-
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
Βρίσκομαι στα πρόθυρα αγοράς καινούργιου αυτοκινήτου και είμαι ανάμεσα σε HONDA CIVIC TYPE S...
λοιπόν για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μπορώ να σου πω ότι θα σε κουράσει στο θέμα της ανάρτησης λόγω ημιάκαμπτου, πολύ σκληρών αναρτήσεων και υπερβολικά πλατιών και λεπτών ελαστικών για τις δυνατότητές του...
οι χώροι του δεν είναι το φόρτε του και αν είσαι λίγο ψηλότερος από το κανονικό νιώθεις κλειστοφοβικά ειδικά στη θέση του συνοδηγού...
επίσης ως εγγλέζικο το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει βγάλει κάποιες ανήκουστες για honda civic βλάβες όπως κρεμαγιέρα και τριξίματα στις αναρτήσεις... μπορείς να ανατρέξεις σε σχετικά honda φόρουμ για διευκρινίσεις...όσο για το ΟΧΙ GOLF, ελπίζω να γνωρίζεις ότι το λεόν είναι στην ουσία ένα ισπανικό golf με χειρότερες προδιαγραφές στην ανάρτηση (κάποιοι λένε ότι η αποτελεσματικότητά του όμως παραμένει η ίδια ίσως και καλύτερη, εσύ θα το κρίνεις αυτό σε κάποιο συγκριτικό test-drive) οπότε θέλοντας και μη golf πας να αγοράσεις
οπότε για ποιο λόγο να ανέβεις στα 1800 με ότι αυτό συνεπάγεται στα πάγια έξοδα και να μην κατεβείς στα 1400 του golf, έστω και στην πιο αδύναμη έκδοση των 122ps (η οποία στο δρόμο είναι το ίδιο ίσως και πιο γρήγορη, επί το πλέιστον στα ρεπρίζ, από τον r18 του civic)... όπως και να το δεις η επιλογή αυτή είναι μονόδρομος (εκτός και αν πας προς ιταλία μεριά, στο πάντα αξιόλογο και value-for-money bravo 150 sport)...
- Ο άνθρωπος είπε οχι Golf...
- Κλειστοφοβικό το civic?
- Βλάβη σε κρεμαγιέρα? Σε ποιό forum το διάβασες? Στο civinfo παντως οχι...
- Μικροτριγμοί δηλαδή δεν υπάρχουν σε Golf ή Merc, BMW?
- Πλατεία και ταυτόχρονα λεπτά λάστιχα?
Respect στο Golf, αλλά αν δεν έχεις μπει σε κάποιο από τα άλλα, μη χαρακτηρίζεις...
-
Ο χρήστης gatoz έγραψε:
λοιπόν για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μπορώ να σου πω ότι θα σε κουράσει στο θέμα της ανάρτησης λόγω ημιάκαμπτου, πολύ σκληρών αναρτήσεων και υπερβολικά πλατιών και λεπτών ελαστικών για τις δυνατότητές του...
- Πλατεία και ταυτόχρονα λεπτά λάστιχα?
γίνεται ένα ελαστικό να είναι και πλατύ (225mm) και λεπτό (45άρι προφίλ) => 225/45 R17...
για κοίτα τι φόραγε το ep3... -
Mαλιστα συγκρινεις το 5θυρο οχι το type S me to golf .Eπισης μονο ενα τεστ των 4τ δεν μ λεει κατι , οταν ακομα κ το ''αντικειμενικο'' autotriti βγαζει 9.0 τα 100, μονο οι 4 Τ καταφεραν 9.8 . Οποτε κ το υπολοιπο του τεστ καταλαβαινουμε ποσο αντικειμενικο ειναι. 122 αρι οτι ονειρο κ αν εχεις δει μπροστα δεν ειναι πουθενα, οταν ακομα κ στο γκολφ gt me ta 170 ps κανει το 1000αρι σε 31.7 κ το σιβικ σε 30.84 ... (σε τεστ του drive μαιος 2007 κ του evo http://www.evomagazine.gr/articleDetails.php?id=147 civic vs focus)
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Mαλιστα συγκρινεις το 5θυρο οχι το type S me to golf ...Συγκρίνω το type-S με το Golf...
122 αρι οτι ονειρο κ αν εχεις δει μπροστα δεν ειναι πουθενα, οταν ακομα κ στο γκολφ gt me ta 170 ps κανει το 1000αρι σε 31.7 κ το σιβικ σε 30.84
τι να πω τώρα... 32άρια κάνουν δυνατά 16άρια ατμοσφαιρικά όχι τουρμποκομπρεσσοράτα πουσαρισμένα στο Θεό
το 170άρι κάνει σκάρτα 29άρι ίσως και καλύτερο... πάει δλδ. λίγο καλύτερα από παλιό ραλλάκι... -
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
Mαλιστα συγκρινεις το 5θυρο οχι το type S me to golf ...
Συγκρίνω το type-S με το Golf...
122 αρι οτι ονειρο κ αν εχεις δει μπροστα δεν ειναι πουθενα, οταν ακομα κ στο γκολφ gt me ta 170 ps κανει το 1000αρι σε 31.7 κ το σιβικ σε 30.84
τι να πω τώρα... 32άρια κάνουν δυνατά 16άρια ατμοσφαιρικά όχι τουρμποκομπρεσσοράτα πουσαρισμένα στο Θεό
το 170άρι κάνει σκάρτα 29άρι ίσως και καλύτερο... πάει δλδ. λίγο καλύτερα από παλιό ραλλάκι...29 σιγουρα θα κανει..
ειναι γρηγορο ρε συ το 170 μην τρελαθουμε και τελειως
31 κανει το citroen μου..και το 122 που ειναι περιπου το ιδιο γρηγορο πρεπει να παιζει κι αυτο καπου εκει στο 31... -
τελικά αυτό το 122άρι είναι περίπου όσο γρήγορο ήταν το 140άρι... εκεί στο 30.5' χιλιόμετρο... περίεργα πράγματα
ίσως φυσικά απλά να έχουν παρόμοιο χιλιόμετρο, αλλά το 140άρι να έχει μεγαλύτερη ταχύτητα εξόδου...
-
Eγω δεν αντιλεγω παιδες , το τεστ στο drive μαιος του 07 (http://www.drive.gr/index.php?option=co ... Itemid=140) αλλα δειχνει. 31.7 στο gt . http://www.zeperfs.com/duel1453-2733.htm . Οριστε κ οι μετρησεις σιβικ vs golf 122 .
-
σιροκο?
-
Ο χρήστης gatoz έγραψε:
Βρίσκομαι στα πρόθυρα αγοράς καινούργιου αυτοκινήτου και είμαι ανάμεσα σε HONDA CIVIC TYPE S...
λοιπόν για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μπορώ να σου πω ότι θα σε κουράσει στο θέμα της ανάρτησης λόγω ημιάκαμπτου, πολύ σκληρών αναρτήσεων και υπερβολικά πλατιών και λεπτών ελαστικών για τις δυνατότητές του...
οι χώροι του δεν είναι το φόρτε του και αν είσαι λίγο ψηλότερος από το κανονικό νιώθεις κλειστοφοβικά ειδικά στη θέση του συνοδηγού...
επίσης ως εγγλέζικο το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει βγάλει κάποιες ανήκουστες για honda civic βλάβες όπως κρεμαγιέρα και τριξίματα στις αναρτήσεις... μπορείς να ανατρέξεις σε σχετικά honda φόρουμ για διευκρινίσεις...όσο για το ΟΧΙ GOLF, ελπίζω να γνωρίζεις ότι το λεόν είναι στην ουσία ένα ισπανικό golf με χειρότερες προδιαγραφές στην ανάρτηση (κάποιοι λένε ότι η αποτελεσματικότητά του όμως παραμένει η ίδια ίσως και καλύτερη, εσύ θα το κρίνεις αυτό σε κάποιο συγκριτικό test-drive) οπότε θέλοντας και μη golf πας να αγοράσεις
οπότε για ποιο λόγο να ανέβεις στα 1800 με ότι αυτό συνεπάγεται στα πάγια έξοδα και να μην κατεβείς στα 1400 του golf, έστω και στην πιο αδύναμη έκδοση των 122ps (η οποία στο δρόμο είναι το ίδιο ίσως και πιο γρήγορη, επί το πλέιστον στα ρεπρίζ, από τον r18 του civic)... όπως και να το δεις η επιλογή αυτή είναι μονόδρομος (εκτός και αν πας προς ιταλία μεριά, στο πάντα αξιόλογο και value-for-money bravo 150 sport)...
- Ο άνθρωπος είπε οχι Golf...
- Κλειστοφοβικό το civic?
- Βλάβη σε κρεμαγιέρα? Σε ποιό forum το διάβασες? Στο civinfo παντως οχι...
- Μικροτριγμοί δηλαδή δεν υπάρχουν σε Golf ή Merc, BMW?
- Πλατεία και ταυτόχρονα λεπτά λάστιχα?
Respect στο Golf, αλλά αν δεν έχεις μπει σε κάποιο από τα άλλα, μη χαρακτηρίζεις...
Late edit...
Ο άνθρωπος είπε όχι Golf...
Δεν τον ενδιαφέρει....
Δεν καταλαβαίνω πραγματικά πως καταντούν όλα τα θέματα μικρομεσαίων να γεμίζουν από vw funs!
Απλά αποδεχτείτε και άλλες απόψεις...
....α, και είχα Golf Tsi...καλό είναι, αλλά εδώ δεν.....
Από corsa κάποια άποψη? -
το corsa καιει αρκετα, σαν διλιτρο, μην πω και παραπανω...
ειχα διαβασει ενα συγκριτικο τις προαλλες με opc corsa, S2000 και αλλα -
Και το Focus είναι καλό αυτοκίνητο αν συμβηβαστείς με το κάπως λιτό και λίγο φθηνό εσωτερίκο τώρα με το golf δεν καταλαβαίνω τι κόλλημα υπάρχει εντάξει καλό χρυσό στρίβει κάνει ράνει μπλα μπλα μπλα αλλά όλα κάτι τύπους με καράφλα κοιλιά και 40βάλε βλέπω να το κυκλοφορούν άρα δεν μας κάνει.
-
Αν μπορείς να συμβιβαστείς με το μέτριο - σε ποιότητα κάποιων πλαστικών και σχεδιασμό - εσωτερικό, το leon είναι μακράν το πιο ολοκληρωμένο. Και μη νομίζετε ότι σε επιδόσεις υστερεί ιδιαίτερα του opc. Τα πραγματικά του άλογα είναι 180+.
Το μόνο που έχει να επιδείξει το civic είναι ένα καταπληκτικό τιμόνι. Όσο για το στήσιμό του, είναι όντως πολύ καλό, αλλά λιγότερο ενδοτικό (περισσότερο ξερό) σε σχέση με το leon. Σε επίδόσεις, το honda είναι πολύ πιο αργό από τα άλλα δύο, ειδικά σε ρεπριζ.
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Σορι κιολας φιλε μου το opc που κολλαει? Ειναι σαφεστατα πιο γρηγορο κ απο τα 2 κ τελειως διαφορετικο στυλ . Τωρα αναμεσα στο λεον κ το σιβικ . Εξαρταται τι θες . Εχει πολυ καλυτερη οδικη συμπεριφορα (με πολυ αμεσο τιμονι (2.2 στροφες) κ αρκετα σκληρες αναρτησεις ) το S απο το λεον αλλα σε απολυτα νουμερα ειναι πιο γρηγορο το λεον. Φρενα εχει επισης πολυ καλυτερα το S. Λογικα ειναι πιο ανετο το λεον , αλλα σε χωρους ειναι πολυ πιο πρακτικο το σιβικ . Θα σου προτεινα το κ το mazda 3 , ειναι επισης πολυ καλο.μπορείς, να μου αναλύσεις λίγο, γιατί το s έχει 'πολύ καλύτερη οδική συμπεριφορά'?
επίσης,όταν αναφέρεις σε 'απόλυτα νούμερα πιο γρήγορο το λεόν',τι υπονοέίς? ότι στον δρόμο έχουν κάποια επαφή? -
Πάρε civic και δεν θα χάσεις! Θα χαίρεσαι να το οδηγάς και να το βλέπεις. 0 προβλήματα (οι ψιλοτριγμοί που λένε, υπάρχουν σε όλα τα αυτοκίνητα). Και αφού δεν γουστάρεις τα golf γιατί να πάρεις ένα ξαδερφάκι του; Το corca πάει αλλού. Θα το πάρεις μόνο για τα γκάζια και τίποτε άλλο.
-
Ο χρήστης mitsosgn έγραψε:
Πάρε civic και δεν θα χάσεις! Θα χαίρεσαι να το οδηγάς και να το βλέπεις. 0 προβλήματα (οι ψιλοτριγμοί που λένε, υπάρχουν σε όλα τα αυτοκίνητα). Και αφού δεν γουστάρεις τα golf γιατί να πάρεις ένα ξαδερφάκι του; Το corca πάει αλλού. Θα το πάρεις μόνο για τα γκάζια και τίποτε άλλο.oχι και ειμαι καθετος σε αυτο
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
η προληψη ειναι προτιμοτερη της θεραπειας..οποτε πρωτα η ενεργητικη ασφαλεια κ μετα η παθητικη.με λιγα λογια ποιο ειναι αυτο που θα με βοηθησει να αποφυγω ενα ατυχημα κ οχι ποιο ειναι αυτο που θα με προστατεψει (υποτιθεμενα) καλυτερα σε περιπτωση ατυχηματος..
τουλαχιστον αυτη ειναι η νοοτροπια μου..μιας κ για τις ταχυτητες που γινονται αρκετα ατυχηματα(δηλαδη ανω των 60χλμ/ω) οι δοκιμες προσκρουσης δεν εχουν αποτελεσματα..εφοσον δοκμαζουν μεχρι 60χλμ/ω αν δεν λανθανω..ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
Συμφωνώ απόλυτα φίλε CLAB. Τώρα για το ποιο από τα 3 θα πω στο φίλο πως (κατά τη δική μου άποψη)
έχει να διαλέξει απο τα πιο άσχημα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν
Εγώ θα του πρότεινα το leon κι ας έχει ημιάκαμπτο, έχω ξαναπεί πως όλα κρίνονται εκ του αποτελέσματος.
Μου φαίνεται πιο ολοκληρωμένο σαν πακέτο από το civic. -
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
τελικά αυτό το 122άρι είναι περίπου όσο γρήγορο ήταν το 140άρι... εκεί στο 30.5' χιλιόμετρο... περίεργα πράγματαίσως φυσικά απλά να έχουν παρόμοιο χιλιόμετρο, αλλά το 140άρι να έχει μεγαλύτερη ταχύτητα εξόδου...
Κατ' αρχή χαίρομαι που μιλάμε για την μετρηση 0-1000m στην ουσία την πιο ουσιαστική επίδοση του αυτοκινήτου αφού εκεί φαίνονται πολλά (καλό μοτέρ, καλές σχέσεις κιβωτίου και διαφορικού)
Μπορεί το 122αρι να έχει 'κοντύτερο' διαφορικό (μπορεί δεν το ξέρω) οπότε μπορεί να διαφέρει και λίγο όπως λες η ταχύτητα εξόδου.Για την ιστορία και για τους πιο νεους για να δουν την εξέλιξη που μπορεί να έχει προκύψει στο χρόνο, έχω να θυμίσω ότι το RENAULT 5 GT Turbo και αυτό του 1985 με τα 115 άλογα, αλλά και του 1990 με τα 120 άλογα που ήταν και πιο ψηλόροπο, έκανα τα 0-1000m σε 29'.
Αλλά το RENAULT ήταν 830 κιλά. Τα αυτοκίνητα στην πορεία μεγάλωσαν 'πάχυναν' (παραπάχυναν μπορώ να πω) για λόγους ασφαλείας και άνεσης και όλα αυτά έχουν αντίκτυπο στις επιδόσεις. -
Ο χρήστης jean29 έγραψε:
Εγώ θα του πρότεινα το leon κι ας έχει ημιάκαμπτο, έχω ξαναπεί πως όλα κρίνονται εκ του αποτελέσματος.
Μου φαίνεται πιο ολοκληρωμένο σαν πακέτο από το civic.To Leon ΔΕΝ έχει ημιάκαμπτο.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
oχι και ειμαι καθετος σε αυτοΕννοώ βεβαίως στην ίδια κατηγορία και όχι σε πολυτελείας αυτοκίνητα που κοστίζουν πολύ περισσότερο.
-
Ο χρήστης mitsosgn έγραψε:
oχι και ειμαι καθετος σε αυτο
Εννοώ βεβαίως στην ίδια κατηγορία και όχι σε πολυτελείας αυτοκίνητα που κοστίζουν πολύ περισσότερο.
Στην ίδια κατηγορία το Corolla του αδερφού μου δεν ακούγεται καθόλου.
Μπορεί να είναι και τυχερός αλλά τουλάχιστον είναι ένδειξη ότι δεν τρίζουν όλα.
Honda Civic Type S vs Seat Leon 1.8tsi vs Opel Corsa OPC