-
Ο χρήστης Α 110 ΑLPINE έγραψε:
Τώρα στο ΣΚΑΙ...
Η εκπομπή είναι η γνωστή που έχουμε και σε High Definition...
Τώρα, γιατί μας δείχνουν την παραγωγή της 599 και όχι της 430 που σίγουρα θα ενδιέφερε περισσότερους, μόνο αυτοί γνωρίζουν !Όσον αφορά τα 400 χιλιάρικα που μας λέει ο REALZEUS ότι κάνει η 599, κάτι μου έρχεται να πω, αλλά δεν θέλω να κάνω flame το τόπικ...
Αμφισβητείς ότι τόσο κάνει; Εδώ η 430 ξεκινούσε από τα 270... Τώρα αν δεν θέλεις να τα δώσεις, δε νομίζω ότι θα σκάσει η Ferrari, 2 χρόνια λίστα αναμονής έχει.
και εσύ που το ξέρεις, έχεις παραγγείλει καμία
Φυσικά!
Σε κλίμακα 1:24...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αμφισβητείς ότι τόσο κάνει; Εδώ η 430 ξεκινούσε από τα 270... Τώρα αν δεν θέλεις να τα δώσεις, δε νομίζω ότι θα σκάσει η Ferrari, 2 χρόνια λίστα αναμονής έχει.
Όχι βρε, δεν αμφισβητώ τα στοιχεία που παραθέτεις, απλά μου ήρθαν οι γνωστές σκέψεις περί υπερτιμημένου αυτοκινήτου αλλά δεν ήθελα να ξαναρχίσουμε...
Όσον αφορά εμένα, αν έπαιρνα Ferrari δεν θα έδινα σε καμμία περίπτωση τόσα χρήματα (ακόμα και αν τα είχα).
Τελευταία χαλβαδιάζω κάποιες μεταχειρισμένες 456GT από Γερμανία στα 50k...Αν συνυπολογίζεις το κόστος εξέλιξης (αγώνες, χιλιάδες ώρες δοκιμών, state of the art technology), τα απολύτως κορυφαία υλικά και μέθοδοι κατασκευής (αν είδες το ντοκιμαντέρ) και την υπεραξία του ονόματος Ferrari, οι τιμές είναι καταννοητές και μέσα στα πλαίσια που είναι διατεθημένοι να πληρώσουν οι πελάτες της φίρμας.
πιστευω οτι αυτο ειναι που κανει τη διαφορα...
τα υπολοιπα μπορει να τα κανει και η χουνται, η τελοσπαντων κι αλλοι κατασκευαστες
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
τα υπολοιπα μπορει να τα κανει και η χουνται -
Κιούση, άλλο ένα τέτοιο βλάσφημο σχόλιο και δεν σε βέπω καλά... Πολλοί έφαγαν τα μούτρα τους στους αγώνες, ελάχιστοι τα κατάφεραν και έχτισαν το όνομα που δικαίως κατέχουν τώρα!
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Αμφισβητείς ότι τόσο κάνει; Εδώ η 430 ξεκινούσε από τα 270... Τώρα αν δεν θέλεις να τα δώσεις, δε νομίζω ότι θα σκάσει η Ferrari, 2 χρόνια λίστα αναμονής έχει.
Όχι βρε, δεν αμφισβητώ τα στοιχεία που παραθέτεις, απλά μου ήρθαν οι γνωστές σκέψεις περί υπερτιμημένου αυτοκινήτου αλλά δεν ήθελα να ξαναρχίσουμε...
Όσον αφορά εμένα, αν έπαιρνα Ferrari δεν θα έδινα σε καμμία περίπτωση τόσα χρήματα (ακόμα και αν τα είχα).
Τελευταία χαλβαδιάζω κάποιες μεταχειρισμένες 456GT από Γερμανία στα 50k...Αν συνυπολογίζεις το κόστος εξέλιξης (αγώνες, χιλιάδες ώρες δοκιμών, state of the art technology), τα απολύτως κορυφαία υλικά και μέθοδοι κατασκευής (αν είδες το ντοκιμαντέρ) και την υπεραξία του ονόματος Ferrari, οι τιμές είναι καταννοητές και μέσα στα πλαίσια που είναι διατεθημένοι να πληρώσουν οι πελάτες της φίρμας.
πιστευω οτι αυτο ειναι που κανει τη διαφορα...
τα υπολοιπα μπορει να τα κανει και η χουνται, η τελοσπαντων κι αλλοι κατασκευαστες
σωστα..μιας κ εχουν την τεχνογνωσια κ την χρονια εμπειρια αγωνων..
επισης δεν ειπα καπου να μην αναφερουμε τις αποψεις μας,απλως θεωρω σωστο να τις υποστηριζουμε κ με επιχειρηματα κιολας..
σημερα εχεις νευρακια κιουσις ε?που ειναι το αλλο σου μισο να σου φτιαξει την διαθεση?πασχο με ακους?????? -
Αφου τον ξερεις τον κιουση,εχει ξεκουτιανει εντελως,εχει γινει πειραματοζωο του γερμανικου μαρκετινγκ.. Ειναι λιγο κουτος για την ηλικια του αλλα θα τον σιαξω σιγα σιγα..
-
delete
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Τώρα στο ΣΚΑΙ...
Η εκπομπή είναι η γνωστή που έχουμε και σε High Definition...
Τώρα, γιατί μας δείχνουν την παραγωγή της 599 και όχι της 430 που σίγουρα θα ενδιέφερε περισσότερους, μόνο αυτοί γνωρίζουν !Όσον αφορά τα 400 χιλιάρικα που μας λέει ο REALZEUS ότι κάνει η 599, κάτι μου έρχεται να πω, αλλά δεν θέλω να κάνω flame το τόπικ...
Αμφισβητείς ότι τόσο κάνει; Εδώ η 430 ξεκινούσε από τα 270... Τώρα αν δεν θέλεις να τα δώσεις, δε νομίζω ότι θα σκάσει η Ferrari, 2 χρόνια λίστα αναμονής έχει.
Τα 200 χιλιάρικα που αναφέρθηκαν για την 599 είναι σωστά αλλά αφορούν την εργοστασιακή τιμή.
Στην Ελλαδα παντως, αφεντικο φιλου μου, (Εφοπλιστης βεβαιως... ) πηρε μια γνωστη στα 'κοσμικα' μερη των νοτιων προαστειων, γκρι με 20αρες ζαντες και κεραμικα φρενα με Ελληνικα νουμερα, σε συνολικο κοστος 430κ...
H 430 btw, επειδη θυμαμαι χαρακτηριστικα, γιατι ειχα ρωτησει εναν ανθρωπο της Ferrari
σε εκθεση, οταν προτοηρθε στην χωρα μας ειχε 208κ περιπου η manual, και
γυρω στα 220κ με το κιβωτιο F1, με δερματινα καθισματα, αλλα και με μια λιστα απο καποια εξτρα, η οποια μπορουσε ανετα να την φτασει σε πολυ υψηλοτερα επιπεδα... -
Οι τιμές στην Ελλάδα είναι ληστρικές κυρίως λόγω των φόρων και ίσως (δεν το γνωρίζω) λόγω του σχετικά υψηλού ποσοστού κέρδους που επιτρέπεται στον εγχώριο εισαγωγέα.
Στην Ιταλία πάντως, που η μοναδική επιβάρυσνη στην αγορά του αυτοκινήτου είναι το ΦΠΑ του 19%,η τιμή μιας 599GTB κυμαίνεται από τα 251 ως τα 258.000 ευρώ,αναλόγως εκδόσεως και πάντα με το κλειδί στο χέρι.Αντιστοίχως η τιμή της 458 Ιtalia θα είναι 197.000 ευρώ.
Και λίγο πολύ σε αυτό το επίπεδο τιμών είναι ευθυγραμμισμένες όλες οι μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές. -
Στη Σλοβακία όπου μένω F430 με το κλειδί στο χέρι στα 189.000 Ε..
-
Η 430 έχει σταματήσει σαν μοντέλο. Ελαφρώς μεταχειρισμένη μήπως; Ή τίποτα παράνομο (ξέπλυμα κλπ)...
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
σωστα..μιας κ εχουν την τεχνογνωσια κ την χρονια εμπειρια αγωνων..
επισης δεν ειπα καπου να μην αναφερουμε τις αποψεις μας,απλως θεωρω σωστο να τις υποστηριζουμε κ με επιχειρηματα κιολας..
σημερα εχεις νευρακια κιουσις ε?που ειναι το αλλο σου μισο να σου φτιαξει την διαθεση?πασχο με ακους??????καθολου νευρακια , σημερα ειμαι στα κεφια μου
ενταξει μπορουν και αλλοι χωρις την ιδια εμπειρια αγωνων να φτιαξουν γρηγορα αυτοκινητα δρομου , μην τρελαινομαστε..
τι εμπειρια αγωνων εχει δηλαδη η lamborghini?
και ποση σχεση εχουν τα αυτοκινητα δρομου με αυτα των αγωνων, ειδικα αν αυτοι οι αγωνες ειναι η F1 με τα μονοθεσια
και η bmw στην F1 τα πηγε χαλια, ομως τα αυτοκινητα δρομου της ειναι πολυ καλυτερα απο αυτα της δις παγκοσμιας πρωταθλητριας renault
εγω δε μπορω να δεχτω οτι περα απο μερικες τεχνολογιες υπαρχει σχεση και δεν δεχομαι οτι τα περιορισμενα ορια που μπορει εκ των πραγματων να εχει ενα αυτοκινητο δρομου δε μπορουν να τα φτασουν κι αλλοι περα απο τη ferrari..
η ferrari σου πουλαει και την ιστορια της και το exclusivity και το pedigree της, οχι απαραιτητα το πιο γρηγορο.
εγω φυσικα και την σεβομαι (γιατι καποιοι μπορει να νομιζουν το αντιθετο επειδη δεν προσκυνω ) αλλα δεν τρελαινομαι κιολας..υπαρχουν κι αλλοι στην αγορα εξισου αξιολογοι οι οποιοι απλα δεν εχουν το ονομα, εχουν ομως τη χαρη..και σε καποια θεματα ειπαμε δεν υπαρχει λογικη..εγω αν ειχα τα λεφτα τη 599 θα την επαιρνα χωρις 2η σκεψη, χωρις καν να κοιταξω να την οδηγησω ή να τη συγκρινω κτλ..
απλα με τρελαινει χωρις πολλα πολλα και ετσι (και περισσοτερο) πιστευω οτι ειναι και η αγαπη των ferraristi προς τη φιρμα και ολα τα μοντελα τηςαπλα εμενα δε με πιανει με ολα τα μοντελα, μονο με το συγκεκριμενο
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Οι τιμές στην Ελλάδα είναι ληστρικές κυρίως λόγω των φόρων και ίσως (δεν το γνωρίζω) λόγω του σχετικά υψηλού ποσοστού κέρδους που επιτρέπεται στον εγχώριο εισαγωγέα.οι τιμες στη ελλαδα ειναι ληστρικες για οτιδηποτε απο 2 λιτρα και πανω
οι προσφατες μειωσεις στο τελος ταξινομησης (εστω και μολις στο μισο) νομιζω οτι εδειξαν ξεκαθαρα τι παιζει
-
βασικα δεν ειναι τυχαιο οτι κιβωτια,διαφορικα,σερβομηχανισμοι κτλ προερχονται απο την εμπειρια της στην φ1..
οπως κ ο κινητηρας της μ3 ε46,βασιζεται σε τεχνολογια-τεχνογνωσια φ1..λογικα κ για μ5 κ μ3 ε90(χωρις να ειμαι σιγουρος)..επισης η b.m.w. τα πηγε χαλια φετος,τα αλλα ετη δεν τα πηγε κ ασχημα..δεν ηταν πρωταθλητρια αλλα παλευε συνεχως κ μη ξεχναμε οτι μια χρονια ειχε κ τον δυνατοτερο κινητηρα στο grid..επισης η φερραρι δεν συμμετεχει μονο σε φ1..ηταν για πολλα χρονια κ σε αγωνες αντοχης(οπως αλλωστε κ η πορσε,με την ελλειπη εμπειρα της απο φ1..) κ μαλιστα πρωταγωνιστρια..
η λαμποργκινι απο οσο θυμαμαι(μπορει κ να λανθανω) δεν εχει εισαγει καποια νεα τεχνολογια τα δρωμενα των υπεραυτοκινητων,εν αντιθεσει με την φερραρι..να λοιπον που φαινεται..
οταν η φ50 χρησιμοποιουσε κινητηρα φ1,δεν ηταν ευδιακριτη η σχεση της με το αθλημα?οταν η εντζο εχει μεταβλητη αεροδυναμικη,λογω ευκαμπτων εμπροσθιων κ οπισθιων spoilers,οπως ακριβως συνεβαινε στην φ1 μεχρι να απαγορευθουν,δεν εχει σχεση με το αθλημα?
οταν τα πατωματα των αυτοκινητων της φερραρι ηταν τα πρωτα που δημιουργουσαν με τον σχεδιασμο του αρνητικη ανωση(downforce) ωστε να ελλατωθει η αναγκη για χρηση αεροτομων,δεν ειναι ενδειξη σχεσεων με το αθλημα?
οταν ακομα κ το πιο μικρο(φαινομενικα) πραγμα οπως τα led στρ/λ στο τιμονι η οι ενδειξεις πιεσης-θερμοκρασιας ελαστικων προερχονται απο τους αγωνες,δεν ειναι ενδειξεις σχεσεων των αυτοκινητων της με την φ1?κ καταληγω με κατι που μου εχουν αναφερει ιταλοι,οταν τα καλυτερα αυτοκινητα της η φερραρι τα σχεδιαζε οταν το τμημα της της φ1 δεν πηγαινε καλα,μιας κ οι μηχανικοι σε μια τοσο μικρη εταιρια ειναι κατα κυριο λογο οι ιδιοι,αυτο παλι δεν ειναι ενδεικτικο στοιχειο?
γιαυτο λοιπον συμφωνω να μην τα θεοποιουμε ολα,αλλα κ απο την αλλη να μη τα μηδενιζουμε κιολας..
-
μα δεν μηδενισα, απλα ανεφερα οτι μπορουν να βγουν γρηγορα αυτοκινητα και πιο γρηγορα μαλιστα απο τη φερραρι χωρις να εχουν εμπειρια και τεχνολογια απο αγωνες και συγκεκριμενα F1
το οτι περναει πραγματα απο αγωνες ειναι προς τιμη της και προς τιμη καθε κατασκευαστη που κανει το ιδιο, ομως οσες ομοιοτητες και να εχουν τα αγωνιστικα με τα αυτοκινητα δρομου δε μπορει να ειναι ιδια
δε δεχομαι οτι εχει καποια ουσιαστικη σχεση ο V8 της Μ3 με τον V8 του μονοθεσιου
το μονο ιδιο ειναι η γωνια των πιστονιωναπο την αλλη η audi εχει ιδιο μοτερ (4.2 rs4,R8) χωρις να εχει την ιδια εμπειρια, αρα δεν ειναι και κανα κατορθωμα να βγαλεις 4λιτρο που να στροφαρει στις 8500 και να δινει 100 αλογα στο λιτρο..
οι φερραρι φερνουν κιβωτια , διαφορικα και χιλια δυο κολπα απο την F1 , αλλα δεν ειναι ουσιαστικα πιο γρηγορες απο τις βαριες και 4κινητες lambo
σιγουρα η εμπειρια παιζει ρολο στο τι αυτοκινητα θα βγαλει μια εταιρεια και μεσα σε αυτη την εμπειρια περιεχονται και οι αγωνες, ομως οι απαιτησεις στα αυτοκινητα δρομου ειναι πολυ μικροτερες, οποτε δε πιστευω οτι δε μπορουν κι αλλοι να βγαλουν ferrari..
απλα δεν εχουν το ονομα και πολυ συχνα δε τους συμφερει να μπουν σε αυτα τα χωραφια , γιατι θα αναγκαστουν να πουλησουν ακριβα για τα δεδομενα της εταιρειας τους κατι το οποιο δεν ειναι σε θεση να κανουν
μην κοιτας που η audi πηρε την ετοιμη gallardo ή η νισσαν εβγαλε το φθηνο gtr (αυτο ακομα δε μπορω να καταλαβω πώς το εκαναν )
για τους υπολοιπους δεν ειναι τοσο ευκολα τα πραγματα για αυτο ειτε δε βγαζουν τιποτα , ειτε βγαζουν σε περιορισμενα κομματια (8c, nsx)
η ferrari εχει φτιαξει ενα ονομα ,ενα μυθο και σου πουλαει οσο θελει
εχει και σχετικα περιορισμενη παραγωγη και φανατικο κοινο που την ακολουθει χρονια οποτε ο,τι και να κανει το μελλον της ειναι εξασφαλισμενο,,
στην F1 για παραδειγμα εχει τεχνογνωσια η οποια ειναι γενικα ανωτερη των περισσοτερων, γιατι ακομα και μερικες κακες χρονιες να εχει αργα ή γρηγορα επιστρεφει στην κορυφη..αυτο δε σηκωνει αμφισβητηση ομως ειναι διαφορετικο απο το να λεμε οτι επειδη τα σπαει στην F1 πρεπει να κανει και το ιδιο στο δρομο (ασχετα αν τελικα ετσι γινεται συνηθως)
για μενα ειναι δυο διαφορετικα πραγματα οσες τεχνολογιες και να περνουν στα αυτοκινητα δρομου και το λεω επειδη βλεπω οτι κι αλλοι εχουν τη δυνατοτητα να παραγουν εξισου καλα αυτοκινητα με λιγοτερο high tech λυσεις και λιγοτερη αγωνιστικη εμπειρια, οχι επειδη θελω να μειωσω τη φερραριειπαμε να κοροιδευουμε την αλφα ,οχι και τη φερραρι!!!!
ελπιζω να εγινε ξεκαθαρη η θεση μου
-
ουδεποτε ειπα οτι ο v8 της b.m.w. με τα 420 ειναι αυτουσιος απο την φ1..αν προσεξεις καλυτερα,ειπα οτι σιγουρα θα φερει τεχνογνωσια απο την φ1..αυτος για τον οποιο ειμαι σιγουρος οτι φερει τεχνογνωσια απο την φ1 ειναι ο μ3 ε46.οχι τυχαια,σε μια παρουσιαση της νεας μ3 ε90,ο ιδιος ο υπευθυνος εξελιξης ανεφερε οτι η μ3 ε46 ειχε καποια στοιχεια απο τον ιδιο με τον κινητηρα που ειχε η εταιρια εκεινη την εποχη στην φ1(δεν εννοω οτι ηταν ο ιδιος κινητηρας σε καμια περιπτωση)..κ πως δεν μπορουσαν να τον εξελιξουν περαιτερω χωρις να χασουν σε καταναλωση κ ρυπους..αν δεν λανθανω ηταν μαλιστα κ σε συνεντευξη στους 4τροχους..
στο γκαγιαρδο εναντιον 430 κ μονο το γεγονος οτι συγκρινουμε αυτοκινητο 4.3λτ οπισθοκινητο με ενα 5λτ κ μαλιστα 4κινητο ωστε να μπορει σε πιστα να το ακολουθησει(γιατι στο δρομο λογω 4κινησης ειναι μπροστα η λαμπο),νομιζω αρκει για να υποδειξει μια διαφορα σε τεχνολογικο υποβαθρο..κ ειναι σιγουρα παραγοντες που οσο βαγκελης(δεν αναφερομαι σε εσενα,γενικοτερα μιλαω για τις λαμπο) κ να ειναι καποιος,δεν πρεπει να παραλειπτει να τις λαμβανει υπ'οψη..κ απο την αλλη η φερραρι εμφανιζει αυτες τις επιδοσεις χωρις τα κλασσικα λαμποπροβληματα αξιοπιστιας(τουλαχιστον κατα τα φαινομενα)..
nsx-skyline της εποχης,ηταν συνολικα καλυτερα σε επιδοσεις απο τα αντιστοιχα ιταλογερμανικα ..το οτι το gtr ειναι καλυτερο απο τα τωρινα ειναι φυσικη εξελιξη θα ελεγα(οντας βεβαιως κ το νεοτερο)..αν η χοντα δεν ειχε αποσυρθει απο το παιχνιδι,θα βλεπαμε ακομα μεγαλυτερο ανταγωνισμο..
το να θεωρεις οτι χοντα κ αλφα δεν μπορουν να ειναι στο ιδιο επιπεδο δειχνει οτι πιθανοτατα δεν βλεπεις σφαιρικα τα πραγματα η αντικειμενικα..απλως η αλφα περιοριζεται σε αλλο ρολο,λογο του οτι ανηκουν στον ιδιο ομιλο(μη ξεχνας απο που εφυγε ο γεροντας.. για να ιδρυσει την δικη του εταιρια,χωρις αυτο να μειωνει την αξια της φερραρι,ολοι απο καπου ξεκινανε)..οσο για την χοντα,ολοι γνωριζουν οτι αν υπαρχει μια εταιρια που πλησιαζει την τεχνογνωσια-εμπειρια της φερραρι απο τους αγωνες,αυτη δεν ειναι αλλη απο την χοντα ..
κ καταληγω,εχοντας δει απο κοντα,εστω κ λιγο κ απο λιγες οπτικες γωνιες αμφοτερες τις σκουντεριε των φερραρι κ λαμπο,να πω απλως οτι δεν συγκρινονται..
καλο βραδυ απο μενα παιδες..καλη συνεχεια..υ.γ. ποσο ιδιοι ειναι οι κινητηρες της μπεμπας με την αουντι?ο ενας ειναι 4λτ ο αλλος 4.2λτ..για το οριο περιστροφης δεν γνωριζω(αν ισχυουν τα 8.300 για μπεμπα κ 7.800 για αουντι,τοτε 500στρ/λ δεν ειναι κ λιγες.. )..παντως σιγουρα δεν ειναι ιδιοι..ουτε καν στις εκπομπες ρυπων..εκτος κ αν θεωρεις τα 0.2λτ μηδαμινη διαφορα..τοτε κ ο 1.75τβι με τον 2.0τφσι ειναι ιδιοι..
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Οι τιμές στην Ελλάδα είναι ληστρικές κυρίως λόγω των φόρων και ίσως (δεν το γνωρίζω) λόγω του σχετικά υψηλού ποσοστού κέρδους που επιτρέπεται στον εγχώριο εισαγωγέα.Στην Ιταλία πάντως, που η μοναδική επιβάρυσνη στην αγορά του αυτοκινήτου είναι το ΦΠΑ του 19%,η τιμή μιας 599GTB κυμαίνεται από τα 251 ως τα 258.000 ευρώ,αναλόγως εκδόσεως και πάντα με το κλειδί στο χέρι.Αντιστοίχως η τιμή της 458 Ιtalia θα είναι 197.000 ευρώ.
Και λίγο πολύ σε αυτό το επίπεδο τιμών είναι ευθυγραμμισμένες όλες οι μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές.οι τιμες που αναφερεις ειναι ακριβεστατες...
για καποιον που ξερει τις τιμες Ιταλια οι δικες μας τιμες ειναι απαραδεκτες..να εχουμε και την residenza καβατζα...
δεν ξερεις ποτε τι γινεται... -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
υ.γ. ποσο ιδιοι ειναι οι κινητηρες της μπεμπας με την αουντι?ο ενας ειναι 4λτ ο αλλος 4.2λτ..για το οριο περιστροφης δεν γνωριζω(αν ισχυουν τα 8.300 για μπεμπα κ 7.800 για αουντι,τοτε 500στρ/λ δεν ειναι κ λιγες.. )..παντως σιγουρα δεν ειναι ιδιοι..ουτε καν στις εκπομπες ρυπων..εκτος κ αν θεωρεις τα 0.2λτ μηδαμινη διαφορα..τοτε κ ο 1.75τβι με τον 2.0τφσι ειναι ιδιοι..
δε σχολιαζω τα παραπανω σου γιατι δε θες να καταλαβεις τι θελω να πω, απλα για να αποκαταστησουμε την αληθεια επειδη εχω ξανακουσει την ανακριβεια με τις 7800..
ο κοφτης του V8 της audi ειναι στις 8250 αρα για 50 στροφες εγω δε θεωρω το ενα πιο πολυστροφο απο το αλλο
τα 200 κεκ στα 4λιτρα επισης δεν τα θεωρω σημαντικα και νομιζω οτι καταλαβαινεις το γιατι..
τα 2 μοτερ ειναι ουσιαστικα ιδια και το μοτερ της bmw παροτι μεταγενεστερο δεν εχει κατι ουσιαστικα καλυτερο..η Μ3 ειναι πιο γρηγορη λογω βαρους και 4κινησης, αν θες να εισαι πιο (ή εξισου) γρηγορος απο ενα πισωκινητο εχοντας 4κινητο πρεπει να εχεις πιο πολλη δυναμη κατι που ισχυει και για τη gallardo..
αλλωστε το προηγουμενο rs4 βγηκε για να χτυπησει σε επιδοσεις την Ε46
(αν στροφαρε πιο χαμηλα το audi , αυτο θα ηταν καλο για το audi , αλλα θα ηταν παραλληλα ψιλοαδυνατο να βγαινουν απο τα ιδια κυβικα ιδια αλογα αλλα σε αλλες στροφες..)το οτι ειπε ο υπευθυνος της bmw οτι εχει τεχνολογια F1 το μοτερ εμενα δε μου λεει κατι, ισα ισα μου φαινεται χαζο, εξισου χαζο με το διαχυτη στο clio rs που καταργει και καλα την αεροτομη και σου δινει χ κιλα καθετης δυναμης σε χλμ που θα πιασεις για λιγοτερα απο 10 λεπτα συνολο οσα χρονια θα εχεις το αυτοκινητο
να χαμε να λεγαμε με λιγα λογια.. ενταξει να δεχτω οτι η ferrari περναει αγωνιστικη τεχνογνωσια σε καποια πραγματα , αλλα οχι τα 100 αλογα στο λιτρο να το θεωρησω ξαφνικα κατι τοσο τρομερο και βγαλμενο απο την F1
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
εξισου χαζο με το διαχυτη στο clio rs που καταργει και καλα την αεροτομη και σου δινει χ κιλα καθετης δυναμης σε χλμ που θα πιασεις για λιγοτερα απο 10 λεπτα συνολο οσα χρονια θα εχεις το αυτοκινητογια το διαχύτη δεν έχω άποψη, αλλα το clio ειναι πολύ σταθερο στα 200+
επίσης κιουση εγώ σε κάθε ταξίδι μου πιάνω αυτά τα χιλιόμετρα για περισσότερα απο 10 λεπτά...
τι λες να φταίει -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
υ.γ. ποσο ιδιοι ειναι οι κινητηρες της μπεμπας με την αουντι?ο ενας ειναι 4λτ ο αλλος 4.2λτ..για το οριο περιστροφης δεν γνωριζω(αν ισχυουν τα 8.300 για μπεμπα κ 7.800 για αουντι,τοτε 500στρ/λ δεν ειναι κ λιγες.. )..παντως σιγουρα δεν ειναι ιδιοι..ουτε καν στις εκπομπες ρυπων..εκτος κ αν θεωρεις τα 0.2λτ μηδαμινη διαφορα..τοτε κ ο 1.75τβι με τον 2.0τφσι ειναι ιδιοι..
δε σχολιαζω τα παραπανω σου γιατι δε θες να καταλαβεις τι θελω να πω, απλα για να αποκαταστησουμε την αληθεια επειδη εχω ξανακουσει την ανακριβεια με τις 7800..
ο κοφτης του V8 της audi ειναι στις 8250 αρα για 50 στροφες εγω δε θεωρω το ενα πιο πολυστροφο απο το αλλο
τα 200 κεκ στα 4λιτρα επισης δεν τα θεωρω σημαντικα και νομιζω οτι καταλαβαινεις το γιατι..
τα 2 μοτερ ειναι ουσιαστικα ιδια και το μοτερ της bmw παροτι μεταγενεστερο δεν εχει κατι ουσιαστικα καλυτερο..η Μ3 ειναι πιο γρηγορη λογω βαρους και 4κινησης, αν θες να εισαι πιο (ή εξισου) γρηγορος απο ενα πισωκινητο εχοντας 4κινητο πρεπει να εχεις πιο πολλη δυναμη κατι που ισχυει και για τη gallardo..
αλλωστε το προηγουμενο rs4 βγηκε για να χτυπησει σε επιδοσεις την Ε46
(αν στροφαρε πιο χαμηλα το audi , αυτο θα ηταν καλο για το audi , αλλα θα ηταν παραλληλα ψιλοαδυνατο να βγαινουν απο τα ιδια κυβικα ιδια αλογα αλλα σε αλλες στροφες..)το οτι ειπε ο υπευθυνος της bmw οτι εχει τεχνολογια F1 το μοτερ εμενα δε μου λεει κατι, ισα ισα μου φαινεται χαζο, εξισου χαζο με το διαχυτη στο clio rs που καταργει και καλα την αεροτομη και σου δινει χ κιλα καθετης δυναμης σε χλμ που θα πιασεις για λιγοτερα απο 10 λεπτα συνολο οσα χρονια θα εχεις το αυτοκινητο
να χαμε να λεγαμε με λιγα λογια.. ενταξει να δεχτω οτι η ferrari περναει αγωνιστικη τεχνογνωσια σε καποια πραγματα , αλλα οχι τα 100 αλογα στο λιτρο να το θεωρησω ξαφνικα κατι τοσο τρομερο και βγαλμενο απο την F1
127 ατμοσφαιρικά άλογα στο λίτρο έχει η 458 που είναι και ρεκόρ για ατμοσφαιρτικό κινητήρα (περιορισμένης έστω) παραγωγής! Και ναι, είναι λόγω της τεχνογνωσίας από την F1! Όταν η Ferrari αποφασίζει να βγάλει ό,τι ταχύτερο και καλύτερο το πετυχαίνει άνετα (F40, Enzo). Όλα αυτά χάρην στην εμπλοκή στους αγώνες με τεράστια επιτυχία. Όποιος άλλος θέλει να κάνει κάτι ανάλογο θα πρέπει να χρησιμοποιήσει ανάλογη τεχνογνωσία (από F1 ή αεροδιαστημική).
Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)