-
Ελπίζω πως όχι. Τους τόνισα ότι με τη Citroen Ελλάς δεν μπορώ να βγάλω άκρη...
Έγραψα και σχόλια του στυλ 'Δεν αξίζει μία εταιρεία όπως η Citroen να εκπροσωπείται έτσι' (που το πιστεύω). Περιμένω. Πήρα πάντως e-mail ότι το έλαβαν και θα μου απαντήσουν σύντομα.
Θα σας πω ακριβώς.
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Τελικά η Citroen τους έχει ξεπεράσει κατά πολύ!ναι ετσι ειναι..και σου μιλαω κι εγω απο πρωτο χερι..
εχω απευθυνθει και σε προστασια καταναλωτη και σε γαλλια, τιποτα..
μετα την εμπειρια μου και να μου χαριζαν citroen θα το πεταγα στη θαλλασα
τη τελευταια φορα που τσακωθηκαμε μαζι τους ηταν οταν στραβωσαν για πολλοστη φορα οι δισκοι και μου λεει το τσουτσεκι στο συνεργειο 'εδω βλεπω κυριε μου οτι το αυτοκινητο εχει βγαλει πολλες βλαβες , αρα δεν πρεπει να εχει καλη μεταχειριση'
τολμησε να μου διαβασει ο ηλιθιος το ιστορικο του αυτοκινητου μου και να μου το χρησιμοποιησει ως επιχειρημα οταν για το 80% αυτων των ζημιων εγω δεν γινοταν να φταιω
και μετα προσπαθουσε να μου εξηγησει τι ειναι το τορνος και οτι αυτο θα ηταν η καλυτερη λυση, προσοχη μιλαω για καινουριες δισκοπλακεςαλλα το οτι δε με καλυψε η εγγυση και με εβαλαν να πληρωσω το σπασμενο διαφορικο δειχνει ποσο γτπ ειναι μερικοι μερικοι
αυτο ηταν η σταγονα που ξεχυλισε..μετα απο αυτο με εχασε για πελατη ολη η γαλλια μαζι
(προσπαθουσαν να διαπιστωσουν βελτιωσεις για να μη με καλυψουν, προσπαθουσαν να βρουν καποιο επιχειρημα και τελικα βρηκαν το δισκο μου ο οποιος ηταν ταλαιπωρημενος παρολα αυτα υπαρχει ακομα δουλευει μια χαρα και παει για τα 80 χιλιαρικα... μ@λακες..)αμαξια της πλακας με service της πλακας εκτος απο μερικες εξαιρεσεις, οπως αυτοι που εκαναν το αυτονοητο και ειδαν οτι το αυτοκινητο τρεμει μετα τα 80 γιατι εχει κομμενο ψαλιδι
οι αλλοι 6 μηνες μας ειχαν να πηγαινουμε ετσι, δεν παρατηρουσαν κατι.. -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
μετα την εμπειρια μου και να μου χαριζαν citroen θα το πεταγα στη θαλλασα
Me2... Εφόσον βέβαια θα έπρεπε να έχω σχέσεις με τους άσχετους στην εδώ αντιπροσωπεία...
Μία Xantia με υδροπνευματική σε καλή κατάσταση + ένα καλό συνεργείο όμως δεν είναι κακό...
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
μετα την εμπειρια μου και να μου χαριζαν citroen θα το πεταγα στη θαλλασα
Me2... Εφόσον βέβαια θα έπρεπε να έχω σχέσεις με τους άσχετους στην εδώ αντιπροσωπεία...
Μία Xantia με υδροπνευματική σε καλή κατάσταση + ένα καλό συνεργείο όμως δεν είναι κακό...
Still looking for troubles
-
μαζοχιστής...
-
εμ τα τραβαει και σε σενα ο οργανισμος σου...
παρε ιαπωνα να βρεις την υγεια σου.
-
Θα σας μαλωσω τωρα στο τελος..Γτπ αμαξια δεν ειναι γτπ ειναι η αντιπροσωπευση και σ αυτο συμφωνω και επαυξανω..καλοι μαστορες και για υδροπνευματικη υπαρχουν απλα οπως ολα πρεπει να τα ψαξεις..πραγμα το οποιο δε διανοειται να κανει (και πολυ καλα κανει..) καποιος που παιρνει καινουργιο αυτοκινητο...Νταξ ο κιουσης και ο ελτεο πεσαν στη περιπτωση αλλα γνωριζω προσωπικα παρα πολλους ευχαριστημενους ιδιοκτητες λογω του οτι ειμαι ενεργος στο greekcitroenclub..Μη λετε χαζα για την xantia επισης..
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Μία Xantia με υδροπνευματική σε καλή κατάσταση + ένα καλό συνεργείο όμως δεν είναι κακό...Καλού κακού βάλε και μια κούτα LHM στο πορτμπαγκαζ.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Θα σας μαλωσω τωρα στο τελος..Γτπ αμαξια δεν ειναι γτπ ειναι η αντιπροσωπευση και σ αυτο συμφωνω και επαυξανω..καλοι μαστορες και για υδροπνευματικη υπαρχουν απλα οπως ολα πρεπει να τα ψαξεις..πραγμα το οποιο δε διανοειται να κανει (και πολυ καλα κανει..) καποιος που παιρνει καινουργιο αυτοκινητο...Νταξ ο κιουσης και ο ελτεο πεσαν στη περιπτωση αλλα γνωριζω προσωπικα παρα πολλους ευχαριστημενους ιδιοκτητες λογω του οτι ειμαι ενεργος στο greekcitroenclub..Μη λετε χαζα για την xantia επισης..νονε εμενα γενικα μου αρεσουν τα γαλλικα ,τα σεβομαι , σε αυτα εμαθα να οδηγω ομως γενικα επισης με εχουν στενοχωρησει
θα τα ηθελα πιο ψηλα στον στην αυτοκινηση απο κει που βρισκονται αυτη τη στιγμη
θα μου πεις βεβαια οτι δεν εσκασα ποτε καποιο σοβαρο ποσο για γαλλικο για να δω 'πραγματικο' αυτοκινητο, --ομως ακομα και σημερα αν επαιρνα μικρο θα επαιρνα γαλλικο (γιατι θεωρω οτι εχουν παραδοση σε αυτον το τομεα και σιγουρα θα μου αρεσουν περισσοτερο οδηγικα σε σχεση με αλλα) -- παρολα αυτα και τα λεφτα που δωσαμε ειναι λεφτα και αυτη η ποιοτητα ηταν απαραδεχτη..
ευχαριστηθηκα και με το παραπανω οδηγηση (οσο και αν υποτιμουν καποιοι το c2, οι χρονοι που κανει σε πιστες δειχνουν το αν στριβει ή οχι ) , αλλα ταλαιπωρηθηκα αλλο τοσο μονο και μονο επειδη οι γαλλοι δε σεβαστηκαν εστω και αυτο το ταπεινο προιον τους..τα αγαπω τα γαλλικα και τα εχω συνδεσει με πολλες στιγμες της ζωης μου αλλα με εχουν απογοητευσει παραλληλα..
αυτη ειναι η αποψη μου και δεν τη λεω ουτε με εμπαθεια ουτε για να υποστηριξω τη γερμανικοτητα που πλεον με διακατεχειακομα και τωρα θα προτιμουσα να βγαλω βολτα το σιτροενακι μου και να παω με τα οσα, παρα να οδηγησω γκολφ..αλλο αν θα προτιμουσα να εχω τη γκολφω..εκει αλλαξε η νοοτροπια μου
(η οποια φυσικα μπορει να ειναι και λαθος) -
Ολα είναι θέμα εμπειριών , εμένα το πρώτο αμάξι μου ήταν γκόλφ Ι και μου έβγαλε άπειρα προβλήματα . συνέχισα με 5 απροβλημάτιστα Γαλλικά , Γερμανικό ξαναπήρα 18 χρόνια μετά , μεγάλο και ακριβό και αυτό με πολλά προβλήματα , οπότε ξαναγύρισα στα Γαλλικά . Α τα γαλλικά είναι όλα της εδώ ακατανόμαστης μάρκας
-
Απλά να σημειώσω πως δεν έχω πρόβλημα με τη Citroen, ίσα ίσα... αυτό που είπα με την Xantia το εννοώ. Απλά η συμπεριφορά της εδώ αντιπροσωπείας είναι απολύτως απαράδεκτη. Τόσο η (αν)ικανότητα επίλυσης προβλημάτων, όσο και η συμπεριφορά απέναντι στον πελάτη.
Φταίει η κεντρική αντιπροσωπεία στην Αθήνα, αλλά φταίει και το εργοστάσιο που τους αφήνει να συμπεριφέρονται έτσι. Ίσως βέβαια πάλι και οι Γάλλοι να μην ενδιαφέρονται και ιδιαίτερα... για να πω την αλήθεια, ακόμα δεν πήρα απάντηση στο e-mail που έστειλα την Πέμπτη...
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
για να πω την αλήθεια, ακόμα δεν πήρα απάντηση στο e-mail που έστειλα την Πέμπτη...εγω δεν πηρα ποτε ολα αυτα τα χρονια παντως
-
Γιατί ΔΕΝ πρόκειται ποτέ να ξαναγοράσω Citroen
Εγώ πάντως δεν πρόκειται να ξαναγοράσω Γαλλικό γενικότερα ... για διαφόρους λόγους ...
Εκτός αν πάω προς DACIA (Sandero Stepway!! ) ... απλά και μόνο να κάνω τη δουλειά μου στο Αθηνιστάν... -
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Απλά να σημειώσω πως δεν έχω πρόβλημα με τη Citroen, ίσα ίσα... αυτό που είπα με την Xantia το εννοώ. Απλά η συμπεριφορά της εδώ αντιπροσωπείας είναι απολύτως απαράδεκτη. Τόσο η (αν)ικανότητα επίλυσης προβλημάτων, όσο και η συμπεριφορά απέναντι στον πελάτη.Φταίει η κεντρική αντιπροσωπεία στην Αθήνα, αλλά φταίει και το εργοστάσιο που τους αφήνει να συμπεριφέρονται έτσι. Ίσως βέβαια πάλι και οι Γάλλοι να μην ενδιαφέρονται και ιδιαίτερα... για να πω την αλήθεια, ακόμα δεν πήρα απάντηση στο e-mail που έστειλα την Πέμπτη...
μα φυσικα και εχεις προβλημα με τη Σιτροεν!!!
κυριως γιατι διατηρει αντιπροωπιες οι οποιες λειτουργουν οπως λειτουργουν. Που ειναι το customer support?
φταιμε ομως και εμεις, γιατι επιλεγουμε προιοντα με κακο ή ανυπαρκτο after sales. Σε οποιαδηποτε τριτοκοσμικη χωρα το προβλημα σου θα ειχε λυθει, και θα σου ειχαν ζητησει συγνωμη.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
φταιμε ομως και εμεις, γιατι επιλεγουμε προιοντα με κακο ή ανυπαρκτο after sales. Σε οποιαδηποτε τριτοκοσμικη χωρα το προβλημα σου θα ειχε λυθει, και θα σου ειχαν ζητησει συγνωμη.Πιστεύεις πως υπάρχει δυνατότητα ...διαφυγής; Πόσοι έχουν αξιοπρεπές after-sales στο ελλάντα (για να μην πω και pre-sales ...) ;
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
φταιμε ομως και εμεις, γιατι επιλεγουμε προιοντα με κακο ή ανυπαρκτο after sales. Σε οποιαδηποτε τριτοκοσμικη χωρα το προβλημα σου θα ειχε λυθει, και θα σου ειχαν ζητησει συγνωμη.
Πιστεύεις πως υπάρχει δυνατότητα ...διαφυγής; Πόσοι έχουν αξιοπρεπές after-sales στο ελλάντα (για να μην πω και pre-sales ...) ;
εσυ πιστευεις οτι θα πρεπει να αγοραζουμε απο τους ανυπαρκτους?
υπαρχουν 2-3 εταιριες που εχουν καλο after sales. Αν οι υπολοιπες ετρωγαν 'μαυρο', σιγουρα πολλα πραγματα θα αλλαζαν. Αλλα ο Ελλην καταναλωτης γενικως ειναι ζωο. Οι παροντες εξαιρουνται.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
φταιμε ομως και εμεις, γιατι επιλεγουμε προιοντα με κακο ή ανυπαρκτο after sales. Σε οποιαδηποτε τριτοκοσμικη χωρα το προβλημα σου θα ειχε λυθει, και θα σου ειχαν ζητησει συγνωμη.
Πιστεύεις πως υπάρχει δυνατότητα ...διαφυγής; Πόσοι έχουν αξιοπρεπές after-sales στο ελλάντα (για να μην πω και pre-sales ...) ;
εσυ πιστευεις οτι θα πρεπει να αγοραζουμε απο τους ανυπαρκτους?
υπαρχουν 2-3 εταιριες που εχουν καλο after sales. Αν οι υπολοιπες ετρωγαν 'μαυρο', σιγουρα πολλα πραγματα θα αλλαζαν. Αλλα ο Ελλην καταναλωτης γενικως ειναι ζωο.
Συμφωνώ απολύτως με τον Σπύρο. Προσωπικά έχω αποκλείσει από τη ζωή μου οτιδήποτε αντιπροσωπεύει η Κοσμοκάρ και πλέον η Citroen Hellas (και φυσικά θα σκεφτώ πάρα πολύ ένα Skoda που η αντιπροσωπεία ανήκει στον ίδιο όμιλο, ενώ ευτυχώς η Chrysler που αντιπροσωπεύεται και πάλι από τον ίδιο όμιλο φτιάχνει αυτοκίνητα που ούτως ή άλλως δεν με αγγίζουν...)
Δεν θα κάνει κάποια διαφορά όσο είμαι μόνος μου, αλλά δεν ανέχομαι να τους δίνω τα λεφτά μου και να με δουλεύουν! Ειλικρινά πολύ φοβάμαι ότι θα καταλήξω να έχω την Toyota σαν μόνη επιλογή, αλλά το προτιμώ από την κοροϊδία...
Το ίδιο κάνω γενικά με επιχειρήσεις και μαγαζιά. Πχ, στο μπαράκι του Ερωτικού στην Αρετσού ή στο Μυστράλ ΔΕΝ πρόκειται να ξαναπατήσω!
Οι παροντες εξαιρουνται.
Πάντα...
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Πχ, στο μπαράκι του Ερωτικού στην Αρετσού ή στο Μυστράλ ΔΕΝ πρόκειται να ξαναπατήσω!
Γιατί; Κι εκεί ήταν κακό το after sales; Πλάκα κάνω. Αμφότερα είναι για μένα στη black list. Το καλό με τα μπαρ, εστιατόρια κτλ είναι ότι αν δεν σου αρέσει ένα, για οποιοδήποτε λόγο, δεν ξαναπηγαίνεις και τέλος. Το πολύ πολύ να θεωρήσεις ότι έχασες ένα βράδυ και λίγα ευρώ. Με το αυτοκίνητο δεν ξεμπλέκεις τόσο εύκολα. Σαν πρώην κάτοχος Γαλλικών αυτοκινήτων (το ένα Citroen) παρακολουθώ με ενδιαφέρον το thread και μπορώ μόνο να σου προσφέρω την ηθική συμπαράστασή μου. Καλά ξεμπερδέματα!
-
Τελευταίες εξελίξεις...
Μετά από απάντησή μου στην απάντηση της Ψιτροέν στο συνήγορο του καταναλωτή, με πήρε τηλέφωνο ένας από την Αθήνα και εν τέλει κλείσαμε ραντεβού χθες πάλι στον Φέσσα. Αυτή τη φορά μου προσέφεραν αυτοί αυτοκίνητο αντικατάστασης (Ψ1...). Το αφήνω και φεύγω, με τη σημείωση ότι η στάθμη του αντιψυκτικού έχει πέσει κάτω από το min.
Κατά τις 4 παρά με παίρνουν τηλέφωνο για να μου πουν ότι το αμάξι είναι έτοιμο. Τι έκαναν:
Για το αντιψυκτικό το έλεγξαν με κάποιο πιεστικό (αν κατάλαβα καλά) για να δουν εάν έχει διαρροή και εφόσον δεν διαπιστώθηκε διαρροή συμπλήρωσαν το υγρό που έλειπε. Μου είπαν ότι ενδέχεται το καλοκαίρι να εξατμιστεί μικρή ποσότητα αντιψυκτικού. Δεν ξέρω αν αυτό ισχύει, δεν μου έχει ξανατύχει πάντως.
Όσον αφορά το τράβηγμα, το οποίο όπως είπα παραμένει σε μικρότερο βαθμό, απλά άλλαξαν θέσεις στα λάστιχα... Δεν πιστεύω να λύθηκε το θέμα φυσικά...
Θα δείξει όταν το πάω σε κανέναν σοβαρό δρόμο...
Σε ότι αφορά το e-mail μου στη Γαλλία, φυσικά δεν πήρα απάντηση, παρόλο που το ξαναέστειλα. Το αστείο είναι ότι προχθές μου ήρθε ένα mail που με ρωτούσε πως ανταποκρίθηκαν στο e-mail μου.
Για όσους έχουν όρεξη το link για την έρευνα είναι αυτό: http://www.surveystore.eu/orphee/orphee ... p2&LNG=ENG
Αυτά... θα πάρω κανένα τηλέφωνο να δω για αυτοκόλλητο τι παίζει... Οι κακοί επαγγελματίες θα πρέπει να διαφημίζονται...
-
Στα γαλλικά το έστειλες?
Γιατί ΔΕΝ πρόκειται ποτέ να ξαναγοράσω Citroen