Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Audi S4/RS4 (B8)
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. Audi S4/RS4 (B8)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 3 / 4
    Μελλοντικά Μοντέλα
    20
    79
    244
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      c-l-a-b last edited by

      αυτο λεω..οτι αντι να το κανουν το σ5-> α5 εκδοση,το κρατησαν σ5,οποτε την γρηγορη αναγκαστικα την ονομαζουν ρσ5..σαν να βγαλει η μπεμπα την 335 μ3 κ την4λτ με τα 420 να την κανει ρμ3
      αρα αποδεικνυεται λαθος οτι το τοπ ειναι τα σ στα αουντι..τα ρσ ειναι λοιπον..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kavoyras last edited by

        Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
        αυτο λεω..οτι αντι να το κανουν το σ5-> α5 εκδοση,το κρατησαν σ5,οποτε την γρηγορη αναγκαστικα την ονομαζουν ρσ5..σαν να βγαλει η μπεμπα την 335 μ3 κ την4λτ με τα 420 να την κανει ρμ3
        αρα αποδεικνυεται λαθος οτι το τοπ ειναι τα σ στα αουντι..τα ρσ ειναι λοιπον..

        αν και offtopic, να σου πω ότι δεν είναι σε όλα τα μοντέλα αυτό.
        Στο Α3, Α5 και στο Α8 οι κορυφαίες εκδόσεις είναι οι 'S' ενώ στο Α4 και Α6 είναι οι RS (υπάρχουν και οι S αλλά δεν είναι οι κορυφαίες).
        Είναι λίιιιγο μπέρδεμα οι ονομασίες, αλλά από την άλλη εμένα μου αρέσει που υπάρχει το S4 πχ και δεν είναι ένα Α4 με μία μεγάλη μηχανή αλλά έχει τα διακριτικά που το κάνει ξεχωριστό.
        (με ενοχλεί λίγο αυτό στις BMW που παίρνεις την 335 και είναι σαν απλή 3άρα εξωτερικά αν δεν του βάλεις έξτρα m-pack, τεράστιες ζάντες κτλ-κτλ αλλά από την άλλη για κάποιους αυτό μπορεί να είναι πιο ωραίο )

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Q
          qsisvts last edited by

          Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
          αυτο λεω..οτι αντι να το κανουν το σ5-> α5 εκδοση,το κρατησαν σ5,οποτε την γρηγορη αναγκαστικα την ονομαζουν ρσ5..σαν να βγαλει η μπεμπα την 335 μ3 κ την4λτ με τα 420 να την κανει ρμ3
          αρα αποδεικνυεται λαθος οτι το τοπ ειναι τα σ στα αουντι..τα ρσ ειναι λοιπον..

          τα Μ βγαινουν απο αλλο εργοστασιο , το ιδιο και τα RS (μαζι με το R8, εξαιρεση το ΤΤRS το οποιο για καποιους δεν ειναι κανονικο rs, οπως δεν γινεται και με την 135 εγω διαφωνω βεβαια.. )

          εχουν αυτα τα ξεχωριστα τμηματα για να ασχολουνται με τις 'εξωτικες ' εκδοσεις των απλων μοντελων..
          τα RS φτιαχνονται κατα πολυ στο χερι , η παραγωγη τους δεν ειναι τοσο μαζικη, περνουν απο αλλους ελεγχους , το οδηγουν δοκιμαστες στη πιστα του εργοστασιου και τους γυρω δρομους ειναι με λιγα λογια σε τελειως αλλη κλαση..
          επισης παροτι ειναι audi ειναι hardcore , και οπως και τα Μ της bmw δεν εχουν καμια σχεση με τα μικροτερα αδερφακια τους

          τα s ειναι πολυ πιο απλα..βγαινουν απο τα κανονικα εργοστασια και στην ουσια ειναι 'νορμαλ' αυτοκινητα τα οποια εχουν δεχτει μεν καποιες παρεμβασεις , αλλα δεν ειναι το ιδιο hardcore με τα rs..
          επισης τα s ειναι και νορμαλ γενικα..δεν ειναι τοσο σκληρα , δεν εχουν τοσο πληροφοριακα τιμονια (εχει ειπωθει οτι το rs4 εχει καλυτερο τιμονι απο Μ3 ) , δεν εχουν τοσο 'αγρια' μοτερ και γενικα μπορεις να τα παρεις σαν πιο καθημερινα αυτοκινητα και να κανεις σχετικα ανετα ενα ταξιδακι

          οσο για τα μοτερ ..τα μοτερ των s εχουν φυσικα σπορ προσανατολισμο, απλα δεν ειναι τοσο υστερικα. παρε παραδειγμα τον 2.5 του TTRS και τον κομπρεσσορα του s5 που δινουν τα ιδια αλογα ειναι και τα 2 σπορ αλλα το rs εχει λιγοτερα κυβικα και τουρμπο οποτε λυσσαει..
          το s5 δινει επισης τα αλογα του ψηλα (πιο ψηλα απο την 335) , παρολα αυτα εχει πιο πολλα κυβικα και ειναι πιο ομαλο χαρη και στη λειτουργια του κομπρεσσορα...
          θα μου πεις βεβαια το ΤΤ και το Α4 εξορισμου απευθευνονται σε αλλο κοινο)
          αντιστοιχα προηγουμενο s4 με rs4 , το 2ο στροφαρε στο διαστημα ειχε δηλαδη κατι το εξωτικο, το απολυτο και σιγουρα οχι κατι το 'καθημερινο' αυτο στα rs συνεχιζει και στους αλλους τομεις..στα s περα απο το μοτερ βλεπεις καλυτερο στησιμο σιγουρα καλυτερα φρενα , αλλα οχι κατι το 'μεταμορφωμενο'
          στο s3 βλεπεις ενα Α3 με αναβολες..δεν βλεπεις κατι που παει να κοντραριστει με evo
          αν υπηρχε RS3 τοτε μαλιστα..

          επισης τα s μοντελα αν και δεν ειναι 'μεταμορφωμενα' εχουν σημαντικες διαφορες απο τα απλα για να λεγοντα Α3 2.0Τ -265 και Α4 3.0Τ..
          στο κατω κατω θελουν να δημιουργησουν και μια αισθηση exclusivity σε σχεση με το 'ψυχρο' 335 για παραδειγμα, και τι εγινε?
          ασε που πλεον τα s ειναι πιο γρηγορα απο τις κορυφαιες εκδοσεις των bmw εκτος των Μ, πραγμα οχι τυχαιο μιας και βγαινουν αργοτερα βεβαια και ειναι βεβαιο οτι εχουν ως σκοπο να ειναι πιο γρηγορα απο τις αντιστοιχες 'δευτεραθλητριες' bmw
          (σε αντιθεση με τη merc που ζει στο δικο της κοσμο και δεν νοιαζεται μαλλον για τους αλλους 2 )

          δεν τα χουν κανει καθολου μανταρα..οταν αναφερεσαι σε ενα audi αναλογα το μοντελο και τα κυβικα ξερεις τι να περιμενεις..
          οταν πιo συγκεκριμενα μιλανε για s ξερεις οτι μιλανε (αναλογα το μοντελο) για luxury sport αλλα οχι κατι απολυτο , για rs μιλανε για κατι απολυτο αντιστοιχο της Μ το οποιο ολοι περιπου ξερουμε τι σημαινει και οταν μιλανε για R-σκετο- αναφερονται σε supercar

          ελπιζω να εγινα κατανοητος και επειδη δεν ειχα τη τυχη να οδηγησω ολα τα παραπανω , ελπιζω να επεσα μεσα και σε αυτα που ειπα
          η εταιρεια τουλαχιστον αυτο πιστευω οτι βγαζει προς τα εξω..

          ΥΓ και σιγουρα η audi εχει μια εμμονη με τη bmw την οποια θελει συνεχως να ξεπερασει και αυτο ειναι καλο για τους καταναλωτες μιας και τους κραταει και τους 2 σε εγρηγορση
          μεχρι και η μερκα αρχισε να ενδιαφερεται και εβγαλε μια εξαιρετικη οδηγικα για τα δεδομενα της εταιρειας c-class
          η audi εχει επισης ανεβει τρομερα και οι 3 τους παιζουν σε αλλη κατηγορια ειδικα στις τεραστιες ιπποδυναμεις σε σχεση με αλλους κατασκευαστες (δε μιλαω φυσικα για supercar , αν και σιγα σιγα μπαινουν και σε αυτα τα χωραφια )

          λεφτα να εχουμε φιλε μου να αγοραζουμε

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vellerefontis last edited by

            και τα S μοντέλα της Audi δεν είναι φτιαγμένα εξ ολοκλήρου στην ίδια γραμμή παραγωγής της όπως επίσης τα κάνουνε και μια βόλτα! Εμένα το πρώτο S3 είχε περάσει Quality Control check με κάμποσα χιλιόμετρα και επειδή είχα γίνει έξω φρενών μου έφεραν χαρτί εκ Γερμανίας που βεβαίωνε το γεγονός!

            Οι ίδιοι άνθρωποι εξελίσσουν τα S και τα RS

            τα RS είναι ένα σκαλοπάτι πάνω απο τις Μ... η Μ3 CSL ήταν αντίστοιχα των RS

            η δε Mercedes-Benz δεν κοιμάται ούτε κι αδιαφορεί! Έχει την σειρά AMG που μάλλον οι περισσότεροι στην φτωχοκώστενα Ελλάδα δεν έχουν ζήσει και βγάζουν συμπεράσματα ετερόφωτα... Η δε TOP σειρά της άρχiσε πριν λίγα χρόνια και λέγεται Black Edition

            Neckarsulm...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              thymios last edited by

              Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:

              τα RS είναι ένα σκαλοπάτι πάνω απο τις Μ... η Μ3 CSL ήταν αντίστοιχα των RS

              Δε νομίζω. RS-series και Μ-series κοντράρονται μεταξύ τους.
              Τα S μοντέλα είναι σπορ, αλλά όχι με την εξωφρενική έννοια των παραπάνω, είναι δηλαδή όπως το περιέγραψε ο QsisVTS .

              Το S3 έχει αντίπαλο την 135
              Το S4 έχει αντίπαλο την 335
              Το RS4 την Μ3
              Το S6 θα βρει προφανώς κάποια έκδοση της νέας 5άρας (πχ με τον 4.4 και τα 400 άλογα)
              Το RS6 έχει αντίπαλο την Μ5.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                c-l-a-b last edited by

                αρα λοιπον φιλε θυμιο θα συμφωνησεις οτι αντι να τα ονομαζουν σ4,σ5,σ6 θα μπορουσαν καλλιστα να τα ονομασουν α4,α5,α6 με δυνατους κινητηρες..οπως κανει η b.m.w...κ τα ρσ4-ρσ5-ρσ6 να τα ονομασουν σ4-σ5-σ6(στα προτυπα των μ3-μ5-μ6)..
                βελλερεφοντης θα διαφνωισω μαιζ σου σε κατι..η μπλακ σειρα της αεμγκε δεν ειναι το ιδιο με την σειρα ρσ της αουντι..γιατι η μπλακ σειρα ειναι πολυ περιορισμενης παραγωγης..ειναι κατι σαν να τιμουν τους τεχνικους της εταιριας παραγοντας τετοιες ειδικες κ ταχυτερες-ακριβοτερες εκδοσεις των ηδη γρηγορων μοντελων τους..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mamias last edited by

                  Τζάμπα κόπος και σπατάλη φαιάς ουσίας, η ενασχόληση με τις ονομασίες των τοπ σπορ και απλά σπορ μοντέλων της κάθε εταιρίας. Η καθεμια αναλογα με το μαρκετινγκ και την ιστορια που κρυβει η καθε ονομασία κοιτάει να πουλήσει το προιον της. Αν δούμε και άλλες εταιρίες μπορεί να τα εχουν κάνει ακόμα πιο πολύ μαντάρα με τις ονομασίες που δίνουν. Η σύγκριση δεν γίνεται με βάσει κωδικά ονόματα, αλλα με βαση αντιστοιχία σε πλαισια , κινητηρες, αμαξώματα και συμφωνω με τη σύγκριση του thymios και την τοποθετηση του qsis. Στην κατηγορια οχηματων για την οποια μιλαμε ειναι τοσο ψαγμενος ο αγοραστης που γνωριζει αριστα καθε εκδοση και σιγουρα δεν μπερδευεται.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    thymios last edited by

                    Κοίτα, δεν είναι απαραίτητο όλες οι εταιρείες να ακολουθούν την ίδια πολιτική στην ονοματολογία των εκδόσεων των μοντέλων τους. Σαφώς θα μπορούσε υποθετικά να υπάρχει μόνο S σειρά και να είναι απόλυτη. Οι πληθωρικοί γερμανοί του vag ωστόσο μας έχουν συνηθίσει (δυστυχώς) στην υπερ-προσφορά εκδόσεων.

                    Απο κει και πέρα υπάρχει κάτι ακόμη. ενώ η Άουντι με τη σειρά S προσπαθεί να τονώσει το σπορτίφ προφίλ της, η BMW ενδεχομένως να μην το έχει ανάγκη: Το μοντέλα της βαυαρικής φίσμας πλασσάρονται ούτως ή άλλως ως σπορτίφ! Αυτό ήταν ακόμη πιο έντονο παλαιότερα, πριν μια δεκαπενταετία πχ: Το πρώτο Α4 μόνο σπορτίφ δεν ήταν. Έφερε την ανανέωση στο σχεδιασμό της φίρμας, αλλά σπορτίφ δεν ήταν. Ένα μοντέλο S λοιπόν μπορούσε να παίξει αυτό τον ρόλο.

                    μην ξεχνάμε οτι η σειρά S προϋπήρχε της RS! Πρακτικά η Άουντι δεν είχε αποφασίσει να αξιοποιήσει 'συστηματικά' την φήμη του RS2 και προωθούσε την S σειρά. Στη συνέχεια ο πήχης ανέβηκε, η φίρμα αναζήτησε πιο σπορτίφ προφίλ και καθιερώθηκε και η RS series.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      c-l-a-b last edited by

                      εγω ξερω οτι καθε φορα που βγαζουν δυνατοτερο κινητηρα,δημιουργουν κ νεα ονομασια..απο τα σ στα ρσ κ μετα σρσ κ παει λεγοντας..
                      το ιδιο κανουν κ οι ισπανοι..φρ,μετα κουπρα κ τωρα κουπρα ρ..ποιος ξερει,αν βαλουν κ τον 2.5λτ να την ονομασουν κουπρα φρ..ου φρου κ αρωματα..
                      εδω παντως που ειμαι,εχω δει αρκετα ρσ6,λιγοτερα σ6,πολυ λιγα ρσ4 κ κανενα σ4..κ αυτο γιατι αντι των σ4,αγοραζουν πετρελαιο(ως λογικοι ανθρωποι!!)..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        thymios last edited by

                        Δεν διαφωνώ. Προσωπικά απεχθάνομαι το vag και τη λογική LEGO που έχει στα αυτοκίνητά του. Ακόμη και το υπεραυτοκίνητό τους R8 σύντομα θα διατίθεται με τρίτο μοτέρ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vellerefontis last edited by

                          Ο χρήστης thymios έγραψε:

                          τα RS είναι ένα σκαλοπάτι πάνω απο τις Μ... η Μ3 CSL ήταν αντίστοιχα των RS

                          μαρκετινίστικα μιλόντας:

                          Το Α3 3.2 έχει αντίπαλο την 135 και αν φοράει S-Line τότε την BMW 135 M-Technic Paket
                          Το S3 δεν έχει αντίπαλο
                          Το Α4 3.2 έχει την 335 κι αν φοράει S-Line τοτε M-Technic Paket αντίστοιχα...
                          Το S4 έχει αντίπαλο την Μ3
                          Το RS4 δεν έχει αντίπαλο
                          Το S6 έχει την Μ5 θα βρει προφανώς κάποια έκδοση της νέας 5άρας (πχ με τον 4.4 και τα 400 άλογα)
                          Το RS6 δεν έχει αντίπαλο

                          Η Audi δημιούργησε την σειρά S λόγο ανάγκης ανταγωνισμού των Μ
                          Η RS είναι για race sport καταστάσεις, δηλαδή μπαίνεις πίστα και ξεκ...

                          έτσι μου φαίνεται εμένα... λοιπόν δεν με πολυενδιαφέρει όμως ούτε αυτό γιατί πάλι θα αρχίσει η κόντρα στυλ ποιός είναι καλύτερος

                          το ότι η BMW είναι καλύτερη σε αυτή την κατηγορία πολλές φορές (Μ έναντι S) δεν σημαίνει ότι δεν ανταγνωνίζονται

                          η δε M5 έχει φάτσα κάρτα το S6 αφού φοράνε 5λιτρο V10 και τα δύο
                          η Μ3 φορούσε μέχρι πρότεινως 3.κάτι οπότε η Audi είχε προβάδισμα κυλίνδρων
                          μετά, τώρα δηλαδή, έβγαλε κι αυτή V8 αλλά η Audi το ξανάλλαξε το τροπάριο με 3Κ....................

                          ατελείωτη συζήτηση.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mamias last edited by

                            Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
                            εγω ξερω οτι καθε φορα που βγαζουν δυνατοτερο κινητηρα,δημιουργουν κ νεα ονομασια..απο τα σ στα ρσ κ μετα σρσ κ παει λεγοντας..
                            το ιδιο κανουν κ οι ισπανοι..φρ,μετα κουπρα κ τωρα κουπρα ρ..ποιος ξερει,αν βαλουν κ τον 2.5λτ να την ονομασουν κουπρα φρ..ου φρου κ αρωματα..
                            εδω παντως που ειμαι,εχω δει αρκετα ρσ6,λιγοτερα σ6,πολυ λιγα ρσ4 κ κανενα σ4..κ αυτο γιατι αντι των σ4,αγοραζουν πετρελαιο(ως λογικοι ανθρωποι!!)..

                            Λογικό είναι αυτό που λες και ισως κάποια στιγμη θα μπορουσαν οι εταιριες να βελτιώσουν λίγο τις ικανότητές τους στα 'βαφτίσια' και να δινουν γιατι οχι και πιο εμπνευσμενα ονοματα.
                            Προσωπικά δεν μου αρέσουν όλες αυτες οι ονομασίες s, rs, cupra r κτλ, γιατι μου θυμιζουν δεκαετια 80 και παρακμιακα συνοικιακα βελτιωτικα μαγαζια. Θα ηθελα πιο εμνευσμένες ονομασιες, αλλα επι της ουσιας για τους οδηγους-αγοραστες ειναι πολυ καλο να εξελισσονται συνεχως νεες εκδοσεις εστω και αν οι κωδικοι τους δεν ειναι ευηχοι η μπερδευουν

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kavoyras last edited by

                              Ο χρήστης mamias έγραψε:

                              Λογικό είναι αυτό που λες και ισως κάποια στιγμη θα μπορουσαν οι εταιριες να βελτιώσουν λίγο τις ικανότητές τους στα 'βαφτίσια' και να δινουν γιατι οχι και πιο εμπνευσμενα ονοματα.

                              εδώ η BMW και mercedes είχαν καθιερώσει τα νούμερα μετά τον κωδικό του μοντέλου να υποδηλώνουν κυβισμό:
                              316 = 3 άρα με 1600 κυβικά μηχανή
                              C200 = C-class με 2.0lt μηχανή

                              αν έχουμε χάσει τη μπάλα με τα S-RS, τότε τι να πούμε για την 325 πχ που είναι 3.0lt όπως και η 330 ή που η 118 και 120 είναι και οι 2 2.0lt με διαφορετική ισχύ ή που (ακόμα χειρότερα) η C160-C180-C200-C230 (αν και 230 υπήρχε στο προηγούμενο μοντέλο W211) είναι όλες 1.8lt με διαφορετικές ιπποδυνάμεις ή και για να το 'ξεφτυλίσουμε' που η C230 (η προηγούμενη) αρχικά ήταν 2.4lt με 204 ίππους και μετά έγινε 1800cc με 192???

                              Γενικότερα έχουμε χάσει τη μπάλα με τις ονομασίες, αλλά είμαι offtopic και σταματώ εδώ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                gusgus last edited by

                                Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

                                Λογικό είναι αυτό που λες και ισως κάποια στιγμη θα μπορουσαν οι εταιριες να βελτιώσουν λίγο τις ικανότητές τους στα 'βαφτίσια' και να δινουν γιατι οχι και πιο εμπνευσμενα ονοματα.

                                εδώ η BMW και mercedes είχαν καθιερώσει τα νούμερα μετά τον κωδικό του μοντέλου να υποδηλώνουν κυβισμό:
                                316 = 3 άρα με 1600 κυβικά μηχανή
                                C200 = C-class με 2.0lt μηχανή

                                αν έχουμε χάσει τη μπάλα με τα S-RS, τότε τι να πούμε για την 325 πχ που είναι 3.0lt όπως και η 330 ή που η 118 και 120 είναι και οι 2 2.0lt με διαφορετική ισχύ ή που (ακόμα χειρότερα) η C160-C180-C200-C230 (αν και 230 υπήρχε στο προηγούμενο μοντέλο W211) είναι όλες 1.8lt με διαφορετικές ιπποδυνάμεις ή και για να το 'ξεφτυλίσουμε' που η C230 (η προηγούμενη) αρχικά ήταν 2.4lt με 204 ίππους και μετά έγινε 1800cc με 192???

                                Γενικότερα έχουμε χάσει τη μπάλα με τις ονομασίες, αλλά είμαι offtopic και σταματώ εδώ.

                                Υποτίθεται αυτή η λογική αντικατοπτρίζει την ιπποδύναμη που θα περίμενε κανείς από έναν τυπικό κινητήρα Χ κυβικών εκατοστών - και έγινε απαραίτητη όταν δημιουργήθηκαν υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες με λιγότερα κυβικά και ίδιοι κινητήρες (σε κυβισμό) με διαφορετικές ρυθμίσεις. Συμφωνώ ότι κάπου το έχουν χάσει

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  technik last edited by

                                  Ο μόνος -ασφαλής- τρόπος για να μάθεις τα κ.εκ. μιας BMW είναι να κοιτάς κάτω από το πλαινό φλάς. Εκεί αναγράφεται κανονικά, αλλά μόνο σε κινητήρες μεγάλου κυβισμού. Στο ίδιο σημείο η Audi αναγράφει τη διάταξη και τους κυλίνδρους του μοντέλου.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cpp last edited by

                                    Εγώ οσες φορές είμαι στην αγορά αυτοκινήτου, το αντίστοιχο audi λόγω turbo και τετρακίνησης είναι πιο φθηνό σε σχέση με το αντίστοιχο BMW και για μένα αυτό ειναι πολύ σημαντικό.
                                    Συγκρίνοντας 2.0ΤQ με 320 το BMW υστερούσε σε τέχνικά χαρακτηριστικά και έπρεπε να ανέβεις σε 325 ή 330 εκεί όμως ξέφευγεις στα λεφτά.

                                    Το s4 κάνει 70k, η 335 62κ και η Μ3 87Κ.

                                    Δεν είχα ποτε bmw και δεν ψήνομαι κιόλας

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Q
                                      qsisvts last edited by

                                      Ο χρήστης cpp έγραψε:

                                      Το s4 κάνει 70k, η 335 62κ και η Μ3 87Κ.

                                      Δεν είχα ποτε bmw και δεν ψήνομαι κιόλας

                                      εκει ειναι απο τις λιγες περιπτωσεις που το audi ειναι πιο ακριβο και το οτι ειναι πιο 'ιδιαιτερο' μοντελο παιζει το ρολο του (πχ το s3 δεν ειναι πιο ακριβο απο 130, λογω 2λιτροτητας, δεν ειναι καν πιο ακριβο απο Α3 3.2 )

                                      επισης ειναι και πιο γρηγορο και το μοτερ του πιο ζμπορ και ας εχει κομπρεσσορα

                                      ο,τι γουσταρει κανει η audi.. και εχει παντου καλα μοτερ και καρβουνο να τα βαλει να καινε

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cpp last edited by

                                        Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                                        Το s4 κάνει 70k, η 335 62κ και η Μ3 87Κ.

                                        Δεν είχα ποτε bmw και δεν ψήνομαι κιόλας

                                        εκει ειναι απο τις λιγες περιπτωσεις που το audi ειναι πιο ακριβο και το οτι ειναι πιο 'ιδιαιτερο' μοντελο παιζει το ρολο του (πχ το s3 δεν ειναι πιο ακριβο απο 130, λογω 2λιτροτητας, δεν ειναι καν πιο ακριβο απο Α3 3.2 )

                                        επισης ειναι και πιο γρηγορο και το μοτερ του πιο ζμπορ και ας εχει κομπρεσσορα

                                        ο,τι γουσταρει κανει η audi.. και εχει παντου καλα μοτερ και καρβουνο να τα βαλει να καινε

                                        Θες πες με ελληνάρα, πες με κάφρο, αν άλλαζα τώρα αυτοκίνητο S4, 335, M3 θα ήταν στην λίστα.
                                        Πάω για σκι, έχω παιδί, κουβαλάω από καρότσια μέχρι λάδια θέλω χώρους και τετρακίνηση
                                        Παίρνει προβάδισμα το avant και η M3 μένει πίσω σε αυτή την σύγκριση και είναι πιο ακριβή 17Κ. Γιατί να μην τα σώσω και να κάνω την δουλεία μου και ας μην έχω τα παραπάνω γκάζια της Μ3?.
                                        Σε BMW θα μου πεί ο αντίλογος χτύπα την 335.
                                        Σε αυτή την σύγκριση είναι πιο φθηνή με την πρώτη ματιά αλλά το S4 θέλει πολύ λίγα extra ενώ η 335 χρειάζεται πιο πολλά και θα πλησιάσει πολύ σε τιμή. Δεν με νοιάζει τι κάνουν στις πίστες αλλά χαζεύω μετά στα prospectus τις επιδόσεις και αυτό που ονομαστικά δίνουν με κερασάκι το 5.1 του S4 (άσχετα αν βγαίνει ή δεν βγάινει στο δρόμο) μου κάνει κλικ.
                                        Παω μια βόλτα στην έκθεση και με την γυναίκα να τα δει, σου λέει πολυφορεμένα τα BMW και καταλήγεις!

                                        Aυτό θα είναι μελλοντικό επεισόδιο φαντάζομαι και το έχω κάνει ήδη παίξει μια φορά με υποψήφια τότε
                                        320ix Station vs A4 2.0TQ Avant vs 330ix Station

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          technik last edited by

                                          Οι station BMW-Merk δε βλέπονται, ειδικά οι δεύτερες!
                                          Σε αντίθεση με τα Avant που είναι πανέμορφα, πιο όμορφα και από τα Sedan. Δείτε πόσα Avant & Sedan (αναλογία) πουλάει η Audi σε ολόκληρη την Ευρώπη και αμέσως γίνεται αντιληπτό αυτό που λέω

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Q
                                            qsisvts last edited by

                                            Ο χρήστης technik έγραψε:
                                            Οι station BMW-Merk δε βλέπονται, ειδικά οι δεύτερες!
                                            Σε αντίθεση με τα Avant που είναι πανέμορφα, πιο όμορφα και από τα Sedan. Δείτε πόσα Avant & Sedan (αναλογία) πουλάει η Audi σε ολόκληρη την Ευρώπη και αμέσως γίνεται αντιληπτό αυτό που λέω

                                            εδω εβγαλαν το rs6 σε avant και ακομα να περιμενουμε το σενταν

                                            ή τα προ-προηγουμενα s4, rs4 που για να παρεις το γρηγορο επρεπε να εχεις νεκροφορα..

                                            σε station μονο audi και αλφα βλεπονται

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 3 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr