-
Στο ΦΕΚ δημοσιεύθηκε η απόφαση για την έκτακτη εισφορά και δεν αναφέρει πουθενά ότι είναι μόνο για φέτος...Δυστυχώς . Θα προσπαθήσω να το ψάξω το link και θα το παραθέσω.
-
Ο χρήστης djalma έγραψε:
@PuntoLordΣτο ΦΕΚ δημοσιεύθηκε η απόφαση για την έκτακτη εισφορά και δεν αναφέρει πουθενά ότι είναι μόνο για φέτος...Δυστυχώς . Θα προσπαθήσω να το ψάξω το link και θα το παραθέσω.
EDIT: Άκυρο, με τόσες έκτακτες εισφορές φέτος μπερδεύτηκα
Πράγματι, με τη διατύπωση του νόμου το καλοκαίρι για τα τέλη κυκλοφορίας, το 'καπέλο' στα αυτοκίνητα άνω των 1929κ.εκ. είναι μόνιμη, όχι μόνο για φέτος. -
Ο χρήστης djalma έγραψε:
@PuntoLordΣτο ΦΕΚ δημοσιεύθηκε η απόφαση για την έκτακτη εισφορά και δεν αναφέρει πουθενά ότι είναι μόνο για φέτος...Δυστυχώς . Θα προσπαθήσω να το ψάξω το link και θα το παραθέσω.
EDIT: Άκυρο, με τόσες έκτακτες εισφορές φέτος μπερδεύτηκα
Πράγματι, με τη διατύπωση του νόμου το καλοκαίρι για τα τέλη κυκλοφορίας, το 'καπέλο' στα αυτοκίνητα άνω των 1929κ.εκ. είναι μόνιμη, όχι μόνο για φέτος.Κύριοι δεν αντιλέγω για το τι αναφέρει ο Νόμος, η παράθεση του κειμένου από το link που έδωσα όμως αναφέρει: 'Η κυβέρνηση τόνισε ότι η συγκεκριμένη φορολογία θα καταργηθεί από το επόμενο έτος, αφού τα έσοδα του μέτρου συμπεριλαμβάνονται στον υπάρχοντα προϋπολογισμό. '. Προφανώς αναφέρεται στην νέα Κυβέρνηση, η οποία και δήλωσε αυτό που δήλωσε, ίσως και για εντυπωσιασμό βέβαια, ο χρόνος θα δείξει....
-
Eipan pos tha ta kopsoun mazi me ta 1000rika...tvn pano apo 60000 euro
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Eipan pos tha ta kopsoun mazi me ta 1000rika...tvn pano apo 60000 euroΕίπαν ακόμα ότι για τα ειδοδήματα πάνω από 30,000 ευρώ ο συντελεστής από 25% θα πάει στο 40%. Τα κανάλια έχουν πει πολλά. Κάτσε να δούμε όμως γιατί για την ώρα δεν έχω δει τίποτα από αυτά που είχαν 'πει'.
-
Σε λιγες μερες θα ανακοινωσουν τι ακριβως θα γινει , παντως λενε οτι τα τελη θα πανε με βαση τους ρυπους και οχι τα χρονια του αυτοκινητου.
-
Αρκεί οι ρύποι να προκύπτουν με βάσει τις εργοστασιακές προδιαγραφές και όχι τα πορίσματα του ΚΤΕΟ/κάρτας καυσαερίων....
Βέβαια έτσι ξεφεύγουν τα βελτιωμένα/καγκουρεμένα αλλά είναι η μόνη 'αδιάβλητη' λύση......αλλιώς με το κατάλληλο λαδάκι στο ΚΤΕΟ/συνεργείο το Hummer μπορεί να βρεθεί να αποδίδει μόλις 150 gr/km CO2
Ενδιάμεση λύση: οι εργοστασιακές προδιαγραφές ως ελάχιστη φορολογική βάση.
Αν η ΚΕΚ δίνει μεγαλύτερες τιμές ρύπανσης από το εργοστάσιο, θα φορολογείται το ΙΧ σύμφωνα με την κατηγορία που εμπίπτει δυνάμει της ΚΕΚ. Αν η ΚΕΚ δίνει χαμηλότερη τιμή από το εργοστάσιο, θα φορολογείται με βάση την τιμή του εργοστασίου.
Τι λέτε;
ΥΓ. Πάντως, η ηλικία ως κριτήριο, όσο παρεξηγημένη και αν είναι, έχει ένα καλό: οδηγεί σε συνολική ανανέωση του στόλου....Απλά δεν πρέπει να χρησιμοποιείται με ισοπεδωτικό τρόπο, δηλαδή με τρόπο που δύο ακριβώς ίδια αυτοκίνητα να φορολογούνται διαφορετικά με μόνο κριτήριο την (τυχαία) ημερομηνία έκδοσης της άδειας κυκλοφορίας τους..
-
να δούμε τι θα πουν και οι άλλοι .....
-
'Η κυβέρνηση τόνισε ότι η συγκεκριμένη φορολογία θα καταργηθεί από το επόμενο έτος, αφού τα έσοδα του μέτρου συμπεριλαμβάνονται στον υπάρχοντα προϋπολογισμό. '
Αν πράγματι πιστεύουν ότι είναι λάθος σιγά που δεν υπάρχει τρόπος να το καταργήσουν προτού εφαρμοστεί.
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
100-120 κατηγορία Β
120-140 κατηγορία C
140-170 κατηγορία D
170-200 κατηγορία Ε200 κατηγορία F
Τι είναι αυτό και γιατί έχει 5 κατηγορίες για κάτω από 200 γρ. CO2/χλμ και @@ για 200 και πάνω?
[EDIT]
Tώρα το είδα αυτό:Αυτή την κλίμακα που τη βρήκες? Δώσε link....
Πουθενά δεν τη βρήκα...
-
Ο χρήστης ArrowsFA1 έγραψε:
Αρκεί οι ρύποι να προκύπτουν με βάσει τις εργοστασιακές προδιαγραφές και όχι τα πορίσματα του ΚΤΕΟ/κάρτας καυσαερίων....Απο οτι ακουσα στις ειδησεις αυτο θα γινεται απο το Κτεο γιατι λενε οτι μπορει ενα αυτοκινητο να ειναι καλοσυντηρημενο και ας ειναι 10χρονων και πανω.
-
δε νομιζω να μπορει να μετρησει το ΚΤΕΟ λιγοτερο απο την εργοστασιακη τιμη...
-
από ότι κατάλαβα, από εκπρόσωπο του ΠΑΣΟΚ, σήμερα το πρωί .... λέει δεν προλαβαίνουν να αλλάξουν τίποτα για φέτος, άρα θα φάμε κανονικότατα, τα αυξημένα τέλη !!! και προσωπικά δεν βλέπω να μειώνεται τίποτα. Αντίθετα μπορεί να αυξηθούν, αλλά να είναι πιο δίκαια !!!
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Eipan pos tha ta kopsoun mazi me ta 1000rika...tvn pano apo 60000 euro
Είπαν ακόμα ότι για τα ειδοδήματα πάνω από 30,000 ευρώ ο συντελεστής από 25% θα πάει στο 40%. Τα κανάλια έχουν πει πολλά. Κάτσε να δούμε όμως γιατί για την ώρα δεν έχω δει τίποτα από αυτά που είχαν 'πει'.
από 35% στο 40% είπαν νομίζω.
-
ΟΧΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!!
το πασοκ λεει να φορολογει με τους ρυπους των ΚΤΕΟ!!!!!
τωρα αυτο ειναι καλο? (για μενα? )
καλα εχει να πεσει πολυ λαδι θα δουμε cayenne να βγαζουν ρυπους fiat panda
-
κατι ειπε τωρα στις ειδησεις, αλλα (αν καταλαβα καλα) το ΚΤΕΟ θα ειναι για να ελαφρυνει τα καλοσυντηρημένα παλια αυτοκινητα.
Για τα καινουρια (λογικα) θα ισχυει η εργοστασιακη τιμη.Αλλα τι το ταλαιπωρούμε το θεμα: σε μερικες μερες θα ξερουμε
-
στις 18/10
-
Κοντός ψαλμός αλληλούια
Ότι είναι να πληρώσουμε οι κάτοχοι παλιότερων αυτοκινήτων, θα το πληρώσουμε
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
στις 18/10Και πάνω που αναρωτιόμουν, αν οι 'πρώτες 100 ημέρες' θα περιελάμβαναν και τα σαββατοκύριακα ...
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
στις 18/10η νεα υπουργεσα ειπε αμεσως μετα την 18/10(προγραμματικες δηλωσεις). οπως και να εχει λιγες μερες ακομη και θα δουμε. η δικια μας BMW 316 του '85 αραγε τη ρυπους θα εχει?
-
Ο χρήστης ArrowsFA1 έγραψε:
Αρκεί οι ρύποι να προκύπτουν με βάσει τις εργοστασιακές προδιαγραφές και όχι τα πορίσματα του ΚΤΕΟ/κάρτας καυσαερίων....Βέβαια έτσι ξεφεύγουν τα βελτιωμένα/καγκουρεμένα αλλά είναι η μόνη 'αδιάβλητη' λύση......αλλιώς με το κατάλληλο λαδάκι στο ΚΤΕΟ/συνεργείο το Hummer μπορεί να βρεθεί να αποδίδει μόλις 150 gr/km CO2
Ενδιάμεση λύση: οι εργοστασιακές προδιαγραφές ως ελάχιστη φορολογική βάση.
Αν η ΚΕΚ δίνει μεγαλύτερες τιμές ρύπανσης από το εργοστάσιο, θα φορολογείται το ΙΧ σύμφωνα με την κατηγορία που εμπίπτει δυνάμει της ΚΕΚ. Αν η ΚΕΚ δίνει χαμηλότερη τιμή από το εργοστάσιο, θα φορολογείται με βάση την τιμή του εργοστασίου.
Τι λέτε;
ΥΓ. Πάντως, η ηλικία ως κριτήριο, όσο παρεξηγημένη και αν είναι, έχει ένα καλό: οδηγεί σε συνολική ανανέωση του στόλου....Απλά δεν πρέπει να χρησιμοποιείται με ισοπεδωτικό τρόπο, δηλαδή με τρόπο που δύο ακριβώς ίδια αυτοκίνητα να φορολογούνται διαφορετικά με μόνο κριτήριο την (τυχαία) ημερομηνία έκδοσης της άδειας κυκλοφορίας τους..
+1
Δεν τους στελνεις κανένα mail?
Τέλη κυκλοφορίας