Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τάση για λιγότερη πληροφόρηση του οδηγού.
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Τάση για λιγότερη πληροφόρηση του οδηγού.
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 5 / 6
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    39
    103
    386
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      drosxo last edited by

      Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

      Ότι αποπροβατοποιεί τον οδηγό απαγορεύεται, άλλωστε όλα αυτά τα μπλιμπλίκια τα τάχα μου - τάχα μου ηλεκτρονικά που μας σώνουν αλλά δεν μας πληροφορούν για την κατάσταση του κουτιου, έχουν τον ευγενή σκοπό να μη μπορεί να βάλει χέρι ο πολύς κόσμος και να σε βάζουνε στη μάντρα σαν το πρόβατο να σου τα πέρνουν και να σου πουλάνε ένα αυτοκίνητο και να σου κοστίζει άλλα 3 μέχρι να το αντικαταστήσεις στα 4-5 χρόνια.

      Γιατί είναι φτηνά τα αυτοκίνητα ? γιατί οι κοστολόγοι ξεζουμίζουν τους προμηθευτές αλλά τους βοηθάνε μειώνοντας τη ζωή των εξαρτημάτων στη μισή τους ζωή από ότι παλιότερα για να πουλάνε τα αναλώσιμα στην κανονική ή σε μεγαλύτερη τιμή, έμπα σε εξουσιοδοτημένο για αλλαγή ιμάντων , εντατήρων, αντλίας νερού στα 60.000 χλμ και αν δεν φύγεις με 650-850 € να με φτύσεις.

      Στα ίδια προ 4ετίας μοντέλα η αλλαγή ιμάντων ήτανε στα 120.000 χλμ, τι έγινε λοιπόν ? γιατί κατέβασαν το όριο στο μισό ?

      Γιατί πέφτουν οι γρύλλοι από τα παράθυρα του σούπερ ντούπερ πιο πουλημένου μοντέλου ?
      Γιατί άλλαζαν τους κινητήρες λες και ήτανε φίλτρα αέρα στα πρώτα μοτέρ άμεσου ψεκασμού στο ίδιο σουπερ μοντέλο ?

      Η πολιτική είναι να μας μάθουν να καταπίνουνε αμάσητο ότι μας δίνουν και να είμαστε και ευχαριστημένοι, όσοι θέλουν πληροφόρηση να πάρουν το άλλο τους μοντέλο, το ειδικό, αυτό που κάνει > 50.000€, η μπλέμπα ούτε λαμπάκι, άκου θερμόμετρο, άκου πιεσόμετρο ? Πας στο φαρμακείο και αγοράζεις από ένα και είσαι ΟΚ.

      +1000000
      Αυτη η ταση για 'μελετημενη αστοχια υλικου' υπαρχει πλεον σε ολα τα καταναλωτικα προιοντα, απο ρουχα μεχρι ψυγεια, τηλεορασεις κλπ, να μη μιλησουμε για υπολογιστες γιατι εκει πεφτει το γελιο της αρκουδας.
      Το θεμα με τα αυτοκινητα - ριξιμο κοστους - μετακυληση στα ανταλλακτικα-σερβις υφισταται απο τη μια μερια, απο την αλλη οι περισσοτεροι αλλαζουν αυτοκινητο πριν ακομα παρουσιασει προβληματα γιατι ενα περιοδικο της τριτης τους ειπε οτι αν το κρατησεις παραπανω απο 5 χρονια δε σε συμφερει και με κατι σουρεαλ εξισωσεις σου λεει παρε καινουριο. Ως ενα βαθμο ισχυει αυτο αλλα 1ον: Ποσο πιο ευκολη θα σου κανει τη ζωη το trip computer και οι αισθητηρες πιεσεως στα λαστιχα σε σχεση με το κοστος που θα δαπανησεις και θα σε κυνηγαει για χρονια σαν μονιμος βραχνας και 2ον: Εχοντας σαν δεδομενο οτι ολα τα αμαξια σημερα ειναι καλα και ασφαλη για τον μεσο οδηγο, ποσο θα βελτιωσει την ασφαλεια και την ανεση σου ενα αμαξι 5 χρονια νεοτερο απ' αυτο που ηδη εχεις; Αν αυτες οι λεπτομερειες παιζουν τοσο καθοριστικο ρολο ωστε να μπεις μεσα με τα μπουνια και δε μιλαω φυσικα γι'αυτους που τα εχουν, μιλαω για υπαλληλους των 700ε που ισα ισα τα βγαζουν περα, τοτε ειμαστε αξιοι της μοιρας μας.

      Και επειδη βγηκαμε απο το θεμα μας, για να ξαναμπουμε, θεωρω οτι το λαμπακι θερμοκρασιας δεν μπορει να αντικαταστησει τον δεικτη, γιατι προφανως οταν αναψει σημαινει οτι την @@τσισες , ενω με τον δεικτη εχεις περιθωρια να διαπιστωσεις περιεργη συμπεριφορα και να κανεις στην ακρη πριν γινει η ζημια. Το λαμπακι ειναι απλα θεμα κοστους υλικου και κοστους ζημιας ανταλλακτικων στην αντιπροσωπεια. Για να μην πουμε για τους 150 αισθητηρες που εαν χαλασει ο ενας ,σε πηρε και σε σηκωσε, πχ αισθητηρας θερμοκρασιας για το θερμομετρο που βρισκεται στον καθρεπτη και πληροφορει το κλιμα, χαλαει και φερνει ζεστο αερα το κατακαλοκαιρο, αλλαξε τον καθρεφτη για να μην σκασεις απ τη ζεστη.

      Εχουμε κανει πολυπλοκη τη ζωη μας χωρις να εισπρατουμε αντιτιμο, αντι να βαλουμε τις μηχανες να δουλευουν για μας, δουλευουμε σαν τους σκυλους για τις μηχανες.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Ειδικά για το θερμόμετρο ψυκτικού φαίνεται ότι γίνεται όλο και πιο δύσκολο να το εμπιστευτούμε. Κι αυτό γιατί πλέον η θερμοκρασία του ψυκτικού δεν θα είναι μία, εκεί που θέλει ο θερμοστάτης αλλά θα ρυθμίζεται από τον εγκέφαλο ανάλογα με το φορτίο του κινητήρα και ποιος ξέρει τί άλλο... Προκειμένου να μην δημιουργήσει ανησυχία ο δείκτης σε τέτοια αυτοκίνητα είναι έτσι φτιαγμένος ώστε να δείχνει φυσιολογική θερμοκρασία με το δείκτη στη μέση από πχ 80-115 βαθμούς. Οπότε και που υπάρχει στην πραγματικότητα είναι άχρηστος...
        (η τεχνολογία αυτή χρησιμοποιείται ήδη σε κάποια μοντέλα της BMW)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • pitt
          pitt last edited by

          Ο χρήστης Drosxo έγραψε:
          +1000000
          Αυτη η ταση για 'μελετημενη αστοχια υλικου' υπαρχει πλεον σε ολα τα καταναλωτικα προιοντα, απο ρουχα μεχρι ψυγεια, τηλεορασεις κλπ, να μη μιλησουμε για υπολογιστες γιατι εκει πεφτει το γελιο της αρκουδας.

          Αυτό μου θυμίζει λίγο θεωρία συνωμοσίας. Αν ήσουν ο CEO της 'Drosxo Automobile Company', πόσα χιλιόμετρα (ή έτη) θα έδινες εντολή στους μηχανικούς σου να αντέξουν τα μαρκούτσια ή τα κυλινδράκια φρένων των αυτοκινήτων που φτιάχνεις, πριν αστοχήσουν;

          Όσο για προϊόντα που αναφέρεις, πιστεύω ότι ισχύει ότι ίσχυε πάντα. Υπάρχουν καλά (και κατά κανόνα ακριβά) προϊόντα, αλλά και άλλα (φθηνότερα) που ενδεχομένως να αντέξουν λιγότερο.

          Να διαμαρτυρηθώ γιατί o καναπές που αγόρασα από το IKEA 120€ δεν άντεξε όσο άντεξε ο καναπές που είχα κάνει στον μαραγκό μου από φουρνιστή οξυά και μου στοίχισε υπερδεκαπλάσια;

          Ακόμη και στους Η/Υ που ανέφερες, μπορείς να αγοράσεις καλά μηχανήματα αν τα πληρώσεις. Πόσοι αγοράζουν σκληρούς δίσκους κρίνοντας από την εγγύηση ή το MTBF; Συνήθως το κριτήριο των περισσοτέρων είναι η τιμή (για δεδομένη χωρητικότητα). Εδώ βλέπουμε ότι 'ίδιοι' δίσκοι της WD έχουν διαφορετική εγγύηση και φυσικά διαφορετική τιμή. Αν αγοράσω έναν φτηνό δίσκο για να τρέχω κρίσιμες εφαρμογές και με κρεμάσει, θα πρέπει να υποθέσω 'μελετημένη αστοχία υλικού'; Το ίδιο φυσικά ισχύει και για τα motherboards, τα DVD players, τις αντιστάσεις, τους πυκνωτές κ.ο.κ

          Συγγνώμη αν το σχόλιό μου ήταν λίγο εκτός θέματος.

          I hooked up my accelerator pedal to my brake lights. I hit the gas, people behind me stop and I'm gone...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            biskoto10 last edited by

            Ο χρήστης Pitt έγραψε:

            Όσο για προϊόντα που αναφέρεις, πιστεύω ότι ισχύει ότι ίσχυε πάντα. Υπάρχουν καλά (και κατά κανόνα ακριβά) προϊόντα, αλλά και άλλα (φθηνότερα) που ενδεχομένως να αντέξουν λιγότερο.

            Πολυ απλα ειναι η θεωρια της ζητησης και της αγορας, δηλαδη πχ αν τα αυτοκινητα κατασκευαζονταν για να αντεχουν παρα πολλα χρονια χωρις σερβις και χωρις να παθαινουν τιποτα τοτε θα ειχαν κλεισει ολες οι εταιριες.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • pitt
              pitt last edited by

              Ο χρήστης Biskoto10 έγραψε:

              Όσο για προϊόντα που αναφέρεις, πιστεύω ότι ισχύει ότι ίσχυε πάντα. Υπάρχουν καλά (και κατά κανόνα ακριβά) προϊόντα, αλλά και άλλα (φθηνότερα) που ενδεχομένως να αντέξουν λιγότερο.

              Πολυ απλα ειναι η θεωρια της ζητησης και της αγορας, δηλαδη πχ αν τα αυτοκινητα κατασκευαζονταν για να αντεχουν παρα πολλα χρονια χωρις σερβις και χωρις να παθαινουν τιποτα τοτε θα ειχαν κλεισει ολες οι εταιριες.

              Να με συγχωρείς αλλά η θεωρία της ζήτησης και της προσφοράς δεν λέει αυτά που αναφέρεις στο παράδειγμά σου. Έχει να κάνει με την τιμή και την ποσότητα των αγαθών και όχι με τον χρόνο ζωής τους.

              Αν η WD έφτιαχνε δίσκους που άντεχαν 15 χρόνια αντί για 5, θα είχε εκτοπίσει όλους τους ανταγωνιστές της και δεν θα σκεφτόταν ότι ο πελάτης που το 1994 είχε αγοράσει προς 250.000 δρχ έναν 'τεράστιο' για την εποχή δίσκο χωρητικότητας 250Mb (=0,25Gb) δεν θα αγοράσει ξανά δίσκο της WD γιατί ο παλιός του ακόμη δουλεύει άψογα...

              Ομοίως, το αυτοκίνητο που φαίνεται στο avatar μου και απέσυρα πριν 10 μέρες, δεν χάλασε ποτέ! Από το 1986 και για 270.000Km δεν με άφησε σε κανένα ταξείδι. Αυτό δεν με απέτρεψε από το να αγοράσω καινούριο με αερόσακους, ABS, ESP, υδραυλικό τιμόνι, κλιματισμό κλπ. Αντιθέτως μάλιστα, το γεγονός ότι έμεινα ευχαριστημένος από την λειτουργία του παλιού μου αυτοκινήτου, έβαλε αμέσως την Opel πρώτη στην λίστα των επιλογών μου για τα υποψήφια για αγορά αυτοκίνητα.

              Βέβαια αυτά είναι απλά η άποψή μου. Ενδεχομένως κάποιοι να έμεναν στους δίσκους των 0,25Gb και την Ascona του '86 επειδή δεν χάλασαν ποτέ ...

              I hooked up my accelerator pedal to my brake lights. I hit the gas, people behind me stop and I'm gone...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                biskoto10 last edited by

                Ο χρήστης Pitt έγραψε:

                Βέβαια αυτά είναι απλά η άποψή μου. Ενδεχομένως κάποιοι να έμεναν στους δίσκους των 0,25Gb και την Ascona του '86 επειδή δεν χάλασαν ποτέ ...

                Ακριβως ετσι ειναι, μπορει εσυ με το οπελ να ησουν πολυ καλος οδηγος ΄'η απλα τυχερος γιατι αν αυτο γινονταν σε ολους οσους αγοραζαν την ασκονα τοτε ολοι ασκονα θα επερναν.

                Αυτο που λες για τους δισκους ειναι η αλλη πλευρα οπου αφου δεν υπαρχει φθορα, υπαρχουν οι νεες δυνατοτητες για να απαξιωνεται πιο γρηγορα ενα πραγμα.

                Έχει να κάνει με την τιμή και την ποσότητα των αγαθών και όχι με τον χρόνο ζωής τους.

                Ισως να εχεις και δικιο γιατι δεν ειμαι οικονομολογος και εχω να κανω χρονια αρχες οικονομιας! Παντως αυτο που παραθετεις με την τιμη και την ποιοτητα και οσα λεει μεσα για το υψος της τιμης και πως καθοριζεται, ενα παραδειγμα στην αυτοκινηση ειναι η τιμη του πετρελαιου και για τα αποθεματα που λενε οτι ειναι λιγα, γιαυτο και η τιμη του πετρελαιου ειναι υψηλη λογη της ζητησης και των 'λιγων' αποθεματων.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  saxon_747 last edited by

                  Ο χρήστης Biskoto10 έγραψε:
                  υπαρχουν οι νεες δυνατοτητες για να απαξιωνεται πιο γρηγορα ενα πραγμα.

                  Τις περισσοτερες φορες το απαξιωνουμε εμεις οι ιδιοι.
                  Ετσι μας εμαθε ο Bernays...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • pitt
                    pitt last edited by

                    Ο χρήστης Biskoto10 έγραψε:
                    Αυτο που λες για τους δισκους ειναι η αλλη πλευρα οπου αφου δεν υπαρχει φθορα, υπαρχουν οι νεες δυνατοτητες για να απαξιωνεται πιο γρηγορα ενα πραγμα.

                    Αν έλεγες ότι 'υπάρχουν νέες δυνατότητες και έτσι απαξιώνεται πιο γρήγορα ένα πράγμα.' θα συμφωνούσα μαζί σου. Αλλά δεν μπορώ να δεχθώ ότι οι νέες δυνατότητες δημιουργήθηκαν για να απαξιωθεί ένα παλιό προϊόν. Δεν αυξήθηκε η ταχύτητά και η χωρητικότητά των δίσκων για να απαξιωθούν πιό γρήγορα οι παλαιότεροι. Ομοίως και για αυτοκίνητα. Τα εργοστάσια δεν τοποθετούν αερόσακους, ABS, ESP, υδραυλικού τιμονιού, κλιματισμού κλπ με σκοπό να απαξιώσουν ένα παλαιότερο αυτοκίνητο. Αντιλαμβάνεσαι φαντάζομαι ότι άλλοι λόγοι επέβαλαν την τοποθέτησή τους.

                    ...ενα παραδειγμα στην αυτοκινηση ειναι η τιμη του πετρελαιου και για τα αποθεματα που λενε οτι ειναι λιγα, γιαυτο και η τιμη του πετρελαιου ειναι υψηλη λογη της ζητησης και των 'λιγων' αποθεματων.

                    Έτσι ίσως θα έπρεπε να είναι, αλλά δεν είναι. Η τιμή καθορίζεται από την προσφορά (την άντληση) και όχι από τα αποθέματα. Γι' αυτό και οι χώρες του ΟΠΕΚ όταν πέφτει η τιμή του πετρελαίου, περιορίζουν την παραγωγή τους ώστε να υπάρξει προσφορά αντίστοιχης της ζήτησης και να ανακάμψει η τιμή του.

                    Τις περισσοτερες φορες το απαξιωνουμε εμεις οι ιδιοι.

                    Τι εννοείς; Με ποιό τρόπο το απαξιώνουμε;

                    Αν και το θέμα είναι ενδιαφέρον, φοβάμαι ότι ίσως δοκιμάζουμε τις αντοχές των moderators...

                    I hooked up my accelerator pedal to my brake lights. I hit the gas, people behind me stop and I'm gone...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      ggab last edited by

                      ΕΚΤΙΜΩ ΟΤΙ ΣΤΡΟΦΟΜΕΤΡΟ,ΤΑΧΥΜΕΤΡΟ,ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΡΙΑΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΕΝΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΑ ΜΕΙΩΝΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.ΕΠΑΘΑ ΠΛΑΚΑ ΜΕ ΤΟ ΑΣΤΡΑ ΕΝΟΣ ΦΙΛΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΔΕΙΚΤΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.ΑΠΛΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ......

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nidosan last edited by

                        Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
                        Άλλος λόγος του στροφόμετρου, είναι και η ανάγνωση της μεγίστης ροπής. Nm/σ.α.λ. αυτήν μας την γράφουν οι κατασκευαστές, και είναι οι στροφές που το αυτοκίνητο μας έχει την μεγίστη οικονομία.

                        Σαφώς και δεν ισχύει κάτι τέτοιο έτσι όπως το γράφεις. Θα έπρεπε π.χ. με το δικό μου να έχω τη μέγιστη οικονομία οδηγώντας με 4750-5250 σ.α.λ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          leonp last edited by

                          Ο.Τ.
                          Συνήθως στις στροφές της μέγιστης ροπής γύρω στο 70% φορτίο έχεις την καλύτερη οικονομία. Δύσκολο να το εφαρμόσεις μέσα στη κίνηση.

                          Γενικά, χαμηλές στροφές και μεγάλα ανοίγματα γκαζιού δίνουν καλή οικονομία. Να μην ξεχνάμε ότι τα καινούρια αμάξια κάνουν εξαιρετική διαχείριση του κινητήρα και μπορείς να οδηγείς οικονομικά σε πολύ χαμηλές στροφές - κάτι αδύνατο σε παλαιότερους κινητήρες με καρμπιρατέρ που έπρεπε να έχεις αρκετές στροφές.

                          Στο διάγραμμα φαίνεται καλύτερα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            leonp last edited by

                            Όσο και να μου αρέσει να κοιτάζω τον δείκτη θερμοκρασίας του κινητήρα (και τα πιθανά προβλήματα που προβλέπει), δεν μπορώ να μην εκτιμήσω το λαμπάκι θερμοκρασίας.
                            Κάποιος μπορεί να οδηγεί για αρκετή ώρα χωρίς να κοιτάει τον δείκτη (που έχει τερματίσει) και να καταστρέψει τον κινητήρα από υπερθέρμανση (εκτός αν προλάβει και δει ατμούς από το καπό). Το λαμπάκι θα το έβλεπε αμέσως.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
                              Άλλος λόγος του στροφόμετρου, είναι και η ανάγνωση της μεγίστης ροπής. Nm/σ.α.λ. αυτήν μας την γράφουν οι κατασκευαστές, και είναι οι στροφές που το αυτοκίνητο μας έχει την μεγίστη οικονομία.

                              ...Σαφώς και δεν ισχύει κάτι τέτοιο έτσι όπως το γράφεις. Θα έπρεπε π.χ. με το δικό μου να έχω τη μέγιστη οικονομία οδηγώντας με 4750-5250 σ.α.λ.

                              Έτσι όπως το λέτε όχι. Τη μέγιστη οικονομία θα την έχεις με πχ 5η και ελάχιστο γκάζι και 1600 στροφές.... Όμως στις στροφές ροπής θα έχεις τη μέγιστη οικονομία ως προς την ισχύ που βγάζει (τα πιο οικονομικά άλογα). Έστω ότι στις 5000 που έχεις τις ροπές σου βγάζει με αρκετό φορτίο πχ 100 άλογα. Αν προσπαθήσεις να βγάλεις 100 άλογα στις 5500 ή στις 6000 ή στις 6500 (με ποια σχέση στο κιβώτιο δεν έχει σημασία) θα καταναλώσεις περισσότερη βενζίνη.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lazaros last edited by

                                μέχρι όμως να φτάσεις σε αυτές τις στροφές έχεις κάψει τα αντερά σου ενώ άμα έχεις χαμηλά την μεγιστη ροπη και δύναμη τότε καις λιγότερο βλέπε DIESEL...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης lazaros έγραψε:
                                  μέχρι όμως να φτάσεις σε αυτές τις στροφές έχεις κάψει τα αντερά σου ενώ άμα έχεις χαμηλά την μεγιστη ροπη και δύναμη τότε καις λιγότερο βλέπε DIESEL...

                                  Τώρα όμως μιλάς για άλλο πράμα. Για έναν τυπικό κινητήρα, οποιονδήποτε, οσωνδήποτε κυβικών και οποιουδήποτε καυσίμου για το πότε έχει τα πιο οικονομικά άλογα ισχύουν τα προηγούμενα. Το αν ο ένας καίει πχ 200γρ και ο άλλος 250γρ για κάθε άλογο στις στροφές μεγ. ροπής ή το πόσο θα κάψει μέχρι να φτάσει εκεί είναι άλλο θέμα, σχεδιαστικό και κατασκευαστικό.
                                  Χαμηλά μέγιστη ροπή πλέον έχουν και πολλοί βενζινοκινητήρες.... Το σχετικό πλεονέκτημα των diesel λοιπόν στον τομέα αυτό εξανεμίζεται. Κερδίζουν όμως αλλού οι diesel ακόμα και χωρίς αυτό.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    jimhs last edited by

                                    Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                    Γενικά, χαμηλές στροφές και μεγάλα ανοίγματα γκαζιού δίνουν καλή οικονομία. Να μην ξεχνάμε ότι τα καινούρια αμάξια κάνουν εξαιρετική διαχείριση του κινητήρα και μπορείς να οδηγείς οικονομικά σε πολύ χαμηλές στροφές - κάτι αδύνατο σε παλαιότερους κινητήρες με καρμπιρατέρ που έπρεπε να έχεις αρκετές στροφές.

                                    σε ντιζατι πεταλουδα μαλλονθα καψεις περισσοτερη βενζινη γιατι η ecu θα εκλαμβανει οτι βαριεσαι να κατεβασεις ταχυτητα και οτι θελει να επιταχυνεις και θα εμπλουτιζει τι μιγμα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • 2
                                      21-quadra last edited by

                                      Ο χρήστης jimhs έγραψε:

                                      Γενικά, χαμηλές στροφές και μεγάλα ανοίγματα γκαζιού δίνουν καλή οικονομία. Να μην ξεχνάμε ότι τα καινούρια αμάξια κάνουν εξαιρετική διαχείριση του κινητήρα και μπορείς να οδηγείς οικονομικά σε πολύ χαμηλές στροφές - κάτι αδύνατο σε παλαιότερους κινητήρες με καρμπιρατέρ που έπρεπε να έχεις αρκετές στροφές.

                                      σε ντιζατι πεταλουδα μαλλονθα καψεις περισσοτερη βενζινη **γιατι η ecu θα εκλαμβανει οτι βαριεσαι **να κατεβασεις ταχυτητα και οτι θελει να επιταχυνεις και θα εμπλουτιζει τι μιγμα

                                      Πλάκα έχει, λες η πεταλούδα να εκλαμβάνει και πότε βαριέμαι να δουλέψω και να με ΄δίνει στεγνά΄ στο αφεντικό ?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        leonp last edited by

                                        Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

                                        Γενικά, χαμηλές στροφές και μεγάλα ανοίγματα γκαζιού δίνουν καλή οικονομία. Να μην ξεχνάμε ότι τα καινούρια αμάξια κάνουν εξαιρετική διαχείριση του κινητήρα και μπορείς να οδηγείς οικονομικά σε πολύ χαμηλές στροφές - κάτι αδύνατο σε παλαιότερους κινητήρες με καρμπιρατέρ που έπρεπε να έχεις αρκετές στροφές.

                                        σε ντιζατι πεταλουδα μαλλονθα καψεις περισσοτερη βενζινη γιατι η ecu θα εκλαμβανει οτι βαριεσαι να κατεβασεις ταχυτητα και οτι θελει να επιταχυνεις και θα εμπλουτιζει τι μιγμα


                                        Πολύ σωστά αποδεδειγμένο με μέτρηση!!!.

                                        Προσπαθούσα να πίσω πελάτη μου, με καινούργιο αυτοκίνητο, 2400cc, ότι όταν πηγαίνει με 2500 στροφές, (όπως έλεγε) καίει περισσότερη βενζίνη από όταν πηγαίνει με 4000. βάλαμε το τεστερ σε lap top, και πήρα και έναν καυσαναλιτη με 12V, μέσα στο αυτοκίνητο. Βγήκαμε στην εθνική οδό. Με 2500 στροφές, η ένδειξη στο tester του αισθητήραL ανέβηκε, και αυτόματα ο καυσαναλιτης έδηξε περισσότερο καυσαέριο, άρα μίγμα στον αέρα.
                                        Κάναμε στροφή στην γέφυρα των λημμάτων, και ξανά στην Φιλαδέλφεια, και ξανακάναμε την ίδια διαδρομή με 4000 στροφές. Η τάση στον αισθητήρα L έπεσε, και τα καυσαέρια μειώθηκαν. ΑΡΑ είχαμε καλύτερη καύση, η τουλάχιστον δεν σκορπούσαμε βενζίνη στον αέρα.
                                        Η σύγκριση γινότανε έχοντας στα χέρια μου, την κάρτα καυσαερίων που του είχα βγάλει πριν μια ώρα.
                                        Αυτήν την εργασία την κάνω και στα αγωνιστικά, διότι μετά τα ‘φτιαξίματα’, αλλάζουν αρκετά στοιχεία στης ρυθμίσεις. Και οπωσδήποτε πρέπει να το τρώνε όλο το φάει που τους δίνω, για να δυναμώσουν, όχι να το βγάζουν αχώνευτο!!..

                                        ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΙΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ
                                        (μόνο κάτι παλιά μπορντελο-Jeep που πιάνουν τελική με 3η και έχουν 5 ταχύτητες)

                                        Είτε ψηλές στροφές είτε χαμηλές, όσο και να πατάς το γκάζι (όχι τέρμα) το μείγμα είναι στοιχειομετρικό. Δεν είναι πιο πλούσιο.
                                        (και πάλι, αυτό δεν έχει σχέση με την κατανάλωση, μόνο με το μείγμα)
                                        Σε όλα τα αμάξια με BC βλέπεις την στιγμιαία κατανάλωση.

                                            ΚΑΙ ΖΗΤΑΩ ΤΗΝ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΣΑΣ.
                                        

                                        Αλλάζω την ΛΑΝΤΑΡΑ μου, και αγοράζω ένα καινούργιο jimny. Μην μου γράψετε ότι είναι ‘ψοφίμι’, γιατί το άλλο τι ήτανε?!!.
                                        Ο SUZUKως μου γράφει.
                                        Μεγίστη ισχύς ίπποι /σ.α.λ. 85/6000
                                        Μεγίστη ροπή Nm/σ.α.λ. 110/4100
                                        ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑ.
                                        ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΠΗΓΑΙΝΩ ΜΕΤΑ ΤΟ ΣΤΡΩΣΙΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ?.
                                        Σίγουρα η τεχνολογία έχει αλλάξει. Σίγουρα τα νέα οχήματα δεν καίνε των ‘αμπαχο’ που έκαιγαν παλιά. Σίγουρα η αεροδυναμική τους έχει βελτιωθεί. Σίγουρα τα κιλά τους μειώθηκαν, (και η αντοχή τους!). Μα και τα turbo πρέπει να ανεβάσουν στροφές για να αποδώσουν και να έχουν και οικονομία.
                                        Μα η τιμή της βενζίνης ανεβαίνει λογαριθμικά!!.
                                        ΑΔΕΛΦΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΨΤΕ ΜΕ!. Όλοι μαζί γνωρίζουμε, περισσότερα από ότι εγώ μόνος μου!.
                                        Antonis-team.

                                        Αν μπορείς να βρεις το διάγραμμα BSFC του κινητήρα σου είναι εύκολο να δεις που δουλεύει οικονομικά.
                                        Αυτό που θα κάνεις είναι να τραβήξεις γραμμές στο διάγραμμα (όπως η κόκκινη παραπάνω) και βλέπεις πως συμφέρει να επιταχύνεις και που να αλλάζεις ταχύτητες.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          jimhs last edited by

                                          Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                          ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΙΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ
                                          (μόνο κάτι παλιά μπορντελο-Jeep που πιάνουν τελική με 3η και έχουν 5 ταχύτητες)

                                          Είτε ψηλές στροφές είτε χαμηλές, όσο και να πατάς το γκάζι (όχι τέρμα) το μείγμα είναι στοιχειομετρικό. Δεν είναι πιο πλούσιο.
                                          (και πάλι, αυτό δεν έχει σχέση με την κατανάλωση, μόνο με το μείγμα)
                                          Σε όλα τα αμάξια με BC βλέπεις την στιγμιαία κατανάλωση.

                                          σε ενα μοτερ αμμεσου ψεκασου λογο της στρωματοποιμενης εναποθεσης του μιγματος παραμενει σχεδον στοιχεομετρικο το μιγμα
                                          τωρα αυτο που λες οτι ανεξαρτητα των στροφων το μιγμα παραμενει στοιχειομετρικο ,κοιταει προς diesel μερια(αν κ στους diesel ειναι απο φτωχο εως στοιχεομετρικο)

                                          θες να πεις οτι εισαι με 4η και2500στρφ και πατας γκαζι η ενδειξη στο bc σου στην στιγμιαια καταναλωση ειναι σταθερη ή περιπου ιδια???

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nidosan last edited by

                                            Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

                                            Όταν δεν έχω κέφι η είμαι κουρασμένος, και κινούμε με 3500 στροφές, καίω περισσότεροι βενζίνη από όταν πηγαίνω στους ρυθμούς μου 4000 – 4200. Πάντα πριν ξεκινήσω, και μετά που επιστρέφω, το φουλάρω από το ίδιο βενζινάδικο φίλου μου. Εδώ λιπών δεν υπάρχει αμφισβήτηση. Το θέμα τίθεται στο εάν με πιστεύεις, η σου λέω ψέματα βλακωδώς!.

                                            Αυτό που λες παίζει μόνο αν επειδή βαριέσαι να κατεβάσεις ταχύτητα βυθίζεις το γκάζι στο πάτωμα με 3000-3500 σ.α.λ. για να 'πιάσεις' τη ροπή που έχεις στους τροχούς με 4000+ σ.α.λ., μια σχέση παρακάτω και λιγότερο γκάζι. Όχι αν κάνεις τη διαδρομή οδηγώντας λιγότερο 'επιθετικά' και στροφάροντας πιο χαμηλά. Άλλο το σε ποιες στροφές/λεπτό κάνει την πιο αποδοτική καύση ο κινητήρας σου, άλλο πότε καις τη λιγότερη δυνατή βενζίνη σε μια διαδρομή.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 5 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr