Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Golf VΙ
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Golf VΙ
    • 1
    • 2
    • 134
    • 135
    • 136
    • 137
    • 138
    • 168
    • 169
    • 136 / 169
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    337
    3380
    34572
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikos last edited by

      Ο χρήστης MindFresh KilBreeze έγραψε:

      Με τη BMW όχι παίζει...ΣΙΓΟΥΡΑ θα πληρώσει λιγότερα σε συντήρηση, service και ανταλλακτικά λόγω CBS*

      *Condition Based Service όπου ανάλογα με τη χρήση και πως το οδηγείς φτιάχνει μόνο του τα διαστήματα service.

      δλδ αν τη ζοριζεις θα χρειαζεται περισσοτερα service ανα δεδομενα χλμ σε σχεση με τα προγραμματισμενα του Golf?

      Κοίτα έχει αισθητήρες στα τακάκια όπου κοιτάει το πάχος και ανάλογα σε πόσο καιρό τα 'έφαγες' μετράει πόσο έχει μείνει και κάνει έναν υπολογισμό και σου λέει στα πόσα χιλιόμετρα θέλουν αλλαγή. Τώρα στην 116i πόσο σκίσιμο να κάνεις? Σε 335i φίλου που το EDL (ηλεκτρονικό μπλοκέ) επιδρά στα φρένα...τα πίσω τακάκια τα άλλαξε σε 10.000κμ. Στην 120i που είχα πριν είχα ακόμα πολύ ζουμί στα 21Κ κμ που το έδωσα το αυτοκίνητο. Αν θυμάμαι καλά άλλα 13.000κμ στα εμπρός και άλλα 17.000κμ για τα πίσω.

      Επίσης έχει δείκτη ποιότητας και στάθμης λαδιού που προγραμματίζει μόνο του πότε θέλει αλλαγή. Εγώ 2 χρόνια και 21Κ που είχα το αυτοκίνητο άλλαξα δύο φορές λάδια και φίλτρο λαδιού(θα μπορούσα να άλλαζα και μια, αλλά δεν ήθελα) και μια φορά υγρά φρένων (κάθε δύο χρόνια αλλαγή λέει το BC) και φίλτρο αέρα και καμπίνας (αν κι αυτό δεν ήθελε αλλαγή, αλλά εγώ το άλλαξα γιατί πήγα ταξίδι).

      Nikos @ YouTube

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Q
        qsisvts last edited by

        λιγο σου κρατανε τα τακακια σου

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikos last edited by

          Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
          λιγο σου κρατανε τα τακακια σου

          34.000km είναι λίγο? ...εσένα πόσο κρατάνε?

          (στο si δεν έχω δει ακόμα)

          Nikos @ YouTube

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Q
            qsisvts last edited by

            α δε διαβασα προσεκτικα οτι εκανε εκτιμησεις , σορρυ ειδα μονο το 13Κ και 17Κ

            εμενα τα πρωτα-εργοστασιακα μου εβγαλαν 25 και τα δευτερα που δεν ηταν τα μαμα , αλλα κατι αθλια μολις 15

            γενικα παω πολυ με το φρενο ομως..το ρεκορ μου στο citroen ειναι μολις 10-11

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Είστε εντελώς φρενοφάγοι και οι δύο...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Q
                qsisvts last edited by

                γιατι μωρε εσυ ποσα βγαζεις?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Εγώ φρενάρω ελάχιστα γιατί ακολουθώ το δόγμα Καρατσιόλα: 'Τα φρένα σε κάνουν πιο αργό'. Βοηθάει βέβαια το ότι κάνω πολλά χιλιόμετρα σε εθνική αλλά γενικά αποφεύγω τα φρένα και δουλεύω πολύ τον κινητήρα ως φρένο. Κάθε 60 χιλιάδες χιλιόμετρα αλλάζω τακάκια... και στα 120 χιλιάδες δίσκους.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    neos last edited by

                    Μέσα στην πόλη φρενάρεις κάθε 50 μέτρα ενώ στην εθνική κάθε 5 χιλιόμετρα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kon5 last edited by

                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                      Εγώ φρενάρω ελάχιστα γιατί ακολουθώ το δόγμα Καρατσιόλα: 'Τα φρένα σε κάνουν πιο αργό'. Βοηθάει βέβαια το ότι κάνω πολλά χιλιόμετρα σε εθνική αλλά γενικά αποφεύγω τα φρένα και δουλεύω πολύ τον κινητήρα ως φρένο. Κάθε 60 χιλιάδες χιλιόμετρα αλλάζω τακάκια... και στα 120 χιλιάδες δίσκους.

                      Eίναι μεν καλό για τα τακάκια αλλά πιο κακό νομίζω για τον κινητήρα αν θες να γράψεις πολλά χιλιόμετρα. Προχθές στη συνάντηση είχαμε μια συζήτηση περί τούτου με leonp και drdino και λέγαμε ότι οι ταξιτζήδες δουλεύουν συνέχεια το φρένο στο φρενάρισμα και όχι τον κινητήρα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Ο χρήστης kon5 έγραψε:

                        Εγώ φρενάρω ελάχιστα γιατί ακολουθώ το δόγμα Καρατσιόλα: 'Τα φρένα σε κάνουν πιο αργό'. Βοηθάει βέβαια το ότι κάνω πολλά χιλιόμετρα σε εθνική αλλά γενικά αποφεύγω τα φρένα και δουλεύω πολύ τον κινητήρα ως φρένο. Κάθε 60 χιλιάδες χιλιόμετρα αλλάζω τακάκια... και στα 120 χιλιάδες δίσκους.

                        Eίναι μεν καλό για τα τακάκια αλλά πιο κακό νομίζω για τον κινητήρα αν θες να γράψεις πολλά χιλιόμετρα. Προχθές στη συνάντηση είχαμε μια συζήτηση περί τούτου με leonp και drdino και λέγαμε ότι οι ταξιτζήδες δουλεύουν συνέχεια το φρένο στο φρενάρισμα και όχι τον κινητήρα.

                        Και από πότε ξέρουν να οδηγούν οι ταρίφες; Πάντως δεν έχει πρόβλημα ένα μοτέρ έτσι καθώς δεν έχει φορτίο εκείνη την ώρα. Πρέπει μόνο να προσέξεις μην ξεπεράσεις τις μέγιστες στροφές καθώς ο κόφτης δεν λειτουγεί στα κατεβάσματα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nikos last edited by

                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                          Εγώ φρενάρω ελάχιστα γιατί ακολουθώ το δόγμα Καρατσιόλα: 'Τα φρένα σε κάνουν πιο αργό'. Βοηθάει βέβαια το ότι κάνω πολλά χιλιόμετρα σε εθνική αλλά γενικά αποφεύγω τα φρένα και δουλεύω πολύ τον κινητήρα ως φρένο. Κάθε 60 χιλιάδες χιλιόμετρα αλλάζω τακάκια... και στα 120 χιλιάδες δίσκους.

                          Εξαρτάται και το αυτοκίνητο...δύναμη, μέγεθος δίσκου κλπ.

                          Nikos @ YouTube

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Q
                            qsisvts last edited by

                            η αληθεια ειναι οτι ουτε κι εγω φρεναρω με τη μηχανη γιατι φοβαμαι οτι τη ζοριζω.. και ας μου λενε οτι ειναι επικινδυνο ακομα και απο τα 160 βαζω νεκρα και φρενο..

                            επισης με τους τοσους μαλακες που κυκλοφορουν πολυ συχνα το χαιδευω για να μαι ησυχος..

                            αλλα κυριως φταιει ο υστερικος τροπος οδηγησης μου γκαζι-φρενο ακομα και αν δεν υπαρχει λογος

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kon5 last edited by

                              Ξέρουν όμως τί συμφέρει στην τσέπη τους

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

                                Εγώ φρενάρω ελάχιστα γιατί ακολουθώ το δόγμα Καρατσιόλα: 'Τα φρένα σε κάνουν πιο αργό'. Βοηθάει βέβαια το ότι κάνω πολλά χιλιόμετρα σε εθνική αλλά γενικά αποφεύγω τα φρένα και δουλεύω πολύ τον κινητήρα ως φρένο. Κάθε 60 χιλιάδες χιλιόμετρα αλλάζω τακάκια... και στα 120 χιλιάδες δίσκους.

                                Εξαρτάται και το αυτοκίνητο...δύναμη, μέγεθος δίσκου κλπ.

                                Εννοείται! Και κυρίως από το πόσο μαλακή είναι η πάστα. Τα πιο σπορ τακάκια τελειώνουν πολύ γρηγορότερα.

                                Κιούση, δεν θα πάθει τίποτα... πάντα να φρενάρεις και με το μοτέρ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pasxos last edited by

                                  Ο χρήστης kon5 έγραψε:

                                  Eίναι μεν καλό για τα τακάκια αλλά πιο κακό νομίζω για τον κινητήρα αν θες να γράψεις πολλά χιλιόμετρα. Προχθές στη συνάντηση είχαμε μια συζήτηση περί τούτου με leonp και drdino και λέγαμε ότι οι ταξιτζήδες δουλεύουν συνέχεια το φρένο στο φρενάρισμα και όχι τον κινητήρα.

                                  Και ο leonp και ο δρδινο ειπαν το παραπανω; θα παρακουσες μαλλον..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Q
                                    qsisvts last edited by

                                    @realzeus
                                    ναι το πολυ μεχρι 4η ομως αντε καμια φορα και με 3η

                                    τα σπορ τακακια παντως δεν ειναι σιγουρο οτι τελειωνουν πιο γρηγορα, γιατι ειχα σπορ τακακια και εβγαλα 25 και με τις παπαριες εβγαλα 15

                                    ναι μεν πηγαινα κοτα στα πρωτα χλμ, αλλα και παλι η διαφορα χιλιομετρων ειναι τεραστια

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Μήπως απλά θέλεις να τα αλλάξεις για αυτό μας λες ότι τελείωσαν στα 15κ;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • Q
                                        qsisvts last edited by

                                        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                        Μήπως απλά θέλεις να τα αλλάξεις για αυτό μας λες ότι τελείωσαν στα 15κ;

                                        η αληθεια ειναι οτι μολις ειδα ποσο σκατα ειναι (τα εβρασα με 3-4 φρεναρισματα απο τα 180-200 και δε σταματουσα ) κανω τα παντα για να τα ξεφορτωθω οσο πιο γρηγορα..
                                        τωρα μου αναψε το λαμπακι οποτε εχω λιγες εκατονταδες χλμ ακομα, ευτυχως

                                        ναι θελω να τα αλλαξω
                                        τα μαμα ηταν σκυλια , δεν καταλαβαιναν τιποτα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          spiros last edited by

                                          στα 83000χλμ αλλαξα τα μπροστα, τα πισω θα τα εχω μεχρι να το πουλησω μαλλον...

                                          με 2-3 Μεγαρα και ολα τα λοιπα κολπα μεσα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mindfresh-kilbreeze last edited by

                                            Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                                            αλλα κυριως φταιει ο υστερικος τροπος οδηγησης μου γκαζι-φρενο ακομα και αν δεν υπαρχει λογος

                                            Καθολου υστερικος,φιλε μου.Κρινοντας απο την εμπειρια μου αλλα κυριως απο την εμπειρια γνωστων και φιλων με αυτοκινητα σαν το δικο σου,ειναι ο ενδεδειγμενος.

                                            Εισαι στο σωστο δρομο

                                            Ξέρουν όμως τί συμφέρει στην τσέπη τους

                                            Η αληθεια ειναι οτι ψιλοχεστηκαν οι ταριφες για την τσεπη τους,τη στιγμη που οι περισσοτεροι δεν ειναι ιδιοκτητες.

                                            Παντως εμενα ενας θειος μου που εχει δικο του ταξι,μου χε πει οτι προτιμαει να φρεναρει με τη μηχανη.Ποιος ξερει ισως με τα φρενα κουραζει απο ενα σημειο και μετα,αν εισαι και ολη μερα στο δρομο

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 134
                                            • 135
                                            • 136
                                            • 137
                                            • 138
                                            • 168
                                            • 169
                                            • 136 / 169
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr