τέλη κυκλοφορίας 671ευρώ
1.8lt 2005 τέλη κυκλοφορίας 184 ευρώ -
είναι οι βενζίνες του μισού έτους.
-
Θα έλεγα κάτι για το μπουρδελοκράτος πάλι, αλλά τα έχουμε γράψει και σε άλλα θέματα...
Βάλτε τον άνθρωπο σαν παράδειγμα που το κράτος με τα τεκμήρια δεν τον αφήνει να πάρει αυτό που θέλει.
Αν δηλαδή πάρει το 2λιτρο σύμφωνα με τα τεκμήρια θα είανι φοροφυγάς και πρέπει να τον λιθοβολήσουμε...Άκυρο φίλε μου τότε. Πάρε ένα τουρμπίδι, γιατί τα άλλα απλά δεν πάνε...
-
Θα μιλήσω μόνο για το 9-3 μιας κ το έχει φίλος από το 2004. Το αυτοκίνητο είναι υπεράνετο με χώρους και σχετικά γρήγορο. Όχι για αναβάσεις αλλά τη δουλειά του την κάνει με το παραπάνω και κρύβει τα κιλά του. Εντός καίει νορμάλ, εκτός με 120-140 καίει αισθητά λιγότερο. Ποιοτικό αρκετά, ήσυχο, με χαμηλό θόρυβο κύλισης. Μεγάλο μειονέκτημα τα πανάκριβασέρβις (το πάει στην αντιπροσωπεία ο τρόμπας παρόλα αυτά που του έχω πει ). Μοναδική ζημιά μέχρι τώρα ένα δυναμό. (έχει αλλάξει και μια φορά μπαταρία)
-
Εγώ θα αγόραζα Volvo S40 κυρίως επειδή έχει περισσότερο Compact αμάξωμα, ποιο επιθετικό και είναι ποιο 'φρέσκο' από τα άλλα δύο (και εσωτερικά αλλά και εξωτερικά) ...
-
Καλύτερη λύση και γω την octavia βλέπω έστω και την 1.4 tsi αλλιώς Α4 καλύτερη ποιότητα και οδική συμπεριφορά από τα άλλα δύο πιο δυνατό και με δοκιμασμένο κινητήρα.
-
Μια παρένθεση, ο 1.8t στα Α4 αυτής της χρονολογίας έβγαζε 163 ονομαστικούς ίππους.
-
Νομιζω μετά το facelift 9/2004 βγηκε με 163 ιππους αλλά το συγκεκριμένο μοντέλο στην τιμή αυτή είναι πριν το facelift και ας έχει πρώτη άδεια 2005.
-
Ο χρήστης jmk έγραψε:
Νομιζω μετά το facelift 9/2004 βγηκε με 163 ιππους αλλά το συγκεκριμένο μοντέλο στην τιμή αυτή είναι πριν το facelift και ας έχει πρώτη άδεια 2005.Είμαι σίγουρος για αυτό που σου λέω, ο πατέρας μου έχει Α4 1.8tq 1/2004 με 190hp. Οι εκδόσεις με
ονομαστική απόδοση 150 και 180 σε κάποια φάση έγιναν 163 και 190 (άκριβώς όσο στις ανταγωνστικές
C200 και η C230 kompressor δηλαδή) 100% αρκετά πρίν το facelift. Μετά το facelift έμεινε η έκδοση
των 163 ίππων και αυτή των 190 αντκαταστάθηκε απο τον 2.0tfsi -
Εχεις δίκιο. Σε ευχαριστώ για την πληροφορία. Πόσο ικανοποιημένοι είστε από το αμάξι?
-
Ο χρήστης jmk έγραψε:
Εχεις δίκιο. Σε ευχαριστώ για την πληροφορία. Πόσο ικανοποιημένοι είστε από το αμάξι?Nα σου πω την αλήθεια μετά απο 2-2,5 χρόνια είχε ψιλομετανιώσει ο πατέρας μου για την αγορά του.
Δεν έφταιγε βέβαια το αυτοκίνητο για αυτό. Απλά πήγαινε καλά η δουλειά του εκείνη την περίοδο και
μετά απο 10 χρόνια με ένα volkswagen vento (1.4 με 60hp ) είπε να κάνει ενα μεγάλο άλμα.
Το ευχαριστήθηκε βέβαια πολύ το αυτοκίνητο, ειδικά στα ταξίδια (Κομοτηνή-Αθήνα σε 5,5 ώρες )
αλλα εν τέλει κουράστηκε με τα έξοδα, ασφάλεια, κατανάλωση, service, τιμές ανταλλακτικών κλπ.
Κακά τα ψέμματα δεν ήταν για την τσέπη μας ενα αυτοκίνητο των 40000. Κάτι σοβαρό για τα χιλιόμετρα
που κουβαλάει (130000 περίπου) ευτυχώς δεν έχει βγάλει. Οδηγικά μου αρέσει, είναι πιο σφιχτό απο
την έκδοση των 163 ίππων και σε συνδιασμό με το quattro είναι βράχος και σου εμπνέει πολύ μεγάλη
εμπιστοσύνη (μάλλον για αυτό τράκαρα ). Απο χώρους είναι αντικειμενικά μέτριο, απλά αξιοπρεπής
χώρος πίσω (για μεσσαίο) και χώρος αποσκευών γύρω στα 450 λίτρα. Ωραίο σε αίσθηση κιβώτιο αλλα
με σχετικά κοντές σχέσεις, τυπικό τιμόνι audi προηγούμενης γενιάς. Στο εσωτερικό δεν εχει τρίξει
μεχρι στιγμής απολύτως τίποτα. Γενικά πάντως η συγκεκριμένη έκδοση έχει λίγο πιο σπορτίφ
προσανατολισμό, αυτή των 163 θα είναι σίγουρα πιο all around. -
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
A4
ο κινητήρας δεν δικαιολογεί την ονομαστική ισχύ αλλά είναι δυνατότερο από τα άλλα 2...μιλας σοβαρα?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
A4
ο κινητήρας δεν δικαιολογεί την ονομαστική ισχύ αλλά είναι δυνατότερο από τα άλλα 2...μιλας σοβαρα?
και εγώ που έχω οδηγήσει το 150άρι δεν έπαθα την πλάκα μου...
σαφώς πιο δυνατό από τα άλλα,αλλά δεν έχει το νεύρο που περιμένεις.
μιλάω για το μοτέρ στο συγκεκριμένο αμάξι,γιατί σε άλλα έκανε θάυματα... -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
μιλας σοβαρα?
Ναι .
Κατάλαβες από το υπόλοιπο ποστ ότι κάνω πλάκα ?
Για να γίνω πιο συγκεκριμένος , μιλάω και για ατόν με τα 150 και για αυτόν με τα 163 . πέρασαν και τα 2 αυτ/τα απο τα χέρια μου . Ειδικά αν αναφερθούμε στην έκδοση Quattro όπως γράφει και ο φίλος πριν η διαφορά με την απλή στα 163 είναι αισθητή -
καλησπέρα,
Πριν από περίπου 2 χρόνια αγόρασε η αδερφή μου ένα μεταχειρισμένο Saab 9-3 (2.0 είμαι εξωτερικό).
Μου αρέσουν:
- Η θέση του οδηγού, και γενικά το ταμπλό σου δίνει μια οδηγοκεντρική αίσθηση.
2)Τιμόνι αρκετά καλή αίσθηση.
3)Εσωτερικά έχει αρκετά καλή και στιβαρή κατασκευή (το μόνο πρόβλημα που είχαμε, είναι ότι τα γράμματα στα κουμπάκια για το ραδιόφωνο έχουν ξεβάψει από την χρήση).
4)Αίσθηση ασφάλειας.
5)Δεν το έχω οδηγήσει πολύ, αλλά όταν το πήγαινα τράβαγε αρκετά (ήταν 2.0 όμως).
Δεν μου αρέσουν:
1)Πανάκριβα ανταλλακτικά. (Ενδεικτικά να αναφέρω ότι το αγόρασε με $16Κ, και μετά από 3 μήνες παρουσίασε πρόβλημα στο transmission. Όταν ρώτησε τιμή από την αντιπροσωπία της είπανε $8Κ - ευτυχώς το κάλυψε η εγγύηση )
2)Προσωπικά πιστεύω ότι θα έχει πολύ σκληρή ανάρτηση για τους ελληνικούς δρόμους. Σου δίνει μια αίσθηση sport, αλλά μετά απο λίγο καιρό, όταν θα σκάς στις λακούβες θα κατεβάζεις καντήλια.
3)Τα ακριβά ανταλλακτικά τα ανέφερα?Σε σύνοψη, το πήρε με 60Κ τώρα έχει 120Κχμ, έβγαλε την βλάβη με το transmission, από εκεί και πέρα δεν έχει τπτ άλλο. Πέρα απο φυσιολογικές φθορές, φρένα κτλπ.
Δεν έχω εμπειρία από τα άλλα, οπότε δεν μπορώ να σου προτείνω. Προσωπικά θα ανέβαζα το budget για να πάρω κάτι καινούργιο με εγγύηση 4-5χρόνια. Η Octavia5 είναι πολύ καλή επιλογή, αλλά ξεφεύγει από το budget και ας βαράνε τον κώλο τους πάνω κάτω στην Skoda το brand name δεν δημιουργείται μέσα σε δίαστημα λίγων ετών. Έχουμε φάει στην μάπα τόση διαφήμιση από τις υπόλοιπες αυτο/νιες, που θα πάρει καιρό για να θεωρήσει ο κόσμος την Skoda ισάξια τους σε θέμα prestige.
- Η θέση του οδηγού, και γενικά το ταμπλό σου δίνει μια οδηγοκεντρική αίσθηση.
μεταχειρισμένο volvo S40 vs saab 9-3 vs audi A4 1.8t (2005)