-
Ο χρήστης vartan έγραψε:
Τις μέρες που μου κρατήσανε το Audi στο συνεργείο μου είχανε δώσει ως αντικατάσταση μια BMW 320 του 2006 αυτόματη με τα 143 άλογα όμως.Σε σχέση λοιπόν με το αυτοκίνητο μου η BMW είχε σαφώς καλύτερο τιμόνι πράγμα που μου άρεσε πολύ αλλά και πιο καλή ποιότητα κύλισης(αν και η 3άρα είχε τις 16άρες ζάντες και απλή ανάρτηση ενώ το δικό μου έχει τις 17άρες και σπορ ανάρτηση).Από οδική συμπεριφορά μπορώ να πω ότι τα χαμόγελα που σου προσφέρει ακόμα και με αυτά τα άλογα είναι πολλά...πραγματικά πολύ άμεση.Ο κινητήρας αρκετά καλός για ατμοσφαιρικός αλλά σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο κατάφερα να κάψω για 100 χλμ,20lt(!)βενζίνης πράγμα που το θεωρώ πάρα πολύ.Βέβαια,δε λέω ότι δεν το πάτησα αλλά δεν το είχα και όλη την ώρα με το γκάζι στο πάτωμα..
Τώρα σε σύγκριση με το Audi πιστεύω ότι υπερέχει το δικό μου αυτοκίνητο σε σχέση με την 3άρα,κάτι που είναι λογικό λόγω τούρμπο και τετρακίνησης.Στην ποιότητα είναι ίδια,ενώ στους χώρους πάλι υπερέχει ελαφρά το Α4.Διευκρινίζω ότι η σύγκριση γίνεται στο προηγούμενο μοντέλο που έχω και στην 3άρα πριν το facelift.
Με τα σημερινά δεδομένα και με τις βελτιώσεις των μοντέλων,το θέμα είναι ότι αν δεν υπάρχει δυνατότητα απόκτησης του quattro και δεν υπάρχει και θέμα χώρων θα επέλεγα σήμερα την 3άρα...γιατί τίποτα δεν είναι καλύτερο από το να χαμογελάς!!!!Φαντάσου πλέον ότι η 320i έχει κινητήρα με 170 άλογα και πολύ χαμηλή κατανάλωση για τη κατηγορία της, περίπου 10λτ/100κμ.
-
ποσο πιο βαρια ειναι η 3αρα απο το δικο σου νικο?
-
κατω απο τα 10λιτρ ειναι η καταναλωση.
εδω εχω εγω με το μοντελο το πρωτο 9,6 σε συνθηκες πολης...
-
@Nikos
Πιστευω οτι με μια 320i fl θα εισαι απολυτα καλυμμενος.
Το θεμα ομως που θα ειχα εγω τουλαχιστον στην θεση σου, ειναι οτι προκειται
για ενα αυτοκινητο το οποιο πλεον αλλαζει συντομα.
Το κακο βεβαια ειναι οτι αυτο το 'συντομα' θα ειναι το λιγοτερο
σε 1.5 χρονο απο τωρα...Το επισης χειροτερο -για τους υπολοιπους - ειναι οτι με τους νεους τουρμπατους (ειδικα ο 2λιτρος) θα ισοπεδωσει τον ανταγωνισμο, κανοντας ενα απιστευτο συνολικα comeback...Θελει ομως αναμονη και υπομονη. -
Μιλάμε για πόλη...
ΑΘΗΝΑ ΕΞΑΡΧΕΙΑ -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@Nikos
Πιστευω οτι με μια 320i fl θα εισαι απολυτα καλυμμενος.
Το θεμα ομως που θα ειχα εγω τουλαχιστον στην θεση σου, ειναι οτι προκειται
για ενα αυτοκινητο το οποιο πλεον αλλαζει συντομα.
Το κακο βεβαια ειναι οτι αυτο το 'συντομα' θα ειναι το λιγοτερο
σε 1.5 χρονο απο τωρα...Το επισης χειροτερο -για τους υπολοιπους - ειναι οτι με τους νεους τουρμπατους (ειδικα ο 2λιτρος) θα ισοπεδωσει τον ανταγωνισμο, κανοντας ενα απιστευτο συνολικα comeback...Θελει ομως αναμονη και υπομονη.γνωριζετε καποια τεχνικα χαρακτηριστικα αυτου του κινητηρα που θα ''ισοπεδωσει τον ανταγωνισμο κανοντας συνολικα μια απιστευτη επιστροφη''?επειδη ρωτησα στο θεμα της b.m.w. κ δεν γνωριζουν..οποτε ισως μπορειτε να με ενημερωσετε αν γνωριζετε κατι παραπανω..
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Εντυπώσεις από την οδήγηση της 159 TBi, εδώ.
Μου άρεσε το σχόλιό σου για την κατανάλωσή της στο αντίστοιχο θέμα δοκιμής της: 'Κατανάλωση δεν μέτρησα, δεν έχει νόημα στην παρούσα φάση άλλωστε..'
Βλέπεις, είναι κάμποσα τα καύσιμα......καμιά 15 l/100Km ίσως (?)....
+bugs bunny
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Εντυπώσεις από την οδήγηση της 159 TBi, εδώ.
Μου άρεσε το σχόλιό σου για την κατανάλωσή της στο αντίστοιχο θέμα δοκιμής της: 'Κατανάλωση δεν μέτρησα, δεν έχει νόημα στην παρούσα φάση άλλωστε..'
Βλέπεις, είναι κάμποσα τα καύσιμα......καμιά 15 l/100Km ίσως (?)....
Γενικώς όταν πληρώνει άλλος, δεν μετράω την κατανάλωση!
Κατά δεύτερον, όπως είπα και αλλού, οποιαδήποτε μέτρηση όσο το αυτοκίνητο στρώνεται και οδηγείται 'παράξενα' δεν έχει για μένα κανένα νόημα.η brera που οδηγησα παντως εγω με το ιδιο μοτερ, ειχε 19,1 μεση
και ηταν στο στρωσιμο, αλλα θα ξαναρωτησω να δω μηπως εχει πεσει -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ποσο πιο βαρια ειναι η 3αρα απο το δικο σου νικο?~100kg...αλλά έχει όμως εντελώς διαφορετικό σασμάν απ'ότι βλέπω εκτός αν κόβουν ΤΟΣΟ πολύ τα 18άρια πράγμα που μου φαίνεται απίθανο.
-
Πάντως παιδια σε 320d με 18αρες (255 πίσω), τραβούσε απίστευτα, με πολυ χαμηλη καταναλωση ακόμη και στο σκίσιμο, αν και το συγκεκριμένο φορούσε προγραμμα για 180-190 ps . Τα ελαστικά ήταν runflat ! Ότι πρέπει για οικογενειακό αυτοκίνητο αλλά δυστυχως στους Αθηναίους δεν επιτρέπεται. Πραγματικά κρίμα..
Φίλε Νίκο πάντως αν μπορούσα να συμβιβαστω με τους χώρους της 120i μεχρι να έρθει ο νέος κινητηρας στην 3αρα , θα το έκανα σίγουρα. Πιστεύω εκεί θα δείς μεγαλη διαφορα. Πάντως αν υπηρχε η δυνατότητα να παρεις την diesel, θα στο προτεινα να το εκανες αμέσως!Υ.Γ. Δυστυχως δεν εχω μπει σε ατμοσφαιρικη 320 για να συγκρινω, μόνο με 2,0 FSI passat, όπου το 320d του ριχνει πολύ ξύλο, ειδικά στα πολλά, τουλάχιστον απ ότι κατάλαβα
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
....η brera που οδηγησα παντως εγω με το ιδιο μοτερ, ειχε 19,1 μεση
και ηταν στο στρωσιμο, αλλα θα ξαναρωτησω να δω μηπως εχει πεσει......ασχολίαστο.....
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
....η brera που οδηγησα παντως εγω με το ιδιο μοτερ, ειχε 19,1 μεση
και ηταν στο στρωσιμο, αλλα θα ξαναρωτησω να δω μηπως εχει πεσει......ασχολίαστο.....
μου φαινεται υπερβολικο ακομα και για αλφα..
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
....η brera που οδηγησα παντως εγω με το ιδιο μοτερ, ειχε 19,1 μεση
και ηταν στο στρωσιμο, αλλα θα ξαναρωτησω να δω μηπως εχει πεσει......ασχολίαστο.....
Καλά αυτό δεν είναι τίποτα...τις προάλλες που πήρα το Daihatsu Cuore ενός φίλου είχε μέση 14,7λτ
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
@Nikos
Πιστευω οτι με μια 320i fl θα εισαι απολυτα καλυμμενος.
Το θεμα ομως που θα ειχα εγω τουλαχιστον στην θεση σου, ειναι οτι προκειται
για ενα αυτοκινητο το οποιο πλεον αλλαζει συντομα.
Το κακο βεβαια ειναι οτι αυτο το 'συντομα' θα ειναι το λιγοτερο
σε 1.5 χρονο απο τωρα...Το επισης χειροτερο -για τους υπολοιπους - ειναι οτι με τους νεους τουρμπατους (ειδικα ο 2λιτρος) θα ισοπεδωσει τον ανταγωνισμο, κανοντας ενα απιστευτο συνολικα comeback...Θελει ομως αναμονη και υπομονη.γνωριζετε καποια τεχνικα χαρακτηριστικα αυτου του κινητηρα που θα ''ισοπεδωσει τον ανταγωνισμο κανοντας συνολικα μια απιστευτη επιστροφη''?επειδη ρωτησα στο θεμα της b.m.w. κ δεν γνωριζουν..οποτε ισως μπορειτε να με ενημερωσετε αν γνωριζετε κατι παραπανω..
Ναι, και θα τα πω ελπιζοντας να μιλαμε στον ενικο απο εδω και στο εξης... ,
Προκειται για 2λιτρο 4κυλινδρο με στοβιλοσυμπιεστη (turbo), αμεσου ψεκασμου
με αποδοση γυρω στους 220ιππους. Μολις βρω το Γερμανικο link, οπου πληροφορηθηκα
τα παραπανω, θα το παραθεσω. -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
ποσο πιο βαρια ειναι η 3αρα απο το δικο σου νικο?
~100kg...αλλά έχει όμως εντελώς διαφορετικό σασμάν απ'ότι βλέπω εκτός αν κόβουν ΤΟΣΟ πολύ τα 18άρια πράγμα που μου φαίνεται απίθανο.
μονο τοσο λιγο? περιμενα 200+
αρα δε θα χετε και καμια τρελη διαφοα -
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Εντυπώσεις από την οδήγηση της 159 TBi, εδώ.
Μου άρεσε το σχόλιό σου για την κατανάλωσή της στο αντίστοιχο θέμα δοκιμής της: 'Κατανάλωση δεν μέτρησα, δεν έχει νόημα στην παρούσα φάση άλλωστε..'
Βλέπεις, είναι κάμποσα τα καύσιμα......καμιά 15 l/100Km ίσως (?)....
Βαλε κι ενα 3 μπροστα στα 15 να γινεις πιο ρεαλιστικος...
-
για πες εσυ παχο ποσχο καιει η μπορουχα σου.. (του αδερφου σου δλδ)
αλλα πες αληθεια, μην παραμυθιασεις τον κοσμακη -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Το επισης χειροτερο -για τους υπολοιπους - ειναι οτι με τους νεους τουρμπατους (ειδικα ο 2λιτρος) θα ισοπεδωσει τον ανταγωνισμο, κανοντας ενα απιστευτο συνολικα comeback...Αλφιστα κι εσεις; Πειτε τους να παρουν φορα μονο..
-
πασχο πες μου ποσο καις και βγαλε αυτο το χαζο βιντεακι που εχεις για υπογραφη , το οποιο θελει να μας πεισει οτι υπαρχει προβλημα γιατι ειναι διαφημιση και θελει να μας πουλησει τη πιπα του
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ποσο πιο βαρια ειναι η 3αρα απο το δικο σου νικο?
~100kg...αλλά έχει όμως εντελώς διαφορετικό σασμάν απ'ότι βλέπω εκτός αν κόβουν ΤΟΣΟ πολύ τα 18άρια πράγμα που μου φαίνεται απίθανο.
μονο τοσο λιγο? περιμενα 200+
αρα δε θα χετε και καμια τρελη διαφοαΈχει και διαφορετική κλιμάκωση στο σασμάν και ίσως γιαυτό μου φάνηκε πιο σβέλτο.
Οδήγησα....