-
Καλημέρα σας. Έχω επιχειρήσει αρκετές φορές να βάλω κάποια χρήματα στην άκρη για ένα αυτοκινήτακι
για να κάνω τη δουλειά μου αλλα πάντα έμπαινα σε πειρασμούς και ξόδευα μικρά ποσά σε χαζομαρούλες.
Πρίν ένα χρόνο σκεφτόμουν με ταβάνι 6000 ευρώ αλλα πλέον είμαι στα 4000... και πολύ μου είναι. Να
σας πω οτι σπουδάζω, δεν εργάζομαι, ζω στην επαρχία και σκοπεύω να κινούμαι λίγο εντός πόλης, θέλω
όμως να μπορώ να ταξιδεύω. Θέλω λοιπόν ενα μικρό αυτοκίνητο, χρονολογίας 2000 και μετά, να μπορώ
να το συντηρώ και να κρατήσει μια 3ετία χωρίς να μου βγάλει το λάδι.Προτεραιότητες:
-Μέχρι 1400cc αλλα να είναι απο τα σβέλτα της γενιάς και της κατηγορίας του.
-Να μπορεί να ταξιδέψει αξιοπρεπώς, οχι άνετα αλλα τουλάχιστον σβέλτα και σχετικά οικονομικά.
-Να μην βγάζει σοβαρές βλάβες ή προβλήματα που να θέλουν οπωσδήποτε συνεργείο, αναλώσιμα
κλπ πιάνει το χέρι μου και τα αλλάζω και μόνος μου. Αν και για να μην ξοδεύω τα λεφτά μου είμαι
διατεθειμένος να κάνω αρκετά περισσότεραΤι δεν με ενδιαφέρει και τόσο:
-Χώροι.
-Επιφανειακή ποιότητα (ας τρίζει οσο γούσταρει, αρκεί να μην χαλάσει)
-Άνεση.Με τόσο λίγα χρήματα, καταλαβαίνετε οτι οι επιλογές μου είναι πολύ λίγες, σε 1,5 μήνα περίπου θα
κατέβω στην Αθήνα να δω όσα απο αυτά υπάρχουν ακόμα
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/418767/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/342625/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/337738/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/389895/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/426579/Οποιοδήποτε σχόλιο πάνω στην αξιοπιστία ή το κόστος χρήσης των παραπάνω μοντέλων θα βοηθούσε.
Επίσης αν κάποιος γνωρίζει πόσο περίπου θα κοστίζουν τα νέα τέλη κυκλοφορίας για ένα αυτοκίνητο
αυτής της ηλικίας και κυβισμού θα βοηθούσε, μπορεί να συμβιβαστώ και με 1200ρι
Ευχαριστώ -
Καλημέρα σας. Έχω επιχειρήσει αρκετές φορές να βάλω κάποια χρήματα στην άκρη για ένα αυτοκινήτακι
για να κάνω τη δουλειά μου αλλα πάντα έμπαινα σε πειρασμούς και ξόδευα μικρά ποσά σε χαζομαρούλες.
Πρίν ένα χρόνο σκεφτόμουν με ταβάνι 6000 ευρώ αλλα πλέον είμαι στα 4000... και πολύ μου είναι. Να
σας πω οτι σπουδάζω, δεν εργάζομαι, ζω στην επαρχία και σκοπεύω να κινούμαι λίγο εντός πόλης, θέλω
όμως να μπορώ να ταξιδεύω. Θέλω λοιπόν ενα μικρό αυτοκίνητο, χρονολογίας 2000 και μετά, να μπορώ
να το συντηρώ και να κρατήσει μια 3ετία χωρίς να μου βγάλει το λάδι.Προτεραιότητες:
-Μέχρι 1400cc αλλα να είναι απο τα σβέλτα της γενιάς και της κατηγορίας του.
-Να μπορεί να ταξιδέψει αξιοπρεπώς, οχι άνετα αλλα τουλάχιστον σβέλτα και σχετικά οικονομικά.
-Να μην βγάζει σοβαρές βλάβες ή προβλήματα που να θέλουν οπωσδήποτε συνεργείο, αναλώσιμα
κλπ πιάνει το χέρι μου και τα αλλάζω και μόνος μου. Αν και για να μην ξοδεύω τα λεφτά μου είμαι
διατεθειμένος να κάνω αρκετά περισσότεραΤι δεν με ενδιαφέρει και τόσο:
-Χώροι.
-Επιφανειακή ποιότητα (ας τρίζει οσο γούσταρει, αρκεί να μην χαλάσει)
-Άνεση.Με τόσο λίγα χρήματα, καταλαβαίνετε οτι οι επιλογές μου είναι πολύ λίγες, σε 1,5 μήνα περίπου θα
κατέβω στην Αθήνα να δω όσα απο αυτά υπάρχουν ακόμα
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/418767/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/342625/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/337738/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/389895/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/426579/Οποιοδήποτε σχόλιο πάνω στην αξιοπιστία ή το κόστος χρήσης των παραπάνω μοντέλων θα βοηθούσε.
Επίσης αν κάποιος γνωρίζει πόσο περίπου θα κοστίζουν τα νέα τέλη κυκλοφορίας για ένα αυτοκίνητο
αυτής της ηλικίας και κυβισμού θα βοηθούσε, μπορεί να συμβιβαστώ και με 1200ρι
Ευχαριστώ -
Καλημέρα σας. Έχω επιχειρήσει αρκετές φορές να βάλω κάποια χρήματα στην άκρη για ένα αυτοκινήτακι
για να κάνω τη δουλειά μου αλλα πάντα έμπαινα σε πειρασμούς και ξόδευα μικρά ποσά σε χαζομαρούλες.
Πρίν ένα χρόνο σκεφτόμουν με ταβάνι 6000 ευρώ αλλα πλέον είμαι στα 4000... και πολύ μου είναι. Να
σας πω οτι σπουδάζω, δεν εργάζομαι, ζω στην επαρχία και σκοπεύω να κινούμαι λίγο εντός πόλης, θέλω
όμως να μπορώ να ταξιδεύω. Θέλω λοιπόν ενα μικρό αυτοκίνητο, χρονολογίας 2000 και μετά, να μπορώ
να το συντηρώ και να κρατήσει μια 3ετία χωρίς να μου βγάλει το λάδι.Προτεραιότητες:
-Μέχρι 1400cc αλλα να είναι απο τα σβέλτα της γενιάς και της κατηγορίας του.
-Να μπορεί να ταξιδέψει αξιοπρεπώς, οχι άνετα αλλα τουλάχιστον σβέλτα και σχετικά οικονομικά.
-Να μην βγάζει σοβαρές βλάβες ή προβλήματα που να θέλουν οπωσδήποτε συνεργείο, αναλώσιμα
κλπ πιάνει το χέρι μου και τα αλλάζω και μόνος μου. Αν και για να μην ξοδεύω τα λεφτά μου είμαι
διατεθειμένος να κάνω αρκετά περισσότεραΤι δεν με ενδιαφέρει και τόσο:
-Χώροι.
-Επιφανειακή ποιότητα (ας τρίζει οσο γούσταρει, αρκεί να μην χαλάσει)
-Άνεση.Με τόσο λίγα χρήματα, καταλαβαίνετε οτι οι επιλογές μου είναι πολύ λίγες, σε 1,5 μήνα περίπου θα
κατέβω στην Αθήνα να δω όσα απο αυτά υπάρχουν ακόμα
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/418767/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/342625/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/337738/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/389895/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/426579/Οποιοδήποτε σχόλιο πάνω στην αξιοπιστία ή το κόστος χρήσης των παραπάνω μοντέλων θα βοηθούσε.
Επίσης αν κάποιος γνωρίζει πόσο περίπου θα κοστίζουν τα νέα τέλη κυκλοφορίας για ένα αυτοκίνητο
αυτής της ηλικίας και κυβισμού θα βοηθούσε, μπορεί να συμβιβαστώ και με 1200ρι
Ευχαριστώ -
να δεις για 1.300αρια και οχι για 1.400αρια....
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
να δεις για 1.300αρια και οχι για 1.400αρια....γιατι τι εχουν τα 1400αρια?
το clio παντως ειναι πολυ καλο αυτοκινητο, απο ζημιες δε μας εχει βγαλει τιποτα τραγικο και ακριβο (εχει 100.000 χλμ πλεον και εχει βγαλει μια φλατζα και πολλαπλασιαστες) , ανθεκτικο κιβωτιο, ζωντανο μοτερ που τραβαει απο χαμηλα και ανεβαζει γρηγορα στροφες..
μονη μου ενσταση τα μετρια φρενα του και το βλακωδες abs του..θα σε ενοχλησουν αν θελεις να τρεχεις..
(αν τρακαρεις παντως εγγυημενα σου λεω οτι ειναι παρα πολυ ασφαλες , παρα τα μολις 4 αστερακια του αυτο που εχουμε ειναι το 2ο μας )
επισης εχει ψηλη θεση οδηγησης και δε μπορεις να κανεις κατι για αυτο.
κατα τα αλλα ειναι ανετο, εχει σχετικα καλους χωρους (και αποσκευων) , ευκολο στο παρκαρισμα , γαλλικο στριψιμο μεν με οχι τοσο καλο τιμονι ομως..
επισης εχει ρεζερβα και οχι κιτ επιδιορθωσης η οποια μαλιστα βρισκεται στο χωρο αποσκευων και οχι κρεμασμενη απο κατω, ωστε να γινεσαι καταμαυροςγενικα ειναι ενα αυτοκινητο που αξιζει να το παρεις πιστευω..δε θα τρελαθεις αλλα θα κανεις μια χαρα τη δουλεια σου..
οσο για την καταναλωση, τσιμπαει μονο αν το πατας.χαλαρα μπορει να ειναι πολυ οικονομικο και επειδη απο τις χαμηλες στροφες τραβαει καλα δε χρειαζεται να το σκιζεις για να παει..
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
να δεις για 1.300αρια και οχι για 1.400αρια....Όπως?
το clio παντως ειναι πολυ καλο αυτοκινητο, απο ζημιες δε μας εχει βγαλει τιποτα τραγικο και ακριβο (εχει 100.000 χλμ πλεον και εχει βγαλει μια φλατζα και πολλαπλασιαστες) , ανθεκτικο κιβωτιο, ζωντανο μοτερ που τραβαει απο χαμηλα και ανεβαζει γρηγορα στροφες..
Ενθαρρυντικό είναι το πιο συμπαθήτικο απο τα παραπάνω και δεν δείχνει τόσο παλιό...
Είναι και αρκετά ελαφρύ άρα το πιο σβέλτο.οσο για την καταναλωση, τσιμπαει μονο αν το πατας.χαλαρα μπορει να ειναι πολυ οικονομικο και επειδη απο τις χαμηλες στροφες τραβαει καλα δε χρειαζεται να το σκιζεις για να παει..
Αφού έχεις και προσωπίκη εμπειρία για πες μου, με 140 πχ στον αυτοκινητόδρομο πόσες στροφές θα
έχει και για τι κατανάλωση μιλάμε? -
αν και εχω να κανω καιρο ταξιδι με το clio (και να φτασω τοσα χλμ μαζι του, γιατι δεν τρεχω πλεον με αυτο ) νομιζω οτι στα 140 πρεπει να εχεις κοντα στις 4000 σαλ.. ισως και λιγο παραπανω
υπολογιστη ταξιδιου δεν εχει την καταναλωση την υπολογιζεις μονος σου.σε ενα ταξιδι μεχρι τα 130+ (νομιμα δηλαδη) και με ελαφρυ ποδι καις 6-λιγο.αλλα και ταπα να το πας δυσκολα θα ξεπερασεις το 9αρι
μες στη πολη εγω εκαιγα 8-9 , καμια φορα και 10 αμα το ελιωνα , και ο πατερας που το οδηγαει οικονομικα καιει γυρω στο 7.
**edit ** ρωτησα και τον πατερα και μου ειπε οτι στα 140 εισαι γυρω στις 4500 και οτι προσφατα εκανε ταξιδι με μικτες συνθηκες (βουνα , εθνικη , επαρχιακο δρομο) και εκαψε σε 540 χλμ 40 λιτρα
-
αναφερει παραπανω οτι ειναι θεμα οικονομικο..... ποιος ο λογος να πληρωνει μεγαλα τελη κυκλοφοριας???
-
Όντως, αν κάποιος θέλει το δυνατόν φθηνότερη κατοχή-χρήση σε αυτά τα χρήματα, καλύτερα να μείνει κάτω απ' τα 1400(πόσο μάλλον φοιτητής που θέλει απλά να κάνει τη δουλειά του), αφού δεν θα το κρατήσει πάνω από πενταετία.
-
Tα Yaris έχουν πέσει κάτω από τα 4 χιλιάρικα;;;;
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Tα Yaris έχουν πέσει κάτω από τα 4 χιλιάρικα;;;;Oχι αλλα και να είχαν πέσει... δεν...
-
Γιατί βγάζεις εκτός ένα από τα πιο ενδεδειγμένα αυτοκίνητα της κατηγορίας και ΔΗ όταν μιλάμε για μεταχειρισμένο?
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Γιατί βγάζεις εκτός ένα από τα πιο ενδεδειγμένα αυτοκίνητα της κατηγορίας και ΔΗ όταν μιλάμε για μεταχειρισμένο?Τα πιο φτηνά που μπορείς να βρείς ('99-'00) κοστίζουν 4200 και πάνω. Aντικειμενικά όντως είναι καλό,
λιγότερα τέλη, αξιοπρεπείς επιδόσεις, μαζεμένες διαστάσεις αλλα με ικανοποιητικούς χώρους, αξιόπιστο,
αλλα και πάλι... ξέρω γω... απλά... δεν -
Ο χρήστης bihlas87 έγραψε:
Γιατί βγάζεις εκτός ένα από τα πιο ενδεδειγμένα αυτοκίνητα της κατηγορίας και ΔΗ όταν μιλάμε για μεταχειρισμένο?
Τα πιο φτηνά που μπορείς να βρείς ('99-'00) κοστίζουν 4200 και πάνω. Aντικειμενικά όντως είναι καλό,
λιγότερα τέλη, αξιοπρεπείς επιδόσεις, μαζεμένες διαστάσεις αλλα με ικανοποιητικούς χώρους, αξιόπιστο,
αλλα και πάλι... ξέρω γω... απλά... δενΚαι τραγικό οδηγικά (όχι επικίνδυνο... απλά βαρετό μέχρι θανάτου εξαιρουμένου του πολύ καλού κινητήρα) και εντελώς γυναικείο εμφανισιακά.
-
-
Θα σου πρότεινα και το Getz ιδίως στην 1,3 έκδοση που έχει και χαμηλότερα απο το 1,4 πάγια έξοδα.
Γενικά ποιοτικό αυτοκίνητο, με καλές επιδόσεις και με φτηνό aftersales. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
...Και τραγικό οδηγικά (όχι επικίνδυνο... απλά βαρετό μέχρι θανάτου ...)
Εντάξει, τέτοιες είναι οι ρυθμίσεις της ανάρτησης σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο, που προορίζεται για ασφαλείς απλώς μετακινήσεις ,έτσι είναι στην πλειονότητα του και ο τότε ανταγωνισμός του Yaris.
Άλλωστε πόσο ανώτερα οδηγικά του Yaris είναι τα Fabia, Polo και ...Corsa?
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
...
Και τραγικό οδηγικά (όχι επικίνδυνο... απλά βαρετό μέχρι θανάτου ...)
Εντάξει, οι ρυθμίσεις της ανάρτησης σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο, που προορίζεται για ασφαλείw απλώς μετακινήσεις ,έτσι είναι στην πλειονότητα του και ο τότε ανταγωνισμός του Yaris.
Άλλωστε πόσο ανώτερα οδηγικά του Yaris είναι τα Fabia, Polo και ...Corsa?
Fabia, Polo, Corsa λίγο ως καθόλου. Το Fiesta, το Clio, το 206 και το Punto όμως πολύ.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
... Το Fiesta, το Clio, το 206 και το Punto όμως πολύ.Δεν αντιλέγω.
-
λογω επαγγελματος,δινω το μεγκαν κουπε που εχω.2001,1.4 16v,φουλ εξτρα,συν δερματινο σαλονι,κ προσφατως αλλαγμενα φρενα,λαστιχα,αμορτισερ.bilstein,k eibach ελατηρια.απλα ειδα οτι ταιριαζει σε αυτα που ζητας.
Αγορά μεταχειρισμένου, αρκετά χαμηλό bugdet.