-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Εγώ θα του πρότεινα το leon κι ας έχει ημιάκαμπτο, έχω ξαναπεί πως όλα κρίνονται εκ του αποτελέσματος.
Μου φαίνεται πιο ολοκληρωμένο σαν πακέτο από το civic.To Leon ΔΕΝ έχει ημιάκαμπτο.
Sorry κάπου τα μπέρδεψα ... Δηλαδή πρότεινα ένα αυτοκίνητο χωρίς αυτό το έγκλημα τον ημιάκαμπτο ??? Ε δεν πάω καλά ...
-
Ο χρήστης jean29 έγραψε:
η προληψη ειναι προτιμοτερη της θεραπειας..οποτε πρωτα η ενεργητικη ασφαλεια κ μετα η παθητικη.με λιγα λογια ποιο ειναι αυτο που θα με βοηθησει να αποφυγω ενα ατυχημα κ οχι ποιο ειναι αυτο που θα με προστατεψει (υποτιθεμενα) καλυτερα σε περιπτωση ατυχηματος..
τουλαχιστον αυτη ειναι η νοοτροπια μου..μιας κ για τις ταχυτητες που γινονται αρκετα ατυχηματα(δηλαδη ανω των 60χλμ/ω) οι δοκιμες προσκρουσης δεν εχουν αποτελεσματα..εφοσον δοκμαζουν μεχρι 60χλμ/ω αν δεν λανθανω..ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
Συμφωνώ απόλυτα φίλε CLAB. Τώρα για το ποιο από τα 3 θα πω στο φίλο πως (κατά τη δική μου άποψη)
έχει να διαλέξει απο τα πιο άσχημα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν
Εγώ θα του πρότεινα το leon κι ας έχει ημιάκαμπτο, έχω ξαναπεί πως όλα κρίνονται εκ του αποτελέσματος.
Μου φαίνεται πιο ολοκληρωμένο σαν πακέτο από το civic.Τα μπέρδεψες λίγο. Το LEON έχει πίσω πολλαπλους συνδέσμους με ελατήρια όπως το GOLF, ενώ το CIVIC έχει ημιάκαμπτο άξονα, πισωγύρισμα βέβαια από το πιο παλιό CIVIC που είχε πολλαπλούς συνδέσμους πίσω.
-
Όπως είπαν και οι φίλτατοι, το Leon είναι το μόνο από τα 3 αμάξια της σύγκρισης που δεν έχει ημιάκαμπτο (εκτός κι αν η κουβέντα αφορούσε όλη την ώρα το Leon Ι του 2000...), έχει την πλατφόρμα του Golf V/VI και δεν έχει ημιάκαμπτο αλλά ανεξάρτητη ανάρτηση, γι' αυτό και έχει την καλύτερη οδική συμπεριφορά. Νομίζω ότι απ' όποια πλευρά και να το δεις (κινητήρες, πλαίσιο, ανάρτηση, κιβώτια κλπ), δεν υπάρχει αμφιβολία ποιο υπερέχει και με διαφορά μάλιστα.
Τώρα για τα αστέρια της παθητικής ασφάλειας, η αλήθεια για μένα είναι πως η συνεισφορά του euroncap έγκειται στο ότι διαχρονικά βοήθησε τα αυτοκίνητα να γίνουν συνολικά ασφαλέστερα και όχι τόσο σε μικροδιαφορές ανάμεσα στο ένα μοντέλο και στο άλλο. Από κει και πέρα η ουσία είναι ότι στο ότι επειδή οι κατασκευαστές γνωρίζουν ότι τα αποτελέσματα του euroncap πουλάνε όταν κάποιος σκέφτεται να προχωρήσει στην αγορά ενός μοντέλου, προσπαθούν να πετύχουν το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα στις πρότυπεςσυνθήκες που εξετλάζει το euroncap και όχι απαραίτητα να βελτιώσουν συνολικά την παθητική ασφάλεια του αυτοκινήτου στην πράξη και κάτω από κάθε περίπτωση που μπορεί να επισυμβεί. Πχ τα ίδια γίνονται και στο αντίστοιχο euroncap των ΗΠΑ και είχε διαπιστωθεί πως όταν εξέτασαν τα ίδια μοντέλα υπό διαφορετικές συνθήκες πχ άλλη γωνία πρόσκρουσης, άλλη ταχύτητα, διαφορετικά εμπόδια κλπ τα αποτελέσματα βρέθηκαν εντυπωσιακά διαφορετικά από αυτά που είχαν υπολογίσει κάτω από τις πρότυπες συνθήκες. Για παράδειγμα δεν είναι δυνατόν να λέγεται ότι ένα smart έχει τα ίδια επίπεδα ασφάλειας με μια μεγάλη Mercedes και όταν αλλάζεις ελάχιστα τη γωνία πρόσκρουσης το smart να γίνεται λιώμα! Ακραίο παράδειγμα, αληθινό όμως και δίνει την ουσία των πραγμάτων. Επίσης στο euroncap μετράνε και αστεία πράγματα που μπορούν να κόψουν βαθμούς όπως το αν είναι σε επαρκώς ορατό σημείο η ένδειξη απενεργοποίησης του αερόσακου (=αν είναι επαρκώς ενοχλητική!), αν διακρίνονται καθαρά οι ταμπελίτσες isofix, αν στο χ ποσοστό της γκάμας του εξοπλισμού διατίθεται το ESP κλπ. Τέλος σημασία έχει και το με ποια κριτήρια αξιολογήθηκε το κάθε μοντέλο γιατί σταδιακά γίνονται πιο αυστηρές οι μετρήσεις και επίσης το ότι τα αστέρια δεν είναι τίποτε άλλο από μια προσπάθεια να μπουν τα αποτελέσματα σε γκρουπ ώστε να είναι πιο έυκολα κατανοητά από το μέσο αγοραστή, δηλ είναι άλλο να λέει 31 βαθμούς αλλά τόσους εδώ&άλλους τόσους εκεί αλλά κόψαμε και ένα αστέρι γιατί δεν υπήρχε υπενθύμιση της ζώνης ασφαλείας στο στάνταρ εξοπλισμό του 75% της γκάμας του μοντέλου και άλλο να σου λέει 3 αστέρια!
Επίσης το Leon εν πολλοίς έχασε το πέμπτο αστέρι λόγω της σχεδίασης του ταμπλό που μπορεί να βρει στα πόδια, εκεί έκανε μεγάλη διαφορά το Altea που ουσιαστικά έχει διαφορετικό ταμπλό και πήρε 5 αστέρια... Μεγαλύτερη σημασία έχει το πάτωμα, γι' αυτό κάνουν παραπομπές σε μοντέλα με κοινό πάτωμα στην επίσημη ιστοσελίδα του euroncap.
-
Ο χρήστης mitsosgn έγραψε:
oχι και ειμαι καθετος σε αυτο
Εννοώ βεβαίως στην ίδια κατηγορία και όχι σε πολυτελείας αυτοκίνητα που κοστίζουν πολύ περισσότερο.
ΌΛΑ τα αυτοκίνητα τρίζουν, αργά ή γρήγορα, στους Ελληνικούς δρόμους! Από Fiat Cinque μέχρι CLS 500 και S8!!
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
oχι και ειμαι καθετος σε αυτο
Εννοώ βεβαίως στην ίδια κατηγορία και όχι σε πολυτελείας αυτοκίνητα που κοστίζουν πολύ περισσότερο.
Στην ίδια κατηγορία το Corolla του αδερφού μου δεν ακούγεται καθόλου.
Μπορεί να είναι και τυχερός αλλά τουλάχιστον είναι ένδειξη ότι δεν τρίζουν όλα.Για τους τριγμούς δεν φταίει πάντα το αυτοκίνητο. Εχει να κάνει και με τον οδηγό αλλά και με τους δρόμους. Το civic λόγω σκληρότερης ανάρτησης μπορεί να υποφέρει λίγο περισσότερο στους ελληνικούς δρόμους. Αλλά και πάλι δεν θεωρώ πρόβλημα κανέναν τριγμό, μπροστά στα σοβαρά προβλήματα που εμφανίζουν τα αυτοκίνητα του group vag, ειδικά αυτά με τα turbo.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
ΌΛΑ τα αυτοκίνητα τρίζουν, αργά ή γρήγορα, στους Ελληνικούς δρόμους! Από Fiat Cinque μέχρι CLS 500 και S8!!θα συμφωνήσω απόλυτα.
-
Το σιβικ δεν είναι πλέον τετράστερο. Για την ακρίβεια ποτέ δεν ήταν. Μόλις έκανε την κωλοτούμπα το euroncap επιβεβαιώθηκαν οι αιτιάσεις της χόντα για το μοντέλο της και ότι εύκολα θα έπαιρνε τα 5 στέρια. Πρόκειται για υλοποίηση με καλύτερες επιδόσεις στον τομέα της προστασίας πεζών, παιδιών και αυχένα από κάθε άλλο μικρομεσαίο ακόμα και σήμερα!
Μόνο στους καταλόγους του περιοδικού 4τ έχει μείνει έτσι...μάλλον αποτελεί συνέχεια της μεταχείρησης του συγκεκριμένου μοντέλου από το περιοδικό αφού τότε το σύγκρινε άστρωτο με στρωμένα δίλιτρα λεόν για να τα βγάλει γρηγορότερα...
Ευτυχώς που η δοκιμή 100000 χιλιομέτρων του autobild απέδειξε ότι το σιβικ βελτίωσε τις επιδόσεις του ύστερα από το τέλος της διαδικασίας 1 ολόκληρο δευτερόλεπτο στα 100!
Αυτό για τον φίλο μας παραπάνω που έβγαλε το γκολφ 122 γρηγορότερο του σιβικ 1.8!
Κάτι τέτοια διαβάζω και μετά αναρωτιέμαι γιατί μου πέφτουν τα μαλλιά!!!
Μετά φταίω εγώ που σας επαναφέρω στην τάξη...http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=68581&cid=4
Να γράψω τώρα και την γνώμη μου για τον υποψήφιο αγοραστή! Φίλε μου αρχικά ιεράρχησε τις ανάγκες σου και δες τι ακριβώς προτεραιότητες έχεις. Αν σε νοιάζουν μόνο οι επιδόσεις πάρε τα τουρμπάτα. Αν σε νοιάζει η σχεδίαση, η οικονομία, οι χώροι και η αξιοπιστία παρε το σιβικ. Πάντως πριν επιλέξεις οδήγησε τα όλα. Ο καλύτερος κριτής είναι ο εαυτός σου!
Καλά χιλιόμετρα όποιο και αν επιλέξεις! -
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Eγω δεν αντιλεγω παιδες , το τεστ στο drive μαιος του 07 (http://www.drive.gr/index.php?option=co ... Itemid=140) αλλα δειχνει. 31.7 στο gt . http://www.zeperfs.com/duel1453-2733.htm . Οριστε κ οι μετρησεις σιβικ vs golf 122 .31.7 το GT στα 1000μ?
Βλεπω καλα ρε παιδια?Kαλα παιδια με τις μετρησεις μην το ψαχνεται ο καθενας λεει οτι θελει.
Μονο με αμεση αντιπαραθεση με ενα αλλο αυτοκινητο βλεπεις τις πραγματικες επιδοσεις του αυτοκινητου σου. -
@spyros.s
καλα ειλικρινα πιστευεις οτι βελτιωσε το χρονο του μετα απο 100.000 χλμ?
δηλαδη δεν ψαχνεις να βρεις μια αλλη αιτια, οτι δεν εγιναν προσεκτικες μετρησεις την πρωτη φορα για παραδειγμα?ειναι υπερβολικο το 1 δευτερο οσο αστρωτο κι αν ηταν το μοτερ
κατα τα αλλα γιατι να μην ειναι πιο γρηγορο το 122? προσωπικα πιστευω οτι θα ειναι εξισου γρηγορα..αλλα μιλαμε για 400 κεκ κατω με ο,τι αυτο συνεπαγεται..
-
Ωραια υπογραφη εχεις φιλε.
-
για μενα πηγαινε η υπογραφη?
-
Ναι ,για σενα.
-
εχουμε μια κοντριτσα με τους τους φιλους ιταλους για να περναει η ωρα...
-
Καταλαβα φιλε,καλο κουραγιο .
-
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
@spyros.s
καλα ειλικρινα πιστευεις οτι βελτιωσε το χρονο του μετα απο 100.000 χλμ?
δηλαδη δεν ψαχνεις να βρεις μια αλλη αιτια, οτι δεν εγιναν προσεκτικες μετρησεις την πρωτη φορα για παραδειγμα?ειναι υπερβολικο το 1 δευτερο οσο αστρωτο κι αν ηταν το μοτερ
κι απο την αλλη θα πρεπει να περιμενεις ωστε γραψεις πρωτα 100.000 χλμ,για να κερδισεις 1δευτερολεπτο?
τι νοημα εχει?
-
Aντε παλι με τις ρεπριζ ....Κατεβαζουμε μια ταχυτητα κ τοτε βλεπουμε ποσο σημαντικο ειναι το 80-120 με 6η .... Σε οτι αφορα την καλυτερη οδικη συμπεριφορα του S apo to leon , να τα ξαναπουμε?? αντε παμε παλι , καλυτερο τιμονι (k οχι αναισθητο) 2.2 στροφες οπως στα πραγματικα σπορ αυτοκινητα , καλυτερο πλαισιο , (σε αυτο ακριβως το πλαισιο στηριζεται το type R (που σημειωτεον κοντρα σε ολα τα γρηγορα gti στα μεγαρα στις κλειστες στροφες ειχε μεγαλυτερη πλευρικη επιταχυνση ,τεστ 4Τ με golf gti 30 k cupra 240) , k πολυ καλυτερο ζυγισμα καθως ολες οι μαζες του αυτοκινητου ειναι οσο το δυνατον πιο χαμηλα στην μεση του αυτοκινητου . Για φρενα ας μην το συζηταμε ... Θες κατι αλλο screw?
-
2,2 στροφες με τι κυκλο στροφης ομως?
(ψαχνω να βρω την καινουρια 156 αν και δε νομιζω να ειναι και αυτοι τοσο μουφιαρηδες )
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Aντε παλι με τις ρεπριζ ....Κατεβαζουμε μια ταχυτητα κ τοτε βλεπουμε ποσο σημαντικο ειναι το 80-120 με 6η ....Το ακομα χειροτερο ειναι οτι συγκρινουν π.χ. ρεμπριζ 3ης 80-110 και του ενος αυτοκινητου η 3η εχει κοφτη στα 120 km/h και του αλλου στα 150km/h
Και μετα γραφουν στο επιλογο : το α αυτοκινητο υπερεχει καθαρα στις ρεμπριζ κατι που ειναι πολυ σημαντικο για τις καθημερινες μετακινησεις ... -
οποτε,καπου εδω,θα ηταν απεριγραπτα περιττο να συγκρινουμε και 0-100 για τα 3 μοντελα,ετσι?
Honda Civic Type S vs Seat Leon 1.8tsi vs Opel Corsa OPC