-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Kαταρχην ποσα account εχεις σκρου ?? Αυτα που λες περι επαφης τα βρισκω αστεια (αληθεια πριν η μετα το safe mode .... ) , δεν εχουν κ καμια τρομερη διαφορα στην ιπποδυναμη με τουρμπο κ καταφερνει ο 1.8 να φτασει την εξωπραγματικη ιπποδυναμη των 160 αλογων ουαου συγκλονιστικο.... .το πόσα account έχω,ας το ψάξουν οι admins.πολύ έξυπνος είσαι πάντως.σου λέει η 'αλεπού',αποκλείεται να υπάρχει και δεύτερος που να του αρέσει το λεόν...
είσαι τόσο σχετικός με το σπορ,που δεν ξέρεις τι θα πει ροπή.ευτυχώς υπάρχει και ο δρόμος και μπαίνουν κάποια πράγματα στη θέση τους.
δεν συνεχίζω,τσαμπα χαλάω το τόπικ του παιδιού.μην μπεις στον κόπ να απαντήσεις,δεν θα ακολουθήσω.
-
Ο χρήστης screwdriver έγραψε:
πόσο χειρότερες κριτικές έχει λάβει το νέο τάπερ από το προηγούμενο?
και δεν μιλάω μόνο για χρόνους,αλλά και για αίσθηση και πολυδιάστατη συμπεριφορά.
ποιά η βασική διαφορά τους?
σωστά! το multilink!Λάθος. Το βάρος.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
πόσο χειρότερες κριτικές έχει λάβει το νέο τάπερ από το προηγούμενο?
και δεν μιλάω μόνο για χρόνους,αλλά και για αίσθηση και πολυδιάστατη συμπεριφορά.
ποιά η βασική διαφορά τους?
σωστά! το multilink!Λάθος. Το βάρος.
Σε ότι αφορά τους χρόνους , ναι.
Σε ότι αφορά όμως την 'πολυδιάστατη συμπεριφορά', σαφώς και παίζει ρόλο ο ημιάκαμπτος.
-
το βάρος έχει να κάνει με τις επιδόσεις.όχι με το αν πλασάρεται,σηκώνει τροχό,έχει πλουραλισμό,σε διασκεδάζει κλπ.
διαφωνώ με αυτό,αλλά το λέω αυτό διάβάζοντας στο τόπικ για το 'τρομερό ζυγισμα των μαζών που έχει'.
συνεπώς,μπορεί να χάνει λίγο στις ευθείες αλλά με το τέλειο ζύγισμα του, θα έπρεπε να καλύπτει την διαφορά.αλλά δεν... -
φτού! ξέχασα οτί απάντησα και ως steering
-
Και ως provocatoras!
Άρα είναι **και **το βάρος **και **ο ημιάκαμπτος... Καλά το πάει το τάπερ!
-
ΟΚ είμαστε όλοι offtopic όμως
-
To clio rs, κι αυτό με ημιάκαμπτο - αλλά θεϊκά ρυθμισμένο από τους γάλλους - ρίχνει στ΄αυτιά στο νέο ταπερ και σε χρόνους και σε απόλαυση, παρότι πιο αργό στην ευθεία.
Άρα ... **και **ημιάκαμπτο και όχι ιδανικά ρυθμισμένο .για να είμαστε ακριβείς.
-
Ο χρήστης steering έγραψε:
To clio rs, κι αυτό με ημιάκαμπτο - αλλά θεϊκά ρυθμισμένο από τους γάλλους - ρίχνει στ΄αυτιά στο νέο ταπερ και σε χρόνους και σε απόλαυση, παρότι πιο αργό στην ευθεία.Άρα ... **και **ημιάκαμπτο και όχι ιδανικά ρυθμισμένο .για να είμαστε ακριβείς.
ναι αλλα ειναι κατσικι... δε μπορεις να τα χεις ολα με τον ημιακαμπτο..
καλα ειναι πιο αργο απο το ταπερ στην ευθεια????
πολυ πιο αργο ή λιγο πιο αργο? -
Dεν απαντησα κ απαντας στον εαυτο σου ...ΘΕΟΣ ...για να τελειωνουμε παρτε ολοι γκολφ η ψευτογκολφ , η τελοςπαντων οτιδηποτε απο το γκρουπ . Πετας μια μπουρδα κ ολα καλα , οταν ενα αυτοκινητο εχει 40 αλογα παραπανω πως να το περασεις στην ευθεια , κ επισης απο το γκολφ ΕΙΝΑΙ πιο γρηγορο το ταπερ , κ εδω κ με τον stig στην αγγλια . Στο μονο που εκαναν λαθος στην honda , ειναι που το βαρυναν , στην αναρτηση καταφεραν με ημιακαμπτο ναι μεν ειναι πιο σκληρο ΑΛΛΑ δουλευει στην πραξη... Το τι λεει το πιο αξιοπιστο αγγλικο περιοδικο δεν σε ενδιαφερει ... ...
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Dεν απαντησα κ απαντας στον εαυτο σου ...ΘΕΟΣ ...για να τελειωνουμε παρτε ολοι γκολφ η ψευτογκολφ , η τελοςπαντων οτιδηποτε απο το γκρουπ . Πετας μια μπουρδα κ ολα καλα , οταν ενα αυτοκινητο εχει 40 αλογα παραπανω πως να το περασεις στην ευθεια , κ επισης απο το γκολφ ΕΙΝΑΙ πιο γρηγορο το ταπερ , κ εδω κ με τον stig στην αγγλια . Στο μονο που εκαναν λαθος στην honda , ειναι που το βαρυναν , στην αναρτηση καταφεραν με ημιακαμπτο ναι μεν ειναι πιο σκληρο ΑΛΛΑ δουλευει στην πραξη... Το τι λεει το πιο αξιοπιστο αγγλικο περιοδικο δεν σε ενδιαφερει ... ...εχει 40 αλογα περισσοτερα το ταπερ απο το clio rs ?
ή απαντας σε αλλον?
-
Στον αλλο απανταω ρε συ ..
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Mono o clarkson το εκραζε , btw, αγορασα ep3 k ειμαι σιγουρος πως καλυτερο δεν ειναι απο το fn2...ελα ρε... τι πήρες? πόσο?
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Στον αλλο απανταω ρε συ ..Ελπίζω μόνο εμένα να με αφήνεις απ' έξω στη διαμάχη σας με τον screwdriver και να μην εννοείς πως όλοι όσοι θεωρούμε ότι το Leon είναι κλάσεις ανώτερο από το τάπερ είμαστε ένας! ...
-
coyote εχεις p.m ..
-
Επειδή προσπερνάς θα πω μόνο αυτό και δεν ξανασχολούμαι: οι moderators θα μπορούσαν να δουν τις IP addresses και να συγκρίνουν τα ποστ στο παρόν τόπικ, από εκείνα στις πρώτες πρώτες σελίδες που για μένα ήταν ύποπτα, μέχρι τα τελευταία και να μας πουν... Και τότε θα δούμε ποιος δικαιούται να μιλάει και ποιος όχι.
**1. Ολη η συζήτηση περί Type-R, Golf TSI κτλ. είναι off-topic. O άνθρωπος είπε 3 συγκεκριμένα μοντέλα, ούτε Type-R, ούτε Golf, ούτε Alfa, ούτε Toyota.
2. Δεν πρόκειται να κάνουμε και γραφολογική εξέταση, απ΄όσο είμαστε σε θέση να δούμε δεν τίθεται θέμα πολλαπλών κωδικών για τον screwdriver. Παρακαλώ να λήξει εδώ το ζήτημα.(Moderator)**
Ευχαριστώ, γιατί καλό είναι να διευκρινίζονται πέντε πράγματα αντί να αφήνονται υπονοούμενα σε ό,τι αφορά εμάς τους υπολοίπους!
-
έλα ρε varga θεέ εδώ είσαι πάλι?
το leon έχει 20 άλογα περισσότερα από το civic αλλα το civic είναι ελαφρύτερο. Έχω την εντύπωση πάντως ότι το leon θα είναι πιο γρήγορο αλλα κανε ένα test drive και δες πιο σου αρέσει καλύτερα εσένα
-
ελα ρε νικολακη ημιθεε εδω ειμαι ναι ...
Κ γω αυτο ειπα παντως αν κανει ενα τεστ , σε μια διαδρομη περα απο ευθεια κ ας ιεραρχησει τις αναγκες του κ ας διαλεξει οτι του αρεσει.
-
Ο χρήστης nikos_ έγραψε:
το leon έχει 20 άλογα περισσότερα από το civic αλλα το civic είναι ελαφρύτερο.δεν έχουν 20 άλογα διαφορά... 125 τροχό έχει το civic, 160 το leon... 35 άλογα διαφορά... και αυτό μόνο για τις μέγιστες τιμές... το πανηγύρι παίζεται στις χαμηλές-μεσαίες που η διαφορά σε άλογα είναι ακόμα μεγαλύτερη, λόγω ροπής...
για να μη λέμε και ότι θέλουμε άλλη κλάση επιδόσεων το leon (γράφει 8 ξερό), άλλη το civic με 9.5... case closed
-
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
το leon έχει 20 άλογα περισσότερα από το civic αλλα το civic είναι ελαφρύτερο.
δεν έχουν 20 άλογα διαφορά... 125 τροχό έχει το civic, 160 το leon... 35 άλογα διαφορά... και αυτό μόνο για τις μέγιστες τιμές... το πανηγύρι παίζεται στις χαμηλές-μεσαίες που η διαφορά σε άλογα είναι ακόμα μεγαλύτερη, λόγω ροπής...
για να μη λέμε και ότι θέλουμε άλλη κλάση επιδόσεων το leon (γράφει 8 ξερό), άλλη το civic με 9.5... case closed
+80-120 με 4η : 6.9 s./leon ____ 9.1 s./civic
τα περισσότερα leon 1.8 στο κλαμπ έχουν δυναμομετρηθεί (μαμά εννοείται) από 172 εώς 175 άλογα στρόφαλο.
Honda Civic Type S vs Seat Leon 1.8tsi vs Opel Corsa OPC