-
http://carscoop.blogspot.com/2009/03/20 ... g-and.html
-
Σχετικά με την καινούρια Μ5, είναι πολύ πιθανό να φοράει twin-turbo V8 κινητήρα, και να βγάζει 550 ίππους...
-
Αν ναι, λογικά θα μπει αυτός που έχει η καινούρια 740i. 4.4 V8 twin-turbo δηλαδή. Ο λόγος που πάει να γίνει αυτό, είναι για καλύτερη οικονομία βενζίνης, άλλα και λιγότερες εκπομπές ρύπων.
-
Στα διάφορα concept όλο και περισσότερο εμφανίζονται στοιχεία από μεγάλα ταχύπλοα.... Το κέβλαρ είναι λίγο παράτερο αν και πιστεύω ότι το HVAC και οι αεραγωγοί θα περάσουν αυτούσιοι....
-
Επιβεβαιώνω πως η νέα Μ5 θα φοράει κινητήρα 4400 κυβικών V8 twin-turbo, 555 ίππους και 678 Nm ροπής. ΕΡΓΑΛΕΙΟ!
-
για σιγα σιγα να ετοιμαζομαστε μια και σε ενα μηνα θα βγουν και οι επισημες φωτογραφιες του νεου μοντελου...
εδω καποια τελευταια renderings...
και εδω καποιες τελευταιες φωτογραφιες.
πρωτη σειρα
δευτερη σειρα -
Δεν φαίνεται να έχουν αποταχθεί τον Bangle-ισμό εκεί στη BMW ακόμη. Κάποια στοιχεία, ειδικά στο καπώ μου θυμίζουν τα ατυχή πειράματα του παρελθόντος
-
Ο χρήστης GusGus έγραψε:
Δεν φαίνεται να έχουν αποταχθεί τον Bangle-ισμό εκεί στη BMW ακόμη. Κάποια στοιχεία, ειδικά στο καπώ μου θυμίζουν τα ατυχή πειράματα του παρελθόντοςΤα 'ατυχή' πειράματα του παρελθόντος ήταν μία από τις ελάχιστες φορές τα τελευταία χρόνια που κάτι κινήθηκε σχεδιαστικά στην Ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία. Και οδήγησαν την αμφιλεγόμενη 7άρα (που έφαγε το περισσότερο κράξιμο) σε πρωτόγνωρα επίπεδα πωλήσεων και στο να ξεπεράσει για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου τις πωλήσεις της S-Class.
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Δεν φαίνεται να έχουν αποταχθεί τον Bangle-ισμό εκεί στη BMW ακόμη. Κάποια στοιχεία, ειδικά στο καπώ μου θυμίζουν τα ατυχή πειράματα του παρελθόντος
Τα 'ατυχή' πειράματα του παρελθόντος ήταν μία από τις ελάχιστες φορές τα τελευταία χρόνια που κάτι κινήθηκε σχεδιαστικά στην Ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία. Και οδήγησαν την αμφιλεγόμενη 7άρα (που έφαγε το περισσότερο κράξιμο) σε πρωτόγνωρα επίπεδα πωλήσεων και στο να ξεπεράσει για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου τις πωλήσεις της S-Class.
Δεν διαφωνώ πρακτικά με τίποτα. Η πειραματική στάση της BMW είναι καλοδεχούμενη, ιδιαίτερα σε σχέση με τον απίστευτο συντηρητισμό της VAG. Οι 7άρα πιστεύω ότι πούλησε γιατί πολύ απλά πλέον αντιπροσώπευε καλύτερο value σε σχέση με την S-Class. Να μην ξεχνάμε βέβαια ότι στα περισσότερα facelift που έκαναν πρόσφατα υπήρξε συνειδητότατη (κατά τη γνώμη μου) απο-bangle-οποίηση. Πιθανώς σε κάποιους αυτή η σχεδιαστική γλώσσα να αρέσει, αλλά μάλλον στους περισσότερους δεν είναι κάτι που θα κάνει την διαφορά σε μία τελική αγοραστική απόφαση. Η προσωπική μου γνώμη ήταν ότι ο Bangle εισήγαγε ενδιαφέροντα στοιχεία, αλλά συνολικά αλλοίωσε το χαρακτήρα του brand
-
ωραίο φαίνεται στις τελευταίες φωτό. Μοιάζει σαν υβριδικό της τωρινής γενιάς και της προηγουμενης(που μου άρεσε πολύ είναι η αλήθεια)
Πάντως στα χρονια του bangle αν θυμάμαι καλά η bmw πέρασε για πρώτη φορα(η μετά από παρα πολλά χρονια) σε πωλήσεις παγκοσμίως την mercedes
-
Ο χρήστης GusGus έγραψε:
Να μην ξεχνάμε βέβαια ότι στα περισσότερα facelift που έκαναν πρόσφατα υπήρξε συνειδητότατη (κατά τη γνώμη μου) απο-bangle-οποίηση.Συνηθίζεται οι αυτοκινητοβιομηχανιες να εισάγουν τις νεες τους σχεδιαστικές γραμμές ηχηρά (megane, focus, 7-series) και μετά να ακολουθεί μία πιο ήπια περίοδος που οι γραμμές αυτές, αποδεκτές πλέον από το κοινό, ωριμάζουν και εξελίσσονται στις λεπτομέρειες, λιγότερο σκληρές και πιο εκλεπτυσμένες.
Το αρχικό 'σοκ' όμως είναι απαραίτητο. Στην Bmw τη 'βρώμικη' αυτή δουλειά την ανέλαβε ο Bangle.Προφανώς οι πωλήσεις δείχνουν ότι η αγορά δεν επιτάσσει κανενός είδους απο-bangle-οποίηση. Όπως, παρά την επικρατούσα αντίληψη, καμία αγορά δεν ζήτησε το Megane να γίνει πιο συντηρητικό αφού παρά τα το αυτοκίνητο σκαρφάλωσε στην κορυφή των πωλήσεων συνολικά και ανέβασε μαζί του και ολόκληρη τη Ranault. Όταν όμως έχεις ήδη πλησιάσει τα άκρα, λογικό είναι στην αναζήτηση της επόμενης σου σχεδιαστικής ταυτότητας να μην μπορείς να γίνεις ακόμα πιο ακραίος. Revolution-evolution-revolution-evolution κοκ είναι οι κύκλοι που πρότεινε ο Bangle. Έχοντας αποχωρήσει από την BMW σχετικά πρόσφατα, τα σχέδια που δημιουργήθηκαν υπό την καθοδήγησή του θα συνεχίζουν να παρουσιάζονται για κάποιο καιρό ακόμα.
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Να μην ξεχνάμε βέβαια ότι στα περισσότερα facelift που έκαναν πρόσφατα υπήρξε συνειδητότατη (κατά τη γνώμη μου) απο-bangle-οποίηση.
Συνηθίζεται οι αυτοκινητοβιομηχανιες να εισάγουν τις νεες τους σχεδιαστικές γραμμές ηχηρά (megane, focus, 7-series) και μετά να ακολουθεί μία πιο ήπια περίοδος που οι γραμμές αυτές, αποδεκτές πλέον από το κοινό, ωριμάζουν και εξελίσσονται στις λεπτομέρειες, λιγότερο σκληρές και πιο εκλεπτυσμένες.
Το αρχικό 'σοκ' όμως είναι απαραίτητο. Στην Bmw τη 'βρώμικη' αυτή δουλειά την ανέλαβε ο Bangle.
...Πολύ σωστή η αναφορά σου στην εξέλιξη αλλά έχω την εντύπωση ότι η ζήτηση και ο κόσμος είναι αυτό που τους αναγκάζει να λειτουργούν κάποιες εταιρίες έτσι. Το αρχικό 'σοκ' στο εκκεντρικό και στο 'διαφορετικό' το διαδέχεται (συνήθως) απότομη πτώση και μείωση του ενδιαφέροντος. Κάπως ετσι εξηγώ την 'άνθιση' και 'πτώση' πχ παλιά του Mazda Xedos που ξαναέγινε 626, του Megane II σε Megane III, του Astra GTC με τον μελλοντικό διάδοχο, η σειρά 5 κλπ.
Πάντως εκτιμώ το ρίσκο που παίρνουν κάποιες αυτοκινητοβιομηχανία δείχνοντας ότι ερευνούν, ψάχνουν, ...προσπαθούν και δεν επαναπάυονται αναπαραγοντας ίδιες φόρμες για πολλά χρόνια απλώς επιμηκύνοντας, φουσκόνοντας ή αλλάζοντας φώτα ή προφυλακτήρες για χρόνια ... -
Η σειρά Xedos (Eunos στην Ιαπωνία) δεν είχε αντικαταστήσει τα 626 και 929 αλλά κινούταν παράλληλα με αυτά. Κανονικά θα πλασάρονταν ως 'Amati', ως απάντηση στα Lexus, Infiniti και Acura, αλλά τελικά η μάρκα τελευταία στιγμή δεν δημιουργήθηκε λογω οικονομικών δυσκολιών και τα μοντέλα βγηκαν στην αγορά ως Mazda, χωρίς σχέδια για απευθείας αντικατάσταση στο μέλλον. Όταν κάποια στιγμη οι Ιάπωνες θέλησαν να το παίξουν premium-spor στη μεσαία-μεγάλη κατηγορία και υπόσχονταν ότι 'το επόμενο 626 θα είναι το ίδιο ξεχωριστό με μια 156' (παπάρια, το 6 πρώτης γενιάς παρουσίασαν τελικά ) τα xedos 6 και 626 απέκτησαν κοινό αντικαταστάτη κάπου στο ενδιάμεσο.
H συντηρητικοποίηση της Renault ήταν απόφαση του Goshn, που τελευταία (κυριολεκτικά) στιγμή ζήτησε επανασχεδίαση του Twingo (που κανονικά βασιζόταν στο Zoe) και της Laguna (κανονικά έφερε σχδόν αυτούσιο το εμπρός τμήμα του Fluence). Θα δυσκολευόμουν να μην συνδέσω την αποχώρηση του Le Quement με τον παρεμβατισμό αυτού του είδους από πλευράς Ghosn στη δουλειά τους σχεδιαστικού τμήματος, και ως θαυμαστής της Renault πρέπει να πω ότι μετά και το νέο Megane (που θεωρώ χιλιάδες βήματα πίσω) ανησυχώ.
Για να απαντήσω όμως στην ουσία του post σου, δε συμφωνώ ότι το 'διαφορετικό' γνωρίζει επιτυχία αρχικά και ακολουθείται από πτώση ενδιαφέροντος. Όσες φορές συνέβη αυτό, ο λόγος ήταν γιατί το προϊόν δεν ήταν καλό (Beetle, Pt Cruizer). Αντίθετα όταν το προϊόν είναι καλό η επιτυχία έρχεται με το καλημέρα και κρατάει στο χρόνο (Megane, Α6 δεύτερης γενιας) ή ακόμα και αν αργήσει λίγο τελικά έρχεται και είναι μεγάλη (Focus).
Διάβαζα ότι μόλις παρουσιάστηκε η προηγούμενη 7άρα, η κατακραυγή ήταν τόσο μεγάλη που έσπευσε το κοινό της σειράς να προλάβει να αγοράσει την παλιότερη. Και τελικά; Λίγο καιρό μετά έσπαγε ρεκόρ πωλήσεων και έφερνε την BMW μπροστά από τη Mercedes για πρώτη φορά στην ιστορία της, σε πωλήσεις πολυτελών αυτοκινήτων. Και αυτό δεν ήταν κάτι που ακολουθήθηκε απο 'πτώση ενδιαφέροντος'
sorry για το off topic
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Διάβαζα ότι μόλις παρουσιάστηκε η προηγούμενη 7άρα, η κατακραυγή ήταν τόσο μεγάλη που έσπευσε το κοινό της σειράς να προλάβει να αγοράσει την παλιότερη. Και τελικά; Λίγο καιρό μετά έσπαγε ρεκόρ πωλήσεων και έφερνε την BMW μπροστά από τη Mercedes για πρώτη φορά στην ιστορία της, σε πωλήσεις πολυτελών αυτοκινήτων. Και αυτό δεν ήταν κάτι που ακολουθήθηκε απο 'πτώση ενδιαφέροντος'sorry για το off topic
έτσι όπως το έχεις γράψει είναι λίγο μπερδευτικο
εννοείς ότι οι πωλήσεις της παλιάς 7αράς την βοήθησαν να περάσει την s class όχι ότι αυτός ήταν ο κύριος λόγος που η bmw πέρασε την mercedes γενικά σε πωλήσεις
-
Ο χρήστης nikos_ έγραψε:
έτσι όπως το έχεις γράψει είναι λίγο μπερδευτικοεννοείς ότι οι πωλήσεις της παλιάς 7αράς την βοήθησαν να περάσει την s class όχι ότι αυτός ήταν ο κύριος λόγος που η bmw πέρασε την mercedes γενικά σε πωλήσεις
H 7άρα, που πέρασε την S class σε πωλήσεις, ήταν το πρώτο δείγμα της νέας γραμμής του Bangle. Ακολούθησαν οι 1, 3, 5, 6, X5, X6 και η Z4.
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
H 7άρα, που πέρασε την S class σε πωλήσεις, ήταν το πρώτο δείγμα της νέας γραμμής του Bangle. Ακολούθησαν οι 1, 3, 5, 6, X5, X6 και η Z4.δηλαδή εννοείς ότι σε όλες αυτές τις κατηγοριες έτρεξαν οι πελάτες να αγοράσουν τα μοντέλα που θα αποσύρονταν???
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Διάβαζα ότι μόλις παρουσιάστηκε η προηγούμενη 7άρα, η κατακραυγή ήταν τόσο μεγάλη που έσπευσε το κοινό της σειράς να προλάβει να αγοράσει την παλιότερη. Και τελικά; Λίγο καιρό μετά έσπαγε ρεκόρ πωλήσεων και έφερνε την BMW μπροστά από τη Mercedes για πρώτη φορά στην ιστορία της, σε πωλήσεις πολυτελών αυτοκινήτων.Νικο νομίζω ότι μιλάω καθαρά για την 7άρα
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Διάβαζα ότι μόλις παρουσιάστηκε η προηγούμενη 7άρα, η κατακραυγή ήταν τόσο μεγάλη που έσπευσε το κοινό της σειράς να προλάβει να αγοράσει την παλιότερη. Και τελικά; Λίγο καιρό μετά έσπαγε ρεκόρ πωλήσεων και έφερνε την BMW μπροστά από τη Mercedes για πρώτη φορά στην ιστορία της, σε πωλήσεις πολυτελών αυτοκινήτων.
Νικο νομίζω ότι μιλάω καθαρά για την 7άρα
στην αρχή ναι αλλα μετά το μπερδεύεις λίγο
ok τότε
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
... Διάβαζα ότι μόλις παρουσιάστηκε η προηγούμενη 7άρα, η κατακραυγή ήταν τόσο μεγάλη που έσπευσε το κοινό της σειράς να προλάβει να αγοράσει την παλιότερη. Και τελικά; Λίγο καιρό μετά έσπαγε ρεκόρ πωλήσεων και έφερνε την BMW μπροστά από τη Mercedes για πρώτη φορά στην ιστορία της, σε πωλήσεις πολυτελών αυτοκινήτων. Και αυτό δεν ήταν κάτι που ακολουθήθηκε απο 'πτώση ενδιαφέροντος'Πιθανό όμως να έπαιζε ρόλο και ο ανταγωνισμός τι προσέφερε εκείνη τη περίοδο. Ισως και να μπερδευω τις συγκαιρίες αλλά και η Mercedes με την S class είχε θέματα που απο ένα ογκωδέστατο και άχαρο σχήμα πήγαινε στα έως και μικρά και άτολμα σχήματα για την ίδια κατηγορία! Γι' αυτό λέω και παραπάνω ότι ο κόσμος κάπως ρύθμισε τις πωλήσεις και την διάρκεια του 'ποθητού' σε μια κατηγορία πελατών που την θεωρώ κάπως 'αψυχολόγητη' όσων αφορά τις επιλογές της.
ΥΓ. Προσωπικά στη μάχη 'S class vs 7 series' εδώ και πολλά χρόνια ... μου κάθονται εναλλάξ (... μάλλον έκδοση ανα έκδοση) οι συμπάθειες και αντιπάθειες ... με τωρινό νικητή την τρέχουσα S class ενώ πριν προτιμούσα την 7άρα του James Bond!
Κάτι τέτοιο αντίστοιχο μου κάθεται και στη σειρά 5 με την Ε, αντιπαθώντας την τωρινή Ε και ελπίζοντας σε μια όμορφη 5άρα. -
Θεωρώ τόσο την υπάρχουσα S όσο και την E σχεδιαστικές ντροπές... Μόνο μπροστά σώζονται. Αντίθετα την προηγούμενη S την έχω σαν παράδειγμα για το πώς πρέπει να σχεδιάζεται ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας, όπως και τη σημερινή 7άρα (αλλά και εκείνη του James Bond )
BMW 5 Series 2009