Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Honda Civic Type S vs Seat Leon 1.8tsi vs Opel Corsa OPC
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Honda Civic Type S vs Seat Leon 1.8tsi vs Opel Corsa OPC
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 2 / 8
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    32
    141
    1093
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • gatoz
      gatoz last edited by

      Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:

      Βρίσκομαι στα πρόθυρα αγοράς καινούργιου αυτοκινήτου και είμαι ανάμεσα σε HONDA CIVIC TYPE S...

      λοιπόν για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μπορώ να σου πω ότι θα σε κουράσει στο θέμα της ανάρτησης λόγω ημιάκαμπτου, πολύ σκληρών αναρτήσεων και υπερβολικά πλατιών και λεπτών ελαστικών για τις δυνατότητές του...
      οι χώροι του δεν είναι το φόρτε του και αν είσαι λίγο ψηλότερος από το κανονικό νιώθεις κλειστοφοβικά ειδικά στη θέση του συνοδηγού...
      επίσης ως εγγλέζικο το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει βγάλει κάποιες ανήκουστες για honda civic βλάβες όπως κρεμαγιέρα και τριξίματα στις αναρτήσεις... μπορείς να ανατρέξεις σε σχετικά honda φόρουμ για διευκρινίσεις...

      όσο για το ΟΧΙ GOLF, ελπίζω να γνωρίζεις ότι το λεόν είναι στην ουσία ένα ισπανικό golf με χειρότερες προδιαγραφές στην ανάρτηση (κάποιοι λένε ότι η αποτελεσματικότητά του όμως παραμένει η ίδια ίσως και καλύτερη, εσύ θα το κρίνεις αυτό σε κάποιο συγκριτικό test-drive) οπότε θέλοντας και μη golf πας να αγοράσεις

      οπότε για ποιο λόγο να ανέβεις στα 1800 με ότι αυτό συνεπάγεται στα πάγια έξοδα και να μην κατεβείς στα 1400 του golf, έστω και στην πιο αδύναμη έκδοση των 122ps (η οποία στο δρόμο είναι το ίδιο ίσως και πιο γρήγορη, επί το πλέιστον στα ρεπρίζ, από τον r18 του civic)... όπως και να το δεις η επιλογή αυτή είναι μονόδρομος (εκτός και αν πας προς ιταλία μεριά, στο πάντα αξιόλογο και value-for-money bravo 150 sport)...

      1. Ο άνθρωπος είπε οχι Golf...
      2. Κλειστοφοβικό το civic?
      3. Βλάβη σε κρεμαγιέρα? Σε ποιό forum το διάβασες? Στο civinfo παντως οχι...
      4. Μικροτριγμοί δηλαδή δεν υπάρχουν σε Golf ή Merc, BMW?
      5. Πλατεία και ταυτόχρονα λεπτά λάστιχα?

      Respect στο Golf, αλλά αν δεν έχεις μπει σε κάποιο από τα άλλα, μη χαρακτηρίζεις...

      #milf-a-man

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • M
        mivec_power last edited by

        Ο χρήστης gatoz έγραψε:

        λοιπόν για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μπορώ να σου πω ότι θα σε κουράσει στο θέμα της ανάρτησης λόγω ημιάκαμπτου, πολύ σκληρών αναρτήσεων και υπερβολικά πλατιών και λεπτών ελαστικών για τις δυνατότητές του...

        1. Πλατεία και ταυτόχρονα λεπτά λάστιχα?

        γίνεται ένα ελαστικό να είναι και πλατύ (225mm) και λεπτό (45άρι προφίλ) => 225/45 R17...
        για κοίτα τι φόραγε το ep3...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vargas last edited by

          Mαλιστα συγκρινεις το 5θυρο οχι το type S me to golf .Eπισης μονο ενα τεστ των 4τ δεν μ λεει κατι , οταν ακομα κ το ''αντικειμενικο'' autotriti βγαζει 9.0 τα 100, μονο οι 4 Τ καταφεραν 9.8 . Οποτε κ το υπολοιπο του τεστ καταλαβαινουμε ποσο αντικειμενικο ειναι. 122 αρι οτι ονειρο κ αν εχεις δει μπροστα δεν ειναι πουθενα, οταν ακομα κ στο γκολφ gt me ta 170 ps κανει το 1000αρι σε 31.7 κ το σιβικ σε 30.84 ... (σε τεστ του drive μαιος 2007 κ του evo http://www.evomagazine.gr/articleDetails.php?id=147 civic vs focus)

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • M
            mivec_power last edited by

            Ο χρήστης vargas έγραψε:
            Mαλιστα συγκρινεις το 5θυρο οχι το type S me to golf ...

            Συγκρίνω το type-S με το Golf...

            122 αρι οτι ονειρο κ αν εχεις δει μπροστα δεν ειναι πουθενα, οταν ακομα κ στο γκολφ gt me ta 170 ps κανει το 1000αρι σε 31.7 κ το σιβικ σε 30.84

            τι να πω τώρα... 32άρια κάνουν δυνατά 16άρια ατμοσφαιρικά όχι τουρμποκομπρεσσοράτα πουσαρισμένα στο Θεό
            το 170άρι κάνει σκάρτα 29άρι ίσως και καλύτερο... πάει δλδ. λίγο καλύτερα από παλιό ραλλάκι...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Q
              qsisvts last edited by

              Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:

              Mαλιστα συγκρινεις το 5θυρο οχι το type S me to golf ...

              Συγκρίνω το type-S με το Golf...

              122 αρι οτι ονειρο κ αν εχεις δει μπροστα δεν ειναι πουθενα, οταν ακομα κ στο γκολφ gt me ta 170 ps κανει το 1000αρι σε 31.7 κ το σιβικ σε 30.84

              τι να πω τώρα... 32άρια κάνουν δυνατά 16άρια ατμοσφαιρικά όχι τουρμποκομπρεσσοράτα πουσαρισμένα στο Θεό
              το 170άρι κάνει σκάρτα 29άρι ίσως και καλύτερο... πάει δλδ. λίγο καλύτερα από παλιό ραλλάκι...

              29 σιγουρα θα κανει..
              ειναι γρηγορο ρε συ το 170 μην τρελαθουμε και τελειως
              31 κανει το citroen μου..και το 122 που ειναι περιπου το ιδιο γρηγορο πρεπει να παιζει κι αυτο καπου εκει στο 31...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mivec_power last edited by

                τελικά αυτό το 122άρι είναι περίπου όσο γρήγορο ήταν το 140άρι... εκεί στο 30.5' χιλιόμετρο... περίεργα πράγματα

                ίσως φυσικά απλά να έχουν παρόμοιο χιλιόμετρο, αλλά το 140άρι να έχει μεγαλύτερη ταχύτητα εξόδου...

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • V
                  vargas last edited by

                  Eγω δεν αντιλεγω παιδες , το τεστ στο drive μαιος του 07 (http://www.drive.gr/index.php?option=co ... Itemid=140) αλλα δειχνει. 31.7 στο gt . http://www.zeperfs.com/duel1453-2733.htm . Οριστε κ οι μετρησεις σιβικ vs golf 122 .

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vengas last edited by

                    σιροκο?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • gatoz
                      gatoz last edited by

                      Ο χρήστης gatoz έγραψε:

                      Βρίσκομαι στα πρόθυρα αγοράς καινούργιου αυτοκινήτου και είμαι ανάμεσα σε HONDA CIVIC TYPE S...

                      λοιπόν για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μπορώ να σου πω ότι θα σε κουράσει στο θέμα της ανάρτησης λόγω ημιάκαμπτου, πολύ σκληρών αναρτήσεων και υπερβολικά πλατιών και λεπτών ελαστικών για τις δυνατότητές του...
                      οι χώροι του δεν είναι το φόρτε του και αν είσαι λίγο ψηλότερος από το κανονικό νιώθεις κλειστοφοβικά ειδικά στη θέση του συνοδηγού...
                      επίσης ως εγγλέζικο το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει βγάλει κάποιες ανήκουστες για honda civic βλάβες όπως κρεμαγιέρα και τριξίματα στις αναρτήσεις... μπορείς να ανατρέξεις σε σχετικά honda φόρουμ για διευκρινίσεις...

                      όσο για το ΟΧΙ GOLF, ελπίζω να γνωρίζεις ότι το λεόν είναι στην ουσία ένα ισπανικό golf με χειρότερες προδιαγραφές στην ανάρτηση (κάποιοι λένε ότι η αποτελεσματικότητά του όμως παραμένει η ίδια ίσως και καλύτερη, εσύ θα το κρίνεις αυτό σε κάποιο συγκριτικό test-drive) οπότε θέλοντας και μη golf πας να αγοράσεις

                      οπότε για ποιο λόγο να ανέβεις στα 1800 με ότι αυτό συνεπάγεται στα πάγια έξοδα και να μην κατεβείς στα 1400 του golf, έστω και στην πιο αδύναμη έκδοση των 122ps (η οποία στο δρόμο είναι το ίδιο ίσως και πιο γρήγορη, επί το πλέιστον στα ρεπρίζ, από τον r18 του civic)... όπως και να το δεις η επιλογή αυτή είναι μονόδρομος (εκτός και αν πας προς ιταλία μεριά, στο πάντα αξιόλογο και value-for-money bravo 150 sport)...

                      1. Ο άνθρωπος είπε οχι Golf...
                      2. Κλειστοφοβικό το civic?
                      3. Βλάβη σε κρεμαγιέρα? Σε ποιό forum το διάβασες? Στο civinfo παντως οχι...
                      4. Μικροτριγμοί δηλαδή δεν υπάρχουν σε Golf ή Merc, BMW?
                      5. Πλατεία και ταυτόχρονα λεπτά λάστιχα?

                      Respect στο Golf, αλλά αν δεν έχεις μπει σε κάποιο από τα άλλα, μη χαρακτηρίζεις...

                      Late edit...
                      Ο άνθρωπος είπε όχι Golf...
                      Δεν τον ενδιαφέρει....
                      Δεν καταλαβαίνω πραγματικά πως καταντούν όλα τα θέματα μικρομεσαίων να γεμίζουν από vw funs!
                      Απλά αποδεχτείτε και άλλες απόψεις...
                      ....α, και είχα Golf Tsi...καλό είναι, αλλά εδώ δεν.....
                      Από corsa κάποια άποψη?

                      #milf-a-man

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vengas last edited by

                        το corsa καιει αρκετα, σαν διλιτρο, μην πω και παραπανω...
                        ειχα διαβασει ενα συγκριτικο τις προαλλες με opc corsa, S2000 και αλλα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          audipassion last edited by

                          Και το Focus είναι καλό αυτοκίνητο αν συμβηβαστείς με το κάπως λιτό και λίγο φθηνό εσωτερίκο τώρα με το golf δεν καταλαβαίνω τι κόλλημα υπάρχει εντάξει καλό χρυσό στρίβει κάνει ράνει μπλα μπλα μπλα αλλά όλα κάτι τύπους με καράφλα κοιλιά και 40βάλε βλέπω να το κυκλοφορούν άρα δεν μας κάνει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            steering last edited by

                            Αν μπορείς να συμβιβαστείς με το μέτριο - σε ποιότητα κάποιων πλαστικών και σχεδιασμό - εσωτερικό, το leon είναι μακράν το πιο ολοκληρωμένο. Και μη νομίζετε ότι σε επιδόσεις υστερεί ιδιαίτερα του opc. Τα πραγματικά του άλογα είναι 180+.

                            Το μόνο που έχει να επιδείξει το civic είναι ένα καταπληκτικό τιμόνι. Όσο για το στήσιμό του, είναι όντως πολύ καλό, αλλά λιγότερο ενδοτικό (περισσότερο ξερό) σε σχέση με το leon. Σε επίδόσεις, το honda είναι πολύ πιο αργό από τα άλλα δύο, ειδικά σε ρεπριζ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              screwdriver last edited by

                              Ο χρήστης vargas έγραψε:
                              Σορι κιολας φιλε μου το opc που κολλαει? Ειναι σαφεστατα πιο γρηγορο κ απο τα 2 κ τελειως διαφορετικο στυλ . Τωρα αναμεσα στο λεον κ το σιβικ . Εξαρταται τι θες . Εχει πολυ καλυτερη οδικη συμπεριφορα (με πολυ αμεσο τιμονι (2.2 στροφες) κ αρκετα σκληρες αναρτησεις ) το S απο το λεον αλλα σε απολυτα νουμερα ειναι πιο γρηγορο το λεον. Φρενα εχει επισης πολυ καλυτερα το S. Λογικα ειναι πιο ανετο το λεον , αλλα σε χωρους ειναι πολυ πιο πρακτικο το σιβικ . Θα σου προτεινα το κ το mazda 3 , ειναι επισης πολυ καλο.

                              μπορείς, να μου αναλύσεις λίγο, γιατί το s έχει 'πολύ καλύτερη οδική συμπεριφορά'?
                              επίσης,όταν αναφέρεις σε 'απόλυτα νούμερα πιο γρήγορο το λεόν',τι υπονοέίς? ότι στον δρόμο έχουν κάποια επαφή?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mitsosgn last edited by

                                Πάρε civic και δεν θα χάσεις! Θα χαίρεσαι να το οδηγάς και να το βλέπεις. 0 προβλήματα (οι ψιλοτριγμοί που λένε, υπάρχουν σε όλα τα αυτοκίνητα). Και αφού δεν γουστάρεις τα golf γιατί να πάρεις ένα ξαδερφάκι του; Το corca πάει αλλού. Θα το πάρεις μόνο για τα γκάζια και τίποτε άλλο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Q
                                  qsisvts last edited by

                                  Ο χρήστης mitsosgn έγραψε:
                                  Πάρε civic και δεν θα χάσεις! Θα χαίρεσαι να το οδηγάς και να το βλέπεις. 0 προβλήματα (οι ψιλοτριγμοί που λένε, υπάρχουν σε όλα τα αυτοκίνητα). Και αφού δεν γουστάρεις τα golf γιατί να πάρεις ένα ξαδερφάκι του; Το corca πάει αλλού. Θα το πάρεις μόνο για τα γκάζια και τίποτε άλλο.

                                  oχι και ειμαι καθετος σε αυτο

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    blinkys last edited by

                                    Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
                                    η προληψη ειναι προτιμοτερη της θεραπειας..οποτε πρωτα η ενεργητικη ασφαλεια κ μετα η παθητικη.με λιγα λογια ποιο ειναι αυτο που θα με βοηθησει να αποφυγω ενα ατυχημα κ οχι ποιο ειναι αυτο που θα με προστατεψει (υποτιθεμενα) καλυτερα σε περιπτωση ατυχηματος..
                                    τουλαχιστον αυτη ειναι η νοοτροπια μου..μιας κ για τις ταχυτητες που γινονται αρκετα ατυχηματα(δηλαδη ανω των 60χλμ/ω) οι δοκιμες προσκρουσης δεν εχουν αποτελεσματα..εφοσον δοκμαζουν μεχρι 60χλμ/ω αν δεν λανθανω..

                                    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ

                                    Συμφωνώ απόλυτα φίλε CLAB. Τώρα για το ποιο από τα 3 θα πω στο φίλο πως (κατά τη δική μου άποψη)
                                    έχει να διαλέξει απο τα πιο άσχημα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν
                                    Εγώ θα του πρότεινα το leon κι ας έχει ημιάκαμπτο, έχω ξαναπεί πως όλα κρίνονται εκ του αποτελέσματος.
                                    Μου φαίνεται πιο ολοκληρωμένο σαν πακέτο από το civic.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      thvarveris last edited by

                                      Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
                                      τελικά αυτό το 122άρι είναι περίπου όσο γρήγορο ήταν το 140άρι... εκεί στο 30.5' χιλιόμετρο... περίεργα πράγματα

                                      ίσως φυσικά απλά να έχουν παρόμοιο χιλιόμετρο, αλλά το 140άρι να έχει μεγαλύτερη ταχύτητα εξόδου...

                                      Κατ' αρχή χαίρομαι που μιλάμε για την μετρηση 0-1000m στην ουσία την πιο ουσιαστική επίδοση του αυτοκινήτου αφού εκεί φαίνονται πολλά (καλό μοτέρ, καλές σχέσεις κιβωτίου και διαφορικού)
                                      Μπορεί το 122αρι να έχει 'κοντύτερο' διαφορικό (μπορεί δεν το ξέρω) οπότε μπορεί να διαφέρει και λίγο όπως λες η ταχύτητα εξόδου.

                                      Για την ιστορία και για τους πιο νεους για να δουν την εξέλιξη που μπορεί να έχει προκύψει στο χρόνο, έχω να θυμίσω ότι το RENAULT 5 GT Turbo και αυτό του 1985 με τα 115 άλογα, αλλά και του 1990 με τα 120 άλογα που ήταν και πιο ψηλόροπο, έκανα τα 0-1000m σε 29'.
                                      Αλλά το RENAULT ήταν 830 κιλά. Τα αυτοκίνητα στην πορεία μεγάλωσαν 'πάχυναν' (παραπάχυναν μπορώ να πω) για λόγους ασφαλείας και άνεσης και όλα αυτά έχουν αντίκτυπο στις επιδόσεις.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης jean29 έγραψε:

                                        Εγώ θα του πρότεινα το leon κι ας έχει ημιάκαμπτο, έχω ξαναπεί πως όλα κρίνονται εκ του αποτελέσματος.
                                        Μου φαίνεται πιο ολοκληρωμένο σαν πακέτο από το civic.

                                        To Leon ΔΕΝ έχει ημιάκαμπτο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mitsosgn last edited by

                                          Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                          oχι και ειμαι καθετος σε αυτο

                                          Εννοώ βεβαίως στην ίδια κατηγορία και όχι σε πολυτελείας αυτοκίνητα που κοστίζουν πολύ περισσότερο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης mitsosgn έγραψε:

                                            oχι και ειμαι καθετος σε αυτο

                                            Εννοώ βεβαίως στην ίδια κατηγορία και όχι σε πολυτελείας αυτοκίνητα που κοστίζουν πολύ περισσότερο.

                                            Στην ίδια κατηγορία το Corolla του αδερφού μου δεν ακούγεται καθόλου.
                                            Μπορεί να είναι και τυχερός αλλά τουλάχιστον είναι ένδειξη ότι δεν τρίζουν όλα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 2 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr