-
http://www.autoamica.net/nuova-fiat-sedici-0076.htm
http://www.motordesktop.com/fiat/2009-fiat-sedici/
Και στην ιταλική σελίδα της Fiat.
http://www.fiat.it/cgi-bin/pbrand.dll/FIAT_ITALIA/carconfig/carconfig.jsp?BV_SessionID=@@@@0185094338.1244638985@@@@&BV_EngineID=ccceadehhilfehicefecejgdfkhdfjh.0&modelKey=1892Δυο νέοι κινητήρες στα 1.6 16v 120HP (petrol) & 2.0 Multijet 16v 135HP (diesel).
Σε άρθρο στο Quatroruote αναφέρεται οτι και το SX4 υπέστει παρόμοιες αλλαγές (λίγες αισθητικά).
-
http://www.autoamica.net/nuova-fiat-sedici-0076.htm
http://www.motordesktop.com/fiat/2009-fiat-sedici/
Και στην ιταλική σελίδα της Fiat.
http://www.fiat.it/cgi-bin/pbrand.dll/FIAT_ITALIA/carconfig/carconfig.jsp?BV_SessionID=@@@@0185094338.1244638985@@@@&BV_EngineID=ccceadehhilfehicefecejgdfkhdfjh.0&modelKey=1892Δυο νέοι κινητήρες στα 1.6 16v 120HP (petrol) & 2.0 Multijet 16v 135HP (diesel).
Σε άρθρο στο Quatroruote αναφέρεται οτι και το SX4 υπέστει παρόμοιες αλλαγές (λίγες αισθητικά).
-
Το ανανεωμένο Fiat Sedici
http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/93126.asp
Τιμές:
1.6 120hp 4x4 DYNAMIC 18.390€
1.6 120hp 4x4 EMOTION 20.390€
2.0 135hp 4x4 DYNAMIC 23.990€
2.0 135hp 4x4 ΕΜΟΤΙΟΝ 25.990€
1.6 120hp 4x2 DYNAMIC 16.900€
2.0 135hp 4x2 DYNAMIC 22.500€
(Από το www.fiat.gr) -
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
πρέπει να είναι το ποιο ανούσιο αυτοκίνητο everοτι τα τσερόκι , ρανγκλερ , χ5 κλπ είναι πιο ουσιώδη κατασκευάσματα...
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
:ysterical: αυτό έχω. Το πήρα για δύο και μόνο λόγους. Αξιοπιστία σε βάθος χρόνου μιας και το αυτοκίνητο το παντρεύομαι και για την 4κίνηση λόγω του ότι πηγαίνω συνέχεια για σκι. Μεγάλο μείον η σκληρή ανάρτηση που κοπανάει και κουράζει. Δεν θα το ξαναγόραζαΈχεις ιδέα σε τι μειοψηφία ανήκεις;; Στους απειροελάχιστους που δεν δηλώνουν απολύτως ευχαριστημένοι και πως το 'εργαλείο' τους είναι αψεγάδιαστο...
Πάντως εγώ το συμπαθώ πολύ αυτό το αυτοκίνητο. Είναι τίμιο,αξιόπιστο και για την κατηγορία του και εμφανίσιμο.Τα εσωτερικά των suv Suzuki πάντα μου άρεσαν και για ήπιες εξορμήσεις έιναι ΟΚ!
Φυσικά στα ίδια χρήματα βρίσκεις μτχ Rav Diesel...
-
Περιττό να σου πω Θύμιο πως νιώθω όταν οδηγώ το superb με τον 1.8 tsi και dsg. Όταν οδηγώ μετά το sx4 σιχτιρίζω Αλλά οκ μωρέ κρίμα είναι και αυτό
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
:lol:
Περιττό να σου πω Θύμιο πως νιώθω όταν οδηγώ το superb με τον 1.8 tsi και dsg. Όταν οδηγώ μετά το sx4 σιχτιρίζω Αλλά οκ μωρέ κρίμα είναι και αυτόΝταξ, επεσε vag στην κουβέντα , έπεσε και το επίπεδο
Πάω να την κάνω -
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
:ysterical: αυτό έχω. Το πήρα για δύο και μόνο λόγους. Αξιοπιστία σε βάθος χρόνου μιας και το αυτοκίνητο το παντρεύομαι και για την 4κίνηση λόγω του ότι πηγαίνω συνέχεια για σκι. Μεγάλο μείον η σκληρή ανάρτηση που κοπανάει και κουράζει. Δεν θα το ξαναγόραζαΝα και κάποιος που δεν έχει πρόβλημα να πει ότι δεν θα ΞΑΝΑαγοράσει το αυτοκίνητο που αγόρασε και οδηγεί ...
Σπάνιο φαινόμενο εδώ μέσα ...
-
Ε ναι ρε παιδιά! Αν κάτι αξίζει το λέμε. Αν δεν είμαστε ικανοποιημένοι τί να κάνουμε να λέμε ότι είμαστε μπας και το πιστέψουμε και εμείς οι ίδιοι
-
Μπορεί να το λέμε για να το πιστέψουν άλλοι, μπας και πουλήσει η 'αυτοκινητοβιομηχανία μας' κανένα κομματάκι παραπάνω ...
Αλλά τέτοια εδώ μέσα ΔΕΝ γίνονται ... Γίνονται;;
υ.γ. και όσο αφορά το θέμα ... Καλοδεχούμενα τα Facelift αλλά θα προτιμούσα από τις δύο εταιρείες ειδικά για αυτά τα δύο αυτοκίνητα να έχουν χαμηλότερες τιμές. Τα θεωρώ ακριβά χωρίς να υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος ...
-
2 θεωρώ πως είναι οι σοβαρές αδυναμίες του αυτοκινήτου. Ο θόρυβος του κινητήρα και η σκληρή ανάρτηση που κοπανάει. Δεν μπορείς να κάνεις ήρεμο ταξίδι. Θέλει υποχωρήσεις.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
:ysterical: αυτό έχω. Το πήρα για δύο και μόνο λόγους. Αξιοπιστία σε βάθος χρόνου μιας και το αυτοκίνητο το παντρεύομαι και για την 4κίνηση λόγω του ότι πηγαίνω συνέχεια για σκι. Μεγάλο μείον η σκληρή ανάρτηση που κοπανάει και κουράζει. Δεν θα το ξαναγόραζα
Να και κάποιος που δεν έχει πρόβλημα να πει ότι δεν θα ΞΑΝΑαγοράσει το αυτοκίνητο που αγόρασε και οδηγεί ...
Σπάνιο φαινόμενο εδώ μέσα ...
Κι εγώ τα ίδια λέω... Το swift ήταν μια καλή επιλογή δεδομένων των συνθηκών βάση των οποίων αποφασίστηκε η αγορά του, αλλά 1. Τώρα δεν μου κάνει για να το ξαναπάρω και 2. Αν μπορούσα να έχω των τωρινή μου γνώση τότε, η επιλογή θα ήταν σίγουρα διαφορετική.
ON Topic: Πρέπει να είναι το πιο βαρετό εσωτερικό που υπάρχει σε αυτοκίνητο (το SX4, δε ξέρω αν διαφοροποιείται στο sedici)
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
2 θεωρώ πως είναι οι σοβαρές αδυναμίες του αυτοκινήτου. Ο θόρυβος του κινητήρα και η σκληρή ανάρτηση που κοπανάει. Δεν μπορείς να κάνεις ήρεμο ταξίδι. Θέλει υποχωρήσεις.Να προσθεσω και τον δισκο που λενε οτι κλανει μετα απο λιγο ζορισμα
-
Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
Kι εγώ τα ίδια λέω... Το swift ήταν μια καλή επιλογή δεδομένων των συνθηκών βάση των οποίων αποφασίστηκε η αγορά του, αλλά 1. Τώρα δεν μου κάνει για να το ξαναπάρω και 2. Αν μπορούσα να έχω των τωρινή μου γνώση τότε, η επιλογή θα ήταν σίγουρα διαφορετική.ON Topic: Πρέπει να είναι το πιο βαρετό εσωτερικό που υπάρχει σε αυτοκίνητο (το SX4, δε ξέρω αν διαφοροποιείται στο sedici)
Και εγώ είχα το Swift (το 1997).
Λάθος μου επιλογή. Χάλι αυτοκίνητο. Πολλές βλάβες και πολύ επικίνδυνο στο δρόμο.
Ασαφές τιμόνι και πολύ ελαφρύ αμάξωμα...
Είχε βγάλει και σπαστικά προβλήματα...από τη 1η μέρα που το παρέλαβα...Στα 27000χιλιόμετρα το πούλησα. Δύο χρόνια το κράτησα.
Suzuki δεν νομίζω να ξαναπάρω ποτέ... όπως και Peugeot/Ford/Mitsubishi/VW
Σίγουρα όμως θα ξανάπαιρνα ΑΝΕΤΑ Hyundai/KIA/Opel
ενώ καλοβλέπω τις SEAT/BMW/DACIA/Skoda/Chevrolet/Renault... -
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
:ysterical: αυτό έχω. Το πήρα για δύο και μόνο λόγους. Αξιοπιστία σε βάθος χρόνου μιας και το αυτοκίνητο το παντρεύομαι και για την 4κίνηση λόγω του ότι πηγαίνω συνέχεια για σκι. Μεγάλο μείον η σκληρή ανάρτηση που κοπανάει και κουράζει. Δεν θα το ξαναγόραζααν ειχε τα σηματα της vag επανω θα ειχε κανει παταγο φανταζομαι (θα ηταν βαρετο αλλα αξιοπιστο ,οι πορτες θα εκαναν τον χαρακτηριστικο ηχο,η αναρτηση θα ηταν ενα βημα πριν την τελειοτητα ,η τετρακινηση θα εμπενε με την σκεψη κτλ)
-
Ανανεωμένο Suzuki SX4
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=12&art_id=10548
http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/93218.asp
Το 2κίνητο από 14.990€ και το 4κίνητο από 17.900€.Αντίθετα με το παλιό και νέο Sedici, η Suzuki έκανε πολύ μικρές εξωτερικές αλλαγές. Θα ήθελα κάτι παραπάνω!
(Παρακάτω το προηγούμενο SX4)
-
Ωραία και ποιο αγοράζει κανείς αντί αυτών στην κατηγορία αυτή, οχι πολύ μικρό 4Χ4, δρόμου που μπορεί να πάει και ελαφρά εκτός και σε αυτα τα λεφτα? Μην μου πείτε κανένα τέριος γιατι είναι πολύ πιο ειδικό απο αυτά τα δύο.
-
Ο χρήστης RXristos έγραψε:
Ωραία και ποιο αγοράζει κανείς αντί αυτών στην κατηγορία αυτή, οχι πολύ μικρό 4Χ4, δρόμου που μπορεί να πάει και ελαφρά εκτός και σε αυτα τα λεφτα? Μην μου πείτε κανένα τέριος γιατι είναι πολύ πιο ειδικό απο αυτά τα δύο.+1.
Σε εμφάνιση -από τότε που παρουσιάστηκε- δεν μου αρέσε ιδιαίτερα, το εκτιμώ όμως που προσφέρει (στην 4κίνητη έκδοση) 4κίνηση και κλείδωμα σε μια λογική τιμή (ακόμα και η πιο καλοεξοπλισμένη έκδοση), καλή για όποιον χρειάζεται 4χ4 αλλά δεν αντέχει τις επιδόσεις, συμπεριφορά και χώρους του Jimny και δεν θέλει να πάει στα 2000 κυβικά. Το Terios για μένα είναι ένα ακριβότερο, 5θυρο και πιο γρήγορο Jimny.
Σε 2κίνητη έκδοση όμως έχω την εντύπωση ότι όλα τα μικρομεσαία hatcback της αγοράς είναι καλύτερα ... και φθηνότερα! -
Επειδή έχω βάλει στο μάτι το εν λόγω μοντέλο θα ήθελα τη γνώμη σας.
Μιας και αναφερόμαστε στο (σχεδόν) ίδιο όχημα τί είναι προτιμότερο: Fiat ή Suzuki?
Αναφέρομαι πάντα στην έκδοση 4χ4.
Έχω ήδη ψάξει για το νέο SX4 και βρήka την πλούσια έκδοση με ESP στα 19700 (από Personal Best) και στα 18100 (από Auto Profit).
Στη Fiat δεν έχω πάει ακόμη.
Θεωρώ ότι για τα χρήματα που ζητάει και για έναν που θέλει ένα 'απλό' 4χ4 ώστε να πηγαίνει εκδρομές και σε κάποιον χωματόδρομο στο βουνό (όχι τπτ τρελά πράγματα) αυτά τα οχήματα είναι ό,τι πρέπει.
Ποιά είναι η γνώμη σας;
Ευχαριστώ.
Fiat Sedici fl / Suzuki SX4 fl