-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Τόσο πολύ το επηρρέασε το υπερβολικό φούσκωμα των ελαστικών;;;
Γιατί η ποιότητα κύλισης αυτού που είχα οδηγήσει, μου θύμησε Leon με σπορ ανάρτηση (δηλαδή ψιλοχάλια...)
Και όμως, είναι ή μεγάλη πίεση κάνει το αυτοκίνητο να συμπεριφέρεται χάλια.
Τον Μάϊο αγόρασα ένα Scenic II 1.5.diesel Conquest, το οποίο με απογοήτευε στα εγκάρσια σαμαράκια των ελληνικών δρόμων, τα οποία δεν είναι και λίγα. Συγκρίνοντας το νέο αυτοκίνητο με το παλιό μου Renault 19 Chamade, τα οποία οδηγούσα ταυτόχρονα, αναθεμάτιζα την ώρα και τη στιγμή που αγόρασα το καινούριο... Μέχρι, που στην τρίτη φορά που πήγα για καύσιμα θέλησα να μετρήσω την πίεση των ελαστικών, μήπως ... έχουν χάσει αέρα! Δεν πίστευα στα μάτια μου, ένα λάστιχο είχε πίεση 50, δύο 47 και ένα 45!!! Με το που έβαλα στα ελαστικά 32 με 35 πίεση το αυτοκίνητο έγινε 'μαγικό χαλί' σε σχέση με το κούτσουρο που είχα πριν. Βέβαια και τώρα, όταν πάρεις τη στροφή με κάμποσα χιλιόμετρα και υπάρχει εγκάρσιο σκάμα (από τις γνωστές τάφρους των ελληνικών δρόμων) ή σαμαράκι, το πίσω μέρος του αυτοκίνητου τείνει να μετακινηθεί ολόκληρο, αλλά όχι κάτι τρομακτικό. -
αυτο που λες οτι τεινει να μεταφερθεί ολόκληρο συμβαινει για κλασμα του δευτερολέπτου αλλά εμέσως αποκτα σταθερότητα έτσι..??? αν ναι αυτό το νοιώθω και γω στο scenic του πατερα..
για το scenic III, ωραιο review.. η κατανάλωση πως ειναι..??
-
Ο χρήστης lesoko έγραψε:
Και όμως, είναι ή μεγάλη πίεση κάνει το αυτοκίνητο να συμπεριφέρεται χάλια.
.....................Χμμμμ... ενδιαφέρον...
Καλά, λογικό είναι να έχει αναπηδήσεις ο ημιάκαμπτος, αλλά δεν περίμενα τόσο μεγάλη διαφορά στην κύλιση...
Καλό αυτό για το αμάξι, κακό για την αντιπροσωπεία που δεν κοιτάζει να έχει κανονικές πιέσεις στα λάστιχα των test drive...
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
αυτο που λες οτι τεινει να μεταφερθεί ολόκληρο συμβαινει για κλασμα του δευτερολέπτου αλλά εμέσως αποκτα σταθερότητα έτσι..??? αν ναι αυτό το νοιώθω και γω στο scenic του πατερα..΄
Αυτό ακριβώς! Βέβαια συμβαίνει όταν το παρακάνεις κάπως για τον όγκο και το στυλ του αυτοκινήτου ε;
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Και όμως, είναι ή μεγάλη πίεση κάνει το αυτοκίνητο να συμπεριφέρεται χάλια.
.....................Χμμμμ... ενδιαφέρον...
Καλά, λογικό είναι να έχει αναπηδήσεις ο ημιάκαμπτος, αλλά δεν περίμενα τόσο μεγάλη διαφορά στην κύλιση...
Καλό αυτό για το αμάξι, κακό για την αντιπροσωπεία που δεν κοιτάζει να έχει κανονικές πιέσεις στα λάστιχα των test drive...
Μήπως θα έπρεπε να κάνουν και έναν έλεγχο των αυτοκινήτων τους, πριν τα παραδόσουν στον πελάτη; Ένα πλύσιμο κι αυτό σε βούρτσες άθλιας ποιότητας, που, επειδή έφθασα εγκαίρως στην αντιπροσωπεία, το απέτρεψα την τελευταία στιγμή! Καλύτερα άπλυτο, παρά γρατσουνισμένο...
-
Διάβασα με ενδιαφέρον τα post, και θα ήθελα τις απόψεις σας δεδομένου του ενδιαφέροντός μου για αγορά πολυμορφικού, πιθανότατα του scenic iii, σκέφτομαι όμως και το peugeot 3008 (εντάξει, δεν είνιαι ακριβώς πολυμορφικό). Τα κριτήριά μου, με την ακόλουθη σειρά αξιολόγησης:
1α. Η 2η σειρά καθισμάτων να χωράει τρία καθισματάκια, ή 2 (στην άκρη) και έναν ενήλικα, με άνεση (εκτιμώ ότι μόνο το scenic στα δίνει αυτά, για το peugeot δε ν πρέπει να ισχύει).
1β. Αξιοπιστία κινητήρα : της PSA-BMW που φοριέται στο 3008 φαίνεται πολύ πιο εξελιγμένος/δοκιμασμένος/ ίσως και αξιόπιστος (ξέρω ότι κάποια μικροπροβλήματα διορθώθηκαν στις σειρές παραγωγής 2008 και μετά), διορθώστε με αν κάνω λάθος.
Αυτά τα 2 κριτήρια είναι εξίσου σημαντικά στην κλίμακα αξιολόγησής μου (εξού και τη αρίθμησή τους ως 1α και 1β)
-
Ύψος θέσης οδήγησης. Δε με ενδιαφέρει το suv look, αλλά το να έχω ψηλή θέσης οδήγησης, κάτι που συμβαίνει με το 3008, αλλά με το scenic iii η ίδια η εταιρία μιλάει για sallon type driving position, και εδώ σίγουρα μπορεί αν μοηθήσει κάποιος που το οδήγησε. Δεν ξέρω αν το grand scenic έχει πιο ψηλή θέση οδήγησης.
-
Άνεση-Ποιότητα κύλισης. Εκτιμώ ότι το scenic υπερτερεί, αλλά δεν έχω οδηγήσει κανένα από τα δυο για να έχω ιδία άποψη.
Ευχαριστώ
-
-
Ο χρήστης delta3 έγραψε:
Διάβασα με ενδιαφέρον τα post, και θα ήθελα τις απόψεις σας δεδομένου του ενδιαφέροντός μου για αγορά πολυμορφικού, πιθανότατα του scenic iii, σκέφτομαι όμως και το peugeot 3008 (εντάξει, δεν είνιαι ακριβώς πολυμορφικό). Τα κριτήριά μου, με την ακόλουθη σειρά αξιολόγησης:1α. Η 2η σειρά καθισμάτων να χωράει τρία καθισματάκια, ή 2 (στην άκρη) και έναν ενήλικα, με άνεση (εκτιμώ ότι μόνο το scenic στα δίνει αυτά, για το peugeot δε ν πρέπει να ισχύει).
1β. Αξιοπιστία κινητήρα : της PSA-BMW που φοριέται στο 3008 φαίνεται πολύ πιο εξελιγμένος/δοκιμασμένος/ ίσως και αξιόπιστος (ξέρω ότι κάποια μικροπροβλήματα διορθώθηκαν στις σειρές παραγωγής 2008 και μετά), διορθώστε με αν κάνω λάθος.
Αυτά τα 2 κριτήρια είναι εξίσου σημαντικά στην κλίμακα αξιολόγησής μου (εξού και τη αρίθμησή τους ως 1α και 1β)
-
Ύψος θέσης οδήγησης. Δε με ενδιαφέρει το suv look, αλλά το να έχω ψηλή θέσης οδήγησης, κάτι που συμβαίνει με το 3008, αλλά με το scenic iii η ίδια η εταιρία μιλάει για sallon type driving position, και εδώ σίγουρα μπορεί αν μοηθήσει κάποιος που το οδήγησε. Δεν ξέρω αν το grand scenic έχει πιο ψηλή θέση οδήγησης.
-
Άνεση-Ποιότητα κύλισης. Εκτιμώ ότι το scenic υπερτερεί, αλλά δεν έχω οδηγήσει κανένα από τα δυο για να έχω ιδία άποψη.
Ευχαριστώ
Θα σου απαντήσω για το Scenic που το είδα (δεν το οδήγησα), αλλα είμαι κάτοχος του Scenic II, όπως έγραψα παραπάνω.
1α. Σίγουρα χωράνε 2 καθισματάκια και ένας ενήλικας. 3ο καθισματάκι δύσκολο μου φαίνεται, με τον όγκο που έχουν τα παιδικά καθισματάκια, κυρίως με τα πλαϊνά προστατευτικά, που τα θεωρώ υπερβολικά προτεταμένα. Το λέω αυτό επειδή το μεσαίο κάθισμα είναι λίγο πιο περιορισμένων διαστάσεων και λογικά θα παίρνει ένα καθισματάκι με πιο περιορισμένες διαστάσεις.
1β. Οι ντήζελ της Ρενώ είναι από τους πιο δοκιμασμένους στην Ευρώπη. Ο TCE 130 δεν έχει δοκιμαστεί, οπότε ας αρκεστούμε στα δείγματα γραφής του μικρότερου TCE 100, που είναι αρκετά αξιόπιστος απ ότι διαβάζω.
2. Δεν κατάλαβα, τελικά θέλεις ή δε θέλεις ψηλή θέση οδήγησης; Προσωπικά, θα προτιμούσα τη χαμηλότερη θέση οδήγησης, για να έχω καλύτερη αίσθηση, το Σενίκ μου φαίνεται ψηλό, στο μέλλον, αν θέλω χώρους, θα στρεφώ σε Megane ή Laguna station.
3?
4. Δε χρειάζεται καν να το αναφέρουμε. Και τα 2 είναι της γαλλικής σχολής, οπότε προσφέρουν κορυφαία άνεση και ποιότητα κύλησης. Αν το Scenic III είναι έστω και ένα κλικ παραπάνω από το ΙΙ, τότε θα μείνεις απόλυτα ικανοποιημένος. Βέβαια το κυριότερο που σου προσφέρει είναι η αίσθηση της ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, όταν μεταφέρεις την οικογένειά σου, κάτι το οποίο είναι πολύ βασικός λόγος, προκειμένου να αγοράσεις το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. -
-
Ευχαριστώ κατ' αρχήν για την απαντηση
Όπως τα λες πιστεύω κι εγώ ότι πρέπει να είναι.
Όσο για τη θέση οδήγησης, τη θέλω ψηλή, αν και δεν κατάλαβα αν τελικά είναι ψηλή ή δεν είναι, στο νέο scenic.Εσύ πως το βλέπεις?
Επίσης, δεν ξέρω κατά πόσο θα πρέπει να περιμένω λίγο μετά το άναμμα του κινητήρα, και πριν το σβήσιμο (δε μιλάμε τώρα για σκίσιμο κινητήρα, 1.5 ώρα οδήγηση το πολύ σε κανονικούς ρυθμούς). Η πεπατημένη του στυλ περίμενε 2 λεπτό μετά το άναμμα και 2 λεπτά στο ρελαντί πριν το σβήσιμο, δε φαίνεται να ισχύει για τον tsi (έχει κάτι σαν turbo timer) ή για τον τούρμπο της PSA - BMW που έχει το 3008 . Διαβάζοντας το manual δεν είδα να αναγράφει κάποια ιδιαίτερη σύσταση, αλλά ο μηχανικός μου είπε να περιμένω μισό λεπτό μετά το άναμμα και μισό πριν το σβήσιμο...
Επίσης, άκουσα/διάβασα για αεροδυναμικό θόρυβο γύρω στα 80 χ.λ.μ. και μετά.
Ο χρήστης lesoko έγραψε:
Διάβασα με ενδιαφέρον τα post, και θα ήθελα τις απόψεις σας δεδομένου του ενδιαφέροντός μου για αγορά πολυμορφικού, πιθανότατα του scenic iii, σκέφτομαι όμως και το peugeot 3008 (εντάξει, δεν είνιαι ακριβώς πολυμορφικό). Τα κριτήριά μου, με την ακόλουθη σειρά αξιολόγησης:
1α. Η 2η σειρά καθισμάτων να χωράει τρία καθισματάκια, ή 2 (στην άκρη) και έναν ενήλικα, με άνεση (εκτιμώ ότι μόνο το scenic στα δίνει αυτά, για το peugeot δε ν πρέπει να ισχύει).
1β. Αξιοπιστία κινητήρα : της PSA-BMW που φοριέται στο 3008 φαίνεται πολύ πιο εξελιγμένος/δοκιμασμένος/ ίσως και αξιόπιστος (ξέρω ότι κάποια μικροπροβλήματα διορθώθηκαν στις σειρές παραγωγής 2008 και μετά), διορθώστε με αν κάνω λάθος.
Αυτά τα 2 κριτήρια είναι εξίσου σημαντικά στην κλίμακα αξιολόγησής μου (εξού και τη αρίθμησή τους ως 1α και 1β)
-
Ύψος θέσης οδήγησης. Δε με ενδιαφέρει το suv look, αλλά το να έχω ψηλή θέσης οδήγησης, κάτι που συμβαίνει με το 3008, αλλά με το scenic iii η ίδια η εταιρία μιλάει για sallon type driving position, και εδώ σίγουρα μπορεί αν μοηθήσει κάποιος που το οδήγησε. Δεν ξέρω αν το grand scenic έχει πιο ψηλή θέση οδήγησης.
-
Άνεση-Ποιότητα κύλισης. Εκτιμώ ότι το scenic υπερτερεί, αλλά δεν έχω οδηγήσει κανένα από τα δυο για να έχω ιδία άποψη.
Ευχαριστώ
Θα σου απαντήσω για το Scenic που το είδα (δεν το οδήγησα), αλλα είμαι κάτοχος του Scenic II, όπως έγραψα παραπάνω.
1α. Σίγουρα χωράνε 2 καθισματάκια και ένας ενήλικας. 3ο καθισματάκι δύσκολο μου φαίνεται, με τον όγκο που έχουν τα παιδικά καθισματάκια, κυρίως με τα πλαϊνά προστατευτικά, που τα θεωρώ υπερβολικά προτεταμένα. Το λέω αυτό επειδή το μεσαίο κάθισμα είναι λίγο πιο περιορισμένων διαστάσεων και λογικά θα παίρνει ένα καθισματάκι με πιο περιορισμένες διαστάσεις.
1β. Οι ντήζελ της Ρενώ είναι από τους πιο δοκιμασμένους στην Ευρώπη. Ο TCE 130 δεν έχει δοκιμαστεί, οπότε ας αρκεστούμε στα δείγματα γραφής του μικρότερου TCE 100, που είναι αρκετά αξιόπιστος απ ότι διαβάζω.
2. Δεν κατάλαβα, τελικά θέλεις ή δε θέλεις ψηλή θέση οδήγησης; Προσωπικά, θα προτιμούσα τη χαμηλότερη θέση οδήγησης, για να έχω καλύτερη αίσθηση, το Σενίκ μου φαίνεται ψηλό, στο μέλλον, αν θέλω χώρους, θα στρεφώ σε Megane ή Laguna station.
3?
4. Δε χρειάζεται καν να το αναφέρουμε. Και τα 2 είναι της γαλλικής σχολής, οπότε προσφέρουν κορυφαία άνεση και ποιότητα κύλησης. Αν το Scenic III είναι έστω και ένα κλικ παραπάνω από το ΙΙ, τότε θα μείνεις απόλυτα ικανοποιημένος. Βέβαια το κυριότερο που σου προσφέρει είναι η αίσθηση της ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, όταν μεταφέρεις την οικογένειά σου, κάτι το οποίο είναι πολύ βασικός λόγος, προκειμένου να αγοράσεις το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. -
-
Παράλειψή μου, για τα 3 παιδικά καθισματάκια έχει ήδη απαντήσει 'συνφορουμίτης' οπότε καλύπτομαι...η σούμα των 2 απαντήσεων είναι ότι χωράνε...αλλά με το ζόρι λόγω των πλευρικών τους επεκτάσεων (που στα δικά μου τουλάχιστον είναι όντως μεγάλες...)...Πάντως χάνει πολύ στισ φωτογραφίες, και μόνο αν το δεις από κοντά αρχίζεις και το σκέφτεσαι...και σίγουρα μιλάμε για πολύ πρακτικό αυτοκίνητο
-
Ο χρήστης delta3 έγραψε:
Διάβασα με ενδιαφέρον τα post, και θα ήθελα τις απόψεις σας δεδομένου του ενδιαφέροντός μου για αγορά πολυμορφικού, πιθανότατα του scenic iii, σκέφτομαι όμως και το peugeot 3008 (εντάξει, δεν είνιαι ακριβώς πολυμορφικό). Τα κριτήριά μου, με την ακόλουθη σειρά αξιολόγησης:1α. Η 2η σειρά καθισμάτων να χωράει τρία καθισματάκια, ή 2 (στην άκρη) και έναν ενήλικα, με άνεση (εκτιμώ ότι μόνο το scenic στα δίνει αυτά, για το peugeot δε ν πρέπει να ισχύει).
1β. Αξιοπιστία κινητήρα : της PSA-BMW που φοριέται στο 3008 φαίνεται πολύ πιο εξελιγμένος/δοκιμασμένος/ ίσως και αξιόπιστος (ξέρω ότι κάποια μικροπροβλήματα διορθώθηκαν στις σειρές παραγωγής 2008 και μετά), διορθώστε με αν κάνω λάθος.
Αυτά τα 2 κριτήρια είναι εξίσου σημαντικά στην κλίμακα αξιολόγησής μου (εξού και τη αρίθμησή τους ως 1α και 1β)
-
Ύψος θέσης οδήγησης. Δε με ενδιαφέρει το suv look, αλλά το να έχω ψηλή θέσης οδήγησης, κάτι που συμβαίνει με το 3008, αλλά με το scenic iii η ίδια η εταιρία μιλάει για sallon type driving position, και εδώ σίγουρα μπορεί αν μοηθήσει κάποιος που το οδήγησε. Δεν ξέρω αν το grand scenic έχει πιο ψηλή θέση οδήγησης.
-
Άνεση-Ποιότητα κύλισης. Εκτιμώ ότι το scenic υπερτερεί, αλλά δεν έχω οδηγήσει κανένα από τα δυο για να έχω ιδία άποψη.
Ευχαριστώ
Επειδή έχω grand scenic III και είχα δει σοβαρά το 3008 :
1α. Τρία καθισματάκια χωράνε άνετα (αυτό ήταν βασικότατο κριτήριο) στο Grand scenic γιατί έχει 3 ανεξάρτητα ισομεγεθή καθίσματα. Το κάθισμα της bebeconfort Group 1/2/3 χωράει ακριβώς σε ένα πίσω κάθισμα.
1β. Κανείς δεν μπορεί να απαντήσει....Ναι της PSA στα χαρτιά δείχνει καλύτερος. Όμως ο Tce μέχρι στιγμής δείχνει ότι καταφέρνει να κινεί γρήγορα το grand scenic (παρόλο το βάρος)
2. Η θέση οδήγησης και στα 2 είναι ψηλή, όπως στα SUV. Η ορατότητα είναι πολύ καλύτερη από οποιοδήποτε κανονικό αυτοκίνητο. Αυτό που αναφέρει η renault έχει να κάνει με τη διάταξη των οργάνων και την αίσθηση που έχεις στο διάκοσμο του αυτοκινήτου, όχι στο ύψος από το δρόμο.- Δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη. Αν και το 3008 έχει πίσω ημιάκαπτο, τότε δεν βλέπω μεγάλη διαφορά
Ο χώρος αποσκευών δεν σε ενδιαφέρει;
Εκεί είναι που το grand scenic έχει πολύ μεγαλύτερο χώρο. Το 3008 συγκρίνεται με το scenic αλλά όχι με το grand scenic.Αν θέλεις να περιμένεις, υπάρχει το 5008 που θα έρθει κάποια στιγμή του χρόνου.
Επίσης ρώτα στη citroen αν μπορείς να παραγγείλεις το grand c4 picasso με τον κινητήρα των 150 ίππων.
Εμένα αυτή θα ήταν η 1η επιλογή μου.
Αν δεν είχα ανάγκη από παιδικά καθίσματα και από καρότσια (άρα τεράστιο χώρο αποσκευών) θα έπαιρνα το 3008. -
-
Σαφέστατα και με ενδιαφέρει ο χώρος αποσκευών, αλλά με καλύπτει η δυνατότητα του scenic να τον αυξήσω στα 522 από 437. ¨Ετσι δε θα κουβαλάω το αμάξωμα του grand. Αν και έχω parking, σπίτι δε θέλω να πάω στο grand, με δυο παιδιά τώρα, άντε με 3 αργότερα, καλύπτομαι, δεδομένου ότι το αυτοκίνητο δε θα είναι μόνιμα φορτωμένο, αλλά θα κυκλοφορεί σε συνθήκες πόλης τον πιο πολύ χρόνο.¨Αλλωστε τώρα χρησιμοποιώ μόνο ένα, άντε βαριά βαριά 2 στο μέλλον, το ένα παιδί δεν κάθεται πλέον σε καρότσι , ή δε θέλει
Πολύ σωστά τα λες για τη θέση οδήγησης, τώρα διάβασα πιο προσεκτικά το σχετικό άρθρο-δελτίο τύπου.
Με τον κινητήρα τηρείς το γνωστό πρωτόκολλο? και στο άναμμα και στο σβήσιμο? Είναι κάτι που με απασχολεί, όπως και η γενικότερη αξιοπιστία του.Δε με ενδιαφέρουν καθόλου οι επιδόσεις, αλλά η άνετη και γραμμική επιτάχυνση όπου αυτή χρειαστεί. Βάση στοιχείων είναι έτη μπροστά αυτός της BMW - PSA, και τεχνολογικ'ά φαίνεται να έχει λύσει το πρόβλημα της εκκίνησης η και του σβησίματος που έχει να κάνει με τη λίπανση του τούρμπο, δεν ξέρω όμως το εγχειρίδιο τι λέει της renault, και μπορείς να το επιβεβαιώσεις, δεν κάνει πάντως κάποια αναφορά σε κάποια ιδιαίτερη μεταχείριση λόγω τούρμπο. Πάντως η αδιαμφισβήτη υπεροπλία του κινητήρα του 3008 ως προς τα χαρακτηριστικά δε θα αποτελέσει λόγο αγοράς, παρα μόνο το ότι δε φαίνεται να θέλει κάποια μεταχείριση στο startup και στο σβήσιμο. Και βέβαια θέλω να χωρά ένας ενήλικος ανάμεσα στα 2 παιδικά isofix καθισματάκια. Αν γίνεται στο 3008 αυτό, τότε θα το σκεφτώ σοβαρά, αλλά πάει 2 χιλιάρικα παραπάνω από το scenic με τον ίδιο εξοπλισμό (αν προσθέσω ηλιοροφή, και δεδομένου τού όυι ο νέες παραγγελίες θα έχουν μέσα κάποιοα εξτρά σε αντιστάθμιση της λήξης του μέτρου της απόσυρσης, αλλά αυτό είνια άλλο θέμα
Ο χρήστης pk33 έγραψε:
Διάβασα με ενδιαφέρον τα post, και θα ήθελα τις απόψεις σας δεδομένου του ενδιαφέροντός μου για αγορά πολυμορφικού, πιθανότατα του scenic iii, σκέφτομαι όμως και το peugeot 3008 (εντάξει, δεν είνιαι ακριβώς πολυμορφικό). Τα κριτήριά μου, με την ακόλουθη σειρά αξιολόγησης:
1α. Η 2η σειρά καθισμάτων να χωράει τρία καθισματάκια, ή 2 (στην άκρη) και έναν ενήλικα, με άνεση (εκτιμώ ότι μόνο το scenic στα δίνει αυτά, για το peugeot δε ν πρέπει να ισχύει).
1β. Αξιοπιστία κινητήρα : της PSA-BMW που φοριέται στο 3008 φαίνεται πολύ πιο εξελιγμένος/δοκιμασμένος/ ίσως και αξιόπιστος (ξέρω ότι κάποια μικροπροβλήματα διορθώθηκαν στις σειρές παραγωγής 2008 και μετά), διορθώστε με αν κάνω λάθος.
Αυτά τα 2 κριτήρια είναι εξίσου σημαντικά στην κλίμακα αξιολόγησής μου (εξού και τη αρίθμησή τους ως 1α και 1β)
-
Ύψος θέσης οδήγησης. Δε με ενδιαφέρει το suv look, αλλά το να έχω ψηλή θέσης οδήγησης, κάτι που συμβαίνει με το 3008, αλλά με το scenic iii η ίδια η εταιρία μιλάει για sallon type driving position, και εδώ σίγουρα μπορεί αν μοηθήσει κάποιος που το οδήγησε. Δεν ξέρω αν το grand scenic έχει πιο ψηλή θέση οδήγησης.
-
Άνεση-Ποιότητα κύλισης. Εκτιμώ ότι το scenic υπερτερεί, αλλά δεν έχω οδηγήσει κανένα από τα δυο για να έχω ιδία άποψη.
Ευχαριστώ
Επειδή έχω grand scenic III και είχα δει σοβαρά το 3008 :
1α. Τρία καθισματάκια χωράνε άνετα (αυτό ήταν βασικότατο κριτήριο) στο Grand scenic γιατί έχει 3 ανεξάρτητα ισομεγεθή καθίσματα. Το κάθισμα της bebeconfort Group 1/2/3 χωράει ακριβώς σε ένα πίσω κάθισμα.
1β. Κανείς δεν μπορεί να απαντήσει....Ναι της PSA στα χαρτιά δείχνει καλύτερος. Όμως ο Tce μέχρι στιγμής δείχνει ότι καταφέρνει να κινεί γρήγορα το grand scenic (παρόλο το βάρος)
2. Η θέση οδήγησης και στα 2 είναι ψηλή, όπως στα SUV. Η ορατότητα είναι πολύ καλύτερη από οποιοδήποτε κανονικό αυτοκίνητο. Αυτό που αναφέρει η renault έχει να κάνει με τη διάταξη των οργάνων και την αίσθηση που έχεις στο διάκοσμο του αυτοκινήτου, όχι στο ύψος από το δρόμο.- Δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη. Αν και το 3008 έχει πίσω ημιάκαπτο, τότε δεν βλέπω μεγάλη διαφορά
Ο χώρος αποσκευών δεν σε ενδιαφέρει;
Εκεί είναι που το grand scenic έχει πολύ μεγαλύτερο χώρο. Το 3008 συγκρίνεται με το scenic αλλά όχι με το grand scenic.Αν θέλεις να περιμένεις, υπάρχει το 5008 που θα έρθει κάποια στιγμή του χρόνου.
Επίσης ρώτα στη citroen αν μπορείς να παραγγείλεις το grand c4 picasso με τον κινητήρα των 150 ίππων.
Εμένα αυτή θα ήταν η 1η επιλογή μου.
Αν δεν είχα ανάγκη από παιδικά καθίσματα και από καρότσια (άρα τεράστιο χώρο αποσκευών) θα έπαιρνα το 3008. -
-
Βασικά, στο θέμα εσωτερικού πλάτους το δικό μου (C4 picasso) είναι νομίζω το καλύτερο απ' ότι κυκλοφορεί σήμερα. Το Scenic μου είχε κάνει σαν πιο στενό στην έκθεση, ενώ το Zafira έχει ένα πολύ στενό μεσαίο καθισματάκι.
ΑΛΛΑ δεν θα πρότεινα Citroen πλέον ούτε στον χειρότερο εχθρό μου... Η λέξεις άσχετοι / απατεώνες είναι δυστυχώς πολύ λίγες για να εκφράσουν την πραγματικότητα στην αντιπροσωπεία.
Ο TCE πάντως είναι πραγματικό διαμάντι. Τραβάει από το 0, επιταχύνει άνετα, δεν ξέρω όμως πόσο θα καίει (με ένα test drive τι να καταλάβεις...), αλλά πολύ κοντό κιβώτιο βρε αδερφέ... Η 6η του είναι κοντύτερη από την 5η μου... Ίσως γι' αυτό βέβαια τραβάει τόσο καλά, αν και το μοτέρ φαίνεται γενικά ψυχωμένο... Ο χώρος αποσκευών μου φάνηκε ψιλομικρός (για την κατηγορία του ). Πάντως, αν σήμερα έβγαινα για αγορά αυτοκινήτου θα ήμουν μάλλον μεταξύ του Grand Scenic 1.4 TCE ή του Zafira 1.7 cdti.
-
Για το θέμα κινητήρα, εν γένει δεν το πολυτηρώ το προτόκολο, αν και η είσοδος στο γκαραζ γίνεται περίπου στο ρελαντί, οπότε δουλεύει 1-2- λεπτά σε χαμηλές στροφές. Πάντως δεν αναφέρει τίποτα ο κατασκευαστής, και στην αντιπροσωπία μου είπαν ότι δεν χρειάζεται να τον αφήνω στο ρελαντί για 1-2- λεπτά, παρα μόνο αν έχει προηγηθεί πίεση του κινητήρα σε υψηλές στροφές. Στην καθημερινή κίνηση που οι στροφές δεν ανεβαίνουν πάνω από 2500-3000 στροφές δεν είναι απαραίτητο (ελπίζω!)
Μέχρι τώρα όμως τον πήγα πάνω από 3500 χτροφές μόνο στην αττική οδό, το κιβώτιο είναι όντως κοντό, αλλά και ο κινητήρας επιτρέπει να γίνονται οι αλλαγές το πολύ στις 3000 στροφές.
Για το θέμα του πλάτους: το picasso στα χαρτιά είναι 2 εκατοστά πιο φαρδύ. Όμως το renault μου φάνηκε ότι είχε τις πιο αναπαυτικές πίσω θέσεις σε σχέση με τα μοντέλα της PSA (C4 picasso, peugeot 308SW). Το 3008 μου φάνηκε ότι δεν είναι τόσο φαρδύ, αλλά και όχι υστερεί πολύ σε χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών (όπως και τα υπόλοιπα του group PSA) σε σχέση με το scenic
Κάτι επίσης σημαντικό: Θεωρώ ότι η peugeot έχει πολύ καλύτερη αντιπροσωπεία εδώ στην Ελλάδα, οπότε μεταξύ απλού renault scenic και 3008 θα προτιμούσα το 3008 αν είχα τις δικές σου ανάγκες.
Πάντως για τα καθισματάκια, το καλύτερο είναι να τα βάλεις πίσω στο 3008 και να δεις τι χώρος μένει.
Για χώρο αποσκευών δεν μπορώ να έχω γνώμη γιατί σύγκρινα μόνο το χώρο των grand scenic, grand C4 picasso και 308 sw. Το grand scenic είχε γενικά την καλύτερη εκμετάλευση των τετραγωνικών που πιάνει στο δρόμο, παρόλο που είναι 3 εκατοστά μικρότερο από το grand c4 picasso.
-
Τελικά οδήγησα το 3008 με 2 ISOFIX παιδικά καθίσματα. Με το ζόρι χωρούσε άτομο στη μεσαία θέση, και για να είμαι ειλικρινής περίμενα πολύ πιο δυνατό κινητήρα βάσει προδιαγραφών, όχι όμως ότι ζορίστηκε το αυτοκίνητο. Οπότε πάει, συγχωρεμένο. Αν είνai να δώσω τόσα χρήματα...οπότε πάω κι εγώ για το Grand Scenic, ώστε να τα έχω όλα (στα χνάρια του pk33). Μου φαίνεται το πιο τίμιο οικογενειακό για τα χρήματά του, αρκεί να μη μας κάνει καμία λαχτάρα ο tce, που πάντως φαίνεται πολύ καλός.
Σας δίνει πάντως την αίσθηση ότι οδηγάς πούλμαν?
-
Ο χρήστης delta3 έγραψε:
Τελικά οδήγησα το 3008 με 2 ISOFIX παιδικά καθίσματα. Με το ζόρι χωρούσε άτομο στη μεσαία θέση, και για να είμαι ειλικρινής περίμενα πολύ πιο δυνατό κινητήρα βάσει προδιαγραφών, όχι όμως ότι ζορίστηκε το αυτοκίνητο. Οπότε πάει, συγχωρεμένο. Αν είνai να δώσω τόσα χρήματα...οπότε πάω κι εγώ για το Grand Scenic, ώστε να τα έχω όλα (στα χνάρια του pk33). Μου φαίνεται το πιο τίμιο οικογενειακό για τα χρήματά του, αρκεί να μη μας κάνει καμία λαχτάρα ο tce, που πάντως φαίνεται πολύ καλός.Σας δίνει πάντως την αίσθηση ότι οδηγάς πούλμαν?
Για αυτό που θές αν θες Peugeot περίμενε το 5008
-
Το σκέφτηκα και αυτό, αλλά θα είνια πολύ πιο ακριβό (με παρόμοιο εξοπλισμό το 3008 είναι πιο ακριβό από το Grand Scenic) και φαίνεται πολύ κουτί. Κατά τα άλλα δεν αμφιβάλω για την ποιότητά του
-
Ο χρήστης delta3 έγραψε:
Σας δίνει πάντως την αίσθηση ότι οδηγάς πούλμαν?
Πολυμορφικό = πουλμανάκι...
Την είχα την αίσθηση και με το Scenic, αλλά σε μικρότερο βαθμό απ' ότι με την Picasso...
Απλά (άποψή μου) προσαρμόζεσαι στα νέα οδηγικά δεδομένα, έχοντας υπόψη σου ότι μεταφέρεις τα παιδιά σου και ηρεμείς...
Υπόψη: Δεν μπορείς να μπαίνεις στις λεοφορειολωρίδες με τα πολυμορφικά!
-
εμένα δεν μου δίνει την αίσθηση ότι οδηγώ πούλμαν. σαφώς δεν είναι η ίδια αίσθηση με το να οδηγείς sedan ή hatchback ή estate.
Κάθεσαι πιο ψηλά, τα πόδια σου δεν ανεβαίνουν μέχρι την κοιλιά, κάτι που για μένα είναι θετικό, έχεις καλύτερη θέα του δρόμου, και πρέπει να συνηθίσεις ότι κάθεσαι πιο κοντά στις μπροστινές ρόδες.Προσωπικά η θέση οδήγησης μου φαίνεται πολύ ξεκούραστη, ακριβώς επειδή κάθεσαι πιο ψηλά (ο τρόπος που κάθεσαι πλησιάζει πιο πολύ τον τρόπο που κάθεσαι σε μια καρέκλα του σπιτιού σου και όχι σε πολυθρόνα που βυθίζεσαι μέσα και αγκωμαχάς για να σηκωθείς ή για να σκύψεις μπροστά.
Τώρα για το αν αξίζει τα λεφτά του...θα φανεί. Πάνως το ότι παίρνεις στο πακέτο αχανείς χώρους, + τη δυνατότητα να μεταφέρεις και την πεθερά (να την βγάλεις για καφέ βρε παιδί μου για να προσέχει τα μωρά),
είναι καλό. και ναι μπορεί να κάτσει ενήλικος στην 3η σειρά (είναι το μοναδικό νομίζω στην κατηγορία του - βγάζω έξω το s-max)Αν όμως έχεις το χρήμα, πάρε το s-max 2.5
-
Ο χρήστης pk33 έγραψε:
Αν όμως έχεις το χρήμα, πάρε το s-max 2.5
Το 2,0 tdci καλύτερα!
-
Τελικά όπως είπα θα πάω για το Grand Scenic στην Privillege. Πληρέστατο από εξοπλισμό, τελικά δεν βλάπω απαγορευτικό το μήκος του, και με 25000 τα έχεις όλα. Και χώρους και 7 θέσεις και ανέσεις.Ήμουν αρχικά υπέρ υοθ μικρού scenic, αλλά αν είναι να χώσω 25000 και να πάρω κάτι που θα κάνει τη διαφορά, καλύτερα να πάρω το μεγάλο. Από ποιότητα, έψαξα τα πάντα, πιστεύω ότι δε θα υπάρχει πρόβλημα, έχουν ιοθετήσει διαφορετικό ποιοτικό έλεγχο από LAGUNA και μετά , και από αξιοπιστία πάνε πολύ καλά. Στα συν το χαμηλό κόστος συντήρησης. Εσείς είστε ευχαριστημένοι, φαντάζομαι...Επίσης, ο pκ33 ανέφερε κάτι για ημίδερμα...εννοείς δερματίνη? Είναι εξτρά? αφορά όλο το κάθισμα ή μονο τα πλαινά των μπροστά?
Renault Scenic Mk3