Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Scirocco
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Scirocco
    • 1
    • 2
    • 270
    • 271
    • 272
    • 273
    • 274
    • 406
    • 407
    • 272 / 407
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    8134
    98482
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kikizas-grigoris last edited by

      Για οσους ενδιαφερονται σχετικα με τις ανανεωσεις του rocco απο την 45η εβδομαδα
      και μετα (παραγωγη 2-8 Νοεμβριου), ανοιξε κωδικος για το ηλεκτρονικο μπλοκε
      XDS για τις εκδοσεις 1.4 160, με κοστος 200ευρω στην Γερμανικη αγορα
      ...
      -ενα ελαφρως βελτιωμενο-αναβαθμισμενο ουσιαστικα ESP σε σχεση με το EDL που ανεφεραν
      οτι υπηρχε στο scirocco-.
      (Μας εχουν ζαλισει οι τυποι με τις προσθηκες-ανανεωσεις. .
      Καλο ειναι βεβαια για οσους δεν εχουν 'ψωνισει' ακομα, αλλα μπαινοντας
      κανεις στην θεση των ηδη κατοχων, ειναι το λιγοτερο, εκνευριστικο.)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • 1
        106_4_ever last edited by

        Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
        Για οσους ενδιαφερονται σχετικα με τις ανανεωσεις του rocco απο την 45η εβδομαδα
        και μετα (παραγωγη 2-8 Νοεμβριου), ανοιξε κωδικος για το ηλεκτρονικο μπλοκε
        XDS για τις εκδοσεις 1.4 160, με κοστος 200ευρω στην Γερμανικη αγορα
        ...
        -ενα ελαφρως βελτιωμενο-αναβαθμισμενο ουσιαστικα ESP σε σχεση με το EDL που ανεφεραν
        οτι υπηρχε στο scirocco-.
        (

        μμμμμμμμμμμμ

        qsis ....τρομααξα με την τιμη..1650€ τιμη της τουρμπινας χωρις περαστικα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kikizas-grigoris last edited by

          Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:

          Για οσους ενδιαφερονται σχετικα με τις ανανεωσεις του rocco απο την 45η εβδομαδα
          και μετα (παραγωγη 2-8 Νοεμβριου), ανοιξε κωδικος για το ηλεκτρονικο μπλοκε
          XDS για τις εκδοσεις 1.4 160, με κοστος 200ευρω στην Γερμανικη αγορα
          ...
          -ενα ελαφρως βελτιωμενο-αναβαθμισμενο ουσιαστικα ESP σε σχεση με το EDL που ανεφεραν
          οτι υπηρχε στο scirocco-.
          (

          μμμμμμμμμμμμ

          qsis ....τρομααξα με την τιμη..1650€ τιμη της τουρμπινας χωρις περαστικα

          Σε βλεπω και εσενα να το χαλβαδιαζεις το roccaki...!
          Αν 'φοβουνται' οντως λιγοτερο τα αναβαθμισμενα ηλεκτρονικα σε σχεση με το υπαρχον,
          θα μιλαμε πλεον για το πιο στριφτερο και ικανο προσθιοκινητο στα λεφτα του...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            professeur last edited by

            Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:

            qsis ....τρομααξα με την τιμη..1650€ τιμη της τουρμπινας χωρις περαστικα

            1600 ευρόπουλα έχει η καινούρια Κ03 από την ελληνική αντιπροσωπεία. Εννοείται χωρίς εργατικά για τα 'περαστικά' !
            Η ενοποίηση πολλαπλής εξαγωγής και τούρμπο, μπορεί να έχει κάποια θετικά αλλά έχει και κάποια αρνητικά !
            Το wastegate της τουρμπίνας να σου χαλάσει και από μία βλάβη των 200 ευρώ, πας σε μία βλάβη των 2000 ευρώ!

            Οπότε ο κανόνας είναι : όταν το παίρνεις καινούριο κάνεις αρκετά χλμ όσο είναι μέσα στην εγγύηση. Αν κάτι είναι ελαττωματικό να βγει μέσα στην εγγύηση ! Θέλει και την τύχη του βέβαια το όλο θέμα!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kon5 last edited by

              ...ή το παίρνεις και αν βγει βγήκε. Εμείς να είμαστε καλά. Τα σίδερα γινονται εμείς ποτέ ξανά...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                volvozeus last edited by

                Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                εγω φοραω Κ04 και το gti KO3 http://audizine.com/forum/showthread.php?p=3393106

                Καλα ρε μην βαρας ...μπερδεψα τα νουμερα....την ιδια εχουμε εμεις Κ04 και τα R/RS την αμεσως μεγαλυτερη

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  jntaras last edited by

                  High resolution 1-2

                  High resolution 3-4

                  High resolution 5-6

                  Rapidshare-pdf 1-2

                  Rapidshare-pdf 3-4

                  Rapidshare-pdf 5-6

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    jntaras last edited by

                    Να συμπληρωσω και εγω κατι που εχω δει με τα ματια μου...ειναι πραγματι μπροστα απο 2λιτρο σιροκκο μαμα.Απο κει και περα την αξιοπιστια του δεν θα την εχει κατα τη γνωμη μου.Εγω δεν πειραζω τιποτα παντως αν με ρωτατε Θελω να το κρατησω συλλεκτικο-μαμα μιας και ειναι και πρασινο

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      papadopoulos-nikos last edited by

                      ΦΤΩΧΗ ΕΛΛΑΔΑ , ΠΟΥ ΠΑΣ ΣΤΑ ΠΑΛΑΤΙΑ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        jntaras last edited by

                        Ο χρήστης papadopoulos nikos έγραψε:
                        ΦΤΩΧΗ ΕΛΛΑΔΑ , ΠΟΥ ΠΑΣ ΣΤΑ ΠΑΛΑΤΙΑ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Q
                          qsisvts last edited by

                          Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:

                          εγω φοραω Κ04 και το gti KO3 http://audizine.com/forum/showthread.php?p=3393106

                          Καλα ρε μην βαρας ...μπερδεψα τα νουμερα....την ιδια εχουμε εμεις Κ04 και τα R/RS την αμεσως μεγαλυτερη

                          μα δεν ειπα τιποτα
                          οταν λες R εννοεις s60R? γιατι το ροκκο λογικα θα εχει και αυτο 4αρα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            jntaras last edited by

                            Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                            εγω φοραω Κ04 και το gti KO3 http://audizine.com/forum/showthread.php?p=3393106

                            Καλα ρε μην βαρας ...μπερδεψα τα νουμερα....την ιδια εχουμε εμεις Κ04 και τα R/RS την αμεσως μεγαλυτερη

                            μα δεν ειπα τιποτα
                            οταν λες R εννοεις s60R? γιατι το ροκκο λογικα θα εχει και αυτο 4αρα

                            K03 το 160αρι και κ04 το 200αρι.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Q
                              qsisvts last edited by

                              εισαι σιγουρος?

                              ο 200αρης σιγουρα φοραει πιο μικρη τουρμπινα απο μενα, για αυτο εχει και μικροτερο lag
                              (γιατι δουλευει και σε μικροτερη πιεση , σκεψου το..)

                              μηπως φορας και συ και το 200αρι 3αρα, για αυτο και εσυ εχεις το κομπρεσσορα γιατι ειναι μεγαλο το τουρμπο για τα κυβικα σου?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                jntaras last edited by

                                Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                :hmmm: εισαι σιγουρος?

                                ο 200αρης σιγουρα φοραει πιο μικρη τουρμπινα απο μενα, για αυτο εχει και μικροτερο lag

                                μηπως φορας και συ και το 200αρι 3αρα, για αυτο και εσυ εχεις το κομπρεσσορα γιατι ειναι μεγαλο το τουρμπο για τα κυβικα σου?

                                Να πω την αληθεια μονο για το δικο μου ειμαι σιγουρος...παιζει να εχεις δικιο και να εχει την ιδια το 2λιτρο...γι'αυτο υπαρχει ο κομπρεσσορας οπως λες στο δικο μου.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Q
                                  qsisvts last edited by

                                  δεν ηξερα τι εχει ο τουρμποκομπρεσσορας , ηξερα μονο οτι οι 2λιτροι στα 200 αλογα εχουν κ03 και στα s3, cupra , gti ed. 30 αλλα πλεον και στα scirocco R, R20 , cupra R εχουν κ04

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    jntaras last edited by

                                    Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                    δεν ηξερα τι εχει ο τουρμποκομπρεσσορας , ηξερα μονο οτι οι 2λιτροι στα 200 αλογα εχουν κ03 και στα s3, cupra , gti ed. 30 αλλα πλεον και στα scirocco R, R20 , cupra R εχουν κ04

                                    Γι'αυτο και με ενα προγραμμα παει πανω απο 200 ανετα,εχει μεγαλη τουρμπινα και μπορουν ευκολα να την εκμεταλλευτουν χωρις κινδυνο(οπως λενε).

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Q
                                      qsisvts last edited by

                                      ναι η 3αρα φτανει μεχρι τα 250-260 και η 4αρα μεχρι τα 310+

                                      τα tsi 160 τα πηγαινουν συνηθως μεχρι 210 λογω κυβικων μαλλον
                                      (και αξιοπιστιας ισως , γιατι ειναι πολλα τα αλογα για το μοτερ)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kikizas-grigoris last edited by

                                        Απ' οτι φαινεται ο Γιωργος εχει δικιο...

                                        2.0 TFSI 125-210kW
                                        This turbocharged EA113 engine is based on the naturally aspirated 110kW 2.0 FSI.

                                        engine displacement and engine configuration
                                        1,984 cubic centimetres (121.1 cu in) inline-four engine; bore: 82.5 mm (3.25 in), stroke: 92.8 mm (3.65 in) (stroke ratio: 0.89:1 - undersquare/long-stroke), 496.0 cc per cylinder, compression ratio: 10.5:1
                                        cylinder block and crankcase
                                        CG25 grey cast iron with liquid-blasted cylinder bore honing, 88 mm (3.46 in) cylinder spacing, five main bearings, forged steel crankshaft, two simplex-roller chain driven balance shafts
                                        cylinder head and valvetrain
                                        cast aluminium alloy, modified inlet duct geometry for high tumble values providing superior knock resistance, four valves per cylinder (exhaust valves sodium filled for increased cooling), 16 valves total, low-friction roller cam followers with automatic hydraulic valve clearance compensation, belt and roller-chain driven double overhead camshaft (DOHC), continuous intake camshaft adjustment (42° variance from crankshaft)
                                        aspiration
                                        hot-film air mass meter incorporated into air filter housing, cast alloy throttle body with electronically controlled 'drive by wire' throttle butterfly valve, plastic variable length controlled intake manifold with charge movement flaps adjusted by a continuous-action pilot motor, 0.9 bar boost water cooled BorgWarner K03 turbocharger (K04 on 169 kW upwards) incorporated in exhaust manifold, centrally mounted front intercooler (FMIC)
                                        fuel system
                                        fully demand-controlled and returnless; - fuel tank mounted low pressure fuel pump, Fuel Stratified Injection (FSI): inlet camshaft double-cam driven Hitachi single-piston high-pressure injection pump maintaining a pressure between 30 to 110 bar in the stainless steel common rail fuel rail, four combustion chamber sited direct injection sequential solenoid-controlled fuel injectors, air-guided combustion process, multi-pulse injection with homogeneous mixing, stratified lean-burn operation with excess air at part load
                                        ignition system and engine management
                                        centrally positioned Bosch longlife spark plugs, mapped direct ignition with four individual direct-acting single spark coils; Bosch Motronic MED 9.1 electronic engine control unit (ECU), cylinder-selective knock control via two knock sensors, permanent lambda control
                                        exhaust system
                                        secondary air injection pump for direct injection into exhaust ports to assist cold start operation, cast iron exhaust manifold (with integrated turbocharger), one primary and one main ceramic catalytic converters, four heated oxygen sensors monitoring pre- and post catalyst exhaust gasses
                                        dimensions
                                        652 mm long, 648 mm wide, 666 mm high, 152 kg
                                        engine ID codes & DIN rated motive power and torque outputs
                                        BPJ
                                        125 kilowatts (170 PS; 168 bhp) @ 4,300 rpm; 280 newton metres (207 ft·lbf) @ 1,800-4,200 rpm — Audi A6 (C6), VW Tiguan
                                        BWA
                                        136 kilowatts (185 PS; 182 bhp) @ 6,000 rpm; 270 newton metres (199 ft·lbf) @ 1,800-5,000 rpm — 2005 SEAT León
                                        AXX, BWA, BPY (North America)
                                        **147 kilowatts (200 PS; 197 bhp) @ 5,100-6,000 rpm; 280 newton metres (207 ft·lbf) @ 1,800-5,000 rpm — Audi A4 (B7), Audi A3 (8P), 2006 Audi TT, VW Passat (B6), VW Golf Mk5 GTI, VW Jetta V GLI, SEAT León FR Mk2, SEAT Altea, SEAT Toledo Mk3, Škoda Octavia (1Z) vRS **BUL
                                        162 kilowatts (220 PS; 217 bhp) @ 5,900 rpm; 300 newton metres (221 ft·lbf) @ 2,200-4,800 rpm — 2005 Audi A4 (B7) DTM Edition
                                        BYD
                                        169 kilowatts (230 PS; 227 bhp) @ ?,??? rpm; 300 newton metres (221 ft·lbf) @ 2,250-5,200 rpm — VW Golf Mk5 GTI Edition30 & Pirelli Edition
                                        BWJ
                                        177 kilowatts (241 PS; 237 bhp) @ 6,000 rpm; 300 newton metres (221 ft·lbf) @ 2,200-5,500 rpm — SEAT León Cupra, SEAT León Cupra Mk2 facelift
                                        BZC, CDL
                                        188 kilowatts (256 PS; 252 bhp) — Audi S3 (8P)
                                        BHZ
                                        195 kilowatts (265 PS; 261 bhp) @ 6,000 rpm; 350 newton metres (258 ft·lbf) @ 2,500-5,000 rpm — Audi S3 (8P)
                                        CDL
                                        195 kilowatts (265 PS; 261 bhp) @ 6,000 rpm; 350 newton metres (258 ft·lbf) @ 2,300-5,200 rpm — Audi S3 (8P), Audi TTS, SEAT León Cupra R Mk2 facelift
                                        CDL
                                        200 kilowatts (272 PS; 268 bhp) @ 6,000 rpm; 350 newton metres (258 ft·lbf) @ 2,500-5,000 rpm — Audi TTS
                                        ???
                                        210 kilowatts (286 PS; 282 bhp) — SEAT Leon Copa Edition / World Champion Edition
                                        notes
                                        the 195 kW and higher versions have stronger pistons and gudgeon pins, new rings, reinforced connecting rods, new bearings, reinforced cylinder block at the main bearing pedestals and cap, new lightweight aluminium-silicon alloy cylinder head for high temperature resistance and strength, adjusted exhaust camshaft timing, increased cross-section high-pressure injectors, 1.2 bar boost pressure K04 turbocharger with larger turbine and compression rotor - which are NOT shared with the lower output variants

                                        http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Vo ... ol_engines

                                        Τα 200αρια εχουν ΚΟ3, τα 230αρια (GTI V Edition30) και πανω εχουν ΚΟ4.
                                        Συγκεκριμενα τα 265 εχουν πιο ανθεκτικα πιστονια, και γενικοτερα διαφοροποιημενα εσωτερικα κινουμενα μερη με ειδικες επιστρωσεις για μειωμενες τριβες και υψηλοτερη ανθεκτικοτητα.
                                        Το 160αρι εχει σιγουρα ΚΟ3 ?, γιατι δεν βρηκα για αυτο πληροφοριες...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • Q
                                          qsisvts last edited by

                                          ενισχυμενα σωθικα νομιζω εχουν και τα cupra και edition 30.. δεν ειναι ακριβως ιδια με το μοτερ του s3 αλλα εχουν διαφορες απο τα 200αρια.εχουν περισσοτερα κοινα με το s3 δηλαδη (καπου ειχα βρει τους κωδικους των μοτερ και τις διαφορες τους αναλυτικα, αλλα δε θυμαμαι πού ) παρα με τον απλο 200αρη.

                                          η βασικη διαφορα τους (των ed. 30 και cupra) σε σχεση με τον 265 περα απο τον αλλο προγραμματισμο προφανως, ειναι και το σαφως μικροτερο intercooler (ιδιο με αυτο του 200αριου) το οποιο πρεπει να ευθυνεται και για τη σαφως μικροτερη ροπη τους απο το s3 (μαλλον για να κρατηθουν επιτηδες πιο αργα, κατι που δεν σκοπευουν να κανουν με τα ροκκο r,r20 και cupra r )

                                          να και μια Κ03 στο χερι
                                          (ετοιμη για τον πασχο που θελει τασακι και δε μπορει να περιμενει να παρει απο την 159 του ξεχναει βεβαια οτι ολοι απο τους ιδιους ψωνιζουμε )

                                          εχει δικιο παντως ο Professeur, μπορει να θελεις wastegate και να πρεπει να αλλαξεις και τουρμπο και μια απλη ζημια να γινει πανακριβη... αλλα λιγοτερο lag δε θελαμε? καλα να παθουμε..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mixanag last edited by

                                            ο τουρμποκομπρεσορας 1,4 φορα ΚΟ3, το διλιτρο 200αρι ΚΟ3 , S3- CUPRA- EDITION 30 φορουν ΚΟ4.
                                            τα μοτερ των S3- CUPRA- EDITION 30 εχουν τα ιδια ποιο ενισχυμενα σωθικα σε σχεση με το διλιτρο 200αρι , αλλα το S3 εκτος της διαφορετικης χαρτογραφησης εχει και μεγαλυτερο ιντερκουλερ , τα αλλα δυο φορουν το ιντερκουλερ του 200αριου.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 270
                                            • 271
                                            • 272
                                            • 273
                                            • 274
                                            • 406
                                            • 407
                                            • 272 / 407
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr