-
TI???Μπορεί κάποιος να επιβεβαιώσει αυτή την πληροφορία; Δεν διάβασα κάπου ότι πρέπει να γίνει η αγορά μέσα στο 2009 , αλλα μπορεί και να μου διέφυγε μέσα στον ενθουσιασμό μου
Edit: Tα τέλη του 2009 έχουν πληρωθεί,σκοπός είναι να μην πληρωθουν τα αυξημένα του 2010
-
Δεν με καταλαβες.
Εννοω οτι θελουν να αγορασεις το καινουργιο αυτοκινητο ΜΕΣΑ στο 2009 για να σου παρουν τα τελη κυκλοφοριας (τα γνωστα του 09) μεσα στο χρονο...κιας αλλαζει ο χρονος σε 3 μηνες.
Δλδ.το '1000ρικο' που δινουν ειναι στην ουσια 1000 - (τα τελη του 2009). -
Ρε παιδιά δηλαδή εγώ που το αμάξι το απέσυρα στις 10/10 και έχω παραγγείλει καινούριο (λογικά θα είναι στην αντιπροσωπεία τέλη του μήνα) θα πρέπει να περιμένω 2 μήνες για να βγουν πινακίδες και άδειες.??????
-
Υποτίθεται ότι το μέτρο της απόσυρσης θα ίσχυε για χρόνια, δεν νομίζω να υπάρχει τέτοιος όρος....
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Υποτίθεται ότι το μέτρο της απόσυρσης θα ίσχυε για χρόνια, δεν νομίζω να υπάρχει τέτοιος όρος....Το μετρο της αποσυρσης ναι....μεχρι το 2012....το πριμ του 100ρικου ομως οχι.
-
Ρε παιδιά, μην τρελαθούμε τελείως. Διάβασα το ΦΕΚ και πουθενά δεν αναφέρεται τέτοιο πράγμα, μόνο δηλαδή για το 2009. Μα θα ήταν και φέσι η αναγγελία τέτοιου μέτρου, με μόλις 3 μήνες διορία για τους ενδιαφερόμενους.
Κάτι άλλο τώρα. Χτες πήγα σε αντιπροσωπεία Skoda, τους είπα ότι θέλω να παραλάβω το Πάσχα, οπότε παραγγέλνω αρχές του 2010, και τους ρώτησα τι μπορεί για την απόσυρση του παλιού μου. Με μεγάλη μου (ευχάριστη) έκπληξη η απάντηση του εμπόρου ήταν η εξής : 'Αναλαμβάνουμε εμείς τη διαδικασία κανονικότατα ΧΩΡΙΣ πρόσθετη επιβάρυνση, εφ' όσον φυσικά αγοράζεις από μας το καινούργιο σου αμάξι'. Κι όταν τους είπα ότι δεν έχω δεύτερο αμάξι οπότε θέλω να ξέρω ΠΟΣΟ καιρό θα μείνω χωρίς αμάξι, μού απάντησε ότι 20 μέρες πριν την παραλαβή του καινούργιου τους το αφήνω, κι ο χρόνος αυτός ίσως μειωθεί κι άλλο.
Ξέχασα μόνο να ρωτήσω αν υπάρχει περίπτωση να μου παραχωρήσουν αμάξι για το διάστημα αυτό αλλά καλύτερα, καθ' ότι υπάρχει η παροιμία 'δώσε θάρρος στο χωριάτη...' Μην το ξεφτιλίσουμε κι όλας... -
Απόσυρση-express παλαιών οχημάτων με 400 ευρώ!
Οι εταιρείες ανακύκλωσης τηρούν πλέον όλες τις προϋποθέσεις που θέτει ο νόμος?
ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ από την ΗΜΕΡΗΣΙΑ (Τρίτη 20 Οκτ. 2009)
Του Γιώργου Ανδρή
andris@pegasus.grΑναστάτωση επικρατεί στα Κέντρα Ανακύκλωσης αλλά και στις Νομαρχιακές Διευθύνσεις Μεταφορών και Επικοινωνιών όλης της χώρας καθώς ο πολύ μεγάλος αριθμός οχημάτων που οδηγούνται προς απόσυρση φαίνεται πως έχουν ανοίξει την όρεξη των επιτήδειων για τα καλά!
Μάλιστα όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά στην «Η» εισαγωγείς, έμποροι αλλά και ιδιοκτήτες παλαιών οχημάτων η κατάσταση έχει ξεφύγει από κάθε έλεγχο, καθώς για να γλιτώσει κάποιος τις τεράστιες ουρές που έχουν δημιουργηθεί έξω από τα Κέντρα Ανακύκλωσης αλλά και τις Διευθύνσεις Μεταφορών θα πρέπει να καταβάλει από 400 έως 600 ευρώ!
Το απίστευτο ποσό που ζητούν οι επιτήδειοι αφορά κυρίως στην μεταφορά με φορτηγό του παλαιού οχήματος που δεν λειτουργεί έξω από κάποιο Κέντρο Ανακύκλωσης και την επίσπευση των διαδικασιών στις Διευθύνσεις Μεταφορών και Επικοινωνιών ώστε να παραλάβει γρήγορα ο ιδιοκτήτης του αποσυρόμενου οχήματος την Μηχανογραφημένη Πράξη Οριστικής Διαγραφής.
Αν πάλι κάποιος επιθυμεί να μην τρέχει στην εφορία ώστε να παραλάβει τα χρήματα το κόστος αυξάνεται κατά τουλάχιστον 100 ευρώ.Θα περάσει νύχτα;
Οι ιδιοκτήτες παλαιών οχημάτων τα οποία δεν λειτουργούν για κάποιο λόγο είναι αναγκασμένοι να πληρώσουν τα χρήματα που τους ζητούν οι επιτήδειοι καθώς αλλιώς κινδυνεύουν να χάσουν τα οικονομικά κίνητρα της απόσυρσης.
Παράλληλα κάποιοι που έχουν ήδη επικοινωνήσει με τους εν λόγω «διεκπεραιωτές» αναφέρουν χαρακτηριστικά πως αρχικά το κόστος που τους αναφέρουν είναι σχετικά χαμηλό καθώς κυμαίνεται από 100 έως και 150 ευρώ η ολοκλήρωση της διαδικασίας μεταφοράς κάποιου παλιού οχήματος σε κέντρο ανακύκλωσης. Όμως μόλις συμφωνήσουν για τη μεταφορά τότε ως δια μαγείας όλα αλλάζουν και όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά τα 150 ευρώ αφορούν μόνο στο φορτηγό, ενώ επειδή η δουλειά θα γίνει νύχτα θα πρέπει ο ιδιοκτήτης του παλαιού ΙΧ να καταβάλει επιπλέον 100 ευρώ και βέβαια για να ολοκληρωθεί η διαδικασία θα πρέπει να χρεωθεί άλλα 150 ευρώ ώστε να εξυπηρετηθούν και κάποιοι ακόμη υπάλληλοι.
Ωστόσο σύμφωνα με στελέχη της αγοράς το «γρηγορόσημο» είναι καθιερωμένο σχεδόν σε όλες τις Διευθύνσεις Μεταφορών και όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά κάποιοι υπάλληλοι μένουν στις υπηρεσίες έως αργά το απόγευμα, χωρίς ωστόσο να γράφουν υπερωρίες, για να δουλέψουν για τους δικούς τους πελάτες. Βέβαια υπάρχουν και κάποιοι άλλοι υπάλληλοι οι οποίοι «τακτοποιούν» τις υποχρεώσεις τους εντός του ωραρίου τους?
Πάντως τους τελευταίους μήνες η τεράστια πτώση που έχουν καταγράψει οι πωλήσεις αυτοκινήτων στη χώρα μας έχει μειώσει στο ελάχιστο τα έσοδα τόσο των υπαλλήλων όσο και των επιτήδειων με αποτέλεσμα σήμερα λόγω του πολύ μεγάλου όγκου οχημάτων που αποσύρονται προσπαθούν να καλύψουν τη «χασούρα» των προηγούμενων μηνών σε βάρος βέβαια των ιδιωτών καταναλωτών.Πιστοί στους νόμους;
Πριν δύο μήνες όλες οι εταιρείες ανακύκλωσης αν τις καλούσε κάποιος για να παραλάβουν το παλιό του αυτοκίνητο έσπευδαν να εξυπηρετήσουν παραλαμβάνοντας το όχημα από το μέρος που βρίσκονταν ακόμη και αν ήταν σε άθλια κατάσταση. Σήμερα όμως τα πράγματα έχουν αλλάξει ριζικά και όχι μόνο δεν δέχονται να το παραλάβουν οι ίδιοι με κάποιο φορτηγό τους αλλά επιβάλουν στους ιδιοκτήτες των παλιών οχημάτων να κινούνται αυτοδύναμα και να μην έχουν και πολλά τρακαρίσματα γιατί δεν τα δέχονται.
Μάλιστα όπως αναφέρει χαρακτηριστικά στην «Η» ιδιοκτήτης παλαιού ΙΧ ο οποίος κάλεσε κάποια εταιρεία ανακύκλωσης καθώς το όχημά του δεν μπορούσε να κινηθεί του απάντησαν πως επειδή αντιλαμβάνονται το πρόβλημα που έχει ο εν λόγω κύριος και κινδυνεύει να χάσει τα οικονομικά κίνητρα της απόσυρσης μπορούν είτε να στείλουν κάποιο μηχανικό ώστε να το κάνει να λειτουργήσει με 150 ευρώ είτε να στείλουν γερανό με κόστος περίπου 300 ευρώ!
Πάντως θα πρέπει να αναφέρουμε πως οι εταιρείες ανακύκλωσης αλλά και η ΕΔΟΕ πρέπει να βάλει ένα τέλος σε όλες αυτές τις καταστάσεις καθώς τα κέντρα ανακύκλωσης όλης της χώρας παραλαμβάνουν χωρίς κόστος όλα τα παλιά οχήματα τα οποία αποτελούν μια μεγάλη πηγή εσόδων για αυτούς ενώ παράλληλα μπορούν να διαθέσουν και μεταχειρισμένα ανταλλακτικά προς πώληση που αποτελεί ακόμη ένα έξτρα εισόδημα και βέβαια όλα τα παραπάνω με μηδενικά έξοδα!Αγορές-ευκαιρίες
Από την ημέρα που ξεκίνησε το μέτρο της απόσυρσης αρκετοί επιτήδειοι έσπευσαν να στήσουν «καρτέρι» έξω από τα κέντρα ανακύκλωσης και αγόραζαν κάποια διατηρημένα αυτοκίνητα λίγο κάτω από το τίμημα που έχει ορίσει το κράτος. Ειδικότερα ιδιοκτήτης ΙΧ που περίμενε τη σειρά του στην ουρά έξω από το κέντρο ανακύκλωσης το οποίο όμως ήταν σε πολύ καλή κατάσταση (μοντέλο του 2000) με κινητήρα υψηλότερο από 2500 κ.εκ. το πούλησε πριν το δώσει για απόσυρση έναντι 3.000 ευρώ. Αν το είχε αποσύρει θα λάμβανε 2.200 ευρώ από την απόσυρση και επιπλέον 1.000 ευρώ για να το αντικαταστήσει?
Κάποιος άλλος ιδιοκτήτης ΙΧ που περίμενε στην ουρά ξαφνικά είδε 4 οχήματα να οδεύουν προς το κέντρο ανακύκλωσης «κολλητά». Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά από τα τέσσερα μόνο το τελευταίο λειτουργούσε και «έσπρωχνε» τα άλλα τρία προς το κέντρο ανακύκλωσης! -
@ Portishead Άρθρο 6 το υ ΦΕΚ: Οι διατάξεις της παρούσας κοινής υπουργικής από−
φασης έχουν ισχύ έως την 31.12.2012.
Όσο για το άρθρο του κου Ανδρή και ειδικά για το τελευταίο κομμάτι με τους 'επιτήδειους'. Και μένα με ζήτησαν το αμάξι να το αγοράσουν και μάλιστα στα 2000 (ούτε ευρώ παρακάτω) αλλά δυστυχώς είχε ήδη βγει το πιστοποιητικό παραλαβής. Αλλιώς γιατί να μην το δώσω; και γιατί είναι ειρωνικά επιτήδειος ο τύπος; Δεν κατάλαβα το ύφος του συγκεκριμένου, ειδικά μάλιστα όταν φέρνω στο νου μου την χτεσινή εικόνα όπου σε κρατικό κανάλι, όταν έφτασε στο σημείο να πει πως κανείς δεν έχει πάρει μία μέχρι τώρα, αντί να το πει στα ίσα, τα μάσησε, έκανε το κέφι της συμπαθεστάτης παρουσιάστριας και του παρευρισκόμενου έμπορα, και 'ναι πολύ ωραίο το μέτρο, όλα πάνε καλά, αγοράστε'. Απογοητεύτηκα γιατί έπεσε κατακόρυφα στην εκτίμησή μου. -
Από την ημέρα που ξεκίνησε το μέτρο της απόσυρσης αρκετοί επιτήδειοι έσπευσαν να στήσουν «καρτέρι» έξω από τα κέντρα ανακύκλωσης και αγόραζαν κάποια διατηρημένα αυτοκίνητα λίγο κάτω από το τίμημα που έχει ορίσει το κράτος. Ειδικότερα ιδιοκτήτης ΙΧ που περίμενε τη σειρά του στην ουρά έξω από το κέντρο ανακύκλωσης το οποίο όμως ήταν σε πολύ καλή κατάσταση (μοντέλο του 2000) με κινητήρα υψηλότερο από 2500 κ.εκ. το πούλησε πριν το δώσει για απόσυρση έναντι 3.000 ευρώ. Αν το είχε αποσύρει θα λάμβανε 2.200 ευρώ από την απόσυρση και επιπλέον 1.000 ευρώ για να το αντικαταστήσει?
Δε βρισκω κατι αρνητικο σε αυτο..Ιδιως οταν προκειταιγια αυτοκινητα συλλεκτικα-ιστορικα-σπανια κτλ..
-
Ασφαλώς το 'μαύρο' 400άρι για το 'γρηγορόσημο' είναι κατάπτυστο και μακάρι να εντοπιστούν και να τιμωρηθούν παραδειγματικά αυτού του είδους οι επιτήδιοι, όχι δηλαδή ότι δεν τα θέλει κι ο κ.... αυτών που τα σκάνε, αλλά οι κύριοι υπαίτιοι είναι οι ορεξάτοι υπάλληλοι.
Αυτοί όμως που εντοπίζουν αμάξια που είναι ΚΡΙΜΑ να πάνε για μάσημα και τα αγοράζουν ΚΑΝΟΝΙΚΑ από τους ιδιοκτήτες τους δεν κάνουν ΤΙΠΟΤΑ παράνομο ή ανήθικο. Καλά κάνουν, είτε συλλέκτες είναι είτε μαστόροι που θα τα φτιάξουν και θα τα μεταπωλήσουν είτε απλοί άνθρωποι που ψάχνουν την ευκαιρία.
Κάποιοι βαριούνται τη διαδικασία της πώλησης και προτιμάνε την (ας πούμε...) εύκολη λύση της απόσυρσης. Ξαφνικά εμφανίζεται κάποιος και τους λέει : 'Pleeeeeeese, μην το δώσεις στην κουρελιάστρα, δώσ' το μου εμένα...' Το δίνουν, γλιτώνουν την ουρά, γλιτώνουν τη χαρτούρα και παίρνουν τα λεφτά τους αμέσως και (σχεδόν) στο ακέραιο. Πού είναι το κακό δηλαδή; Πολύ ΚΑΛΟ βλέπω εγώ στην όλη φάση και μακάρι να μου τύχαινε κι εμένα (σιγά να μην ενδιαφερθεί δηλαδή κανείς για τη γριά Κορεάτισσα, 'κουρελού' τη βλέπω σύντομα...)
-
Δεν ξέρω κατα πόσο ισχύει αλλάτο βρήκα εδώ:
http://www.hellenicbusiness.gr/index.ph ... 17657.htmlΜειώνονται τα ποσά για την απόσυρση αυτοκινήτου
Απώλειες φαίνεται πως θα βγουν όσοι ήθελαν να αποσύρουν το παλιό τους όχημα και δεν πρόλαβαν να το κάνουν μέχρι σήμερα. Και αυτό γιατί σύμφωνα με πληροφορίες από το υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, υπάρχουν σοβαρές σκέψεις να αλλάξουν τα ποσά που δικαιούται όποιος αποσύρει το αμάξι του. Το ποσό των 1.500 ευρω για οχήματα 1.400 εως 2.000 κυβικών θα γίνει 1.300 ευρω. Για τα οχήματα 2.000 εως 2.400 κυβικών απο 2.000 ευρω το ποσό επιδότησης μειώνεται σε 1.800 ευρω και για οχήματα πάνω από 2.400 κυβικά το ποσό από 2.200 ευρω που ήταν θα γίνει 2.000 ευρω. Παράλληλα υπάρχουν σκέψεις και για την αγορά του νέου αυτοκινήτου η οποία μέχρι σήμερα επιδοτείται με 1.000 ευρω επιπλέον. Έτσι τώρα δε θα παίρνουν όλοι οι ιδιοκτήτες 1.000 ευρω αλλά όσοι αγοράσουν αυτοκίνητο έως 1.375 κυβικά θα παίρνουν 500 ευρω και δύο εισιτήρια ελευθέρας του ΟΑΣΑ με ισχύ για ένα χρόνο και για αυτοκίνητα έως 2.000 το πόσο γίνεται 300 συν δύο εισιτήρια ελευθέρας του ΟΑΣΑ για ένα χρόνο. Όσοι αγοράσουν αυτοκίνητο πάνω από 2.000 κυβικά δεν θα δικαιούνται να πάρουν κάποιο πόσο. Αλλαγές φαίνεται πως θα γίνουν και στα «πράσινα» τέλη κυκλοφορίας που θα ισχύσουν από φέτος. Οι σκέψεις που υπάρχουν είναι να αυξηθούν λιγότερο απ’ότι προβλεπόταν στο νόμο που ισχύει σήμερα τα τέλη για παλαιά οχήματα μικρού κυβισμού και να αυξηθούν ακόμη περισσότερο απ’ όσο προβλεπόταν για τα παλαιά οχήματα μεγάλου κυβισμού.
Εκτός από το ότι μειώνονται τα χρήματα πχ στα 1600 κυβικά αποσυρώμενου αυτοκινήτου και αγορά ομοίου, κατά 900 ε.Τ εισητήρια του ΟΑΣΑ τι μ****α είναι.... ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΑΘΗΝΑΙΟΙ !!!
-
Ο χρήστης Portishead έγραψε:
Τελικα το πηρα χθες το αμαξι απο τον μαντρά με προσωρινη αδεια γιατι δεν πηγαινε αλλο. Αναμενω λοιπον τις εξελιξεις.Καλοτάξιδο!
Σήμερα με ειδοποίησαν από την αντιπροσωπεία και το παρέλαβα και εγώ. Το έφερα στο σπίτι χωρίς πινακίδες (με εκτυπωμένα νούμερα κολλημένα στο παρμπρίζ) χωρίς άδεια κυκλοφορίας και χωρίς σήμα τελών κυκλοφορίας. 'Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα' μου είπε ο πωλητής. 'Όλοι έτσι κυκλοφορούν. Στην Θεσσαλονίκη και στους γύρω νομούς η τροχαία ξέρει την κατάσταση που επικρατεί στην Δ/νση Συγκοινωνιών και δεν θα σας ενοχλήσει. Δείξτε μόνο το τιμολόγιο αγοράς για να μη νομίζουν ότι το κλέψατε και είστε εντάξει. Βέβαια δεν θα σας συνιστούσα να πάτε από Λάρισα και κάτω ...'
Αθάνατε Ψωμιάδη! Άντε και πρωθυπουργός! Τακτοποίησες τα της Θεσσαλονίκης και θέλεις να τακτοποιήσεις και τα της χώρας...
-
ετσι ετσι η Θεσσαλονικη, χαλαραα..
σημερα εδωσα και το δικο μου ελπιζω να παρω τα 1500ε η τουλαχιστον κανα χιλιάρικο..
-
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
ετσι ετσι η Θεσσαλονικη, χαλαραα..σημερα εδωσα και το δικο μου ελπιζω να παρω τα 1500ε η τουλαχιστον κανα χιλιάρικο..
Ποιο εδωσες το impeza ή το rav..?
Υ.Γ.Στην αρχη αντι για 2 εισητηρια του ΟΑΣΑ διαβαζα του ΟΑΚΑ και μπερδευτηκα πολυ ασχημα.. -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
ετσι ετσι η Θεσσαλονικη, χαλαραα..
σημερα εδωσα και το δικο μου ελπιζω να παρω τα 1500ε η τουλαχιστον κανα χιλιάρικο..
Ποιο εδωσες το impeza ή το rav..?
Υ.Γ.Στην αρχη αντι για 2 εισητηρια του ΟΑΣΑ διαβαζα του ΟΑΚΑ και μπερδευτηκα πολυ ασχημα..lol αυτα τα πουλησα εδω και λιγο καιρο... εδωσα ενα παλιο celica..
-
Ο χρήστης dev321 έγραψε:
Δεν ξέρω κατα πόσο ισχύει αλλάτο βρήκα εδώ:
http://www.hellenicbusiness.gr/index.ph ... 17657.htmlΜειώνονται τα ποσά για την απόσυρση αυτοκινήτου
Απώλειες φαίνεται πως θα βγουν όσοι ήθελαν να αποσύρουν το παλιό τους όχημα και δεν πρόλαβαν να το κάνουν μέχρι σήμερα. Και αυτό γιατί σύμφωνα με πληροφορίες από το υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, υπάρχουν σοβαρές σκέψεις να αλλάξουν τα ποσά που δικαιούται όποιος αποσύρει το αμάξι του. Το ποσό των 1.500 ευρω για οχήματα 1.400 εως 2.000 κυβικών θα γίνει 1.300 ευρω. Για τα οχήματα 2.000 εως 2.400 κυβικών απο 2.000 ευρω το ποσό επιδότησης μειώνεται σε 1.800 ευρω και για οχήματα πάνω από 2.400 κυβικά το ποσό από 2.200 ευρω που ήταν θα γίνει 2.000 ευρω. Παράλληλα υπάρχουν σκέψεις και για την αγορά του νέου αυτοκινήτου η οποία μέχρι σήμερα επιδοτείται με 1.000 ευρω επιπλέον. Έτσι τώρα δε θα παίρνουν όλοι οι ιδιοκτήτες 1.000 ευρω αλλά όσοι αγοράσουν αυτοκίνητο έως 1.375 κυβικά θα παίρνουν 500 ευρω και δύο εισιτήρια ελευθέρας του ΟΑΣΑ με ισχύ για ένα χρόνο και για αυτοκίνητα έως 2.000 το πόσο γίνεται 300 συν δύο εισιτήρια ελευθέρας του ΟΑΣΑ για ένα χρόνο. Όσοι αγοράσουν αυτοκίνητο πάνω από 2.000 κυβικά δεν θα δικαιούνται να πάρουν κάποιο πόσο. Αλλαγές φαίνεται πως θα γίνουν και στα «πράσινα» τέλη κυκλοφορίας που θα ισχύσουν από φέτος. Οι σκέψεις που υπάρχουν είναι να αυξηθούν λιγότερο απ’ότι προβλεπόταν στο νόμο που ισχύει σήμερα τα τέλη για παλαιά οχήματα μικρού κυβισμού και να αυξηθούν ακόμη περισσότερο απ’ όσο προβλεπόταν για τα παλαιά οχήματα μεγάλου κυβισμού.
Εκτός από το ότι μειώνονται τα χρήματα πχ στα 1600 κυβικά αποσυρώμενου αυτοκινήτου και αγορά ομοίου, κατά 900 ε.Τ εισητήρια του ΟΑΣΑ τι μ****α είναι.... ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΑΘΗΝΑΙΟΙ !!!
Ήρθα και γω πρωί πρωί στο γραφείο για άλλη μια χαρούμενη ημέρα, ντρρρριιιν το τηλέφωνο και με λέει η μάνα το και το είπε ο Αυτιάς, όπως το περιγράφει ο φίλος. Παρότι δεν τον θεωρώ και καμιά πηγή τον τύπο και ίσως αναμασάει το δημοσίευμα, ειλικρινά τρόμαξα. ΕΑΝ είναι έτσι, πρόκειται για επική κοροϊδία κολοσσιαίων διαστάσεων. Από τη μια τα λεφτά που εξοικονομούνται ΔΕΝ πρόκειται να είναι πάνω από 15 εκατομμύρια (30000 αποσυρμένα αμάξια x 500 ευρώ η διαφορά), από την άλλη τα εισιτήρια του ΟΑΣΑ να τα βάλουν κλύσμα να καθαρίσει ο εσωτερικός τους κόσμος αλλά και ο τρόπος υπολογισμού ποιοι και με ποια ΚΥΒΙΚΑ θα πάρουν πόσα δείχνει τελικά πως η ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΤΑ, Η ΑΝΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ, Η ΒΙΑΣΥΝΗ ΚΑΙ ΤΟ 'ΕΙΠΑ-ΞΕΙΠΑ' ήταν, είναι και θα είναι (και προτείνω να μπει στο έμβλημα και τη σφραγίδα της Βουλής) το μόττο της πολιτικής μας ηγεσίας. ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ των αρχόντων μας. (Αχ Θε μου κάνε κάτι να μετακομίσουν όλοι τους καμιά 20ριά μοίρες γεωγραφικό πλάτος νοτιότερα γιατί θα τιγκάρουν οι Αγροτικές Φυλακές)
-
Καλά μιλάμε θα ήταν το τέλειο πρωταπριλιάτικο αστείο . Αν δεν είναι θα είναι πρωταπριλιάτικη η κυβέρνηση .
-
καλα για μακακες ψαχνουν?
Λενε και ξελενε? ΤΙ εισητιρια του οασα και πρασινα αλογα.
Εγω στη δουλεια μου θα αφηνω το επαγγελματικο και θα περνω το αστικο? Ασε που δεν μενουμε όλοι στην Αθηνα!
Αρε αθηνοκεντρικη εξουσια... -
Λοιπόοοοοοον .... Αυτό με τη μείωση του ποσού επιδότησης αγοράς και παροχής εισιτηρίων διαρκείας μόλις το ανέφερε και το μέγκα (μια κλάση πιο αξιόπιστο από τον Αυτιά) σαν σκέψη που ακούγεται στο Περιβάλλοντος.
Προωπικά πήγα σήμερα στη διεύθυνση μεταφορών της νομαρχίας Καβάλας, έβγαλα άδεια και πινακίδες για το καινούριο με αίτηση παρακαλώ να συμπληρωθεί στις παρατηρήσεις το 'από απόσυρση του ΕΙΧ τάδε', με δώσανε και ακόμα ένα τίτλο πληρωμής για το δεύτερο χιλιάρικο και όλα καλά και όλα ωραία (τους κέρασα και από μία νικορέτ γιατί εκεί μόνο στο γραφείο του διευθυντού καπνίζεις). Ε δεν νομίζω να είναι τόσο ξετσίπωτοι και να πάρουν πίσω μετά τον τίτλο πληρωμής.... Καλού κακού πάντως είχα μαζί μου και φωτοτυπίες της οριστικής διαγραφής, ακόμα και θεωρημένες από το ΚΕΠ, φωτοτυπίες του καταστροφής, όλα φυσικά συνοδευόμενα από τα original σε πλαστικές θήκες, μιλάμε μια τσάντα χαρτούρα και παραχαρτούρα. Άιντε καλό κουράγιο συμπολεμιστές. Θέρει αρετή και τόλμη η συναλλαγή με το δημόσιο.edit: Πρέπει να αλλάξω και το άβαταρ
-
Ο χρήστης nevrodion έγραψε:
Λοιπόοοοοοον .... με δώσανε και ακόμα ένα τίτλο πληρωμής για το δεύτερο χιλιάρικο και όλα καλά και όλα ωραία.... Άιντε καλό κουράγιο συμπολεμιστές. Θέρει αρετή και τόλμη η συναλλαγή με το δημόσιο.Κανένα ευχάριστο από το μέτωπο των ΔΟΥ έχεις; Το τηλέφωνο που μας έδωσαν για να μην ταλαιπωρούμαστε στο πάνε-έλα ρωτώντας αν μπορούμε να εισπράξουμε τα χρήματα της απόσυρσης, τελικά δεν το σηκώνουν.
edit: Πρέπει να αλλάξω και το άβαταρ
Εγώ μόλις το άλλαξα. Με πόνο ψυχής βεβαίως, βεβαίως...
Απόσυρση Ι.Χ. 2009 - 2016