-
Ας καταθέσω και εγώ την άποψη μου σας κάτοχος rallye δις.
Πιστεύω οτι ο συνδιασμός παλιού, γαλλικου, μικρού και σπορ αμαξιού ειναι η καλυτερη συνταγή για να αποκτήσεις κουμπαρά.
Αυτά τα αμάξια μετά απο κάποιο σημείο, αρχίζουν και 'διαλύονται' μόνα τους.
Δεν έχω καταφέρει να μπώ σε μικρό γαλλικό δεκαετίας και το αμάξι να μην έχει τζόγους ΠΑΝΤΟΥ.
Άρα προτείνω κάποιο ιαπωνικό όπλο και ας μην ειναι απο τη μάνα του τόσο στριφτερό.
Επίσης το να πληρώνεις ασφάλειες, τελη και οτι άλλο προκύψει για δίλιτρο...δεν ειναι και ότι καλύτερο, ειδικά αν δεν το αξίζει (δηλαδη, δε μπορεις να βρεις αλλου αυτά που σου προσφέρει).
Για την αρχική σου ερώτηση...
**race, **γιατί εκτος απο κρατήματα και παιχνίδι, παίρνεις ενα αμαξι περιορισμένης παραγωγής που ειναι σταθμος στην κατηγορία του (για εμένα ειναι οτι ειναι η m3 e30 για τα πισωκίνητα)
-
το σκέφτομαι γιατί τα τέλη είναι ....... (446+150τέλη υψηλού κυβισμού+100 παλαιότητας+)+450ασφάλειες ±1150€ χωρίς να έχεις κάνει χλμ.
από τα ιαπωνικά honda Civic VTI? φοβάμαι ... ότι θα στρίβουν χειρότερα και από την corolla του πατέρα μου ....
-
παντωσ οποιοσ θελει ενα μικρο γρηγορο στριφτερο κ οικονομικο,ειναι σχεδον μονοδρομοσ τα γαλλικα..κατι λεει αυτο...οσο για ποιοτητα,μην εχουμε απαιτησεισ πολλεσ.σκοποσ ειναι η απολαυση..οι καυλεσ πληρωνονται...
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
το σκέφτομαι γιατί τα τέλη είναι ....... (446+150τέλη υψηλού κυβισμού+100 παλαιότητας+)+450ασφάλειες ±1150€ χωρίς να έχεις κάνει χλμ.από τα ιαπωνικά honda Civic VTI? φοβάμαι ... ότι θα στρίβουν χειρότερα και από την corolla του πατέρα μου ....
αφού ο σκοπός ειναι η διασκέδαση δε νομίζω οτι το vti θα σε απογοητεύσει
αργότερα του βάζεις και μια ανάρτηση και εκεί να δεις παιχνίδι
το βασικότερο ειναι οτι θα του κάνεις ενα μάζεμα αρχικά και μετά θα κυλίσουν όλα απροβλημάτιστα, σε αντίθεση με τα γαλλικά που συνέχεια κάτι θα πρέπει να φτιάξεις
συνεμπλοκ
ψαλίδια
ντιζες κιβωτίου
βασεις μηχανής
ψυγείο
ρουλεμάν πίσω άξονα
κατανεμητης
μοτερακι ρελαντι ή maf (ότι έχει)
αντλια βενζίνης
ηλεκτρικά χαζοπροβλήματα....είσαι έτοιμος να τα βαλεις' με τα παραπάνω?
τα παραπάνω ειναι βασικά θέματα σε παλιό γρήγορο peugeot
-
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
το williams είναι 1800cc ή 2.000cc ?
2.000 με 150 άλογα
1800/150HP αλλά παλιό μέχρι το 1996 έβγαινε
-
306 με χιλια!!! αλλωστε ξερεις εσυ!! απο rallye ερχεσαι ...σκεψου μεγαλυτερο ματαξονιο και μετατροχιο ...και εχεις το καλυτερο αυτοκινητο.....
-
Αν και το απερριψες αρχικα...και σε ενδιαφερουν τα trackdays, η λυση με γνωμονα την οδηγικη απολαυση και το στριφτερο χαρακτηρα ειναι μχ 5 μκ1 η μκ2. Στην τελικη μην βαζεις αλλους μεσα! Η καυλα πληρωνεται αν αξιζει να τη πληρωσεις. Εσυ μαλλον θα τη πληρωσεις χρυση με τα αυτοκινητα που σε ενδιαφερουν. ΜΧ 5 μπορεις να βρεις μαμα απο κυριες με περιπου 10Κ ευρω που θα ειναι σε καινουργια. Αντε μια αναρτηση και ενα μπλοκε αν δε εχει και τελος! Και θα εχεις το πληρως συμμετοχικο αυτοκινητο! Και το κυριοτερο... την κινηση στον ΣΩΣΤΟ αξονα!
-
τα vti με την απλη αναρτηση bilstein βελτιωνονται εκπληκτικα , αν κ το τιμονι τους παρα ειιναι ελαφρυ κ θελει χερια , μην γελιομαστε. Παρολαυτα θα κρατησει πολυ περισσοτερο στο χρονο , κ αν καποια στιγμη θελησει να το βελτιωσει καποιος , ειναι πολυ ευκολο να δει εξωπραγματικα νουμερα ιπποδυναμης κ επιδοσεις εξαιρετικες με δεδομενη αξιοπιστεια. Βεβαια γαλλικο δεν ειναι στο στριψιμο , η μονη αναρτηση που οντως κανει θαυματα στο vti ειναι της hotbits οπου κυριολεκτικα μεταμορφωνει το αυτοκινητο ειδικα για την πιστα κ στην σκληρη τους ρυθμιση παντα...
-
Ο χρήστης surudos έγραψε:
το williams είναι 1800cc ή 2.000cc ?
2.000 με 150 άλογα
1800/150HP αλλά παλιό μέχρι το 1996 έβγαινε
http://en.wikipedia.org/wiki/Clio_Willi ... o_Williams
-
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
το σκέφτομαι γιατί τα τέλη είναι ....... (446+150τέλη υψηλού κυβισμού+100 παλαιότητας+)+450ασφάλειες ±1150€ χωρίς να έχεις κάνει χλμ.
από τα ιαπωνικά honda Civic VTI? φοβάμαι ... ότι θα στρίβουν χειρότερα και από την corolla του πατέρα μου ....
αφού ο σκοπός ειναι η διασκέδαση δε νομίζω οτι το vti θα σε απογοητεύσει
αργότερα του βάζεις και μια ανάρτηση και εκεί να δεις παιχνίδι
το βασικότερο ειναι οτι θα του κάνεις ενα μάζεμα αρχικά και μετά θα κυλίσουν όλα απροβλημάτιστα, σε αντίθεση με τα γαλλικά που συνέχεια κάτι θα πρέπει να φτιάξεις
συνεμπλοκ
ψαλίδια
ντιζες κιβωτίου
βασεις μηχανής
ψυγείο
ρουλεμάν πίσω άξονα
κατανεμητης
μοτερακι ρελαντι ή maf (ότι έχει)
αντλια βενζίνης
ηλεκτρικά χαζοπροβλήματα....είσαι έτοιμος να τα βαλεις' με τα παραπάνω?
τα παραπάνω ειναι βασικά θέματα σε παλιό γρήγορο peugeot
τα έχω υπόψιν μου !!
για τα ψαλίδια όμως δεν έχω ακούσει κάτι !!! -
306
-
Αν ενδιαφέρεσαι, πωλείται το πρώην 'οικογενειακό' (!!!) μας R19 16V (137Hp) (το τελευταίο κατόπιν του facelift) με άριστη μεταχείριση μέχρι σήμερα, ατρακάριστο, αγρατζούνιστο και σε πραγματικά άψογη κατάσταση σε πολύ ανταγωνιστική τιμή. Είναι SEDAN, δεν έχει υποστεί την παραμικρή μετατροπή (είναι της μητέρας μου) και φυλάσσεται πάντα σε κλειστό parking. Νομίζω ότι είναι και από άποψη χαρακτήρα, αλλά και εποχής ανταποκρίνεται σε αυτό που ψάχνεις.
PS: To 'τιμόνι' του δεν θα το βρεις σε καμία σύγχρονη κατασκευή, ότι όνομα και να έχει....
-
Βασικά, πιστεύω, ότι εφόσον μιλάμε για μεταχειρισμένα και πάνω-κάτω ισοδύναμα από πλευράς επιδόσεων (χαμόγελα / χλμ) και πάγιου κόστους αυτοκίνητα, εγώ θα διάλεγα αυτό που θα μπορούσα να βρω σε καλύτερη κατάσταση.
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Βασικά, πιστεύω, ότι εφόσον μιλάμε για μεταχειρισμένα και πάνω-κάτω ισοδύναμα από πλευράς επιδόσεων (χαμόγελα / χλμ) και πάγιου κόστους αυτοκίνητα, εγώ θα διάλεγα αυτό που θα μπορούσα να βρω σε καλύτερη κατάσταση.+1
Και σαν κάτοχος γαλλικού θα πω πως υπάρχουν όλα αυτά τα προβλήματα αλλά για μένα αξίζει τον κόπο.
Τώρα για vti με blistein απλά καμμία σχέση ... Το type r ναι συγκρίνεται.Νομίζω πως στις αγγελίες υπήρχε ένα 306 και σε χαμηλή τιμή...
-
Εγω το 306 θα επαιρνα αν και το διλημμα ειναι οντως μεγαλο..Απλα φανταζομαι το zx μου με ακομα καλυτερο στησιμο, 167 αλογα και 6αρι κιβωτιο.. Δε κοιτας και για xsara 2.0 εναλλακτικα..? Ειναι εξεφτελιστικα φτηνες και ορισμενες πολυ καλοσυντηρημενες απλα δεν εχουν το 6-αρι..
-

-
Τώρα για vti με blistein απλά καμμία σχέση
Jean εχεις οδηγησει τετοιο αυτοκινητο ? Εγω δεν λεω οντως μπορει να μην ειναι τοσο καλο οσο ενα clio κλπ , αλλα τουλαχιστον εχω οδηγησει το συγκεκριμενο αυτοκινητο που αναφερω πριν κ μετα την αλλαγη της αναρτησης κ πραγματικα δεν ειχε καμια σχεση με πριν.
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Τώρα για vti με blistein απλά καμμία σχέση
Jean εχεις οδηγησει τετοιο αυτοκινητο ? Εγω δεν λεω οντως μπορει να μην ειναι τοσο καλο οσο ενα clio κλπ , αλλα τουλαχιστον εχω οδηγησει το συγκεκριμενο αυτοκινητο που αναφερω πριν κ μετα την αλλαγη της αναρτησης κ πραγματικα δεν ειχε καμια σχεση με πριν.
Έχω εμπειρία από διάφορα vti , πολλοί φίλοι και γνωστοί το προτίμησαν. Σαφώς και είναι τεράστια η διαφορά πριν και μετά αλλά και πάλι με βάση τη δικιά μου γνώμη δεν μπορεί ακόμη κι έτσι να συγκριθεί με τις γαλλικές προτάσεις που αναφέρθηκαν. Σαν μοτέρ, αξιοπιστία και τα λοιπά ναι είναι πολύ καλύτερο το vti.
Βέβαια όλα είναι θέμα γούστου και προτεραιοτήτων. Να πω πως δεν είμαι προκατειλημμένος με τα ιαπωνικά
(μόνο λίγο) απόδειξη πως παίνεψα το type r ... -
clio172 εχει ενας φιλος, το πουλαει κιολας το αμαξι ειναι αλλου!!! Και αυτος ειχε 106 παλια, δεν συγκρινεται με 106 πουθενα. Στριβει για πλακα, κληνεις το τιμονι στο απεξ και βαζει μουρη μεσα, πατας φρενα ενω στριβεις και απλα ακουει κοβωντας ταχυτητα και συνεχιζοντας το στριψιμο. Απο την αλλη εχει πολυ αβολο καθισμα (τουλαχιστον για εμενα που ειμαι 1,87) και κλιση τιμονιου....σα να οδηγουσα 3αξονικο ΜΑΝ αισθανομουνα επισης ελειπεστατη η αισθηση του τιμονιου (συγκρινομενο με το 106 μου) αν θα το αγοραζα? Οχι, εχει πανακριβα ανταλακτικα +οτι βγαζει χαζοπροβληματακια (τα οποια ειναι περιπου μια 500ρου το καθενα ) ειναι ομως απο τα αυτοκινητα που γουσταρεις να τα οδηγεις.
306....τι να λεμε τωρα...σκεψου ενα ροπατο και φαρδυτερο 106
Και τα 2 παντος θα χρειαστουν ενα πολυ καλο μαζεμα οταν τα παρεις (στο κλιο κοιτα και την κρεμαγιερα)
Εγω παντως 106 θα αγοραζα στην θεση σου, σκεψου το...δεν ειναι οικογενειακο αλλα εχει παμφθηνα ανταλλακτηκα, ειναι 1600ρι και οχι 2λιτρο και οι τιμες τους εχουν πεσει τραγικα!
-
ειχε ραλλακι (νομιζω) και το εδωσε
Αγορά μτχ (Peugeot 306Race Vs Renault Clio 2.0)