-
Ακομη δεν εχει αποφασιστει τιποτε,,ευτυχως η δυστυχως το τελος κυβισμου για ανω των 2000κεκ δεν υπαρχει περιπτωση να υπερβει τα 150ευρω,τελος συμφωνα με εγκυρες πηγες το τελος κυβισμου θα πληρωνεται μια φορα απο καθε ιδιοκτητη ανω των 1929κεκ ΙΧ.δλδ αγοραζω ενα νεο αμαξι ανω των 1929κεκ θα πληρωνω τα 150ευρω περιπου εξτρα.ο δευτερος ιδιοκτητης δεν θα χρεωνεται το τελος κυβισμου..
Ας ειναι καλα η κ##%#κυβερνηση του Γιωργακη -
Random rulezzzzz
-
Ο χρήστης Random έγραψε:
Ακομη δεν εχει αποφασιστει τιποτε,,ευτυχως η δυστυχως το τελος κυβισμου για ανω των 2000κεκ δεν υπαρχει περιπτωση να υπερβει τα 150ευρω,τελος συμφωνα με εγκυρες πηγες το τελος κυβισμου θα πληρωνεται μια φορα απο καθε ιδιοκτητη ανω των 1929κεκ ΙΧ.δλδ αγοραζω ενα νεο αμαξι ανω των 1929κεκ θα πληρωνω τα 150ευρω περιπου εξτρα.ο δευτερος ιδιοκτητης δεν θα χρεωνεται το τελος κυβισμου..
Ας ειναι καλα η κ##%#κυβερνηση του Γιωργακηκατι παει κι ερχεται..
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
costaslio
Ετσι να πεθανει η κατσικα του γειτονα...!ρε παιδιά επίδητες το κάνετε ;;; δε μπορείτε να καταλάβετε τι εννοώ;;;; για να το ξαναπώ είμαι υπέρ του να πληρώνουν οι έχοντες σε όλα τα επίπεδα!!!! **έχοντες είναι και οι δίλιτροι!!!! πως να το κάνουμε!!!! ποιός έχει περισσότερα ο 1300άρης ή ο δίλιτρος;;; **
Περισσότερα ...τι???
Πλάκα κάνεις, έτσι? Από που κι ως που αυτοί που το αμάξι τους έχει κινητήρα με >1928κ.εκ. είναι 'έχοντες' κι από που κι ως που οι 'έχοντες' πρέπει να πληρώνουν περισσότερα για τους ίδιους δρόμους ασχέτως πόσο ρυπαίνουν κλπ? Μήπως να πληρώνουν και τα παϊδάκια στην ταβέρνα πιο ακριβά από εσένα, που μόνο μια βάρκα έχεις ο ταλαίπωρος?
Κάποιος γουστάρει να πάρει ένα 2λιτρο Clio με καμιά 25ριά χιλιάδες Ευρώ.
Εσύ γουστάρεις να πάρεις ένα 1400άρι Tiguan με δέρματα κλπ με 30.000+ ή μια 1800άρα Μερσεντές με 50.000+. Θες να μου πεις ότι ο 'έχων' ανάμεσα σε αυτούς τους δύο είναι ο άλλος, κι όχι εσύ?! Κι ότι πρέπει να τον ξεσκίσουμε στους φόρους λόγω κυβισμού του κινητήρα του αυτ/του του?!Αν όντως αδυνατείς να καταλάβεις γιατί η λογική αυτή είναι το αποκορύφωμα της βλακείας και της ασχετοσύνης, πραγματικά με απογοητεύεις.
Η δική μου γνώμη για τα τέλη κυκλοφορίας είναι ότι πρέπει να αποφασίσουν πρώτα για ποιο σκοπό προορίζονται και τι ακριβώς πληρώνει ο κάτοχος και μετά θα είναι εύκολο να αποφασιστεί το κριτήριο για το τέλος.
Δύσκολα τους βάζεις, πάτερ.
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Περισσότερα ...τι???
(αναδρομική λογική τύπου 'αθηναϊκές πινακίδες') -
Κάπως έτσι...
Ο χρήστης Random έγραψε:
Ακομη δεν εχει αποφασιστει τιποτε,,ευτυχως η δυστυχως** το τελος κυβισμου για ανω των 2000κεκ δεν υπαρχει περιπτωση να υπερβει τα 150ευρω**,τελος συμφωνα με εγκυρες πηγες το τελος κυβισμου θα πληρωνεται μια φορα απο καθε ιδιοκτητη ανω των 1929κεκ ΙΧ.δλδ αγοραζω ενα νεο αμαξι ανω των 1929κεκ θα πληρωνω τα 150ευρω περιπου εξτρα.ο δευτερος ιδιοκτητης δεν θα χρεωνεται το τελος κυβισμου..
Ας ειναι καλα η κ##%#κυβερνηση του ΓιωργακηΌταν λες 'δεν υπάρχει περίπτωση να υπερβεί τα 150 ευρώ' τι εννοείς? Διότι ήδη έχει ψηφιστεί και είναι μέχρι 650 ευρώ το χαράτσι για όσους έχουν κινητήρες με >1928cc στο αμάξι τους, και μάλιστα το πέρασαν ως κάτι μόνιμο. Θα το αλλάξουν, λες, οι 'του Γιωργάκη' αλλά δε θα το καταργήσουν τελειως?
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
δε μπορείτε να καταλάβετε τι εννοώ;;;; για να το ξαναπώ είμαι υπέρ του να πληρώνουν οι έχοντες σε όλα τα επίπεδα!!!! έχοντες είναι και οι δίλιτροι!!!! πως να το κάνουμε!!!! ποιός έχει περισσότερα ο 1300άρης ή ο δίλιτρος;;; αν ο δίλιτρος είναι πιό φτωχός από τον 1300άρι ας είναι τότε φόρος βλακείας!!!!Σωστά έχεις δίκιο... ειδικά αν κάποιος έχει π.χ.1300άρι Mazda RX-8 είναι στάνταρ πιο φτωχός από κάποιον που έχει ένα δίλιτρο της μεσαίας κατηγορίας.
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
δε μπορείτε να καταλάβετε τι εννοώ;;;; για να το ξαναπώ είμαι υπέρ του να πληρώνουν οι έχοντες σε όλα τα επίπεδα!!!! έχοντες είναι και οι δίλιτροι!!!! πως να το κάνουμε!!!! ποιός έχει περισσότερα ο 1300άρης ή ο δίλιτρος;;; αν ο δίλιτρος είναι πιό φτωχός από τον 1300άρι ας είναι τότε φόρος βλακείας!!!!
Σωστά έχεις δίκιο... ειδικά αν κάποιος έχει π.χ.1300άρι Mazda RX-8 είναι στάνταρ πιο φτωχός από κάποιον που έχει ένα δίλιτρο της μεσαίας κατηγορίας.
Μη κρίνεις από κάτι τέτοιες ειδικές περιπτώσεις, σε κάθε κανόνα υπάρχουν οι εξαιρέσεις και σε κάθε νόμο υπάρχουν και μερικοί που ξεφεύγουν , δε μπορεί να θεσπιστεί νόμος για τον καθένα ξεζωριστά!
Δε ξέρω αν ο πρώτος ιδιοκτήτης είναι πιό φτωχός από τον δεύτερο αλλά πιό έξυπνος είναι σίγουρα!!!! -
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Πλάκα κάνεις, έτσι? Από που κι ως που αυτοί που το αμάξι τους έχει κινητήρα με >1928κ.εκ. είναι 'έχοντες' κι από που κι ως που οι 'έχοντες' πρέπει να πληρώνουν περισσότερα για τους ίδιους δρόμους ασχέτως πόσο ρυπαίνουν κλπ?
Μήπως να πληρώνουν και τα παϊδάκια στην ταβέρνα πιο ακριβά από εσένα, που μόνο μια βάρκα έχεις ο ταλαίπωρος?
πρέπει να τον ξεσκίσουμε στους φόρους λόγω κυβισμού του κινητήρα του αυτ/του του?!
πραγματικά με απογοητεύεις.
Οι έχοντες πληρώνουν ανάλογα με τις οικονομικές τους δυνάμεις περισσότερα από τους μή έχοντες!!
Αυτό με τους ρύπους είναι ένα νέο κόλπο για να μας τα πάρουν , όλο τρόπους βρίσκουνε.......Γιατί δεν το έχεις διαπιστώσει αυτό;; στις ταβέρνες των πιό χάι περιοχών είναι πιό ακριβά τα παϊδάκια και ένα διαφορετικό παράδειγμα πρόσφατα βάλαμε το ίδιο ακριβώς αιρκοντίσιον στο σπίτι και η ξαδέρφη στο Π Φάληρο πλήρωσε 150 ευρώ περισσότερα από μένα (Περιστέρι)!!
Οσον αφορά τον κυβισμό έτσι είναι σήμερα οι κανόνες και οι νόμοι βάσει αυτών πορευόμαστε, ναι συμφωνώ να αλλάξουν μέχρι τότε όμως.....
Διάλογο κάνουμε δεν χρειάζονται οι απογοητεύσεις....
-
Σταματήστε παρακαλώ τη συζήτηση 'αυτοί που έχουν 2λτ πρέπει να να πληρώσουν γιατί είναι έχοντες' γιατί είναι εκνευριστική και παράλογη! Προσωπικά με προσβάλει. Έχω 2λτ, δηλαδή είμαι έχον άρα πρέπει να πληρώσω... ...έλεος ρε σεις...
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Σταματήστε παρακαλώ τη συζήτηση 'αυτοί που έχουν 2λτ πρέπει να να πληρώσουν γιατί είναι έχοντες' γιατί είναι εκνευριστική και παράλογη! Προσωπικά με προσβάλει. Έχω 2λτ, δηλαδή είμαι έχον άρα πρέπει να πληρώσω... ...έλεος ρε σεις...Πες τα Χρυστοστομε πες Τα!!!
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Απορώ πως δεν απλοποιούν το σύστημα......αφού λένε ότι όποιος ρυπαίνει πληρώνει ο φόρος πρέπει να μπεί στην βενζίνη.Διότι ένα Smart που κάνει 150 χλμ την ημέρα ρυπαίνει πολύ σε σχέση με μιά Murcielago που κοιμάται σε κάποιο πάρκιγκ και δεν ρυπαίνει καθόλου..... -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Απορώ πως δεν απλοποιούν το σύστημα......αφού λένε ότι όποιος ρυπαίνει πληρώνει ο φόρος πρέπει να μπεί στην βενζίνη.Διότι ένα Smart που κάνει 150 χλμ την ημέρα ρυπαίνει πολύ σε σχέση με μιά Murcielago που κοιμάται σε κάποιο πάρκιγκ και δεν ρυπαίνει καθόλου.....Αυτό αν και δεν μου αρέσει, κάνω 60χλμ την ημέρα μόνο για την εργασία μου, νομίζω είναι το ποιό δίκαιο so far.
-
Μα Γιώργο μου το αυτοκίνητο είναι ο πιο εύκολος τρόπος να μαζέψεις αμέσως χρήματα στα ταμεία χωρίς κόπο. Η εύκολη λύση στο συρτάρι όταν οι άλλες δεν μπορούν να υλοποιηθούν για 1002 λόγους...
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Σταματήστε παρακαλώ τη συζήτησηοκ!!
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Πλάκα κάνεις, έτσι? Από που κι ως που αυτοί που το αμάξι τους έχει κινητήρα με >1928κ.εκ. είναι 'έχοντες' κι από που κι ως που οι 'έχοντες' πρέπει να πληρώνουν περισσότερα για τους ίδιους δρόμους ασχέτως πόσο ρυπαίνουν κλπ?
Οι έχοντες πληρώνουν ανάλογα με τις οικονομικές τους δυνάμεις περισσότερα από τους μή έχοντες!!
Αυτό με τους ρύπους είναι ένα νέο κόλπο για να μας τα πάρουν , όλο τρόπους βρίσκουνε.......Οι 'έχοντες'.... 'ανάλογα με τις οικονομικές τους δυνάμεις'. Μάλιστα. Άρα πρέπει να πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας βάση δήλωσης περιουσιακών μας στοιχείων...
Οσον αφορά τον κυβισμό έτσι είναι σήμερα οι κανόνες και οι νόμοι βάσει αυτών πορευόμαστε, ναι συμφωνώ να αλλάξουν μέχρι τότε όμως.....
Μέχρι τότε θα προσπαθείς να μας πείσεις ότι οι ''εχοντες' -που σου έχουν μπει στο μάτι και πρέπει να τους γδύσει το κράτος- είναι αυτοί με τα αμάξια με 2000cc, νέα ή μεταχειρισμένα, και όχι αυτοί με τις Mercedes και τα Audi 1.8T των 50.000+, τα Tiguan και τα Scirocco 1.4T των 30.000+, κλπ...
-
Το μόνο που θέλω να πω είναι ότι προφανώς δεν του πειράζει στο υπουργείο γιατί είναι λίγοι
8% του συνόλου...
και μάλλον 4% θα ειναι εταιρικά... οπότε... -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Σταματήστε παρακαλώ τη συζήτηση 'αυτοί που έχουν 2λτ πρέπει να να πληρώσουν γιατί είναι έχοντες' γιατί είναι εκνευριστική και παράλογη! Προσωπικά με προσβάλει. Έχω 2λτ, δηλαδή είμαι έχον άρα πρέπει να πληρώσω... ...έλεος ρε σεις...Έλεος γιατί είσαι έχων. Και προσβάλλεις συλλογικά αυτούς που μιλάνε ελληνικά.
Απορία: Οι φορουμάδες σε ονομάζουν πλούσιο, το κράτος που και σε ονομάζει και σου τα παίρνει, δεν σε προσβάλλει αρκετά για να μην πάρεις 2λιτρο;
Υ.Γ. Επειδή δεν κόβω το χέρι μου ότι θα καταλάβεις την απορία, φυσικά και διαφωνώ ότι το πόσα κυβικά έχει ένα αυτοκίνητο καθορίζει αν ο κάτοχος είναι πλούσιος. Το 1.8Τ των 30-40Κ είναι σαφώς μεγαλύτερη ένδειξη πλούτου από το 2.0 των 18Κ.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
δεν σε προσβάλλει αρκετά για να μην πάρεις 2λιτρο;Μπα... ...μια φορά ζω και θέλω να απολαμβάνω αυτό που οδηγώ...είμαι petrolhead (νομίζω βρήκα νέο username )
Υ.Γ. Επειδή δεν κόβω το χέρι μου ότι θα καταλάβεις την απορία, φυσικά και διαφωνώ ότι το πόσα κυβικά έχει ένα αυτοκίνητο καθορίζει αν ο κάτοχος είναι πλούσιος. Το 1.8Τ των 30-40Κ είναι σαφώς μεγαλύτερη ένδειξη πλούτου από το 2.0 των 18Κ.
Βασικά όντως δε κατάλαβα την απορία σου...αλλά εννοείται πως τα κυβικά δε δείχνουν αν είσαι πλούσιος ή όχι.
-
Τι να πουμε ρε παιδια
εδω έστειλε εγγύκλιο για να καταργήσει νόμο.. (ημιυπαίθριους...)
Καταλαβαίνετε τι σημαίνει αυτό?
Τέλη κυκλοφορίας