-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Νίκο .... καλοτάξιδη
Πολύ καλή η 320si, μετά τις Μ είναι η πιο καλοστημένη BMW ...Ευχαριστώ!
Όντως το παρατήρησα...στρίβει ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ!
Βασίλη...να σε ρωτήσω κάτι...τι διαφορά έχουν οι αναρτήσεις της si με το απλό M-Pack σε Ε90 & Ε92 και γενικότερα με τη σπορ ανάρτηση Μ που φοράει και το δικό σου? Ξέρεις? Ίδια δεν είναι?
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
μετά το type-r οι αναρτήσεις της απλής 3 αρας μου φάνηκαν χαλί...
Απλές ή Μ όμως??
απλες έχω εγω.. βρε
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Για να ξεκαθαρίσω και κάτι, φαίνομαι και είμαι 'κολλημένος' με τις καταναλώσεις δια τον απλούστατο λόγο: Αφού μπορώ να πάω πιο γρήγορα, πιο άνετα, και πάρα-πάρα-πάρα πολύ οικονομικότερα, για ποιό λόγο να προτιμήσει ένας - οικογενειάρχης σαν εμέ πρωτίστως - την αντίστοιχη αργότερη, κουραστική και απαιτητική σε καύσιμο βενζινοκίνητη έκδοση?
Ωραία, ΑΛΛΑ κάθε φορά που βάζεις καύσιμο μας βάζεις φωτό (έλεος 1), σε κάθε τόπικ το πας εκεί (έλεος 2), κάθε φορά που γράφεις κάτι είαι σίγουρο ότι το πας εκεί ('καλή η Μ3 αλλά πόσο καίει?' - έλεος 3), εγώ το αμάξι μου το πήρα για να το χαρώ κ όχι να κάνω σκοπό της ζωής μου να καίει λιγότερο (έλεος -> οο).
....Η συγκεκριμένη ενότητα έχει θέμα τις καταναλώσεις, ποιο το πρόβλημά σου (Κανένα έλεος 1)??
....σε πειράζει που ρωτάω πόσο καύσιμο καταναλώνει κάποιο όχημα, το οποίο δεν το αναφέρουν συνήθως?? Μην με διαβάζεις....(Κανένα έλεος 2)
....δεν θα λέμε μόνο τα θετικά όταν κρίνουμε ένα όχημα, σε πειράζει που βρίσκω αρνητικά στο θέμα καταναλώσεων?? (Κανένα έλεος 3)
Καλά κάνεις ότι κι αν κάνεις, δεν σε έκρινα γιατί πήρες το αμάξι σου.....
Τέλος, υπάρχουν οι mods-admin για τις παρατηρήσεις
....end...
μετά το type-r οι αναρτήσεις της απλής 3 αρας μου φάνηκαν χαλί...
Απλές ή Μ όμως??
απλες έχω εγω.. βρε
Βασικά ούτε και της Μ είναι σκληρές ......σε σχέση με τις Performance.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Δεν μπόρεσα πάντως να επιβεβαιώσω το ρητό BMW=Brings Me Women, γιατί την είχα βρει πιο πριν!
Να υποθέσω ότι θα είναι το επόμενο nickname σου ή μετά τον Nikos320si θα έχουμε τον Gregory120i ?
-
Καλοτάξιδα και στους δύο. Πόσα χιλιόμετρα είχε πάνω του το καθενα αν επιτρέπεται;
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
....Η συγκεκριμένη ενότητα έχει θέμα τις καταναλώσεις, ποιο το πρόβλημά σου (Κανένα έλεος 1)??
Το τόπικ δεν λέγεται όμως 'γράψε την κατανάλωσή σου κάθε μέρα'. Αλλά στο σχετικό τόπικ κάνε ότι θέλεις, πάσο!
....σε πειράζει που ρωτάω πόσο καύσιμο καταναλώνει κάποιο όχημα, το οποίο δεν το αναφέρουν συνήθως?? Μην με διαβάζεις....(Κανένα έλεος 2)
Συγκρίνεις τα πάντα με το δικό σου. Από πάντα 1.2 μέχρι το φερράρι του σβ2.
Τέλος, υπάρχουν οι mods-admin για τις παρατηρήσεις
υπάρχουν?
'δι εντ του'
-
http://www.autocar.co.uk/News/NewsArtic ... rs/244413/
ωραία θα ήταν αν έβγαινε στην παραγωγή με αυτά τα τεχνικά στοιχεία!!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Καλοτάξιδα και στους δύο. Πόσα χιλιόμετρα είχε πάνω του το καθενα αν επιτρέπεται;21.000 η 120i...και 13.000 η 320si μου.
-
Αυτή η μανία με το εύρος στροφών των πετρελαίων δεν παίζεται.... λυπάμαι που το λέω αλλά κάποιοι έχουν σημαντικό κόλλημα/ άγνοια/ ημιμάθεια.... ίσως φταίει και η πετρελαιοαπαγόρευση... μόνη επαφή κάτι λεωφορεία και φορτηγάκια με κινητήρες παλιάς τεχνολογίας...
Τι σε νοιάζει πού αποδίδει ο κινητήρας αν εσύ έχεις πχ μια 2α που τραβάει από 60-100 και 3η 80-140 και 4η 120-180 κλπ.... το ίδιο είναι είτε είναι βενζίνη είτε πετρέλαιο (απλά έχουν διαφορετικές σχέσεις για να το πετύχουν αυτό κάτι που δεν έχει σημασία). Αν σου κρύψω το στροφόμετρο με τον ίδιο τρόπο θα το οδηγήσεις και καλά θα πας. Πάνω στην στροφή δεν σε κρεμάει η έλλειψη στροφών σε κρεμάει η λάθος επιλογή ταχύτητας (το είπαν και πιο πριν)...
Μπορεί το τούρμπο πετρέλαιο και το τούρμπο βενζίνη να έχουν περίπου την ίδια μέγιστη ισχύ αλλά ακόμα κι έτσι το πετρέλαιο συνήθως θα έχει μεγαλύτερη ροπή λόγω μεγαλύτερης συμπίεσης πχ 17 αντί για 10.
Οπότε σε όλα αυτά τα πχ 60-100 και 80-140 κλπ που λέω (και που αντιστοιχούν σε στροφές καλής λειτουργίας μέχρι μέγιστης ισχύος) το πετρέλαιο θα τα κάνει γρηγορότερα γιατί θα έχει περισσότερη ροπή στην αρχή της μέτρησης. (μπορεί πχ να έχουν την ίδια μέγιστη ισχύ πχ 170-177 άλογα στα 100 με 2α αλλά στα 60 ο πετρέλαιος μπορεί να έχει 130 άλογα ενώ ο βενζίνης να έχει 110... ποιος θα πάει πιο γρήγορα; 'Οπως βλέπετε δεν χρειάζεται να αναφερθώ καν σε στροφές και σε σχέσεις μετάδοσης)
Σχετικά με τον ήχο τρακτέρ των πετρελαίων.... έχετε ακούσει τον ήχο που κάνουν στο ρελαντί οι απλές 320 (και γενικά αρκετοί νέοι hitech κινητήρες).... γιατί εμένα ίδιος μου φαίνεται...!
Κι όσο για τον ωραίο ήχο της βενζίνης (τι ωραίο, τα περισσότερα σαν ηλεκτρική σκούπα κάνουνε... οπότε μιλάμε για τα λίγα κοινά αυτοκίνητα που ακόμα έχουν ωραίο ήχο) ναι δεν έχεις τον ωραίο ήχο της βενζίνης στις 4-6000+ στροφές... αλλά και τι με αυτό, τον ακούς από τον βενζινοκίνητο καθώς τον προσπερνάς!!
Κάποιοι λοιπόν επιλέγουν και προσπερνούν τα γκάζια, τις ροπές και την οικονομία για να ακούνε τον ωραίο ήχο στις ψηλές στροφές (που ακούνε πόσο συχνά την ημέρα...2-3 φορές;) και θέλουν να πείσουν τους υπόλοιπους ότι αυτή είναι η λογική και σωστή επιλογή!!;; -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Αυτή η μανία με το εύρος στροφών των πετρελαίων δεν παίζεται.... λυπάμαι που το λέω αλλά κάποιοι έχουν σημαντικό κόλλημα/ άγνοια/ ημιμάθεια.... ίσως φταίει και η πετρελαιοαπαγόρευση... μόνη επαφή κάτι λεωφορεία και φορτηγάκια με κινητήρες παλιάς τεχνολογίας...
Τι σε νοιάζει πού αποδίδει ο κινητήρας αν εσύ έχεις πχ μια 2α που τραβάει από 60-100 και 3η 80-140 και 4η 120-180 κλπ.... το ίδιο είναι είτε είναι βενζίνη είτε πετρέλαιο (απλά έχουν διαφορετικές σχέσεις για να το πετύχουν αυτό κάτι που δεν έχει σημασία). Αν σου κρύψω το στροφόμετρο με τον ίδιο τρόπο θα το οδηγήσεις και καλά θα πας. Πάνω στην στροφή δεν σε κρεμάει η έλλειψη στροφών σε κρεμάει η λάθος επιλογή ταχύτητας (το είπαν και πιο πριν)...
Μπορεί το τούρμπο πετρέλαιο και το τούρμπο βενζίνη να έχουν περίπου την ίδια μέγιστη ισχύ αλλά ακόμα κι έτσι το πετρέλαιο συνήθως θα έχει μεγαλύτερη ροπή λόγω μεγαλύτερης συμπίεσης πχ 17 αντί για 10.
Οπότε σε όλα αυτά τα πχ 60-100 και 80-140 κλπ που λέω (και που αντιστοιχούν σε στροφές καλής λειτουργίας μέχρι μέγιστης ισχύος) το πετρέλαιο θα τα κάνει γρηγορότερα γιατί θα έχει περισσότερη ροπή στην αρχή της μέτρησης. (μπορεί πχ να έχουν την ίδια μέγιστη ισχύ πχ 170-177 άλογα στα 100 με 2α αλλά στα 60 ο πετρέλαιος μπορεί να έχει 130 άλογα ενώ ο βενζίνης να έχει 110... ποιος θα πάει πιο γρήγορα; 'Οπως βλέπετε δεν χρειάζεται να αναφερθώ καν σε στροφές και σε σχέσεις μετάδοσης)
Σχετικά με τον ήχο τρακτέρ των πετρελαίων.... έχετε ακούσει τον ήχο που κάνουν στο ρελαντί οι απλές 320 (και γενικά αρκετοί νέοι hitech κινητήρες).... γιατί εμένα ίδιος μου φαίνεται...!
Κι όσο για τον ωραίο ήχο της βενζίνης (τι ωραίο, τα περισσότερα σαν ηλεκτρική σκούπα κάνουνε... οπότε μιλάμε για τα λίγα κοινά αυτοκίνητα που ακόμα έχουν ωραίο ήχο) ναι δεν έχεις τον ωραίο ήχο της βενζίνης στις 4-6000+ στροφές... αλλά και τι με αυτό, τον ακούς από τον βενζινοκίνητο καθώς τον προσπερνάς!!
Κάποιοι λοιπόν επιλέγουν και προσπερνούν τα γκάζια, τις ροπές και την οικονομία για να ακούνε τον ωραίο ήχο στις ψηλές στροφές (που ακούνε πόσο συχνά την ημέρα...2-3 φορές;) και θέλουν να πείσουν τους υπόλοιπους ότι αυτή είναι η λογική και σωστή επιλογή!!;;Θέλω πολύ να δω τον δίλιτρο ντιζελοκινητήρα που θα τα βάλει με ένα Evo...
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Αυτή η μανία με το εύρος στροφών των πετρελαίων δεν παίζεται.... λυπάμαι που το λέω αλλά κάποιοι έχουν σημαντικό κόλλημα/ άγνοια/ ημιμάθεια.... ίσως φταίει και η πετρελαιοαπαγόρευση... μόνη επαφή κάτι λεωφορεία και φορτηγάκια με κινητήρες παλιάς τεχνολογίας...
Τι σε νοιάζει πού αποδίδει ο κινητήρας αν εσύ έχεις πχ μια 2α που τραβάει από 60-100 και 3η 80-140 και 4η 120-180 κλπ.... το ίδιο είναι είτε είναι βενζίνη είτε πετρέλαιο (απλά έχουν διαφορετικές σχέσεις για να το πετύχουν αυτό κάτι που δεν έχει σημασία). Αν σου κρύψω το στροφόμετρο με τον ίδιο τρόπο θα το οδηγήσεις και καλά θα πας. Πάνω στην στροφή δεν σε κρεμάει η έλλειψη στροφών σε κρεμάει η λάθος επιλογή ταχύτητας (το είπαν και πιο πριν)...
Μπορεί το τούρμπο πετρέλαιο και το τούρμπο βενζίνη να έχουν περίπου την ίδια μέγιστη ισχύ αλλά ακόμα κι έτσι το πετρέλαιο συνήθως θα έχει μεγαλύτερη ροπή λόγω μεγαλύτερης συμπίεσης πχ 17 αντί για 10.
Οπότε σε όλα αυτά τα πχ 60-100 και 80-140 κλπ που λέω (και που αντιστοιχούν σε στροφές καλής λειτουργίας μέχρι μέγιστης ισχύος) το πετρέλαιο θα τα κάνει γρηγορότερα γιατί θα έχει περισσότερη ροπή στην αρχή της μέτρησης. (μπορεί πχ να έχουν την ίδια μέγιστη ισχύ πχ 170-177 άλογα στα 100 με 2α αλλά στα 60 ο πετρέλαιος μπορεί να έχει 130 άλογα ενώ ο βενζίνης να έχει 110... ποιος θα πάει πιο γρήγορα; 'Οπως βλέπετε δεν χρειάζεται να αναφερθώ καν σε στροφές και σε σχέσεις μετάδοσης)
Σχετικά με τον ήχο τρακτέρ των πετρελαίων.... έχετε ακούσει τον ήχο που κάνουν στο ρελαντί οι απλές 320 (και γενικά αρκετοί νέοι hitech κινητήρες).... γιατί εμένα ίδιος μου φαίνεται...!
Κι όσο για τον ωραίο ήχο της βενζίνης (τι ωραίο, τα περισσότερα σαν ηλεκτρική σκούπα κάνουνε... οπότε μιλάμε για τα λίγα κοινά αυτοκίνητα που ακόμα έχουν ωραίο ήχο) ναι δεν έχεις τον ωραίο ήχο της βενζίνης στις 4-6000+ στροφές... αλλά και τι με αυτό, τον ακούς από τον βενζινοκίνητο καθώς τον προσπερνάς!!
Κάποιοι λοιπόν επιλέγουν και προσπερνούν τα γκάζια, τις ροπές και την οικονομία για να ακούνε τον ωραίο ήχο στις ψηλές στροφές (που ακούνε πόσο συχνά την ημέρα...2-3 φορές;) και θέλουν να πείσουν τους υπόλοιπους ότι αυτή είναι η λογική και σωστή επιλογή!!;;Καλύτερα που τα είπες εσύ όνυχα.......αν και μερικοί ίσως πουν πως σε 'λάδωσα'...
Έτσι ακριβώς είναι....couldn't agree more.....
ΥΓ: Όσοι έχετε τη δυνατότητα πάρτε μια 320d για test drive, μετά γράψτε εντυπώσεις....
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Θέλω πολύ να δω τον δίλιτρο ντιζελοκινητήρα που θα τα βάλει με ένα Evo...Υπάρχει έτοιμη σύγκριση εντός του οίκου (είμαστε σε BMW forum) δεν έχει νόημα να προσπαθείς να συγκρίνεις άσχετα πράματα πχ ένα αυτοκίνητο 177 ίππων με ένα 230-280...
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Θέλω πολύ να δω τον δίλιτρο ντιζελοκινητήρα που θα τα βάλει με ένα Evo...
Υπάρχει έτοιμη σύγκριση εντός του οίκου (είμαστε σε BMW forum) δεν έχει νόημα να προσπαθείς να συγκρίνεις άσχετα πράματα πχ ένα αυτοκίνητο 177 ίππων με ένα 230-280...
ΟΤΑΝ θα βγει δίλιτρη τουρμπο βενζινοκίνητη Μπέμπα τότε θα είναι δίκαιη η σύγκριση. Εναλλακτικά θα ήταν δίκαιη αν η BMW εφάρμοζε την τεχνογνωσία της στην ατμόσφαιρα για να βγάλει 200+ άλογα από τον δίλιτρό της οπότε bye bye diesel...
-
Έτσι ακούγονται τα ατμοσφαιρικά...βιντεάκια με το μοτέρ μου να ΟΥΡΛΙΑΖΕΙ...
http://www.youtube.com/watch?v=AxmD91KSiSc
Youtube VideoNo comment
-
Με τέτοια συμπεριφορά θα σου πρότεινα να απέχεις από την έρευνα κατανάλωσης για λίγο καιρό....!
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Με τέτοια συμπεριφορά θα σου πρότεινα να απέχεις από την έρευνα κατανάλωσης για λίγο καιρό....!...κι όμως...έπεσε στο 14.7!
-
Εχει δικιο σ αυτα που λεει ο realzeus ...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
ΟΤΑΝ θα βγει δίλιτρη τουρμπο βενζινοκίνητη Μπέμπα τότε θα είναι δίκαιη η σύγκριση. Εναλλακτικά θα ήταν δίκαιη αν η BMW εφάρμοζε την τεχνογνωσία της στην ατμόσφαιρα για να βγάλει 200+ άλογα από τον δίλιτρό της οπότε bye bye diesel...Προσπαθείς να το ξεπεράσεις αυτά που λέμε προτείνοντας κάποιο βενζινοκίνητο μεγαλύτερης μέγιστης ισχύος. Πάρτο απόφαση, στα ίδια κυβικά, τούρμπο ή όχι αν βγάζουν τα ίδια μέγιστα άλογα το πετρέλαιο κερδίζει.
Στην πρότασή σου, δίλιτρο τούρμπο βενζίνης με 200+ θα γίνει η αντιπαράθεση με τον κινητήρα της 123d τον δίλιτρο diesel με τα 204 άλογα και τα 400 Nm.... και πάλι στα ίδια θάμαστε, δεν είναι το τούρμπο που κάνει τη διαφορά αλλά η συμπίεση των diesel. Για παράδειγμα ο δίλιτρος τούρμπο κινητήρας του Gti βγάζει 211 άλογα αλλά μόνο 280 μέγιστη ροπή.... 400 με 280 είναι μεγάλη διαφορά. -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Νίκο .... καλοτάξιδη
Πολύ καλή η 320si, μετά τις Μ είναι η πιο καλοστημένη BMW ...Ευχαριστώ!
Όντως το παρατήρησα...στρίβει ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ!
Βασίλη...να σε ρωτήσω κάτι...τι διαφορά έχουν οι αναρτήσεις της si με το απλό M-Pack σε Ε90 & Ε92 και γενικότερα με τη σπορ ανάρτηση Μ που φοράει και το δικό σου? Ξέρεις? Ίδια δεν είναι?
Η si δεν έχει καμία διαφορά σε αμπορτισέρ/αντιστρεπτικές από τις άλλες M-sport αναρτήσεις της BMW.
Τη διαφορά κάνει το χαμηλότερο βάρος του κινητήρα σε συνδιασμό με τη μικρή μετατόπιση του κέντρου βάρους προς τα πίσω και κάτω. Αυτό επέτρεψε στους μηχανικούς να διαλέξουν πιο μαλακά ελατήρια εμπρός από τις υπόλοιπες 320, πάντα όμως από το ράφι των M-sport ελατηρίων. Η διαφορά αυτή στο στήσιμο μειώνει την υποστροφή και δίνει καλύτερη απόκριση στο τιμόνι. -
Βλέπουμε λοιπόν ότι σε ένα αυτοκίνητο δρόμου (οικογενειακό 5θυρο) δεν κοτσάρεις απλά μια πιο σκληρή ανάρτηση και ελπίζεις ή διατείνεσαι ότι στρίβει καλύτερα.... Υπάρχουν άλλοι δρόμοι πιο σωστοί αλλά τόσο πιο δύσκολοι...
BMW FORUM