-
-
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Youtube Videoεντυπωσιακα τα αποτελεσματα απο το βιντεο αλλα πιστευω οτι μπορεις ευοκλα να καταρριψεις την εγκυροτητα του..δεν γνωριζουμε αν ειναι ιδιες οι συνθηκες(κλιση δρομου,βαρος,κτλ) κ επισης δεν γνωριζουμε αν καποιο απο τα βιντεο ειναι σε fast forward-slow motion(εστω κ ελαφρως..)
οπως κ να εχει,το λεξους ειναι κορυφη.. -
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Youtube VideoΑς τα βαλουν διπλα διπλα να δουμε ποσες καροτσες θα φαει ο γιαπωνεζος!!!
-
Βοηθήστε με να καταλάβω κάτι με τα ελαστικά...γιατί δε το κατέχω γενικότερα.
Έκανα μια σύγκριση σε δύο ελαστικά και για το πόσο μπορεί να κόβει. Η σύγκριση ήταν 225/45/17 vs 255/35/18.
Εγώ βλέπω ότι έχουν διαφορά 0.2% ...δηλαδή πρακτικά δε κόβει σχεδόν καθόλου και αν δει κάποιος και τα χιλιόμετρα, είναι τα ίδια.
Καλά το κατάλαβα?
-
δε κόβει το αμάξι σου ρε...
εσύ είσαι αφηρημένος και κοιτάς τα κοριτσάκια.... και δεν γκαζώνεις
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Βοηθήστε με να καταλάβω κάτι με τα ελαστικά...γιατί δε το κατέχω γενικότερα.
Έκανα μια σύγκριση σε δύο ελαστικά και για το πόσο μπορεί να κόβει. Η σύγκριση ήταν 225/45/17 vs 255/35/18.
Εγώ βλέπω ότι έχουν διαφορά 0.2% ...δηλαδή πρακτικά δε κόβει σχεδόν καθόλου και αν δει κάποιος και τα χιλιόμετρα, είναι τα ίδια.Μπορεί να μην διαφέρει σε ταχύτητα σε ίδιες στροφές αλλά περιμένουμε τον τροχό να είναι βαρύτερος και με χειρότερη κατανομή βάρους που θα επηρεάσει αρνητικά τις επιδόσεις (επιτάχυνση και επιβράδυνση) αλλά και την άνεση. Το επιπλέον πλάτος θα επιβαρύνει ακόμα περισσότερο τόσο το βάρος (άρα και την άνεση) όσο και την κατανάλωση και την επιτάχυνση (η επιβράδυνση θα χειροτερέψει από το βάρος αλλά μάλλον εξουδετερώνεται με το παραπάνω από το πιο χαμηλό προφίλ και αυξημένο πλάτος). Άρα η αίσθηση που θα αποκομίσεις και η οποία θα είναι και αντικειμενικά μετρήσιμη είναι ότι κόβει με τους νέους τροχούς, ότι το αυτοκίνητο επιταχύνει πιο δύσκολα και καίει περισσότερο. Η μειωμένη άνεση ίσως να σου δώσει την ψευδαίσθηση μεγαλύτερων επιδόσεων.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Βοηθήστε με να καταλάβω κάτι με τα ελαστικά...γιατί δε το κατέχω γενικότερα.
Έκανα μια σύγκριση σε δύο ελαστικά και για το πόσο μπορεί να κόβει. Η σύγκριση ήταν 225/45/17 vs 255/35/18.
Εγώ βλέπω ότι έχουν διαφορά 0.2% ...δηλαδή πρακτικά δε κόβει σχεδόν καθόλου και αν δει κάποιος και τα χιλιόμετρα, είναι τα ίδια.Μπορεί να μην διαφέρει σε ταχύτητα σε ίδιες στροφές αλλά περιμένουμε τον τροχό να είναι βαρύτερος και με χειρότερη κατανομή βάρους που θα επηρεάσει αρνητικά τις επιδόσεις (επιτάχυνση και επιβράδυνση) αλλά και την άνεση. Το επιπλέον πλάτος θα επιβαρύνει ακόμα περισσότερο τόσο το βάρος (άρα και την άνεση) όσο και την κατανάλωση και την επιτάχυνση (η επιβράδυνση θα χειροτερέψει από το βάρος αλλά μάλλον εξουδετερώνεται με το παραπάνω από το πιο χαμηλό προφίλ και αυξημένο πλάτος). Άρα η αίσθηση που θα αποκομίσεις και η οποία θα είναι και αντικειμενικά μετρήσιμη είναι ότι κόβει με τους νέους τροχούς, ότι το αυτοκίνητο επιταχύνει πιο δύσκολα και καίει περισσότερο. Η μειωμένη άνεση ίσως να σου δώσει την ψευδαίσθηση μεγαλύτερων επιδόσεων.
Δε σχεδιάζω να αλλάξω κάτι...προς Θεού, απλά επειδή είχαμε μια κουβέντα χθες για τα ελαστικά προσπαθώ να καταλάβω τι το διαφορετικό έχει, γιατί όταν άλλαξα στα ζαντολάστιχα που έχω τώρα μου φάνηκε πιο...γρήγορο ...πως είναι δυνατόν?
Πόσο πιο βαρύτερος να είναι? Άντε να είναι συνολικά 10 κιλά...σιγά το πράγμα δηλαδή
-
άλλο ... τα 10kg στο αμάξωμα και άλλο στον τροχό που περιστρέφεται και αποκτά και στροφορμή . Μπακάλικα, λένε ότι +1kg στο τροχό, ισοδυναμεί με +4kg στο αμάξωμα, σε ότι έχει να κάνει με τις επιδόσεις.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
thank's guys μόλις με πήρε τηλ και μου είπε ότι του το πέρνουν ανταλλάγη με το cupra πάω να προλάβω μην κάνει καμιά μλκια.
τρεξε γιατι θα ειναι μαλακια να χασει τη premiuσυνη του 116i
Τελικά δεν του άρεσε το coupra τιμόνι εσωτερικό χάλια όντως έτσι είναι το οδήγισα και γω πάμε για tuning προτείνεται βελτιωτές και αν γνωρίζεται γράψτε και τιμές.
-
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
thank's guys μόλις με πήρε τηλ και μου είπε ότι του το πέρνουν ανταλλάγη με το cupra πάω να προλάβω μην κάνει καμιά μλκια.
τρεξε γιατι θα ειναι μαλακια να χασει τη premiuσυνη του 116i
Τελικά δεν του άρεσε το coupra τιμόνι εσωτερικό χάλια όντως έτσι είναι το οδήγισα και γω πάμε για tuning προτείνεται βελτιωτές και αν γνωρίζεται γράψτε και τιμές.
θελει να πεταξει πολλα λεφτα ή παρα πολλα λεφτα?
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
.......θελει να πεταξει πολλα λεφτα ή παρα πολλα λεφτα?+1000
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
thank's guys μόλις με πήρε τηλ και μου είπε ότι του το πέρνουν ανταλλάγη με το cupra πάω να προλάβω μην κάνει καμιά μλκια.
τρεξε γιατι θα ειναι μαλακια να χασει τη premiuσυνη του 116i
Τελικά δεν του άρεσε το coupra τιμόνι εσωτερικό χάλια όντως έτσι είναι το οδήγισα και γω πάμε για tuning προτείνεται βελτιωτές και αν γνωρίζεται γράψτε και τιμές.
Θα επαναλάβω πάλι το ποστ μου...ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ κάτι. Δεν υπάρχει τίποτα για το μοτέρ αυτό, δεν υπάρχει κάποιος βελτιωτής που μπορεί να κάνει κάτι.
Κάτι έχει ακουστεί για turbo που κάνει 7.000 ευρώ...και είναι εντελώς χαζό να πάει να δώσει ένα τέτοιο ποσό τη στιγμή που δεν υπάρχει εγγύηση, δε το βάζει κανένας και θα πάρει ΣΙΓΟΥΡΑ το μοτέρ στο χέρι.
Καλύτερα να το πουλήσει και να πάρει 120i.
-
Λοιπόν είναι απλό...
Επειδή μάλλον του αρέσει το δικό του αυτοκίνητο δεν θα το αλλάξει. Πρώτα θα αλλάξει κινητήρα και θα βάλει δίλιτρο με τα 170. Μετά από λίγο θα νιώσει ότι θέλει κάτι παραπάνω οπότε θα το τουρμπίσει-υπερσυμπιέσει.
Μετά θα αρχίσει να χαλάει ή θα το βαρεθεί οπότε θα επιστρέψει σε πιο μαμά πράματα και θα βάλει τον 3λιτρο με τα 2 τούρμπο. Τον οποίο φυσικά γρήγορα θα 'βελτιώσει' αρχικά με πρόγραμμα... και μετά με πιο βαθειές αλλαγές σταδίου 1-2-3-4.
Η συνέχεια ποικίλλει και εξαρτάται από βασικούς παράγοντες όπως χρήμα και ωρίμανση.
Αν έχει χρήμα μπορεί να ανέβει σε Μ3 την οποία φυσικά θα 'βελτιώσει'. Αν όχι θα καταλήξει με παπάκι και το αυτοκίνητο μεταξύ συνεργείου και δοκιμαστικής βόλτας...
Αν στο μεταξύ ωριμάσει (μπορεί να κάνει και οικογένεια) τότε ίσως θα αναλογιστεί τις ώρες στα συνεργεία και χωρίς αυτοκίνητο και τα λεφτά που έχει ξοδέψει και ξαφνικά θα του έρθει η θεία έμπνευση να πάρει μια 330 ή 530 μαμά! -
Looong day η σημερινή...έχω test drive με 325i και 24hr test drive με 320i. Θέλω τη τελευταία να τη φορτώσω και αν τη πάω ένα ταξίδι μέχρι Χαλκίδα να δω πως πάει.
Νέα...το βραδάκι.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
thank's guys μόλις με πήρε τηλ και μου είπε ότι του το πέρνουν ανταλλάγη με το cupra πάω να προλάβω μην κάνει καμιά μλκια.
τρεξε γιατι θα ειναι μαλακια να χασει τη premiuσυνη του 116i
Τελικά δεν του άρεσε το coupra τιμόνι εσωτερικό χάλια όντως έτσι είναι το οδήγισα και γω πάμε για tuning προτείνεται βελτιωτές και αν γνωρίζεται γράψτε και τιμές.
Θα επαναλάβω πάλι το ποστ μου...ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ κάτι. Δεν υπάρχει τίποτα για το μοτέρ αυτό, δεν υπάρχει κάποιος βελτιωτής που μπορεί να κάνει κάτι.
Κάτι έχει ακουστεί για turbo που κάνει 7.000 ευρώ...και είναι εντελώς χαζό να πάει να δώσει ένα τέτοιο ποσό τη στιγμή που δεν υπάρχει εγγύηση, δε το βάζει κανένας και θα πάρει ΣΙΓΟΥΡΑ το μοτέρ στο χέρι.
Καλύτερα να το πουλήσει και να πάρει 120i.
Ακριβώς. Να αφήσει το αυτοκίνητο ήσυχο. Αλλιώς να το πουλήσει και να πάρει κάτι άλλο. Ας κοιτάξει για μεταχειρισμένο Golf GTI που δεν έχει τα μειονεκτήματα του Leon.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Looong day η σημερινή...έχω test drive με 325i και 24hr test drive με 320i. Θέλω τη τελευταία να τη φορτώσω και αν τη πάω ένα ταξίδι μέχρι Χαλκίδα να δω πως πάει.Νέα...το βραδάκι.
Ολο διακοπες εισαι.... Αντε καλα να περασεις!
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Looong day η σημερινή...έχω test drive με 325i και 24hr test drive με 320i. Θέλω τη τελευταία να τη φορτώσω και αν τη πάω ένα ταξίδι μέχρι Χαλκίδα να δω πως πάει.
Νέα...το βραδάκι.
Ολο διακοπες εισαι.... Αντε καλα να περασεις!
Αδειούλα...από Δευτέρα όμως, τα κεφάλια μέσα
-
Μήπως θέλεις παρέα.... έχω μια ελευθερία αυτές τις μέρες!
BMW FORUM