-
-
-
-
Το Daewoo Captiva με γωνίες η το παλιό Vectra με φτηνή τετρακινηση ?
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Το Daewoo Captiva με γωνίες η το παλιό Vectra με φτηνή τετρακινηση ?Μα τι επιμονη ειναι αυτη πια....
Το 9-3 λοιπον βασιζετε στην πλατφορμα Epsilon της GM, οπως και το Vectra..Σε αντιθεση με αυτο ομως ειχε επανασχεδιαστει σε διαφορα σημεια αποκλειστηκα απο την Saab (πχ αποκλειστικο συστημα πισω αναρτησης (ReAxs), οπτικες καλοδιωσεις κα). Το πατωμα του νεου Insignia (Epsilon II) αποτελει εξελιξη αυτης της πλατφορμας...Αν ολα τα παραπανω εξακολουθουν να φανταζουν παλιο Vectra τοτε το ιδιο πρεπει να ισχυει και για το Α4/3/C-Class αφου κανενα δεν σχεδιαστηκε απο λευκο χαρτι... -
** edit mod**
-
ρε σεις εγω ζητησα την αποψη σας οχι οτι να ΄ναι. Ειναι καλα αμαξια? αξιζει να αγορασεις καποιο απο αυτα?
-
γιατι απεκλεισες πιο mainstream επιλογες?
απο περιεργεια..
** edit mod**
ανασκευαζω..
@ μοντεκαρλομην κρινεις μια 4κινηση απο το κοστος της..
-
Για ποιό Cadillac SRX ενδιαφέρεσαι? Το απλό που είναι προσθιοκίνητο ή το 4wd. Το ατμοσφαιρικό 3.0v6 ή το καινούργιο 2.8 TURBO, αν είναι διαθέσιμο? Έχει διαφορά.
Πάντως, ενώ έχει καλό κράτημα και σχετική άνεση, υπολλείπεται σε οικονομία, απόδοση αυτόματου κιβωτίου αλλά και επιδόσεων (το ατμοσφαιρικό).
Ίσως καλύτερα να δεις και το Λέξους RX450h. Πιο πολυτελές, πιο άνετο, 20% πιο οικονομικό, φορολογική ατέλεια, βάλε και το Mark Levinson των 15 ηχείων και ξεμπέρδεψες.
cadillac και saab