-
Επανέρχομαι στο θέμα με σχετικά άσχημα νέα, καθώς η αλλαγή του αισθητήρα δεν έφερε καμία ουσιαστική διαφορά...Οπότε το ανταλλακτικό πήρε τον δρόμο της επιστροφής και το αμάξι θα το στείλω στην αντιπροσωπία πρώτο πράμα τη Δευτέρα το πρωί μήπως και μπορέσουν οι εκεί μηχανικοί να εντοπίσουν τη βλάβη...(fingers crossed)
-
Την πίεση βενζίνης την έλεγξαν?
-
Τους έκανα μια νύξη, αλλά επέμειναν πως δε θα μπορούσε να έχει κάποια σχέση... Θα δούμε από Δευτέρα τι θα μου πουν βέβαια και στο συνεργείο της αντιπροσωπείας...Ε και να καταλήξουμε τελικά στην πίεση της βενζίνης γέλια που θα κάνουμε...
Στο ενδιάμεσο θα λέγατε να το χρησιμοποιώ κανονικά το αμάξι, η να προσέξω αυτό το ΣΚ θα ήθελα να κάνω κάποιες δουλειές εντός πόλης...
Πλήρωσα και την οδική βοήθεια...
-
Φίλε μου μάλλον σε βλέπω για αλλαγή γραναζιού μεταβλητού χρονισμού... Απο τη στιγμή που δοκιμάστηκε νέος αισθητήρας βολάν τα συμπτώματα που περιγράφεις αυτό μου φέρνουν κατα νου...
-
Δε θα έπρεπε να το εντοπίζει μέσω ECU το πρόβλημα το διαγνωστικό πάντως; Μια φορά έβγαλε μόνο μερική ακαυστία σε έναν κύλινδρο και μετά τίποτα απολύτως...Το γρανάζι μεταβλητού χρονισμού δε μου λέει και πολλά από θεωρητικής απόψεως...Πού περίπου βρίσκεται σε σχέση με το κόστος η διαδικασία;
-
Εδώ που φτάσαμε σε πολυπλοκότητα
α) Αν δεν βγάλει το διαγνωστικό ακριβές αίτιο
β) Αν δεν είναι στη λίστα με τα συνήθη σφάλματα/αιτίεςοι μηχανικοί απλά αυτοσχεδιάζουν ψάχνοντας την λύση.
Αν προσθέσεις και την ημιμάθεια (τους και την δικιά μας) χ
-
Μόλις επικοινώνησε μαζί μου ο μηχανικός της αντιπροσωπείας που κοίταξε σήμερα το αμάξι...Και το συμπέρασμά του είναι πως έφταιγαν τα μπουζί που εγκατέστησαν οι μηχανικοί στο άλλο το συνεργείο επειδή είχαν διαφορετική ωμική αντίσταση όταν ήταν κρύα...
Και να δεις που τα είχαν αλλάξει και τα μπουζί βάζοντας άλλη μάρκα, αλλά παρόμοιων προδιαγραφών στο άλλο το συνεργείο. Δε θέλω να προτρέχω σε συμπεράσματα χωρίς να είμαι γνώστης του αντικειμένου, αλλά δεν αναγράφουν πάνω ρε παιδιά τα μπουζί ακριβώς τον τύπο τους, ώστε να είναι πιο εύκολο να τα αλλάζει ο οποιοσδήποτε; Πλάκα μας κάνουν δηλαδή;
-
Μου κάνει εντύπωση αυτό που λες, μιας και σε όλους τους βενζινοκινητήρες της Ρενώ εκτός των 2λιτρων, τα μπουζί που χρησιμοποιούνται ειναι τα ίδια (απ' όσο ξέρω).
Λογικά αν ηταν όντως υπαίτια τα μπουζί θα είχες παρατηρήσει διαφορές στην γενικότερη απόδοση του αυτοκινήτου...
Το γρανάζι του μεταβλητού χρονισμού στον εκκεντροφόρο εισαγωγής μέχρι και το 2005 ήταν ουσιαστικά το πιο 'χοντρό' πρόβλημα των Megane II/Scenic II.
Λόγω ελλατωματικού σχεδιασμού το γρανάζι είτε κολλάει σε κάποια θέση ή στην πρωινή εκκίνηση (που πρωτογεμίζει με λάδι ο υδραυλικός μηχανισμός του γραναζιού) κάνει τα δικά του με αποτέλεσμα να ρίχνει γενικότερα την απόδοση και να κάνει θόρυβο ντίζελ στο ξεκίνημα (κάτι σαν τον μεταβλητό στις 147).
Μερικά απο τα συμπτώματα ειναι αυτά που περιγράφεις, δηλαδή με κρύα μηχανή να θέλει γκάζι η μηχανή για να μη σβήσει και μετά μπορεί για την υπόλοιπη μέρα να ειναι οκ...
Ειναι αρκετά ακριβή ως επισκευή (το γρανάζι μόνο κοστολογείται στα 450! ευρώ) και μαζί αλλάζονται σετ ιμάντες, τεντωτήρες κ.λ.π. Παρ' όλα αυτά υπάρχει κάλυψη απο τη μαμά εταιρία σε μεγάλο ποσοστό μέχρι και τα 4 έτη νομίζω...
-
Αυτά που σου είπαν για την ωμική αντίσταση όταν είναι κρύα κλπ είναι π@π@ριές, ή έχεις πρόβλημα με τον γρανάζι του μεταβλητού ή θέλει καθάρισμα ή αλλαγή ο φάρυγγας όπως τον λένε στη Ρενώ.
-
RTouris, έμπα εδώ και ρώτα τα παιδιά, http://www.greekrenaultclub.gr
-
2 ημέρες πάντως που το έχω πάλι πίσω το αμάξι και με καθημερινή χρήση όπως και πρίν παρουσιαστεί το πρόβλημα και όλα φαίνεται να πηγαίνουν ρολόι...
Βέβαια η αλλαγή των 4 μπουζί στην αντιπροσωπεία πλέον μου κόστισε
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
RTouris, έμπα εδώ και ρώτα τα παιδιά, http://www.greekrenaultclub.grΝα σαι καλα ρε Quadra (καμιά σχέση με την οικογένεια Apple Macs '93-96;)...Το έψαχνα αυτό το λίνκ, το είχα δει στην υπογραφή κάποιου μέλους εδώ μέσα
-
Τοσο χαμηλο ρελαντι εχει?
-
Αυτό έδειχνε ο εγκέφαλος στην αντιπροσωπεία...
-
Τα DENSO που είχαν βάλει στο συνεργείο ήταν τα K20PR-U http://www.globaldenso.com/cgi-bin/glob ... ion=search , τα οποία σύμφωνα με τον πίνακα είναι συμβατά με την μηχανή αυτή, εκτός και αν θα έπρεπε να επιλέξουν τα αμέσως επόμενα (Κ20ΤΧΡ)..Τα μανίσια που τα αντικατέστησαν δεν γνωρίζω τι μάρκα ακριβώς είναι καθώς ήρθαν μέσα σε κουτί 'Original Renault Equipment', οπότε ο OEM μπορεί να είναι οποιοσδήποτε, αλλά το P/N για reference είναι: 77 00 500 155 UV 1 - made in Mexico
-
Μιας και το θέμα έχει να κάνει με τον αισθητήρα βολάν το επαναφέρω στο προσκήνιο για να πω κι εγώ τον πόνο μου...
Στο Τέμπρα εμφανίζεται το εξής παράξενο: όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο παίρνει αμέσως. Όταν είναι ζεστό επίσης. Όταν είναι σε μια ενδιάμεση φάση (πχ να το έχω αφήσει μια-δυο ωρίτσες παρκαρισμένο και να πάω να το πάρω) μιζάρει χωρίς να παίρνει μπρος. Το φαινόμενο δεν εμφανίζεται πάντα αλλά είναι τακτικό. Έχω εντοπίσει ότι το πρόβλημα έχει να κάνει με τον αισθητήρα του βολάν διότι όταν ανοίγω το καπώ και παίζω/τραβολογάω τον αισθητήρα λίγο το αυτοκίνητο μετά παίρνει αμέσως.
Τι γίνεται όμως τώρα: τσέκαρα τις επαφές για βρωμιά αλλά είναι πεντακάθαρες. Τσέκαρα για κομμένο καλώδιο έχοντας τη μηχανή αναμμένη και παίζοντας με τα καλώδια αλλά το αυτοκίνητο ούτε ρετάρει ούτε σβήνει. Η θέση του αισθητήρα είναι τέτοια που αν μπορούσε να τεθεί θέμα συστολής-διαστολής δεν υπάρχει πρόβλημα υπερβολικής ανάπτυξης θερμοκρασίας στο σημείο.
Υπάρχει περίπτωση να ήρθε απλά η ώρα του για αλλαγή ή μου διαφεύγει κάποια λύση;
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Μιας και το θέμα έχει να κάνει με τον αισθητήρα βολάν το επαναφέρω στο προσκήνιο για να πω κι εγώ τον πόνο μου...Στο Τέμπρα εμφανίζεται το εξής παράξενο: όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο παίρνει αμέσως. Όταν είναι ζεστό επίσης. Όταν είναι σε μια ενδιάμεση φάση (πχ να το έχω αφήσει μια-δυο ωρίτσες παρκαρισμένο και να πάω να το πάρω) μιζάρει χωρίς να παίρνει μπρος. Το φαινόμενο δεν εμφανίζεται πάντα αλλά είναι τακτικό. Έχω εντοπίσει ότι το πρόβλημα έχει να κάνει με τον αισθητήρα του βολάν διότι όταν ανοίγω το καπώ και παίζω/τραβολογάω τον αισθητήρα λίγο το αυτοκίνητο μετά παίρνει αμέσως.
Τι γίνεται όμως τώρα: τσέκαρα τις επαφές για βρωμιά αλλά είναι πεντακάθαρες. Τσέκαρα για κομμένο καλώδιο έχοντας τη μηχανή αναμμένη και παίζοντας με τα καλώδια αλλά το αυτοκίνητο ούτε ρετάρει ούτε σβήνει. Η θέση του αισθητήρα είναι τέτοια που αν μπορούσε να τεθεί θέμα συστολής-διαστολής δεν υπάρχει πρόβλημα υπερβολικής ανάπτυξης θερμοκρασίας στο σημείο.
Υπάρχει περίπτωση να ήρθε απλά η ώρα του για αλλαγή ή μου διαφεύγει κάποια λύση;
όπως έγραφε το εγχειρίδιο στο Tipo και το ίδιο ισχύει στο Tempra. Πατάμε το γκάζι στο μέσον της διαδρομής ή περισσότερο.
-
Το έχω κάνει κι αυτό κάποιες φορές, κατά λάθος βέβαια μιας και νόμιζα ότι είμαι στο Duna, αλλά και πάλι το αυτοκίνητο δεν ξεκινούσε. Μπορεί να έπαιζε ρόλο το ότι μόλις συνειδητοποιούσα ότι είμαι στο «καταλυτικό» άφηνα το γκάζι αμέσως. Αλήθεια, το πάτημα του γκαζιού κατά το μιζάρισμα δεν μπορεί να βλάψει τον καταλύτη; Θα διαβάσω και το manual, μιας και δεν είχα υπ' όψιν μου τη συγκεκριμένη συμβουλή, και θα το επιχειρήσω ξανά, συνειδητά πλέον, την επόμενη φορά που το αυτοκίνητο δε θα παίρνει μπροστά.
-
Έβγαλες τον αισθητήρα και είναι καθαρός;
Ένας μαγνήτης είναι και της αδερφής μου είχε μαζέψει ρινίσματα (μάλλον από επιδέξια χρήση της μίζας). Τον καθάρισα και από τότε είναι άψογος. -
Θα κοιτάξω να τον καθαρίσω, αν και εκ πρώτης όψεως φάνηκε πεντακάθαρος, ποτέ δεν ξέρεις. Θα ενημερώσω για το τι γίνεται.
Μετά από σέρβις 60κ => αισθητήρας στροφάλου;