-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Νίκο .... καλοτάξιδη
Πολύ καλή η 320si, μετά τις Μ είναι η πιο καλοστημένη BMW ...Ευχαριστώ!
Όντως το παρατήρησα...στρίβει ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ!
Βασίλη...να σε ρωτήσω κάτι...τι διαφορά έχουν οι αναρτήσεις της si με το απλό M-Pack σε Ε90 & Ε92 και γενικότερα με τη σπορ ανάρτηση Μ που φοράει και το δικό σου? Ξέρεις? Ίδια δεν είναι?
Η si δεν έχει καμία διαφορά σε αμπορτισέρ/αντιστρεπτικές από τις άλλες M-sport αναρτήσεις της BMW.
Τη διαφορά κάνει το χαμηλότερο βάρος του κινητήρα σε συνδιασμό με τη μικρή μετατόπιση του κέντρου βάρους προς τα πίσω και κάτω. Αυτό επέτρεψε στους μηχανικούς να διαλέξουν πιο μαλακά ελατήρια εμπρός από τις υπόλοιπες 320, πάντα όμως από το ράφι των M-sport ελατηρίων. Η διαφορά αυτή στο στήσιμο μειώνει την υποστροφή και δίνει καλύτερη απόκριση στο τιμόνι.Α μάλιστα! Ευχαριστώ.
Βασίλη αν δεν έχεις κανονίσει κάτι θα ήθελα να τα λέγαμε τη Κυριακή 8/11 στη συνάντηση
-
@nikos320si καλορίζικο... όμορφο αυτοκίνητο... καλά πολλά πολύ γρήγορα χλμ...
g
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Ακόμα όχι...αλλά σύντομα και για αρκετό καιρό
...Από τα 2-3 αγαπημένα μου BMW ! Eύχομαι να είναι καλοτάξιδη, απροβλημάτιστη και να τη χαρείς τα μάλα ! Μεγειά !!
Ωχουυυυυ.... Φαγωθήκατε!
Εγώ την αγόρασα την 120i του Νίκου. H τιμή ήταν δίκαιη θεωρώ, για την κατάσταση του αυτοκινήτου. 21.5Κ €.
Θεωρώ πάντως ευκαιρία το ίδιο το αυτοκίνητο... Δύσκολα βρίσκεις τόσο προσεγμένο αμάξι κι αυτό μέτρησε πάνω απ' όλα. Ο Νίκος είναι ...τρελό ψυχάκι, οπότε ήταν και η καλύτερη εγγύηση!
...
Με γεια και των δύο μας και καλά χιλιόμετρα! Νίκο, ζηλεύω το Professional CD ήδη, αλλά κάτι θα κάνω κι εγώ για το θέμα... Προς το παρόν...aux in και...ψάξιμο!Καλοτάξιδη και η δική σου μπέμπα! Πανέμορφη και πολύ καλή σε πολλούς τομείς (και γενικότερα η σειρά αλλά και η συγκεκριμένη πιο ειδικά) !
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Ακόμα όχι...αλλά σύντομα και για αρκετό καιρό
...Από τα 2-3 αγαπημένα μου BMW ! Eύχομαι να είναι καλοτάξιδη, απροβλημάτιστη και να τη χαρείς τα μάλα ! Μεγειά !!
Ωχουυυυυ.... Φαγωθήκατε!
Εγώ την αγόρασα την 120i του Νίκου. H τιμή ήταν δίκαιη θεωρώ, για την κατάσταση του αυτοκινήτου. 21.5Κ €.
Θεωρώ πάντως ευκαιρία το ίδιο το αυτοκίνητο... Δύσκολα βρίσκεις τόσο προσεγμένο αμάξι κι αυτό μέτρησε πάνω απ' όλα. Ο Νίκος είναι ...τρελό ψυχάκι, οπότε ήταν και η καλύτερη εγγύηση!
...
Με γεια και των δύο μας και καλά χιλιόμετρα! Νίκο, ζηλεύω το Professional CD ήδη, αλλά κάτι θα κάνω κι εγώ για το θέμα... Προς το παρόν...aux in και...ψάξιμο!Καλοτάξιδη και η δική σου μπέμπα! Πανέμορφη και πολύ καλή σε πολλούς τομείς (και γενικότερα η σειρά αλλά και η συγκεκριμένη πιο ειδικά) !
Ωπ...καλώς το παιδί!!! Που έχεις χαθεί εσύ??
Ευχαριστώ!!
Άντε πότε θα σε δούμε σε καμιά συνάντηση?
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
ΟΤΑΝ θα βγει δίλιτρη τουρμπο βενζινοκίνητη Μπέμπα τότε θα είναι δίκαιη η σύγκριση. Εναλλακτικά θα ήταν δίκαιη αν η BMW εφάρμοζε την τεχνογνωσία της στην ατμόσφαιρα για να βγάλει 200+ άλογα από τον δίλιτρό της οπότε bye bye diesel...
Προσπαθείς να το ξεπεράσεις αυτά που λέμε προτείνοντας κάποιο βενζινοκίνητο μεγαλύτερης μέγιστης ισχύος. Πάρτο απόφαση, στα ίδια κυβικά, τούρμπο ή όχι αν βγάζουν τα ίδια μέγιστα άλογα το πετρέλαιο κερδίζει.
Στην πρότασή σου, δίλιτρο τούρμπο βενζίνης με 200+ θα γίνει η αντιπαράθεση με τον κινητήρα της 123d τον δίλιτρο diesel με τα 204 άλογα και τα 400 Nm.... και πάλι στα ίδια θάμαστε, δεν είναι το τούρμπο που κάνει τη διαφορά αλλά η συμπίεση των diesel. Για παράδειγμα ο δίλιτρος τούρμπο κινητήρας του Gti βγάζει 211 άλογα αλλά μόνο 280 μέγιστη ροπή.... 400 με 280 είναι μεγάλη διαφορά.Άντε πάλι από την αρχή! Η ροπή σαν μέγεθος από μόνη της δεν λέει απολύτως τίποτα καθώς πολλαπλασιάζεται στο κιβώτιο και επίσης αυτό που μετράει είναι η απόδοσή της στο φάσμα των στροφών. Για αυτό και όπως λέει ο Χοϊδάς, το διάγραμμα ιπποδύναμης είναι αυτό που μπορεί να δώσει ασφαλέις ενδείξης για τις επιδόσεις ενος αυτοκίνήτου (σε συνδυασμό με το βάρος του και ένα σωστά κλιμακωμένο κιβώτιο πάντα). Όσο για την 123... το Golf GTi V είναι στα ίδια αν και δεν είναι και γρήγορο για GTi. Αν βάζαμε ένα Edition 30, ένα Astra OPC ή ένα Megane RS θα ήταν τσόντα υπέρ της βενζίνης!
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Βλέπουμε λοιπόν ότι σε ένα αυτοκίνητο δρόμου (οικογενειακό 5θυρο) δεν κοτσάρεις απλά μια πιο σκληρή ανάρτηση και ελπίζεις ή διατείνεσαι ότι στρίβει καλύτερα.... Υπάρχουν άλλοι δρόμοι πιο σωστοί αλλά τόσο πιο δύσκολοι...Και μιας και μιλάμε για βάρη η βενζίνη είναι πιο ελαφριά από το πετρέλαιο και αυτό επιτρέπει στους μηχανικούς να έχουν μεγαλύτερη ελευθερια στην ρύθμιση τις δυναμικής συμπεριφοράς του οχήματος και την επιλογή ελατηρίων.
Στο εξωτερικό που το πετρέλαιο δεν είναι taboo ούτε το Holy Graal οι περισσότεροι (για να μην πω όλοι) συμφωνούν ότι αν κάποιον τον ενδιαφέρει η sport οδήγηση η βενζίνη υπερτερεί σημαντικά του πετρελαιου γιατί επιτρέπει καλύτερη ρύθμιση της δυναμικής του οχήματος με το γκάζι (ναι παίζει ρολο και το εύρος στροφών και ναι τα 'θεομακρα' κιβώτια των diesel μπορεί να σε κρεμάσουν μέχρι να μπει το turbo στο παιχνίδι) αλλα και γιατί είναι ελαφρύτερα και με καλύτερη κατανομή βάρους. Για αυτούς που κάνουν πολλά πολλά χιλιόμετρα το πετρέλαιο είναι η καλύτερη λύση (αν και όχι και η καλύτερη για τα pneumonia μας) και ας θυσιάζουν κάτι σε sport χαρακτήρα και ποιότητα λειτουργίας του κινητήρα στο ρελαντί, στις επιταχύνσεις η και γενικότερα ,ειδικά όταν αυτός είναι κριός και έχει και κάποια χιλιάδες χιλιόμετρα στην πλάτη του. Το klak klak είναι αναπόφευκτο. -
Μήν είστε τόσο σίγουροι ότι η Γκόλφω μένει πίσω από την 123d. Βάλτε και το γεγονός ότι με το χειροκίνητο εξάρι είναι περί τα 100 κιλά ελαφρύτερη.
edit
Γενικά με πρόλαβε ο μιράζ, να μην συνεχίσω άλλο. -
Eπίσης σημαντικό αυτό που λέει ο μιραζ περί ραφιναρισμένης λειτουργίας του κινητήρα, είχε τύχει να οδηγήσω το Α4 3.0 ντίζελ με τα δύο? τούρμπο του θείου μου στη γερμανία.
90.000 χλμ. 2 χρονών αμάξι.Ε, ακουγόταν μιά χαρα το ντίζελ, και πλέον είχε και κραδασμούς μεσα στην καμπίνα
-
BMW 123d vs VW Golf GTi
κι εδώ
Νικητής με μικρή διαφορά το VW Golf GTi.......
αλλά ανόμοια πράγματα συγκρίνουμε.... κατ εμέ η ουσία είναι στη σύγκριση μεταξύ ιδίων αμαξωμάτων-εταιρών με διαφορετικούς κινητήρες (πχ. BMW 320i - 320d, VW Golf GTi - TDi, κτλ).
edit: Προσωπικά δε με απασχολεί καθόλου ο ήχος του diesel, ειδικά όταν πάω στον βενζινά στο 2πλάσιο χρόνο από το βενζινοκίνητο....
Νομίζω ότι έχεις γίνει κατανοητός δεν χρειάζεται να το γραφεις παντού mod -
στις γυναίκες όμως....
-
ειναι το παλιο GTI
-
από coyote » 29/10/09 13:36
στις γυναίκες όμως....
Γκόλφω και πάλι Γκόλφω, ιδιαιτέρως άμα ακούσει τη δηζελομηχανή του 123d ή μυρίσει την εξάτμιση. Εναλλακτικά , και εάν θέλει BMW σώνει και καλά, το 116i φουλ εξτρά αλλά χωρίς πίσω ταμπελλάκι μοντέλου, και με τα ρέστα δρακουλίνια.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η ροπή σαν μέγεθος από μόνη της δεν λέει απολύτως τίποτα καθώς πολλαπλασιάζεται στο κιβώτιο και επίσης αυτό που μετράει είναι η απόδοσή της στο φάσμα των στροφών. Για αυτό και όπως λέει ο Χοϊδάς, το διάγραμμα ιπποδύναμης είναι αυτό που μπορεί να δώσει ασφαλέις ενδείξης για τις επιδόσεις ενος αυτοκίνήτου (σε συνδυασμό με το βάρος του και ένα σωστά κλιμακωμένο κιβώτιο πάντα)....Φυσικά και είναι έτσι και για αυτό ακριβώς, μια σελίδα πιο πριν, έχω ήδη προλάβει αυτό που λες όταν έλεγα:>(μπορεί πχ να έχουν την ίδια μέγιστη ισχύ πχ 170-177 άλογα στα 100 με 2α αλλά στα 60 ο πετρέλαιος μπορεί να έχει 130 άλογα ενώ ο βενζίνης να έχει 110... ποιος θα πάει πιο γρήγορα; 'Οπως βλέπετε δεν χρειάζεται να αναφερθώ καν σε στροφές και σε σχέσεις μετάδοσης)
Το παραπάνω φυσικά προϋποθέτει την σωστή κλιμάκωση ώστε να υπάρχει αντιστοιχία στις ταχύτητες ανά σχέση. Το κατά πόσον αυτό ισχύει στην πράξη δεν το ξέρω. Αν δεν υπάρχει αντιστοιχία τότε ισχύουν αρκετά τα περί κρεμάσματος.
@mirage
Αυτό για το βάρος είναι ένα θέμα που όντως επηρεάζει την δυναμική συμπεριφορά. Το ίδιο όμως κάνει σε μη αγωνιστικό αυτοκίνητο και η ρεζέρβα, τα καθίσματα, η πεθερά (με τρόπους περισσότερους από το βάρος της...αυτή έχει επιπλέον 'ειδικό' βάρος!), τα ψώνια και φυσικά τα καύσιμα (75 λίτρα σε μένα δηλαδή πάνω από 50 κιλά που μάλιστα κουνιούνται και λιγάκι πέρα δώθε...) κλπ. Δηλαδή ενώ σε αγωνιστικό όντως παίζει ρόλο, νομίζω ότι για καθημερινό συμβατικό αυτοκίνητο δεν πρέπει να υπάρχει θέμα. Άλλωστε υποτίθεται ότι οι πιο νέοι κινητήρες από αλουμίνιο θα αμβλύνουν τη διαφορά. (που όμως δεν περιμένω να παύσει).
Σχετικά με τον τρακτεροήχο υπάρχουν διαφορές από εφαρμογή σε εφαρμογή, δεν ακούγονται όλα το ίδιο. Και όσο κι αν λέω και καλά για τα πετρέλαια αυτός ο ήχος μου φαίνεται κουραστικός (το έχουν όμως και βενζινοκίνητα Golf και BMW) ιδίως αν κυκλοφορώ σε πόλη με πολύ ρελαντί και ανοιχτά παράθυρα...Η 320si έχει μικρότερης διαμέτρου δίσκους εμπρός από την 320i;;; Έτσι είδα! Είναι αλήθεια;; και είναι αντίστοιχοι οι δίσκοι ή είναι μεν μικρότερος αλλά πιο παχύς και και και... Ίσως βέβαια να μην χρειάζεται πιο μεγάλος λόγω μειωμένου βάρους του οχήματος οπότε και η επιλογή ήταν μέρος της μείωσης του βάρους.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Η 320si έχει μικρότερης διαμέτρου δίσκους εμπρός από την 320i;;; Έτσι είδα! Είναι αλήθεια;; και είναι αντίστοιχοι οι δίσκοι ή είναι μεν μικρότερος αλλά πιο παχύς και και και... Ίσως βέβαια να μην χρειάζεται πιο μεγάλος λόγω μειωμένου βάρους του οχήματος οπότε και η επιλογή ήταν μέρος της μείωσης του βάρους.Όχι ίδια έχουν με την 170άρα. H 320si καθώς βασίζεται στη προ-FL, έχει μεγαλύτερης διαμέτρου δίσκους εμπρός-πίσω, δηλαδή 300mm η si εμπρός και πίσω ενώ η 320i με τα 150 είχε 292mm & 296mm εμπρός-πίσω και αεριζόμενους. H 320i με τα 170 έχει κι αυτή 300mm εμπρός πίσω.
Πηγές (carfolio):
BMW 320i E90 - 150ps
BMW 320i E90 (LCI) - 170ps
BMW 320siΤέλος, τα φρένα είναι ΠΟΛΥ μα ΠΟΛΥ μα ΠΟΛΥΥΥ πιο δυνατά και πιο άμεσα από τη 3άρα με τα 170. Μάλλον λόγω βάρους, αλλά έχω την εντύπωση ότι έχουν 'παίξει' (fiddled όπως λένε στην Αγγλία) και με το σύστημα φρένων γιατί είναι ΑΓΚΥΡΕΣ!
edit: Προσωπικά δε με απασχολεί καθόλου ο ήχος του diesel, ειδικά όταν πάω στον βενζινά στο 2πλάσιο χρόνο από το βενζινοκίνητο....
...σωστός
-
Οπότε μάλλον τυπογραφικό λάθος ήταν που είδα κάπου 306mm εμπρός για την 320.
Θεωρώντας ότι δεν φταίνε τα λάστιχα και δεν δοκίμασε να φρενάρει μόνο σε εξαιρετικό δρόμο... ξέρει κανείς γιατί τα νιώθει τόσο καλά τα φρένα; Υπάρχουν διαφορές σε αντλία και σέρβο, έχει άλλα μαρκούτσια, πιο υψηλού συντελεστή τριβής τακάκια ή είναι μόνο το βάρος... ή είναι η ιδέα του! -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Οπότε μάλλον τυπογραφικό λάθος ήταν που είδα κάπου 306mm εμπρός για την 320.
Θεωρώντας ότι δεν φταίνε τα λάστιχα και δεν δοκίμασε να φρενάρει μόνο σε εξαιρετικό δρόμο... ξέρει κανείς γιατί τα νιώθει τόσο καλά τα φρένα; Υπάρχουν διαφορές σε αντλία και σέρβο, έχει άλλα μαρκούτσια, πιο υψηλού συντελεστή τριβής τακάκια ή είναι μόνο το βάρος... ή είναι η ιδέα του!Ψάχνοντας λίγο βρήκα αυτό (και κάτι άλλο ενδιαφέρον...9 λεπτά το ring!!!) :
The sporting and ambitious driver will also appreciate the fact that the engine develops an even stronger braking effect when taking back the throttle, in comparison with a VALVETRONIC power unit. This is because engine load management is controlled in this case by a conventional throttle butterfly.
In conjunction with the short final drive (4.10) and the M sports suspension with 18-inch wheels running on large tyres at the front and even wider tyres at the rear, the BMW 320si allows a very sporting and dynamic style of motoring without coming uncomfortably close to the extreme limit. Thanks to its equal and well-balanced axle load distribution, in turn, this exclusive Sports Saloon also excels through neutral behaviour and superior agility on the road – which explains why the experienced driver at the wheel of the BMW 320si is able to lap the legendary Northern Circuit of Nürburgring in less than nine minutes.
To properly cope with the even more powerful engine, the BMW 320si comes with an even larger and more powerful brake system: Both front and rear inner-vented 16-inch disc brakes ensure optimum acceleration at all times. And this very special car also features extra-large wheel mounts.Από εδώ: http://www.bmwblog.com/2009/10/28/bmw-3 ... ivers-car/
-
so boring.....!!!!
-
Τι εννοεί extra large wheel mounts;; Εννοεί τα κέντρα στα οποία προσαρμόζονται οι ζάντες, ο ομφαλός; Και πόσο είναι, το κανονικό είναι 72,6mm.
-
Ο χρήστης Nicholas Van Orton έγραψε:
:sleep: so boring.....!!!!http://www.youtube.com/watch?v=6Yhz0Rkr ... re=channel
-
@ EDDIE_147: Σε ευχαριστώ!!!
BMW FORUM