-
Ισως να υπαρχουν και αλλες τετοιες περιπτωσεις οπως αυτη αλλα εχω κολησει στο συγγεκριμενο.
Με ακριβως τα ιδια λεφτουδακια (περιπου 30000) μπορει καποιος να παρει το Leon Cupra 1.8. Aν τα βαλουμε κατω στα χαρτια, το 2.8 υστερει σε ιπποδυναμη, τελικη, 0-100 (νομιζω), ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ, και απο οτι φανταζομαι και για να το ασφαλησει κανεις θα του παρει πολυ λιγοτερα.
Ποιος ο λογος να παραγεται, ξερει κανεις??? -
Ισως να υπαρχουν και αλλες τετοιες περιπτωσεις οπως αυτη αλλα εχω κολησει στο συγγεκριμενο.
Με ακριβως τα ιδια λεφτουδακια (περιπου 30000) μπορει καποιος να παρει το Leon Cupra 1.8. Aν τα βαλουμε κατω στα χαρτια, το 2.8 υστερει σε ιπποδυναμη, τελικη, 0-100 (νομιζω), ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ, και απο οτι φανταζομαι και για να το ασφαλησει κανεις θα του παρει πολυ λιγοτερα.
Ποιος ο λογος να παραγεται, ξερει κανεις??? -
Ισως να υπαρχουν και αλλες τετοιες περιπτωσεις οπως αυτη αλλα εχω κολησει στο συγγεκριμενο.
Με ακριβως τα ιδια λεφτουδακια (περιπου 30000) μπορει καποιος να παρει το Leon Cupra 1.8. Aν τα βαλουμε κατω στα χαρτια, το 2.8 υστερει σε ιπποδυναμη, τελικη, 0-100 (νομιζω), ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ, και απο οτι φανταζομαι και για να το ασφαλησει κανεις θα του παρει πολυ λιγοτερα.
Ποιος ο λογος να παραγεται, ξερει κανεις??? -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Ισως να υπαρχουν και αλλες τετοιες περιπτωσεις οπως αυτη αλλα εχω κολησει στο συγγεκριμενο.
Με ακριβως τα ιδια λεφτουδακια (περιπου 30000) μπορει καποιος να παρει το Leon Cupra 1.8. Aν τα βαλουμε κατω στα χαρτια, το 2.8 υστερει σε ιπποδυναμη, τελικη, 0-100 (νομιζω), ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ, και απο οτι φανταζομαι και για να το ασφαλησει κανεις θα του παρει πολυ λιγοτερα.
Ποιος ο λογος να παραγεται, ξερει κανεις???Τι μπορώ να σκεφτώ:
-
Πολύ ομαλότερη απόδοση δύναμης και ροπής από το υπερτροφοδοτούμενο σύνολο.
-
Περνάει, ή μπορεί να περάσει πιο εύκολα στο μέλλον, τις προδιαγραφές ρύπων (σε αντίθεση με τον 1..
-
Έχει σοβαρό κινητήρα, με κάποια ιστορία (κατά τη γνώμη μου ένας από τους καλύτερους του VAG) σε αντίθεση με τον αποτυχημένο 1.8Τ.
-
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Ισως να υπαρχουν και αλλες τετοιες περιπτωσεις οπως αυτη αλλα εχω κολησει στο συγγεκριμενο.
Με ακριβως τα ιδια λεφτουδακια (περιπου 30000) μπορει καποιος να παρει το Leon Cupra 1.8. Aν τα βαλουμε κατω στα χαρτια, το 2.8 υστερει σε ιπποδυναμη, τελικη, 0-100 (νομιζω), ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ, και απο οτι φανταζομαι και για να το ασφαλησει κανεις θα του παρει πολυ λιγοτερα.
Ποιος ο λογος να παραγεται, ξερει κανεις???Μην το βλεπεις μεσα απο το πρισμα της ελληνικης αγορας!
Μην ξεχνας οτι ειναι τετρακουνα!
Υπαρχουν και αλλες χωρες που το 2.8 εχει χαμηλοτερη ασφαλεια! -
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
.... σοβαρό κινητήρα, με κάποια ιστορία (κατά τη γνώμη μου ένας από τους καλύτερους του VAG) σε αντίθεση με τον αποτυχημένο 1.8Τ.Γιατί θεωρείς αποτυχημένο τον 1.8Τ. Εγώ αφού έχει πουλήσει τόσο καλά μάλλον επιτυχημένο θα τον έλεγα. Έχεις κάτι υπόψη σου? Έχει κάποιο πρόβλημα τόσο σοβαρό που σε κάνει να το λές αποτυχημένο? Ρωτάω γιατί με ενδιαφέρει να τον αγοράσω (μαζί με ένα αυτοκίνητο γύρω του)!
-
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
- Έχει σοβαρό κινητήρα, με κάποια ιστορία (κατά τη γνώμη μου ένας από τους καλύτερους του VAG) σε αντίθεση με τον αποτυχημένο 1.8Τ.
Αποτυχημένος ο 1.8 20VT?
Με τί στοιχεία το λες αυτό? Έχεις οδηγήσει αυτοκίνητο με τον συγκεκριμένο κινητήρα? Ξέρεις για προβλήματα που βγάζει?Ανδρέας
-
Καλα συγνωμη, αν ειναι αποτυχημενος ο 1,8Τ του γκρουπ, εγω ειμαι ο Παπας!
Για να σοβαρευτουμε λιγο
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Καλα συγνωμη, αν ειναι αποτυχημενος ο 1,8Τ του γκρουπ, εγω ειμαι ο Παπας!Για να σοβαρευτουμε λιγο
Συμφωνώ!
-
Αποτυχημένος ο 1.8Τ;
ηηηημαρτοοοοοοοοοοοοον! -
Υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να σου βγάλει πρόβλημα το turbo .
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να σου βγάλει πρόβλημα το turbo .περισσοτερες πιθανοτητες σε σχεση με τι?
γενικα ειναι πολυ αξιοπιστο μοτερ, το οποιο φθανει μεχρι και τα 400hp. Τωρα αν καποιος ειναι κανιβαλος και δεν ξερει να χειριστει ενα μοτερ με turbo, δεν φταιει το μοτερ...
-
- Δύναμη από το ρελαντί μέχρι τον κόφτη.
- Η διαφορά δύναμης με το Cupra R, δεν είναι δα και τόσο σημαντική. Αλλωστε δεν απευθύνεται νομίζω σε λάτρεις της ευθείας.
- Τετρακίνηση.
- Φανταστικός ήχος.
- Τέρας αξιοπιοσιστίας, χωρίς να θέλει το ντάντεμα ενός turbo.
- Μεγάλα περιθώρια βελτίωσης με turbo/kompressor, αλλά δεν μ'ενδιαφέρουν εμένα προσωπικά.
- Ασφάλεια: Peugeot 206CC 1.6 στο μικρότερο bonus με full καλύψεις (μικτή, ολική, μερική, κλπ) με κάλυψη 16.000 ευρώ στην Nationale Nederlanden = 560 ευρώ/εξάμηνο. Seat Leon 2.8 με ακριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά ασφάλισης, και κάλυψη 20.000 ευρώ στον Φοίνικα = 675 ευρώ/εξάμηνο.
- Διαφορά 300 ευρώ τον χρόνο στα τέλη.
- Η κατανάλωση είναι μπόλικη πάντως, μέχρι και 20lt/100km με σκίσιμο.
- Το πήρα μεταχειρισμένο 20.500 με αρκετά εργοστασιακά έξτρα και 39.700 χιλιόμετρα.
- Αν είχα γύρω στις 36.000 για καινούργιο αυτοκίνητο, πάλι αυτό θα έπαιρνα.
-
Καλορίζικο και καλοτάξιδο, και ας καίει 20lt/100km και ας εχει Haldex για τετρακίνηση. Μοναδικό ειναι και αυτο τα λεει ολα. Και βασικά δεν ειναι Turbo
-
Ο χρήστης nasos έγραψε:
- Το πήρα μεταχειρισμένο 20.500 με αρκετά εργοστασιακά έξτρα και 39.700 χιλιόμετρα.
- Αν είχα γύρω στις 36.000 για καινούργιο αυτοκίνητο, πάλι αυτό θα έπαιρνα.
Kαλορίζικο, καλοτάξιδο!
Περιμένουμε εντυπώσεις και φωτογραφίες από την, ομολογουμένως, επιτυχημένη αγορά που έκανες ...υ.γ. μήπως θα μπορούσες να δώσεις κάποιες παραπάνω πληροφορίες για το αυτοκίνητο π.χ. χρώμα , τεχνικά στοιχεία , μοντέλο ...
Οπως κατάλαβες, είναι πρόκληση ...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Καλα συγνωμη, αν ειναι αποτυχημενος ο 1,8Τ του γκρουπ, εγω ειμαι ο Παπας!Για να σοβαρευτουμε λιγο
Παναγιώτατε,
Χαρά μας και τιμή μας που γράφετε στο φόρουμ, έστω και ingognito μέχρι στιγμής, με το όνομα spiros. Σχετικά με το θέμα του κινητήρα του VAG, το οποίο θέσατε, προφανώς είναι τόσο επιτυχημένος που η κατασκευάστριά του τον αποσύρρει για να εξασφαλίσει το πέρασμά του στην αιωνιότητα.
Η μαύρη αλήθεια όμως, στο τεχνικό κομμάτι, είναι ότι η υιοθέτηση της λύσης των 5 βαλβίδων ανά κύλινδρο, με όλο το κόστος ανάπτυξης, ήταν μια αποτυχία. Ο στόχος ήταν να δημιουργηθεί μεγαλύτερη επιφάνεια βαλβίδων εισαγωγής και αυτός ο στόχος επετεύχθη. Όμως οι προφανείς περιορισμοί χώρου επέβαλαν ένα πολύ ήπιο προφίλ στους εκκεντροφόρους, (BTW τα κοκοράκια είναι μόλις 24mm, όταν στον 'κλασσικό' 1.800άρη της VAG με τις 4 βαλβίδες είναι 35mm). Κατά συνέπεια για να αποδώσει αυτός ο κινητήρας, έγινε επιτακτική η ανάγκη χρήσης υπερσυμπιεστή, όπου η ροϊκή απόδοση του κινητήρα είναι δευτερεύουσα υπόθεση. Ιδού η μηχανολογική αποτυχία, για όσους δεν παρασύρρονται από διαφημίσεις.
Το γεγονός ότι βγάζει 400 ίππους, με υπερσυμπιεστές για φορτηγά, δε μου λέει τίποτα, πολλοί ανάλογοι κινητήρες το κάνουν. Τέλος, για την ποιότητα κατασκευής δεν έχω κανένα σχόλιο, είναι η αναμενόμενη από την VW, πράγμα όμως που ισχύει και για τον θαυμάσιο V6.
Τέλος, Παναγιώτατε, σε ότι αφορά στη σοβαρότητά μου, να είστε σίγουρος ότι όταν θέλω να αστειευτώ θα το καταλάβετε.
Μετά τιμής
Y.Γ. Εννοείται ότι η απάντησή μου αφορά και όλους όσους ρώτησαν που στηρίζω τον ισχυρισμό μου για τον 1.8Τ.
-
Ο κινητήρας αποσύρεται λόγω ρύπων,αλλιώς το VAG ήταν ικανό να τον βάζει σε όλα τα αυτοκίνητα απο supermini μεχρι λιμουζίνες μέχρι το 2100.
-
Ο Βαρθολομαιος ειμαι παιδες.....
Θα αφορισω οποιον λεει οτι ο 1,8Τ ειναι αποτυχημενος..... -
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Ο Βαρθολομαιος ειμαι παιδες.....
Θα αφορισω οποιον λεει οτι ο 1,8Τ ειναι αποτυχημενος..... -
Η γυναίκα μου οδηγεί αυτοκίνητο με τον 1.8Τ 150ΗΡ. Κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα, πλην μεγάλης όρεξης για λάδι!
Οσον αφορά τον 2.8 - όπως σοφά λενε οι αμερικάνοι - 'there is no substitute for cubic inches' . Βλέπε γραμμική απόδοση, αίσθηση, ομαλή λειτουργία, 'μελωδικός' ήχος...
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Ο κινητήρας αποσύρεται λόγω ρύπων,αλλιώς το VAG ήταν ικανό να τον βάζει σε όλα τα αυτοκίνητα απο supermini μεχρι λιμουζίνες μέχρι το 2100.
Leon Cupra 2.8. Ποιος ο λογος υπαρξης?