-
εγω παντως συνεχιζω να πιστευω οτι το τερας δεν ειναι αντιπαλος της φ430 η γκαγιαρδο..κ με βαση κιολας τα λεγομενα του sign-b που ειναι κατοχος, κ ο ιδιος λεει οτι ειναι πιο ''καθημερινο'' αυτοκινητο κ οχι φτιαγμενο απολυτα για πιστα..γιαυτο πιστευω οτι αντιπαλος του ειναι η 599 φιορανο-612 σκαλιετι κ η πορσε 911..κ εκει ειναι που κερδιζει το παιχνιδι με κατεβασμενα χερια(βαση της τιμης του..)..
απο την αλλη ειναι τουλαχιστον αστειο να λεμε οτι η νισσαν δεν εχει ιστορια..τοτε να φανταστουμε οτι ιστορια εχει μονο η φερραρι(λογω αγωνων γενιοκοτερα) κ η πορσε λιγο απο αγωνες αντοχης(την αλφα δεν νομιζω να την θυμαται εφοσον κανει τεοιες δηλωσεις..)..ουτε λαμπο,ουτε χοντα,ουτε τογιοτα,ουτε μαζντα,ουτε λοιπες..μαλλον καποιοι βλεπουν μονο τακη πουρναρακη κ ξεχνανε οτι υπαρχουν κ ποσοι αλλοι αγωνες που οι παραπανω εταιριες(με εξαιρεση ισως την λαμπο) ειχαν κ συνεχιζουν να εχουν επιτυχιες.. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Αφου δεν αφησες να εννοηθει τιποτα, ποια ειναι το 'πεζα' της υποθεσης?Μα το πώς αντιμετωπίζεις το πρόβλημα του αυξημένου βάρους. Τίποτα παραπάνω.
-
@Γρηγορη
Φυσικα και τα βρισκει σκουρα οχι ομως να λενε καποιοι οτι οι Ιταλοι δεν ξερουν να φτιαχνουν supercars και οτι ειναι πεταμενα λεφτα.Ελεος Ειπαμε οι Ιταλοι πουλανε επειδη εχουν την ιστορια και το ονομα αλλα σαν κατεσκευες συνεχιζουν να ειναι πιο εξωτικες , πιο ''αγωνιστικες'' και τις πιο πολλες φορες πιο γρηγορες.Να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους , οχι επειδη το GTR ειναι πιο γρηγορο απο την 911 μαμαει και δερνει τα παντα.Στα περι Ring , φυσικα και δεν ειναι κακο να αναφερουν χρονους αλλα στην περιπτωση της Nissan μου φαινεται πως το παρακαναν λιγο , λογικο βεβαια στην προσπαθεια τους να αντισταθμισουν το μετριο ονομα στην αγορα των supercars.
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
εγω παντως συνεχιζω να πιστευω οτι το τερας δεν ειναι αντιπαλος της φ430 η γκαγιαρδο..κ με βαση κιολας τα λεγομενα του sign-b που ειναι κατοχος, κ ο ιδιος λεει οτι ειναι πιο ''καθημερινο'' αυτοκινητο κ οχι φτιαγμενο απολυτα για πιστα..γιαυτο πιστευω οτι αντιπαλος του ειναι η 599 φιορανο-612 σκαλιετι κ η πορσε 911..κ εκει ειναι που κερδιζει το παιχνιδι με κατεβασμενα χερια(βαση της τιμης του..)..
απο την αλλη ειναι τουλαχιστον αστειο να λεμε οτι η νισσαν δεν εχει ιστορια..τοτε να φανταστουμε οτι ιστορια εχει μονο η φερραρι(λογω αγωνων γενιοκοτερα) κ η πορσε λιγο απο αγωνες αντοχης(την αλφα δεν νομιζω να την θυμαται εφοσον κανει τεοιες δηλωσεις..)..ουτε λαμπο,ουτε χοντα,ουτε τογιοτα,ουτε μαζντα,ουτε λοιπες..μαλλον καποιοι βλεπουν μονο τακη πουρναρακη κ ξεχνανε οτι υπαρχουν κ ποσοι αλλοι αγωνες που οι παραπανω εταιριες(με εξαιρεση ισως την λαμπο) ειχαν κ συνεχιζουν να εχουν επιτυχιες..η λαμπο μια χαρα καθημερινη θεωρειται σε σχεση με τη 430
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
@Γρηγορη
Φυσικα και τα βρισκει σκουρα οχι ομως να λενε καποιοι οτι οι Ιταλοι δεν ξερουν να φτιαχνουν supercars και οτι ειναι πεταμενα λεφτα.Ελεος Ειπαμε οι Ιταλοι πουλανε επειδη εχουν την ιστορια και το ονομα αλλα σαν κατεσκευες συνεχιζουν να ειναι πιο εξωτικες , πιο ''αγωνιστικες'' και τις πιο πολλες φορες πιο γρηγορες.Να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους , οχι επειδη το GTR ειναι πιο γρηγορο απο την 911 μαμαει και δερνει τα παντα.Στα περι Ring , φυσικα και δεν ειναι κακο να αναφερουν χρονους αλλα στην περιπτωση της Nissan μου φαινεται πως το παρακαναν λιγο , λογικο βεβαια στην προσπαθεια τους να αντισταθμισουν το μετριο ονομα στην αγορα των supercars.
Aπο την πλευρα μου παντως, ποτε δεν ειπωθηκε κατι σχετικο με...ανικανοτητα των Ιταλων
για τα Supercars τους, ουτε οτι δεν αξιζουν τα λεφτα τους...
Το 'επεισοδιο' με το ring απεκτησε μεγαλυτερο νοημα και δημιουργησε ενταση, περισσοτερο
με τις παιδαριωδεις αντιδρασεις-δηλωσεις της Porsche, και λιγοτερο απο την πλευρα της Nissan.
Οχι βεβαιως, οτι και η Nissan δεν πεταξε προκλητικα το γαντι, απο την πρωτη στιγμη
της παρουσιασης του, εμμεσως πλην σαφως στην Γερμανικη αυτοκινητοβιομηχανια... -
δεν θα το ελεγα..ειδικα με τοσες ''πυρκαγιες'' που εχει προκαλεσει..εξαλλου ουτε 2+2 ειναι ουτε χωρους επιβατων-αποσκευων του gtr εχει,ουτε την ιδια αποσταση απο το εδαφος..αντιθετως σε ολα αυτα πλησιαζει(αν δεν ειναι ιδιο,εξαιρουμενων των ''πυρκαγιων'') με την 430..ακομα κ το κιβωτιο του ειναι πολυ αποτομο για καθημερινες μετακινησεις(δεν το εχω οδηγησει,μου το εχει πει συμπαικτης μου..που επροκειτο να την αγορασει..)..
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
εγω παντως συνεχιζω να πιστευω οτι το τερας δεν ειναι αντιπαλος της φ430 η γκαγιαρδο..κ με βαση κιολας τα λεγομενα του sign-b που ειναι κατοχος, κ ο ιδιος λεει οτι ειναι πιο ''καθημερινο'' αυτοκινητο κ οχι φτιαγμενο απολυτα για πιστα..γιαυτο πιστευω οτι αντιπαλος του ειναι η 599 φιορανο-612 σκαλιετι κ η πορσε 911..κ εκει ειναι που κερδιζει το παιχνιδι με κατεβασμενα χερια(βαση της τιμης του..)..
απο την αλλη ειναι τουλαχιστον αστειο να λεμε οτι η νισσαν δεν εχει ιστορια..τοτε να φανταστουμε οτι ιστορια εχει μονο η φερραρι(λογω αγωνων γενιοκοτερα) κ η πορσε λιγο απο αγωνες αντοχης(την αλφα δεν νομιζω να την θυμαται εφοσον κανει τεοιες δηλωσεις..)..ουτε λαμπο,ουτε χοντα,ουτε τογιοτα,ουτε μαζντα,ουτε λοιπες..μαλλον καποιοι βλεπουν μονο τακη πουρναρακη κ ξεχνανε οτι υπαρχουν κ ποσοι αλλοι αγωνες που οι παραπανω εταιριες(με εξαιρεση ισως την λαμπο) ειχαν κ συνεχιζουν να εχουν επιτυχιες..η λαμπο μια χαρα **καθημερινη θεωρειται **σε σχεση με τη 430
To ιδιο ισχυει και για την F430, περα απο την εμφανιση, αρκει
να εχεις 200κ περιπου. -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
εγω παντως συνεχιζω να πιστευω οτι το τερας δεν ειναι αντιπαλος της φ430 η γκαγιαρδο..κ με βαση κιολας τα λεγομενα του sign-b που ειναι κατοχος, κ ο ιδιος λεει οτι ειναι πιο ''καθημερινο'' αυτοκινητο κ οχι φτιαγμενο απολυτα για πιστα..γιαυτο πιστευω οτι αντιπαλος του ειναι η 599 φιορανο-612 σκαλιετι κ η πορσε 911..κ εκει ειναι που κερδιζει το παιχνιδι με κατεβασμενα χερια(βαση της τιμης του..)Το κερδιζει το παιχνιδι που?Στους χρονους?Ποιος χεστηκε για τους χρονους, αυτος που αγοραζει Ferrari/Porshe το αγοραζει για να λεει οτι εχει Ferrari/Porshe ,οχι χρονους(τουλαχιστον στην συντριπτικη πλειοψηφια).Για τον ιδιο ακριβως λογο καποιος θα αγορασει την BMW 320 αντι του Golf GTI.Για να λεει οτι εχει BMW.Κυρος που λεμε.
απο την αλλη ειναι τουλαχιστον αστειο να λεμε οτι η νισσαν δεν εχει ιστορια..τοτε να φανταστουμε οτι ιστορια εχει μονο η φερραρι(λογω αγωνων γενιοκοτερα) κ η πορσε λιγο απο αγωνες αντοχης(την αλφα δεν νομιζω να την θυμαται εφοσον κανει τεοιες δηλωσεις..)..ουτε λαμπο,ουτε χοντα,ουτε τογιοτα,ουτε μαζντα,ουτε λοιπες..μαλλον καποιοι βλεπουν μονο τακη πουρναρακη κ ξεχνανε οτι υπαρχουν κ ποσοι αλλοι αγωνες που οι παραπανω εταιριες(με εξαιρεση ισως την λαμπο) ειχαν κ συνεχιζουν να εχουν επιτυχιες..
Φυσικα και εχει ιστορια η Nissan αλλα μπροστα στην Ferrari και τις αλλες ιταλικες μαρκες ειναι μαλλον μηδαμινη.Η Ferrari εχει σχηματισει εναν ολοληρο μυθο γυρω της που μαλλον ποτε δεν θα ξαναγινει κατι παρομοιο τουλαχιστον στον επομενο αιωνα.
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
δεν θα το ελεγα..ειδικα με τοσες ''πυρκαγιες'' που εχει προκαλεσει..εξαλλου ουτε 2+2 ειναι ουτε χωρους επιβατων-αποσκευων του gtr εχει,ουτε την ιδια αποσταση απο το εδαφος..αντιθετως σε ολα αυτα πλησιαζει(αν δεν ειναι ιδιο,εξαιρουμενων των ''πυρκαγιων'') με την 430..ακομα κ το κιβωτιο του ειναι πολυ αποτομο για καθημερινες μετακινησεις(δεν το εχω οδηγησει,μου το εχει πει συμπαικτης μου..που επροκειτο να την αγορασει..)..Eμενα παντως μια χαρα καθημερινο μου φανηκε στην αυτοματη λειτουργια και μαλιστα
με την θεση του manettino στο 'race'...
Πολυ καλυτερα, μπορει βεβαια επ' αυτου να τοποθετηθει και να λυσει τις οποιες
αποριες, ο SV2 που ειναι και κατοχος... -
http://www.youtube.com/watch?v=buwSxnFZH-g
δεν μου μοιαζει για αντικειμενικο το βιντεο...
στις δευτερες στο 6:10 αλλαζει 1500+ στροφες πριν τον κοφτη η lambo ......... και ως δια μαγειας ολοι χανουν την γραμμη τους στις στροφες ..
για δειτε το μην ειναι η ιδεα μου -
γρηγορη,δεν ειπα οτι δεν μπορει να ειναι καθημερινη η φ430(δες συζητησεις που κανουμε!!αν ειναι καθημερινη η φ430! )..ειπα οτι το νισσαν ειναι πιο καθημερινο εν συγκρισει με αυτα τα μοντελα..εξαλλου ουτε το νισσαν μπορεις να το χαρακτηρισεις καθημερινο οπως π.χ. ενα μιτο η σιροκο η τιιντα.
ευγενιε θυμησε μου την αγωνιστικη ιστορια της λαμπο..να σου πω να κοιταξεις ολα τα χρονια του λεμαν(κ γενικα αγωνων αντοχης),του wtcc(btcc παλαιοτερα),των ραλλυ,των nippon,indy cars,jgtc κτλ..
δεν λεω οτι φτανει φερραρι η χοντα,αλλα βρισκεται μαζι με πορσε στο ιδιο επιπεδο(τουλαχιστον..) -
ολα γινονται καθημερινα με λιγη καλη θεληση και μεγαλο πορτοφολι
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Στα περι Ring , φυσικα και δεν ειναι κακο να αναφερουν χρονους αλλα στην περιπτωση της Nissan μου φαινεται πως το παρακαναν λιγο , λογικο βεβαια στην προσπαθεια τους να αντισταθμισουν το μετριο ονομα στην αγορα των supercars.Δεν είναι μόνο αυτός ο λόγος που διαφημίζουν τους ο χρόνους τους στο ring. Ο σημαντικότερος λόγος μάλλον που διαφημίζουν αυτούς τους χρόνους τόσο πολύ είναι επειδή μπορεί το αυτοκίνητο και τους γράφει σε αντίθεση με τα περισσότερα supercars που τους χρόνους τους μόνο σε ιδανικές πίστες μπορούν και τους βγάζουν. Άν πάρεις ένα supercar και του αντικαστήσεις όλο το σύστημα της ανάρτησης με σταθερές μπετόβεργες πόση διαφορά σε χρόνο νομίζεις θα κάνει σε ιδανική πίστα; Για τράβα τώρα με το ίδιο αυτοκίνητο στο ring.... Και φυσικά η ανάρτηση είναι μόνο ένα παράδειγμα. Το Ring αντικατοπτρίζει πλήρως τους δημόσιους δρόμους και το GT-R είναι φτιαγμένο για αυτούς και όχι για πίστα
Και αφού εκεί είναι που κατά κύριο λόγο πλεονεκτούν σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο supercar αυτοί τι να διαφήμιζαν; Ή νομίζεις άλλες εταιρείες αν είχαν την δυνατότητα δε θα έκαναν το ίδιο; Και τι είναι πιο καλό κατα τη γνώμη σου, να διαφημίζεις τους χρόνους στο Ring ή να διαφημίζεις την scuderia που γύρισε το Fiorano ένα δευτερόλεπτο πιο γρήγορα από την Enzo; Όταν μιλάμε για marketing...
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
http://www.youtube.com/watch?v=buwSxnFZH-g
δεν μου μοιαζει για αντικειμενικο το βιντεο...
στις δευτερες στο 6:10 αλλαζει 1500+ στροφες πριν τον κοφτη η lambo ......... και ως δια μαγειας ολοι χανουν την γραμμη τους στις στροφες ..
για δειτε το μην ειναι η ιδεα μουΜονο σαφη και ασφαλη συμπερασματα δεν μπορεις να βγαλεις σε συνθηκες τυπου 'τα παιδία παιζει'
εστω και αν ολοι ειναι επαγγελματιες οδηγοι αγωνων.
Και μονο που βλεπεις την 997ΤΤ να 'διπλωνει' πολυ συχνα (ισως ειχαν 'τελειωσει' και τα λαστιχα της)
και την Gallardo να εχει χασει τρεις φορες αλλαγη επομενης σχεσης, καταλαβαινεις γιατι βγηκε το
τελικο αποτελεσμα.
Το αναμενομενο και φυσιολογικο θα ηταν 2η θεση για Gallardo, 3η για Nissan, με την 997ΤΤ να ακολουθει
σε αποσταση αναπνοης... -
Ο χρήστης foufoutoz έγραψε:
Στα περι Ring , φυσικα και δεν ειναι κακο να αναφερουν χρονους αλλα στην περιπτωση της Nissan μου φαινεται πως το παρακαναν λιγο , λογικο βεβαια στην προσπαθεια τους να αντισταθμισουν το μετριο ονομα στην αγορα των supercars.
Δεν είναι μόνο αυτός ο λόγος που διαφημίζουν τους ο χρόνους τους στο ring. Ο σημαντικότερος λόγος μάλλον που διαφημίζουν αυτούς τους χρόνους τόσο πολύ είναι επειδή μπορεί το αυτοκίνητο και τους γράφει σε αντίθεση με τα περισσότερα supercars που τους χρόνους τους μόνο σε ιδανικές πίστες μπορούν και τους βγάζουν. Άν πάρεις ένα supercar και του αντικαστήσεις όλο το σύστημα της ανάρτησης με σταθερές μπετόβεργες πόση διαφορά σε χρόνο νομίζεις θα κάνει σε ιδανική πίστα; Για τράβα τώρα με το ίδιο αυτοκίνητο στο ring.... Και φυσικά η ανάρτηση είναι μόνο ένα παράδειγμα. Το Ring αντικατοπτρίζει πλήρως τους δημόσιους δρόμους και το GT-R είναι φτιαγμένο για αυτούς και όχι για πίστα
Και αφού εκεί είναι που κατά κύριο λόγο πλεονεκτούν σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο supercar αυτοί τι να διαφήμιζαν; Ή νομίζεις άλλες εταιρείες αν είχαν την δυνατότητα δε θα έκαναν το ίδιο; Και τι είναι πιο καλό κατα τη γνώμη σου, να διαφημίζεις τους χρόνους στο Ring ή να διαφημίζεις την scuderia που γύρισε το Fiorano ένα δευτερόλεπτο πιο γρήγορα από την Enzo; Όταν μιλάμε για marketing...
Eτσι, ετσι, να τα λεμε ολα...
-
@CLAB
http://en.wikipedia.org/wiki/LamborginiΝταξει δεν εχει την ιστορια της Ferrari , μαλλον στα ιδια επιπεδα με την Nissan θα την εβαζα.Αν και η NIssan ειναι πιο παλια.
Φυσικα εκτος απο την ιστορια ειναι και το ονομα.Και η Fiat εχει τεραστια ιστορια αλλα βλεπεις τι ονομα εχει.
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
@CLAB
http://en.wikipedia.org/wiki/LamborginiΝταξει δεν εχει την ιστορια της Ferrari , μαλλον στα ιδια επιπεδα με την Nissan θα την εβαζα.Αν και η NIssan ειναι πιο παλια.
Φυσικα εκτος απο την ιστορια ειναι και το ονομα.Και η Fiat εχει τεραστια ιστορια αλλα βλεπεις τι ονομα εχει.
ναι αλλα βγαζει μονο supercars δε βγαζει και micra ή almera/primera (ισως το καλυτερο αυτοκινητο του κοσμου δε θυμαμαι πιο απο τα 2 ηταν..)
θυμησου οτι και η audi πουλαει ουσιαστικα τη gallardo σε πιο χαμηλα λεφτα και ας ειναι το ιδιο αυτοκινητο γιατι δεν εχει το ιδιο κυρος (πιο πολυ να ανεβασει το δικο της κυρος θελει)
-
ευγενιε μαλλον δεν κατανοεις κατι..οταν λες δεν εχει το ονομα,δεν ισχυει απολυτως..ισως αυτα να ισχυουν για την ευρωπη η αμερικη..στην ιαπωνια μην ξεχνας εχουν κ τα δικα τους αυτοκινητα θρυλους που εγραψαν ιστορια στους δικους τους αγωνες οπως εγραφαν τα ευρωπαικα στους δικους μας..μεταξυ αυτων ειναι κ το gtr σε ολα μοπντελα που παρηχθει μεχρι σημερα..χατσιροκου,σ2000,νσχ,gtr,silvia ειναι αυτοκινητα που εχουν αφησει ιστορια..κ στην ευρωπη(ποσο μαλλον στην ελλαδα) ηταν ελαφρως αγνωστα..
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
ευγενιε μαλλον δεν κατανοεις κατι..οταν λες δεν εχει το ονομα,δεν ισχυει απολυτως..ισως αυτα να ισχυουν για την ευρωπη η αμερικη..στην ιαπωνια μην ξεχνας εχουν κ τα δικα τους αυτοκινητα θρυλους που εγραψαν ιστορια στους δικους τους αγωνες οπως εγραφαν τα ευρωπαικα στους δικους μας..μεταξυ αυτων ειναι κ το gtr σε ολα μοπντελα που παρηχθει μεχρι σημερα..χατσιροκου,σ2000,νσχ,gtr,silvia ειναι αυτοκινητα που εχουν αφησει ιστορια..κ στην ευρωπη(ποσο μαλλον στην ελλαδα) ηταν ελαφρως αγνωστα..οι πλουσιοι ιαπωνες αγοραζουν ferrari lamborghini και porsche οπως ολος ο κοσμος οχι gtr και honda legend μην τρελαθουμε
στο τοκιο κυκλοφορουν απειρες ferrari (μου ειχε πει φιλος μου που ειχε παει διακοπες εκει και επαθε συγκοπη, δεν ειχε ξαναδει τοσες πολλες μαζεμενες εβλεπε συνεχεια )
τα διαφορα 'φθηνα' supercars οπως gtr και R8 δεν βγηκαν για να κλεψουν πελατεια απο τα μεγαλα ονοματα του χωρου, αλλα για να χωθουν σφηνα στις συλλογες αυτοκινητων των πελατων των μεγαλων ονοματων..
και φυσικα να τονοσουν το προφιλ των εταιρειων τους -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ευγενιε μαλλον δεν κατανοεις κατι..οταν λες δεν εχει το ονομα,δεν ισχυει απολυτως..ισως αυτα να ισχυουν για την ευρωπη η αμερικη..στην ιαπωνια μην ξεχνας εχουν κ τα δικα τους αυτοκινητα θρυλους που εγραψαν ιστορια στους δικους τους αγωνες οπως εγραφαν τα ευρωπαικα στους δικους μας..μεταξυ αυτων ειναι κ το gtr σε ολα μοπντελα που παρηχθει μεχρι σημερα..χατσιροκου,σ2000,νσχ,gtr,silvia ειναι αυτοκινητα που εχουν αφησει ιστορια..κ στην ευρωπη(ποσο μαλλον στην ελλαδα) ηταν ελαφρως αγνωστα..
οι πλουσιοι ιαπωνες αγοραζουν ferrari lamborghini και porsche οπως ολος ο κοσμος οχι gtr και honda legend μην τρελαθουμε
να συμπληρωσω στα λεγομενα σου μια λεξη..ΠΛΕΟΝ..κ αυτο δεν αναιρει οτι υπαρχουν μοντελα που εχουν την δικη τους ιστορια εκει..οσο για το αν αγοραζουν gtr η legend,μια χαρα τα αγοραζουν..
Nissan GT-R