-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
χωρις ιχνος εμπαθειας το λεω .
ειμαστε off topic ....αλλα σε ερωτω μιας και σ βρηκα ...
1)με τρεις αλλαγες πιανεις τα 0-100????
2)ποσα κιλα εισαι ακριβως με τον εξοπλισμο σου .
3)και τι ζαντα φορας ???
σορρυ mods μονο αυτο ρωταωΜιας και ρωτησες: Ειμαι 1200 κιλα μετρημενα μαζι με ολα τα υγρα με 17αρες ζαντες.Πρακτικα το αμαξι βγαζει 120 αλογα τροχο οταν το Rallye βγαζει 115 και ειναι 950 κιλα μετρημενα.(βεβαια το T-jet εχει ακομα μεγαλυτερη μεση ισχυ λογω τουρμπο)
το rallye ειναι 870-880 κιλα το gti 950 και βγαζει δυναμη αναλογα το αμαξι!!!
ασε τα πιο πολλα ειναι 130 αλογα κοντα απο μαμα ...και αλλα 120 στρογγυλα....
ειχα ακουσει οτι εγκεφαλος κατασκυαζοταν στην βουλγαρια και δεν ηταν παντα το ιδιο καλος
τωρα φημες ,αληθεια δεν ξερω! -
Εγω εχω κανει σχετικα χαλαρα 0-100 9.5 με δυο ατομα μεσα(με χρονομετρο χειρος παντα)
Παντως αμα μπεις στο youtube θα δεις videakia με μαμα rallye να φλερταρουν στα 8 sec για το 0-100.
Με του αδερφου μου το TSI εχουμε κανει 0-100 σε 9.2(με χρονομετρο χειρος παντα) με δυο ατομα και μετριοτατα λαστιχα(Hankook αυτα που ειχε πανω μολις το αγορασαμε τα οποια ηταν αισχρα) , με ενα ατομο και καλα λαστιχα κανει ανετα τα 8.8 που δινει η εταιρεια
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
χωρις ιχνος εμπαθειας το λεω .
ειμαστε off topic ....αλλα σε ερωτω μιας και σ βρηκα ...
1)με τρεις αλλαγες πιανεις τα 0-100????
2)ποσα κιλα εισαι ακριβως με τον εξοπλισμο σου .
3)και τι ζαντα φορας ???
σορρυ mods μονο αυτο ρωταωΜιας και ρωτησες: Ειμαι 1200 κιλα μετρημενα μαζι με ολα τα υγρα με 17αρες ζαντες.Πρακτικα το αμαξι βγαζει 120 αλογα τροχο οταν το Rallye βγαζει 115 και ειναι 950 κιλα μετρημενα.(βεβαια το T-jet εχει ακομα μεγαλυτερη μεση ισχυ λογω τουρμπο)
το rallye ειναι 870-880 κιλα το gti 950 και βγαζει δυναμη αναλογα το αμαξι!!!
ασε τα πιο πολλα ειναι 130 αλογα κοντα απο μαμα ...και αλλα 120 στρογγυλα....
ειχα ακουσει οτι εγκεφαλος κατασκυαζοταν στην βουλγαρια και δεν ηταν παντα το ιδιο καλος
τωρα φημες ,αληθεια δεν ξερω!Για το Rallye εννοουσα 115 αλογα στον τροχο οχι στροφαλο
-
εγω εκανα παλια 0-100 8 και κατι ...τωρα τα κλασματα που θα περασουν μεχρι να δεις οτι επιασε το 8 ειναι αυτα τα 0,3-0,6 ...
με δυο ατομα (α και μια βαλιτσα πισω) παντως τοτε που το μετρησα ειδα 9 δλ...και 0,2 α θυμαμαι καλα!
βεβαια και με 2 ρα σπιναρει ...αλλα μολις πιασει κατω η δευτερα .....γινεται της τρελης
δεν τα πολυ πιστευω τα βιντεακια!!! να σου πω την αληθεια!!! πολλες φορες ειναι σ μικρο-κατηφορες αλλες φορες δεν τα υπολογιζεις καλα...
Αλλες κλεβουν τα ταχυμετρα και φτανεις π.χ τα 92 χλμ και θελεις αλλαγη μεχρι τα 100 και χανες σχεδον ενα δευτερολεπτο ...αλλα στο βιντεο δεν φαινεται οτι πηγαινεις με 92 αλλα με 100 ..και κατι τετοια ξες
το γελιο ειναι πατως ...το gp 95hp με 17 αρες με το 307 μου ....που ειναι λιγο πιο αργο στα 0-100 σχεδον μια καροτσα και μαζι σε ρεπριζ!!!
Ναι ΝΑι ΝΑι το εχω δοκιμασει με φιλο πολλες φορες ! -
Ναι αυτο ισχυει , τα κοντερ κλεβουν συνηθως 5 km/h στα 100 km/h που σημαινει 0.2-0.4 περιπου sec επιπλεον οπως ειπες.Παντως σιγουρα μπορεις να κανεις καλυτερες τιμες απο αυτες των περιοδικων.
Αν δεν εβρεχε σημερα θα πηγαινα και θα το μετραγα(εστω και με χρονομετρο)
-
δεν το πολυνομιζω οτι μπορεις αλλα αν το καταφερεις τοτε πασο
-
Μια ερώτηση.
Ο κατασκευαστής της ΜΙΤΟ που δοκιμάζει τα 0-100 ,στην Β.Σοφίας με το φραπόγαλλο στο χέρι η στην πίστα του εργοστασίου! -
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Μια ερώτηση.
Ο κατασκευαστής της ΜΙΤΟ που δοκιμάζει τα 0-100 ,στην Β.Σοφίας με το φραπόγαλλο στο χέρι η στην πίστα του εργοστασίου!τα 0-100 ολων των εταιρειων ειναι συνηθως ψευτικα ή θα γινονται σε ξηλωμενα αυτοκινητα..
αρα οπου και να τα κανουν λιγη σημασια εχει -
πενταω imo με τιποτα δεν βγαζει μια mito των 120 αλογων 0-100 8,8 εκτος αν μετα τα 130 δεν τραβαει μια λογω κορωνοπηνιων.
-
Πηγα σημερα και μετρησα 0-100 το Punto.
O δρομος ηταν ευθεια (τουλαχιστον το αμαξι δεν τσουλαγε προς καποια κατευθυνση).Η μαλακια ηταν οτι δεν μπορουσα να επικεντρωθω στην εκκινηση επειδη κραταγα στο χερι μου το χρονομετρο και επρεπε να αλλαζω και ταχυτητες.Πατησα το χρονομετρο μολις αφησα το συμπλεκτη και το ξαναπατησα μολις ο δεικτης εφτασε τα 105 χιλιομετρα(επειδη κλεβει κατι ψιλα το κοντερ).Λαστιχα σχετικα καλα(RE 050 , 10000χλμ) , θερμοκρασια 18 C.
Eκανα 3 προσπαθειες (δεν ηθελα να το καψω το αμαξι): (1 ατομο , δρομος σιγουρα δεν ηταν οτι καλυτερο αλλα δεν ηταν ουτε γλιτσα)
1η: 9.72 με εκκινηση στις 2500 στροφες και αλλαγες στις 5500
2η: 9.74 με εκκινηση στις 2500 στροφες και αλλαγες στις 6500
3η: 9.44 με εκκινηση στις 4500 στροφες και αλλαγες στις 6000Πιστευω το 8.9 που δινει η εταιρεια ειναι σχεδον αδυνατο αλλα οχι απιαστο αν βαλεις ημιslick και με πολυ καλη ασφαλτο.(ειδκα αν σκεφτεις οτι οι επιδοσεις αναφερονται στην απλη εκδοση με τις 16αρες και τα -50 κιλα)
Το 9.1-9.2 ειναι σιγουρα εφικτο με λιγη προσπαθεια , αλλωστε και το Power ειχε κανει το T-jet , την απλη εκδοση με τις 16αρες, 9.1 με δυο ατομα.Τωρα αν χρηματιστικαν δεν το ξερω.
*Μηπως πρεπει να ανοιξουμε καινουργιο topic ''0-100''?
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Πιστευω το 8.9 που δινει η εταιρεια ειναι σχεδον αδυνατο αλλα οχι απιαστο αν βαλεις ημιslick και με πολυ καλη ασφαλτο.(ειδκα αν σκεφτεις οτι οι επιδοσεις αναφερονται στην απλη εκδοση με τις 16αρες και τα -50 κιλα)
βαλε και ενα οδηγο 60 κιλα ,5 λιτρα καυσιμο στο ρεζερβουαρ και βγαλε απο το πορτμπαγκαζ ρεζερβα-γρυλο κ.λ.π και θα τα πιασεις ! τα νουμερα του 0-100 που δινουν οι εταιρειες ειναι αρκετα ουτοπικα , για να μην αναφερθω στα νουμερα καταναλωσεων και βαρους
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
:offtopicviii:
Πηγα σημερα και μετρησα 0-100 το Punto.
O δρομος ηταν ευθεια (τουλαχιστον το αμαξι δεν τσουλαγε προς καποια κατευθυνση).Η μαλακια ηταν οτι δεν μπορουσα να επικεντρωθω στην εκκινηση επειδη κραταγα στο χερι μου το χρονομετρο και επρεπε να αλλαζω και ταχυτητες.Πατησα το χρονομετρο μολις αφησα το συμπλεκτη και το ξαναπατησα μολις ο δεικτης εφτασε τα 105 χιλιομετρα(επειδη κλεβει κατι ψιλα το κοντερ).Λαστιχα σχετικα καλα(RE 050 , 10000χλμ) , θερμοκρασια 18 C.
Eκανα 3 προσπαθειες (δεν ηθελα να το καψω το αμαξι): (1 ατομο , δρομος σιγουρα δεν ηταν οτι καλυτερο αλλα δεν ηταν ουτε γλιτσα)
1η: 9.72 με εκκινηση στις 2500 στροφες και αλλαγες στις 5500
2η: 9.74 με εκκινηση στις 2500 στροφες και αλλαγες στις 6500
3η: 9.44 με εκκινηση στις 4500 στροφες και αλλαγες στις 6000Πιστευω το 8.9 που δινει η εταιρεια ειναι σχεδον αδυνατο αλλα οχι απιαστο αν βαλεις ημιslick και με πολυ καλη ασφαλτο.(ειδκα αν σκεφτεις οτι οι επιδοσεις αναφερονται στην απλη εκδοση με τις 16αρες και τα -50 κιλα)
Το 9.1-9.2 ειναι σιγουρα εφικτο με λιγη προσπαθεια , αλλωστε και το Power ειχε κανει το T-jet , την απλη εκδοση με τις 16αρες, 9.1 με δυο ατομα.Τωρα αν χρηματιστικαν δεν το ξερω.
*Μηπως πρεπει να ανοιξουμε καινουργιο topic ''0-100''?
Εκεί το έχουν μετρήσει και τα περιοδικά. 9.8-10. Αν σκεφτείς ότι μετράνε 2 άτομα μέσα, επιβεβαιώνονται ουσιαστικά οι μετρήσεις τους. Το 8.9 της Fiat είναι ουτοπικό.
-
Eγω για να γίνω πιο διαλακτικός θα έλεγα ότι δεν μπορεί να είναι ίδιες οι συνθήκες μετρησης 0-100 σε μια πίστα με ίσως επαγγελματία οδηγό και ελάχιστη βενζίνη (και τι βενζίνη ?) η χωρίς αλλο άτομο μέσα.
Οπότε δικαιολογημένα υπάρχει απόκληση +με - στα νούμερα.
Ωραίο το rc z τελικά! -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Μια ερώτηση.
Ο κατασκευαστής της ΜΙΤΟ που δοκιμάζει τα 0-100 ,στην Β.Σοφίας με το φραπόγαλλο στο χέρι η στην πίστα του εργοστασίου!τα 0-100 ολων των εταιρειων ειναι συνηθως ψευτικα ή θα γινονται σε ξηλωμενα αυτοκινητα..
αρα οπου και να τα κανουν λιγη σημασια εχειΜπα, δε θα το'λεγα... στην βασική έκδοση του αυτοκινήτου (δλδ χωρίς 150kg σε extra) και σωστή άσφαλτο / θερμοκρασία/ υψόμετρο, αρκετά νούμερα επαληθεύονται και εύκολα... χωρίς σλίκ ή ξηλώματα...
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Μια ερώτηση.
Ο κατασκευαστής της ΜΙΤΟ που δοκιμάζει τα 0-100 ,στην Β.Σοφίας με το φραπόγαλλο στο χέρι η στην πίστα του εργοστασίου!τα 0-100 ολων των εταιρειων ειναι συνηθως ψευτικα ή θα γινονται σε ξηλωμενα αυτοκινητα..
αρα οπου και να τα κανουν λιγη σημασια εχειΜπα, δε θα το'λεγα... στην βασική έκδοση του αυτοκινήτου (δλδ χωρίς 150kg σε extra) και σωστή άσφαλτο / θερμοκρασία/ υψόμετρο, αρκετά νούμερα επαληθεύονται και εύκολα... χωρίς σλίκ ή ξηλώματα...
ναι δε μιλαω για τα βαγγιτικα αυτα οντως μπορει να επαληθευτουν
αλλα και παλι δυσκολα
πιο πολυ μιλουσα για αλλα ψεματα που ειχα στο μυαλο μου , οπως το 8.3 του citroen μου μιας και ειμαστε σε θεμα αυτοκινητου psa
**@ evgenios **
ειναι απιστευτα δυσκολο να μετρησεις με ακριβεια το χρονο αν εισαι μονος σου..
και μαλιστα μπορει να υπαρχει και θεμα με την ακριβεια του κοντερ σου..εγω οταν το μετραγα μονος μου επειδη μου τυχαιναν διαφορα (βασικα οτι με το που βαζω 3η πιανω τα 100 και το χρονομετρο του αυτοκινητου μου ειναι στο δεξι μου χερι) εβγαζα οτι να ναι..
μετα με φιλο μου 95 κιλα με κινητο (και αλλα 90 εγω) εκανα κατι 6.3-6.5 και χαρηκα (δεχομαι και το οτι στα 100 εχω 98 πραγματικα συμφωνα με περιοδικα ) , οποτε μπορω να πιστεψω οτι αδειος+ μονος θα πιανω το ξερο 6αρι που εκανε ο πατελος και αν το ξεκινησω καφρικα θα μπορουσα να πλησιασω και το εργοστασιακο νουμερο..
και μετα να παω για δισκοομως κατι τετοιο θα μετρησω με gps και καποιο λογισμικο τηλεμετριας μολις βρω την ευκαιρια για ακομα καλυτερη ακριβεια , γιατι με κινητα και χρονομετρα δε γινεται δουλεια, απλα παιρνει μια ιδεα..
αυτο που κανω ομως ειναι να μετραω ρεπριζ μου χωρις αλλαγης ταχυτητας που και πιο ασφαλεις ειναι και δεν ειναι πολυ δυσκολες πραγματοποιηθουν με το χρονομετρο του αυτοκινητου και τουλαχιστον σε αυτο τα περιοδικα πεφτουν τελειως μα τελειως μεσα
-
εωγενιος...στα λεγα εγω ..με καμια δεν γινεται να πετυχουμε εργοστασιακους χρονους......
πολλοι το δοκιμαζουν κανενας δεν το πετυχαινει και αν το πετυχει ειναι η σε κατηφορα η δεν το μετρα σωστα.
Τωρα για το s3 ειναι αλλο θεμα...αλλο αυτοκινητο...και ας το πω πιο σοβαρη μετρηση απο την μερια του εργοστασιου
....ενω στα πιο μικρα τα δικα μας που πουλανε σε πιτσιρικαδες και σε φιγουρατζηδες
τα μαγειρευουν πολυ προς τα κατω τα 0-100 και οχι μονο τα εργοστασια ...αλλα και τα περιοδικα. -
αυτο μπορεις να το πεις για το c2 που σου λεει 8.3 ενω κανει 9.6 αντε 9.4 στη καλυτερη
οχι οτι στο audi δε το χεζουν το θεμα με το 5.7 αλλα και το 'αυστηρο' 6.3 των 4Τ να παρουμε ειναι μισο δευτερολεπτο απο αυτο που λεει το εργοστασιο.. αρα λες οκ..δε με κοροιδευουν τοσο
παντως εμενα το 0-100 δε μου λεει και πολλα γιατι ειναι κατι το οποιο αν θες το καλο του αυτοκινητου σου δε θα διαπιστωνεις συχνα..
εμενα πιο πολυ με νοιαζει το πώς ανεβαζει ενα αμαξι απο τα 60 πχ μεχρι τα 160 ή μεχρι τα 200 , δηλαδη ποσο γρηγορο ειναι στη πραξη -
καλα αν κανει το c2 8,3 θα του βγαλω το καπελο!!1 με καμια ομως
ε ναι ...το 0-100 ειναι σχεδον αχρηστο./...αλλα εχει και αυτο την κ@@@α του οπως και αν το κανουμε....
παντως οι ρεπριζ με αλλαγες...ειναι το σημαντικοτερο! -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
καλα αν κανει το c2 8,3 θα του βγαλω το καπελο!!1 με καμια ομως
ε ναι ...το 0-100 ειναι σχεδον αχρηστο./...αλλα εχει και αυτο την κ@@@α του οπως και αν το κανουμε....
παντως οι ρεπριζ με αλλαγες...ειναι το σημαντικοτερο!οτι την εχει την εχει και οτι δεν κανει 8.3 το ηξερα οταν το πηρα (btw 9.7 το μετρησαν οι 4Τ , ελπιζω να αλλαζαν στο κοφτη που ειναι 7200 ) και δεν το πηρα για αυτο..
απλα σκεφτομαι αν η citroen (συνεπως και το psa) κοροιδευει μονο στο συγκεκριμενο μοντελο τους πελατες της, επειδη ειναι πιτσιρικαδες και ψαρωνουν με κατι τετοια ή ειναι γενικη τακτικη της.. ?
για μενα αυτο το 0-100 ειναι απο τα πιο κραχτα παραδειγματα ακατασχετου ψευδους
σε σχεση με μαμα σαξοραλλα δεν ξεφτιλιζεται και τελειως για να πουμε και την αληθεια..
χανει βεβαια ξεκαθαρα και σχετικα ανετα, αλλα εχω μπει σε σκεψεις μερικες φορες και για τα νουμερα που εδιναν και για αυτα
(βεβαια μαμα τετοια εχω πετυχει 2-3 φορες στη ζωη μου οποτε μπορει να κανω και λαθος) -
παλια ....οχι δεν εκλεβε....με λιγη προσπαθεια τα καταφερνες και εβγαζε οτι ελεγαν τα εργοστασια...απλα το c2 ηρθε να αντικαταστησει το vts saxo το οποιο καινουργιο οντως εκανε 8 και κατι...
και τα τεσσερα αστερια στο c2 καθως και λιγο το διαφορετικο κιβωτιο του το εκανα πιο αργο ...
αλλα ποιος κολλημενος saxakias η εστω καποιος σ αυτο το target group θα το αγοραζε αν δεν ειχε 0-100 στην περιοχη των 8 δευτερολεπτων...??
δεν παυει να σημαινει οτι το vts δεν ειναι μικρο ωραιο πυραυλακι που μπαινει για πλακα με πολλα σε στροφες....αλλωστε το ιδιο συμβαινει και με το suzuki swift sport ....το οποιο με τιποτα δεν πιανει τα νουμερα που λενε...
ενω σαν αυτοκινητο ειναι παρα μα παρα πολυ καλο!!!
μαλλον ειμαστε πολυ
Peugeot RCZ