-
Ένα σωρό κοσμάκης μετακινείται και τρέχει σαν το Βέγγο πάνω-κάτω για να βγάλει το μεροκάματο του βασικού μισθού...., αν η βενζίνη ήταν απαγορευτική στην τιμή της(ήδη είναι πανάκριβη για μια φτωχή χώρα όπως η δική μας), τι να πω...
Το θέμα είναι αν πραγματικά θέλει το κράτος να περιορίσει την φοροδιαφυγή στα τεχνικά επαγγέλματα (αυτοί είναι κατά κύριο λόγο που δεν πληρώνουν όσα τους αναλογούν ή και τίποτα, ας μην κοροϊδευόμαστε), τρόποι υπάρχουν, ακόμα και απλοί εφοριακοί ξέρουν τρόπους (όπως ξέρουν ότι το σύστημα είναι ... βράσε μέσα, αλλά τι να σου κάνουν και αυτοί...τις εντολές του Υπουργείου εκτελούν... σαν τους αστυνομικούς ένα πράγμα.. ).
-
Ο χρήστης Gilles_27 έγραψε:
Τι πάει να πει 'σήμα τελών του 2009'? Και γιατί να μην είναι σαν τα ασφάλιστρα, για 6 μήνες ή για 1 χρόνο απ' όταν τα πλήρωσες??? Ας αρχίσουμε απ' τα απλά, τα οποία τα έχουμε δεχτεί σαν ΠΡΟΒΑΤΑ και ούτε καν μας περνάει απ' το μυαλό να τα πολεμήσουμε.
... χωράει συζήτηση, αλλά πρέπει να ομολογήσουμε με κάθε ειλικρίνεια πριν την ξεκινήσουμε, ότι θα μπορούσε κάποιος να πει οτι προτείνει να πάνε ανα ημέρα ξέρω γω, για να μην πληρώνεται διάστημα για το οποιο δεν χρησιμοποιείται το αυτοκίνητο. Φαύλος κύκλος εν ολίγοις. Που και παλι αυτό αφορά 2 φορές στη ζωη καθε ΙΧ. Οταν το αγοράζεις, και όταν το πουλας.
Δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό με βάση το οποίο είναι 'φαύλος κύκλος' το να πάνε ανά ημέρα, εβδομάδα, ή μήνα τα τέλη και το να γλιτώνεις π.χ, τέλη 10 μηνών αν το νέο αμάξι το πάρεις Νοέμβριο. Αν μιλάμε για 2λιτρο, μιλάμε για κάπου 500 ευρώ κερατιάτικα με σημερινά δεδομένα (συνυπολογίζοντας την 'εισφορά υπέρ του δημοσίου'). Ουκ ολίγα χρήματα.
Σε ρεαλιστικά μοντέλα καπου πρέπει να τραβηχτεί μια 'γραμμή χρονικής οριοθέτησης'. Και εικάζω ότι είναι ετήσια γιατί το κράτος λειτουργεί με προϋπολογισμό ετήσιο.
Αναρωτιέμαι στις άλλες χώρες που δεν πάνε με το ημερολογιακό έτος τα τέλη κυκλοφορίας, όπου υπάρχουν, πώς στο καλό τα καταφέρνουν και βγάζουν ετήσιο προϋπολογισμό....
Πάντως φαίνεται πως είναι αρκετά δύσκολο να δει κανείς τη λέξη 'ΑΡΠΑΧΤΗ' όταν είναι γραμμένη μπροστά στα μάτια του.
-
Εχω την αποψη οτι 'θυμουνται' το αυτοκινητο σαν μεσο εκτιμησης του πλουτου του καθενος γιατι απλα ειναι το μονο πραγμα που το κρατος το εχει καταγεγραμμενο σωστα!!!!. ετσι ξερει απο ποιον θα τα ζητησει.... ενω αμα κυταξει αλλου ειδους ιδιοκτησιες θα μπλεξει με το αν ειναι η δεν ειναι δικο του......κ.λ.π. Αρα πρεπει να εισπραξει οτι του λειπει απο αυτους που φαινεται να εχουν οχημα...... Ετσι καταληγει σε αδικειες... αποτελεσματικες ομως στο ποθουμενο αποτελεσμα που ειναι η εισπραξη χρηματων ευκολα και γρηγορα και τακτικα (καθε χρονο). Με βαση αυτο εμεις θα πρεπει να βλεπουμε την φακα!!!!! γιατι τζαμπα σε αυτη τη χωρα ειναι μονο το ΔΟΛΩΜΑ!!!!!!
-
Ο χρήστης Gilles_27 έγραψε:
Τι αλλαγή έκανε η ΝΕΑ κυβέρνηση θα μου πει κάποιος με τις ΝΕΕΣ ιδεες?
Το μόνο που έκανε νομίζω είναι να μειώσει στο μισο τις ποινές στα 'μη πράσινα' αυτοκίνητα σε κάποιες κατηγορίες (δηλ σε μικρα, μικρομεσαια). Αν το θεωρεί κάποιος αυτό κοινωνικά ανάλγητο, το συζητάμε... Εγώ μόνο ανεπαρκές ίσως το πω πάντως.
Δεν είναι ιδέεα αυτό. Ειναι αποδοχή της προηγούμενης πολιτικής απλά κόβει λιγότερα.
Shape δεν έχει. Είναι ακριβώς το ίδιο -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
αυτό που σου λέω είναι ότι δε μου λείπουν αλλά ζητώ το δικαίωμα να μη με κοροιδεύουν που δε πηρα E class 1800 cc με 55 χιλιάρικα αρχική
όμως γνώριζες περί της φάκας. Είχες δίλιτρο ατμοσφαιρικό και ήδη πλήρωνες ένα πεντακοσάρικο το έτος. Σίγουρα θα είχες εξαιρετική τιμή για την 3άρα. Τιμή όμως που δεν θα πετύχαινες αν η 3άρα είχε 1.8 κινητήρα και δεν πλήρωνε το 500άρικο αλλά 202 ευρώ το έτος.
Κατανοώ την ένταση αλλά από κάποια στιγμή και μετά κάνουμε τις επιλογές μας.
εδώ κάνεις λάθος καθώςκ αι η mercedes μας πήγαινε -15%. Σιγουρα ήθελα +5000 χιλιάρικα για μία c200
Δε καταλαβαίνω τη λογική της φάκας
Με στεναχωρεί το γεγονός ότι πρέπει να σκεφτόμαστε τη φάκα ... ότι πάντα το κράτος θα μας εξαπατήσεις
Ακόμα και τώρα μετά από τόσες μέρες κυβέρνηση δε μας είπαν τι θα γίνει με την έκτακτη εισφορά στα ΙΧΘα αρχίσω να φωνάζω τώρα για τις κομπίνες των μηχανικών και τους συντελεστές.... και όλα τα άλλα τα φορολογικά
Αλλά αυτά δε τα ξέρει? μόνο όσα τον βολεύουνΑσε ρε χρήστο... όλο τη φάκα και τη φάκα... Ειναι δυνατόν να πάμε μπροστά όταν το μόνιμο μας πρόβλημα είναι επιδότητση και υπερτιμολόγιση.... και να βρούμε 5 μηχανικούς να τους βάλουμε στο έργο να γλυτώσουμε φόρο...
Σε μία χώρα που όταν τις λείπουν χρήματα αντί να μαζεύεται φορολογεί δεν είναι δυνατόν να μην βλέπεις τη φάκα. Είχε ξεκινήσει με τους Ε.Ε. το οποίο και πήρε πίσω και συνέχισε με την έκτακτη φορολόγησή στα εισοδήματα του 2007 (αυτό ήταν μάλιστα παγκόσμια πρωτοτυπία....). Με το μειωμένο τέλος ταξινόμησης ήταν σχεδόν βέβαιο ότι ο επόμενος στόχος ήταν τα πολλά κυβικά. Μάλιστα κάποιος @@λάκας της προηγούμενης Κυβέρνησης είχε πει ευθαρσώς στη TV 'ότι γλύτωσαν 5000 χιλιάρικα καίγονται για το 150άρι παραπάνω που σε βάθος 10 ετών είναι 1500 ευρώ..' (για να δεις το πόσο το μέτρο θα ήταν έκτακτο ή όχι) γράφοντας τα @@ του όσους το 2007 ή 2008 είχαν αγοράσει όχημα μεγάλου κυβισμού.
Οι μηχανικοί δεν κάνουν κομπίνες. Μ.Σ.Κ.Κ. έχουν μία πλειάδα επαγγελμάτων. Πολύ μα πολύ θα ήθελα να φύγουμε από τη λογική του Μ.Σ.Κ.Κ. και να φορολογούμαστε ως επιχειρήσεις όπου και το κόστος του κινητού, αυτοκινήτου και μίας σειράς άλλων εξόδων να εκπίπτουν από την εφορία.
Αν μιλάς για το τελευταίο μέτρο περί ενίσχυσης των Μηχανικών σε hardware, software θα συμφωνήσω ότι η κομπίνα της κομπίνας ω κομπίνα. Μάλιστα οι νέοι Μηχανικοί είχαν γίνει περιζήτητοι καθώς με το 80% επιδοτούμενο ήταν εύκολο οι εταιρείες με μία υπερτιμολόγηση 40% του προϊόντος να φτάσουν να το δίνουν δωρεάν και να μην επιβαρύνονται φορολογικά.
- Γιατί τα 1800 δεν είχα 40% αύξηση?
- Από τα 360.000 μεγάλου κυβισμού 30.000 αγοράστηκαν φέτος.
- Ναι οι μηχανικοί ειναι αγγελούδια... Γιατί δε τρέχουν ένα query στα ιδρύματα να δουν πόσους μηχανικούς έχουμε στις μελέτες...
- Το ΜΣΚΚ ειναι η μεγαλύτερη κομπίνα που καταλαβαίνω
- ναι ωραια να γίνεται όπως η επιχειρήσεις... κάντε μία ΕΠΕ.. δε σας συμφέρει... Δεν κατηγορώ εσένα απλά σκέφτομαι γιατί ομηχανικός και όχι ο Πληροφορικός του Πανεπιστημίου.. Απο που κι ως που?γ
-
Ο χρήστης STAX έγραψε:
Στην Γαλλια δεν πληρωνουν τελη κυκλοφοριαςΠληρώνουν όμως φόρο κατοικίας, ακόμα και οι ενοικιαστές. Πληρώνουν ετήσια συνδρομή στάθμευσης ακόμα και οι μόνιμοι κάτοικοι σε αρκετές πόλεις...Έτσι δεν βγαίνει άκρη
-
Και νέοι φόροι στα καύσιμα:
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Τι αλλαγή έκανε η ΝΕΑ κυβέρνηση θα μου πει κάποιος με τις ΝΕΕΣ ιδεες?
Το μόνο που έκανε νομίζω είναι να μειώσει στο μισο τις ποινές στα 'μη πράσινα' αυτοκίνητα σε κάποιες κατηγορίες (δηλ σε μικρα, μικρομεσαια). Αν το θεωρεί κάποιος αυτό κοινωνικά ανάλγητο, το συζητάμε... Εγώ μόνο ανεπαρκές ίσως το πω πάντως.
Δεν είναι ιδέεα αυτό. Ειναι αποδοχή της προηγούμενης πολιτικής απλά κόβει λιγότερα.
Shape δεν έχει. Είναι ακριβώς το ίδιοΑν το εννοούσες έτσι δε θα διαφωνήσω. Ωστόσο είναι ένα βηματάκι.
Αλλά και πάλι... Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί κολλάτε ολοι στο 2μηνο που θα πληρώσουν ενδεχομένως μέρος του τέλους αδικα. Πράγμα που εδώ που τα λέμε ο εχέφρων το ξέρει και το αποφεύγει εν μερει (ονομάστε μου εσείς το ποσοστό που θα το πάθει , βγαζοντας αυτους που δεν τους νοιαζει η διαφορά λόγω πολυυυ παχιού πορτοφολιου).
Δεν εστιάζετε καλύτερα πχ στην έκτακτη εισφορά? Αυτή όντως αν δεν καταργηθεί, και με τον τρόπο που προέκυψε, είναι νταβατζιλίκι ολκής! -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Στην Γαλλια δεν πληρωνουν τελη κυκλοφοριας
Πληρώνουν όμως φόρο κατοικίας, ακόμα και οι ενοικιαστές. Πληρώνουν ετήσια συνδρομή στάθμευσης ακόμα και οι μόνιμοι κάτοικοι σε αρκετές πόλεις...Έτσι δεν βγαίνει άκρη
παραμιλάς?
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Στην Γαλλια δεν πληρωνουν τελη κυκλοφοριας
Πληρώνουν όμως φόρο κατοικίας, ακόμα και οι ενοικιαστές. Πληρώνουν ετήσια συνδρομή στάθμευσης ακόμα και οι μόνιμοι κάτοικοι σε αρκετές πόλεις...Έτσι δεν βγαίνει άκρη
παραμιλάς?
Αποφάσισα να ασπαστώ το στιλ coyote στο εν λόγω topic
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
αυτό που σου λέω είναι ότι δε μου λείπουν αλλά ζητώ το δικαίωμα να μη με κοροιδεύουν που δε πηρα E class 1800 cc με 55 χιλιάρικα αρχική
όμως γνώριζες περί της φάκας. Είχες δίλιτρο ατμοσφαιρικό και ήδη πλήρωνες ένα πεντακοσάρικο το έτος. Σίγουρα θα είχες εξαιρετική τιμή για την 3άρα. Τιμή όμως που δεν θα πετύχαινες αν η 3άρα είχε 1.8 κινητήρα και δεν πλήρωνε το 500άρικο αλλά 202 ευρώ το έτος.
Κατανοώ την ένταση αλλά από κάποια στιγμή και μετά κάνουμε τις επιλογές μας.
εδώ κάνεις λάθος καθώςκ αι η mercedes μας πήγαινε -15%. Σιγουρα ήθελα +5000 χιλιάρικα για μία c200
Δε καταλαβαίνω τη λογική της φάκας
Με στεναχωρεί το γεγονός ότι πρέπει να σκεφτόμαστε τη φάκα ... ότι πάντα το κράτος θα μας εξαπατήσεις
Ακόμα και τώρα μετά από τόσες μέρες κυβέρνηση δε μας είπαν τι θα γίνει με την έκτακτη εισφορά στα ΙΧΘα αρχίσω να φωνάζω τώρα για τις κομπίνες των μηχανικών και τους συντελεστές.... και όλα τα άλλα τα φορολογικά
Αλλά αυτά δε τα ξέρει? μόνο όσα τον βολεύουνΑσε ρε χρήστο... όλο τη φάκα και τη φάκα... Ειναι δυνατόν να πάμε μπροστά όταν το μόνιμο μας πρόβλημα είναι επιδότητση και υπερτιμολόγιση.... και να βρούμε 5 μηχανικούς να τους βάλουμε στο έργο να γλυτώσουμε φόρο...
Σε μία χώρα που όταν τις λείπουν χρήματα αντί να μαζεύεται φορολογεί δεν είναι δυνατόν να μην βλέπεις τη φάκα. Είχε ξεκινήσει με τους Ε.Ε. το οποίο και πήρε πίσω και συνέχισε με την έκτακτη φορολόγησή στα εισοδήματα του 2007 (αυτό ήταν μάλιστα παγκόσμια πρωτοτυπία....). Με το μειωμένο τέλος ταξινόμησης ήταν σχεδόν βέβαιο ότι ο επόμενος στόχος ήταν τα πολλά κυβικά. Μάλιστα κάποιος @@λάκας της προηγούμενης Κυβέρνησης είχε πει ευθαρσώς στη TV 'ότι γλύτωσαν 5000 χιλιάρικα καίγονται για το 150άρι παραπάνω που σε βάθος 10 ετών είναι 1500 ευρώ..' (για να δεις το πόσο το μέτρο θα ήταν έκτακτο ή όχι) γράφοντας τα @@ του όσους το 2007 ή 2008 είχαν αγοράσει όχημα μεγάλου κυβισμού.
Οι μηχανικοί δεν κάνουν κομπίνες. Μ.Σ.Κ.Κ. έχουν μία πλειάδα επαγγελμάτων. Πολύ μα πολύ θα ήθελα να φύγουμε από τη λογική του Μ.Σ.Κ.Κ. και να φορολογούμαστε ως επιχειρήσεις όπου και το κόστος του κινητού, αυτοκινήτου και μίας σειράς άλλων εξόδων να εκπίπτουν από την εφορία.
Αν μιλάς για το τελευταίο μέτρο περί ενίσχυσης των Μηχανικών σε hardware, software θα συμφωνήσω ότι η κομπίνα της κομπίνας ω κομπίνα. Μάλιστα οι νέοι Μηχανικοί είχαν γίνει περιζήτητοι καθώς με το 80% επιδοτούμενο ήταν εύκολο οι εταιρείες με μία υπερτιμολόγηση 40% του προϊόντος να φτάσουν να το δίνουν δωρεάν και να μην επιβαρύνονται φορολογικά.
- Γιατί τα 1800 δεν είχα 40% αύξηση?
- Από τα 360.000 μεγάλου κυβισμού 30.000 αγοράστηκαν φέτος.
- Ναι οι μηχανικοί ειναι αγγελούδια... Γιατί δε τρέχουν ένα query στα ιδρύματα να δουν πόσους μηχανικούς έχουμε στις μελέτες...
- Το ΜΣΚΚ ειναι η μεγαλύτερη κομπίνα που καταλαβαίνω
- ναι ωραια να γίνεται όπως η επιχειρήσεις... κάντε μία ΕΠΕ.. δε σας συμφέρει... Δεν κατηγορώ εσένα απλά σκέφτομαι γιατί ομηχανικός και όχι ο Πληροφορικός του Πανεπιστημίου.. Απο που κι ως που?γ
- Στα 1800 δεν έχει έκτακτη εισφορά. Έχεις τώρα μεγάλη αύξηση των τελών.
- Αληθές. Εδώ ακριβώς είναι αυτό που είπα και καταλόγησα στο σκεπτικό του Καρεκλοκένταυρου 'ότι γλύτωσαν 5000 χιλιάρικα καίγονται για το 150άρι παραπάνω που σε βάθος 10 ετών είναι 1500 ευρώ..'
- Μελέτες σχετικές με επάγγελμα Μηχανικού πρέπει να γίνονται από μηχανικούς. Κατά τα άλλα θα με συγχωρέσει η αφεντιά σου να σου πω ότι έχω την χειρότερη άποψη για πληροφορικάριους. Ζητούσα για ένα CR ένα μήνα στοιχεία για την μέγιστη ισχύ των μηχανημάτων που είχαν και δεν μπορούσαν να μου απαντήσουν. Φυσικά δεν ήταν τόσο δύσκολο να πας πίσω και να δεις τη μέγιστη ισχύ των τροφοδοτικών και να αθροίσεις τα νούμερα.
- Το ΜΣΚΚ είναι ένας τρόπος φορολόγησης που στόχο έχει να επιτρέψει σε έναν Ε.Ε. με εισόδημα 40~50k max να μην τρέχει συνεχώς στον Φοροτεχνικό. Μάλιστα με το σημερινό μπουρδέλο που λέγεται ΚΒΣ κανείς μα κανείς δεν θέλει να ασχοληθεί με έξοδα έσοδα. Πίστεψε με ότι για το Δημόσιο το χρήμα ρέει πιο άφθονο με το ΜΣΚΚ καθώς δεν είμαστε συνέχεια στην άγρα τιμολογίων οπότε τα έσοδα από το ΦΠΑ είναι πολύ μα πολύ υψηλότερα.
- Το έχω εξετάσει με μία συνάδελφο Δικηγόρο η οποία έκανε τον ευατό της Μονοπρόσωπη ΕΠΕ. Τα κέρδη είναι πολύ μεγαλύτερα. Η ίδια δικαιολογεί τα πάντα ακόμα και τα SPA, τις κρέμες ημέρας, τα ρούχα και τα παπουτσιά ως έξοδα παράστασης συν και τα έξοδα του ΤΑΞΙ (η ίδια δεν έχει αυτοκίνητο και δεν την ενδιαφέρει). Πρακτικά ενώ καθαρίζει ~100,000 ευρώ (μεικτά έσοδα) το έτος δεν πληρώνει περισσότερα από 4000~5000 ευρώ σαν φόρους. Πάντως ως πληροφορικάριος μπορείς με δύο ή τρεις φίλους (όπως το έκανε άλλος γνωστός) να ανοίξετε μία Ε.Ε. (με ελάχιστα έξοδα) ή μία Ο.Ε. (εδώ θέλει προσοχή στην επιλογή) και να γλυτώσετε πάρα πολλά. Βέβαια αυτό σημαίνει και ανάγκη φοροτεχνικού.
-
κοντά είμαστε χρήστο.... θα το ανοίξουμε το μαγαζί που θα πάει...
Η εικόνα που εχω εγώ για τους πληροφορικάριους ειναι η χειρότερη... Οι καλύτεροι συνεργάτες ειναι οι Φυσικοί Μαθηματικοί
Στο σπίτι εχουμε 3 φυσικούς (το σπίτι ειναι ευρεία έννοια στην Ελλάδα).... και με ταπώνουν συνέχεια....
-
Στα εξοδα παραστασεως που αναφερθηκε πως ειναι σιγουρη οτι θα 'σταθουν σε ενα ελεγχο' και δεν θα τα ριξουν ετσι ωστε μετα να εχει να πληρωσει και προστιμο για το ΦΠΑ που θα προκυψει αφου τα εχει ηδη αποφορολογησει ????? Δεν εμπιστευομαι κανενα φοροτεχνικο που λεει οτι αυτα θα τα δεχτει ο ελεγχον..... μιας και ολοι θα ψαχνουν για δικαιολογια να σου ριξουν τα βιβλια......
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Στα εξοδα παραστασεως που αναφερθηκε πως ειναι σιγουρη οτι θα 'σταθουν σε ενα ελεγχο' και δεν θα τα ριξουν ετσι ωστε μετα να εχει να πληρωσει και προστιμο για το ΦΠΑ που θα προκυψει αφου τα εχει ηδη αποφορολογησει ????? Δεν εμπιστευομαι κανενα φοροτεχνικο που λεει οτι αυτα θα τα δεχτει ο ελεγχον..... μιας και ολοι θα ψαχνουν για δικαιολογια να σου ριξουν τα βιβλια......Δικηγόρος είναι. Γνωρίζει πως να κινείται. Όσο και να σου φανεί παράξενο στον έλεγχο που είχε περάσει η εφοριακός τα δέχτηκε όλα. Άλλωστε και τα μεγάλα Δικηγορικά γραφεία το ίδιο κάνουν καθώς η άψογη εικόνα του Δικηγόρου δίνει ένα αίσθημα σιγουριάς στον πελάτη.
Οι Δικηγόροι ως έξοδα παράστασης έχουν και τα ρούχα και τα παπούτσια με τη λογική ότι δεν μπορούν να εμφανίζονται στα Δικαστήρια ως Λέτσοι ή με την παντόφλα. Σήμερα μπορείς να αιτιολογήσεις ακόμα και escort service ως έξοδα παράστασης (για την εξυπηρέτηση των 'αναγκών' των αντισυμβαλλομένων ). (δεν μου έχει πει πάντως αν τη συγκεκριμένη 'υπηρεσία' την έχει ποτέ χρησιμοποιήσει ).
Φεύγουμε από το θέμα πάντως. Όπως φαίνεται η νέα Κυβέρνηση θα κινηθεί στα ίδια πλαίσια των προκατόχων της. Μάλιστα με το γενικότερο σκεπτικό της άγριας φορολόγησης των μεσαίων εισοδημάτων (από 50~100 χιλιάδες ευρώ) (γιατί τα μεγάλα δεν έχουν πρόβλημα έχουν εξωχώριες) και της μεσαίας ιδιοκτησίας (σπίτι+εξοχικό σε σχετικά καλές περιοχές και τα 200,000 ευρώ αντικειμενική είναι στο νερό εξασφαλισμένα και μάλιστα με 5πλάσιο φόρο!!!) θεωρώ πίθανη μία ακόμα πιο σκληρή κλίμακα για τα οχήματα μεγάλου κυβισμού κάνοντας την αγορά τους από φυσικά πρόσωπα λιγότερο ελκυστική.
-
Νομιζω οτι στην περιπτωση των δικηγορων λοιπον υπαρχει 'διαφορετικη συμπεριφορα' των εφοριακων υπαλληλων... ισως ετσι ειναι η 'γραμμη' που εχουν παρει..... μιας και δεν νοηται επισημη διαφοροποιηση στο τι κανουν δεκτο και τι οχι οι διαφοροι ελεγκτες αναλογα με τον ελεγχομενο..... Ολοι μας θα θελαμε να δικαιολογησουμε Εσκορτ υπηρεσιες για να κλεισουμε μια δουλεια!!!!!!
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Νομιζω οτι στην περιπτωση των δικηγορων λοιπον υπαρχει 'διαφορετικη συμπεριφορα' των εφοριακων υπαλληλων... ισως ετσι ειναι η 'γραμμη' που εχουν παρει..... μιας και δεν νοηται επισημη διαφοροποιηση στο τι κανουν δεκτο και τι οχι οι διαφοροι ελεγκτες αναλογα με τον ελεγχομενο..... Ολοι μας θα θελαμε να δικαιολογησουμε Εσκορτ υπηρεσιες για να κλεισουμε μια δουλεια!!!!!!Εντάξει δεν το γράφουν ως έξοδα 'για τις @@υτάνες'. Το εντάσσουν όμως στα έξοδα Δημόσιων Σχέσεων.
Πίστεψε με ότι θα εντυπωσιαστείς αν μελετήσεις τα στοιχεία των τιμολογίων για ορισμένα επαγγέλματα!!
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Νομιζω οτι στην περιπτωση των δικηγορων λοιπον υπαρχει 'διαφορετικη συμπεριφορα' των εφοριακων υπαλληλων... ισως ετσι ειναι η 'γραμμη' που εχουν παρει..... μιας και δεν νοηται επισημη διαφοροποιηση στο τι κανουν δεκτο και τι οχι οι διαφοροι ελεγκτες αναλογα με τον ελεγχομενο..... Ολοι μας θα θελαμε να δικαιολογησουμε Εσκορτ υπηρεσιες για να κλεισουμε μια δουλεια!!!!!!
Εντάξει δεν το γράφουν ως έξοδα 'για τις @@υτάνες'. Το εντάσσουν όμως στα έξοδα Δημόσιων Σχέσεων.
Πίστεψε με ότι θα εντυπωσιαστείς αν μελετήσεις τα στοιχεία των τιμολογίων για ορισμένα επαγγέλματα!!
αφου στα καλά μαγαζία αυτό το περνάνε στο φαγητό... κομπλέ.
-
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
Εθνική επέτειος σήμερα και καθώς για λόγους ιδεολογικούς δεν θέλω να εργαστώ είπα λοιπόν να προσφέρω κάτι για την Χώρα.
Προτείνω λοιπόν ένα σύστημα υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας που στηρίζεται σε όσο το δυνατόν αντικειμενικούς παράγοντες που δεν μεταβάλλονται με το χρόνο αλλά αλλάζουν ανάλογα της κατάστασης του στόλου των οχημάτων πριμοδοτώντας τα νεότερης τεχνολογίας οχήματα σε σχέση με τα παλαιότερα.
Τα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται ως ΤΚ=ΠΒΣΒΣΙΣCO2KK όπου:
ΠΒ: Ποσό βάσης (σε ευρώ με δυνατότητα τιμαριθμικής αναπροσαρμογής ανά έτος).
ΣΒ: Συντελεστής Βάρους. Όσο βαρύτερο ένα όχημα τόσο να πληρώνει περισσότερο.
ΣΙ: Συντελεστής Ιπποδύναμης. Όσο πιο ισχυρό ένα όχημα τόσο να πληρώνει περισσότερο.
ΣCO2: Συντελεστής Αερίων του Θερμοκηπίου. Όσο περισσότερα αέρια του Θερμοκηπίου τόσο μεγαλύτερη η επιβάρυνση.
ΚΚ: Κλάση Καυσαερίων. Όσο παλαιότερο τόσο χειρότερα.Η λογική των 3 συντελεστών είναι απολύτως γραμμική. Δεν υπάρχουν κατηγορίες αλλά τιμές και οι συντελεστές υπολογίζονται με ακρίβεια 3 ψηφίων. Ο τελευταίος συντελεστής σχετίζεται με κατηγορίες οπότε αντικειμενικά δεν υπάρχουν δυνατότητες γραμμικότητας. Το τελικό ποσό στρογγυλεύεται ανά Χ ευρώ (στο excel έχω βάλει το ευρώ).
Ο τύπος για τους 3 πρώτους συντελεστές δίδεται ως:
0 < Τιμή < Μικρότερη Τιμή = Ελάχιστος Συντελεστής
Μικρότερη Τιμή < Τιμή < Τιμή Βάσης = 1+(Τιμή - Τιμή Βάσης) / Τιμή Βάσης
Τιμή Βάσης < Τιμή < Μέγιστη Τιμή = 1+(Τιμή - Τιμή Βάσης) / Τιμή Βάσης * (ίδιο με το προηγούμενο)
Μέγιστη Τιμή < Τιμή = Μέγιστος ΣυντελεστήςΗ Μικρότερη και Μεγαλύτερη Τιμή για τις 3 αυτές κατηγορίες δίδονται ως εξής
ΣΒ. Μικρότερη τιμή 50% του Βάρους Βάσης. Μεγαλύτερη Τιμή 200% του Βάρους Βάσης. Ο Συντελεστής κινείται από το 0.5 ως και το 2.0.
ΣΙ. Μικρότερη τιμή 33% του Βάρους Βάσης. Μεγαλύτερη Τιμή 300% του Βάρους Βάσης. Ο Συντελεστής κινείται από το 0.333 ως και το 2.0.
ΣCO2. Μικρότερη τιμή 33% του Βάρους Βάσης. Μεγαλύτερη Τιμή 300% του Βάρους Βάσης. Ο Συντελεστής κινείται από το 0.333 ως και το 2.0.Ο τύπος για τον τελευταίο συντελεστή (Κατηγορία Καυσαερίων) δίδεται ως:
1+(Κατηγορία Βάσης - Κατηγορία)/(Κατηγορία Βάσης - Χειρότερη Κατηγορία)
Για την ΚΚ οι τιμές λαμβάνουν ως μέγιστη τιμή το 2.0. Οι κατηγορίες είναι από 6 (Euro6) ως 0 (Euro0) άρα οι τιμές για Κατηγορία Βάσης το 4 θα κυμαίνονται από 0.5 (για Euro 6) ως και 2.0 για Euro 0.
Η πρόταση θεωρεί ως κατηγορία βάσης το Euro4 αν και θα μπορούσε για τα πετρελαιοκίνητα να θεωρεί το Euro5 που υποχρεώνει την ύπαρξη φίλτρου DPF. (με τις τιμές στην περίπτωση αυτή να κινούνται από το 0.8 ως το 2.0). Η λογική της επιβάρυνσης των diesel έγκειται στο γεγονός ότι της ίδιας κατηγορίας diesel εκπέμπει περισσότερους ρύπους (ρύπους όχι CO2) από ένα αντίστοιχο βενζινοκίνητο.
Πλεονεκτήματα της μεθόδου.
- Ισοβαρύτητα. Συντελεστές ισοβαρείς ως προς την μέση Τιμή. Ο συντελεστής που διπλασιάζει τη τιμή βάσης μπορεί να τη μειώσει στο μισό κ.λπ. Υπάρχει μία μη γραμμικότητα για τα diesel η οποία μπορεί εύκολα να διορθωθεί όταν εμφανιστούν Κατηγορίας Euro 7 οχήματα.
- Γραμμικότητα. Δεν έχουμε καταστάσεις όπου πχ το 142 να επιβαρύνεται πολύ περισσότερο από το 138 (μιλάμε για καυσαέρια) ώστε δεν δημιουργούνται ιδιαίτερες πιέσεις στην αγορά για την 'χάλκευση' των τιμών. Φυσικά υπάρχουν και μέγιστες και ελάχιστες τιμές (ο ιδιοκτήτης ενός GT-R με 480 άλογα θα πληρώνει το ίδιο με τον ιδιοκτήτη μίας Bentley με πάνω από 600 άλογα) αλλά μιλάμε για ιδιαίτερα extreme καταστάσεις που εύκολα θεραπεύονται με αυξήσεις του μέγιστου και ελάχιστου ποσοστού κατά ισοβαρή τρόπο.
- Στήριξη σε αντικειμενικές τιμές. Το απόβαρο, η ιπποδύναμη, οι εκπομπές καυσαερίων και βέβαια η κλάση ρύπων. Εδώ τίθεται ένα ζήτημα τι θα γίνει με τα βελτιωμένα οχήματα με αυξημένη ιπποδύναμη. Αυτό δεν λύνεται εύκολα αλλά δεν έχει και ιδιαίτερο ενδιαφέρον καθώς αφορά λιγότερο από το 4% των οχημάτων. Φυσικά για τα νέα οχήματα μπορεί να υπάρξει η δυνατότητα σφράγισης των ECU και των λοιπών εξαρτημάτων.
- Ισοβαρύτητα μεταξύ περιβαλλοντικών-ενεργειακών παραγόντων και παραγόντων συντήρησης οδοστρώματος. Οι δύο πρώτοι παράγοντες αφορούν το κόστος συντήρησης της οδοστρωσίας. Οι τελευταίοι δύο το ενεργό-περιβαλλοντικό κόστος. Το μέγιστο γινόμενο το δύο πρώτων παραγόντων είναι ίσο με το μέγιστο των δύο τελευταίων.
- Μεγάλη ψαλίδα τιμών. Ένα όχημα με τις μικρότερες τιμές σε κάθε συντελεστή πληρώνει 33.3 φορές λιγότερο ενώ ένα όχημα με τις μεγαλύτερες τιμές πληρώνει 36 φορές παραπάνω.
- Πραγματικά Κίνητρα απόσυρσης ή παύσης της κυκλοφορίας ως κανονικού αυτοκινήτου για τα παλαιά οχήματα. Μία Ferrari Euro6 με 1400 κιλά, 570 άλογα, 300 CO2 πληρώνει 3.70 φορές παραπάνω από τη Τιμή Βάσης. Μία Ferrari Daytona των 1200 κιλών με 352 άλογα, 420+ CO2, Euro0 πληρώνει πληρώνει 17.61 φορές την τιμή βάσης.
Μειονεκτήματα της μεθόδου
- Ορισμός των μέσων τιμών για τους 3 πρώτους συντελεστές. Μία λύση είναι ο ορισμός ως μέσης τιμής της τιμής των οχημάτων που κυκλοφορούν. Εδώ οι δυσκολίες εστιάζονται ότι μόλις τα τελευταία 5 ως 10 έτη στις άδειες κυκλοφορίας υπάρχουν στοιχεία όπως το απόβαρο και η ιπποδύναμη. Για τα παλαιότερα οχήματα απαιτούνται στοιχεία από τους κατασκευαστές που συνεπάγεται ψάξιμο.
- Πολυπλοκότητα. Όχι ιδιαίτερη καθώς φτάνει ένα excel. Περισσότερο φασαρία είναι το 1.
- Μεταβλητότητα ανά έτος. Καθώς οι τιμές βάσης θα αλλάζουν θα αλλάζει και ελαφρά το κόστος από έτος σε έτος. Κινούμενοι προς ελαφρύτερα και λιγότερο ενεργοβόρα οχήματα με λιγότερους ρύπους με την ίδια μέση ιπποδύναμη θα έχουμε αύξηση των τελών που θα πληρώνει ένα όχημα μετά από 5 έτη σε σχέση με όταν αυτό ήταν καινούργιο. Από την άλλη μπορεί να δούμε και τα αντίθετα αποτελέσματα ειδικά με το βάρος όπου στην τελευταία 15ετία έχουμε δει μία μέση αύξηση του βάρους περί τα 300~500 κιλά ανά κατηγορία.
- Κατηγοριοποίηση για τον ΚΚ. Αν ήμασταν στην Αμερική η EPA θα μας έδινε τιμές ρύπων θα έμπαιναν σε ένα τύπο όπου θα έβγαινε η συνολική επιβάρυνση ανά όχημα και θα μπορούσε να 'γραμμικοποιηθεί' και αυτός ο συντελεστής. Αλλά στην Ευρώπη αυτά τα πράγματα δεν τα πειράζουμε.
- Αντιδράσεις. Από τους έχοντες μεγαλύτερα οχήματα, με μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις και υψηλότερη κατανάλωση.
Το excel με τα στοιχεία του IMA (1368 κιλά, 115 άλογα, 109CO2 και κλάση 4) και τιμή βάσης τα 200 ευρώ θα τα βρείτε εδώ:
http://ifile.it/ghtf28v/proposal_for_traffic_tax.xls
Περιμένω προτάσεις ή απόψεις και συγνώμη για το σεντόνι.
-
πρέπει να προσθέσεις..... τα μ^2 που καταλαμβάνει το όχημα
το πόσο ασφαλές είναι στα crash testPs
σε κάποιο κανάλι TV, άκουσα ότι από του χρόνου τελη 2011, θα αλλάξει πάλι το σύστημα και θα έχει σχέση με το CO2 -
Με το βάρος είναι ήδη αρκετά καλυμένος.
Περίπλοκο είναι εκ πρώτης όψεως και δεν ξέρω από άποψη μηχανοργάνωσης τί απαιτεί για να στηθεί, αλλά η λογική του είναι στέρεα ΙΜΟ.
Δεν είανι τυχαίο όμως που πουθενά δεν έχουν τόσο 'εξατομικευμένο' σύστημα... (βλ bold ως αιτία φαντάζομαι)
Τέλη κυκλοφορίας