-
ασε φιλε μ'αυτα που διαβαζω στα φορα,ποιος ξερει τι μας περιμενει
(βασικα χεστηκα κιολας δε θα ναι κι δικο μου )
-
Ο χρήστης MindFresh KilBreeze έγραψε:
ασε φιλε μ'αυτα που διαβαζω στα φορα,ποιος ξερει τι μας περιμενει(βασικα χεστηκα κιολας δε θα ναι κι δικο μου )
καλα μια χαρα αυτοκινητο ειναι, απλα περιμενα περισσοτερα
-
ειπαμε
Leon
-
Ο χρήστης MindFresh KilBreeze έγραψε:
μηπως oxι ; δεν εχω παρατηρησει τετοιο πραγμα
ειναι ενας θορυβος σαν συντονισμος...σαν να κοπανανε λεπτα φυλλα μεταλλου μεταξυ τους.
Βασικα ειναι κατι που παρατηρω στα περισσοτερα hatch.Ισως επειδη μεχρι τωρα ειχαμε μονο sedan στην οικεγενεια που εχουν διαφορετικο σχεδιο και κατανομη βαρους στο πορτ μπαγκαζ
συνηθως τρίζει η πινακίδα, ή μάλλον για να είμαι πιο συγκεκριμένος, τρίζει το πλαστικό που τοποθετούν την πινακίδα, διότι δεν πατάει καλά στο πορτ παγκάζ. οπότε κλείνοντάς το με δύναμη, συντονίζεται και χτυπά την λαμαρίνα...
έντιτ: μετά είδα ότι σου απάντησαν και άλλοι 10
-
Ο χρήστης MindFresh KilBreeze έγραψε:
ειπαμεLeon(δεν ξερω που μπαινει η Octavia αναμεσα στα παραπανω)
σιγουρα πανω απο λεον ειναι καλη ποιοτικα η octavia και θεωρητικα (ασχετου πατωματος ) ειναι μια κατηγορια πανω σε αυτη του passat δηλαδη
-
Πλατφορμα ειναι η ιδια με τα παραπανω,αν και νομιζω οτι δεν παιζει ρολο στη συναρμογη και στο φινιρισμα.Oπως εγραψα δεν ξερω τι παιζει με την octavia(τωρα που το σκεφτομαι ειναι παραδοξο για μενα αλλα ενω εχω μπει σε ferrari,lambo,lada,zastava,δεν εχω μπει ποτε σε skoda) αλλα με αυτα που γραφεις το πιθανοτερο ειναι να διαφοροποιειται ο 'κινεζος προμηθευτης'.
οπως και να χει ισχυει το 'ο,τι πληρωνεις παιρνεις' και φυσικα η χρηματικη διαφορα μεταξυ leon-A3 καπου θα πρεπει να πηγαινει
αληθεια το δικο σου να υποθεσω οτι ειναι τανκς ακομη ετσι?(μπηκα σε ενα ταλαιπωρημενο Α3 πρωτης γενιας και δεν ακουγοταν κιχ)
-
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
μηπως oxι ; δεν εχω παρατηρησει τετοιο πραγμα
ειναι ενας θορυβος σαν συντονισμος...σαν να κοπανανε λεπτα φυλλα μεταλλου μεταξυ τους.
Βασικα ειναι κατι που παρατηρω στα περισσοτερα hatch.Ισως επειδη μεχρι τωρα ειχαμε μονο sedan στην οικεγενεια που εχουν διαφορετικο σχεδιο και κατανομη βαρους στο πορτ μπαγκαζ
συνηθως τρίζει η πινακίδα, ή μάλλον για να είμαι πιο συγκεκριμένος, τρίζει το πλαστικό που τοποθετούν την πινακίδα, διότι δεν πατάει καλά στο πορτ παγκάζ. οπότε κλείνοντάς το με δύναμη, συντονίζεται και χτυπά την λαμαρίνα...
έντιτ: μετά είδα ότι σου απάντησαν και άλλοι 10
Παντως στα αυτοκινητα test drive παρουσιαζονται διαφορα. εγω στο golf που εκανα τεστ ανοιξα τη θηκη για τα γυαλια που εχει στην οροφη και δεν εκλεινε με τιποτα...βεβαια εκει αναρωτηθηκα που ειναι η ποιοτητα των γερμανικων (το αυτοκινητο ειχε μολισ 10000km) αλλα μετα ειπα να μην ειμαι τοσο αυστηρος και το ριξα στην κακομεταχειρηση... τωρα που το σκεφτομαι δεν ξερω αν ειναι λογικο να συμβαινει κατι τετοιο
-
Χωρις να θελω να χαρακτηριστω και εκ των εσω εγκαθετος,υπαρχουν μερικα διαπιστωμενα/διαπιστευμενα( ) θεματα τριξιματος (π.χ πλαφονιερα,αεραγωγοι κ.α) που εμφανιζονται με υψηλη συχνοτητα και τα παρεδεχονται οι περισσοτεροι εκ των ιδιοκτητων.Οι οποιοι γενικα ειναι ακομπλεξαριστα ατομα .Αλλα γενικοτερα σε οποιο dedicated forum κι αν πας θα δεις section με (αρκετα) προβληματα.Εξαιρειται το alfisti βεβαιως-βεβαιως
Καταληγω στο οτι τετοια ζητηματα ειναι αναποφευκτα με το σημερινο συστημα σχεδιασμου,προμηθειας,κατασκευης και γενικοτερου logistics management της παγκοσμιας αυτοκινητοβιομηχανιας.Με λιγα λογια ¨δεν τα φτιαχνουν οπως παλια'.Κι αυτο ισχυει για τα περισσοτερα προιοντα.Για να παρεις κατι ποιοτικο κι απροβληματιστο οσον αφορα τη συναρμογη και το φινιρισμα πρεπει να κοιταξεις απο κατηγορια Audi,Merc,BMW,καιπανω.Και παλι υπο προυποθεσεις
-
Συνήθως όταν μιλάμε όμως για ποιότητα πλαστικών, κάνουμε το λάθος να μένουμε στην υποκειμενική εντύπωση που αφήνουν τα πλαστικά στο σαλόνι, αφήνοντας απ'έξω την πραγματική υποκείμενη ποιότητα κατασκευής ή ακόμα και την ποιότητα των ίδιων των πλαστικών.
Πολλές φορές επίσης παρασυρόμαστε από την εντύπωση που μας αφήνει ένα προσεγμένο σαλόνι και επεκτείνόμαστε και σε θέματα αξιοπιστίας. Μάλιστα αυτό δεν έχει να κάνει μόνο με την εσωτερική σύγκριση αυτοκινήτων του γκρουπ αλλά και γενικότερα με όλες τις μάρκες.
Για παράδειγμα η εντύπωση που μπορεί να αφήσει το 3θυρο Auris με τα σκληρά πλαστικά στο ταμπλό: αν δεν ήταν εδραιωμένη η πεποίθηση για την αξιοπιστία της Toyota ή εναλλακτικά αν το Auris ήταν αυτοκίνητο άλλης μάρκας, το σαλόνι του αναμφίβολα θα γεννούσε από μόνο του αρνητικούς συνειρμούς για την αξιοπιστία και την στιβαρότητα της κατασκευής.Τώρα για τον εμφύλιο στο γκρουπ VW, η αλήθεια είναι πως τα αυτοκίνητά του στη μικρομεσαία κατηγορία διαφέρουν σε λεπτομέρειες που όμως μαζεύονται στον τελικό απολογισμό και κάνουν τη διαφορά, όχι όμως σε ζητήματα τεχνολογίκής φύσης. Τέτοιες είναι η πολύ καλύτερη ηχομόνωση, η κατά το δυνατόν απουσία τριγμών στο Audi κλπ. Το Golf συνολικά πλέον έχει προσεγγίσει επικίνδυνα το A3 αν δεν το έχει φτάσει κιόλας (η γνώμη μου είναι πως η σημερινή ψαλίδα αναμένεται να ξανανοίξει με την εμφάνιση του Golf VII & Α3 ΙΙΙ, γιατί διαφορετικά χάνει το νόημα της ύπαρξής του το Α3!), και με κάποια διαφορά ακολουθεί η Octavia II και έπεται το Leon II. Όλα όμως έχουν ίδια κομμάτια στο σασί, πάνω κάτω κοινά μηχανολογικά, κάποια πλαστικά, ηλεκτρικά κά, .
Golf VI και A3 II είναι πλέον συγκριτικά σε ανώτερα επίπεδα κατασκευής που έχουν να κάνουν και με βαθύτερα ζητήματα που δεν εντοπίζονται άμεσα και δε φαίνονται εκ πρώτης όψεως όπως ενδεικτικά η πολύ πιο προσεγμένη ηχομόνωση, ενώ ακολουθούν Octavia II και Leon II με το πρώτο να υπερέχει σε ποιότητα πλαστικών και πρακτικότητα στο σαλόνι και το δεύτερο να έχει λίγο πιο προσεγμένη εικόνα στο (μικρότερο) χώρο αποσκευών.
Η σειρά Octavia>Leon πάντως ισχύει μόνο για την τελευταία γενιά , γιατί στην προηγούμενη πρώτη γενιά των Octavia και Leon τα πράγματα ήταν αντίστροφα και τα πλαστικά του Leon Ι ήταν κατά πολύ ανώτερα από της Octavia Ι, ακόμα και αυτής μετά το f/l (θυμάμαι την πρώτη Octavia I του 1997 που είχα την τύχη να έχω για κάποιο διάστημα και στην οποία τα πλαστικά ήταν στην κυριολεξία τριτοκοσμικά!) . -
σωστα οσα γραφεις αλλα εγω δεν εστιαζω τοσο στην αξιολογηση της ποιοτητας συγκριτικα με καποιο αλλο μοντελο(που θα μπορουσε νε λειτουργει σαν αλλοθι/ξεκαρφωμα) αλλα οσον αφορα στη διαρκειας της αποκομιζομενης εντυπωσης.Οταν π.χ στα 15.000 ακους θορυβους που δεν ακουγες στα 5.000,ε υπαρχει θεμα.
Φυσικα η γενικη εντυπωση(που φανταζομαι δεν διαμορφωθηκε τυχαια) ειναι πως τα περισσοτερα μοντελα του VAG υπερεχουν σε αυτο τον τομεα σε καθε κατηγορια τιμης.
-
Ο χρήστης MindFresh KilBreeze έγραψε:
αληθεια το δικο σου να υποθεσω οτι ειναι τανκς ακομη ετσι?(μπηκα σε ενα ταλαιπωρημενο Α3 πρωτης γενιας και δεν ακουγοταν κιχ)
αν και εχω λιγα σχετικα χλμ (40.000) δεν εχω κανενα σοβαρο προβλημα.
βεβαια εχω 18αρες και σκληρη ρυθμιση, αρα η ταλαιπωρια ειναι μοιραια πιο εντονη απο τα αδελφα Α3.το μονο που εμενα με ενοχλει ειναι η οροφη οταν ειναι σε 'χωνευτη' θεση. εκει την ακουω στις λακουβες
επισης κανει εναν ελαφρυ ηχο η εταζερα τον οποιο εγω δεν προσεχω παρα μονο οποιος καθεται πισω (μου τον επισημαναν χθες)
τα πλαστικα ακομα ειναι σε παρα πολυ καλη φαση ,μονο σε πολυ εντονη ανωμαλια περνωντας αποτομα μπορει να ακουσω κατι απο το συνολο του ταμπλω , αλλα και παλι δεν απασχολει, πρεπει να δοσεις προσοχη για να το ακουσεις
μονιμους τριγμους που να ακουγονται με το παραμικρο δεν εχωειμαι πολυ ευχαριστημενος απο τη στιβαροτητα του αυτοκινητου, αν και ειμαι ακομα σχετικα στην αρχη..
το γκολφακι του φιλου μου ομως ειναι με 16αρα πιο μαλακο και ουτε 10 χιλιαρικα στο οδομετρο..
μη φανταστεις οτι ειναι χαρχαλο , απλα το περιμενα καλυτερο απο το Α3 και αυτο δε συμβαινειεχει απλα πιο ωραια και μαλακα πλαστικα
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
μη φανταστεις οτι ειναι χαρχαλο , απλα το περιμενα καλυτερο απο το Α3 και αυτο δε συμβαινει
εχει απλα πιο ωραια και μαλακα πλαστικα
Λογικό δεν είναι; Αλλιώς δε θα υπήρχε λόγος ύπαρξης του Audi.
-
H συναρμογή του Audi είναι ένα επίπεδο πάνω φυσικά!
Επειδή ξέρω τα τρωτά σημεία συναρμογής του V (πχ βλέπε τέλειωμα πλαστικού κεντρικού τούνελ στην μοκέτα), όταν μπήκα στο VI αυτά κοίταξα πρώτα. Λοιπόν τα πλαστικά είναι όλα καλύτερα παντού αλλά η συναρμογή και όλα τα σημεία στήριξης είναι στα ίδια σημεία και με τον ίδιο τρόπο οπότε παραμένει κάτω του Α3 -
Golf R Pricing...Germany:
-
Μετα απο (σχεδον) 5 μηνες παραλαβαμε το γκολφ μας.Τον γκολφ μας μαλλον για να ειμαστε συνεπεις και με την VW.
Πρωτες εντυπωσεις-αψογες
Αρχικα,αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι τα αποθεματα ροπης που εχει ο κινητηρας,επιτρεποντας να πας με μια ταχυτητα πανω.Μπορει ν'ακουγεται κλισε αλλα,ισχυει και σου επιβαλλει να προσαρμοστεις σ'εναν διαφορετικο τροπο οδηγησης.Ολα ειναι θεμα συνηθειας.
Αλλο στοιχειο που θα μου παρει καιρο να συνηθισω ειναι η αισθηση που σου δινει οταν αυξανεις ταχυτητα.Μπορει π.χ να πηγαινεις με 70-80 και να χεις την αισθηση οτι πας με 50.Το χα πρωτοπαρατηρησει στο test drive,αλλα ηταν το 160ρι οποτε το θεωρησα λογικο.
Ανωτερη ποιοτητα κυλισης,αρχοντικο πατημα στο δρομο.Ειναι γενικα ανετο,κραταει στις στροφες/καμπες αλλα και σπορ δε θα το χαρ/ζα.Πολυ καλη ηχομονωση,λιγοστοι αεροδυναμικοι θορυβοι(μεχρι τα 120 που το ανοιξα),και ο κινητηρας σχετικα ησυχος.
Μεσα στην καμπινα προς το παρον δεν ακουγεται ουτε τριγμος.Βεβαια διατηρω τις επιφυλαξεις μου για οταν το αυτοκινητο θ'αρχισει να γραφει χιλιομετρα(ναι κακοφημη πλαφονιερα,εσενα δειχνω)
Αυτα προς το παρον.Να ευχηθω συντομη παραλαβη σε οσους περιμενουν το δικο τους αυτοκινητο.
-
welcome to the club
καλοριζικο και απροβληματιστοΕπισης περα απο αυτοκινητο , απεκτησες και υποβρυχιο απο οτι διαπιστωσα σημερα, ανεβαινοντας τον περιφερειακο πολυγωνου
+1 σε οτι ειπες , την ιδια αισθηση εχω και μετα απο 5500 χιλιομετρα με τα 5000 να ειναι μεσα στην αθηνα
-
Καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο λοιπόν
-
Ευχαριστω για τις ευχες,να στε καλα και να χαιρεστε τα δικα σας
Λοιπον το αμαξακι,τελικα αρχιζει και μου καλαρεσει.Παραμενει ασχημοπαπο κατα τη γνωμη μου,αλλα ειναι εντυπωσιακο ποσοι γνωστοι και φιλοι το παινεψαν,αυθορμητα,για την εξωτερικη του εμφανιση.(μαλλον ευθυνεται η θεση της λεξης Golf στο συλλογικο υποσυνειδητο )Ανεβηκε πολυ στην εκτιμηση μου (τι ψωνιο ε? )
Στο δρομο,εκανα κατι ταρζανιες μπας και ενεργοποιησω το esp,αλλα ματαια.Ειτε δεν προσπαθησα αρκετα(ειναι αληθεια πως δεν το ξερω καλα ακομα και δισταζω),ειτε δεν ειναι τοσο παρεμβατικο.Παντως κι ετσι κρατουσε ικανοποιητικα στις αποτομες αλλαγες κατευθυνσης.
btw ξερει κανεις καναν καλο VIN decoder για το 6,διοτι οσους δοκιμασα μου το βγαζαν μοντελο 1988,Jetta,κ.ο.κ.
-
Καλορίζικο!
WVW=επιβατηγό VW Ευρώπης
ZZZ:άσχετο
1Κ=Golf V/VI(5Κ)
Z:άσχετο
A=έτος κατασκευής 2010(θεωρείται μετά την 1/5/2009) ή 9=έτος κατασκευής 2009 (πριν την 1/5/2009)
*=εργοστάσιο κατασκευής, P=Mosel/U=Uitenhage/W=Wolsfurg κλπ (θα μας πεις τί σου λέει, να σου πούμε ποιο είναι)
******=σειριακός αριθμός κατασκευής (αν τον πεις στο περίπου, θα σου πούμε πότε περίπου κατασκευάστηκε)Έχει ένα άλλο τετράγωνο αυτοκόλλητο συνήθως στο βιβλιαράκι και ένα δεύτερο κάτω από το χαλάκι του πορτ-μπαγκάζ όπου υπάρχουν κωδικοί με τα στοιχεία εξοπλισμού, με άλλα λόγια τον εξοπλισμό δεν τον βρίσκεις στο VIN.
-
να σαι καλα για τις ευχες
λοιπον,στο assembly plant εχει P,δλδ Mosel.
Ειχα την εντυπωση οτι η συναρμολογηση του 6 ειχε μεταφερθει αποκλειστικα στο Wolfsburg
VW Golf VΙ