-
ρε βαγκ-κα-κιουση,αφου εισαι κ γ*$#ω τα παιδια,γιατι δεν δοκιμαζεις να ''την παλεψεις'' εστω κ λιγο? οπου σταθεις κ οπου βρεθεις κ οπου σε πετυχω μηδενιζεις-θυσιαζεις τα παντα στο βωμο του βαγκ..
ελα,το ξερω οτι καταβαθος θα βρεις την χαμενη σου αντικειμενικοτητα..προσπαθησε,το ξερω οτι μπορεις!!δεν εισαι σαν αλλους!!
αλλιως προβλεπω ταινια με τιτλο
''κιουσης-εκει που ο μηδενισμος αναγεται σε τεχνη κ η αντικειμενικοτης συναντα τους δεινοσαυρους..''υ.γ.
να δουμε που παει η βεηρον σε πιστα,οπου ο δρομος δεν ειναι μονο ευθεια..
''πιστευω εις ενα θεο,βαγκελη λαμποκρατορα,μηδενιστη ορατων τε παντων κ αορατων..'' -
α! ωστε δε στριβει η veyron και στριβουν οι amg....
τετοια αντικειμενικοτητα δε θα αποκτησω ποτε..λυπαμαι
κατα τα αλλα οσοι ειναι καλοπροαιρετοι καταλαβαινουν τη πλακιτσα..
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Τα hypercars (ο αντικαταστάτης της Enzo πχ) να δούμε που θα πάνε...
Τα μονοθέσια έχουν κορυφαία ροπή για τον κυβισμό τους! Έτσι και οι Ferrari δρόμου! Και φυσικά ισχύει η αγωνιστική τεχνογνωσία! **Εγκάθετε **φίλε μου...
274 Nm απο 2.4 λιτρα σου φαινεται πολυ?
εμενα οχι..και το ταπερ απο 2 λιτρα δινει 19 κιλα.. σιγα τα αυγα..
Τα hypercars (ο αντικαταστάτης της Enzo πχ) να δούμε που θα πάνε...
εκει που εχει παει ηδη η veyron
28 κιλά από 2400 είναι πολλά!
Ελπίζω να μην πάει εκεί που είναι η Veyron με τα 1800 κιλά ( ) και τα 8000 κυβικά και 4 τούρμπο για μόλις 1000 άλογα. Αυτά η Ferrari τα βγάζει από 7000 κυβικά ατμοσφαιρικά! Ο αντικαταστάτης της Enzo δεν έχει ακόμα κλειδώσει. Είτε θα έχει 6.5 λίτρα με 900 άλογα στισ 9500 στροφές από έναν θηριώδη V12 και 1200 κιλά βάρος ή γύρω στα 1000 κιλά με 700 άλογα από έναν μικρό V8 tubro. Όπως και να έχει θα είναι ασύγκριτα ταχύτερη από τον δεινόσαυρο .
-
ρε ομορφε(ομορφος εισαι ε?μη μας βγεις κουασιμοδος ..),μου συγκρινεις σλ65 με ττρς..κ εγω σου συγκρινω βεηρον με εντζο..τη συγκριση βεηρον αεμγκε που την ειδες?
σε παρακαλω..''παλεψε την..'' οχι για σενα..για την φουκαριαρα την αντικειμενικοτητα σου..υ.γ.
φυσικα τα 28κγμ ροπης ειναι πολλα αν σκεφτεις οτι εχει κ 800 περιπου αλογα..κ ολα αυτα ατμοσφαιρικα(οπου αλογα κ ροπες ειναι συνηθως αντιστροφως αναλογα..) κ βεβαια με περιορισμους στους κανονισμους..
καποτε η φορμουλα ειχε κ 1.000-1.500 αλογα απο 1.5λτ..κ αναλογες ροπες..αλλα ηταν η εποχη της υπερτροφοδοτησης..κ ολως τυχαιως το βαγκ εκει ελαμψε..δια της απουσιας του..(σε πειραζω,μην παρεξηγηθεις!! ) -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
If 'QsisVTS'=username
then
if 'Audi' write 'amaksara'
if 'other than Audi' write 'den me peitheis oti einai kalitero apo Audi kai tha grafw sentonia gia na sto apodeiksw'καλα καλα..ειπα εγω οτι η ferrari δεν ειναι αμαξαρες και οτι τα audi ειναι καλυτερα ?
You are losing your humour...
οκ σορρυ..
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
η 458 ποσα αλογα δινει συνολο και φτανει τα 127 στο λιτρο?
Υπάρχει και site Γιώργο (http://www.ferrari.com). 570 ίππους στις 9000 στροφές από 4.5 λίτρα βγάζει.
ειναι πολλα
αυτο μαλιστα, ειναι μοτερ
απλα δεν ειχα παρει χαμπαρι οτι ανεβασε τοσο πολυ τη δυναμη της
και ασχετη ερωτηση για να κανω update τις γνωσεις μου, αφου δινει τα αλογα της στις 9Κ μεχρι πού στροφαρει?
9100 ή παει και 9500?Ε ντάξει!! Αφού εγκρίνεις θα ανοίξουν σαμπάνιες τώρα στο Μαρανέλο...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η 911 ΤΤ μια ζωή κάτω από την αντίστοιχη Ferrari ήταν σε επιδόσεις. Έτσι και η καινούρια που παρουσιάστηκε μόλις έχει 500 άλογα έναντι 570 της Ferrari. Ας πάει για ψάρεμα καλύτερα!Ε τα μεγάλα θα πάνε στα 700! Ήδη η Murcielago SV έπιασε τα άλογα της Enzo (με πολύ μεγαλύτερο βάρος και άρα πολυ πιο αργή συνολικά βέβαια). Η επόμενη γενιά θα χτυπάει 700άρια. Τα hypercars (ο αντικαταστάτης της Enzo πχ) να δούμε που θα πάνε...
Τα μονοθέσια έχουν κορυφαία ροπή για τον κυβισμό τους! Έτσι και οι Ferrari δρόμου! Και φυσικά ισχύει η αγωνιστική τεχνογνωσία! Εγκάθετε φίλε μου...
Ωπα, ωπα μισο λεπτο, θα υπερασπιστω εδω τον Qsis, γιατι ειστε αδικοι...
Αμα συγκρινουμε, θα συγκρινουμε ιδιες εποχες. Τι εκανε η 430 F1 στα ιδια λεφτα με την
997ΤΤ, ηταν καλυτερη σε επιδοσεις? Για να ακουω απαντησεις...
Επισης το ιδιο ισχυει για τον ταυροβαγγελη (Gallardo).
Για να βαλουμε μια 550-2 VB διπλα σε 430Scuderia, εκει να δεις πολεμος, αυτη ειναι συγκριση... -
στην ευθεια οχι βεβαια..η 997τ ηταν υπερταχεια(κ μπραβο της!!)..απο εκει κ περα επιδοσεις δεν ειναι μονο η επιταχυνση..
ειλικρινα θα ηθελα να δω συγκριτικο σκουντερια με μπαλμπονι..αν η μεταβαση απο την 4κινηση στην οπισθοκινηση δεν της στερει κατι στον τομεα της οδικης συμπεριφορας(μη ξεχναμε οτι σχεδιαστηκε ως 4κινητη κ οχι οπισθοκινητη) τοτε θα ειναι καλος αντιπαλος..
γνωστος μου παντως πουλησε την 997 gt3 rs για να παρει την σκουντερια..οταν εχω την ευκαιρια θα ρωτησω γιατι δεν επελεξε την μπαλμπονι..
με εβαλες σε σκεψεις κικιζα.. -
Όταν ρώτησαν τον Montezemolo γιατί δεν φτιάχνουν πιο δυνατές τις Ferrari ώστε να εξαλείψουν κάθε ίχνος ανταγωνισμού τότε αυτός απάντησε:
'Γιατί έτσι δεν θα είχε πλάκα...'
Με άλλα λόγια οι άλλοι σκίζονται για να γίνουν Ferrari (που δεν θα γίνουν τον αιώνα τον άπαντα) ενώ η Ferrari έχει χαράξει το δρόμο της και απλά που και που πετάει στην αγορά κάνα benchmark τύπου F40, Enzo κτλ, χτυπάει καμιά 5-6 πρωταθλήματα στην F1 ανά 10ετία και βγάζει και κάνα μικρό V8 για να χουν να παίζουν οι πλούσιοι αυτού του μάταιου κόσμου.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Ε ντάξει!! Αφού εγκρίνεις θα ανοίξουν σαμπάνιες τώρα στο Μαρανέλο...
ε και βεβαια εγκρινω ειναι αλλη φαση να εχεις 130 αλογα στο λιτρο, αλλα πού να ξερουν οι αλφιστι..
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Ε ντάξει!! Αφού εγκρίνεις θα ανοίξουν σαμπάνιες τώρα στο Μαρανέλο...
ε και βεβαια εγκρινω ειναι αλλη φαση να εχεις 130 αλογα στο λιτρο, αλλα πού να ξερουν οι αλφιστι..
Τι λες ρε σάτηρε?? Εμείς δεν ξέρουμε μη σου θυμίσω τώρα το Audi 80 και πάθεις jet lag?? Alba πες τουουουουου....
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Όταν ρώτησαν τον Montezemolo γιατί δεν φτιάχνουν πιο δυνατές τις Ferrari ώστε να εξαλείψουν κάθε ίχνος ανταγωνισμού τότε αυτός απάντησε:'Γιατί έτσι δεν θα είχε πλάκα...'
Με άλλα λόγια οι άλλοι σκίζονται για να γίνουν Ferrari (που δεν θα γίνουν τον αιώνα τον άπαντα) ενώ η Ferrari έχει χαράξει το δρόμο της και απλά που και που πετάει στην αγορά κάνα benchmark τύπου F40, Enzo κτλ, χτυπάει καμιά 5-6 πρωταθλήματα στην F1 ανά 10ετία και βγάζει και κάνα μικρό V8 για να χουν να παίζουν οι πλούσιοι αυτού του μάταιου κόσμου.
για να μιλησουμε και λιγο πιο σοβαρα..
κι εγω το πιστευω οτι μπορουν να βγαλουν πιο δυνατα αυτοκινητα, ομως αυτο δε νομιζω να τους συμφερει..γιατι μετα τι θα βγαλουν? θα πρεπει να δαπανουν συνεχεια τεραστια ποσα για εξελιξη..ειναι σαν τους επεξεργαστες ενα πραγμα μπορουν να βγαλουν πιο γρηογους απο αυτους που ηδη υπαρχουν , παρολα αυτα προτιμουν να σε βαλουν να χρυσοπληρωσεις τους τωρινους να βγαλουν κι αυτοι κανα φραγκο..απο θεμα αξιοπιστιας ομως δε θεωρεις οτι υπαρχει θεμα?
ποσο πιο πανω απο τις 9000 rpm να φτασει ενα αυτοκινητο παραγωγης?ΥΓ για το απο πανω..
φτανει πια με τη παρελθοντολαγνεια..
αντι να παρετε παραδειγμα απο τη ferrari που ειναι κορυφαια εσεις αυτοβαφτιζεστε κορυφαιοι.. -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Όταν ρώτησαν τον Montezemolo γιατί δεν φτιάχνουν πιο δυνατές τις Ferrari ώστε να εξαλείψουν κάθε ίχνος ανταγωνισμού τότε αυτός απάντησε:
'Γιατί έτσι δεν θα είχε πλάκα...'
Με άλλα λόγια οι άλλοι σκίζονται για να γίνουν Ferrari (που δεν θα γίνουν τον αιώνα τον άπαντα) ενώ η Ferrari έχει χαράξει το δρόμο της και απλά που και που πετάει στην αγορά κάνα benchmark τύπου F40, Enzo κτλ, χτυπάει καμιά 5-6 πρωταθλήματα στην F1 ανά 10ετία και βγάζει και κάνα μικρό V8 για να χουν να παίζουν οι πλούσιοι αυτού του μάταιου κόσμου.
για να μιλησουμε και λιγο πιο σοβαρα..
κι εγω το πιστευω οτι μπορουν να βγαλουν πιο δυνατα αυτοκινητα, ομως αυτο δε νομιζω να τους συμφερει..γιατι μετα τι θα βγαλουν? θα πρεπει να δαπανουν συνεχεια τεραστια ποσα για εξελιξη..ειναι σαν τους επεξεργαστες ενα πραγμα μπορουν να βγαλουν πιο γρηογους απο αυτους που ηδη υπαρχουν , παρολα αυτα προτιμουν να σε βαλουν να χρυσοπληρωσεις τους τωρινους να βγαλουν κι αυτοι κανα φραγκο..απο θεμα αξιοπιστιας ομως δε θεωρεις οτι υπαρχει θεμα?
ποσο πιο πανω απο τις 9000 rpm να φτασει ενα αυτοκινητο παραγωγης?Τι με ρωτάς τώρα...?? Αν χαλάνε γιατί δεν έχεις δει να κυκλοφορούν πολλά?? Όταν πάρω μια (δηλ λογικά ποτέ!!) θα σου πω. Ε κάποια στιγμή ούτως ή άλλως θα έρθει ο κορεσμός για όλους. Δεν γίνεται να βγουν αυτοκίνητα, έστω supercars, που να είναι 2000Hp. Θέμα χρόνου είναι! Αλλά εμείς λογικά δεν θα προλάβουμε γιατί με κάτι πρόχειρους υπολογισμούς και αν όλα πάνε καλά έχω άλλα 50 χρόνια ζωής (για να φτάσω 75 και να πάω πλήρης ημερών) και ίσα ίσα θα μας φτάσει το πετρέλαιο μέχρι τότες. Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα...
-
ρωταω κατα ποσο ειναι εφικτο ενα αυτοκινητο παραγωγης που στροφαρει 10.000 στροφες πχ να βγαλει εστω και 200.000 χλμ..
σιγουρα θα υπαρχει καποιο θεματακι και θα ηθελα καποιος με γνωσεις να μας εδινε τα φωτα του..
επισης θα ηθελα να μαθω αν με καποιο (μεγαλο προφανως) κοστος εξελιξης θα μπορουσαμε να δουμε αυτοκινητα παραγωγης με ακομα μεγαλυτερο στροφαρισμα..
-
μα ηδη εχουν αποφασισει ποια θα ειναι η νεα πορεια της εταιριας οσον αφορα την εξελιξη των μοντελων της.θα ειναι το μειωμενο βαρος βασει του κανονα millechili(1.000κγ)..επειδη ακριβως βλεπουν οτι αν συνεχισουν ετσι θα φτασουν σε μια δεκαετια τα 1.500 αλογα!
οταν παντως σε αγωνες αντοχης(υπαρχει λογος που ονομαζονται ετσι) υπηρξαν κ υπαρχουν αυτοκινητα με 10-11-12.000στρ/λ,δεν νομιζω οτι ειναι κατι αδυνατο(προσοχη,δεν λεω οτι ειναι ευκολο) να αγγιξουν αυτους τους αριθμους αυτοκινητα σαν τα φερραρι κ λαμπο κ χοντα..
η χοντα παντως ειχε κατι σιβικ κ crx της spoon αν θυμαμαι καλα που γυριζαν στις 11(η 12 δεν θυμαμαι αυτη τη στιγμη).000στρ/λ..αλλα δεν ηταν μαζικης παραγωγης..(ποσο μαζικης παραγωγης θεωρειται μια φερραρι η μια λαμπο?για μενα ελαχιστα αλλα μπορει κ να λανθανω) -
οσο περιορισμενο και να ειναι δε μπορουν να βγαλουν αυτοκινητο που καθε λιγες χιλιαδες χλμ θελει ρεκτιφιε για αυτο λεω..
η 430 του sv2 αν θυμαμαι καλα εχει περασει τα 100.000 χλμδε γινεται καθε λιγο και λιγακι να εισαι στο συνεργειο ειδικα αν εχεις σκασει τοσα λεφτα..
αλλο τα αγωνιστικα που μετα απο εναν αγωνα πετας το μοτερ τους , για αυτο επιμενω στο διαχωρισμο αυτο, οχι γιατι εχω καποια εμπαθεια -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ρωταω κατα ποσο ειναι εφικτο ενα αυτοκινητο παραγωγης που στροφαρει 10.000 στροφες πχ να βγαλει εστω και 200.000 χλμ..σιγουρα θα υπαρχει καποιο θεματακι και θα ηθελα καποιος με γνωσεις να μας εδινε τα φωτα του..
επισης θα ηθελα να μαθω αν με καποιο (μεγαλο προφανως) κοστος εξελιξης θα μπορουσαμε να δουμε αυτοκινητα παραγωγης με ακομα μεγαλυτερο στροφαρισμα..
Ναι σιγά μην βγάλουν και Ferrari Taxi!! Τι 200000χλμ μου λες?? Έχεις δει πολλούς ιδιοκτήτες να πιάνουν τέτοια νούμερα με αυτά τα αυτοκίνητα??
ΥΓ: για ποια παρελθοντολαγνεία μιλάς?? Δεν καταλαβαίνω... Ή μηπως να πιάσουμε τα turbakia (και του gruppo φυσικά) για να δούμε τρελά νούμερα σε ίππους ανά λίτρο?? Η μαγκιά είναι στην ατμόσφαιρα whether we like it or not my friend...
-
καλα ας ειναι οπου θελει η μαγκια , στην πραξη σε πιο κατω κατηγοριες εγω βλεπω αλλα , αλλα δεν ειναι εκει το θεμα μας
το θεμα που εθιξες μου κανει τεραστια εντυπωση..
γιατι παρακαλω να μη βγαζουν πολλα χλμ οι ferrari?
αν εγω τη παρω σημαινει οτι δε μπορω να τη χρησιμοποιω συνεχεια και για πολλα χρονια? θα τρελαθουμε τελειως???δλδ αν εσενα σου εσπαγε το μοτερ στα 100 χιλιαρικα θα το δεχοσουν ετσι επειδη ειναι ferrari και οχι ταξι???
-
για μενα η μαγκια ειναι στο αποτελεσμα..η δυσκολια ειναι στην ατμοσφαιρα..
οπως κ να εχει στεφανε δεν ξερεις μια..η βαγκ ειανι η απολυτη κ αδιαμφισβητιτη κορυφη..παρε τωρα το κακασχημο κουβαδακι σου με τον ασθενικο κινητηρα που δεν τραβαει μια κ αλλου..εκτος κ αν θελεις να μεινεις με την υπερπαραγωγη αυτοκινητου που ονομαζεται q5..
πλακα κανω,λεω να μπω κ εγω λιγο στο ρολο του βαγκελο-αλφαδιου..
βασικα δεν μου κανει..μου πεφτει στενος..υ.γ.
αληθευει οτι οι φερραρι δεν εχουν πολλα χλμ..ο γνωστος μου πωλησε 360 μοντενα με 5.000χλμ για να παρει την 997 gt3 rs..την οποια βεβαια την αντικατεστησε με φ430 σκουντερια ..
στην ιταλια τουλαχιστον τετοια αυτοκινητα δεν τα εχουν για καθημερινα,τα εχουν για σαββατοκυριακα κ βολτες κ συνηθως trackdays..τωρα αν εσυ θελεις να εχεις για καθημερινο ενα τοσο οικονομικο αυτοκινητο,δικαιωμα σου..μπορεις αν θελεις να το πας κ σε παραλια σερνωντας φουσκωτο!!μη ξεχασεις βεβαιως να του βγαλεις το σημα κ να του βαλεις πανω αλλο,γερμανικης καταγωγης,για να μην αισθανεσαι κ συμπλεγματα κατωτεροτητας!! -
τι λετε ρε παιδια??? αν ειχα τετοιο αυτοκινητο θα ζουσα μεσα του
κι ας ηταν ιταλικο
δε καταλαβαινω τι λογικη να εχεις ενα τετοιο τερας (και τα λεφτα να το συντηρεις) και να καθεσαι να το βλεπεις..
και στο ψιλικατζιδικο με αυτο θα πρεπει να πηγαινεις(να κανεις και καμια βολτουλα να το ζεστανεις και να το κρυωσεις... )
Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)