-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
η 159 ειναι μια σπορτιφ 'μπερλινα', οποιος θελει να κουβαλαει ολη τη φαμιλια με 40 βαλιτσες, ας παρει το superb.Διαφωνώ με αυτή λογική. Δεν είναι ή το Superb ή στρίμωγμα. Πρέπει να υπάρχει και μέση λύση. Θα μπορούσαν πχ να μην έβαζαν ολόκληρη 19άρα ζάντα στο πορτ-μπαγκάζ, αλλά μικρότερη και να μεγάλωνε ο χώρος. Κράζουν τη BMW για τα RFT αλλά της έχει κερδίσει 50 ολόκληρα λίτρα και 10 κιλά.
Ποσα λιτρα ειναι το πορτ μπαγκαζ?
Εχουμε τις τιμες ?Ποσο θα παει μια καλα εξοπλισμενη με χenon και ηλιοροφη?Εννοειται TBi...
Επισης αν καποιος εχει τις μετρησεις επιδοσεων απο τους 4Τ θα με βοηθουσε πολυ!
Ευχαριστω!Τη ΤΒΙ την έβγαλα με ΟΛΑ τα έξτρα (κυριολεκτικά όλα...ΤΙ pack, navi, xenon, sunroof κλπ) 41.000. H τιμή είναι όχι μόνο φοβερή...αλλά ευκαιρία!!! Απλά απίστευτη!
Έχει όμως 405 λίτρα πορτ-μπαγκάζ και η 3άρα 460!! Η διαφορά είναι όχι απλά μεγάλη...πολύ μεγάλη!
-
Οκ ευχαριστω!
-
Νίκο έχεις ψηθεί και δεν το έχεις πάρει χαμπάρι...
Ανθρακί με καφέ δέρμα και 18'... -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Νίκο έχεις ψηθεί και δεν το έχεις πάρει χαμπάρι...
Ανθρακί με καφέ δέρμα και 18'...Kαι εγώ αυτό το πιστεύω πλέον.
Η 159 έχει κάποια οφέλη:
-κινητήρα turbo με υψηλή ιπποδύναμη και ροπή που δεν ξεπερνά τα 1929κεκ που είναι το νέο φράγμα στο ελληνικό φορολογικό καθεστώς
-έχει κορυφαία οδηγικά χαρακτηριστικά και επ'ουδενί δεν θα στερηθεί ευχαρίστηση, τουναντίον θα έλεγα
-είναι πανέμορφη
-έχει τιμή δέλεαρ έναντι σε BMW 3er & Audi A4
-έχει κορυφαίο εξοπλισμό ειδικά η έκδοση ΤΙ
-έχει λογικές τιμές στα extra, φαντάσου ότι με επιπλέον 800 ευρώ βάζεις στην ΤΙ το δερμάτινο ταμπλώ
-έχει κορυφαίο μηχανολογικό υπόβαθρο όπως υδραυλικό τιμόνι 2.2 στροφών, διπλά αλουμινένια ψαλίδια εμπρος και πολλαπλών συνδέσμων πίσω, η ΤΙ έχει πολύ ψαγμένο στήσιμο(έχω αναφερθεί με τιμές γεωμετρίας αναλυτικά πιο πίσω), 4πίστονα φρένα της Brembo με της πιατέλες των 330mm, και όλα αυτά χωρίς να θυσιάζεις καθόλου άνεση.Οι χώροι της δεν είναι κορυφαίοι, γιατί να το κρύψουμε αφού ισχύει. Δεν είναι όμως και μικροί. Είναι πιο άνετο αυτοκίνητο Νικόλα η 159 από την 120 που έχεις τώρα.
Δεδομένου ότι ακόμα υπάρχει μέσα σου αυτό το μικρόβιο της AR και με τιμή που είναι πραγματική πρόκληση, νομίζω ότι πρέπει να το ξαναεξετάσεις πολύ πιο σοβαρά το θέμα 'Come back to AR'....Πάντα βέβαια αυτός που πληρώνει, κάνει την τελική επιλογή....
Και σίγουρα ότι και να αποφασίσεις κανείς δεν θα σου πει γιατί όχι αυτό και όχι το άλλο.
Εξάλλου κακά τα ψέματα, και η 159 και η 3άρα είναι καταπληκτικά αυτοκίνητα..... -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Νίκο έχεις ψηθεί και δεν το έχεις πάρει χαμπάρι...
Ανθρακί με καφέ δέρμα και 18'...Με τίποτα...δε καλύπτει τις ανάγκες μου.
(άσε ότι έχω και το άγχος της αξιοπιστίας και κυρίως της ανικανότητας να το φτιάξουν...έχω καεί απ'το χυλό)
-
το νεο ημιαυτοματο κιβωτιο ποτε θα μπει στην 159?
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
η 159 ειναι μια σπορτιφ 'μπερλινα', οποιος θελει να κουβαλαει ολη τη φαμιλια με 40 βαλιτσες, ας παρει το superb.Συμφωνώ απόλυτα στον διαχωρισμό.
Ουσιαστικά, μόνο η BMW έχει παραμείνει πιστή στις compact διαστάσεις-αναλογίες των D-seg sport saloon. Kαι η Audi ξέφυγε με 2.808 μεταξόνιο και η Alfa Romeo λίγο λιγότερο.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Παιδια καποιος κατοχος μπορει ναμας πει την οσο γινετε αντικειμενικοτερη αποψη του για το αμαξι?Οι χωροι ας πουμε .Στο πορτ μπαγκαζ χωραει ανετα ενα καροτσακι μωρου πχ?
Οι χώροι στην 159 δε μου άρεσαν και δε με βόλεψαν καθόλου μα καθόλου. Αν και πιο μακριά από τη 3άρα (130mm) έχει μικρότερους χώρους πίσω και μικρότερο πορτ-μπαγκάζ.
Είναι πιο στριμωγμένα τα πράγματα και πιο κλειστοφοβικά στην 159 γιατί τα εμπρός καθίσματα είναι κάπως ογκώδες και κλείνει τη θέα προς τα έξω. Το χειρότερο απ'όλα είναι ότι το άνοιγμα της πόρτας είναι στενό και η γραμμή της οροφής κατεβαίνει με μεγαλύτερη γωνία από τη 3άρα και δυσκολεύεσαι να βάλεις μέσα παιδί. Επίσης, έβαλα ένα καθισματάκι στο πίσω κάθισμα (όταν το παιδί είναι μικρό που κάθεται ανάποδα) και πρέπει να πας την εμπρός θέση κάπως μπροστά και με περίεργη γωνία που δυσκολεύει τον εμπρός συνοδηγό.
Το δε πορτ-μπαγκάζ έχει 50 λιγότερα λίτρα από τη 3άρα αλλά για ένα βασικό και πολύ σημαντικό λόγο, επειδή έχει πραγματική 5ή ρόδα/ρεζέρβα. Βεβαίως οι Ιταλοί θα μπορούσαν να κέρδιζαν χώρο και να έβαζαν μικρότερη ρεζέρβα γιατί το πορτ-μπαγκάζ είναι κάπως μικρό σε σχέση με τον ανταγωνισμό και το χειρότερο απ'όλα έχει κι αυτό μικρό άνοιγμα. Να σας δώσω να καταλάβετε, δε χωρούσε να περάσει από το άνοιγμα το καθισματάκι στο πορτ-μπαγκάζ. Καρότσι χωράει να μπει οριζόντια λογικά, αλλά δε ξέρω αν χωράει να περάσει από το άνοιγμα.
Για να μη λέτε ότι τα βγάζω από το μυαλό μου, έχω και μάρτυρα.
η 159 ειναι μια σπορτιφ 'μπερλινα', οποιος θελει να κουβαλαει ολη τη φαμιλια με 40 βαλιτσες, ας παρει το superb.
Kοι οι δυο εχετε δικιο.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Νίκο έχεις ψηθεί και δεν το έχεις πάρει χαμπάρι...
Ανθρακί με καφέ δέρμα και 18'...Με τίποτα...δε καλύπτει τις ανάγκες μου.
(άσε ότι έχω και το άγχος της αξιοπιστίας και κυρίως της ανικανότητας να το φτιάξουν...έχω καεί απ'το χυλό)
Άλλαξε συνεργείο...
Παλλήνη δεν μένεις; Μια χαρά συνεργεία A.R υπάρχουν ακριβώς δίπλα σου. Πληροφορίες με pm αν ενδιαφέρεσαι εντελώς ενημερωτικά.
Τώρα για την αξιοπιστία τι να σου πω. Εγώ πιστεύω ότι μπορεί να σου κάτσει στραβή και σε Μ3 πλέον. Αλλά απ' όσο έχω υπόψη μου η 159 υπήρξε από τα πλέον αξιόπιστα Alfa.
Νομίζω ότι αυτό που σε προβληματίζει είναι το θέμα του downsizing (από BMW σε Alfa) με το οποίο δεν θα διαφωνήσω πλήρως (μια 325 σαφώς είναι ανώτερη επιλογή από την 1,75) αλλά δεδομένων των οικονομοτεχνικών αναγκών σου η 159 είναι η καλύτερη λύση. -
Οι χώροι είναι μικροί για σεντάν της κατηγορίας αλλά υπάρχει και η sportwagon που κερδίζεις αρκετά σε χώρους.
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Οι χώροι είναι μικροί για σεντάν της κατηγορίας αλλά υπάρχει και η sportwagon που κερδίζεις αρκετά σε χώρους.Αλλά χάνεις ΤΡΕΛΑ σε μεταπώληση.
Για δοκίμασε να πουλήσεις station στην Ελλάδα.
-
Στο configurator την εβγαλα 38000 ευρω ...
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Στο configurator την εβγαλα 38000 ευρω ...Κάτι πρέπει να ξέχασες ...έβαλες το TI Pack?
-
Passat CC;
-
Σε καμια περιπτωση...Οι χωροι του πρεπει να ειναι αρκετα μικροτεροι απο την 159.Εγω στα πισω καθισματα ενιωσα κλειστοφοβια ειναι και 4θεσιο ενω το πορτ μπαγκαζ εχει μικρο ανοιγμα.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Passat CC;No comment.
-
Ε τότε Νίκο πάρε μια μεταχειρισμένη Cayenne (η απλή πάιζει στα 30-40 χιλιάρικα) να μπεις και στο μάτι του γείτονα...
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Ε τότε Νίκο πάρε μια μεταχειρισμένη Cayenne (η απλή πάιζει στα 30-40 χιλιάρικα) να μπεις και στο μάτι του γείτονα...Μπα...δεν έχω τέτοιο θέμα
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Ε τότε Νίκο πάρε μια μεταχειρισμένη Cayenne (η απλή πάιζει στα 30-40 χιλιάρικα) να μπεις και στο μάτι του γείτονα...
Μπα...δεν έχω τέτοιο θέμα
Το Α4 1.8 ή 2.0 τ quattro τα απέριψες;
-
Ότι και να ναι καλορίζικο (απάντηση στο pm)...
Alfa Romeo 159 & 159TBi