-
Τα φέρνει μέσω γερμανίας σαν ανεξαρτητος εισαγωγέας φίλε δεν θα στο συνηστούσα! Πέραν του οτι δεν είναι και οτι πιο αξιόπιστο στη συμφωνία (αναγκάστηκα να αλλάξω τρεις φορες χρωμα προκειμένου να έρθει το αυτοκίνητο σε ευλογο χρόνο και ακόμη περιμένω τηλ. για αυτά τα προβολάκια απο το 04/2002) μου είπαν και κάτι περίεργα από το σερβις για την εγγύηση, του τύπου οτι μερικά τα έχει πολυ καιρο στη μάντρα και βγένουν εκτός εγγύησης και κάτι τέτοια!!! Πάντος σε τιμή κτήσης είναι όντος πιο φθηνός και σε εμένα έχει και καμιά δεκαριά ευρω στη δόση διαφορά!!
-
Ο χρήστης grvitara έγραψε:
................
Καπου ειχα διαβασει οτι τα GV μπορει να παρουσιασουν προβλημα στο καπακι. ξερει κανενας κατι γι αυτο;αληθευει;..................;δυστυχως το ρηγμα στο καπακι που ηταν μια πολυ συνηθισμενη βλαβη στα 16βαλβιδα vitara 1600 cc συνεχιζει να ταλαιπωρει πολλους ανυποψιαστους κατοχους GV και αυτο γιατι παρ'οτι ειναι οπως ανεφερα προηγουμενα πολυ κοινη βλαβη η suzuki συνεχιζει να χρησιμοποιει τα ιδια χωρις να ενδιαφερεται να τα διορθωσει.
το προβλημα παρουσιαζεται συνηθως μετα τα 70-80000 χιλ και ηδη μεσα σε μια εβδομαδα στο συνεργειο προσωπικου μου φιλου με ειδικοτητα στην συγκεκριμενη μαρκα ηρθαν δυο με ρηγμα.
το προβλημα αυτο μπορει επισης να παρουσιαστει μετα απο διαρροη απο το κυκλωμα ψυξης και με μια σχετικα μικρη αυξηση της κανονικης θερμοκρασιας λειτουργιας του κινητηρα που πιθανα να μην γινει αντιληπτη απο τον οδηγο λογω ελλατωματος ειτε στην σχεδιαση ειτε στο υλικο κατασκευης γινεται το ρηγμα και αρχιζουν οι μπελαδες.
κατα την γνωμη μου μετα απο αυτο το προβλημα η τοποθετηση ενος διλιτρου κινητηρα ειναι η καλυτερη λυση περα απο την αυξηση της δυναμης που του χρειαζεται [του 1,6] το προβλημα αυτο πλεον δεν θα συμβει ξανα γιατι δεν παρατηρειται σε αυτους τους κινητηρες.
-
Ταιριαζει ο 2λιτρος κινητηρας στο 3πορτο; καπου ακουσα οτι ο 2.0 ειναι ν6 και δεν ταιριαζει με το σασμαν και τα διαφορικα καθως και στις βασεις, ειναι γεγονος;
-
Ο 2λιτρος στα GV δεν ειναι V6 αλλα τετρακυλινδρος. Στο παλιο vitara ηταν V6. Η αλλαγη ειναι εφικτη γιατι το GV 3d βγαινει και σε 2λιτρο.
Οταν παρουσιαστει η βλαβη στο καπακι αυτο πρεπει να αλλαχθει ή γινεται επισκευη στο υπαρχον; το κοστος επισκευης μιας τετοιας βλαβης ποσο ειναι;
alexastrag μηπως ξερεις το κοστος αλλαγης απο 1.6 σε 2.0; εκτος απο κινητηρα υπαρχουν αλλες αλλαγες που πρεπει να γινουν; στο δικο μου παντως σιγουρα θα χρειαστει και αλλαγη κοντερ γιατι τερματιζει στα 160 και θα δειχνει αλλα ντι αλλων.
Προσοχη μεγαλη δηλαδη στην θερμοκρασια! -
Ο χρήστης grvitara έγραψε:
Ο 2λιτρος στα GV δεν ειναι V6 αλλα τετρακυλινδρος. Στο παλιο vitara ηταν V6. Η αλλαγη ειναι εφικτη γιατι το GV 3d βγαινει και σε 2λιτρο.
Οταν παρουσιαστει η βλαβη στο καπακι αυτο πρεπει να αλλαχθει ή γινεται επισκευη στο υπαρχον; το κοστος επισκευης μιας τετοιας βλαβης ποσο ειναι;
alexastrag μηπως ξερεις το κοστος αλλαγης απο 1.6 σε 2.0; εκτος απο κινητηρα υπαρχουν αλλες αλλαγες που πρεπει να γινουν; στο δικο μου παντως σιγουρα θα χρειαστει και αλλαγη κοντερ γιατι τερματιζει στα 160 και θα δειχνει αλλα ντι αλλων.
Προσοχη μεγαλη δηλαδη στην θερμοκρασια!επισκευη το ρηγμα στο καπακι δεν δεχεται τουλαχιστον για την συγκεκριμενη περιπτωση η μοναδικη λυση ειναι αντικατασταση με αλλο.
εαν ειναι μεταχειρισμενο τοτε βεβαια δεν ειμαστε σιγουροι για το παρελθον του αλλα ουτε και για το μελλον του ειναι ομως η πιο δημοφιλης λυση.
εαν αντικατασταθει με καινουργιο σιγουρα ειναι κανεις πιο σιγουρος για το μελλον ομως ισως να σκονταψει στην επαρκεια του στοκ της αντιπροσωπειας με το δεδομενο οτι το προβλημα ειναι αρκετα εντονο.
τιμες σε υλικα και εργασιες θα εχω αυριο αφου ενημερωθω απο τον φιλο μου.
η μετατροπη σε διλιτρο δυστυχως ειναι πολυδαπανη γιατι δεν αρκει μονο ο κινητηρας αλλα και σασμαν, πλεξουδες, εγκεφαλος και τα αναλογα εργατικα.
τελος η θερμοκρασια ειναι ενας σημαντικος παραγοντας ομως δεν σημαινει οτι αν ολα λειτουργουν αψογα δεν μπορει να συμβει το κακο.
καλο θα ηταν [και αυτο ειναι γενικοτερο] να λαμβανονται καποια προληπτικα μετρα που θα εχουν σαν σκοπο την καλη λειτουργια καθε κινητηρα οπως οχι λειτουργια σε υψηλες στροφες πριν ερθει σε κανονικη θερμοκρασια λειτουργιας, χρηση καλης ποιοτητας λιπαντικων και αντικατασταση αναλογα με την χρηση πριν το οριο που δινει ο κατασκευαστης τους, παρακολουθηση της σταθμης του ψυκτικου υγρου καθως και αντικατασταση του ανα διετια με καινουργιο με ταυτοχρονο πρεσσαρισμα του κλειστου κυκλωματος με αερα για τον εντοπισμο ''κρυφων'' διαρροων απο τρομπα ή αλλου και γενικοτερα χρηση του αυτοκινητου με λογικη χωρις ακροτητες οπως πχ φορτωμενο με καυσωνα και αιρκοντισιον να αλλαζουμε ταχυτητες στα κοκκινα ή να ταξιδευουμε κοντα στην τελικη του για πολυ ωρα.........
-
alexastrag τωρα με αγχωσες. Αν και το αυτοκινητο δεν ζοριζεται σε γενικες γραμμες σιγουρα θα εχω περισσοτερο το νου μου γιατι δεν εχω ορεξη να τρεχω για καπακια. Ηδη αλλαξα συμπλεκτη και αυτο πιο πολυ προληπτικα για να μην μου μεινει κανα κιβωτιο στο χερι σε καμια αμμουδια. Μπορεις να ρωτησεις τον φιλο σου αμα υπαρχει περιπτωση στα 60000χιλιομετρα να εχω χαλασμενο καταλυτη....οπως υποστηριζει η αντιπροσωπια;
Κανει εναν φορυβο σε συγκεκριμενες στροφες αλλα αμα τον ακουμπησεις σταματαει. Το αυτοκινητο εβγαλε σε αλλο συνεργειο κανονικα καρτα καυσαεριων και οι μετρησεις δειχνουν οκ. Ειναι δυνατον το αυτοκινητο να εχει χαλασμενο καταλυτη και να βγαζει κανονικα καρτα;Επισης δεν εχω παρατηρησει καμια διαφορα στην αποδοση. αμα ηταν χαλασμενος δεν θα επρεπε να υπηρχε καποια διαφορα;
Επισης αμα ειναι ευκολο μαθε περισσοτερες λεπτομεριες για την αλλαγη κινητηρα με 2λιτρο(κοστος, αξιοπιστια, στοκ κινητηρων και ευκολια ευρεσης κλτ.). Αμα ειναι να αλλαζουμε καπακι 'συνεχεια' ή να ζουμε με τον φοβο μην τυχον και μας αφησει καλυτερα να τα σκασουμε μια και καλη χοντρα για να εχουμε το κεφαλι μας ησυχο και να κανουμε και καμια προσπεραση της προκοπης!φιλικα
Αργυρης -
Ο χρήστης grvitara έγραψε:
alexastrag τωρα με αγχωσες.Κι εμενα.. Δεν ειχα ακουσει κατι τετοιο μεχρι τωρα. Δεν ειναι ο ιδιος κινητηρας που χρησιμοποιουν τα vitara κ baleno?
Επισης αμα ειναι ευκολο μαθε περισσοτερες λεπτομεριες για την αλλαγη κινητηρα με 2λιτρο(κοστος, αξιοπιστια, στοκ κινητηρων και ευκολια ευρεσης κλτ.).
Επειδη το δουλευω συχνα στα κοκκινα, ισως το ζοριζω λιγακι οταν ειναι κρυο για να ζεστα8ει πιο γρηγορα(οχι κοκκινα αλλα μονιμα στις 3000 στροφες πχ) κ εχω κ το σαρακι της ταχυτητας, 8α με ενδιεφεραν κι εμενα πληροφοριες για καποια τετοιου ειδους μετατροπη..
Το 8εμα ειναι οτι το δικο μου εχει ηδη 100.000+ χλμ. στην πλατη του κ ειναι ακμαιοτατο ακομη. Κ κατι αλλο: ο διλιτρος ειναι ο ιδιος που χρησιμοποιουν k τα 5πορτα gv?
Alexastrag, οι ιδιοκτητες gv χρειαζονται τις γνωσεις σου!
Ευχαριστουμε πολυ εκ των προταιρων! -
Δεν ξέρω ακριβώς ποιον δίλιτρο είχε κάποιος με ένα παλιό Vitara Wagon αλλά μου είχε πει ότι αυτοί οι κινητήρες είχαν κάποιο πρόβλημα νομίζω ρινίσματα αλουμινίου βούλωναν του αγωγούς λαδιού και πέθαινε νωρίς ο κινητήρας ή κάτι τέτοιο.
-
οι γνωσεις μου σχετικα με τα suzuki πηγαζουν απο τις ατελειωτες ωρες που πολλες φορες αφιερωνω στο συνεργειο του φιλου μου για παρεα αλλα και για βοηθεια οπου μπορω βεβαια δεν μπορω να θεωρησω τον εαυτο μου ειδικο απλα μεταφερω αυτα που ακουω απο τον ειδικο.
τωρα baleno και vitara μοιραζονται τους ιδιους κινητηρες ομως δεν εχει παρατηρηθει ρηγμα στα μεν ενω στα δε ειναι συχνο φαινομενο ηδη απο τα πρωτα 16βαλβιδα......... ο λογος ισως ειναι η διαφορετικη απαγωγη της θερμοκρασιας που πιθανως να εχουν ή καποια αλλη λεπτομερεια που εχει ισως να κανει και με το που γινεται η συναρμολογηση του κινητηρα και η πιθανη χρηση διαφορετικων κραμματων στην χυτευση του καπακιου απο διαφορετικα εργοστασια παραγωγης .........φυσικα αυτες ειναι ατεκμηριωτες υποθεσεις που μπορει να απεχουν απο την πραγματικοτητα.
ενδεικτικο κοστος μιας τετοιας επισκευης ειναι περιπου τα 900-1000 ευρω με την χρηση μεταχειρισμενου καπακιου ενω η επιλογη καινουργιου μπορει να ξεπερασει τα 1300 ενω φυσικα στην suzuki κοστιζει περισσοτερο χωρις αυτο να σημαινει οτι θα κανουν και καλυτερη δουλεια.
σχετικα με τον καταλυτη εαν εχει χτυπηθει μπορει να ακουγεται θορυβος ομως κατι τετοιο ειναι ευκολο να το καταλαβει και ενας μη ειδικος εαν αφου το σηκωσει σε ενα ανυψωτικο και οσο ειναι σβυστο και σχετικα κρυο χτυπησει με το χερι τον καταλυτη για να ακουσει υποπτους θορυβους απο σπασμενα κομματια που κινουνται ελευθερα μεσα στο καζανακι του.
προσοχη ......μερικες φορες ακουγεται μεταλλικος θορυβος ειτε επειδη πετραδακια εχουν εγκλωβιστει μεσα στο ελασματινο προστατευτικο περιβλημα του ειτε το ιδιο το ελασμα αυτο εχει σπασει και κανει εναν τριγμο καθως συντονιζεται με την λειτουργια του κινητηρα.
μακαρι φιλε μου το προβλημα σου να βρει την λυση του γρηγορα και ευκολα συμφωνα με αυτα που σου γραφω.......τοτε ομως για σκεψου τι θα πρεπει να πεις σε αυτον που πιθανως για ενα πετραδακι ή ενα σπασμενο ελασμα ηθελε να σου αλλαξει ολοκληρο καταλυτη!!!!!!!
-
Τη λυση θα την βρω και αμα δεν εχει χαλασει ο καταλυτης δεν θα πω αλλα θα κανω στο κυριο που επιμενει οτι εχει χαλασει.
Ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες και οτι αλλο μαθαινεις για τα αγαπημενα μας GV σε παρακαλω να μας ενημερωνεις.
Μηπως εχει ιδεα ο φιλος σου πως μπορουμε να βγαλουμε κανενα παραπανω μουλαρι και κανα γραμμαριο ροπης; -
καλησπερα σε ολους σας παιδια!Ειμαι και εγω ενας νεος κατοχος ενος Grand Vitara OFF ROAD ANIMAL 1,6 4/2003!Eιναι το πρωτο μοu αυτοκινητο και ειμαι πολυ ευχαριστημενος(ισως επειδη ειναι το πρωτο μου)το εχω σχεδον ενα χρονο και τωρα τελευταια ακουω καποιους τριγμους απο πισω εσωτερικα,νομιζω πως ειναι το πλαστικο καλυμα της πισω πορτας(τελαρο).
Θα ηθελα να μου πειτε εμπειριες απο το συγκεκριμενο μοντελο και οποιος μπορει να με διαφωτισει με τεχνικα χαρακτηριστικα(διαφορικα κτλ) και που υστερει με τον ανταγωνισμο!Θα ηθελα να δω τελος παντων αν το αυτοκινητο αξιζει το χαρακτηρα του Off!Δεν μπορω να στηριχτω στην γνωμη μου διοτι ισως να μην ειναι αντικειμενικη λογου του οτι ειναι το πρωτο μου τουτου [/list] -
Φιλε Νικο με τους τριγμους στο πισω μερος του αυτοκινητου εχω και εγω προβλημα.Βασικα επειδη πισω ολο το μερος ειναι καλυμενο με πλαστικα απο το πλαϊ μεχρι και την πισω πορτα με τον καιρο αρχιζουν να τριζουν λιγο. Δεν ξερω αμα το μονωσεις εσωτερικα με φυλλα πισσας να φτιαξει λιγο η κατασταση. Απο την αλλη ομως ειναι πολυ ανθεκτικα και καθαριζονται πολυ ευκολα.
Το αυτοκινητο εχει πολυ καλες δυνατοτητες εκτος δρομου και με τους καταλληλους χειρισμους μπορει να σε παει σε μερη που δεν πιστευες οτι μπορεις να πας.Με λιγο πιο καλα λαστιχα(γιατι τουλαχιστον αυτα που ειχε το δικο μου οταν το αγορασα ηταν για κλαματα) οι δυνατοτητες του αυτοκινητου γινονται ακομα μεγαλυτερες.
4χρονια που το εχω το αμαξι ειμαι απολυτα ευχαριστημενος!Τα κανει ολα και συμφερει(για μενα τουλαχιστον)! -
Λοιπον παιδια σας ευχαριστω που ανταποκριθηκατε στα ερωτηματα μου!
Η δικη αποψη για το G.vitara 1.6 ειναι οτι ειναι ενα ποιοτικο αυτοκινητο(αν και εχω πατατηρησει καποιους τριγμους απο τα πισω πλαστικα) αλλα και σε τσεροκι που εχω μπει και αυτο ετριζε τελος παντων!Απο κατασκευη παντως ειναι πολυ καλο!Οσο για οδηγικες εντυπωσεις στο ταξιδι παταει καλα και για να πω την αληθεια τα ελαστικα bridgestone dueler (215 75 16)που εχει το δικο μου μου φαινονται καλα!σε στροφες γερνει ευκολα δεν ειναι οπως το ΡΑΒ που εχω οδηγησει σε 5πορτο.Απο οτι εχω ακουσει ομως το 5πορτο GV απο το 3πορτο (δικο μου)ειναι καλυτερο σε αυτο το θεμα λογω μεταξονιου!Σε χωμα τρελο δε το εχω χωσει αλλα σε λασπες και αμμο οπου βουλιαζα οι κοντες με βοηθησαν(δεν ειμαι και εμπειρος βλεπετε ακομη)επισης η πισω κινηση ειναι διασκεδαστικη αλλα η αναρτηση πισω ωρες ωρες μου φαινετε καπως ξερη, ατσαλη ιδιως σε γρυγορη οδηγηση εκτος!Μου τη σπαει το μπες βγες των πισω λογω 3πορτου αλλα μου αρεσουν τα κοντα,αυτο ειναι το τιμημα!Νομιζω παντως οτι στα χερια ενος καλου οδηγου ολα τα αυτοκινητα ειναι καλα,νομιζω δηλαδη οτι το software κανει ολη τη δουλεια,μενει απλα να ανταποκρινεται το οχημα.Τελος θα ηθελα να μου πειτε αν αυτα τα αυτοκινητα (τζιποειδη) εχουν καποιες ιδιαιτεροτητες σε σχεση με τα κοινα αλλα οικογενοιακα,οπως στην ποιοτητα στην αντοχη στο χρονο και σε μηχανικα μεροι π.χ τα σαζμαν ειναι επιρεπει σε 4κινητα λογω περισσοτερων τριβων? -
Φιλε Νικο το οτι το αμαξι γερνει φταινε οι μαμα αναρτησεις. Οταν ερθει η ωρα να τις αλλαξεις θα δεις μεγαλη διαφορα. Εγω που τις αλλαξα με KYB επιτελους βρηκα την υγεια μου. Το αμαξι σταματησε να γερνει τοσο πολυ και στον χωματοδρομο δεν ειδα καμια αισθητη αλλαγη οσων αφορα την ανεση.Το πισω μερος εγινε λιγο πιο νευρικο (χωροπηδαει λιγο) επειδη εβαλα ενισχυμενα αλλα δεν με πειραζει καθολου.
Πραγματι το GV ειναι ποιοτικο αυτοκινητο.ενταξει λιγους τριγμους σιγουρα θα εχεις, αλλα αμα εχεις ωρα και ορεξη μερικους απο αυτους μπορεις να τους εξαφανησεις μονος σου. Υπομονη θελει μονο και μερακι.
Οσο για το κιβωτιο ενας γνωστος απο περιοδικο που το ειχαν ως long term τεστ μου ειχε πει οτι στο τελος του τεστ τους ειχε βγαλει ενα προβληματακι η 2α. Αλλα αυτο οφειλοταν οτι το αυτοκινητο το ειχαν κυριολεκτικα σκισει. Εγω με 60.000 χιλιομετρα δεν ειχα κανενα προβλημα, το μονο οτι αλλαξα συμπλεκτη το οποιο σχετικα δικαιολογειται γιατι μερικες φορες το ζοριζα εκτος δρομου. πιστευω οτι αμα δεν αρχισεις τα καρφωματα και γενικα τις βαναυσοτητες προσπαθωντας να το παιξεις McRae με ενα εντελως ακαταλληλο αυτοκινητο για τετοια χρηση τοτε δεν προκειται να εχεις κανενα προβλημα.
Ελπιζω να ευχαριστηθεις το GV σου οσο και εγω... -
Ξέρει κανείς αν μπαίνει ABS μετά, και αν με τι κόστος και που?
-
Kalispera se olous. Vlepw sto site ths suzuki ston ejoplismo oti exei standar eixosistima ensomatomeno me xeiristiria sto timoni. Sta dika sas yparxei tetio pragma? Egw pantos den tha ithela ensomatomeno cd player dioti exw akousei ta xirotera, ean xalasei den exeis epiloges kai epipleon den mporeis na valeis to diko sou. Exeis kaneis kamia kalh fotografia me apo to eswteriko tou gv? Milame panta gia thn 3thiri egdosh me hard top. Euxaristw kai sorry gia ta greeklish alla den exw egatestimena ellhnika.
-
Καλησπέρα παιδιά.
Κατοχος ενος GV 3θυρου θα ηθελα την γνωμη κάποιου συνάδελφου στα εξής θέματα.
Κατάρχήν δεν είμαι ευχαριστημένος απο το σερβις (Κριτσίκης ) υπάρχει αλλο εξ.συνεργείο που να το έχουν σπουδάσει το θέμα και να ναι σωστοί;
Το αυτοκινητο μετα τα 10000 χλμ εχει αρχίσει τριγμούς καταρχην στην πίσω πορτα η οποια απο οτι μου είπαν στα κεντρικά τριζει σε όλα λόγω μεγάλου βάρους σε μικροτερο αμάξωμα.
Μετα απο σχετικά μικρή χρηση εκτός και τραβώντας τρέιλερ κάποιος ενοχλητικός τριγμος που ακούγεται μπροστα και κατω απο το αμαξι δεν λεει να σταματησει.Το χειροτερο είναι πως δεν μπορεί να βρεθεί ουτε απο 2 συνεργεία.
ΣΤα 20000 χλμ ενας τακ καθε φορά που χρησιμοποιω συμπλέκτη ιδιαιτερα οταν το αφήνω και στη κορυφή τι μποτρεί να είναι;
Πριν λίγες μερες το φωτακι του οργανου ρολογιού,θερμοκρασιας
που φωτιζει το βραδυ έρχεται για να βάλει το κερασακι στην τούρτα.
Επίσης ο αισθητηρας που έχει για την βενζίνη είναι πολύ ευαίσθητος με αποτελεσμα αν η βενζίνη που σου βάζουν δεν είναι άψογης ποιοτητας να αναβει η ενδεικτική λυχνία μηχανικής βλάβης που σου κόβει τα πόδια.
Εχει αντιμετωπίσει κανεις άλλος ευτυχής κάτοχος τα ίδια η είμαι τόσο τυχερός;
Τελος για άλλξ μια φορά καποιο συνεργείο που να είναι πραγματικά καλό και να ασχολούνται με το πελατη τους υπάρχει;
Σας ευχαριστώ. -
Oσον αφορα συνεργειο Τουντας στον Χολαργο.
Πολυ καλη εξυπηρετηση σε ολους τους τομεις. -
Φιλε blu οσον αφορα τους τριγμους της πισω πορτας μη σε ανησυχει!
Αν θες βαλε λιγη βαζελινη στην τσιμουχα που ακουμπαει στην πισω πορτα(αλοιψε λιγο γυρο -γυρο την τσιμουχα)
Εγω αυτο εκανα και τελειοσε!Τριζει το λαστιχο πανω στη μεταλλικη επιφανεια της πισω πορτας, οσο για τους υπολοιπους ηχους-τριγμους αν δεν ηταν τζιποειδη το αυτοκινητο τοτε θα επρεπε να ανησυχεις (ειναι μεσα στο dna αυτων τω αυτοκινητων οι τριγμοι)!Εχω μπει και σε φορεστερ τα ιδια και εκει ακομα και σε Range παλιοτερο βεβαια αλλα τριζει!τωρα για τα αλλα προβληματα οπως συμπλεκτη κτλ δεν εχω αντιμετωπισει κατι αναλογο!περιμενω να μαθω αν βρεις κατι!και το δικο μου καινουριο ειναι 10,000 χμ -
Φίλος πού έχει τό Grand Vitara τό δίλιτρο-πεντάθυρο,τό αγόρασε πρόσφατα μεταχειρισμένο καί διαπίστωσε ότι τό μέγεθος τών τροχών δέν είναι τό μανίσιο.
Μού ζήτησε νά ρωτήσω,άν κάποιος γνωρίζει,πόσα χιλιόμετρα ανά 1000 στροφές,΄βγάζει τό αυτοκίνητο,μέ πέμπτη καί τετάρτη στό κιβώτιο.
Γνωρίζει κανείς;
Suzuki Grand Vitara: Aπόψεις