-
Το περιμενα . Παω να ακυρωσω την παραγγελια
-
-
Ο χρήστης GeoKy έγραψε:
Το περιμενα . Παω να ακυρωσω την παραγγελιαΡε πάρτο εκεί κουκλι είναι!!Δηλαδή είναι καλύτερο ένα πάντα ρε;Πάρτο εκεί αξιόπιστο όμορφο δεν παθαίνει τίποτα!!!
-
Κατα τη γνωμη μου ειναι καλη και ασφαλης επιλογη.
Προβληματακια θα βρεις με την αναρτηση, ιδιαιτερα τις παλιες παρτιδες οπου δεν ηταν καλες στα χαρακτηριστικα τους αλλα εχαναν και τα λαδια τους (αλλαζονταν εντος εγγυησης).
Οι δικες μου στο 3αρι, δεν εχουν κανει κιχ απο θεμα διαρροων αλλα εχουν διαλυσει τα top mount ηδη μια φορα, σιγουρα βοηθανε και οι λακουβες-βαραθρα.
Καντου μια δοκιμη πριν το αγορασεις, ειναι ευκοκλα εντοπισιμο προβλημα και μαλλον το μεγαλυτερο.
Οδηγικα δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο, ποσο μαλλον με τις μαμα αναρτησεις οπου οι κλησεις ειναι μεγαλες.
Πολλοι κατοχοι ακολουθουν το δρομο της ανακατασκευης η της αλλαγης με koni (μη ενδεδειγμενη λυση, ειναι απο αλλο αυτοκινητο) οπου το αυτοκινητο πραγματικα αλλαζει πολυ.
Κατα τη γνωμη μου ειναι η μονη αλλαγη που αξιζει με 1000 να κανεις, οσο και αν εισαι κατα των ''βελτιωσεων'' και θες ενα αυτοκινητο ετοιμο απο το εργοστασιο, το τελευταιο μπορει να ξερει αλλα στις αναρτησεις εκανε foul με τη sachs.Κατα πασα πιθανοτητα εκει σταματανε και τα προβληματα που μπορεις να εχεις αλλα θα αναφερω και ενα δυο ακομα.
Η ποιοτητα των σκληρων πλαστικων του εσωτερικου, δεν ειναι η καλυτερη και σε καποια αυτοκινητα υπαρχουν μικροτριγμοι.
Το κιβωτιο ειναι αρκετα καλο με καποια θεματακια στην οπισθεν αραια και που σε καποια αυτοκινητα.
Επισης στις πρωτες παρτιδες επεφτε το ντουλαπακι (αλλαγη εντος εγγυησης).
Γενικοτερα προβληματα αξιοπιστιας, μεγαλυτερα αυτων δεν υπαρχουν.
Μονο με τη παλια Blitz θα ειχες check επειδη διαβαζε φτωχο μειγμα γιατι ο εγκεφαλος δε μπορουσε να διορθωσει τοσο πολυ, πλεον ο ανταπτορας στον maf εχει μικρυνει και δεν υπαρχει λαμπακι.
Οποτε και blitz να ειχε, ρωτα ποια.
Με k&n επισης δεν υπαρχει θεμα, οπως και με κανενα Panel.
Για τον κινητηρα και την τουρμπινα δεν εχω ακουσει προβληματα μεχρι τωρα.
Περι εμφανισης τωρα...Ακουω απο μη κατοχους περισσοτερα αρνητικα σχολια παρα θετικα αλλα προσωπικα μου αρεσει και ναι...και τα ''διαφανα'' πλαστικα στο εσωτερικο. -
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
Δε ξερω αν μπορεις να δικαιολογησεις διλιτρο παντος θα προτεινα ανεπιφυλακτα ford fiesta st!Πιστευω απο τα καλυτερα κομματια στη κατηγορια του βεβαια το 2λιτρο δεν ειναι και πιο αποδωτικο αλλα σε ευχαριστει στο στριψιμο!
Μακραν η πιο ακυρη επιλογη...
Γιατι η πιο ακυρη δε μπορω να καταλαβω???Ειναι ενα μικρο αμαξι και ρωτησα τον ανθρωπο αν μπορει να τον δικαιολογησει δεν τον ειπα να κατσει να τον edit[mod] κιολλας!!
Ρε μλκ τι λες;
Ε τωρα μου πεταει και αυτος Η πιο ακυρη επιλογη σαν εξυπνος εκει να μου τη πει!Ε οχι κυριε δηλαδη ελεος!
Ρε παλήκαρε , όταν έρθει η ώρα να πάρεις αυτοκίνητο και να το συντηρείς μόνος σου θα καταλαβεις τι εννοώ...
Το φορντ τώρα ...
Είναι 2000cc ,σεξάκι στα τέλη
Είναι μια γεννιά πίσω ,σεξάκι και στην μεταπώληση
Καίει ως 2L... σεξάκι και στην κατανάλωσηΚαι το καλύτερο??? Είναι και αργό...
Ούτε εσύ που είσαι κολλημένος φορντάκιας δεν θα το αγόραζες
-
Ειναι μικρος ακομα, θα μεγαλωσει, θα μαθει
-
Παιδια στην ευθεια το αυτοκινητο απλα δεν παιζεται ....Κ αν ανεβασει κ λιγο την πιεση του turbo , ειναι διαολος , απλα ο φιλος μαλλον δεν ενδιαφερεται για κατι τετοιο. Αξιοπιστο παντως ειναι . Σε λευκο ειναι πολυυυυυυυυ ομορφο...
-
Λευκο czt ειναι αρκετα σπανιο.
Απο μια περιοδο και μετα σταματησε να εισαγεται. -
Το έχει ο αδερφός μου. Τα κάνει όλα και συμφέρει αν και υστερεί λίγο σε σπορ αίσθηση λόγω της μάλλον ψηλής θέσης οδήγησης και της σκληρής ανάρτησης του. Κατά τα άλλα έχει απίστευτο γκάζι, πολύ καλούς χώρους και είναι αξιόπιστο. Σου προτείνω να κάνεις ένα test drive πρωτα κι αν σου κάνει σαν αίσθηση χτύπα το!
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Δε ξερω αν μπορεις να δικαιολογησεις διλιτρο παντος θα προτεινα ανεπιφυλακτα ford fiesta st!Πιστευω απο τα καλυτερα κομματια στη κατηγορια του βεβαια το 2λιτρο δεν ειναι και πιο αποδωτικο αλλα σε ευχαριστει στο στριψιμο!
Μακραν η πιο ακυρη επιλογη...
Γιατι η πιο ακυρη δε μπορω να καταλαβω???Ειναι ενα μικρο αμαξι και ρωτησα τον ανθρωπο αν μπορει να τον δικαιολογησει δεν τον ειπα να κατσει να τον edit[mod] κιολλας!!
Ρε μλκ τι λες;
Ε τωρα μου πεταει και αυτος Η πιο ακυρη επιλογη σαν εξυπνος εκει να μου τη πει!Ε οχι κυριε δηλαδη ελεος!
Ρε παλήκαρε , όταν έρθει η ώρα να πάρεις αυτοκίνητο και να το συντηρείς μόνος σου θα καταλαβεις τι εννοώ...
Το φορντ τώρα ...
Είναι 2000cc ,σεξάκι στα τέλη
Είναι μια γεννιά πίσω ,σεξάκι και στην μεταπώληση
Καίει ως 2L... σεξάκι και στην κατανάλωσηΚαι το καλύτερο??? Είναι και αργό...
Ούτε εσύ που είσαι κολλημένος φορντάκιας δεν θα το αγόραζες
Μπορει να ειναι διλιτρο μπορει να ειναι αργο αλλα βουλωνει στοματα στα στροφιλικια.:wink Επισης και κατι αλλο 8,4 0-100 δεν ειναι και τοσο αργο εγω πιστευω μια χαρα ειναι για τον μεσο χρηστη.Εγω απλα ρωτησα αν γινεται και ΝΑΙ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΩ ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΑ FIESTA ST ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ Κ@ΥΛ@!!!
-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
Μπορει να ειναι διλιτρο μπορει να ειναι αργο αλλα βουλωνει στοματα στα στροφιλικια.:wink Επισης και κατι αλλο 8,4 0-100 δεν ειναι και τοσο αργο εγω πιστευω μια χαρα ειναι για τον μεσο χρηστη.Εγω απλα ρωτησα αν γινεται και ΝΑΙ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΩ ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΑ FIESTA ST ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ Κ@ΥΛ@!!!
Το έχεις οδηγήσει;
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Μπορει να ειναι διλιτρο μπορει να ειναι αργο αλλα βουλωνει στοματα στα στροφιλικια.:wink Επισης και κατι αλλο 8,4 0-100 δεν ειναι και τοσο αργο εγω πιστευω μια χαρα ειναι για τον μεσο χρηστη.Εγω απλα ρωτησα αν γινεται και ΝΑΙ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΩ ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΑ FIESTA ST ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ Κ@ΥΛ@!!!
Το έχεις οδηγήσει;
Λιγο....
-
Εγώ που τα έχω οδηγήσει ΚΑΙ τα δυο, και αρκετά άλλα σε αυτήν την κατηγορία, σου λέω ότι το st σε σχέση με το czt είναι τάφος. Μην κοιτάς μόνο το 0-100. Σε ρεπρίζ το χάος. Και αυτά που καταλαβαίνει ο μέσος οδηγός είναι αυτά. Τώρα ότι βουλώνει στόματα στις στροφές, σιγά τα ωά... Καμιά αίσθηση δε μου κάνει να οδηγήσω εμπροσθοκίνητο σε στροφές. Και ο μέσος χρήστης θα στρίψει με το st όπως θα στρίψει και με το Τ.
Επουδενί δεν αξίζουν τα νταβατζιλίκια του ελληνικού κράτους ένα fiest st. Που και εσωτερικά άθλιο είναι...Anyway, το θέμα μας είναι το czt. Πολύ τίμια αγορά. Κάντο μια βόλτα και θα το κλείσεις κατευθείαν
-
Η αλήθεια είναι πως το CZT είναι απίστευτα γρήγορο για την κατηγορία του.
Αλλά είναι παραδοσιακής σχολής τούρμπο, μέχρι 3000 στροφές είναι πρακτικά ατμοσφαιρικό και απ τις 3 ως τις 6 χιλιάδες γίνεται πανηγύρι με την τουρμπίνα αλλά καίει πολύ
Και επειδή το τούρμπο του δουλεύει σε ψηλές στροφές δεν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις για σβέλτες προσπεράσεις με λίγες στροφές όπως κάνουν τα καινούρια (TCE-TSI) που δουλεύουν απ τις 1800, οπότε το 10λιτρο μέση κατανάλωση θεωρείται βέβαιο -
Παιδιά το ξαναλέω: δε μπορώ και δε θέλω να δικαιολογήσω 2λιτρο!
-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
Μπορει να ειναι διλιτρο μπορει να ειναι αργο αλλα βουλωνει στοματα στα στροφιλικια.:wink Επισης και κατι αλλο 8,4 0-100 δεν ειναι και τοσο αργο εγω πιστευω μια χαρα ειναι για τον μεσο χρηστη.Εγω απλα ρωτησα αν γινεται και ΝΑΙ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΩ ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΑ FIESTA ST ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ Κ@ΥΛ@!!!
Είναι 2λιτρό μόνο στα χαρτιά , γιατί στην απόδοση είναι καλό 1600 με 1800αρί...
Αν είναι να μπεις στο κόπο να πάρεις μτχ 2000cc , να πάρεις με σωστό μοτέρ
type r
206rc
clio sport -
Ο χρήστης Neos έγραψε:
οπότε το 10λιτρο μέση κατανάλωση θεωρείται βέβαιοΕχεις czt?
-
Ο χρήστης g47 έγραψε:
οπότε το 10λιτρο μέση κατανάλωση θεωρείται βέβαιο
Εχεις czt?
Έχω οδηγήσει CZT, κάποτε είχα βάλει στο μάτι το CZT οπότε διάβαζα τα πάντα σχετικά μ αυτό και επίσης έχω γείτονα φίλο με CZT
Ξέρω τι θα μου πεις, ότι υπάρχουν άτομα που κρατάνε την κατανάλωση στο 6.5-7 με ελαφρύ πόδι κλπ. Σαφώς, αλλά πρέπει να πηγαίνεις σαν χελώνα γιατί κάτω απ τις 3000 είναι αδύναμο και για να καταφέρεις τέτοια μέση κατανάλωση θες αυγό κάτω απ το γκάζι και αρκετή υπομονή, ενώ με τα 'άλλα' καινούρια μπορείς να πηγαίνεις μόνιμα μέχρι 3000 στροφές καίγοντας 7 λίτρα αλλά να μην κάνεις θυσίες στην επιτάχυνση καθώς έχουν 20 κιλά ροπή στις 1800.
Είναι άλλης φιλοσοφίας ξαναλέω το μοτέρ του CZT Για άλλες καταστάσεις
Για να πηγαίνεις κανονικά καις περισσότερα απ τα άλλα τουρμπομοτόρια της εποχής μας.Btw πολύ ωραίο σε άσπρο αλλά ο Σ σταμάτησε να το φέρνει σχεδόν απ την αρχή
-
Υπαρχουν και ατομα που κανουν 4.6 αλλα δεν θα σου πω ακριβως αυτο.
Απλα πιστευω πως το 10αρι ειναι υπερβολικη εκτιμηση, ποσο μαλλον βεβαιο.
Με μια μικτη χρηση, καιει ανετα γυρω στα 8.5 l/100km.
Μπορει πανω, μπορει κατω, εξαρταται απο 1002.
Αλλα γενικως δεν βλεπεις 10αρια μεση καταναλωση. -
Ο χρήστης g47 έγραψε:
Υπαρχουν και ατομα που κανουν 4.6 αλλα δεν θα σου πω ακριβως αυτο.
Απλα πιστευω πως το 10αρι ειναι υπερβολικη εκτιμηση, ποσο μαλλον βεβαιο.
Με μια μικτη χρηση, καιει ανετα γυρω στα 8.5 l/100km.
Μπορει πανω, μπορει κατω, εξαρταται απο 1002.
Αλλα γενικως δεν βλεπεις 10αρια μεση καταναλωση.Πάσο Ίσως αν το μάθει κανείς και είναι προσεκτικός στην οδήγησή του να μπορεί να πετύχει το 8.5 χωρίς να κάνει πολλές θυσίες στο γκάζι.
Colt czt '06