-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Μην ξεχνάμε ότι δεν μετράνε μόνο τα άλογα αλλά και η ροπή.
Πόση ροπή έχει η 116 και πόση το Golf 122?Και στις πόσες στροφές το καθένα?Μα αυτό δεν είναι το κλειδί?!?!? Στο φάσμα στροφών που έχει μεγαλύτερη ροπή, έχει και αρκετά μεγαλύτερη ιπποδύναμη. Αυτά τα δύο δε συνδέονται μεταξύ τους?
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Μην ξεχνάμε ότι δεν μετράνε μόνο τα άλογα αλλά και η ροπή.
Πόση ροπή έχει η 116 και πόση το Golf 122?Και στις πόσες στροφές το καθένα?Μα αυτό δεν είναι το κλειδί?!?!? Στο φάσμα στροφών που έχει μεγαλύτερη ροπή, έχει και αρκετά μεγαλύτερη ιπποδύναμη. Αυτά τα δύο δε συνδέονται μεταξύ τους?
ροπη χ στροφες = ιπποδυναμη
τα τουρμπατα δεν εχουν απλα περισσοτερα αλογα , εχουν περισσοτερα αλογα για περισσοτερες στροφες
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Μα αυτό δεν είναι το κλειδί?!?!? Στο φάσμα στροφών που έχει μεγαλύτερη ροπή, έχει και αρκετά μεγαλύτερη ιπποδύναμη. Αυτά τα δύο δε συνδέονται μεταξύ τους?φυσικα και συνδέονται αλλά όταν ο ένας κινητήρας βγάζει 20+kg ροπής και ο άλλος 15-16, αυτά τα επιπλέον 4 kg δε φαίνονται στο δρόμο και στον τρόπο που το ένα και το άλλο μετακινούν?
Τα 4kg στη ροπή είναι τεράστια διαφορά και κανείς δεν μπορεί να την αγνοήσει. -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
τα τουρμπατα δεν εχουν απλα περισσοτερα αλογα , εχουν περισσοτερα αλογα για περισσοτερες στροφες
να προσθέσω ότι απλώς τα 'τουρμπάτα' μοτέρ δεν στροφάρουν σε πολλές στροφές και γι'αυτό δεν υπάρχει σύγκριση ή δεν μπορεί να γίνει σύγκριση με έναν ατμοσφαιρικό.
(το γιατί δεν ανεβάζουν πολλές στροφές είναι μία άλλη ιστορία. ) -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
τα τουρμπατα δεν εχουν απλα περισσοτερα αλογα , εχουν περισσοτερα αλογα για περισσοτερες στροφες
να προσθέσω ότι απλώς τα 'τουρμπάτα' μοτέρ δεν στροφάρουν σε πολλές στροφές και γι'αυτό δεν υπάρχει σύγκριση ή δεν μπορεί να γίνει σύγκριση με έναν ατμοσφαιρικό.
(το γιατί δεν ανεβάζουν πολλές στροφές είναι μία άλλη ιστορία. )στροφαρουν σε νορμαλ στροφες , πολλες φορες πιο ψηλα απο διαφορα ατμοσφαιρικα
το οτι η ροπη τους απλωνεται σε υψηλες σχετικα τιμες για αρκετες περισσοτερες στροφες τα κανει αμεσα συγκρισιμα, τα ατμοσφαιρικα ειναι χειροτερα
εκτος αν μου μιλας για μοτερ ταπερ, s2000 , clio rs και ferrari
που και παλι υπαρχει συγκριση, στις 2 και 3 χιλιαδες στροφες τα πολυστροφα ειναι ανυπαρκτα (δε μιλαω για απειρα κυβικα)
-
Μα έτσι ακριβώς είναι! Και φυσικά φαίνονται και κάνουνε μεγάλη διαφορά τα 4kgm... Μαζί σας πάντως. Και αν σας λέει κάτι αυτό, προσωπικά είμαι πρώην γιαπωνεζόφιλος, λάτρης των ατμοσφαιρικών και των πολύστροφων, και των γρήγορων αλλαγών ταχύτητας( για να μην κρεμάσει). Άκουγα turbo και Γερμανικά και τα κορόιδευα, και έλεγα σαν τα toyota τίποτα. Και όμως, αρκεί μια βόλτα με ένα σύγχρονο τουρμπάκι για να πειστείς.... Αν έχει και DSG κιόλας, τις γράφεις και τις αλλαγές και όλα και δεν ξαναθές χειροκίνητο... Και για να ξεφύγουμε από το off topic, με τα λεφτά που θέλει το Α3 και η BMW νομίζω πως το golf το παίρνει και DSG.....
-
ναι με 23-24 χιλιαρικακια εχεις dsg και καποιον εξοπλισμο..
αν θε βαλει ζαντες και μεταλλικο χρωμα (πχ παρει ασπρο) μπορει να φτασει τα 22 με dsg παντα
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Μα έτσι ακριβώς είναι! Και φυσικά φαίνονται και κάνουνε μεγάλη διαφορά τα 4kgm... Μαζί σας πάντως. Και αν σας λέει κάτι αυτό, προσωπικά είμαι πρώην γιαπωνεζόφιλος, λάτρης των ατμοσφαιρικών και των πολύστροφων, και των γρήγορων αλλαγών ταχύτητας( για να μην κρεμάσει). Άκουγα turbo και Γερμανικά και τα κορόιδευα, και έλεγα σαν τα toyota τίποτα. Και όμως, αρκεί μια βόλτα με ένα σύγχρονο τουρμπάκι για να πειστείς.... Αν έχει και DSG κιόλας, τις γράφεις και τις αλλαγές και όλα και δεν ξαναθές χειροκίνητο...αμα σε ακουσει να τα λες αυτα ο vargas θα τραβαει τα μαλλια του
ο tfsi του φαινεται χαλια σε σχεση με τα μοτερ των χοντα -
Ε, όλα κι όλα. Τα χόντα είναι διαμαντάκια. Για μένα ότι είναι η BMW στα πολλά κυβικά είναι η Χόντα μέχρι τα 2000. Και σασμάν ποιήμα. Αλλά αυτό μικρή σχέση έχει με το καθημερινό μου αυτοκίνητο, που λόγω άνεσης το θέλω τουρμπάτο!
-
Oταν λεω πως την στηνεις στην γωνια σαν το ροτβαιλερ qsis ...
Δεν λεω πως μου φαινεται χαλια ο tfsi, ο διλιτρος μια χαρα κινητηρας ειναι (εχω θαυμασει απειρες φορες s3 ενος φιλου μου στο o.x....)και δυναμη παντου εχει κ μερικα λαδακια αν καιει δεν εγινε κ τπτ ,αλλο αν στο πασσατ με light tuning στα 250 ps μου χει βγαλει διαφορες μπουρδες. Για τους 1.4 για τους οποιους ενδιαφερεται η κοπελα ομως, δεν ειμαι καθολου σιγουρος σε συγκριση με τον ατμοσφαιρικο ανταγωνισμο . -
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Oταν λεω πως την στηνεις στην γωνια σαν το ροτβαιλερ qsis ...
Δεν λεω πως μου φαινεται χαλια ο tfsi, ο διλιτρος μια χαρα κινητηρας ειναι (εχω θαυμασει απειρες φορες s3 ενος φιλου μου στο o.x....)και δυναμη παντου εχει κ μερικα λαδακια αν καιει δεν εγινε κ τπτ ,αλλο αν στο πασσατ με light tuning στα 250 ps μου χει βγαλει διαφορες μπουρδες. Για τους 1.4 για τους οποιους ενδιαφερεται η κοπελα ομως, δεν ειμαι καθολου σιγουρος σε συγκριση με τον ατμοσφαιρικο ανταγωνισμο .ελα ρε σε πειραζω
-
Για να μην το κάνουμε turbo vs NA πάλι, ας αρκεστούμε στο ότι είναι μοτέρ διαφορετικής φιλοσοφίας και κατά περίπτωση υπερέχουν τα μεν ή τα δε ανάλογα με τις απαιτήσεις και την κάθε υλοποίηση.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Για να μην το κάνουμε turbo vs NA πάλι ας αρκετσόυμε στο ότι είναι μοτέρ διαφορετικής φιλοσοφίας και κατά περίπτωση υπερέχουν τα μεν ή τα δε ανάλογα με τις απαιτήσεις και την κάθε υλοποίηση.εκει που **σιγουρα ** ομως δεν υπερεχουν ειναι σε μικρου κυβισμου (κατω απο 2 λιτρα) και μαλιστα σε μικρομεσαια με καποιο Α βαρος
(βαλε μεσα φυσικα και τη χρηση πολης )στις αλλες κατηγοριες αν θες παμε καπου αλλου να συζητησουμε να δεις οτι εχεις αδικο
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
στις αλλες κατηγοριες αν θες παμε καπου αλλου να συζητησουμε να δεις οτι εχεις αδικοΡε δε σου έφτασε το ξύλο της 430 στην 911 Τurbo και θέλεις κι άλλο ατμοσφαιρικό τσάι;
Δεν απαντω ξανά σε off topic γιατί θα μας την πέσουν οι mods.
-
**edit mod **
-
**edit mod **
-
Aν αληθευει οτι το προηγουμενο σαββατο στην κηφισιας , το tsi πηρε φωτια εν κινησει , ειναι αλλος ενας λογος να επιλεξει η κοπελα την bmw . http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=68581&cid=4 . Σιγουρα μπορει να εφταιγε ο οδηγος στην συντηρηση του οχηματος , αλλα καινουργιο αυτοκινητο ηταν , καποια προειδοποιηση θα υπηρχε .
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Aν αληθευει οτι το προηγουμενο σαββατο στην κηφισιας , το tsi πηρε φωτια εν κινησει , ειναι αλλος ενας λογος να επιλεξει η κοπελα την bmw . http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=68581&cid=4 . Σιγουρα μπορει να εφταιγε ο οδηγος στην συντηρηση του οχηματος , αλλα καινουργιο αυτοκινητο ηταν , καποια προειδοποιηση θα υπηρχε .viewtopic.php?f=6&t=33073&hilit=116#p1332244
-
Δεν ξέρω αν η ενδιαφερόμενη παρακολουθεί ακόμα ή μας βαρέθηκε....
Έχουν πάντως. κατά τη γνώμη μου, γραφτεί πολλά σωστά, αρκετά μισά και λίγα με προκατάληψη....
Εγώ θεωρώ την 116 πιο καλό αυτοκίνητο, σίγουρα με το καλύτερο τιμόνι και αίσθηση και το καλύτερο στήσιμο/ζύγισμα και πιθανολογώ καλύτερη ποιότητα συναρμολόγησης και αξιοπιστία και μάλλον φθηνότερα σέρβις. Αλλά αν μπορεί να πάρει το Golf 122 με DSG ίσως είναι η πιο ολοκληρωμένη και πιο κατάλληλη επιλογή για αυτήν.
Θα ήθελα όμως να ακούσω τις απόψεις της ίδιας από δοκιμή των αυτοκινήτων. Να δει πόσο θα της κοστίσει αυτό που θέλει, τι χρώματα υπάρχουν (βασικό κριτήριο επιλογής των γυναικών), πώς χωράει, πως βλέπει τον κόσμο έξω και μέσα, πως της 'μιλάει' το αυτοκίνητο, πως γκαζώνει, φρενάρει στρίβει κλπ. Μετά ας το πάρει, δεν θα της πούμε όχι, και τα τρία είναι πολύ καλά! -
Ο χρήστης n00b έγραψε:
Στην αμερική δεν έχουν ακριβώς τους ίδιους κινητήρες με την ευρώπη, και γενικά πολλά αυτοκίνητα διαφέρουν σε όλες τις μάρκες. Μπορείς να πάρεις μια ιδέα από αυτές τις έρευνες, αλλά μην τις θεωρείς και τυφλοσκούρτη...σωστο. στην αμερικη τα περισσοτερα vw φτιαχνονται στο μεξικο. το να περιμενεις απο μεξικανο να κανει σωστα τη δουλεια του ειναι σαν να εχεις την απαιτηση απο σουηδο να ερμηνευσει βασιλη καρρα.
Golf 1.4 (80 ή 122 ps) vs Audi A3 1.4 vs BMW 116i