-
Ωραίο και το μπλε
-
Σαρώνει η Audi στον μηχανοκίνητο αθλητισμό
3ο συνεχόμενο πρωτάθλημα DTM - Παγκόσμια πρωτιά για κατασκευαστή
Timo Scheider Makes DTM History for AudiGT3 Championship
Audi R8 LMS Wins European FIA GT3 Championship -
Ερώτηση...
υπάρχει κάποιο ασφαλές πρόγραμμα κονσέρβα αναβάθμισης ενός Q5 2.0 TFSI? REVO, SKN, ABT και τι δίνει?
To 7αρι DSG μέχρι πόσα κιλά ροπής έχει ανοχή?Ευχαριστώ
-
Ο χρήστης RXristos έγραψε:
Ερώτηση...υπάρχει κάποιο ασφαλές πρόγραμμα κονσέρβα αναβάθμισης ενός Q5 2.0 TFSI? REVO, SKN, ABT και τι δίνει?
To 7αρι DSG μέχρι πόσα κιλά ροπής έχει ανοχή?Ευχαριστώ
εχω βαλει της mtm κ ειμαι πολυ ευχαριστημενος
-
Μανώλη αν θες πές καμια λεπτομέρεια... που το πέραες,άλογα, ροπή, κόστος, αύξηση κατανάλωσης και πόσο, αν είδες αισθητή διαφορά... αυτά μόνο
-
τα 2 'μικρα' dsg γενικα σηκωνουν μεχρι stage 1 το πολυ..μετα απο οτι ειχε πει και ο βελλερεφοντης δε σε βελτιωνουν οι ιδιοι οι βελτιωτες..
το 6αρι στο s3 πχ με τα 35 κιλα ροπης δεν σηκωνει πανω 38-39..
και ναι, ειναι τοσο οριακα τα πραγματατο 7αρι ομως (που εχει μονο η audi για παρτη της στα αυτοκινητα με διαμηκη τοποθετηση κινητηρα) που εχει το q5 μπαινει και στο 3λιτρο diesel με τα 50 κιλα ροπης, οποτε αντεχει πολυ πραμα (σιγουρα μεχρι τα 50 κιλα παντως)
δες και εδω να σιγουρευτειςhttp://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... on_id=5648
-
Ο χρήστης RXristos έγραψε:
Μανώλη αν θες πές καμια λεπτομέρεια... που το πέραες,άλογα, ροπή, κόστος, αύξηση κατανάλωσης και πόσο, αν είδες αισθητή διαφορά... αυτά μόνο1200 ε το κοστος στη Καλλιθεα, δυναμομετρημενο 273 αλογα τωρα για τη καταναλωση ειναι λιγο περιεργα τα πραγματα γιατι δεν περιμενα τα αποτελεσματα αυτα λοιπον σε νορμαλ οδηγηση η καταναλωση επεσε περιπου 1.5 lt/100χλμ τωρα σε πιο γρηγορη οδηγηση η καταναλωση εχει αυξηθει οχι πολυ αρκετα,το αυτοκινητο σε θεμα αποδοσης αλλαξε προς το καλυτερο αλλα επειδη αυτο το σ-τροκικ ειναι λιγο ευαισθητο προτιμω τωρα να κατεβαζω ταχυτητες με το χερι
-
Ο χρήστης manoliΣQ5 έγραψε:
Μανώλη αν θες πές καμια λεπτομέρεια... που το πέραες,άλογα, ροπή, κόστος, αύξηση κατανάλωσης και πόσο, αν είδες αισθητή διαφορά... αυτά μόνο
1200 ε το κοστος στη Καλλιθεα, δυναμομετρημενο 273 αλογα τωρα για τη καταναλωση ειναι λιγο περιεργα τα πραγματα γιατι δεν περιμενα τα αποτελεσματα αυτα λοιπον σε νορμαλ οδηγηση η καταναλωση επεσε περιπου 1.5 lt/100χλμ τωρα σε πιο γρηγορη οδηγηση η καταναλωση εχει αυξηθει οχι πολυ αρκετα,το αυτοκινητο σε θεμα αποδοσης αλλαξε προς το καλυτερο αλλα επειδη αυτο το σ-τροκικ ειναι λιγο ευαισθητο προτιμω τωρα να κατεβαζω ταχυτητες με το χερι
αυτο με τη πτωση της καταναλωσης μου το χουν πει κι αλλοι που εχουν βαλει προγραμμα (σε νορμαλ παντα οδηγηση)
ισως φταιει οτι ανεβαινει η ροπη σου και εισαι πιο δυνατος και χαμηλα , ετσι δε χρειαζεται να ανεβαζεις στροφες οπως πριν..σε σκισιμο εννοειται οτι θα καψει πιο πολυ..
ροπη πού εφτασες? στο 39αρι?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Μανώλη αν θες πές καμια λεπτομέρεια... που το πέραες,άλογα, ροπή, κόστος, αύξηση κατανάλωσης και πόσο, αν είδες αισθητή διαφορά... αυτά μόνο
1200 ε το κοστος στη Καλλιθεα, δυναμομετρημενο 273 αλογα τωρα για τη καταναλωση ειναι λιγο περιεργα τα πραγματα γιατι δεν περιμενα τα αποτελεσματα αυτα λοιπον σε νορμαλ οδηγηση η καταναλωση επεσε περιπου 1.5 lt/100χλμ τωρα σε πιο γρηγορη οδηγηση η καταναλωση εχει αυξηθει οχι πολυ αρκετα,το αυτοκινητο σε θεμα αποδοσης αλλαξε προς το καλυτερο αλλα επειδη αυτο το σ-τροκικ ειναι λιγο ευαισθητο προτιμω τωρα να κατεβαζω ταχυτητες με το χερι
αυτο με τη πτωση της καταναλωσης μου το χουν πει κι αλλοι που εχουν βαλει προγραμμα (σε νορμαλ παντα οδηγηση)
ισως φταιει οτι ανεβαινει η ροπη σου και εισαι πιο δυνατος και χαμηλα , ετσι δε χρειαζεται να ανεβαζεις στροφες οπως πριν..σε σκισιμο εννοειται οτι θα καψει πιο πολυ..
ροπη πού εφτασες? στο 39αρι?
Ακριβως
-
http://germancarscene.com/2009/11/01/au ... 8-million/
'AUDI GROUP CONTINUES TO DEFY CRISIS IN THIRD QUARTER: OPERATING PROFIT OF EUR 348 MILLION'
-
Ο χρήστης nikos_ έγραψε:
http://germancarscene.com/2009/11/01/audi-group-continues-to-defy-crisis-in-third-quarter-operating-profit-of-eur-348-million/'AUDI GROUP CONTINUES TO DEFY CRISIS IN THIRD QUARTER: OPERATING PROFIT OF EUR 348 MILLION'
εχει καταντησει κουραστικο πλεον...
απο την αλλη διαβαζεις τα νεα στο bmw forum και λες μα γιατι...?
http://news.yahoo.com/s/ap/20091103/ap_ ... arns_bmw_3 -
και δεν είναι μονο η audi από το vag με τέτοια κέρδη. Να φανταστείς το group είχε θέσει στόχο να ξεπεράσει την toyota σε πωλήσεις σε 10 χρονια αλλα από ότι φαίνεται μπορεί να το πετύχει πολύ νωρίτερα
http://www.reuters.com/article/ousiv/id ... dChannel=0
'Volkswagen may oust Toyota as world leader'κοίτα, το να συγκρίνεις την bmw και την audi σαν εταιρίες (όχι στα μοντέλα που παράγουν)είναι λίγο άκυρο πιστεύω γιατί η audi έχει την πολυτέλεια να μειώνει κατά πολύ το κόστος παραγωγής με το να μοιράζετε πατώματα και τεχνολογίες με το vw group.
Είχα διαβάσει στο autocar ότι bmw και psa σκοπεύουν να εντατικοποιήσουν την συνεργασία τους. Νομίζω ότι το μέλλον είναι ξεκάθαρο
-
βεβαια μην ξεχναμε οτι η audi πουλαει κυριως Α4, το οποιο δεν το χει παρει απο καμια μαμα vw για να λεμε οτι μειωνει τοσο πολυ το κοστος της εξ'αιτιας της..
σιγουρα ομως βοηθαει και το οτι ειναι μερος ενος group
-
έχω νέα:
New body shop for Audi A3
In recognition of Audi’s 100th birthday, the company with the four rings will once again invest considerably in its future. Earthwork operations for a key construction project in the northern sector of Audi’s Ingolstadt site will begin in late October. More than €100 million will be invested in a new body-manufacturing shop for the Audi A3.
The modern facilities for the manufacturing of Audi A3 bodies will encompass some 40,000 square meters (430,556.42 square feet). Board Member for Production Frank Dreves: “The Audi A3 is one of the most coveted models in Audi’s portfolio of products. The new body-manufacturing shop will pave the way for the continued success of this model.”
Peter Mosch, Chairman of the General Works Council at AUDI AG, believes that the wide-ranging construction project sends a clear signal to staff: “The new body-manufacturing shop constitutes a long-term investment in the Ingolstadt production site and will provide excellent prospects for lasting job security.”
Over two million units of the Audi A3 have been produced at the Ingolstadt plant since 1996. In other words, this model line is one of the greatest success stories in the history of Audi.
καλά μην βαράτε κιόλας, είναι από το τέλος Οκωβρίου!
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
βεβαια μην ξεχναμε οτι η audi πουλαει κυριως Α4, το οποιο δεν το χει παρει απο καμια μαμα vw για να λεμε οτι μειωνει τοσο πολυ το κοστος της εξ'αιτιας της..σιγουρα ομως βοηθαει και το οτι ειναι μερος ενος group
σωστό αυτό αλλα μην ξεχνάς τους tfsi και τους tdi κινητήρες όμως
-
Ας κανόνιζε να ήταν σε group και η BMW
Προς το παρόν το **3ο συνεχόμενο πρωτάθλημα DTM **ανήκει στην Audi (παγκόσμιο ρεκόρ)
http://www.fourtitude.com/news/publish/ ... 5429.shtmlΕπίσης το A5 Sportback, πήρε το **Golden Steering Wheel **
Ομοίως, το 2007-->Α4, 2008-->Q5
http://www.fourtitude.com/news/publish/ ... 5425.shtml -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Ας κανόνιζε να ήταν σε group και η BMWμαλλον θα αρχισει (ή καλυτερα θα αυξησει ) τις αλλαξοκολιες με το psa
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Ας κανόνιζε να ήταν σε group και η BMW3ο συνεχόμενο πρωτάθλημα DTM ανήκει στην Audi (παγκόσμιο ρεκόρ0
το είδα κι εγώ! μου φαίνεται αποτελεσματικά αλλά ήσυχα η Audi περνάει σε όλα τα είδη αγωνισμάτων αυτοκινήτου και μπορεί να φτάσει σε WRC...
πρώτα Le Mans τώρα DTM.... προετοιμάζει και το R8 για GT... που ξέρει κανείς, μπορεί μεθαύριο να δει κανείς το νέο A3 σε αγωνιστική έκδοση με WRC εξοπλισμό!
-
tts ή s2 μεταχείρα ρωτάει ξάδελφος από γερμανία πιο είναι πιο καθαρόαιμο και συμμετοχικό στην οδήγιση.
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
tts ή s2 μεταχείρα ρωτάει ξάδελφος από γερμανία πιο είναι πιο καθαρόαιμο και συμμετοχικό στην οδήγιση.s3 εννοείς?
AUDI FORUM