-
Καλησπέρα σας κύριοι
ας ρωτήσω τους γνώστες
διαβάζοντας δεξιά και αριστερά μου έχει δημιουργηθεί η εντύπωση οτι το μοτερ της Μ3 Ε46 έχει κάποια διάρκεια ζωής
μάλλιστα απο αυτά που έχω διαβάσει έχω καταλήξει οτι το όριο αυτό ειναι τα 120.000 Κμ (στο περίπου πάντα)
μετά το μοτέρ θελει rebuild και η ζωή συνεχίζεταιΗ ερώτηση μου είναι αν ισχύει κάτι τέτοιο. Σαφέστατα και ειναι ενα πιεσμένο μοτέρ, αλλα μου φαίνεται κάπως η BMW να έχει βγάλει ενα μοτερ που σε κάποια χιλιόμετρα (λιγα για τέτοια αμάξι) θέλει rebuild.
Δεν μιλάω για τις πρώτες Μ3 Ε46, αλλα για τις τελευταίες μοντέλα 2005+, δηλαδή αμάξια που έχουν λύσει απο το εργοστάσιο το θέμα των μετάλων των μπιελών που έιχε προκύψει.
Επίσης το SMG τελικά αποδείχτηκε αξιόπιστο ή υπάρχουν αναφορες για smg που έβγαλαν πρόβλημα σε αμάξια εντός προδιαγραφών κατασκευαστή και χρήσης?
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
coyote εχεις απολυτο δικιο...
πχ και εγω Κερκυρα και καμμια Ιταλια μια χαρα η 3...
ισως για καποιον στα 30 και να ειναι ιδανικη η τριαρα οντως...
Ακριβώς.
Δεν υπάρχει περίπτωση...είναι ΠΟΛΥ μεγαλήστικη η 5άρα για μένα που είμαι 30...άσε που είναι πανάκριβη και πιο βαριά.
Οδήγησα τη 320i. Μου άρεσε αρκετά!
Να σας πω...ισχύει ότι αν έχεις diesel στην Αθήνα και τρακάρεις δε σε καλύπτει η ασφάλεια? Κάτι τέτοια μου έλεγε ο πωλητής.
5άρα είναι πολύ μεγαλίστική... άλλωσε σε σένα Νίκο ωφείλω ατάκα... όταν έψαχνα εγώ για αμάξι, που να τρέχεις για 5άρα και 7 άρα... θα φαίνεσαι σαν οδηγός κάποιου μέσα...
όσο για το diesel στην Αθήνα, Δεν σε καλύπτει η ασφάλεια αν κινήσει σε δρόμο εκτός αττικής οδού και σε δρόμο με σαφή κατεύθυνση προς λιμάνι... και εκεί υπάρχει το παράθυρο...
ύστερα από σχεδον 14 μήνες με πετρέλαιο στην Αθήνα και κλήση στην Αττική Οδό για ταχύτητα... σου λέω ότι πρέπει να είσαι πολύ γκαντέμης για να έχεις πρόβλημα που κυκλοφορείς ντίζελ.μετά, μπορώ να σε φέρω σε επαφή με αυτούς που φέραν το δικό μου αμάξι... στην πόρτα του σπιτιού μου... απο Γερμανία έχοντας κάνει όλη την δουλειά.
πολύ καλημερα
/g -
@dimgster: Δεν έχω διβάσει για κάτι τέτοιο. Ξέρω 2-3 ανθρώπους που έχουν ξεπεράσει τα 120.000χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα...με εξαίρεση το γνωστό προβλημα των μετάλλων στις μπιέλες. Και σε ξένα φόρουμ και στο BMW Car δνε έχω διαβάσει κάτι για συγκεκριμένη διάρκεια ζωής του κινητήρα.
Όσο για το SMG, επίσης δεν έχω διαβάσει για σοβαρά προβλήματα αξιοπιστίας. Είναι λίγο αργό και απότομο μέχρι να το μάθεις, αλλά πέρα από αυτό δεν γνωριζω κάτι άλλο αρνητικό. Βέβαια δεν είμαι και ειδικός! Θα κοιτάξω σπίτι μήπως κάποιο από τα BMW Car που έχω έχει αφιέρωμα σε Used Buy για Μ3 Ε46, να δώ τι λέει για τις βλάβες.
-
Ο χρήστης tibet έγραψε:
coyote εχεις απολυτο δικιο...
πχ και εγω Κερκυρα και καμμια Ιταλια μια χαρα η 3...
ισως για καποιον στα 30 και να ειναι ιδανικη η τριαρα οντως...
Ακριβώς.
Δεν υπάρχει περίπτωση...είναι ΠΟΛΥ μεγαλήστικη η 5άρα για μένα που είμαι 30...άσε που είναι πανάκριβη και πιο βαριά.
Οδήγησα τη 320i. Μου άρεσε αρκετά!
Να σας πω...ισχύει ότι αν έχεις diesel στην Αθήνα και τρακάρεις δε σε καλύπτει η ασφάλεια? Κάτι τέτοια μου έλεγε ο πωλητής.
5άρα είναι πολύ μεγαλίστική... άλλωσε σε σένα Νίκο ωφείλω ατάκα... όταν έψαχνα εγώ για αμάξι, που να τρέχεις για 5άρα και 7 άρα... θα φαίνεσαι σαν οδηγός κάποιου μέσα...
όσο για το diesel στην Αθήνα, Δεν σε καλύπτει η ασφάλεια αν κινήσει σε δρόμο εκτός αττικής οδού και σε δρόμο με σαφή κατεύθυνση προς λιμάνι... και εκεί υπάρχει το παράθυρο...
ύστερα από σχεδον 14 μήνες με πετρέλαιο στην Αθήνα και κλήση στην Αττική Οδό για ταχύτητα... σου λέω ότι πρέπει να είσαι πολύ γκαντέμης για να έχεις πρόβλημα που κυκλοφορείς ντίζελ.μετά, μπορώ να σε φέρω σε επαφή με αυτούς που φέραν το δικό μου αμάξι... στην πόρτα του σπιτιού μου... απο Γερμανία έχοντας κάνει όλη την δουλειά.
πολύ καλημερα
/gκι εγω αμα έχω κανέναν μεγάλο μέσα στο αμάξι οδηγό με θεωρούν.....
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
@dimgster: Δεν έχω διβάσει για κάτι τέτοιο. Ξέρω 2-3 ανθρώπους που έχουν ξεπεράσει τα 120.000χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα...με εξαίρεση το γνωστό προβλημα των μετάλλων στις μπιέλες. Και σε ξένα φόρουμ και στο BMW Car δνε έχω διαβάσει κάτι για συγκεκριμένη διάρκεια ζωής του κινητήρα.Όσο για το SMG, επίσης δεν έχω διαβάσει για σοβαρά προβλήματα αξιοπιστίας. Είναι λίγο αργό και απότομο μέχρι να το μάθεις, αλλά πέρα από αυτό δεν γνωριζω κάτι άλλο αρνητικό. Βέβαια δεν είμαι και ειδικός! Θα κοιτάξω σπίτι μήπως κάποιο από τα BMW Car που έχω έχει αφιέρωμα σε Used Buy για Μ3 Ε46, να δώ τι λέει για τις βλάβες.
Ευχαριστώ πολύ Φάνη.
-
BMW M3 Touring V10 από την Manhart, αν σας αρέσουν τα στέισον.
Με αποκλειστικό βόιδι κιτ και κινητήρα και κιβώτιο από Μ5, και επειδή η ισχύς δεν ήταν αρκετή την ανέβασαν στους 550 ίππους. Κόστος 120.000 ευρώ σε Γερμανία.
Τι κάνουν οι άνθρωποι όταν έχουν χάσει το μέτρο.http://www.automoblog.net/2009/10/13/manhart-bmw-m3-v10-touring/
-
Ο χρήστης tibet έγραψε:
5άρα είναι πολύ μεγαλίστική... άλλωσε σε σένα Νίκο ωφείλω ατάκα... όταν έψαχνα εγώ για αμάξι, που να τρέχεις για 5άρα και 7 άρα... θα φαίνεσαι σαν οδηγός κάποιου μέσα...όσο για το diesel στην Αθήνα, Δεν σε καλύπτει η ασφάλεια αν κινήσει σε δρόμο εκτός αττικής οδού και σε δρόμο με σαφή κατεύθυνση προς λιμάνι... και εκεί υπάρχει το παράθυρο...
ύστερα από σχεδον 14 μήνες με πετρέλαιο στην Αθήνα και κλήση στην Αττική Οδό για ταχύτητα... σου λέω ότι πρέπει να είσαι πολύ γκαντέμης για να έχεις πρόβλημα που κυκλοφορείς ντίζελ.Ναι ρε...ποια 5άρα...θα νομίζουν ότι κυκλοφορώ με το αυτοκίνητο του πατέρα μου
Τι εννοείς δε σε καλύπτει η ασφάλεια?? Αυτό είναι ΣΟΒΑΡΟ θέμα! ...τι παραθυράκι υπάρχει?
Εσύ έχεις diesel με Αθηναϊκές πινακίδες?
Επειδή στο 'Οδήγησα' topic είχαμε μια κουβέντα για 320i vs 325i. Η 320i (for the record) έχει 170hp και 21 κιλά ροπή ενώ η 325i 220hp και 27 κιλά ροπή.
Για να σας δώσω ένα μέγεθος κόστους (για να ξέρουμε για τι μιλάμε δηλαδή) παίζουν τα εξής:
-320i M-Pack, 18άρες, rain sensor/auto lights, xenon, light's pack, leather, PDC front/rear, metallic paint, mirrors' pack, professional RCD: € 48.895.
-320i Dynamic (dynamic edition includes: leather steering wheel, sport seats, xenon, M-Sport suspension, light's pack), 18' wheels, rain sensor/auto lights, leather, metallic paint, PDC front/rear, RCD professional, mirrors' pack: € 46.420.
-325i Dynamic (dynamic edition includes: leather steering wheel, sport seats, xenon, M-Sport suspension, light's pack), 18' wheels, rain sensor/auto lights, leather, metallic paint, PDC front/rear, RCD professional, mirrors' pack: € 54.940.Όπως βλέπετε οι διαφορές είναι ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ από πλευράς τιμής 325i με 320i χωρίς να βάλουμε στην εξίσωση τέλη κλπ...ενώ η διαφορά μεταξύ 320i M-pack & 320i Dynamic αξίζει να πας στο M-Pack.
Κάτι τελευταίο...ποια η διαφορά μεταξύ δέρματος και δερματίνης? Γιατί τόσο μεγάλη διαφορά κόστους? Το δέρμα κάνει κοντά 2.000 ενώ η δερματίνη (sensatec) 160 ευρώ.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
....Επειδή στο 'Οδήγησα' topic είχαμε μια κουβέντα για 320i vs 325i. Η 320i (for the record) έχει 170hp και 21 κιλά ροπή ενώ η 325i 220hp και 27 κιλά ροπή. ......320d με 177ΗΡ και 35,6 κιλά ροπή....
Αν δεν θέλεις ύφασμα, 2 είναι οι λύσεις: Δέρμα γνήσιο ή δέρμα+αλκαντάρα.......η δερματίνη δεν αναπνέει και δεν τη συνιστώ..
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
....Επειδή στο 'Οδήγησα' topic είχαμε μια κουβέντα για 320i vs 325i. Η 320i (for the record) έχει 170hp και 21 κιλά ροπή ενώ η 325i 220hp και 27 κιλά ροπή. ......
320d με 177ΗΡ και 35,6 κιλά ροπή....
Αν δεν θέλεις ύφασμα, 2 είναι οι λύσεις: Δέρμα γνήσιο ή δέρμα+αλκαντάρα.......η δερματίνη δεν αναπνέει και δεν τη συνιστώ..
Αlfa 159 TBi με 200 ίππους και 35 κιλά ροπή.
(φθηνότερη κάνα 15Κ από την αντίστοιχη BMW )
Είναι ΠΟΛΛΑ, λεφτά. & - -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
....Επειδή στο 'Οδήγησα' topic είχαμε μια κουβέντα για 320i vs 325i. Η 320i (for the record) έχει 170hp και 21 κιλά ροπή ενώ η 325i 220hp και 27 κιλά ροπή. ......
320d με 177ΗΡ και 35,6 κιλά ροπή....
Αν δεν θέλεις ύφασμα, 2 είναι οι λύσεις: Δέρμα γνήσιο ή δέρμα+αλκαντάρα.......η δερματίνη δεν αναπνέει και δεν τη συνιστώ..
Αlfa 159 TBi με 200 ίππους και 35 κιλά ροπή.
(φθηνότερη κάνα 15Κ από την αντίστοιχη BMW )
Είναι ΠΟΛΛΑ, λεφτά. & -...δεν έχεις κι άδικο.
....Επειδή στο 'Οδήγησα' topic είχαμε μια κουβέντα για 320i vs 325i. Η 320i (for the record) έχει 170hp και 21 κιλά ροπή ενώ η 325i 220hp και 27 κιλά ροπή. ......
320d με 177ΗΡ και 35,6 κιλά ροπή....
Αν δεν θέλεις ύφασμα, 2 είναι οι λύσεις: Δέρμα γνήσιο ή δέρμα+αλκαντάρα.......η δερματίνη δεν αναπνέει και δεν τη συνιστώ..
Κι εγώ αυτό νόμιζα.
Μαζί σου για το diesel...αλλά είδες πιο πάνω? Δε σε καλύπτει η ασφάλεια αν τρακάρεις ...αρά δεν αξίζει το ρίσκο.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
....Επειδή στο 'Οδήγησα' topic είχαμε μια κουβέντα για 320i vs 325i. Η 320i (for the record) έχει 170hp και 21 κιλά ροπή ενώ η 325i 220hp και 27 κιλά ροπή. ......
320d με 177ΗΡ και 35,6 κιλά ροπή....
Αν δεν θέλεις ύφασμα, 2 είναι οι λύσεις: Δέρμα γνήσιο ή δέρμα+αλκαντάρα.......η δερματίνη δεν αναπνέει και δεν τη συνιστώ..
Αlfa 159 TBi με 200 ίππους και 35 κιλά ροπή.
(φθηνότερη κάνα 15Κ από την αντίστοιχη BMW )
Είναι ΠΟΛΛΑ, λεφτά. & -μα φυσικά....τη χρηματική διαφορά την πληρώνεις σε βλάβες και κατανάλωση 15 L/100 KM .....
Άντε, γίναμε όλοι ίσοι και όμοιοι..... τριζοκουβάδες και μη ....
ΥΓ: Μου άρεσε το σχόλιό σου για την κατανάλωσή της στο αντίστοιχο θέμα δοκιμής της από εσένα: 'Κατανάλωση δεν μέτρησα, δεν έχει νόημα στην παρούσα φάση άλλωστε.. Βλέπεις, είναι κάμποσα τα καύσιμα......καμιά 15 l/100Km....
-
Ετοιμάζεται η νέα 1 SuperSport ...κοιτάξτε φρενάκια:
Via: http://www.worldcarfans.com/10910132238 ... ype-caught
To άρθρο μ@λ@κίες λέει...τα φόρα του εξωτερικού μιλάνε για γρήγορη νέα έκδοση της νέας 1, κάτι σαν Μ, αλλά όχι με Μ-badge.
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
....Επειδή στο 'Οδήγησα' topic είχαμε μια κουβέντα για 320i vs 325i. Η 320i (for the record) έχει 170hp και 21 κιλά ροπή ενώ η 325i 220hp και 27 κιλά ροπή. ......
320d με 177ΗΡ και 35,6 κιλά ροπή....
Αν δεν θέλεις ύφασμα, 2 είναι οι λύσεις: Δέρμα γνήσιο ή δέρμα+αλκαντάρα.......η δερματίνη δεν αναπνέει και δεν τη συνιστώ..
Αlfa 159 TBi με 200 ίππους και 35 κιλά ροπή.
(φθηνότερη κάνα 15Κ από την αντίστοιχη BMW )
Είναι ΠΟΛΛΑ, λεφτά. & -μα φυσικά....τη χρηματική διαφορά την πληρώνεις σε βλάβες και κατανάλωση 25 L/100 KM .....
Άντε, γίναμε όλοι ίσοι και όμοιοι..... τριζοκουβάδες και μη ....
ΥΓ: Μου άρεσε το σχόλιό σου για την κατανάλωσή της στο αντίστοιχο θέμα δοκιμής της από εσένα: 'Κατανάλωση δεν μέτρησα, δεν έχει νόημα στην παρούσα φάση άλλωστε.. Βλέπεις, είναι κάμποσα τα καύσιμα......καμιά 25 l/100Km....
Δεν είναι τόσο οι βλάβες (γιατί έχει εγγύηση και μάλιστα κατά 1 χρόνο μεγαλύτερη από τη BMW) όσο το τρέξιμο στο συνεργείο για το παραμικρό πρόβλημα και κυρίως η ανικανότητα να στο λύσουν. ...είχα 147 και ξέρω.
Στη BMW τους το πας...συνδέουν το κλειδί/κάρτα σου στον υπολογιστή και αμέσως βλέπουν βλάβες και λύσεις από το σύστημα. Δε παίζονται οι άνθρωποι...
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Ναι ρε...ποια 5άρα...θα νομίζουν ότι κυκλοφορώ με το αυτοκίνητο του πατέρα μουΕγώ πάντως θα επιμείνω, μια και πας ως εκεί και δοκιμάζεις, δοκίμασε και την 5άρα, τον όγκο της τον κρύβει καλά, έστω και μόνο για να δεις αν έχει αρκετή διαφορά ή για να αποφασίσεις αν αξίζει να προσδοκάς σε κάτι μετά την 3άρα....
-
H δερματίνη δεν αναπνέει, είναι συνθετική, έχει χειρότερη υφή.
-
Ούτε το δέρμα αναπνέει εκτός αν είναι το διάτρητο, αλλά και σε αυτή την περίπτωση η διαπνοή του είναι πολύ μικρή συγκεινόμενη με οποιοδήποτε πλεκτό ύφασμα.
Η υφή της δερματίνης είναι πολύ κοντά στην υφή του πραγματικού δέρματος, εξαρτάται βέβαια από την ποιότητά της και έχει το πρόσθετο πλεονέκτημα να καθαρίζει πιο εύκολα σε σχέση με το πραγματικό δέρμα και ιδίως σε σχέση με την αλκαντάρα.
Εγώ έχω ακριβά δίχρωμα δέρματα conolly στο δικό μου, και το έχω μετανιώσει πικρά παρόλο που είναι ωραία στο μάτι. Αν το ξανααγόραζα θα έβαζα κανονικό ύφασμα παρά το γεγονός ότι λερώνει πιο πολύ, για τον εξής μόνο λόγο. Ίδρώνεις λιγότερο. -
Η καλύτερη επένδυση είναι η βελούδινη, δεν γλυστράει δεν καίει δεν παγώνει και δεν ιδρώνεις (ή δε νιώθεις τον ιδρώτα). Βέβαια λερώνεται αλλά όχι πολύ αν είναι καλής ποιότητας.
Επόμενη επιλογή το τρυπητό αλκαντάρα με μειονέκτημα τη σχετικά εύκολη φθορά. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Ναι ρε...ποια 5άρα...θα νομίζουν ότι κυκλοφορώ με το αυτοκίνητο του πατέρα μου
Εγώ πάντως θα επιμείνω, μια και πας ως εκεί και δοκιμάζεις, δοκίμασε και την 5άρα, τον όγκο της τον κρύβει καλά, έστω και μόνο για να δεις αν έχει αρκετή διαφορά ή για να αποφασίσεις αν αξίζει να προσδοκάς σε κάτι μετά την 3άρα....
Κι εγώ αυτής της άποψης είμαι.....+1
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
....Επειδή στο 'Οδήγησα' topic είχαμε μια κουβέντα για 320i vs 325i. Η 320i (for the record) έχει 170hp και 21 κιλά ροπή ενώ η 325i 220hp και 27 κιλά ροπή. ......
320d με 177ΗΡ και 35,6 κιλά ροπή....
Αν δεν θέλεις ύφασμα, 2 είναι οι λύσεις: Δέρμα γνήσιο ή δέρμα+αλκαντάρα.......η δερματίνη δεν αναπνέει και δεν τη συνιστώ..
Αlfa 159 TBi με 200 ίππους και 35 κιλά ροπή.
(φθηνότερη κάνα 15Κ από την αντίστοιχη BMW )
Είναι ΠΟΛΛΑ, λεφτά. & -μα φυσικά....τη χρηματική διαφορά την πληρώνεις σε βλάβες και κατανάλωση 25 L/100 KM .....
Άντε, γίναμε όλοι ίσοι και όμοιοι..... τριζοκουβάδες και μη ....
ΥΓ: Μου άρεσε το σχόλιό σου για την κατανάλωσή της στο αντίστοιχο θέμα δοκιμής της από εσένα: 'Κατανάλωση δεν μέτρησα, δεν έχει νόημα στην παρούσα φάση άλλωστε.. Βλέπεις, είναι κάμποσα τα καύσιμα......καμιά 25 l/100Km....
Δεν είναι τόσο οι βλάβες (γιατί έχει εγγύηση και μάλιστα κατά 1 χρόνο μεγαλύτερη από τη BMW) όσο το τρέξιμο στο συνεργείο για το παραμικρό πρόβλημα και κυρίως η ανικανότητα να στο λύσουν. ...είχα 147 και ξέρω.
Στη BMW τους το πας...συνδέουν το κλειδί/κάρτα σου στον υπολογιστή και αμέσως βλέπουν βλάβες και λύσεις από το σύστημα. Δε παίζονται οι άνθρωποι...
πινακίδες περιφέρειας έχω
απλα σου λέω στο κύκλο μου ιδίως στα μεγάλα SUV τα περισσότερα είναι πετρέλαιο... κ ολα κατεβαίνουν κάθε μέρα κέντρο... όπως κ εγώ...
παράθυρα για την ασφάλεια έχεις... πολλά...
ακόμα κ σε ενδεχόμενο κλήσης από όργανο...βεβαίως και να βάλεις δέρμα ή αλκαντάρα
/g -
Τι καθαρίζει καλύτερα το δέρμα, η αλκαντάρα ή η δερματίνη?
BMW FORUM