-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
στις 18/10η νεα υπουργεσα ειπε αμεσως μετα την 18/10(προγραμματικες δηλωσεις). οπως και να εχει λιγες μερες ακομη και θα δουμε. η δικια μας BMW 316 του '85 αραγε τη ρυπους θα εχει?
-
Ο χρήστης ArrowsFA1 έγραψε:
Αρκεί οι ρύποι να προκύπτουν με βάσει τις εργοστασιακές προδιαγραφές και όχι τα πορίσματα του ΚΤΕΟ/κάρτας καυσαερίων....Βέβαια έτσι ξεφεύγουν τα βελτιωμένα/καγκουρεμένα αλλά είναι η μόνη 'αδιάβλητη' λύση......αλλιώς με το κατάλληλο λαδάκι στο ΚΤΕΟ/συνεργείο το Hummer μπορεί να βρεθεί να αποδίδει μόλις 150 gr/km CO2
Ενδιάμεση λύση: οι εργοστασιακές προδιαγραφές ως ελάχιστη φορολογική βάση.
Αν η ΚΕΚ δίνει μεγαλύτερες τιμές ρύπανσης από το εργοστάσιο, θα φορολογείται το ΙΧ σύμφωνα με την κατηγορία που εμπίπτει δυνάμει της ΚΕΚ. Αν η ΚΕΚ δίνει χαμηλότερη τιμή από το εργοστάσιο, θα φορολογείται με βάση την τιμή του εργοστασίου.
Τι λέτε;
ΥΓ. Πάντως, η ηλικία ως κριτήριο, όσο παρεξηγημένη και αν είναι, έχει ένα καλό: οδηγεί σε συνολική ανανέωση του στόλου....Απλά δεν πρέπει να χρησιμοποιείται με ισοπεδωτικό τρόπο, δηλαδή με τρόπο που δύο ακριβώς ίδια αυτοκίνητα να φορολογούνται διαφορετικά με μόνο κριτήριο την (τυχαία) ημερομηνία έκδοσης της άδειας κυκλοφορίας τους..
+1
Δεν τους στελνεις κανένα mail?
-
Έστειλα με τη φόρμα επικοινωνίας του Υπ.Περιβάλλοντος, αν μου απαντήσουν να μου τρυπήσεις τη μύτη!
-
Για τα παλιά αυτοκίνητα θα πρέπει να πάνε σε μια λύση όπως αυτή που πέρασε η προηγούμενη κυβέρνηση, δηλαδή με βάση τα κυβικά και την παλαιότητα του αυτοκινήτου, άντε να βρεις το CO2 σε μοντέλλα του '90 και '80 και να τα περάσεις σε βάση δεδομένων κλπ. Επίσης, το CO2 δεν μετράται όπως είναι φυσικό στον έλεγχο των καυσαερίων, οπότε η κάρτα καυσαερίων δεν το αναγράφει, τώρα άμα εμείς πρωτοτυπήσουμε και επιβάλουμε τέλη με βάση το μονοξείδιο (CO) τότε τι να πω
Στα νέα αυτοκίνητα δεν γνωρίζω εάν στην άδεια κυκλοφορίας, η οποία περιλαμβάνει και τα μόνα επίσημα στοιχεία που διαθέτει το κράτος για κάθε όχημα, αναγράφεται το CO2, αν όχι θα πρέπει να αρχίσει να αναγράφεται.
Δείτε τι κάνουν και οι 'χαζο-Βρετανοί'...
http://www.direct.gov.uk/en/Motoring/Ow ... G_10012524 -
Ο χρήστης ektoras έγραψε:
Δείτε τι κάνουν και οι 'χαζο-Βρετανοί'...
http://www.direct.gov.uk/en/Motoring/Ow ... G_10012524Kαλά, αυτοί είναι ηλίθιοι. Δεν τους έχει πει κανείς ότι όλα τα αυτοκίνητα με κινητήρες >1928cc είναι υπερπολυτελή και οι κάτοχοί τους είναι πλούσιοι, και φορολογούν αμάξια σαν το δικό μου 2λιτράκι με λιγότερα από 240 Ευρώ το χρόνο. Δεν έχουν καταλάβει ότι δεν πρόκειται περί αυτοκινήτων αλλά περί ΑΓΕΛΑΔΩΝ που θέλουν ΑΡΜΕΓΜΑ.
-
Ποιος μας είπε ότι 18 του μηνός θα μας πούνε για τα τέλη κυκλοφορίας? τα καινούργια του 2011?
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Ποιος μας είπε ότι 18 του μηνός θα μας πούνε για τα τέλη κυκλοφορίας? τα καινούργια του 2011?προγραμματικές δηλώσεις νέας κυβέρνησης. Αν δεν πουν τίποτα το συγκεκριμένο, θα ξανα-παγώσει η αγορά.
-
Στην Αγγλία το σύστημα για φορολόγηση με βάση τους ρύπους ισχύει για αυτοκίνητα από 2001 και μετά. Τα πιο πριν πληρώνουν αλλιώς, λογικά πάντως, κάτι σαν τόσο για μέχρι 1500 κυβικά και τόσο+ για πιο πάνω.
Καθώς φαίνεται ότι δεν πολυκυκλοφορούν τιμές ρύπων για τα αυτοκίνητα προ του 2001 νομίζω ότι είναι λογικό να γίνει κάτι αντίστοιχο κι εδώ.
Αν όμως χρησιμοποιηθεί η εργοστασιακή τιμή λίγη σχέση έχει με την πραγματικότητα. Η τιμή όμως που μπορεί να μετρηθεί στα ΚΤΕΟ μπορεί να υστερεί σε 'αντικειμενικότητα'... τί κάνουμε;;
Προτείνω να επιλέγουμε τη μεγαλύτερη. Και συχνούς ελέγχους στο δρόμο κι όποιος απέχει από τα καταγεγραμμένα να πληρώνει ανάλογα αλλά και να τιμωρείται. Αηδίες ξέρουμε ότι δεν θα λειτουργήσει, οι έλεγχοι δεν θα είναι συχνοί κλπ. Αν όμως έχανε τη θέση του ο υπάλληλος του δημόσιου ΚΤΕΟ (και το δικαίωμα πρόσληψής του ξανά στο δημόσιο) ή έχανε την άδεια ο ιδιωτικός σταθμός ΚΤΕΟ τότε ίσως θα ξεπερνάγαμε το θέμα της αντικειμενικότητας των μετρήσεων και το σύστημα θα λειτουργούσε. Καλό βέβαια θα ήταν να μετράνε και κανένα οξείδιο αζώτου που είναι το κακό πράμα και να μην κολλάμε στα CO και CO2... -
Εμένα έχει αρχίσει να με εκνευρίζει αυτή η μόδα με τα υβριδικά.
Δε θεωρώ μία μικρή διαφορά στους ρύπους ουσιαστικά έχουν μολύνει τα άντερα τους μεχρι αν κατασκευαστούς.Επιπλέον δε θέλω τη λέξη υβριδικό να την κολλάνε παντού
Δηλαδή τα δικά μας που ειναι start stop τι διαφορά εχουν από το honda που ειναι επικουρικός κινητήρας
Προφανώς καταλαβαίνω ότι υπάρχει διαφορά αλλά η ουσία μέσα στην πόλη είναι αυτή.
Γι αυτό και εκπέμπω θεωρίτικά μόνο 146.... γραμμάρια σε σχέση με τα 200 του προηγούμενου δίλιτρου (προηγούμενη γενιά)
Δηλαδή εγω δεν είμαι τύπου υβριδικος? -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Εμένα έχει αρχίσει να με εκνευρίζει αυτή η μόδα με τα υβριδικά.
Δε θεωρώ μία μικρή διαφορά στους ρύπους ουσιαστικά έχουν μολύνει τα άντερα τους μεχρι αν κατασκευαστούς.Επιπλέον δε θέλω τη λέξη υβριδικό να την κολλάνε παντού
Δηλαδή τα δικά μας που ειναι start stop τι διαφορά εχουν από το honda που ειναι επικουρικός κινητήρας
Προφανώς καταλαβαίνω ότι υπάρχει διαφορά αλλά η ουσία μέσα στην πόλη είναι αυτή.
Γι αυτό και εκπέμπω θεωρίτικά μόνο 146.... γραμμάρια σε σχέση με τα 200 του προηγούμενου δίλιτρου (προηγούμενη γενιά)
Δηλαδή εγω δεν είμαι τύπου υβριδικος?Πες τα Χρυσόστομε......και για diesel όμως!!
-
Όχι εσύ δεν είσαι υβριδικός είσαι οικονομικός και καθαρός.
Αντίθετα το υβριδικό Lexus των κάμποσων χιλιάδων κυβικών δεν είναι οικονομικό κι ας είναι υβριδικό!
Αυτό που πρέπει να γίνει είναι να αποσυνδεθεί η έννοια των υβριδικών (που αφορά βασικά μια διάταξη με συνεργασία δύο τύπων κινητήριων μονάδων) από το οικονομικά και καθαρά! -
Με βλέπω να το παρατάτω στην Ιπποκράτους και να λέω ότι χαρίζετε γιατί ο ΓΑΠ το απαξίωσε...
-
Και ένα ενδιαφέρον άρθρο στην ΗΜΕΡΗΣΙΑ:
http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... d=18485139
Από ότι φαίνεται αναβάλεται η εφαρμογή των τελών με βάση το CO2 για το 2010, όπως είναι φυσικό θέλει καλύτερη προετοιμασία. Όπως διευκρινίζεται στο άρθρο στοιχεία μηχανογραφημένα υπάρχουν μόνο για αυτοκίνητα μετά την 1/1/2008, ενώ για αυτοκίνητα πριν την 31/12/2001 δεν υπάρχουν οι εκπομπές ρύπων (οι Άγγλοι δεν είναι χαζοι...)
-
δεν προλαβαίνουμε ... να υπολογίσουμε 'έτσι', τα νέα τέλη, ώστε να σας πάρουμε ακόμα περισσότερα με πρόσχημα το περιβάλλον, καθίστε λίγο να τα μετρήσουμε .... να τα υπολογίσουμε, έτσι ώστε να είμαστε σίγουροι ότι θα εισπράξουμε περισσότερα μέχρι τότε ... ισχύουν οι αυξήσεις της ΝΔ
-
Είναι επειδή ξέρανε τι λεγανε προεκλογικά!!!!
ΨΕΥΤΕΣ
-
στο αρθρο της Ημερησιας δεν διευκρηνιζει αν τελικα θα ισχυσει για το 2010 το ισχυον μετρο η θα γυρησουμε στα παλια. δηλαδη ο νομος λεει οτι εαν μεσα σε 40 μερες απο το ανοιγμα της νεας Βουλης δεν ψηφηστει ή τροποποιηθει το μετρο της αποσυρσης και των ¨πρασινων τελων' τοτε αυτοματα καταργητε!!!!
λετε να παιξει κατι τετοιο? και οσοι προλαβαν να αποσυρουν εχει καλως και οι υπολοιποι του........χρονου? ΠΛΑΚΑ ΘΑ ΕΧΕΙ -
στο ELLADA, όλα είναι πιθανά .....
είτε με πράσινους είτε με κόκκινους, είτε με μπλέ ..φαντάσου όμως, να έχουν κάνει την απόσυρση ... να μην έχουν πάρει ακόμα το μηχανογραφημένο χαρτί από την νομαρχία και να καταργηθεί το μέτρο.... θα χάσουν τα χχχ €€€ από την αγορά του νέου..
-
δε μπορει να καθυστερησει για ακομα ενα χρονο το θεμα των τελων, ο κομσος πρεπει να ξερει τι θα πληρωσει τα επομενα χρονια ωστε να δει τι θα αγορασει εφοσον αποσυρει φετος. Ας πουνε απο τωρα τι κλιμακες θα ισχυοθν του χρονου αν ειναι based on CO2
-
πρώτα ο πολίτης !!!! ......
-
Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
ο κομσος πρεπει να ξερει τι θα πληρωσει τα επομενα χρονια ωστε να δει τι θα αγορασει εφοσον αποσυρει φετοςΑυτό που πρέπει σίγουρα να αγοράσει είναι μια οικογενειακή συσκευασία βαζελίνη
Τέλη κυκλοφορίας