Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΤΑ ΙΔΙΑ::::
    1. Home
    2. Formula 1
    3. ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΤΑ ΙΔΙΑ::::
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Formula 1
    20
    58
    178
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      migf1 last edited by

      Παιδιά, νομίζω ότι το να αμφισβητείται η ικανότητα του ΜΣ να προσπερνάει γενικώς (όχι μονό στα φρένα, αλλά με οποιονδήποτε τρόπο) είναι μάλλον αστείο! Ο Γερμανός έχει δώσει κατά καιρούς ρεσιτάλ προσπερασμάτων, ιδιαίτερα με τη Μπενετόν και τη Φεράρι του '96, '97,΄98. Δεν θυμάμαι τώρα απ' έξω λεπτομέρειες, αλλά οι παλιότεροι θα θυμάστε ένα thread με τα καλύτερα προσπεράσματα που έχουμε δει, όπου ανάφερα κάποια του ΜΣ (ένα Σπα θυμάμαι πρόχειρα, μια Αμερική, μια Μόντσα, μια Ισπανία, κλπ).

      Επίσης, το 'στα φρένα' είναι ολίγον άστοχο ως διαχρονική έννοια. Κι αυτό, διότι ανάλογα με την εποχή αποτελούσε είτε εναλλακτικό τρόπο προσπεράσματος (ανάμεσα σε πολλούς άλλους, όπως π.χ. τότε στη Γαλλία του '79 που αναφέρθηκε ή τη 10ετία του '80)), είτε σχεδόν μονόδρομο (όπως π.χ. στα τέλη της 10ετίας του '90 και τις αρχές του '00).

      Σε γενικές γραμμές, η αυξημένη εξάρτηση του μονοθεσίου στο αεροδυναμικό του κράτημα τείνει να κάνει μονόδρομο τη μέθοδο 'στα φρένα' για το προσπέρασμα (ακολουθούμενη φυσικά από πετυχημένο slipstreaming). Αντίθετα, η αυξημένη εξάρτηση του μονοθεσίου στο μηχανικό του κράτημα, έδινε στον οδηγό τη δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα σε μια γκάμα διαφορετικών πρσοπερασμτάων σε διάφορα σημεία της πίστας (εδώ είναι η Γαλλία του ΄79, ως το χαρακτηριστικότερο παράδειγμα).

      Τώρα, σε ότι αφορά την κυριαρχία του ΜΣ σίγουρα δεν φταίει αυτός (φταίει για άλλα πράγματα που ζημίωσαν το σπορ, όχι όμως να τον κατηγορούμε ότι ζημιώνει το σπορ επειδή είναι μακράν ο καλύτερος οδηγός της γενιάς του... και ιδιαίτερα μετά την αποχώρηση του Χάκινεν).

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        k last edited by

        Όταν έγραψα αυτό το post μετά το 2ο γύρο του πρωταθλήματος είχα πει πως το φετινό πρωτάθλημα δεν έχει να προσφέρει τίποτα από πλευράς ενδιαφέροντος ενώ όσο αναφορά το θέαμα πίστευα πως θα είναι φτωχό.

        Σήμερα μετά από τον 5ο γύρο του πρωταθλήματος και με δεδομένα το 5 στα 5 από πλευράς M.S αλλά και την εικόνα που παρουσιάζουν οι άλλες ομάδες πιστέυω πως έκανα λάθος. Ναι, λάθος γιατί απλά φέτος δεν θα είναι μια από τα ίδια αλλά φέτος ήδη είναι χειρότερα...

        Υπομονή λοιπόν μέχρι το 2007!!!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          skullone last edited by

          Επειδή αυτό το παραμύθι το ακούω κι από ένα φίλο μου φανατικό του Μοντόγια, ότι και καλά ο Σουμάχερ και η Ferrari καταστρέφουν τη Formula 1, ότι ο Σούμι είναι κουλός κλπ, κι έχω βαρεθεί να τ'ακούω, θα πω τα εξής:

          1. Τα ψηλά δέντρα τραβάνε τους κεραυνούς
          2. Οι νάνοι πάντα έχουν άχτι στους γίγαντες
          3. Δε σου φταίει κάποιος αν είναι καλύτερος από σένα. Αντί να μυξοκλαίγεσαι, κοίτα τα χάλια σου.

          Επίσης, μήπως κάπου φταίνε και τα μεγάλα περιοδικά του χώρου (κυρίως τα αγγλικά) που διαρκώς δίνουν - πριν καν αρχίσει η σαιζόν! - τον τίτλο του πρωταθλητή σε κάποιον πιτσιρικά (δηλαδή ένα καλάμι μεγάλο) κι αρχίζουν τις μεγαλόστομες δηλώσεις, μόνο και μόνο για να διαψευσθούν παταγωδώς μετά, απογοητεύοντας τον κόσμο (που θα έπρεπε απλώς να σταματήσει να διαβάζει αυτούς τους κοντυλοφόρους);

          Π.χ. λέγανε συνέχεια 'πω πω, θα σκίσει φέτος η Williams με το νέο ρύγχος, θα κόψει και θα ράψει η McLaren, το φετεινό πρωτάθλημα είναι του Κίμι, οι Ferrari είναι πεσμένες κλπ'. ΤΡΙΧΕΣ.

          Φταίει η Ferrari που απέδειξε πως έλεγαν τη μια βλακεία μετά την άλλη;

          Ειδικά τώρα στο θέμα του Ράικονεν. Θεό τον είχαν κάνει πριν καν αρχίσουν οι αγώνες. Πρωταθλητή τον είχαν στέψει χωρίς καν ν'ανάψει πράσινο φανάρι για δοκιμαστικά. Και ο μικρός καβάλησε το καλάμι. Είδατε στη Μαλαισία τι έγινε, έτσι; Εκεί ντε που έτρεξε ο κριτής (που πόσοι κριτές έχουν δώσει το ΑΙΜΑ τους στους αγώνες κανείς δεν το κοιτάει - ούτε κι ο Κίμι) να τον απομακρύνει - για την ασφάλεια τη δική του - από το αυτοκίνητο, κι αυτός, αντί να συμμορφωθεί με τις οδηγίες, έριξε σπρωξιά στον κριτή!

          Δεν ξέρει το πιτσουνάκι μου πως, άπαξ και ακινητοποιήθηκε και έχουν έρθει οι κριτές για να σε βγάλουν απ'το αυτοκίνητο, ο αγώνας έχει τελειώσει και πρέπει να συμμορφωθεί πλήρως με κάθε υπόδειξή τους; Αντίθετα, πάει και σπρώχνει από πάνω, το ανάγωγο!

          Αν ήταν τσαντισμένος, τη μπούφλα να τη ρίξει στον Ρον Ντένις ή δεν ξέρω κι εγώ σε ποιον άλλο εκεί στη McLaren, που τα μονοθέσια σέρνονται και σκάνε σα στρακαστρούκες. Αλλά με τον Ντένις αγκαλίτσα ήταν.

          Αυτό (η άκριτη θεοποίηση και το καβάλημα του καλαμιού) ΔΕΝ κάνει ζημιά στο άθλημα, έτσι;

          Μας πειράζει που η Ferrari έχει μονοθέσια που πάνε, στρίβουν, αντέχουν, έχει σωστή στρατηγική και τα πιτ στοπ της είναι άψογα συντονισμένα και έχει και τον πιο αποτελεσματικό και ικανό οδηγό αυτήν τη στιγμή. Τι να πω πια!

          Και επίσης, εδώ δεν είναι... ελληνικό πρωτάθλημα 'ποδοσφαίρου' με γκαγκάτσηδες και παράγκες. Ο πιο ικανός σε όλα τα επίπεδα κερδίζει αγώνες. Υπάρχει κάποιος που να μπορεί να πει ότι η Ferrari δεν αξίζει να κερδίζει κι ότι, ξέρω 'γω, είναι... σικέ οι αγώνες;

          Ή μήπως θ'αρχίσουμε την καραμέλλα 'αν δε σκοτωνόταν ο Σέννα, δε θα έσκαγε στο προσκήνιο ο Σούμι' (αλήθεια, κι ο Σέννα όταν κυριαρχούσε, δεν έκανε ζημιά στο άθλημα?); Αλλά αυτά τα χαζά 'αν' είναι λίγο... 'αν η γιαγιά μου είχε ρουλεμάν, θα ήτανε πατίνι', που λέει κι ο Τζιμάκος.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            di0 last edited by

            Μου φαίνεται ότι ο k έκανε μια παρατήρηση για το χαμηλό επίπεδο των άλλων ομάδων, δεν ξέρω γιατί το πήρες τόσο στραβά φίλε skullone όλα αυτά που λες ακούγονται, αλλά δεν έχουν σχέση με το προηγούμενο post σίγουρα.

            Θα συμφωνήσω με τον k ότι το πρωτάθλημα φέτος είναι βαρετότατο. Αυτό δε θίγει τον MS έτσι δεν έχει λόγο να περιμένει τους πίσω του να τον φτάσουν

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              iceman_angel last edited by

              Ο χρήστης skullone έγραψε:

              Ειδικά τώρα στο θέμα του Ράικονεν. Θεό τον είχαν κάνει πριν καν αρχίσουν οι αγώνες. Πρωταθλητή τον είχαν στέψει χωρίς καν ν'ανάψει πράσινο φανάρι για δοκιμαστικά. Και ο μικρός καβάλησε το καλάμι. Είδατε στη Μαλαισία τι έγινε, έτσι; Εκεί ντε που έτρεξε ο κριτής (που πόσοι κριτές έχουν δώσει το ΑΙΜΑ τους στους αγώνες κανείς δεν το κοιτάει - ούτε κι ο Κίμι) να τον απομακρύνει - για την ασφάλεια τη δική του - από το αυτοκίνητο, κι αυτός, αντί να συμμορφωθεί με τις οδηγίες, έριξε σπρωξιά στον κριτή!

              Δεν ξέρει το πιτσουνάκι μου πως, άπαξ και ακινητοποιήθηκε και έχουν έρθει οι κριτές για να σε βγάλουν απ'το αυτοκίνητο, ο αγώνας έχει τελειώσει και πρέπει να συμμορφωθεί πλήρως με κάθε υπόδειξή τους; Αντίθετα, πάει και σπρώχνει από πάνω, το ανάγωγο!

              Αν ήταν τσαντισμένος, τη μπούφλα να τη ρίξει στον Ρον Ντένις ή δεν ξέρω κι εγώ σε ποιον άλλο εκεί στη McLaren, που τα μονοθέσια σέρνονται και σκάνε σα στρακαστρούκες. Αλλά με τον Ντένις αγκαλίτσα ήταν.

              Καβαλησε το καλαμι ο Κιμι???????????? Με δηλωσεις ''δε θα τερματισω στην αυστραλια' καβαλησε το καλαμι????????
              Τωρα για θεμα ικανοτητων πιστευεις οΡαικκονεν με Ferrari δε θα επερνε τη κουπα,ε?????Ειδαμε κ περυσι με το καρο νουμερο 1 που εφτασε μεχρι το τελος δινοντας οτι εχει κ δεν εχει συναγωνιζοντας μονοθεσιο 2 κλασεις ανωτερο απο το δικο.
              Τωρα για το θεμα το δημοσιογραφων συμφωνω οτι διεδιδαν μ@##@ς για τα φετινα μονοθεσια αλλα για το θεμα του Raikkonen,ξερεις,υπηρχε λογος που τον ελεγαν φαβορι κ αυτος δεν ειναι αλλος απο αυτον που ανεφερα παραπανω.Εσυ δηλαδη δεν τον θεωρουσες φαβορι????Που να ξερει ο αμοιρος οτι το καρο νουμερο 2 ειναι ακομα χειροτερο,κ μολις το καταλαβε το δηλωσε αμεσως.Τωρα για το θεμα του κριτη,κανονικα εγω θα τον εσπαγα κ στο ξυλο εχοντας εγκαταλειψει κ παλι απο κινητηρα.Ο Rαikkonen ειχε απομακρυνθει κ ο αλλος συνεχισε να τον κυνηγα λες κ ο αλλος ειναι ηλιθιος , δε θελει να αποκρυνθει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                skullone last edited by

                Δεν ξέρω αν έχεις καταλάβει σε τι χώρο βρίσκεσαι, αλλά στο μηχανοκίνητο αθλητισμό το μεγαλύτερο φάουλ που μπορείς να κάνεις είναι να τσαμπουκαλευτείς με τον κριτή, ειδικά όταν πια ο αγώνας έχει τελειώσει για σένα.

                Εκτός αν νομίζεις ότι στη Formula 1 έχεις να κάνεις με κανέναν Κασναφέρη ή Ποντίκη ή Παπουτσέλη.

                Λίγος σεβασμός για τους ανθρώπους που πολλές φορές σκοτώθηκαν για να διεξαχθούν ομαλά τα grand prix δε βλάπτει.

                Κι αν ο Κίμι είναι αρπαγμένος με τη McLaren που έβγαλε μπρίκια φέτος, να πάει να πλακώσει τον Ντένις, όχι να τσαμπουκαλεύεται με τους κριτές. Αλλά είπαμε: αγκαλίτσες και φιλάκια με τον Ντένις, στους κριτές σπρωξίδια.

                Και, επανερχόμενος στο θέμα της Ferrari, το να υπάρχει ένας κορυφαίος δεν μειώνει το άθλημα (που δεν είναι ελληνικό κατενάτσιο στο κάτω-κάτω της γραφής). Το να γκρινιάζουν όλοι οι άλλοι επειδή δεν μπορούν να τον φτάσουν κάνει τη (μεγάλη) ζημιά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  georgetabs last edited by

                  H κίνηση εκείνη του Ράικονεν ήταν άκομψη και επειδή τον θαυμάζω τον μικρό, πολύ με στενοχώρησε, και με έκανε κι εμένα να νιώσω πως καβάλησε το καλάμι.

                  Από την άλλη όμως αγώνα έκανε, και όταν τα δίνεις όλα και τελειώνεις με τέτοιο τρόπο σαλεύεις... Φάουλ λοιπόν, αλλά μην τρελλαθούμε κιόλας.

                  Ο Σουμάχερ πακέτο με την ομάδα του φυσικά (αν οδηγούσε τη σημερινή ΜακΛάρεν πάλι βαρελότα θα βλέπαμε...) δυστυχώς, ενώ είναι το μόνο καλό στην Φόρμουλα 1 σήμερα την βλάπτει. Την βλάπτει τόσο, ώστε ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΔΕΝ βλέπω αγώνες ζωντανά στην τηλεόραση, παρότι έχω 6 (ΕΞΙ) κανάλια που το δείχνουν ζωντνά, σε 3 γλώσσες, το ένα χωρίς διαφημίσεις. Αντίθετα το βλέπω μέχρι το πρώτο πιτ στοπ σε μικρή επιπλέον ταχύτητα (ξέρετε, εκεί που θα 'προσπεράσει' ο Σούμι για να κερδίσει) και μετά σε ακόμη πιο γρήγορη. Μετά αν έχει αξιόλογες συνεντεύξεις μπορεί να δω τα φρου φρου και τα αρώματα. Αγώνα και δοκιμαστικά πλέον όμως δύσκολα...
                  Οπότε ναι, την βλάπτει το ότι αυτός (με την Φεράρι πακέτο) είναι Φόρμουλα 1 και όλοι οι άλλοι Φόρμουλα Χάος. Αλλά ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ αυτός! Όλοι οι άλλοι φταίνε, κι ας ακούγεται οξύμωρο. Με τους ίδιους κανονισμούς αγωνίζονται, πολλοί δε έχουν και συγκρίσιμους προϋπολογισμούς.

                  Και μιας και μιλάμε για προϋπολογισμούς, την περασμένη βδομάδα που πήγα στην Ίμολα για τα 10 χρόνια γυρνώντας πέρασα και από την Φαέντζα και είδα το εργοστάσιο της Μινάρντι (απ'έξω). Αν ΑΥΤΟ είναι έδρα ομάδας Φόρμουλα 1, και με αυτές τις εγκαταστάσεις και πόρους τρέχουν (έστω και τελευταίοι και καταϊδρωμένοι), όλοι οι άλλοι θα έπρεπε να πάνε να κρυφτούν!
                  Μέγεθος μέτριου σουπερμάρκετ, χωρίς ΤΙΠΟΤΑ σε εξωτερικές εγκαταστάσεις (τουλάχιστον από ότι πρόλαβα να δω), και τα δύο μέτρια σήματα στην είσοδο στην αρχή νόμιζα πως ήταν απλώς ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ!!! Έτσι και δεν σταμάτησα το αυτοκίνητο να βγάλω μια φωτογραφία για πλάκα. Χωρίς υπερβολή, και κατάστημα 'Γερμανός μπαταρίες' να ήταν, πιο μεγάλα εμβλήματα θα είχε.

                  Οπότε ας δούνε τι κάνει η Φεράρι και ο Σουμάχερ με τα πολλά λεφτά, να δούνε τι κάνει και η Μινάρντι με τα λίγα (μου φαίνεται πως αναλογικά καλύτερη και απο την Φεράρι είναι...), και ας αποφασίσουν τι θέλουν να είναι. Με προϋπολογισμούς τάξεως μεγέθους Φεράρι και επιδόσεις τάξεως μεγέθους Μινάρντι, μόνο περίγελος είναι...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    skullone last edited by

                    Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
                    Οπότε ας δούνε τι κάνει η Φεράρι και ο Σουμάχερ με τα πολλά λεφτά, να δούνε τι κάνει και η Μινάρντι με τα λίγα (μου φαίνεται πως αναλογικά καλύτερη και απο την Φεράρι είναι...), και ας αποφασίσουν τι θέλουν να είναι. Με προϋπολογισμούς τάξεως μεγέθους Φεράρι και επιδόσεις τάξεως μεγέθους Μινάρντι, μόνο περίγελος είναι...

                    Έτσι είναι. Αν δεν μπορούν να διαχειρισθούν τους πόρους τους (έμψυχους και άψυχους), να μη γκρινιάζουν.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      iceman_angel last edited by

                      Ο χρήστης skullone έγραψε:
                      Δεν ξέρω αν έχεις καταλάβει σε τι χώρο βρίσκεσαι

                      Mην ανυσηχεις.ξερω καλυτερα απο σενα σε πιο χωρο βρισκομαι.Τις ειρωνιες κρατατες για την παρτη σου.Ο κριτης θα μπορουσε καλλιστα να του πει να βγει.Κ αν εσενα σου φαινεται υπερβολικη αντιδραση δικο σου προβλημα.Εγω απλως ανεφερα οτι ετσι θα αντιδρουσα αν ημουν στη θεση του.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        skullone last edited by

                        Και δεν θα ξανάβλεπες τιμόνι με τέτοιους τσαμπουκάδες.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          iceman_angel last edited by

                          Ο χρήστης skullone έγραψε:
                          Και δεν θα ξανάβλεπες τιμόνι με τέτοιους τσαμπουκάδες.

                          Eνω η λογικη 'να παει να πλακωσω στο ξυλο τον Ron Dennis' ειναι τελεια.Mπραβο ρε

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            skullone last edited by

                            Αφού θέλει τόσο πολύ να πλακώσει κάποιον στο ξύλο, ας πλακώσει αυτόν που πραγματικά έχει μερίδιο ευθύνης για τα χάλια του μονοθεσίου. Ο κριτής τι φταίει;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              georgetabs last edited by

                              Πωπώ μούσκουλα!!!!
                              Τρόμαξε το μάτι μου!!!

                              Πάλι καλά που δεν είμαστε σε φόρουμ για μποξ, θα ντρεπόμουν που δεν μπορώ να στρίψω ούτε καν σαν τον Γιούνγκ...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                raikkonen last edited by

                                Ηρεμία παίδες!!! Κ εμένα μου ήρθε κάπως αυτό το σπρώξιμο του Ραικόνεν στο κριτή, αλλά έχω μάθει (ή τέλος πάντων προσπαθώ στο μέτρο του δυνατου... ) να μη βγάζω βιαστικά κ καταδικαστικά συμπεράσματα. Δηλαδη σαν ενδεχόμενο αποκλείετε το γεγονός ο κριτής να είπε κάτι που να εξόργισε τον Κίμι όπου σε συνδυασμό με το γεγονός της εγκατάλειψης να έφερε αυτήν την αντίδραση???

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  iceman_angel last edited by

                                  E,τι νομιζετε?.Κ ο Senna ,που στη M.Βρετανια το 1992 εσκασε μια μεγαλοπρεπεστατη κλοτσια στο κριτη μολις εκεινος πηγε να τον τραβηξει για να μην ανεβει στο μονοθεσιο του Μανσελ(γυρναγε με ωτο-στοπ),δεν ηταν παρα ενας κακομαθημενος ο οποιος θα επρεπε να σπασει ''κανονικα'' στο ξυλο τον Ron Dennis!!!(????)Καλο κ αυτο!Για την ιστορια να θυμισω οτι μολις καβαλησε πανω στη Williams 'κραταγε σημειωσεις' για το πως ηταν το κοκπιτ!!!

                                  Ax, pου εισαι Ayrton

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    skullone last edited by

                                    Φυσικά κι εκείνη η κίνηση του Senna ήταν επιεικώς απαράδεκτη και μακάρι να αφαιρούνταν βαθμοί για τέτοιες ενέργειες.

                                    Όμως συγκρίνεις ανόμοια πράγματα. Ο Dennis φέτος έχει δώσει στους πιλότους ένα μονοθέσιο που δεν πάει ΜΙΑ και δεν ολοκληρώνει αγώνα. Άρα, ναι, αυτός και όλοι στη McLaren είναι που θέλουν ξύλο, ΟΧΙ οι κριτές.

                                    Είσαι πολλά βαρύς κι ασήκωτος και ξέρεις να ρίχνεις μπούφλες; Βάρα αυτόν που φταίει για κάτι άσχημο που σου συνέβη. Όχι αυτόν που ούτε σου φταίει, αλλά φροντίζει για την ασφάλεια του αγώνα.

                                    Γιατί στην περίπτωση που ρίξεις ξύλο σ'αυτόν που με τις ανοησίες του καταστρέφει τους κόπους σου, όλοι θα πουν 'καλά του'κανες'.

                                    Αν βαράς όποιον άσχετο βρεις μπροστά σου, αλλά γλείφεις τον ανίκανο που εξαιτίας του δεν έχουν κανένα αποτέλεσμα οι προσπάθειές σου, είσαι ΨΕΥΤΟΜΑΓΚΑΣ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      takisp last edited by

                                      Ο χρήστης skullone έγραψε:
                                      Δεν ξέρω αν έχεις καταλάβει σε τι χώρο βρίσκεσαι, αλλά στο μηχανοκίνητο αθλητισμό το μεγαλύτερο φάουλ που μπορείς να κάνεις είναι να τσαμπουκαλευτείς με τον κριτή, ειδικά όταν πια ο αγώνας έχει τελειώσει για σένα.

                                      Εκτός αν νομίζεις ότι στη Formula 1 έχεις να κάνεις με κανέναν Κασναφέρη ή Ποντίκη ή Παπουτσέλη.

                                      Λίγος σεβασμός για τους ανθρώπους που πολλές φορές σκοτώθηκαν για να διεξαχθούν ομαλά τα grand prix δε βλάπτει.

                                      Κι αν ο Κίμι είναι αρπαγμένος με τη McLaren που έβγαλε μπρίκια φέτος, να πάει να πλακώσει τον Ντένις, όχι να τσαμπουκαλεύεται με τους κριτές. Αλλά είπαμε: αγκαλίτσες και φιλάκια με τον Ντένις, στους κριτές σπρωξίδια.

                                      Και, επανερχόμενος στο θέμα της Ferrari, το να υπάρχει ένας κορυφαίος δεν μειώνει το άθλημα (που δεν είναι ελληνικό κατενάτσιο στο κάτω-κάτω της γραφής). Το να γκρινιάζουν όλοι οι άλλοι επειδή δεν μπορούν να τον φτάσουν κάνει τη (μεγάλη) ζημιά.

                                      Σου διαφεύγει μια σημαντική λεπτομέρεια. Ο κριτής έκανε κάτι που δεν προβλέπεται να κάνει - τον ακούμπησε - και αυτό κατά την άποψή μου προκάλεσε την αντίδραση του Kimi. Εννοείτε ότι ο Φινλανδός οφείλει να συμμορφωθεί πάραυτα με τις υποδείξεις του κριτή όμως αυτό είναι μια άλλη υπόθεση. Ο Μαλαίσιος δεν είχε δικαίωμα να απλώσει τη χερούκλα και αυτό προκάλεσε την αντίδραση του Φινλανδού.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        drizzt last edited by

                                        Ο χρήστης takisp έγραψε:

                                        Σου διαφεύγει μια σημαντική λεπτομέρεια. Ο κριτής έκανε κάτι που δεν προβλέπεται να κάνει - τον ακούμπησε - και αυτό κατά την άποψή μου προκάλεσε την αντίδραση του Kimi. Εννοείτε ότι ο Φινλανδός οφείλει να συμμορφωθεί πάραυτα με τις υποδείξεις του κριτή όμως αυτό είναι μια άλλη υπόθεση. Ο Μαλαίσιος δεν είχε δικαίωμα να απλώσει τη χερούκλα και αυτό προκάλεσε την αντίδραση του Φινλανδού.

                                        Εδώ να συμφωνήσω μαζί σου και να προσθέσω ότι υπάρχουν άνθρωποι που τσαντίζονται πολύ όταν τους ακουμπούν άλλοι που δεν γνωρίζουν και δεν τους έχουν δώσει δικαίωμα. Έχει τύχει να γνωρίσω τέτοιους ανθρώπους και θα μπορούσα με αυτό το σκεπτικό να τον δικαιολογήσω.
                                        Βέβαια να πούμε επίσης οτι απογοητεύτηκα λίγο, καθώς μου φαινόταν γενικά αρκετά ψύχραιμος ώστε να μην υποπίπτει σε τέτοια φάουλ. Επιπλέον όσοι πρωταγωνιστούν σε τέτοιο επίπεδο (κατα τη γνώμη μου πάντα) πρέπει να φροντίζουν για συμπεριφορά-πρότυπο (στο πλαίσιο του ανθρωπίνος δυνατού) διότι δίνουν το παράδειγμα σε χιλιάδες πιτσιρίκια. Η συμπεριφορά ήταν ένας από τους λόγους που εξ' αρχής συμπάθησα τον προκατοχό του (Μικα).
                                        Από την άλλη, μην το τραβάμε δεν τον πλάκωσε και στις μπουνιές...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lybe last edited by

                                          Ο χρήστης takisp έγραψε:
                                          Ο κριτής έκανε κάτι που δεν προβλέπεται να κάνει - τον ακούμπησε - και αυτό κατά την άποψή μου προκάλεσε την αντίδραση του Kimi.

                                          Υπάρχουν γραμένοι κανόνες που να υποδεικνύουν τι πρέπει να κάνουν και τι όχι οι κριτές???

                                          Ο Μαλαίσιος δεν είχε δικαίωμα να απλώσει τη **χερούκλα **και αυτό προκάλεσε την αντίδραση του Φινλανδού.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • 3 / 3
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr