Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ολο χαλάει, γιατί??? (Δεν αντέχω άλλο!!!)
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ολο χαλάει, γιατί??? (Δεν αντέχω άλλο!!!)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 5 / 7
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    40
    137
    3842
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mirage last edited by

      Αξιώμα 34945 όβερ έντ άουτ.
      Υ.Γ. Και τα αντίστοιχα Γερμανικά από τα ίδια προβλήματα ταλαιπωρούνταν....

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • elteo
        elteo last edited by

        Ο χρήστης costaslio έγραψε:

        Δε ξαναγοράζω ευρωπαϊκό αυτοκίνητο...ΤΕΛΟΣ!!!

        Δεν είναι το σέατ ευρωπαικό!
        Ευρωπαικά αμάξια είναι μόνο τα γερμανικά!!!!!

        έχεις μπει σε Σεατ ποτέ; Ξέρεις σε ποιον ανήκει η Σεατ; Ξέρεις τι μοτέρ φορά η Σεατ;

        keep trolling

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Q
          qsisvts last edited by

          φιλος μου με ιδιο κινητηρα σε ibiza ερχοταν απο πατρα σχεδον τελικιασμενος για παρα πολυ ωρα και του του βαρεσε μπιελα.στην αντιπροσωπεια του ειπαν οτι εφταιγε η βενζινη που εβαζε και πηγαν να του κανουν τσαλιμακια στην εγγυηση παρολα αυτα τον καλυψαν μετα το παραδοσιακο τσακωμο που γινεται σε αυτες τις περιπτωσεις,δε του αλλαξαν ομως μοτερ,απλα το επισκευασαν

          αυτο τον κινητηρα στο νεο ibiza τον καταργησαν παντως και τον αντικατεστησαν με τον 1.6 105 hp.πιστευω οτι θα χε θεματα αξιοπιστιας γιατι αν το δουμε κι αλλιως ειναι αντιθετος στη λογικη 'downsizing' του group τι να πω..?

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • C
            costaslio last edited by

            Ο χρήστης elteo έγραψε:
            έχεις μπει σε Σεατ ποτέ; Ξέρεις σε ποιον ανήκει η Σεατ; Ξέρεις τι μοτέρ φορά η Σεατ;

            Είχα παλαιότερα ........... εντάξει είναι πόρσε!!!!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης costaslio έγραψε:

              έχεις μπει σε Σεατ ποτέ; Ξέρεις σε ποιον ανήκει η Σεατ; Ξέρεις τι μοτέρ φορά η Σεατ;

              Είχα παλαιότερα ........... εντάξει είναι πόρσε!!!!!!

              Α this ? Last millenium!!!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spiros last edited by

                Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                έχεις μπει σε Σεατ ποτέ; Ξέρεις σε ποιον ανήκει η Σεατ; Ξέρεις τι μοτέρ φορά η Σεατ;

                Είχα παλαιότερα ........... εντάξει είναι πόρσε!!!!!!

                Α this ? Last millenium!!!!!

                η Σεατ ανηκει στο Πορσε group πλεον, ασχετε

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • A
                  aserf last edited by

                  Και η ιστορία φυσικά συνεχίζεται...

                  Την Τρίτη το βράδυ είχα βγει στο Γκάζι για μια εκδήλωση της εταιρίας και όταν πήγα να φύγω (θα γύριζα και μια κοπέλα σπίτι της να μη πω καμια κουβέντα...) φυσικά το αυτοκίνητο δεν έπαιρνε μπροστά. Να αναφέρω ότι πηγαίνοντας στην εκδήλωση είχε ανάψει η ένδειξη του κινητηρα και είχε παραμείνει ανοιχτή, το αμάξι όμως δεν έδειχνε να λειτουργεί προβληματικά. Φεύγοντας λοιπόν δοκίμασα μερικές φορές να βάλω μπροστά, η μίζα γύριζε κανονικά αλλά τίποτα... να 'μαστε πάλι για αντλία ανακυκλοφορίας καυσαερίων λέω. Μπήκαν τα κρύα και φαίνεται δεν τα αντέχει...

                  viewtopic.php?p=1402075#p1402075

                  Επειδή ήταν αργά και την επόμενη μέρα δούλευα πήρα ταξί και είπα ότι θα καλούσα την οδική την επόμενη μέρα μετά τη δουλειά. Πάω λοιπόν, δοκιμάζω να βάλω μπροστά και ως δια μαγείας πήρε, φυσικά με την ένδειξη του κινητήρα ανοιχτή. Την Πέμπτη το πρωϊ λοιπόν λέω ότι θα το πάω στο συνεργείο, έλα όμως που όταν έβαλα μπροστά το check engine δεν άναψε αυτή τη φορά, ούτε και το απόγευμα που ξαναοδήγησα. Είμαι τυχερός λέω, κακή βενζίνη θα ήταν.

                  Χτες το βράδυ λοιπόν να ΄σου ξανανάβει το λαμπάκι και έχω και μια υποψία ψιλοτρέμουλου στο ρελαντί. Σε δουλειά να βρισκόμαστε δηλαδή. Όπως το κόβω με βλέπω για πολλαπλασιαστές, βαλβίδα EGR, κτλ. Δώσε και σώσε...

                  Σε 10000 χλμ έχει χρειαστεί 3 φορές να πάω εκτάκτως στο συνεργείο! Έλεος!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • 2
                    21-quadra last edited by

                    Mάλλον πολλαπλασιαστής είναι, βάλε Beru ή Denso για να ησυχάσεις.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mad_max_geo last edited by

                      Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                      Mάλλον πολλαπλασιαστής είναι, βάλε Beru ή Denso για να ησυχάσεις.

                      Γιατι ο μαμα λες να ξαναχαλασει? Εμεις παλι τον μαμα βαλαμε οταν εκαψε τον πολλαπλασιαστη της motorcraft.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • xenos
                        xenos last edited by

                        Ο χρήστης aserf έγραψε:
                        Την Πέμπτη το πρωϊ λοιπόν λέω ότι θα το πάω στο συνεργείο, έλα όμως που όταν έβαλα μπροστά το check engine δεν άναψε αυτή τη φορά, ούτε και το απόγευμα που ξαναοδήγησα. Είμαι τυχερός λέω, κακή βενζίνη θα ήταν.

                        Από τη στιγμή που έχει ανάψει τσεκ δεν θα έχει καταγραφεί σφάλμα στον εγκέφαλο? Δεν πας να τσεκάρεις τι βγάζει?

                        Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          aserf last edited by

                          Ο χρήστης xenos έγραψε:

                          Την Πέμπτη το πρωϊ λοιπόν λέω ότι θα το πάω στο συνεργείο, έλα όμως που όταν έβαλα μπροστά το check engine δεν άναψε αυτή τη φορά, ούτε και το απόγευμα που ξαναοδήγησα. Είμαι τυχερός λέω, κακή βενζίνη θα ήταν.

                          Από τη στιγμή που έχει ανάψει τσεκ δεν θα έχει καταγραφεί σφάλμα στον εγκέφαλο? Δεν πας να τσεκάρεις τι βγάζει?

                          Πλέον που ξέρω ότι δεν ήταν τυχαίο γεγονός θα πάω, ομολογουμένως πάντως έχω απογοητευτεί απόλυτα από την αναξιοπιστία του αυτοκινητου.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            ratanplan last edited by

                            Eνταξει ρε συ, 6 ετων αμαξι ειναι, εδω καινουρια αμαξια και κανουν τετοιες μαλακιες. πηγαινε δες τι ειναι και μετα απογοητευσου. Μπορει να ειναι κατι απλο. Το κακο θα ειναι να μην βρισκουν τι ειναι.

                            Το να κανει σαν ντιζελ παντως, σε αμαξια με υδραυλικα ωστηρια εχει να κανει με λιγο λάδι ή ταλαιπορημενο λαδι κινητηρα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • 2
                              21-quadra last edited by

                              Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
                              Eνταξει ρε συ, 6 ετων αμαξι ειναι, εδω καινουρια αμαξια και κανουν τετοιες μαλακιες. πηγαινε δες τι ειναι και μετα απογοητευσου. Μπορει να ειναι κατι απλο. Το κακο θα ειναι να μην βρισκουν τι ειναι.

                              Το να κανει σαν ντιζελ παντως, σε αμαξια με υδραυλικα ωστηρια εχει να κανει με λιγο λάδι ή ταλαιπορημενο λαδι κινητηρα.

                              Και με χαλασμένα ωστήρια που δεν κρατάνε την πίεση έχοντας απώλειες.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lazaros last edited by

                                Ο χρήστης aserf έγραψε:
                                Και η ιστορία φυσικά συνεχίζεται...

                                Την Τρίτη το βράδυ είχα βγει στο Γκάζι για μια εκδήλωση της εταιρίας και όταν πήγα να φύγω (θα γύριζα και μια κοπέλα σπίτι της να μη πω καμια κουβέντα...) φυσικά το αυτοκίνητο δεν έπαιρνε μπροστά.

                                Άλλαξαν οι καιροί εγώ σε παρόμοια περίπτωση πριν 15 χρόνια βέβαια την ειχα βάλει και ....έσπρωχνε στην Λ.Αθηνών ένα scoda target...μετά ..... αλλάξαμε ......έσπρωξα και γω ....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  aserf last edited by

                                  Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
                                  Eνταξει ρε συ, 6 ετων αμαξι ειναι, εδω καινουρια αμαξια και κανουν τετοιες μαλακιες. πηγαινε δες τι ειναι και μετα απογοητευσου. Μπορει να ειναι κατι απλο. Το κακο θα ειναι να μην βρισκουν τι ειναι.

                                  6 ετών με 46000 χλμ μόνο...

                                  Το λάδι αλλάχτηκε πριν από 1000 χλμ στο σέρβις...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spiros last edited by

                                    Ο χρήστης aserf έγραψε:

                                    Eνταξει ρε συ, 6 ετων αμαξι ειναι, εδω καινουρια αμαξια και κανουν τετοιες μαλακιες. πηγαινε δες τι ειναι και μετα απογοητευσου. Μπορει να ειναι κατι απλο. Το κακο θα ειναι να μην βρισκουν τι ειναι.

                                    6 ετών με 46000 χλμ μόνο...

                                    Το λάδι αλλάχτηκε πριν από 1000 χλμ στο σέρβις...

                                    δες τελικα ποσο λαχειο ειναι το αυτοκινητο...
                                    εμενα, 5,5 ετων με τα διπλασια χλμ και δεν εχει βγαλει το παραμικρο προβλημα. Μονο 3-4 λαμπες εχω αλλαξει.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • elteo
                                      elteo last edited by

                                      Ο χρήστης spiros έγραψε:

                                      Eνταξει ρε συ, 6 ετων αμαξι ειναι, εδω καινουρια αμαξια και κανουν τετοιες μαλακιες. πηγαινε δες τι ειναι και μετα απογοητευσου. Μπορει να ειναι κατι απλο. Το κακο θα ειναι να μην βρισκουν τι ειναι.

                                      6 ετών με 46000 χλμ μόνο...

                                      Το λάδι αλλάχτηκε πριν από 1000 χλμ στο σέρβις...

                                      δες τελικα ποσο λαχειο ειναι το αυτοκινητο...
                                      εμενα, 5,5 ετων με τα διπλασια χλμ και δεν εχει βγαλει το παραμικρο προβλημα. Μονο 3-4 λαμπες εχω αλλαξει.

                                      Εσύ το πας σαν συνταξιούχος...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        geko last edited by

                                        Ο χρήστης aserf έγραψε:
                                        Και η ιστορία φυσικά συνεχίζεται...
                                        Την Πέμπτη το πρωϊ λοιπόν λέω ότι θα το πάω στο συνεργείο, έλα όμως που όταν έβαλα μπροστά το check engine δεν άναψε αυτή τη φορά, ούτε και το απόγευμα που ξαναοδήγησα. Είμαι τυχερός λέω, κακή βενζίνη θα ήταν.
                                        Χτες το βράδυ λοιπόν να ΄σου ξανανάβει το λαμπάκι και έχω και μια υποψία ψιλοτρέμουλου στο ρελαντί. Σε δουλειά να βρισκόμαστε δηλαδή. Όπως το κόβω με βλέπω για πολλαπλασιαστές, βαλβίδα EGR, κτλ. Δώσε και σώσε...
                                        Σε 10000 χλμ έχει χρειαστεί 3 φορές να πάω εκτάκτως στο συνεργείο! Έλεος!!!

                                        Aserf μην αλλάξεις τίποτα, αυτά τα κόλπα είναι δυσλειτουργία της EGR που φυσικά οφείλεται σε κατασκευαστική ατέλεια, οπότε η αλλαγή της EGR δεν λύνει τίποτα. Την επόμενη φορά που θα σου ανάψει το λαμπάκι του κινητήρα, απλά μην κάνεις τίποτα και συνέχισε Αν δεν παίρνει μπρός όπως σου έτυχε κάνεις τα εξής:

                                        1. Ανοίγεις καπό.
                                        2. Βγάζεις το βύσμα απο την EGR,
                                        3. Βάζεις μπρος, θα πάρει δύσκολα και θα δουλεύει ανώμαλα, μόλις πάρει το σβήνεις απο το διακόπτη.
                                        4. Ξαναβάζεις το βύσμα, κλείνεις καπό, μπαίνεις μέσα, βάζεις μπρός και καλό δρόμο

                                        Στο δικό μου έβγαλα με την παραπάνω διαδικασία αρκετά χιλιόμετρα, μέχρι που το έστειλα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mousatos last edited by

                                          Σε συνάδελφο με matiz και πρόβλημα με την EGR του είπαν οτι αιτία είναι οι μικρές διαδρομές με κρυο κινητήρα , δημιουργούνται επικαθίσεις κ.τ.λ. Οπότε ένα ξεμπούκωμα σε βόλτα 50-60 χιλιόμέτρων δε βλέπω να είναι άσχημη ιδέα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            aserf last edited by

                                            Ο χρήστης mousatos έγραψε:
                                            Σε συνάδελφο με matiz και πρόβλημα με την EGR του είπαν οτι αιτία είναι οι μικρές διαδρομές με κρυο κινητήρα , δημιουργούνται επικαθίσεις κ.τ.λ. Οπότε ένα ξεμπούκωμα σε βόλτα 50-60 χιλιόμέτρων δε βλέπω να είναι άσχημη ιδέα.

                                            Ομολογουμένως τον τελευταίο καιρό κάνω μόνο μικρές διαδρομές με πρακτικά κρύο κινητήρα. Λες;;;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 5 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr