Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    AUDI FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. AUDI FORUM
    • 1
    • 2
    • 124
    • 125
    • 126
    • 127
    • 128
    • 351
    • 352
    • 126 / 352
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    71
    7026
    65334
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      ddl449 last edited by

      Ωραίο και το μπλε

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        technik last edited by

        Σαρώνει η Audi στον μηχανοκίνητο αθλητισμό

        3ο συνεχόμενο πρωτάθλημα DTM - Παγκόσμια πρωτιά για κατασκευαστή
        Timo Scheider Makes DTM History for Audi

        GT3 Championship
        Audi R8 LMS Wins European FIA GT3 Championship

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          rxristos last edited by

          Ερώτηση...

          υπάρχει κάποιο ασφαλές πρόγραμμα κονσέρβα αναβάθμισης ενός Q5 2.0 TFSI? REVO, SKN, ABT και τι δίνει?
          To 7αρι DSG μέχρι πόσα κιλά ροπής έχει ανοχή?

          Ευχαριστώ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            manolisq5 last edited by

            Ο χρήστης RXristos έγραψε:
            Ερώτηση...

            υπάρχει κάποιο ασφαλές πρόγραμμα κονσέρβα αναβάθμισης ενός Q5 2.0 TFSI? REVO, SKN, ABT και τι δίνει?
            To 7αρι DSG μέχρι πόσα κιλά ροπής έχει ανοχή?

            Ευχαριστώ

            εχω βαλει της mtm κ ειμαι πολυ ευχαριστημενος

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              rxristos last edited by

              Μανώλη αν θες πές καμια λεπτομέρεια... που το πέραες,άλογα, ροπή, κόστος, αύξηση κατανάλωσης και πόσο, αν είδες αισθητή διαφορά... αυτά μόνο

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Q
                qsisvts last edited by

                τα 2 'μικρα' dsg γενικα σηκωνουν μεχρι stage 1 το πολυ..μετα απο οτι ειχε πει και ο βελλερεφοντης δε σε βελτιωνουν οι ιδιοι οι βελτιωτες..

                το 6αρι στο s3 πχ με τα 35 κιλα ροπης δεν σηκωνει πανω 38-39..
                και ναι, ειναι τοσο οριακα τα πραγματα

                το 7αρι ομως (που εχει μονο η audi για παρτη της στα αυτοκινητα με διαμηκη τοποθετηση κινητηρα) που εχει το q5 μπαινει και στο 3λιτρο diesel με τα 50 κιλα ροπης, οποτε αντεχει πολυ πραμα (σιγουρα μεχρι τα 50 κιλα παντως)
                δες και εδω να σιγουρευτεις

                http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... on_id=5648

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  manolisq5 last edited by

                  Ο χρήστης RXristos έγραψε:
                  Μανώλη αν θες πές καμια λεπτομέρεια... που το πέραες,άλογα, ροπή, κόστος, αύξηση κατανάλωσης και πόσο, αν είδες αισθητή διαφορά... αυτά μόνο

                  1200 ε το κοστος στη Καλλιθεα, δυναμομετρημενο 273 αλογα τωρα για τη καταναλωση ειναι λιγο περιεργα τα πραγματα γιατι δεν περιμενα τα αποτελεσματα αυτα λοιπον σε νορμαλ οδηγηση η καταναλωση επεσε περιπου 1.5 lt/100χλμ τωρα σε πιο γρηγορη οδηγηση η καταναλωση εχει αυξηθει οχι πολυ αρκετα,το αυτοκινητο σε θεμα αποδοσης αλλαξε προς το καλυτερο αλλα επειδη αυτο το σ-τροκικ ειναι λιγο ευαισθητο προτιμω τωρα να κατεβαζω ταχυτητες με το χερι

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Q
                    qsisvts last edited by

                    Ο χρήστης manoliΣQ5 έγραψε:

                    Μανώλη αν θες πές καμια λεπτομέρεια... που το πέραες,άλογα, ροπή, κόστος, αύξηση κατανάλωσης και πόσο, αν είδες αισθητή διαφορά... αυτά μόνο

                    1200 ε το κοστος στη Καλλιθεα, δυναμομετρημενο 273 αλογα τωρα για τη καταναλωση ειναι λιγο περιεργα τα πραγματα γιατι δεν περιμενα τα αποτελεσματα αυτα λοιπον σε νορμαλ οδηγηση η καταναλωση επεσε περιπου 1.5 lt/100χλμ τωρα σε πιο γρηγορη οδηγηση η καταναλωση εχει αυξηθει οχι πολυ αρκετα,το αυτοκινητο σε θεμα αποδοσης αλλαξε προς το καλυτερο αλλα επειδη αυτο το σ-τροκικ ειναι λιγο ευαισθητο προτιμω τωρα να κατεβαζω ταχυτητες με το χερι

                    αυτο με τη πτωση της καταναλωσης μου το χουν πει κι αλλοι που εχουν βαλει προγραμμα (σε νορμαλ παντα οδηγηση)
                    ισως φταιει οτι ανεβαινει η ροπη σου και εισαι πιο δυνατος και χαμηλα , ετσι δε χρειαζεται να ανεβαζεις στροφες οπως πριν..

                    σε σκισιμο εννοειται οτι θα καψει πιο πολυ..

                    ροπη πού εφτασες? στο 39αρι?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      manolisq5 last edited by

                      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                      Μανώλη αν θες πές καμια λεπτομέρεια... που το πέραες,άλογα, ροπή, κόστος, αύξηση κατανάλωσης και πόσο, αν είδες αισθητή διαφορά... αυτά μόνο

                      1200 ε το κοστος στη Καλλιθεα, δυναμομετρημενο 273 αλογα τωρα για τη καταναλωση ειναι λιγο περιεργα τα πραγματα γιατι δεν περιμενα τα αποτελεσματα αυτα λοιπον σε νορμαλ οδηγηση η καταναλωση επεσε περιπου 1.5 lt/100χλμ τωρα σε πιο γρηγορη οδηγηση η καταναλωση εχει αυξηθει οχι πολυ αρκετα,το αυτοκινητο σε θεμα αποδοσης αλλαξε προς το καλυτερο αλλα επειδη αυτο το σ-τροκικ ειναι λιγο ευαισθητο προτιμω τωρα να κατεβαζω ταχυτητες με το χερι

                      αυτο με τη πτωση της καταναλωσης μου το χουν πει κι αλλοι που εχουν βαλει προγραμμα (σε νορμαλ παντα οδηγηση)
                      ισως φταιει οτι ανεβαινει η ροπη σου και εισαι πιο δυνατος και χαμηλα , ετσι δε χρειαζεται να ανεβαζεις στροφες οπως πριν..

                      σε σκισιμο εννοειται οτι θα καψει πιο πολυ..

                      ροπη πού εφτασες? στο 39αρι?

                      Ακριβως

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nikos_ last edited by

                        http://germancarscene.com/2009/11/01/au ... 8-million/

                        'AUDI GROUP CONTINUES TO DEFY CRISIS IN THIRD QUARTER: OPERATING PROFIT OF EUR 348 MILLION'

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Q
                          qsisvts last edited by

                          Ο χρήστης nikos_ έγραψε:
                          http://germancarscene.com/2009/11/01/audi-group-continues-to-defy-crisis-in-third-quarter-operating-profit-of-eur-348-million/

                          'AUDI GROUP CONTINUES TO DEFY CRISIS IN THIRD QUARTER: OPERATING PROFIT OF EUR 348 MILLION'

                          εχει καταντησει κουραστικο πλεον...

                          απο την αλλη διαβαζεις τα νεα στο bmw forum και λες μα γιατι...?
                          http://news.yahoo.com/s/ap/20091103/ap_ ... arns_bmw_3

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nikos_ last edited by

                            και δεν είναι μονο η audi από το vag με τέτοια κέρδη. Να φανταστείς το group είχε θέσει στόχο να ξεπεράσει την toyota σε πωλήσεις σε 10 χρονια αλλα από ότι φαίνεται μπορεί να το πετύχει πολύ νωρίτερα
                            http://www.reuters.com/article/ousiv/id ... dChannel=0
                            'Volkswagen may oust Toyota as world leader'

                            κοίτα, το να συγκρίνεις την bmw και την audi σαν εταιρίες (όχι στα μοντέλα που παράγουν)είναι λίγο άκυρο πιστεύω γιατί η audi έχει την πολυτέλεια να μειώνει κατά πολύ το κόστος παραγωγής με το να μοιράζετε πατώματα και τεχνολογίες με το vw group.

                            Είχα διαβάσει στο autocar ότι bmw και psa σκοπεύουν να εντατικοποιήσουν την συνεργασία τους. Νομίζω ότι το μέλλον είναι ξεκάθαρο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Q
                              qsisvts last edited by

                              βεβαια μην ξεχναμε οτι η audi πουλαει κυριως Α4, το οποιο δεν το χει παρει απο καμια μαμα vw για να λεμε οτι μειωνει τοσο πολυ το κοστος της εξ'αιτιας της..

                              σιγουρα ομως βοηθαει και το οτι ειναι μερος ενος group

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vellerefontis last edited by

                                έχω νέα:

                                New body shop for Audi A3

                                In recognition of Audi’s 100th birthday, the company with the four rings will once again invest considerably in its future. Earthwork operations for a key construction project in the northern sector of Audi’s Ingolstadt site will begin in late October. More than €100 million will be invested in a new body-manufacturing shop for the Audi A3.

                                The modern facilities for the manufacturing of Audi A3 bodies will encompass some 40,000 square meters (430,556.42 square feet). Board Member for Production Frank Dreves: “The Audi A3 is one of the most coveted models in Audi’s portfolio of products. The new body-manufacturing shop will pave the way for the continued success of this model.”

                                Peter Mosch, Chairman of the General Works Council at AUDI AG, believes that the wide-ranging construction project sends a clear signal to staff: “The new body-manufacturing shop constitutes a long-term investment in the Ingolstadt production site and will provide excellent prospects for lasting job security.”

                                Over two million units of the Audi A3 have been produced at the Ingolstadt plant since 1996. In other words, this model line is one of the greatest success stories in the history of Audi.

                                καλά μην βαράτε κιόλας, είναι από το τέλος Οκωβρίου!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nikos_ last edited by

                                  Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                  βεβαια μην ξεχναμε οτι η audi πουλαει κυριως Α4, το οποιο δεν το χει παρει απο καμια μαμα vw για να λεμε οτι μειωνει τοσο πολυ το κοστος της εξ'αιτιας της..

                                  σιγουρα ομως βοηθαει και το οτι ειναι μερος ενος group

                                  σωστό αυτό αλλα μην ξεχνάς τους tfsi και τους tdi κινητήρες όμως

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    technik last edited by

                                    Ας κανόνιζε να ήταν σε group και η BMW

                                    Προς το παρόν το **3ο συνεχόμενο πρωτάθλημα DTM **ανήκει στην Audi (παγκόσμιο ρεκόρ)
                                    http://www.fourtitude.com/news/publish/ ... 5429.shtml

                                    Επίσης το A5 Sportback, πήρε το **Golden Steering Wheel **
                                    Ομοίως, το 2007-->Α4, 2008-->Q5
                                    http://www.fourtitude.com/news/publish/ ... 5425.shtml

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Q
                                      qsisvts last edited by

                                      Ο χρήστης technik έγραψε:
                                      Ας κανόνιζε να ήταν σε group και η BMW

                                      μαλλον θα αρχισει (ή καλυτερα θα αυξησει ) τις αλλαξοκολιες με το psa

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vellerefontis last edited by

                                        Ο χρήστης technik έγραψε:
                                        Ας κανόνιζε να ήταν σε group και η BMW

                                        3ο συνεχόμενο πρωτάθλημα DTM ανήκει στην Audi (παγκόσμιο ρεκόρ0

                                        το είδα κι εγώ! μου φαίνεται αποτελεσματικά αλλά ήσυχα η Audi περνάει σε όλα τα είδη αγωνισμάτων αυτοκινήτου και μπορεί να φτάσει σε WRC...

                                        πρώτα Le Mans τώρα DTM.... προετοιμάζει και το R8 για GT... που ξέρει κανείς, μπορεί μεθαύριο να δει κανείς το νέο A3 σε αγωνιστική έκδοση με WRC εξοπλισμό!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          audipassion last edited by

                                          tts ή s2 μεταχείρα ρωτάει ξάδελφος από γερμανία πιο είναι πιο καθαρόαιμο και συμμετοχικό στην οδήγιση.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikos last edited by

                                            Ο χρήστης audipassion έγραψε:
                                            tts ή s2 μεταχείρα ρωτάει ξάδελφος από γερμανία πιο είναι πιο καθαρόαιμο και συμμετοχικό στην οδήγιση.

                                            s3 εννοείς?

                                            Nikos @ YouTube

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 124
                                            • 125
                                            • 126
                                            • 127
                                            • 128
                                            • 351
                                            • 352
                                            • 126 / 352
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr