-
να δούμε τι θα πουν και οι άλλοι .....
-
'Η κυβέρνηση τόνισε ότι η συγκεκριμένη φορολογία θα καταργηθεί από το επόμενο έτος, αφού τα έσοδα του μέτρου συμπεριλαμβάνονται στον υπάρχοντα προϋπολογισμό. '
Αν πράγματι πιστεύουν ότι είναι λάθος σιγά που δεν υπάρχει τρόπος να το καταργήσουν προτού εφαρμοστεί.
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
100-120 κατηγορία Β
120-140 κατηγορία C
140-170 κατηγορία D
170-200 κατηγορία Ε200 κατηγορία F
Τι είναι αυτό και γιατί έχει 5 κατηγορίες για κάτω από 200 γρ. CO2/χλμ και @@ για 200 και πάνω?
[EDIT]
Tώρα το είδα αυτό:Αυτή την κλίμακα που τη βρήκες? Δώσε link....
Πουθενά δεν τη βρήκα...
-
Ο χρήστης ArrowsFA1 έγραψε:
Αρκεί οι ρύποι να προκύπτουν με βάσει τις εργοστασιακές προδιαγραφές και όχι τα πορίσματα του ΚΤΕΟ/κάρτας καυσαερίων....Απο οτι ακουσα στις ειδησεις αυτο θα γινεται απο το Κτεο γιατι λενε οτι μπορει ενα αυτοκινητο να ειναι καλοσυντηρημενο και ας ειναι 10χρονων και πανω.
-
δε νομιζω να μπορει να μετρησει το ΚΤΕΟ λιγοτερο απο την εργοστασιακη τιμη...
-
από ότι κατάλαβα, από εκπρόσωπο του ΠΑΣΟΚ, σήμερα το πρωί .... λέει δεν προλαβαίνουν να αλλάξουν τίποτα για φέτος, άρα θα φάμε κανονικότατα, τα αυξημένα τέλη !!! και προσωπικά δεν βλέπω να μειώνεται τίποτα. Αντίθετα μπορεί να αυξηθούν, αλλά να είναι πιο δίκαια !!!
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Eipan pos tha ta kopsoun mazi me ta 1000rika...tvn pano apo 60000 euro
Είπαν ακόμα ότι για τα ειδοδήματα πάνω από 30,000 ευρώ ο συντελεστής από 25% θα πάει στο 40%. Τα κανάλια έχουν πει πολλά. Κάτσε να δούμε όμως γιατί για την ώρα δεν έχω δει τίποτα από αυτά που είχαν 'πει'.
από 35% στο 40% είπαν νομίζω.
-
ΟΧΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!!
το πασοκ λεει να φορολογει με τους ρυπους των ΚΤΕΟ!!!!!
τωρα αυτο ειναι καλο? (για μενα? )
καλα εχει να πεσει πολυ λαδι θα δουμε cayenne να βγαζουν ρυπους fiat panda
-
κατι ειπε τωρα στις ειδησεις, αλλα (αν καταλαβα καλα) το ΚΤΕΟ θα ειναι για να ελαφρυνει τα καλοσυντηρημένα παλια αυτοκινητα.
Για τα καινουρια (λογικα) θα ισχυει η εργοστασιακη τιμη.Αλλα τι το ταλαιπωρούμε το θεμα: σε μερικες μερες θα ξερουμε
-
στις 18/10
-
Κοντός ψαλμός αλληλούια
Ότι είναι να πληρώσουμε οι κάτοχοι παλιότερων αυτοκινήτων, θα το πληρώσουμε
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
στις 18/10Και πάνω που αναρωτιόμουν, αν οι 'πρώτες 100 ημέρες' θα περιελάμβαναν και τα σαββατοκύριακα ...
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
στις 18/10η νεα υπουργεσα ειπε αμεσως μετα την 18/10(προγραμματικες δηλωσεις). οπως και να εχει λιγες μερες ακομη και θα δουμε. η δικια μας BMW 316 του '85 αραγε τη ρυπους θα εχει?
-
Ο χρήστης ArrowsFA1 έγραψε:
Αρκεί οι ρύποι να προκύπτουν με βάσει τις εργοστασιακές προδιαγραφές και όχι τα πορίσματα του ΚΤΕΟ/κάρτας καυσαερίων....Βέβαια έτσι ξεφεύγουν τα βελτιωμένα/καγκουρεμένα αλλά είναι η μόνη 'αδιάβλητη' λύση......αλλιώς με το κατάλληλο λαδάκι στο ΚΤΕΟ/συνεργείο το Hummer μπορεί να βρεθεί να αποδίδει μόλις 150 gr/km CO2
Ενδιάμεση λύση: οι εργοστασιακές προδιαγραφές ως ελάχιστη φορολογική βάση.
Αν η ΚΕΚ δίνει μεγαλύτερες τιμές ρύπανσης από το εργοστάσιο, θα φορολογείται το ΙΧ σύμφωνα με την κατηγορία που εμπίπτει δυνάμει της ΚΕΚ. Αν η ΚΕΚ δίνει χαμηλότερη τιμή από το εργοστάσιο, θα φορολογείται με βάση την τιμή του εργοστασίου.
Τι λέτε;
ΥΓ. Πάντως, η ηλικία ως κριτήριο, όσο παρεξηγημένη και αν είναι, έχει ένα καλό: οδηγεί σε συνολική ανανέωση του στόλου....Απλά δεν πρέπει να χρησιμοποιείται με ισοπεδωτικό τρόπο, δηλαδή με τρόπο που δύο ακριβώς ίδια αυτοκίνητα να φορολογούνται διαφορετικά με μόνο κριτήριο την (τυχαία) ημερομηνία έκδοσης της άδειας κυκλοφορίας τους..
+1
Δεν τους στελνεις κανένα mail?
-
Έστειλα με τη φόρμα επικοινωνίας του Υπ.Περιβάλλοντος, αν μου απαντήσουν να μου τρυπήσεις τη μύτη!
-
Για τα παλιά αυτοκίνητα θα πρέπει να πάνε σε μια λύση όπως αυτή που πέρασε η προηγούμενη κυβέρνηση, δηλαδή με βάση τα κυβικά και την παλαιότητα του αυτοκινήτου, άντε να βρεις το CO2 σε μοντέλλα του '90 και '80 και να τα περάσεις σε βάση δεδομένων κλπ. Επίσης, το CO2 δεν μετράται όπως είναι φυσικό στον έλεγχο των καυσαερίων, οπότε η κάρτα καυσαερίων δεν το αναγράφει, τώρα άμα εμείς πρωτοτυπήσουμε και επιβάλουμε τέλη με βάση το μονοξείδιο (CO) τότε τι να πω
Στα νέα αυτοκίνητα δεν γνωρίζω εάν στην άδεια κυκλοφορίας, η οποία περιλαμβάνει και τα μόνα επίσημα στοιχεία που διαθέτει το κράτος για κάθε όχημα, αναγράφεται το CO2, αν όχι θα πρέπει να αρχίσει να αναγράφεται.
Δείτε τι κάνουν και οι 'χαζο-Βρετανοί'...
http://www.direct.gov.uk/en/Motoring/Ow ... G_10012524 -
Ο χρήστης ektoras έγραψε:
Δείτε τι κάνουν και οι 'χαζο-Βρετανοί'...
http://www.direct.gov.uk/en/Motoring/Ow ... G_10012524Kαλά, αυτοί είναι ηλίθιοι. Δεν τους έχει πει κανείς ότι όλα τα αυτοκίνητα με κινητήρες >1928cc είναι υπερπολυτελή και οι κάτοχοί τους είναι πλούσιοι, και φορολογούν αμάξια σαν το δικό μου 2λιτράκι με λιγότερα από 240 Ευρώ το χρόνο. Δεν έχουν καταλάβει ότι δεν πρόκειται περί αυτοκινήτων αλλά περί ΑΓΕΛΑΔΩΝ που θέλουν ΑΡΜΕΓΜΑ.
-
Ποιος μας είπε ότι 18 του μηνός θα μας πούνε για τα τέλη κυκλοφορίας? τα καινούργια του 2011?
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Ποιος μας είπε ότι 18 του μηνός θα μας πούνε για τα τέλη κυκλοφορίας? τα καινούργια του 2011?προγραμματικές δηλώσεις νέας κυβέρνησης. Αν δεν πουν τίποτα το συγκεκριμένο, θα ξανα-παγώσει η αγορά.
-
Στην Αγγλία το σύστημα για φορολόγηση με βάση τους ρύπους ισχύει για αυτοκίνητα από 2001 και μετά. Τα πιο πριν πληρώνουν αλλιώς, λογικά πάντως, κάτι σαν τόσο για μέχρι 1500 κυβικά και τόσο+ για πιο πάνω.
Καθώς φαίνεται ότι δεν πολυκυκλοφορούν τιμές ρύπων για τα αυτοκίνητα προ του 2001 νομίζω ότι είναι λογικό να γίνει κάτι αντίστοιχο κι εδώ.
Αν όμως χρησιμοποιηθεί η εργοστασιακή τιμή λίγη σχέση έχει με την πραγματικότητα. Η τιμή όμως που μπορεί να μετρηθεί στα ΚΤΕΟ μπορεί να υστερεί σε 'αντικειμενικότητα'... τί κάνουμε;;
Προτείνω να επιλέγουμε τη μεγαλύτερη. Και συχνούς ελέγχους στο δρόμο κι όποιος απέχει από τα καταγεγραμμένα να πληρώνει ανάλογα αλλά και να τιμωρείται. Αηδίες ξέρουμε ότι δεν θα λειτουργήσει, οι έλεγχοι δεν θα είναι συχνοί κλπ. Αν όμως έχανε τη θέση του ο υπάλληλος του δημόσιου ΚΤΕΟ (και το δικαίωμα πρόσληψής του ξανά στο δημόσιο) ή έχανε την άδεια ο ιδιωτικός σταθμός ΚΤΕΟ τότε ίσως θα ξεπερνάγαμε το θέμα της αντικειμενικότητας των μετρήσεων και το σύστημα θα λειτουργούσε. Καλό βέβαια θα ήταν να μετράνε και κανένα οξείδιο αζώτου που είναι το κακό πράμα και να μην κολλάμε στα CO και CO2... -
Εμένα έχει αρχίσει να με εκνευρίζει αυτή η μόδα με τα υβριδικά.
Δε θεωρώ μία μικρή διαφορά στους ρύπους ουσιαστικά έχουν μολύνει τα άντερα τους μεχρι αν κατασκευαστούς.Επιπλέον δε θέλω τη λέξη υβριδικό να την κολλάνε παντού
Δηλαδή τα δικά μας που ειναι start stop τι διαφορά εχουν από το honda που ειναι επικουρικός κινητήρας
Προφανώς καταλαβαίνω ότι υπάρχει διαφορά αλλά η ουσία μέσα στην πόλη είναι αυτή.
Γι αυτό και εκπέμπω θεωρίτικά μόνο 146.... γραμμάρια σε σχέση με τα 200 του προηγούμενου δίλιτρου (προηγούμενη γενιά)
Δηλαδή εγω δεν είμαι τύπου υβριδικος?
Τέλη κυκλοφορίας